Finde günstige Flüge nach Big Sky

Finde günstige Flüge nach Big Sky

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Big Sky. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Big Sky
Mo. 29.11.
Mo. 06.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Big Sky Flüge

Nebensaison

Februar

Hochsaison

Juli

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

715 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

495 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 4%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Big Sky zu finden

  • Es gibt keinen großen Flughafen in Big Sky. Der Flughafen von Bozeman wird stattdessen genutzt.
  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Big Sky? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Big Sky für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 527 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 717 € für Hin- und Rückflug, von Duesseldorf Intl 755 € für Hin- und Rückflug
  • Die Hochsaison ist im Februar, März und April. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Big Sky ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Big Sky an.

FAQ - Flugbuchungen nach Big Sky

Flugoptionen nach Big Sky?

Welche Flughäfen sind in der Nähe von Big Sky?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Big Sky?

Wie weit ist der Flughafen Bozeman vom Stadtzentrum von Big Sky entfernt?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Big Sky?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Big Sky zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Big Sky?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Big Sky beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Big Sky

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Lufthansa
Ergebnis aus 28.053 Bewertungen
8,0
Boarding
7,8
Komfort
8,4
Crew
7,7
Unterhaltung
7,6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Great staff, amazing experience."
Negativ: "No vegetarian food"

Positiv: "Boarding & Flug komplett im Zeitrahmen. Das Personal war locker und zu Späßen aufgelegt, vielleicht ein wenig übertrieben, Dennoch eine gute Betreuung in einem kaum besetzten Flugzeug."
Negativ: "keine Auffälligkeit..."

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Friendly crew. Flight left on time"

Positiv: "we had a wonderful FA. we laughed a lot and it was an enjoyable flight"
Negativ: "very very good food and excellent red wine supplies!"

Positiv: "Service sehr gut für diesen kurzen Flug, sehr freundliches Personal, unerwartet gab es gratis Getränke und einen Snack, über Gateänderung würde ich informiert"

Positiv: "The boarding process was very fast and smooth"
Negativ: "The seating space is very tight, more space is needed specially for tall people."

Positiv: "Pünktlicher Abflug, ruhiger Flug, freundliches Boardpersonal"

Positiv: "The crew were excellent and plane was comfortable"
Negativ: "The plane was way out of the terminal and I had asked for assistance which I had going and most of coming back until the last part getting on to the plane at Lufthansa no-one came at Birmingham either. I struggled to collect my case and walk through to the exit."

Positiv: "Der Flug war sehr pünktlich. Boarding ging sehr schnell. Schon an der Security musste ich quasi gar nicht warten. I"
Negativ: "Auf Kurzflügen gibt es nur einen Snack und ein Getränk. Das ist aber ok. Für die kurze Flugzeit habe ich komfortabel gesessen"

Positiv: "Das Personal und der Service waren super. Es blieben keine Wünsche offen. Das Essen auf der ersten Strecke FRAJED war sehr gut."
Negativ: "Das Essen von JED jach ADD war höchstens Economy Class-Niveau und wurde auch so serviert."

Positiv: "Pünktliche, routinierte Abwicklung. Freundliches Personal."
Negativ: "Lange Wartezeiten an der Gepäckausgabe"

Positiv: "Der Flug war leider verspätet, sonst lief alles gut ab."
Negativ: "-"

Positiv: "Deine Flüge waren pünktlicher als ich erwartet habe. Das Flugpersonal war sehr entgegenkommend. eJournal-Angebot ist einfach super. Ich habe nur die lobende Wörter."

Positiv: "Alles super. Vielleicht lag es an der Premium Economy, aber da hat alles gestimmt"
Negativ: "Habe den Film beinahe nicht zu Ende gesehen, wir sind zu früh gelandet."

Positiv: "Flight delayed one day"

Positiv: "Alles Tipptopp"
Negativ: "Früher hab’s mehr, aber es passt"

Positiv: "Crew was friendly and professional."
Negativ: "Seat wasn't the best in premium economy. Quite hard with little support."

Negativ: "LH Gatepersonal schickte uns zu Serviceschalter, doch der war bereits geschlossen...."

Negativ: "The flight was late."

Positiv: "Ein Stewart war besonders unterhaltsam, er hatte flotte und lustige Sprüche auf der Lippe, war sehr nett."

Positiv: "Seat comfort, service excellence"
Negativ: "Quite outdated movies on entertainment system"

Positiv: "Perfect!"

Negativ: "Lufthansa Personal ist sehr unhöflich, vor allem am Gate und ganz besonders im Vergleich zu anderen Anbietern."

Positiv: "Very nice staff at the gate and awesome media selection on the plane."

Positiv: "free upgrade to business class :)"

Negativ: "flight was delayed. personal works very slow"

Positiv: "food was great"
Negativ: "gate changed and we gad to take the bus to the plane which lead to sn delay and almost the plane couldn't leave before the airport closed. however, we eventually made it ..."

Positiv: "Wegen eines Sturms am Vortag starteten wir mit 75 Minuten Verspätung und landeten erst nach 23 Uhr in Frankfurt. Trotz der späten Stunde war die Besatzung sehr freundlich und zuvorkommend."

Positiv: "Even though we were a little late boarding and taking off, we still arrived 15 minutes early. The on board snack was pretty good (cheese sandwich) and the coffee was lovely - good quality and just what I needed."

Positiv: "Borden war angenehm und gut geregelt, Flug im allgemeinen gut gelaufen."
Negativ: "Unnötige Dutyfree Waren Meldungen mitten im Flug während des Schlafens völlig unnötig, Frühstück war sehr gehetzt und Filme waren außer zwei nur gegen 8 € Gebühr verfügbar."

Positiv: "Flug war etwas schneller am Zielflughafen, gute Auswahl bei der Unterhaltung, essen war überraschend lecker"

Positiv: "Ich liege die Flüge mit Lufthansa, weil da einfach für mich alles stimmig ist. Ich hoffe, daß das so bleibt und daß die Lufthansa nicht wie andere Fluglinien am Service einspart."
Negativ: "Alles bestens"

Positiv: "The female flight attendants always look great."

Positiv: "Das Personal war aufmerksam und nett aber der Sitzabstand war mäßig"

Positiv: "Schneller, unkomplizierter und guter Flug"

Positiv: "Das Personal im Flug war freundlich und hatte gute Laune dies hat sich auf die Passagiere übertragen. Flug kam pünktlich an"

Positiv: "Flugzeug war relativ leer. Pünktlicher Abflug und Ankunft."

Negativ: "Food foul / fowl staff brusque breakfast in edible stone cold dinner as something my 10 year old could better prepare boarding chaos Frankfurt immigration staff curiously aggressive wouldn't pay premium economy again with this airline"

Positiv: "Greatest of crews -attentive, smiley, going the extra mile. Easy boarding and on-time arrival. Good food and great entertainment options in Premium Economy."

Negativ: "Delays in Nice led to a narrow window for connection. More than ten people were left behind - doors practically closed in our faces - and Lufthansa was wholly unhelpful in rescheduling flights. Lines to speak with agents were absurd and then attendants had to take breaks instead of resolve issues. There were no solutions offered, only poor communication and an unwillingness to accommodate a significant number of customers who were inconvenienced. Finally, a "random inspection" led to a handful of passengers being surveyed by the German local police. Interestingly, a number of us were Hispanic Americans. The whole experience was extremely negative."

Positiv: "When in the air crew attentive"
Negativ: "Late boarding after allowing priority customer to board, Crew then took ages to start to finish boarding and taxi , Plane sent to furtherest runway, Made little time up,"

Negativ: "VERSPÄTUNG und sehr schlechte Kommunikation, wie es weiter geht"

Positiv: "Sehr nettes Personal."
Negativ: "Unterhaltungsprogramm bei einem 11h Flug sollte doch schon abwechslungsreicher gestaltet sein."

Positiv: "While showing wear and tear, the business seats are great - comfortable with nice design"

Positiv: "Don't like anything"
Negativ: "Bad food delivery crew members always restless mood"

Positiv: "Comfort"

Positiv: "process of online check-in - fully automated so just few clicks on link (without entering booking number etc) which I received by email and I was ready to go"
Negativ: "bus in Frankfurt"

Positiv: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "I personally do not appreciate the food on this leg of the journey Food Ams to Dxb is GOOD!!"
Negativ: "The snack & “ solid eggs” in breakfast. Fresh fruit was good."

Positiv: "Very friendly and helpful personnel."

Positiv: "Helpful and smiling cabin crew."

Positiv: "Clean airplane, friendly crew, no rush, nice snacks for a short one hour flight. Just generally a positive experience."

Negativ: "Dutch sub titels would be nice."

Positiv: "The cabin crew were pretty good. That's about all that was good."
Negativ: "I paid almost $400 for upgraded seats. When I got to the airport-- no seats-- both ways!! i didn't even have regular seat assignments. I had to choose from the last few seats available. The ticket agent, the gate agent and the cabin crew all did nothing to make up for the fact that their system screwed up and stuck me in a cramped coach seat in the back of the plane for 11 hours-- TWICE! Beyond that, KLM must have one of the oldest fleets in the sky. Both ways LAX->AMS->LAX, I was on a 30-35 year old 747 with no wifi, no power and a ten-year-old entertainment system. Never again."

Positiv: "Pünktlich und Gepäck gut angekommen"
Negativ: "Checkin und Boarding sind katastrophale Improvisation. Völlig unklar wie oder wo und chaotisches Anstehen"

Positiv: "The flight attendants could not do enough for you."
Negativ: "Business class was pretty empty but again I was not allowed to change my seat selection online. Pathetic check-in."

Positiv: "Flug fast punktlich und ohne aussergewohnliche Ereignisse"
Negativ: "1 1/2 Stunden Schlange stehen um das Gepäck aufzugeben! Riesiges Puff / Chaos und Anarchie in der Warteschlange."

Positiv: "Freundlichkeit des Bordpersonals und gutes Essen"

Negativ: "Old airplane with not really comfy seats. No outlets for charging devices. Very old entertainment screen."

Positiv: "Huge Thank You the the #KLM crew on my flight from Vienna to Amsterdam this morning. They were super supportive as I had trouble with my leg and did an amazing job on making the flight as comfortable as possible. Thank You!"

Positiv: "Tolle Airline. Toller Flug. Tolle Besatzung. Hier wird man mehr als satt."

Positiv: "Flug war pünktlich. Boarding sehr schnell. Personal war nett."
Negativ: "Die Sitze unbequem."

Negativ: "OLD OLD plane with hard seats and tiny screens"

Positiv: "Freundliches Personal!"

Positiv: "Of the multiple international airlines I recently flew with, I would have to say KLM was by far the best. Relaxing atmosphere, comfortable seating, great in-flight entertainment, although I have the go-go in-flight data/entertainment plan with t-mobile (highly recommended), the flight included a decent selection of movies, television programs, etc. The food far exceeded typical "airline quality," even for an international flight - and included a fabulous little snack box with locally sourced gourmet and specialty items such as chocolate from Belgium, fine cheeses from France, and crackers from England. Drinks = gratis, and crew was exceptionally attentive and went out of their way to make flight as pleasant as possible."
Negativ: "Nothing."

Positiv: "The very dirty plane was cleaned at Dar-es-salaam and became less dirty. The pilot kept us updated periodically through the flight. The flight attendants were very pleasant."
Negativ: "The plane was very dirty when we landed in Dar-es-salaam. The plane did get cleaned a little bit in Dar-es-salaam however I was still missing a pillow and blanket which I had to actively seek out. Seating was not very comfortable as there was a box attached to the leg of the seat in front of me, making it necessary to keep my feet at an uncomfortable angle through the long flight. I did not enjoy the food."

Negativ: "Wir hatten einen Zubringerflug nach Amsterdam gebucht mit Weiterflug back Tansania um unsere Flitterwochen zu genießen. Doch wir wurden mit stand by Tickets beim einchecken schockiert. Somit war die Vorfreude schon beim einchecken dahin... es war bangen angesagt, dass wir mitkommen."

Positiv: "Friendly service"
Negativ: "Late boarding was wss only announced at biarding time"

Positiv: "The second flight was on time and even though I spent the night at the Amsterdam airport my baggage was checked through so I did not have to worry about it during the night."
Negativ: "When I asked whether the snack was vegan I got the answer "It's a wrap". When I ordered tomato juice I was forgotten and did not get anything. There were no vegan snacks on each of the flight, but I guess that would be too much to wish for ;)"

Negativ: "Our flight was canceled from Amsterdam to Bordeaux and did not receive any direction and had to find alternate flights for ourselves with the personal expense of using our own cell phones. Then our luggage lost for 3 days. Not happy! We ended up flying from Toronto to Paris then to Bordeaux. Lost my upgrade money for seats. Now have to deal with KLM for refund!"

Positiv: "Personal sehr gut"
Negativ: "Essen na ja muss man nicht haben - viel Verpackungsmüll mittlerweile bei allen Airlines offenbar Standard Sitze in Economy viel zu eng und Sitzabstand zu kurz, für 10-Stunden-Nachtflug eigentlich unzumutbar (gilt vermutlich auch für die meisten andeen Airlines. Die 747-400 erscheint mir mittlerweile doch sehr in die Jahre gekommen. Ich empfand sie (vermutlich wars die Klimatisierung?!) als deutlich lauter als den A380"

Negativ: "Konnte nicht angetreten werden, da es ein anschlussflug war, den ich nciht erreichen konnte, da der andere flieger e1,5 stunden verspätung hatte....alles sehr ärgerlich"

Negativ: "der Flug hatte extreme Verspätung und dadurch hätte ich den anschlussflug nicht erreicht. der Mann am schalter hat erst umgebucht, damit ich zumidest zu spät aber doch zum wichtigen geschäftlichen Termin kommen nachdem ich ihn mit nachdruck drum gebeten habe. KEIN SERVICE, EINFACH NUR SCHLECHT UND ÄRGERLICH!"

Negativ: "Terrible service in flight and customer service wise .. app functionality was below"

Negativ: "KLM had bumped us to a later flight for no reason and again we had to call with a long wait to get our original connection restored, However, we did not get boarding passes during checking in Europe and thus had to go outside security in Detroit to the main check-in gate and wait 30 minutes to get the error resolved. Then it was back thorough security and a rush to the gate to get there in time to board. Lost our original seat assignment and wound up in the last row at the tail of the plane. Extremely poor coordination between KLM and Delta who operated the flight."

Positiv: "alles oki....vom Gepäck.checking bis zum Einsteigen im Flugzeug war ganz gut organisiert"

Positiv: "The cabin crew were fantastic and funny"
Negativ: "Tiny seats"

Positiv: "Nettes Personal!"

Negativ: "Horrible. First, we lost a suitcase. It could happen but for two days they did nothing and only told us stories (so as not to use the word lies). Within a few hours (and thanks to airline assistance) we were able to locate the suitcase. Even then it took them two days to bring it to us, two precious days off our planned vacation (7 days) At the end of the shortened vacation, we got to the chek in, and told that since the ticket I had purchased form them two months earlier was too cheap ... and since the flight was Over booked, they would take me off the plane if all the passengers would arrive. It's unnecessary to describe what I felt until the plane took off. They apologize constantly, but do nothing practical. a bae company. no me nor my freinds/family will go with KLM"

Positiv: "delayed"

Positiv: "Endlich wurde man auch mit andoggen zum Terminal gebracht (ist bei KLM offensichlich eine Seltenheit), weil wir eh Verspätung hatten. Und da das Weiterflug-Gate direkt in der Nähe war, konnte man den Flieger auch ohne erneute und unnötige Sicherheitskontrolle erreichen. Allerdings gab's auch keine Passkontrolle. Mir sollte es Recht sein."

Positiv: "Personal, Sicherheit, Sauberkeit, sogar kleine Verpflegung, alles ok, aber: (s. nebenan)"
Negativ: "Einchecken in Birmingham eine Katastrophe. Lange Schlange und Wartezeit von mindestens einer halben Stunde beim Boarding. Es wird schon der Final Call ausgerufen, während die Passagiere alle in der Schlange vor der Abfertigung stehen. Und dann bei strömendem Regen zu Fuss zum Flieger, weil er nicht andoggen kann. Alle nass ins Flugzeug. Aber, das liegt natürlich an der Abfertigung in Birmingham und nicht an KLM."

Positiv: "Very friendly and the food and drinks never stopped and no additional charges, a very nice experience over the bargain airlines, free in-flight movies, and entertainment, no cost."
Negativ: "No complaints."

Positiv: "Hervorragendes Personal Essen gesund und lecker Gute KLM-Lounge in Amsterdam"
Negativ: "Sitzkomfort in Europe-Business mangelhaft: Kleine Sitze, kleine Abstände Kaum Platz fürs Gepäck Boarding mit Bus Keine Bordunterhaltung Unpünktlich"

Positiv: "The crew were very friendly and accomodating, plane was clean and boarding amd disembarking was efficiently handled."
Negativ: "55 minute delay was not welcome."

Positiv: "captain was great."

Positiv: "Sehr feines Essen, supernettes Personal, ruhiger Flug, pünktlich."
Negativ: "Fehlendes Unterhaltungssystem, keine Bildschirme, Europe-Business-Class kaum komfortabler als die Economy."

Negativ: "website to check-in. No way to use your miles for extra luggage. Lost more than halft hour to no avail Very unfriendly check-in counter service (Alitalia)"

Positiv: "Plane service"
Negativ: "1h30min delay at airport"

Positiv: "Nette Crew, schnelles Boarding, gutes Essen"
Negativ: "Keinerlei Bordunterhaltung, Komfort in der Europe-Business minimal"

Negativ: "Because of slow boarding process flight was delayed by 15 minutes. I had short connection in Amsterdam."

Positiv: "If you would like to learn more you can call me 628.600.8825 Very dissapointed"

Positiv: "Der Flug ist eigentlich zu kurz um ihn wirklich beurteilen zu können"

Positiv: "Das Personal war top, alles gut gelungen. Empfehle jedem ein sondermenü zu bestellen, der Aufpreis lohnt sich."
Negativ: "Nie wieder ein Platz am Notausgang, unbequem zu sitzen auch wenn man die Beine ausstrecken kann, dafür kein Fenster...."

Positiv: "Essen war mehr als genug und sehr gut. Personal war sehr kompetent und sehr freundlich."
Negativ: "Der Flug hatte Verspätung und das wurde auf der Anzeigetafel nicht angezeigt und nirgends durchgegeben. Deswegen auch verspäteter Check in mit langer Wartezeit, bis man dann auch endlich aufgeklärt wurde."

Positiv: "Kompetentes und freundliches Personal Gesunde Verpflegung Ruhiger Flug"
Negativ: "Keine Bordunterhaltung Sitzabstand auch in der Europe-Business-Class eng. Lounge in ZRH sehr unterdurchschnittlich."

Positiv: "There was no flight! So it's one thing that you have to cancel the flight because of fog; but rebooking us the next day on a flight through New York that doesn't exist, was way below the standard of care I would expect from any airline. Apparently, the NY to LAX flight that KLM booked us on, was only one leg of the flight to Sydney Australia; and according to some airline agreement, only Australian nationals are permitted to take that flight! Running around at JFK from terminal four, to terminal seven, to terminal eight, back to terminal four, to get a flight out, was a bit much considering how tired we were – not to mention hungry, since KLM neglected to provide the kosher meals we had requested with plenty of time – BOTH going to and returning from Europe."

Negativ: "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Negativ: "Couldn't make the connection....Overall....an aweful experience!"

Positiv: "Sometimes you get surprised, with this specific flight, we had an excellent young and perfect cabin crew. Thanks, Joon!"

Positiv: "The friendliness and courtesy of the staff."
Negativ: "One piece of my luggage was left behind in Paris."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "Nothing... and we were late which made me miss my connecting flight and I wasn’t reimbursed because it was with a different airline"
Negativ: "See above and the food was disgusting"

Negativ: "The company simply lets passengers board a fulled booked flight with far too much luggage. Result, take off 20 minutes late because there was not enough room for luggage in the overhead compartments. I was flying with just a small backpack that went under the seat"

Negativ: "Its been a week. My trip has ended. I still do not have my bags. Terrible customer service."

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Positiv: "dsd personal war aufmerksam. eine flugbegleiterin wat sehr genervt."
Negativ: "das essen war .... Der Hunger hats reingetrieben."

Positiv: "Wenn man spät am Abend von einem Langstreckenflug nach Hause fliegt, erwartet man kein Showprogramm. Die Leistung der Crew war angemessen und professionell. Der Flug war deutlich früher in DUS, die Gepäckausgabe sehr schnell!"

Positiv: "Das Flugpersonal war durchaus freundlich, aber irgendwie nicht besonders engagiert. Es wurde ein Minimumprogramm abgespult. Was soll ich mit dem Brot, wenn das essen vorbei ist. Warum fragt man mich nach der Auswahl, wenn es nur 1 Option gibt (Lunch). Gerade von einer asiatischen Airline erwarte ich hier mehr, auch in 'Economy'. Die Sitze waren sehr eng."

Positiv: "Auf dem Langstreckenflug war das Personal sehr freundlich, machte aber einen wenig erfahrenen Eindruck. Die Sitze im Flugzeug waren sehr eng! Die Verpflegung muss man als mäßig bezeichnen, da bieten andere Gesellschaften mehr."

Positiv: "Von einem Zubringerflug erwartet man keine Besonderheiten, die gab es auch nicht. Nichts desto trotz war das Flugpersonal freundlich und hilfsbereit. Es gab eine Verspätung, die aber nicht weiter ins Gewicht fiel"

Negativ: "das Essen war gut"

Positiv: "Der Flug hatte Verspätung, so dass es nur mit viel Gerenne möglich war, in Paris den Anschluss-Flug zu bekommen. Passiert bei Air France leider oft. Einige Male war der Anschluss auch schon weg, was zu langen Wartezeiten und zu unerwünschten Übernachtungen in Paris sorgte."
Negativ: "Der Flug hatte Verspätung, so dass es nur mit viel Gerenne möglich war, in Paris den Anschluss-Flug zu bekommen. Passiert bei Air France leider oft. Einige Male war der Anschluss auch schon weg, was zu langen Wartezeiten und zu unerwünschten Übernachtungen in Paris sorgte."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich."
Negativ: "Nicht's"

Positiv: "Sehr freundliches Personal."
Negativ: "Die Sitze waren zu eng beieinander. Wenig Platz im schulterbereich."

Negativ: "There are always delays. Today it was that internet was down."

Negativ: "Air France lost my luggage and they can't find it in the computer system."

Positiv: "It didn't take longer to board! Crew with great attitude Take off and landing were just great"
Negativ: "My sandwich, it contained too much pepper, I mean too muuuuuch My narrow seat No entertainment"

Positiv: "Flugpersonal war sehr nett und hervorragend."
Negativ: "Flug hatte 1std Verspätung"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything. AF changed seats without authorization or notification, separating a mother from her 3 year old daughter. Their entire attitude was "nothing to be done, now board plane and leave" no compensation was offered, nothing done to remedy their mistake or rude behavior and treatment"

Positiv: "Great food, pleasant crew."
Negativ: "Comfort economy okis seats are wide, with good legroom, but did not recline and hard as a rock. Entertainment system hard to use, finding movies very tedious."

Positiv: "Für ein kurztripp nach Paris alles super"

Positiv: "The flight was good overall. Friendly crew good attention."
Negativ: "There was a delay due to technical dificulties in previous flight. This caused a delay in take off and no AC while waiting in the plane for 40 minutes."

Positiv: "the staff was very friendly and offered a large selection of drinks"
Negativ: "The flight was delayed nearly one hour"

Positiv: "Alles war in Ordnung"

Positiv: "Das Flugpersonal war nett, das Essen war gut"
Negativ: "der Flug war nicht pünktlich: leider 70 Minuten Verspätung"

Positiv: "The flight went smoothly from boarding to landing. The crew was helpful, kind, & courteous. I would definitely fly Air France again. Online check-in was also easy to follow and complete."

Positiv: "Der Flug war pünktlich. Alles was ok."

Positiv: "Alles soweit super gelaufen Check in, boarding, Abflug.... Verpflegung war richtig top Personal super gut gelaunt...."
Negativ: "Das Flugzeug war sowas von dermaßen kalt, das man auf jeden Fall, warme Sachen greifbar haben sollte, war aber auch der einzigste Minuspunkt"

Positiv: "Spacious cabin, clean and bright. Attentive crew offering snacks and a drink for an hour flight."
Negativ: "Although incoming plane arrived late, flight home arrived 20 minutes early."

Positiv: "The plane is roomy and bright"
Negativ: "N/A"

Negativ: "Getränkeservice mäßig"

Positiv: "The service & food were excellent! Outstanding. Boarding was efficient, crew was polite & helpful. I've never utilized such high-tech entertainment. It was great to be able to select movies, tv, music etc. whenever I was ready."
Negativ: "Can't think of anything."

Positiv: "Boarding was efficient, the flight was on schedule, crew was nice."
Negativ: "The temperature for this leg of the trip seemed very cold. I wore 2 sweaters & a jacket plus the blanket. Hard to rate entertainment (I wasn't aware of any)."

Positiv: "Alles war im Ordnung,die Crew sehr nett und zuvorkommend..gute Filme an Bord und ausreichend Platz zum Schlafen.Das war wirklich Business Class.."
Negativ: "Leider 2 Stunden Verspätung wegen technischer Mängel am Flugzeug.. Hier auch wieder kleine Sauberkeitsmängel..zum Beispiel an der Leselampe..die Toilettenanzahl zu wenig und die zweite wurde auch noch von den Economy Fluggästen benutzt,man bekam auch nicht genügend Getränke(Wasser),zwischendurch wurde nichts weiter angeboten.."

Positiv: "Der Flug dauerte nicht lange,das Checkin klappte gut und die Crew war auch zuvorkommend und nett."
Negativ: "Wir waren über den älteren Zustand der Flugzeuge enttäuscht.Die gesamte Innenausstattung war sehr unmodern und alt,teilweise sogar abgenutzt und schmutzig..für eine staatliche Gesellschaft hätten wir eher Lufthansa Standard erwartet..ausserdem war dieser Flug kein Business sondern Economy mit einem frei gelassenem Sitzplatz.."

Positiv: "Crew members were nice and polite."
Negativ: "The plane was so old, it's like they bought it at a junk yard. The seats were falling apart and were very uncomfortable. Entertainment system is the same age as a VCR. Food was so bad I actually threw up (first time for me ever; I can eat pretty much anything and no problems). Given other compatibility priced options, I won't fly AirFrance again."

Positiv: "Comfortable, crew were fabulous. Food was fine. Champagne and they filled my water bottle happily!"
Negativ: "Nothing!"

Positiv: "Proffesional and courteous"
Negativ: "I was quite satisfied"

Positiv: "That it was not an Air France operated flight. Crew were kind and helpful. Seating was very comfortable, and everything was on schedule."

Positiv: "crew, very kind people, multilingual"
Negativ: "one hour delay, but they send a kind apologize by mail"

Positiv: "Crew was polite and professional"
Negativ: "The planes was rather small and it didn't leave on time. There was no entertainment."

Positiv: "Fast security and passport control at both ends, Home in 30 mins after landing"

Positiv: "Only good thing was that British Air didn’t crash us"
Negativ: "British Air overbooked the flight; I checked in on time but there were no seat assignments left. I went to the gate anyway to try; the gate attendant kept me waiting for a seat so long that the gate closed. He was not nice. His colleague booked me on a different flight to LCY airport (instead of Heathrow). But that different flight got diverted to Manchester. So the fast that BA overbooked cost me an extra 6 hours and $140 to buy a train & tube ticket to get back to Heathrow. The fact that there was not a single smile among the staff, and I had to argue to even get on the second flight, is inexcusable."

Positiv: "Freundliche FB"
Negativ: "Business Class lohnt nicht innerhalb Europas"

Negativ: "Das online Check- in war leider nicht möglich."

Positiv: "Plane had to be de-iced which delayed departure time and then wait for landing slot."
Negativ: "Heathrow need to build more capacity to reduce emissions and delays."

Positiv: "Ich habe den Flug in dem Airbus 380 genossen. Die Maschine flog sehr ruhig und der Service war sehr angenehm. Die Zeit verging wie im Flug."

Positiv: "Das Bordpersonal versuchte sein Bestes..und wir sind nicht abgestürzt, in Verbindung mit Pünktlichkeit, das einzig positive."
Negativ: "Eine alte 747, ausgeleierte viel zu enge Sitze, Minibildschirme und mehrfach Ausfall der Unterhaltung..so sieht modernes Fliegen nicht aus."

Negativ: "Being charged for everything! Even a coke....really! Couldn't reserve a seat until 24 hrs. without paying extra ."

Positiv: "The crew, all the way around were very attentive & courteous, food was great!"
Negativ: "I was completely satisfied with this airline, would use again!"

Positiv: "Das Flugpersonal war ausgesprochen nett, die Sitze bequem uns das Entertainment war in Ordnung. Bemerkenswert war die Sauberkeit der WC's."
Negativ: "Schon bei Ankunft am Sitz waren alle Gepäckfächer vollgestopft. Es wurde außerdem nicht nach Reihenfolge der Sitzreihen eingecheckt. Die hinteren Reihen hatten auf einem 13,5 Stunden-Flug nie die Möglichkeit vegetarisches Essen zu bekommen und es gab zwischendurch keine Snacks oder Getränke, man konnte allerdings zu den Flugbegleitern gehen und danach fragen."

Positiv: "Fuk you ! was there 2 hours bevore and I missed the flight beuaase of the surity checl in. Soooooooooooooooo Fuck you, Fuck all of yours! i d o not give a fuvk an I fuck you!"

Negativ: "Absolute nightmare dealing with British cancelled flight and then having them rebook me with American, their "partner" company. Spent three hours this morning dealing with these two unprofessional companies and their lack of communication between each other."

Positiv: "Crew in board was great"
Negativ: "Representative at gate was rude reminding me I was late when we had to wait on bus for others."

Positiv: "Der Flug selbst dauert nicht lang und ist ein normaler Zubringerflug und von daher war alles in Ordnung."
Negativ: "Gibt keinen Grund zum Klagen."

Positiv: "Made the long flight feel short and very comfortable."
Negativ: "It was fine, it’s just a flight."

Positiv: "Ease in getting the boarding passes. The people were very kind and understanding and informative."
Negativ: "Nothing I didn’t like. For a person that is not a flyer I don’t have any complaints"

Positiv: "We left ahead of time"
Negativ: "No gate due to early arrival which meant we had to wait for a coach which negated early arrival."

Positiv: "Eine sehr freundliche jüngere Stewardess,"
Negativ: "die anderen sehr geschäftsmäßig bis leicht gestresst Verspäteter Abflug, Warteschleifen über Heathrow - Anschlussflug verpasst, Übernachtung in Heathrow. Businesssitze ohne Staufächer, nicht mal eine Ablage für die Brille. Geht bei anderen Fluglinien besser."

Positiv: "Sehr freundlich genug Platz für meine Beine und das Handgepäck"
Negativ: "Es gab nicht zu trinken wäre schön wenn es im Preis inbegriffen wäre"

Positiv: "Sehr freundlich genug Platz für meine Beine"
Negativ: "Keine Verpflegung das Essen ist nicht so wichtig aber etwas zu trinken wäre schön wenn das im Preis inbegriffen wäre"

Positiv: "Seats very tight on BA. Departure late, arrival late - had to run to Terminal 3 to catch plane to Philadelphia."
Negativ: "Seats, woman at check in very rude."

Positiv: "Flug war pünktlich, Personal nett (kenn ich gar nicht anders), ich war sehr zufrieden."
Negativ: "Wie soll ich denn 50 Zeichen verwenden, wenn es doch keinen Grund zur Beschwerde gibt?"

Positiv: "Ich hatte genug Platz für meine Beine und das Handgepäck."
Negativ: "Das es nichts zum trinken gab. Das man den Tee bezahlen muss"

Positiv: "On time"
Negativ: "Check in counter make difficult: my cary on luggage is standard, they should know it."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight was cancelled less than 12 hours prior to departure. The airlines switched our flight to one that ended at a different airport (where our car was not located). Called the airlines multiple times but only heard a message that they were "busy". British airlines was again unable to help us at the airport. We had to go to American to have them "hack in" and adjust our British airway flight itenerary. I will never fly British airlines again. They couldn't have been less helpful if they tried"

Positiv: "Good, friendly cabin crew."
Negativ: "Flight was 60 mins late due to ATC issues at LHR and baggage loading problems at FRA. Also bus boarding at FRA on a hot day."

Positiv: "Schade, dass bei einem Flug, der von Deutschland startet, indem für neusten Fluggäste Deutsche sind, nicht auch deutsche Durchsagen gemacht werden! Bei deutschen Fluglines wird deutsch und!! Englisch gesprochen!!!"

Positiv: "Crew was fine. Didn't really do much."
Negativ: "No food or beverage served on this 1.5 hour flight unless you paid extra. Not even water. Had to pay extra to select seats. You could wait until the day of the flight and do it for free. I wish I was informed of this before purchasing the non-refundable ticket. BA "customer service" was absolutely no help on this front and merely reiterated their policy. They are NOT a premium carrier and their practices have relegated them to bargain carrier status. I will not fly BA again."

Positiv: "Very limited in flight entertainment"
Negativ: "There was no food provided, so no need to rate the quality of the food that was not there"

Negativ: "We couldn't enter the gate area until about 30 minutes prior. There wasn't anywhere else to wait so eveyrone nded up standing around the gate. Which blocked the hall to the restrooms and ended with a lot of people standing at a store front."

Negativ: "Nicht mal Wasser wurde an die Passagiere verteilt, geschweige denn Knabberzeugs - muss man bei British Airways bald dafür zahlen, die Toilette zu nutzen??"

Positiv: "That Pilot has to bring my buggy"
Negativ: "Socking wet buggy Head rest in pices Rubbishy in the pockets Staff confused about checked in bag I purchase on different occasion than ticket, took ages to sort it out"

Positiv: "Punctual, relaxing."
Negativ: "No free refreshment, not even water."

Positiv: "Alles soweit gut, kann man mit Fliegen. Jedoch nur Kurzstrecken. Preise für Snacks und Getränke sind Preislich wie bei jeder anderen Fluggesellschaft. Flug hatte 22min Delay und ist trotzdem Pünktlich gelandet"
Negativ: "Nix"

Negativ: "Why can't Germany load planes from concourse ramps instead of busing and so many stairs. Frankfurt airport is so poorly designed and how much of my ticket is for buses and bus drivers, etc."

Positiv: "Alles in allem ein ehr mangelhafter Flug"
Negativ: "Ich saß in einer der letzten Reihen und es gab keine Möglichkeit mehr ein Sandwich oder Ähnliches zu bekommen.Selbst Getränke waren nur noch in geringer Auswahl zu bekommen.Wenn ich schon für die Verpflegung an Bord bezahlen muß, erwarte ich zumindest eine mehr oder weniger vollständige Auswahl. Beim Online Check In hatte ich 24 Stunden vor Abflug die Auswahl zwischen 4 Mittelplätzen und einem Fensterplatz in der letzten Reihe.Wahrscheinlich versucht BA mit der Vorreservierung noch Geld zu machen.Crew war leider auch nicht besonders gut drauf. Für mich im Ganzen eine sehr entäuschende Erfahrung. Das bekommt selbst Easy Jet besser hin."

Positiv: "Neue Maschine"
Negativ: "Wasser und Kaffee kosten jetzt Geld, dafür wird man mit Werbung zugedröhnt. BA ist jetzt Ryanair. Flug hatte 1:30h Verspätung."

Positiv: "Sehr nettes flugpersonal, gutes essen, stauraum am Fensterplatz"
Negativ: "Unbequeme sitze, 2 metallboxen unter meinem vordersitz sodass ich kaum Platz für meine Beine hätte."

Positiv: "Required to check in hand luggage against will while others were permitted to carry hand luggage."

Negativ: "Trotz absehbarer Probleme wurde der Flug erst 3 Stunden vor Abflug gecancelt. Nächster Verf. Flug 2 Tage später... Bei rechtzeitiger info hätten wir ohne große Probleme umdisponieren können."

Positiv: "I was able to check in on an earlier flight which helped me to arrive an hour earlier."
Negativ: "British Airways do not have access to a gate so always have to take a bus to airplane."

Negativ: "Horrible service I had to have my flights changed completely twice."

Positiv: "was not impressed with this experience in any way. The flight was late because two elderly could not walk the stairs. The train to the terminal was horrible."
Negativ: "Everything"

Positiv: "Das Flugpersonal war zuvorkommend. Der Flug ging planmässig"

Positiv: "The staff were friendly and boarding/ getting off were a breeze. I loved how much space the aircraft had inside."

Positiv: "Es war an Board relativ sauber."
Negativ: "Essen und trinken gab es leider nur gegen Aufpreis. Die Maschiene ist bei Hin- und Rückflug jeweils eine halbe Stunde verspätet abgehoben. Das Flugpersonal war leider sehr Unfreundlich !! Da wir zu einen der letzten gehörten die an Board gingen, war in den Stauräumen kein Platz mehr. Die Stewardess hat uns keine Hilfe angeboten.. als ich eine Klappe öffnen wollte bei dem Ihr Kopf im Weg stand, habe ich auf die bitte die Klappe öffnen zu dürfen eine wütende Antwort bekommen, mein Kopf ist im Weg. Ein weiterer Stewart konnte anschließend seine Kollegin auf Ihr Fehlverhalten entschuldigen und bat mir seine Hilfe an."

Positiv: "The Cabin Staff was good. A Cabin Crew member took my coat and put it away so I could make myself comfortable."
Negativ: "Flight was delayed for thirty minutes. The Gate staff was not good. Another bad thing was that gate was shown about 15 minutes prior boarding and you had to transfer to Heathrow Terminal 5B."

Positiv: "Food good and very attentive and friendly Cabin crew Amanda made the flight a pleasure."

Positiv: "Das Personal begrüßte freundlich; ansonsten war kein Kontakt. Das Bodenpersonal war sehr freundlich."
Negativ: "Es gab kein Essen, auch keine snacks und nicht mal ein kostenloses Wasser zu trinken. Insofern fühlte man sich nicht gerade willkommen."

Positiv: "Flight left on time and arrived 20 minutes early."
Negativ: "N/A"

Positiv: "The flight was delayed and there was a lot of confusion. My seat was uncomfortable and they didn't offer any food."

Negativ: "Flight departed approximately 5 hours late, excuses given by employees didn't make sense."

Negativ: "Wifi was not working in the airplane unfortunately. You could connect to it but it was not working at all for anybody '"

Positiv: "Flugpersonal war super. Es gab häufig Essen und Trinken"
Negativ: "Leider ist das Flugzeug mit einer Verspätung von knapp einer Stunde losgeflogen."

Positiv: "Flight landed 40 minutes early"
Negativ: "Due to early landing, no gate available. We literally rode all over the tarmac making room for other planes to maneuver around...and then did not get to a gate until 15 minutes past ORIGINAL arrival time. Also, I booked a premium seat, but there was no more leg room than any other seat. No meal/snack for purchase was even offered."

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "Old aircraft with issues"

Positiv: "Smooth sailing. Staff pleasant and professional. Orderly flight"
Negativ: "Nothing."

Negativ: "Never got a complimentary beverage. The cart only delivered to some of the rows"

Positiv: "Overall, 3 stars. We were late to board, about a half hour. One of the flight attendants seemed to be drunk, really not joking about this. For comfort, it was a typical plane, not much room. There was NO MEALS on the plane.. it was a three hour flight. The airport we flew out of also didn't have restaurants once you went through security. There was free entertainment but since we were out of the US, we couldn't access it we entered the US"

Positiv: "Von boarding bis zum abholen der Koffer, alles top Freundliches Personal"
Negativ: "Nichts zu beanstanden"

Positiv: "Von boarding bis zum abholen der Koffer, alles top Freundliches Personal"
Negativ: "Nichts zu beanstanden"

Positiv: "good food, choose the pasta"
Negativ: "a stop on La Paz on the flight back, the altittude hit hard."

Positiv: "N/A flight was cancelled."
Negativ: "Flight was delayed and finally cancelled."

Positiv: "Air Berlin has very nice jets"
Negativ: "The connection time was much to short, 40 minutes connection. I was in the back end of a 777 with a lap child. My stroller that was gate checked came back with a missing wheel on just"

Negativ: "The flight needed to be changed because of technical issues. We arrived much later."

Negativ: "Too cold!!"

Positiv: "The flight was delayed. I did make my connection"

Positiv: "I arrived at my destination"
Negativ: "AA changed my flight plans which resulted in a 4.5 hour layover in Philly. The gates were filthy, there is not much selection for in-flight food and nothing for entertainment. I couldn't even find an outlet that worked at the gate."

Negativ: "This flight was added as they cancelled my flight directly to London then they dropped this flight and had just Phoenix to Lindon! It took many calls, one with over an hour wait, where were told different stories and expectations. I did not receive an actual ticket until the very morning if this flight!! It was very stressful!"

Negativ: "There was an hour delay and this was a very noisy flight and way too much movement. People constantly getting up and down to talk with their friend or family members."

Positiv: "The flight finally went there (it was just the wrong flight and I didn't get a flight back)"
Negativ: "My original flight was cancelled so my group was bumped to an earlier flight. However, when we arrived at th airport at 6 am, it turned out that the rest of my group was on that flight but that my ticket was cancelled entirely, and I couldn't get on the new plane because it was oversold-- meaning that, without any warning, I was stranded at the airport in DC at 6 am with not only single available flight that would get me to Indiana in time for work. I ended up having to take a train to Baltimore to catch a flight from there to NC to connect to Indiana- but then that flight was delayed for 2 hours so I missed my connecting flight. By the time I finally arrived in Indiana I was 6 hours late to work. There was no reimbursement for the additional travel expenses, and not even an apology. Then flying back the next day, they cancelled our flight again and we had to rent a van and drive back overnight from Indiana (15 hours drive). I have never had such a miserable travel experience with any other airline."

Negativ: "I missed my connecting flight because of plane troubles. That's fine but when they don't put an effort in making it better to complete your trip, that's what I didn't like!"

Negativ: "You couldn't hear anything as people boarded."

Positiv: "My flight from BHX to JFK was amazing. The flight attendants all had positive attitudes and warm smiles throughout the journey. My whole row of seats was empty, which is always a plus when flying for more than 5 hours. I upgraded my seat to main cabin extra. Totally worth it. I had so much leg room (I'm 5'7), and the cushions were soft. I will definitely fly with British Airways again."

Positiv: "Everything went smoothly, professional crew onboard and will continue to fly AA"
Negativ: "No complaints here, very satisfied with the flight, wifi on board if possible but it's not big problem"

Positiv: "Very quick and easy boarding, very comfortable seating."
Negativ: "The crew didn't share any information about connecting flights, even when we sat on the plane for 45 minutes after landing. Along with six people, we had to run through Dallas to make our connecting flight. I overheard the crew say they no longer can share connecting flight info, and why was a connecting flight under the same airline at a new terminal with no flexibility? It was very stressful."

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Food/drink"

Positiv: "Transported me to my destination safely."
Negativ: "Seat was extremely narrow and uncomfortable."

Positiv: "Boarding"
Negativ: "N/A"

Positiv: "well it did get us to our destination eventually"
Negativ: "The flight was over and over delayed due to no captain would be available. In the end the flight was leaving 4 hours late and no compensation like free food voucher would be offered. We were hungry and they let us wait the last 40min in the plane until the finally could find a co-pilot. No information was offered to the passenger as to when we would be leaving"

Positiv: "Boarding was quick and no long line"
Negativ: "Food only if you pay extra around 5-10usd. Service pretty old"

"The flight was on time. We encountered turbulence along the way but the pilot was always informing us of what was going on. The flight attendants were very nice."

"I think the flight attendant and first class was terrific, but whoever had to work in coach where I say didn’t seem happy about it, extremely mediocre service, not friendly, just putting 1 foot in front of the other. Just seemed “over it.”"

"Too busy trying to sell AA credit cards"

Positiv: "Crew was very sweet!"
Negativ: "Plane was much warmer than any flight I’ve been on - lots of people visibly sweating (don’t know if any others complained besides me). Seat was pretty uncomfortable (17D)"

Positiv: "Smooth ight"
Negativ: "Need to add cabin service"

Positiv: "Arrived safely."
Negativ: "Bumped from business to coach and given a lousy $300 voucher."

Positiv: "quiet, comfortable. good food in first class"
Negativ: "people with "emotional support animals" should board LAST, not first"

Positiv: "Crew was thoughtful."
Negativ: "Flight departure delayed due to something about waiting for a travel log."

Positiv: "Crew good seat was better than than the last. Food really good"
Negativ: "Shorter fly time"

Positiv: "Plane was nice and comfortable, enjoyed blanket and pillow. Cabin soft drink service was good."
Negativ: "Ok movie selection, more less R rated movies to choose from would be nice. Served snack literally 20 minutes before we landed, kinda silly."

Positiv: "Great crew! Comfortable seats!"
Negativ: "N/A"

Negativ: "kleines Frühstück für umsonst"

Positiv: "Super comfortable"
Negativ: "Excellent"

Negativ: "Old aircraft ...what’s with the non-assignment of seats until the last minute unless you pay extra !"

Positiv: "Gratis Upgrade in die First bekommen - eigene Suite!"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Included beverage"
Negativ: "No headphones"

Positiv: "NO NO"
Negativ: "yes"

Positiv: "Das bordprogramm filmauswahl"
Negativ: "Vom Einchecken übers umsteigen war alles schlecht organisiert Und am Ende ging auch noch mein Gepäck verloren!"

Positiv: "Sehr nette crew"
Negativ: "Crew kannte die Maschine nicht, Fluggäste wurden gratis umgesetzt"

Mehr zu Lufthansa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Big Sky fliegen

Fluggesellschaften, die nach Big Sky fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Big Sky in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Big Sky bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Big Sky nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Big Sky

Buche günstige Tickets nach Big Sky

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

19.04.
Di.
2 Stopps
Lufthansa
19:03 Std.
FRA - BZN
21.05.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
17:25 Std.
BZN - FRA
19.04.
Di.
1 Stopp
Lufthansa
15:53 Std.
FRA - BZN
21.05.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
17:25 Std.
BZN - FRA
29.04.
Fr.
2 Stopps
Lufthansa
31:48 Std.
FRA - BZN
21.05.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
17:25 Std.
BZN - FRA
05.05.
Do.
1 Stopp
Lufthansa
15:53 Std.
FRA - BZN
15.05.
So.
2 Stopps
Lufthansa
17:25 Std.
BZN - FRA
19.04.
Di.
1 Stopp
Lufthansa
15:53 Std.
FRA - BZN
21.05.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
12:30 Std.
BZN - FRA
05.05.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:13 Std.
FRA - BZN
15.05.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:15 Std.
BZN - FRA
11.01.
Di.
2 Stopps
American Airlines
56:17 Std.
BER - BZN
22.01.
Sa.
2 Stopps
American Airlines
22:51 Std.
BZN - BER
30.04.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:18 Std.
FRA - BZN
19.05.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:30 Std.
BZN - FRA
21.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:04 Std.
FRA - BZN
22.05.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:53 Std.
BZN - FRA
30.04.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:53 Std.
FRA - BZN
18.05.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:30 Std.
BZN - FRA
30.04.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:53 Std.
FRA - BZN
20.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:40 Std.
BZN - FRA
29.04.
Fr.
2 Stopps
KLM
20:12 Std.
FRA - BZN
18.05.
Mi.
2 Stopps
KLM
22:53 Std.
BZN - FRA
11.01.
Di.
3 Stopps
American Airlines
32:34 Std.
BER - BZN
22.01.
Sa.
3 Stopps
American Airlines
22:51 Std.
BZN - BER
28.04.
Do.
2 Stopps
Air France
21:04 Std.
FRA - BZN
21.05.
Sa.
2 Stopps
Air France
15:45 Std.
BZN - FRA
30.04.
Sa.
2 Stopps
British Airways
20:23 Std.
FRA - BZN
20.05.
Fr.
2 Stopps
British Airways
23:10 Std.
BZN - FRA
28.04.
Do.
2 Stopps
Air France
21:04 Std.
FRA - BZN
24.05.
Di.
2 Stopps
Air France
19:30 Std.
BZN - FRA
20.05.
Fr.
2 Stopps
Air France
21:04 Std.
FRA - BZN
22.05.
So.
1 Stopp
Air France
17:30 Std.
BZN - FRA
29.04.
Fr.
2 Stopps
KLM
24:57 Std.
FRA - BZN
20.05.
Fr.
2 Stopps
KLM
15:46 Std.
BZN - FRA
01.05.
So.
2 Stopps
KLM
18:46 Std.
FRA - BZN
20.05.
Fr.
2 Stopps
KLM
15:46 Std.
BZN - FRA
03.01.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
58:23 Std.
BER - BZN
17.01.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
23:55 Std.
BZN - BER
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

04.01.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:06 Std.
BER - BZN
03.01.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
39:40 Std.
BER - BZN
04.01.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:21 Std.
BER - BZN
08.12.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:49 Std.
BER - BZN
10.12.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:59 Std.
BER - BZN
03.01.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:05 Std.
BER - BZN
08.12.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
34:34 Std.
BER - BZN
10.12.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:54 Std.
BER - BZN
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First