kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Polen

Finde günstige Flüge nach Polen

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Polen

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Polen
Mo. 17.05.
Mo. 24.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Polen. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Polen gelockert werden.

Aktuelle Flugangebote - Polen

Warschau
Nonstop ab 123 €
Nonstop ab 115 €
Warschau
Nonstop ab 46 €
Nonstop ab 105 €
Krakau
Nonstop ab 57 €
Nonstop ab 71 €
Danzig
Nonstop ab 57 €
Nonstop ab 97 €
Kattowitz
Nonstop ab 44 €
1 Stopp ab 98 €
Wrocław
Nonstop ab 109 €
1 Stopp ab 132 €

Nützliche Infos - Polen Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 6%.

Hochsaison

SeptemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 13%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

168 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

18 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

9 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Polen

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Polen? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Polen für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Köln 79 € Hinflug - 125 € Hin- und Rückflug, von Berlin 86 € Hinflug - 161 € Hin- und Rückflug, von Bremen 99 € Hinflug - 188 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Mai und Juni. Der günstigste Monat für Flüge nach Polen ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Polen.
  • Wenn du die Küste besuchen möchtest, buchst du deinen Flug nach Polen zum Flughafen Danzig (GDN). Die historische Hansestadt liegt direkt an der Ostsee und verbindet eine atemberaubende Natur mit dem Flair einer Metropole.
  • Interessierst du dich besonders für die Kultur, fliegst du am besten zum Flughafen Breslau (WRO) oder zum Airport der einstigen Königsstadt Krakau (KRK). Hier sammelst du Eindrücke aus der Zeit des Barock, der Renaissance und der Moderne.
  • Zieht es dich bei deinem Besuch in Polen mehr in die grüne Natur der Emsland-Mazuren, auch Land der tausend Seen genannt, buchst du deinen Flug zum Flughafen Olsztyn-Mazury (SZY).
  • Für viele weitere Sehenswürdigkeiten bist du mit einem Flug nach Warschau (WAW) richtig. In dieser Stadt befindet sich auch der Sitz der Regierung.
  • Du kannst für die verschiedenen Ziele im Land Inlandsflüge buchen oder das dicht gestrickte Eisenbahnnetz nutzen. Es gibt auch Überlandbusse, die dich zu deinen Zielen bringen.
  • In Polen darfst du Kinder, die kleiner als 1,50 Meters sind, bis zum vollendeten 12. Lebensjahr nur im Kindersitz im Auto mitnehmen. Die verwendeten Sitze müssen für das Alter der Kinder geeignet sein und die ECE-Norm 44/03 erfüllen.

FAQ - Flugbuchungen nach Polen

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Polen?

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Polen?

Welche Airlines haben aufgrund von COVID-19 Abstandsregeln auf Flügen nach Polen eingeführt?

Wie lange dauert der Flug nach Polen?

Welcher Flug nach Polen ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Polen?

Welche sind die beliebtesten Reiseziele in Polen?

Kann ich in Polen mit Euro zahlen?

Brauche ich für meinen Flug nach Polen ein Visum?

Wie hilft mir die Preisvorhersage von KAYAK dabei den richtigen Buchungszeitpunkt zu finden?

Die Top-5 Airlines für Flüge nach Polen

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Lufthansa
Ergebnis aus 27.793 Bewertungen
8,0
Boarding
7,8
Komfort
8,4
Crew
7,7
Unterhaltung
7,6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "crew"
Negativ: "not enough food"

Positiv: "Crew was friendly, but dis not show Seating flexibility based on passengers spacing"

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Negativ: "Flight was delayed in Frankfurt due to technical issues. That was fixed, but ended up missing the flight to Minneapolis. Lufthansa provided vouchers to hotel and shuttle to the hotel (holiday inn express) and back to the airport. We stood out in the cold for 45 mins but the shuttle did not show up. Ended up taking Uber to the hotel only to find out their shuttle service does not start in the morning before 5:30 am. They booked me on a 6 am flight with 5:45 boarding time. The hotel scheduled a taxi to pick me up at 3:30 am to make back to the airport on time. I ended up spending $70 and I’m totally exhausted. I wished I just stayed at the airport. Not to mention the quality of the hotel accommodations is less than average. Very disappointed with how this whole situation was managed."

Positiv: "Cabin crew were great."
Negativ: "Was almost impossible to make this connection. Honestly I probably should’ve been moved to yet another later flight. Ground crew said my bag had made it on board, so i waited and waited but it never showed up in Kraków. Lost luggage team was helpful and told me it didn’t make the flight - it was on the next one. Hopefully it gets delivered soon but it will be difficult bc my air bnb has no buzzer"

Positiv: "Flight departed on time. Crew were friendly and efficient"
Negativ: "Boarding seem to be chaotic, no boarding by group or seat number."

Negativ: "Agent changed our flight to Munich and sent as a email with with confirmation on July 10. involuntary. On July 20. I checked Lufthansa app and found that only flight that was shown was flight Toronto-Thunder Bay. After 3 hours of phoning I found that flight from Munich to Toronto wasn’t available for date that was given us in email. Only option was day earlier or later. Left us to take day earlier and we could not changed last flight( Toronto- Thunder Bay). We had to come on Aug 22. and stay in Toronto for 27 hours and than take a flight to Thunder Bay on Aug 23. We lost a day of our vacation, had to stay at hotel. Not good experience at all. We still don’t know whom to complain about that."

Negativ: "Lufthansa not taking any responsibility for allowing connection time to be so short. Everyone on the fight from London missed their connections!"

Positiv: "As previously stated hated having to go through security again"
Negativ: "Chocolate"

Positiv: "Everything except delay"
Negativ: "Nil"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Poor customer service, was booked off twice without being informed."

Negativ: "Asked for ONE piece of bread, and such a big company. Didn’t have ONE piece of bread to provide. Shame. But not surprised, considering the focus they had with onboard shopping, cut coat, and generate revenue very oriented."

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Positiv: "The food/drinks"
Negativ: "Delay"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "It was not immediately apparent that boarding was in a completely different terminal which was accessible by train, so this lack of info could have cost me arriving in good time as I thought I had sufficient time. I aldo found ground staff at the customer service desk very unsympathetic and unhelpful when I asked for assistance on grounds of ill health. They were quite condescending ."
Negativ: "Ground staff poor customer service"

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Freundliche Crew, auch schon am Boden"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "The people sitting beside me was very loud and they didn’t stop talking the whole time."

Negativ: "Internetverbindung war vergleichsweise langsam"

Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Positiv: "Great service, smooth, on-time flight."

Negativ: "A little older aircraft and seat was very warned"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Negativ: "Das Essen war ok."

Positiv: "The crew was really nice"
Negativ: "The flight was delayed, there was no TV or any other entertainment"

Positiv: "Crew was nice, Feel safe"
Negativ: "We left Frankfurt over hour late, no entertainment at all, small plains have usually few big TVs on the sealling there was nothing."

Negativ: "Plane was old and had no in flight entertainment"

Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."

Negativ: "schlechtes catering in business class. service ist absolut unpersönlich. hier stimmt preis Leistung überhaupt nicht"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Big chaos on airport: 3x changed the Gate, workers at boarding don’t speak English and ask me to speak Germany...everything was terrible and I never use Lufthansa again and don’t recommend to anybody..."

Positiv: "Verspätet und dann trotzdem noch den ganzen hons Circle zuerst Kram durchziehen geht nicht"

Negativ: "Verspätung, relativ unruhiger Flug durch Turbulenzen"

Positiv: "Reibungsloser Ablauf, pünktliche Flugzeiten, guter Service"

Positiv: "Nettes Personal, Flieger wirkte sehr neu."
Negativ: "Sitze außergewöhnlich eng, Filmangebot zwar umfangreich aber fast nur aus Filmen bestehend, die keiner sehen will - außer vielleicht Freunde des koreanischen Kinos. Touchscreen nervend, weil er nicht zuverlässig auf Berührung reagiert, sondern macht, was er will. Es gibt einen USB-Anschluss, man kann damit aber nicht das Handy aufladen. Die Sitze hängen, wenn man sie verstellen will, die Armlehe am Gang lässt sich nicht hochklappen. Der Klapptisch ist wackelig und schief."

Positiv: "Everything as expected"

Positiv: "Boarding & Flug komplett im Zeitrahmen. Das Personal war locker und zu Späßen aufgelegt, vielleicht ein wenig übertrieben, Dennoch eine gute Betreuung in einem kaum besetzten Flugzeug."
Negativ: "keine Auffälligkeit..."

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Alles wie bekannt & erwartet, sehr gerne wieder :-)"

Positiv: "es gab einen kleinen Lebkuchen zum Empfang und man bekam ein Getränk nach Wahl"
Negativ: "sehr hohe Passagepreise (gegenüber Air Berlin)"

Negativ: "somebody lost my bag with ski boots, never again with polish air lines,NEVER AGAIN!!!!!!"

Negativ: "entertainment, comfort"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam, trotz der kurzen Flugzeit."
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Positiv: "Crew war aufmerksam, trotz kurzer Flugdauer"
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Die unerwartete Verzögerung in Warschau von fast 4 Stunden ohne Erklärungen wann und ob der Flug nach Chicago stattfindet war absolut unangenehm und NICHT OK"

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Daß nach der Ankunft in Warschau weder Information über die Verzögerung es Weiterflugs nach Chicago gegeben wurden noch den Grund noch irgendeine Indikation wann der Verbindungsflug statt findet"

Negativ: "Deleyed. I got stranded in Warsaw with no possible connection. Transfer desk doesn’t work. 1 person for 67 people in the queue. Welcome to Poland a Third World Country"

Negativ: "Toilets was’t in service for flight from Warsaw to Lviv"

Positiv: "Everything went good. Thank you."

Positiv: "Everything went good."
Negativ: "Movie or general didn't provide closed caption or subtitle for an English language."

Positiv: "Angenehme Atmosphera, guter Flug, hervorragendere Landung!"
Negativ: "Sowas habe ich nicht!"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "The crew was as if it didn’t exist and the seat was anything but comfortable."
Negativ: "The seats could have some cushioning, they could have offered some water to passengers, they could have kept the boarding gates the same to save confusion and they could have honoured my choice of seating...what’s the point of giving me a choice when they are going to seat me wherever they please?"

Negativ: "At least one free drink on international 2 hours flight would be fair."

Positiv: "Pilots did a very good job"
Negativ: "Entertainment"

Positiv: "I liked that all flights were on time"

Negativ: "Only chocolate Snack"

Positiv: "DELAYED as always!!!"

Positiv: "Das Personal war freundlich und aufmerksam, was allerdings selbstverständlich sein sollte."
Negativ: "Möglicherweise war die Zeit zu kurz, aber das Flugzeug war nicht ordentlich gereinigt. Es klemmte noch der eine oder andere Becher im Zeitungsfach und auch auf dem Boden konnte man erkennen, etwa welche Schokoriegel verteilt wurden..."

Positiv: "Das Flugzeug war sehr sauber (anders als beim Hinflug)"
Negativ: "Die Gepäckfächer waren hoffnungslos überfüllt. Das Personal hielt es nicht für nötig, hier ordnend einzugreifen..."

Positiv: "In Warschau waren alle idioten die dort arbeiten verstehen kein Englisch und tun so ob die alles wissen"
Negativ: "Service ging"

Negativ: "Flight was more than 3h late, it took time for the airline to accommodate with another flight to catch up with connection. They did after many customer complained, and adding to that, my checkin bag didn't make and they have no information on it's location. Still 24 hours later and no information a d i don't have clothes to change or stuff to shower. I had to buy few stuff and they said they won't payback anu other expenses, mean telling to just wait for my only lost bag."

Negativ: "no seat assignment"

Negativ: "a worst ever trip"

Positiv: "Sparkling water"
Negativ: "LOT lost my bag!!!"

Negativ: "The ticket agent was really grumpy, they were late taking off, I am not crazy about prop planes, too much vibration."

Positiv: "Arrived on Time"

Positiv: "Alles (bis auf eine kleine Verspätung auf dem Rückflug) lief reibungslos ab."
Negativ: "Diese billige Schokowaffel hätten sie sich sparen können. Die Plastikbecher für's Wasser auch. Lademöglichkeiten für Elektronik an den Plätzen wären toll."

Positiv: "Nette Geste: Kaffee und Wasser plus Schokoriegel gratis"
Negativ: "Sitzgurt 1 cm zu kurz, daher Verlängerung erforderlich. Durch Motorgeräusche Ansagen kaum zu verstehen."

Positiv: "Kaffee und Wasser kostenlos. Kein aufdringlicher Bordverkauf."

Negativ: "Flug 2 mal verspätet aber trotzdem muss man für die Getränke zahlen."

Positiv: "Comfortable, civilized"

Negativ: "Flight was delayed by 1.5 hour because of harsh weather conditions. Everything is Okay I wasn't missed my connection flight that time, but perspective to wait for next fight at 1:00 am isn't very appealing."

Positiv: "good"

Positiv: "LOT is the best kept secret in airline industry. Friendly staff, on time, great new planes. Keep it up, stay with low prices and fly on!"

Positiv: "N/A"
Negativ: "Had to ask if I get some food too, because I was asleep and as I woke up everyone had food just not I. After 10 minutes I asked for some food. Also the personal could have gotten more times around to bring water. I had window seat and didn’t wanted to disturb my neighbors so I didn’t get up to ask for liquid but other passengers I saw getting up and getting their own drinks by the personal."

Positiv: "Sehr gutes Flugzeug"

Positiv: "Es gibt nichts, was sich massiv bemängeln oder zu loben zu wäre. Es war ein normaler Flug, wie er auf einer Kurzstrecke mit einer Durchschnittsairline zu erwarten ist."

Positiv: "With expectations set record low by flying United Airlines this was pleasantly neutral."
Negativ: "Limited beverage choice"

Positiv: "The usual cramped travel but it was fine. Good movies"
Negativ: "Somewhere Ipad disappeared from luggage we had checked."

Negativ: "No space"

Positiv: "All"
Negativ: "No free alcohol"

Positiv: "Very efficient, professional and friendly"

Positiv: "coffee, snacks."
Negativ: "No free wine :-), unlike in flights with Lufthansa or AUA"

Positiv: "the flight and service was decent"
Negativ: "The check in process lacked. I unexpectedly had to check my bag, they charged me 70 Euro ($85) which required I go to two separate counters. One to check the bag and a second (upstairs) to pay. Both attendants lacked a sense of urgency. In fact, they acted like it was their job to go as slowly as possible. Even after I mentioned I was starting to feel stressed about the time. I overheard other attendants complaining about customers who check in late and expect them to move more quickly. I found their apathy offensive. To add insult to injury, they lost my bags. Having paid $85, which I think is outrageously and obscenely expensive, I'd at least expect my bag to be well taken care of. Sadly, it wasn't. The lost luggage counter was also apathetic, though I realize they are not LOT/Luftansa."

Positiv: "The transatlantic plane was great."
Negativ: "No alcohol 2/2 flights delayed"

Positiv: "Comfort of plane"
Negativ: "Delay for no reason and extra 4 hour layover in warsaw"

Negativ: "was delayed for 4 hours."

Negativ: "the cabin was so hot!"

Positiv: "Easy long travel very comfortable"

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."

Positiv: "Alles bestens"

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "The flight was pretty smooth considering it was a small plane."
Negativ: "I did not appreciate having to give my hand luggage into the hold which meant that I did not have any money to purchase any drinks on the flights and I was also sitting next to an overweight man which made it very tight for space."

Positiv: "Crew war 'neutral', so wie eine Crew am späten Abend typischerweise ist. Es war viel Platz (wenig Fluggäste)"
Negativ: "Sehr lange Wartezeit, bis das Gate bekannt gegeben wurde, dann nur wenig Zeit bis zum Boarding..."

Positiv: "Row 3, loads of leg room, the filter coffee was excellent, just a really calm, well run flight"
Negativ: "Seat prices were expensive and should really be free as if you are a family of 4, this will add well over £50 to your flight costs."

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Positiv: "Entertainment was good."
Negativ: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"

Negativ: "Late"

Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything from checking in where I asked for an aisle seat and was informed that I was given an aisle seat just to find that I was given a middle seat on both legs even though I had checked in for the second leg of the trip. Added to which my luggage is now missing"

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Negativ: "I missed my connection in Dusseldorf because none of the 12passport gates worked. Two border agents tried to handle the crowd, but I arrived at the gate 1 minute after flight close. Neither the agents at the gate nor at the transfer desk were willing to help me get to Manchester. Never fly EW again."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats."

Negativ: "unpünktlicher Abflug"

Positiv: "The crew was fine and boarding was efficient."
Negativ: "We missed our connecting flight, had to wait six hours to fly to Munich, then sat in the Munich airport for four more hours as the flight to Milan was delayed. My bag made it to Milan by 10:30, I arrived at 22:00."

Negativ: "Boarding took ages. And there were no announcements telling passengers what was causing the delay."

Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."

Negativ: "Pünktlich abfliegen und nicht scheibchenweise die Abflugzeit schieben. Mehr Transparenz, was los ist. Passagiere mit Wasser versorgen."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Sitzabstand"

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Negativ: "Flug war überbucht wurde fast gecancelt eine absolute Frechheit nie wieder Eurowings."

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Beide Flüge von Eurowings hatten Verspätung. 20 und 45 Min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Positiv: "Alles gut"
Negativ: "Alles gut"

Positiv: "check in war eine Katastrophe. 2 Frauen hinterm Tresen, die im Durchschnitt 10min pro Fluggast brauchten, um das Gepäck entgegen zunehmen, obwohl die meisten bereits eingecheckt waren"
Negativ: "s.o."

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Negativ: "Das Check-in am Flughafen Florenz war eine Katastrophe: 90 Minuten für 50 Passagiere. Und als am Ende die Zeit knapp wurde, ging es auf einmal huschhusch. Auch die Sicherheitskontrolle war absolut chaotisch, und da wir mit einem Tier reisen, war das kein Vergnügen. Nie wieder FLR!"

Negativ: "Die Abfertigung in Faro war sehr langsam. Bei Eurowings alles gut"

Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"

Positiv: "Alles"

Positiv: "Allem im allen sehr gut"
Negativ: "Weiß nicht"

Negativ: "More legroom. And not having to pay for a simple glass of water."

Positiv: "Super pünktlich"

Negativ: "Kostenlose Verpflegung! oder wird Eurowings auch Billigairlines!?"

Positiv: "I felt safe on board... the cabin crew members at least got that right. The toilets were clean."
Negativ: "Better entertainment system... better food and more courteous cabin crew members....."

Negativ: "Everything, flight was super late, no explanation whatsoever,"

Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"

Positiv: "Die Crew war ganz o.k."
Negativ: "Mein Gepäck würde aus einem mir unbekannten Grund nach Madrid geliefert. Obwohl Eurowings das mittlerweile schon seit min. einen Tag weiss, waren sie unfähig dies bis jetzt nachzuliefern! Trotz abgeschlossener Reiseversicherung, weiss ich nicht, ob ich eine Entschädigung hierfür bekomme!"

Positiv: "I’ve flown with various airlines and must say that I was very impressed with this crew. I guess it was because they all were young and didn’t füdisplay burnout as so many other flight attendants show when dealing with their customers."
Negativ: "On both flights the control forty didn’t work."

Negativ: "Beinfreiheit: Knie eingeklemmt"

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Good view with the high winged propeller plane"
Negativ: "Small overhead storage"

Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Gut, freundlich und pünktlich"

Positiv: "Quick efficient boarding - on time."
Negativ: "Not terribly comfortable seats but for short haul flights, just fine."

Positiv: "Crew was good, Seating needs to be updated"
Negativ: "seats could recline better and padding could be better."

Negativ: "Verspätung um 3,20Std,,,"

Positiv: "Ich habe winter schnellsten Flug. Dankeschön"

Positiv: "Non-stop price and service"
Negativ: "Difficulty in request information on changing flight Went back in forth between Kayak and Norwegian til I give up."

Positiv: "Not much."
Negativ: "More space, entertainment, food options"

Positiv: "They were polite"
Negativ: "The leg room was terrible and the plane was hot."

Negativ: "Tickets showed checked in luggage only on one way not when flying back. Felt like I was tricked into buying these tickets."

Negativ: "I paid for a seat and not given a seat assignment. Then because of that I was almost bumped off the flight. If I had not been traveling in a group I would have been bumped off my flight. In addition no food or drink was offered. Everything had to be paid have ahead of time. Not good at all"

Positiv: "Landing."
Negativ: "Everything."

Negativ: "Not worth what you think you might save on air fare. They really seemed interested only in trying collect every possible fee they could. Instead of weighing carry on at check-in, they wait until the boarding process."

Positiv: "Seats were comfortable."
Negativ: "Long check in time with long lines. No internet check-in Budget carrier, ticket is cheap, so they try to get money from you whenever they can. All hand items are weighed. Max bag weight 20kg instead of 23 Food needs to be paid except water"

Positiv: "For an economy flight, the plane was night, as was the seating."
Negativ: "They weighed the baggage both at check-in and when boarding the plane. I passed easily both times, but because others didn't, the boarding process was bogged down and took so long that the flight was late leaving. Nothing was efficient, and the whole process was stressful."

Positiv: "Nothing. Couldn't make flight. Impossible connection. Had to purchase new tickets."
Negativ: "Absolutely everything."

Positiv: "New plane..."
Negativ: "The check-in line was horrendous, then, once you're on the plane, water is rationed, no blanket or pillow. Just horrible. You get what you pay for...never again!"

Positiv: "Nothing was specially great..."
Negativ: "Service attitude, boarding, landing, and food."

Negativ: "Not having to ask for headphones and wider variety of movies"

Negativ: "When you pay over 500 per ticket and don’t even get a glass of soda water or a bag of pretzels, I find it disgraceful. I will never fly Norwegian again and I will urge my friends and family notnto."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Would never recommend to anyone. They do not even serve orange juice to you without payment. Had to pay for headphones to watch movies. Staff was very unpleasant and unwelcoming. There is no food unless u request. Snacks are all sold out. Horrible airlines Never again will fly with this airlines"

Positiv: "It's nice that Norwegian loads from both ends of the plane...it would be better if people could read or listen to those instructions"
Negativ: "I get that it is a budget airline, but water. Come on. It's water. I'm not asking for food or there to be an entertainment system for the 7hour flight, there's not, or USB chargers, there aren't, but the least you could do is offer people some free water when you come up and down the aisle weaving"

Negativ: "25 Minuten Verspätung..."

Negativ: "Flug war 2,5h zu spät, daraufhin habe ich an Weihnachten 2 Züge verpasst und war erst spät nachts bei meiner Familie"

Positiv: "Der Flug war einwandfrei ohne größere Verzögerung."
Negativ: "Berlin Schönefeld Flughafen ist ziemlich in die Jahre gekommen"

Positiv: "Price, new aircraft, good crew"
Negativ: "Long layover, connecting flight was delayed over an hour without any explanation"

Positiv: "Ich habe eigentlich keine Ansprüche für so einen kurzen Flug und somit alles okay, bequeme Sitze!"
Negativ: "Nichts spezielles zu bemängeln. War alles in Ordnung"

Positiv: "Sehr bequemes Flugzeug (Dreamliner) mit moderner Unterhaltungsanlage. Gute Auswahl an filmen."
Negativ: "Zu wenig gratis Wasser wurde verteilt. Mahlzeiten überteuert aber dafür das Ticket günstig"

Positiv: "The plane was amazing. It had all of the great things you'd expect from a new plane (e.g. entertainment, bigger windows, device to control everything, etc.)."
Negativ: "You had to pay for water for an 8 hour flight. Complimentary water should be an automatic. It's weird to have the staff go by and not even acknowledge your existence unless you pre-ordered the mediocre meal offered on the flight."

Positiv: "The seats were comfortable and the crew was very friendly."
Negativ: "The air conditioning was very weak. I was hot through the whole flight. The TVs didn’t work. There wasn’t anything to watch."

Positiv: "Boeing 737 ok"
Negativ: "No food"

Positiv: "The middle seat was empty- much more comfortable flight!!!"
Negativ: "You have to pay for everything! But the price of the ticket was very reasonable so that's ok."

Positiv: "Alles reibungslos abgelaufen von Anfang bis Ende wie man sich es vorstellt"

Positiv: "nichts besonderes Gratis Internet (langsam)"
Negativ: "Die Gepäckregelung. Wir hatten 6 x 20 kg, aber jeder Koffer musste unter 20 kg sein. D.h. wir durften nicht 6 Stück mit insgesamt 120 kg mitnehmen. Das ist sehr lästig, so umzupacken."

Negativ: "2 hours and 30 minutes delayed"

Positiv: "Hätte man nicht noch ein Gepäckstück im bereits fertig belandenen Flugzeug wieder rausfischen müssen, wäre alles bestens gewesen. Einchecken, Gepäckaufgabe schnell und problemlos in Oslo am Automaten, rechtzeitiges Boarding, Service wie bei einer Low-Cost-Airline zu erwarten. Sitzabstände gut."

Positiv: "Great flight, nice plane."
Negativ: "They actually weigh your carry ons and mine were too heavy."

Positiv: "Elegantes Boarding wie immer. Personal sehr zuvorkommend"
Negativ: "Leider verspätet, wifi ging nicht und wir landeten am internationalen Terminal. Unnötig."

Negativ: "The boarding was overwhelming and chaotic because there seemed to be a lack of organization. The seats were uncomfortable and felt like they had no padding"

Positiv: "No turbulence"
Negativ: "Everything had to be paid for. A sip of water, a snack, they do not provide meals like every other transatlantic flight. The flight was delayed 3 hours and hopefully my connection wasn't also delayed. Very uncomfortable seats and also had to pay for blankets."

Positiv: "Flug war pünktlich, Boden- und Kabinenpersonal vorbildlich"
Negativ: "Fast Track funktionierte erst nicht, aber Personal war freundlich und ich musste nicht mit 200 Urlaubern durch den Scanner"

Positiv: "On time, efficient, courteous, professional and arrived early!"

Positiv: "I picked my seat out nd this time Norwegian kept layout of plane with what I paid for (they rarely do and often change place configuration without compensating for the change)"
Negativ: "No a/c in airport terminal or plane. People were sweaty and it was disgusting. No announcements at all while waiting in airport to board plane which was delayed over an hour. Instead the staff was literally grabbing customers and pushing them into lines....I wasn't touched but I was watching and it was amazing that they could get away with what they did. Never handed out customs cards which led to excessive delays in customs. The Customs agents were actually bad mouthing the airline for their poor service."

Positiv: "The seat was comfortable and reclined."
Negativ: "We were not offered water at all during the 9 hour flight. The TV did not work. The crew never came around for trash! It was on the floor and in the seat back pouches. There were only two menus for the whole plane."

Negativ: "Almost 2 hours to check in at jfk. Not given the option for bag drop or checking in online. Worst lines I’ve ever experienced. Awful airline. Never again!"

Positiv: "New plane, clean"
Negativ: "I tried to add an additional bag online, but server kept freezing up. Decided to check bag at airport. I was charged 80 Euros instead of 35 shown online. I then had to take the small additional box to another counter, because it wasn’t a suitcase???? Staff were very rude, and at best the crew was indifferent. I have flown all over the world on many airlines, and this was by far the worst experience. I will never fly Norwegian again."

Positiv: "New plane"
Negativ: "Lack of even water"

Positiv: "I am 94 years old, and my daughter in law was able to get me a wheelchair while we were standing in line."
Negativ: "inefficient movement of lines for check in. you needed more people checking the passengers in for their flights. and if you have bags, it is a nightmare as you have to go to a separate line to do so. did not pay $45 for an airline meal - seems outrageous to me."

Positiv: "on time, friendly staff, no frills, great entertainment selection, liked that there was no cart coming up and down the isles, and you ordered what you wanted."
Negativ: "wish the on board baggage wasn't so stingy."

Positiv: "Nice and ckean airplane. Smooth travel"
Negativ: "We didn't know our 11 hour flight didn't have food. And then when we try to order food, on the menu it's all just sandwiches. There's no option for hot food."

Positiv: "That I had space in the overhead compartment for my carry-on despite the fact that the flight was completely full with seats all filled up. That the flight crew did not bother me as I slept."
Negativ: "That the flight kept getting delayed. My friends and I could not go to our gate until closer to midnight because they had not announced the gate number until around that time. Then, when we boarded, it was packed full of people and we did not leave until after 1:00am, when it was scheduled to leave at 12:30am."

Negativ: "The USB port on my screen does not work. My phone was unable to charge."

Positiv: "The cheapest option still allowed for movie viewing and for a lax baggage capacity standard. Will fly Norwegian again and again."
Negativ: "The in-flight USBchargers stopped charging after only 30 minutes"

Positiv: "Plane on time, new plane, nice crew."
Negativ: "Ability to move seats."

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Positiv: "I did not fly"

Positiv: "On time"
Negativ: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Positiv: "Stewards"
Negativ: "Uncomfortable seats"

Positiv: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Negativ: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Negativ: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Positiv: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Negativ: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Positiv: "The cheap fares"
Negativ: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Positiv: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Negativ: "Seats are very uncomfortable"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Negativ: "Space between the seats."

Positiv: "Price of ticket"
Negativ: "Seats are terrible."

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Negativ: "Seats are terrible."

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Positiv: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Negativ: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."

Positiv: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Negativ: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "No terminal connection"

Positiv: "Easy to book. Comfortable flight."
Negativ: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Negativ: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Negativ: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Negativ: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "Cheap flights, priority boarding."
Negativ: "No meal included, no entertainment provided"

Positiv: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Negativ: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Positiv: "Space. Priority Boarding"
Negativ: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Positiv: "Excellent pilot"

Negativ: "Man at the checkin did not have a clue that WIZZAIR flight was delayed at 05/04/2018. I missed meeting with my family. Waited for a long time at boarding gate."

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Positiv: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Negativ: "Nothing to dislike ."

Negativ: "Не понравилась старшая стюардесса. На лице было написано, что она совершенно не рада видеть всех присутствующих."

Negativ: "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"

Positiv: "Cheap flights and convenient airport"
Negativ: "Seats uncomfortable and hot"

Negativ: "Terrible service and the fact that you can't check in st the airport without paying is absurd. Absolutely terrible. Implant policy"

Positiv: "Wizzair suggestion to compensate us"
Negativ: "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Negativ: "The whole process of wizz Airlines is terrible. No customer service at the airport to hidden fees to airport 3rd party contractors who don't care at checkin Do yourself a favor just book a major carrier of your choice instead of saving 100& on weak I mean wizz Airlines. It will make Budapest a more enjoyable time before you touchdown."

Mehr zu Lufthansa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Polen fliegen

Fluggesellschaften, die nach Polen fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Polen in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Polen bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Polen nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Polen

Buche günstige Tickets nach Polen

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

11.06.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
7:50 Std.
FRA - GDN
18.06.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
23:25 Std.
GDN - FRA
11.06.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
7:50 Std.
FRA - GDN
20.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
22:30 Std.
GDN - FRA
06.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
23:00 Std.
FRA - GDN
12.06.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
14:40 Std.
GDN - FRA
21.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
6:05 Std.
FRA - KRK
23.06.
Mi.
1 Stopp
Ryanair
14:10 Std.
KRK - FRA
13.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
26:25 Std.
FRA - KRK
19.06.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
11:55 Std.
KRK - FRA
12.06.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
17:50 Std.
FRA - KRK
21.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
14:20 Std.
KRK - FRA
03.07.
Sa.
Nonstop
LOT
1:45 Std.
FRA - WAW
23.07.
Fr.
Nonstop
LOT
2:00 Std.
WAW - FRA
28.06.
Mo.
1 Stopp
Wizz Air
18:20 Std.
BER - WAW
30.06.
Mi.
1 Stopp
Wizz Air
19:35 Std.
WAW - BER
27.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:35 Std.
CGN - WAW
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:35 Std.
WAW - CGN
03.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:05 Std.
FRA - KRK
07.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
38:15 Std.
KRK - FRA
26.08.
Do.
Nonstop
LOT
1:25 Std.
BER - WAW
31.08.
Di.
Nonstop
LOT
1:30 Std.
WAW - BER
11.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:55 Std.
FRA - KRK
14.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
38:15 Std.
KRK - FRA
18.06.
Fr.
Nonstop
LOT
1:25 Std.
BER - WAW
21.06.
Mo.
Nonstop
LOT
1:30 Std.
WAW - BER
09.07.
Fr.
Nonstop
Lufthansa
1:30 Std.
FRA - KRK
11.07.
So.
Nonstop
Lufthansa
1:35 Std.
KRK - FRA
05.06.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
1:35 Std.
FRA - WAW
13.06.
So.
Nonstop
Lufthansa
1:45 Std.
WAW - FRA
11.10.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:45 Std.
DUS - KRK
15.10.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:50 Std.
KRK - DUS
25.06.
Fr.
1 Stopp
Wizz Air
18:20 Std.
BER - WAW
27.06.
So.
1 Stopp
Wizz Air
9:50 Std.
WAW - BER
20.06.
So.
1 Stopp
SWISS
4:00 Std.
FRA - WAW
04.07.
So.
1 Stopp
SWISS
5:35 Std.
WAW - FRA
11.06.
Fr.
1 Stopp
KLM
9:45 Std.
DUS - WAW
26.06.
Sa.
1 Stopp
KLM
5:15 Std.
WAW - DUS
31.05.
Mo.
1 Stopp
Austrian Airlines
23:35 Std.
DUS - WAW
06.06.
So.
1 Stopp
Austrian Airlines
13:05 Std.
WAW - DUS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

07.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
4:55 Std.
FRA - KRK
07.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
6:05 Std.
FRA - KRK
27.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
27:40 Std.
FRA - GDN
05.06.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
17:50 Std.
FRA - KRK
05.06.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
17:50 Std.
FRA - KRK
28.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
26:15 Std.
FRA - GDN
04.06.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
39:05 Std.
FRA - GDN
24.06.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:45 Std.
CGN - WAW
27.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:35 Std.
CGN - WAW
25.06.
Fr.
1 Stopp
Wizz Air
18:20 Std.
BER - WAW
02.06.
Mi.
1 Stopp
Wizz Air
18:20 Std.
BER - WAW
17.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
40:20 Std.
BER - WAW
18.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:55 Std.
BER - WAW
24.06.
Do.
Nonstop
LOT
1:45 Std.
FRA - WAW
12.06.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
1:35 Std.
FRA - WAW
18.06.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:45 Std.
DUS - KRK
14.07.
Mi.
1 Stopp
Norwegian
22:55 Std.
BER - WAW
30.05.
So.
1 Stopp
Air France
18:40 Std.
DUS - KRK
17.06.
Do.
1 Stopp
KLM
4:10 Std.
DUS - KRK
24.07.
Sa.
1 Stopp
airBaltic
22:45 Std.
FRA - WAW
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First