Finde günstige Flüge nach Santa Maria

Finde günstige Flüge nach Santa Maria

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Santa Maria. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Santa Maria
Di. 07.12.
Di. 14.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Santa Maria Flüge

Nebensaison

September

Hochsaison

Dezember

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

561 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

405 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

257 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 9%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Buche günstige Tickets nach Santa Maria

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

20.05.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:20 Std.
DUS - SID
29.05.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:35 Std.
SID - DUS
06.05.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
20:25 Std.
MUC - SID
19.05.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:30 Std.
SID - MUC
04.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
20:25 Std.
BER - SID
18.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
19:35 Std.
SID - BER
04.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
20:00 Std.
FRA - SID
18.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
19:00 Std.
SID - FRA
16.01.
So.
1 Stopp
SWISS
20:00 Std.
FRA - SID
25.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
24:10 Std.
SID - FRA
20.05.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:00 Std.
FRA - SID
26.05.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
15:30 Std.
SID - FRA
07.03.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
12:50 Std.
FRA - SID
13.03.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
19:50 Std.
SID - FRA
23.01.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:05 Std.
DUS - SID
30.03.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:05 Std.
SID - DUS
11.03.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
8:35 Std.
MUC - SID
31.03.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:30 Std.
SID - MUC
06.03.
So.
1 Stopp
SWISS
31:20 Std.
BER - SID
15.03.
Di.
1 Stopp
SWISS
30:35 Std.
SID - BER
09.01.
So.
1 Stopp
SWISS
22:05 Std.
BER - SID
25.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
29:45 Std.
SID - BER
04.01.
Di.
1 Stopp
SWISS
20:00 Std.
FRA - SID
18.01.
Di.
2 Stopps
SWISS
22:55 Std.
SID - FRA
04.03.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:35 Std.
MUC - SID
10.03.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:40 Std.
SID - MUC
06.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
29:20 Std.
MUC - SID
20.05.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
6:05 Std.
SID - MUC
13.05.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:10 Std.
BER - SID
15.07.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:55 Std.
SID - BER
17.01.
Mo.
Nonstop
TUI fly
8:15 Std.
HAJ - SID
31.01.
Mo.
Nonstop
TUI fly
6:25 Std.
SID - HAJ
18.05.
Mi.
1 Stopp
TUI fly
8:15 Std.
DUS - SID
08.06.
Mi.
Nonstop
TUI fly
6:00 Std.
SID - DUS
28.02.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:50 Std.
FRA - SID
06.03.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:00 Std.
SID - FRA
17.01.
Mo.
1 Stopp
TUI fly
8:15 Std.
HAJ - SID
31.01.
Mo.
Nonstop
TUI fly
6:25 Std.
SID - HAJ
02.05.
Mo.
1 Stopp
TUI fly
8:00 Std.
FRA - SID
16.05.
Mo.
Nonstop
TUI fly
6:15 Std.
SID - FRA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

11.12.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
38:05 Std.
FRA - SID
17.12.
Fr.
1 Stopp
TUI fly
8:15 Std.
MUC - SID
11.12.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:10 Std.
DUS - SID
15.01.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:10 Std.
BER - SID
10.02.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:50 Std.
HHN - SID
10.02.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:30 Std.
BER - SID
10.02.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:30 Std.
FRA - SID
11.12.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:25 Std.
FRA - SID
04.02.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:25 Std.
MUC - SID
11.12.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:20 Std.
DUS - SID
04.02.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:25 Std.
MUC - SID
04.02.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
20:10 Std.
MUC - SID
05.01.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
8:25 Std.
FRA - SID
10.02.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
8:25 Std.
FRA - SID
03.01.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:25 Std.
MUC - SID
05.01.
Mi.
2 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
15:55 Std.
FRA - SID
13.02.
So.
1 Stopp
SWISS
20:45 Std.
HAJ - SID
13.02.
So.
1 Stopp
SWISS
25:55 Std.
BER - SID
02.01.
So.
1 Stopp
SWISS
20:00 Std.
FRA - SID
04.01.
Di.
2 Stopps
SWISS
31:45 Std.
FRA - SID
Weitere Ergebnisse

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Santa Maria zu finden

  • Es gibt keinen großen Flughafen in Santa Maria. Der Flughafen von Sal, Kapverdische Inseln wird stattdessen genutzt.
  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Santa Maria? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Santa Maria für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Duesseldorf Intl: 279 € für einen Hinflug - 342 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 444 € Hinflug - 466 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 1.144 € Hinflug - 894 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juli, August und September. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Santa Maria ist September.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Santa Maria an.

FAQ - Flugbuchungen nach Santa Maria

Flugoptionen nach Santa Maria?

Welche Flughäfen sind in der Nähe von Santa Maria?

Wie lange dauert der Flug nach Santa Maria?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Santa Maria?

Wie weit ist der Flughafen Espargos vom Stadtzentrum von Santa Maria entfernt?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Santa Maria?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Santa Maria zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Santa Maria?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Santa Maria beachten?

Top 3 Airlines für Flüge nach Santa Maria

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,0
SWISS
Ergebnis aus 9.086 Bewertungen
8,2
Boarding
7,9
Komfort
8,6
Crew
7,7
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "the crew was wonderful, I was surprised that they had a little snack on such a short flight, the plane was clean and very comfortable. I plan to use Swiss Air again."
Negativ: "nothing"

Positiv: "Good food for economy , good selection of new releases movies included , small seat and leg room but not terrible"
Negativ: "Made us check our carry on bag because it was too heavy and was told to get it from baggage claim on our connecting flight for it to never show up then waited in line for missing luggage for them to tell us they transferred it and would be waiting at the final destination"

Positiv: "Crew were good, apart from forgetting at breakfast time that I had ordered gluten free food. Food was OK but not memorable."
Negativ: "Business class is not as roomy as other airlines. My partner had to climb over me to reach the aisle, there is very little storage space and seat size is quite small. Choice of movies is limited."

Positiv: "Leicht verspäteter Abflug, aber nur um ein paar Minuten. Das Boarding ging schnell und unkompliziert, obwohl der Flieger ausgebucht war. Platz fürs Handgepäck gab es genug, da grössere Handgepäckstücke kostenfrei abgegeben werden konnten. Beim Einstieg bekamen wir auch gleich ein Tütchen Chips in die Hand gedrückt. Getränke wurden später auch noch gereicht."
Negativ: "Aufgrund den Wetterverhältnissen mussten in Zürich die Anflugswege abgeändert werden. Wir flogen ein paar Schlaufen und und landeten so etwas verspätet in Zürich."

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "Pünktliches Boarding, Abflug und Landung. Sehr kompetente und hilfsbereite Mitarbeiter"
Negativ: "-"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "guten service pünktlich"
Negativ: "kaputte Sitze alte media Gerät"

Positiv: "Sehr freundliche Crew, leider Verspätung ohne Schuld der Swiss, wurde durch die Crew sehr freundlich und deutlich kommuniziert."

Positiv: "Alles hat geklappt."
Negativ: "Zuwenig essen Portion"

Positiv: "Boarding begann pünktlich und verlief sehr schnell."
Negativ: "Keine Verpflegung (nur ein Stück Schokolade). Mindestens ein kleiner Snack wäre nett gewesen."

Positiv: "Zwar wurde der Einstieg nur über einen Bustransfer über das Rollfeld ermöglicht, aber die Wartezeiten vor dem Bus und vor dem Flieger wurden so kurz wie möglich organisiert. Die Innenausstattung des Flugzeugs ist sehr stilvoll und edel ausgewählt. Kompliment ! Da hat die SWISS ordentlich Häkchen bei der Sonder- und Zusatzausstattung gemacht. Die Beinfreiheit zwischen den Sitzen ist angenehm großzügig bemessen für einen innereuropäischen Flug, in einem Airbus A319. Diese Beinfreiheit kenne ich eigentlich nur von Fernflügen mit asiatischen Airlines. Die Cabin Crew war mit Authentizität äusserst zuvorkommend und freundlich. Zu keinem Zeitpunkt hatte ich das Gefühl , gezwungener Freundlichkeit zu begegnen. Retroperspektiv möchte ich sagen, dass dies der angenehmste innereuropäische Flug war, bei dem ich jemals Fluggast war. Schade, dass der Flug nur 45 Minuten dauerte. Mit der Maschine und dem Personal würde ich auch mal zum mars fliegen. ;-)"

Positiv: "The flight was perfect until we hit horrible turbulence. 1 out of every 4 people was throwing up. We had to redirect to Milan."
Negativ: "Swiss air is completely inept at handling a very normal reroute due to weather. 200 displaced people are standing in line. I’ve been here 5 hours and have not heard a word of announcement from them, our questions are rudely thwarted, and they continue to take half-an-hour to an hour per person with uncertain results. Give use new flights or a hotel."

Positiv: "Flight was 14:40----- Boarding began a little late at 14:20. Got everyone on board efficiently and quickly. No kidding. Plane was ready and started moving for take off at 14:39. Impressive! Well Done!"

Positiv: "Very friendly crew, good legroom in economy, excellent meals."
Negativ: "None"

Negativ: "Drei Tage später kam erst der Koffer an. Keine Auskunft über den verbleib von der Swiss."

Positiv: "Flight left in time, easy quick boarding. Food was great, we had dinner and breakfast snack"

Positiv: "Crew"
Negativ: "Food"

Positiv: "frühstück"

Positiv: "moderne maschine"
Negativ: "verspätung - wie die meisten swiss abendflüge. warum nicht den flugplan nachvhinten verschieben? babygeschrei babygeschrei"

Positiv: "wie erwartet"
Negativ: "20 min verspätung"

Positiv: "pünktlich"
Negativ: "air conditioning aus während boarding bis zum start babygeschrei"

Positiv: "Alles In Ordnung"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Because there was no way for us to check in early or online and they did not send us an email directing us to do so, they put us on standby even though the flights were paid for months before. We couldn't sit together--they wouldn't even try, they let the computer do it randomly as we boarded. They put my son through ridiculous strip search security measures, and when my passport fell into to the steel bullet of a garbage can, they didn't help and my son and I figure out how to go through it to get my passport. They could not have been more unhelpful. Plus the food was terrible, and delays both in taking off and getting to the gate. I will NEVER fly Swiss Air again."

Negativ: "Seats too small/legroom."

Negativ: "I didn't have much time between my connecting flights, so I arrived at the gate right at boarding. I preselected my seat (window on emergency exit) beforehand. When I boarded through the self boarding gates, the machine just gave me another seat allocation. Obviously at that time it was too late to complain."

Positiv: "Check-in in 5 Minuten Aufgabe Gepäck in 3 Minuten Aufmerksames Personal im Flugzeug"
Negativ: "Nichts"

Positiv: "Freundliches Personal, pünktlicher Start"

Positiv: "Comfortable....customer-service oriented staff. Enjoyable food, and entertainment."

Positiv: "The crew members were professional and we really appreciate their high quality of service. Love the food and we enjoyed the wide selections of entertainment that was provided."
Negativ: "N/A"

Negativ: "We had almost 8 hours delay"

Positiv: "Wie immer sehr freundliche Crew, guter Service"
Negativ: "Sitzabstand in Eco definitiv zu knapp!"

Positiv: "We liked the chocolates, the little things matter. We liked the timing of the flight."
Negativ: "The seats were old and uncomfortable and the arm rests did not go all the way up."

Positiv: "Trotz gut ausgebuchtem Flug in einer Dreier-Reihe zu zweit gelandet. Essen für kurzen Flug in Ordnung. Pünktliche Landung."
Negativ: "Reservierter Sitz wurde wegen Fluggerätewechsel nach weiter hinten getauscht. 40 Minuten auf das Gepäck gewartet (da kann der Flug ja aber nichts dafür). Boarding etwas verspätet."

Positiv: "good service"
Negativ: "late departure, stressful to make the connection, had to check in hand luggage even though there was lots of space"

Negativ: "Too narrow seats."

Negativ: "1,5 h verspätung. mein business sitz funktionierte nicht und musste von der crew manuell verstellt werden."

Positiv: "We had never flown Lufthansa, or in a A380. Upstairs in economy with 2 seats on the right side, it was very quiet and felt roomy. Service was on-par with other European carriers, so quite good."

Negativ: "Swiss staff was not helpful at all at Zurich airport. I wanted to purchase a day pass in the Business class lounge. They said i could do that but need to do it online. When I couldn't get my device to bring up the right screen they said they couldn't help me. Bad customerbaervixe"

Positiv: "Food & beverage, onboard entertainment and beauty product in the bathroom was good."
Negativ: "Service was okay and the seats were horribly uncomfortable. Not what I remember from Swiss when I use to fly constantly with them 2 years ago. Also, I was singled out by the crew at the gate and pulled aside. Racially profiling at its finest."

Positiv: "The whole experience was excellent didnt hv to wait long for luggage"
Negativ: "Pressure to make connecting flight"

Positiv: "Service was nice and friendly"
Negativ: "Very narrow and absolutely the smallest legroom I have ever encountered. It wa not possible to choose the seat beforehand"

Positiv: "The ground and aircraft staff are very professional, friendly and helpful."
Negativ: "The aircraft was old, with subpar AC. We would either get freezing or hot and stuffy air. The seats were quite uncomfortable, worse than on recent trips with other airlines (Air Canada, United, Air France). Neither of our entertainment systems worked, despite the best efforts from the crew to reset them. Finally, the food was very disappointing for a European airline."

Negativ: "People who handle Swiss"

Positiv: "Keine lange Wartezeit, dauerhafte Informationen, guter Service."

Negativ: "Verspätung"

Negativ: "They lost my bag and after 24 hours, still no word on whether it's been located."

Negativ: "Seat too small, no room, will never fly Swiss again. This was an 11 hour flight and I need more space and comfort."

Negativ: "There is little that can be done to make a long haul flight comfortable when a baby is screaming and crying for it's entire duration. Its behaviour cannot be helped. But it certainly didn't make the flight comfortable, nor did the young child kicking incessantly at the back of my and my daughter's seats. This could have occurred on any flight, but it didn't contribute to having a positive experience on this one. The flight attendant serving breakfast completely ignored that fact that I was awake and strolled past without asking if I would like anything as meals were being served. I informed another flight attendant that we hadn't been offered breakfast and she was able to provide us with meals. Besides this the cabin crew were courteous and pleasant. I've flown with Swiss on other occasions and have had better experiences. I'd like to think this was just a one off and not representative of the level of service that Swiss normally provides."

Positiv: "Der Flug war ruhig und das Bordpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Der Check In am Flughafen Hamburg war etwas gewöhnungsbedürftig, erst 2 Std. Vor Abflug. Finde ich zu knapp. Leider hatten wir dann auch noch Verspätung, dies hatte aber keine negativ Folgen für uns."

Positiv: "Personal freundlich und hilfsbereit. Der Flughafen Lissabon ist ideal zum umsteigen, übersichtlich, gut ausgeschildert, klare englisch sprachige Ansagen und überall hilfsbereites Personal."
Negativ: "Schade. Auch der zweite Flug hatte Verspätung."

Negativ: "Without notice, we were put on “standby” line, all of the workers told us all of the flights for the remainder of the day and that we could wait by the gate all day or just “take a taxi” from Lisbon to Porto.... a 3 hour ride. Ridiculous! We finally begged our way into being squeezed into a flight to Porto. But of course our bags didn’t make it with us and they could not locate where they were or track what time they would get to Porto... we sat at the airport for hours waiting for our bag until they finally offered to deliver them at a later time, which we are still waiting. We missed a full day of our vacation to Portugal because of this situation and are still hoping that our bags will make it to our destination..."

Positiv: "Ability to see a bit of Lisbon on the way"
Negativ: "Baggage charges that were not shown anywhere on the website. A nasty surprise when we checked luggage. Lost wallet on plane and customer service was unhelpful."

Positiv: "Flugpersonal zuvorkommend und sehr freundlich. Flugzeug auch sehr sauber. Kann nichts aussetzen!"

Positiv: "Flug hatte ca. eine Stunde Verspätung beim Start. jedoch sind wir nur 20 Min später geladet. Flugbegleiter super freundlich und zuvorkommend."

Positiv: "Of no change is BULLSHIT"

Positiv: "Der Flug ist ziemlich pünktlich gestartet, das Flugpersonal war sehr aufmerksam und freundlich, es gab einen kleinen Snack und verschiedene Getränke umsonst."

Positiv: "Nice crew."
Negativ: "Entertainment. Small spaces."

Positiv: "Crew"
Negativ: "Staff at the check-in and boarding."

Positiv: "Hungrig oder durstig blieb man auf diesem Flug jedenfalls nicht."
Negativ: "Man konnte sich auf den recht kleinen Bildschirmen keine Filme anschauen, sondern nur zwischen verschiedenen Kanälen switchen."

Negativ: "Need to pay extra for everything...bags, seats.Very bad practice for entire industry. Should pay $50 extra per flight and mandate that all bags, except hand luggage be checked in."

Positiv: "Both check ins (to and from Boston) the staff were rude. No information, just alot of speaking Portuguese to other staffers while my family and I stood there. The flight and crew were good, clean, kind and efficient."
Negativ: "There was a strike in Lisbon. Thousands of people trying to go through security and four people working the booths. Plus NO information. Just chaos, bad feelings and HOURS of standing in lines. Stressful. Will NEVER go to Lisbon again."

Positiv: "Charging clients laugages exorbitant"
Negativ: "To pay twice the ticket and bagages"

Positiv: "Komfort"
Negativ: "Verspätung. Zu wenig Service also jede musste nach ninten gehen und für sich selbst ein Sandwich holen"

Positiv: "Die Piloten machte einen guten Job und versuchten die Verspätung einzuholen."
Negativ: "Dass auf einem 2,5 Stündigen Flug nicht mal Wasser verteilt wurde ist sackschwach!"

Negativ: "The flight was delayed."

Positiv: "Not much"
Negativ: "no service. No drinks even in 1st class. No food. No snacks. No nothing."

Positiv: "Nothing."
Negativ: "They gave my 70-year old mother only a few hours notice that they were changing her one-stop four-hour 6AM flight into an 8AM multi stop 14-hour marathon. In fact, she was already asleep when they changed her flight, so she was already at the airport when she found out about the change. To do this to a 70-year old woman is reprehensible. Worse, after 2-hours with customer service, nobody there made any real attempt to remedy the situation or offer any compensation. Worst airline experience EVER."

Positiv: "There was one male steward who was not friendly at all.....I felt he was giving me bad looks....I felt uncomfortable."

Positiv: "The flight was on time. The airplane was clean, there is a lot of space between seats, the seats are confortable and each seat has a computer screen so you can play games, watch movies, news. Etc. The airplane is a brand new airbus."
Negativ: "Airplane should have more bathrooms."

Positiv: "Bevorzugtes Boarding mit Kinder. Sie haben uns einen Platz umgebucht, bei dem ein Sitz frei war!"
Negativ: "1h Verspätung, immer das selbe bei TAP"

Positiv: "The staff and no delays. Checking in , great customer services and she was vey efficient."
Negativ: "The uncomfortable seats ."

Positiv: "I tot was nice that the flight was not completely full so that we could have a little bit of room"
Negativ: "Second connecting flight was very rough. We thought that this would be the shorter, easier flight but it was not"

Negativ: "Limited leg room."

Positiv: "The seats were pretty comfortable and the crew was excellent."
Negativ: "There was no entertainment and the food wasn't good."

Positiv: "Flug pünktlich. Alles schnell und speditiv"

Positiv: "decent selection of movies and the tablet was nice to watch them on"
Negativ: "Despite booking a vegetarian meal none was available."

Negativ: "My assigned seat was broken. The seat actually fell off the frame. I contacted a crew member who called maintenance to fix it. They couldn't fix it. So the crew member pulled up a seat cushion from somewhere else and just stuck it down in my place. While this was happening, I had to stand around, moving from free place to free place as others boarded. TAP also does not offer vegetarian meals. You have to special request it, unlike most other carriers. This is stated nowhere in the booking process. Even the salad had meat."

Positiv: "Not enough leg room"

Positiv: "Sauberes modernes Flugzeug! (A319)"
Negativ: "Sehr wenig Fußraum!"

Negativ: "Not much leg room."

Positiv: "Generally good and professional."
Negativ: "One washroom was permanent;y dirty because the FLUSH mechanism wasn't performing well. Another washroom was permanently locked - causing higher traffic in the remaining washrooms."

Positiv: "Everything about your flight was great , thank you . Definitely flying again with you"

Positiv: "Die freundlichkeit der Cabin Crew war supper. Und das ruhige Fliegen."
Negativ: "Das Essen war nicht das beste aber trotzdem gut. Und das fernsehprogramm war nicht gut"

Positiv: "The flight left later than expected because the boarding process didn't start till 5 minutes after the scheduled departure time. The service on the aircraft was very nice though"

Positiv: "took forever to get to international I am elderly and I was totally wiped out no help anywhere, on the flight itself only the steward was nice the ladies were very grumpy and never smiled."

Negativ: "Connecting flight cancelled"

Positiv: "Me encanto el asiento que me asignaron y que las películas se pudiera escuchar en español. Gracias Tap Portugal por ese viaje tan cómodo"
Negativ: "Que no tenían la hoja de migración para entrar a EUA en idioma español solo en Inglés y Portugués"

Positiv: "Seats were spacious. TVs on the flight with lots of movies and TV shows. No delays, great service. Highly recommend it!"

Positiv: "N/a"
Negativ: "Arrived in Lisbon 2 hrs before flight departure. Wait in customs line was over 2 hours. By the time I could get to the check in line was told the gate had closed an hour ago. Went to get a ticket for the next flight and was told I would have to pay an additional 99 euros and the next flight 6 hours later was not available but I could get on a flight that was 12 hours later. I ended up taking an earlier flight on another airline. Would not recommend this airline."

Positiv: "Great selection of movies, friendly crew"
Negativ: "Layover in Lisbon is way too long!"

Positiv: "Movie selection, crew"
Negativ: "Boarding process was chaotic"

Positiv: "Everything ran smoothly and on time. The staff was polite."

Negativ: "When I travel in a low-cost airline, I don't expect much, but I do expect the plane to arrive on time. My plan included a flight from Boston to Lisbon and then to Málaga, but at the end I received a delayed trip from Boston to Lisbon, an unexpected visit to Madrid to finally arrive to Málaga, just about 12 hrs late. My declared luggage arrived two days later, after a ton of phone calls to the airline. To make things worse, the jack of the earphone given by the airline broke inside my computer and I can't listen to it anymore. Could it be worse? Yes, but that doesn't help me a bit."

Positiv: "Es gibt keine anderen direkten Verbindungen nach Brasília aus Europa, die tagsüber gehen. Schneller und gut organisierter Umstieg in Lissabon ist klarer Vorteil gegenüber länger Wartezeit in Rio oder Saõ Paulo, teilweise mit Flughafenwechsel."
Negativ: "Unbequeme Economy Class, falsche Sitzplatzkarte, keine Steckdosen in Economy - allesamt völlig unangemessen für einen 9,5-Stunden-Flug."

Positiv: "Alles okay, Sitzplatz allerdings nur am Notausgang wählen"
Negativ: "Kleine Sitzplätze mit wenig Beinraum"

Positiv: "Food and service was awesome. There were plenty of blankets and pillows to go around for a comfortable flight."
Negativ: "The red eye is always tough if you can't sleep."

Negativ: "It's just Tap"

Positiv: "Nichts!"
Negativ: "- Sitzreihen so eng, dass Männer normaler Größe kaum hineinpassen, Knie stoßen an und Zurücklehnen des Vordermanns dadurch unmöglich - Personal teilweise unfreundlich, Essen bekam man ohne ein Wort auf den Tisch geworfen - Laute, beängstigende Geräusche vom Flugzeug ausgehend während und bis 20 Minuten nach dem Start - Essen bestand aus einer Scheibe trocken Toast mit orangenem Käse und Schinken, keine vegetarische Alternative (ich bin kein Vegetarier, aber man wurde ja nicht mal gefragt, ob man das haben möchte) - Boarding hielt sich mit ewigen Erklärungen und Sortieren der Reihen auf, statt endlich das Boarding zu starten"

Negativ: "The landing. The pilot left a dent on the runway."

Positiv: "The amount of care from the crew was enough to give 5 stars, but there was also good choices of movies to watch, and no troubles while boarding."
Negativ: "The seats can be a little small for someone who is 6'4, but that is my burden to bear. It was a little hard to check in online prior to getting to the airport."

Positiv: "Plane was clean and comfortable. Service was pleasant. Waiting area was also comfortable and signage was good. Check in was simple."
Negativ: "Flight was delayed and boarding process was disorganized. Luggage took awhile upon landing."

Positiv: "Flight boarded, departed and arrived on time. Flight attendants friendly and professional. Plane clean."
Negativ: "No beverage service. Having to leave terminal A and go through security again at C."

Positiv: "Flight arrived on time despite late departure. Friendly and professional staff."
Negativ: "Having to depart terminal A and go through security again at terminal C"

Positiv: "AB is a new efficient carrier that delivers what it promises"
Negativ: "The rules on luggage are very hard to find and punitive if you violate them. We had to pay 60 Euro to check a bag. However if we had chosen to do so when we booked it would have been 30. You can't do this when you check in online when you likely know what you will be taking. Service desk is sympathetic because many make mistake."

Positiv: "Good short flight, with free drinks/snack"
Negativ: "It was all fine"

Negativ: "Air Berlin lost my luggage. Plus they don't pick up my call to their customer service. They are extremely poor in this regard."

Positiv: "Quick flight with good service"
Negativ: "We were shocked by outrageous fees for checked bags -- 60 EUR for one piece that other airlines consider carry on. More than the ticket itself! Watch out for this. Wish kayak had included this info somehow."

Positiv: "No real problems with the flight, but nothing stands out as particularly good"
Negativ: "I really don't like being charged more than 30 EUR to choose my seat when I am careful to check in as soon as it is possible to do so. It's a strong disincentive for me to choose AirBerlin the next time I fly."

Positiv: "Seats were comfortable leather, they served drinks and your choice of sweetbreads savory snack, flight was short, and we didn't have to go through passport control because we were traveling between two EU countries."
Negativ: "No entertainment but flight was so short it didn't matter"

Negativ: "Having to wait several hours to confirm my booking. I wanted an immediate confirmation my flight was booked as my associate did."

Positiv: "Very prompt and curtious staff. The flight was smooth and I was seated in an exit row, so there was plenty of room."
Negativ: "We had to check baggage last minute and it was very expensive, but we could have purchased tickets with baggage, so just be aware if you have luggage to purchase in advance. Also, only 8 kilos allowed as carry-on, mine was small enough but too heavy... :( Boarding in TXL was crowded with other flights leaving in the same area, but we got on with no problems."

Positiv: "Nice flight, fairly standard. Met expectations, crew was very nice and snacks better than average"
Negativ: "Boarding was a bit disorganized; did not use groups listed on tickets."

Positiv: "Eventually arrived at my destination"
Negativ: "Air Berlin is ready for closing their business. They have no idea of what they are doing and it's the worst airline I've ever flown."

Negativ: "Delayed for two hours with no explanation"

Positiv: "Not much"
Negativ: "I had missing items when I landed back in Munich. The staff took clips off my bag and water bottle. They are climbing clips so they can't just fall off. I asked baggage representive and she said nothing they can do. So I lost 30 euro on clips. SO GERMAN. !!!!"

Negativ: "Keine Verpflegung seit Januar 2016. Nur gegen extra Gebühr. Die Preise sind allerdings günstiger als im Flughafen."

"Viel zu eng, voll ausgebucht, keine Abstände möglich, keine Verpflegung, nicht mal Wasser umsonst…"

"Check In war vollkommen unkompliziert, die Crew super nett. Die Verspätung beim Abflug in Heraklion wurde gänzlich aufgeholt."

Negativ: "Covidmaßnahmen (Tragen v. Mundschutz) wurde zwar immer wieder durchgesagt, jedoch nicht tatsächlich umgesetzt."

Positiv: "I could not get on the flight, so nothing."
Negativ: "I didn't get any info that I needed to register my info with Greek government 24 hours beforehand due to COVID. Very poor customer-service."

Positiv: "Die Crew war super freundlich und unterhaltsam und hat viel wert auf die gäste gegeben"
Negativ: "War alles super"

Positiv: "Flug war überbucht, aufgrund von Personalmangel!"

Negativ: "Komfort naja wenig Platz. Unterhaltung gab es keine"

Positiv: "Sehr freundliches Personal"
Negativ: "Zumindest ein Wasser im Preis mit ein kalkulieren"

Positiv: "Besatzung sehr freundlich, pünktlich angekommen. Der Flug war ruhig, Gepäckausgabe hat geklappt wie an Schnürchen."
Negativ: "Eine Frage bleibt: Wie weit wird der Überlebensraum des Passagiers noch verkleinert? Der Durchschnittseuropäer nimmt an Größe zu, der Sitzkomfort einer Durchschnittsairline dagegen ab. Vielleicht führen wir gleich Doppelliegen ein. Rendite um jeden Preis?"

Positiv: "alles perfekt"
Negativ: "."

Positiv: "Alles geklappt"
Negativ: "Alles Gut"

Positiv: "Das Glugpersonal war freundlich"
Negativ: "Es ist super nervig, dass das Flugpersonal gefühlt alle 10min etwas neues an den Mann bringen muss. Hauptsache noch extra Umsatz machen. Sehr aufdringlich!"

Positiv: "Crew"
Negativ: "Check In and boardung"

Positiv: "Das Einchecken der Koffer ging sehr schnell, das Personal freundlich"
Negativ: "Essen und trinken gab es nicht , jedenfalls kein kostenloses, die Sitze eher zu eng und zu kurze Abstände zur nächsten Reihe"

Negativ: "das essen- eine laugenstange/ war schlecht"

Positiv: "Der Flug hatte zwar 30 Minuten Wartezeit am Gate, hat der Captain aber alles kommuniziert"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und aufmerksam. Die Verpflegung war recht gut."
Negativ: "Der Flug hatte deutlich Verspätung. Zudem war auf den Standard-Sitzen gerade so ausreichend Platz."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und das Boarding ging reibungslos."
Negativ: "Es gab wie immer bei solchen Flügen keine Unterhaltung und die Sitzreihen sind für 2m Menschen zu eng."

Positiv: "Without previos announcement"

Positiv: "Alles war bestens"

Positiv: "Hassle free boarding. Considerate crew."
Negativ: "The seats were uncomfortable."

Positiv: "Das Flugpersonal war nicht gut sehr unfreundlich aber naja was soll man auf verlangen bei den Preisen"
Negativ: "Essen gab es nicht und die Sitze waren okay nächstes mal wieder mit Lufthansa"

Negativ: "If one has not checked in in advance on internet, one is to pay 5 euro pro person at the check-in desk. This information should be communicated to the passangers in advance!"

Positiv: "The crew was very helpful"
Negativ: "It took forever to get our boarding pass because the system at the airport had problems for us .We were about to be late for the plane and not even go on the trip"

Positiv: "Hinflug mit Niki, Rückflug mit TUI fly, vor Kayak war noch Lastminute.com geschaltet, also alle verdienen kräftig mit, keiner ist verantwortlich, niemand an er Hotline kann verständlich eine Auskunft geben. Online einchecken war möglich, dann aber 90 Minuten am Schalter stehen wegen Kofferaufgabe, unmöglich. Sitze eng, Machine proppenvoll, Hinflug viermal verschoben. Stellt doch an der Bordtoilette auch noch einen Kassier auf, oder soll man das WC günstiger im Voraus buchen?"

Positiv: "der Flug war pünktlich und sogar schneller als erwartet am Ziel, das Personal war sehr nett und aufmerksam und die Landung sehr sachte."

Positiv: "Flug war mehr als pünktlich, das Personal sehr freundlich und engagiert."
Negativ: "Sardinendose auf der Langstrecke ohne Services und Unterhaltung ist Massenabfertigung und kein Urlaub."

Negativ: "Verpflegung kostenpflichtig, boarding 1h verspätet"

Positiv: "good price; flight and baggage arrived on time"
Negativ: "Really long line at the airport even though virtually everybody does check-in ahead on internet. Found it unpleasant and stressful to estimate luggage weight and pay for checked baggage online due to heavy $ penalty if you wait until you get to the airport. I believe this is done so that they don't have to staff the airport check-in desks more adequately. Seats were not comfortable (not much cushion) and leg room was tight."

Negativ: "Eine Stewardess hat mich auf dem Flug 4 mal aus dem Schlaf gerissen weil sie jedesmal mit ihrem Gesäß an meinen Arm gedonnert ist."

Negativ: "The entretaiment"

Positiv: "I liked it all"
Negativ: "The flight was 1,5h late so we had to call off our planned dinner trip to Freising between connection flights"

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Santa Maria fliegen

Fluggesellschaften, die nach Santa Maria fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Santa Maria in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Santa Maria bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Santa Maria nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Santa Maria

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First