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Südafrika
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Sun City
1 Stopp ab 948 €
Kapstadt
Nonstop ab 541 €
Nonstop ab 541 €
Johannesburg
1 Stopp ab 458 €
1 Stopp ab 478 €
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Nützliche Infos - Südafrika Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 7%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

700 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

389 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

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  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Monat für Flüge nach Südafrika ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Südafrika.
  • Der Johannesburg International Airport (JNB) ist das Drehkreuz des Landes und Heimatflughafen von South African Airways. Von hier starten Anschlussflüge in alle Richtungen. Wenn du bei deiner Reise mehrere Regionen besuchen möchtest, kannst du gut in Johannesburg starten und von hier einen Inlandsflug zum nächsten Ziel buchen.
  • Neben dem beliebten Flughafen Kapstadt (CPT) für Besuche an der südlichen Küste, ist der für die Weltmeisterschaft 2010 gebaute Flughafen Durban (DUR) an der Ostküste des Landes besonders bei Surfern beliebt.
  • Mit einer Fläche von 19.000 m² ist der Krüger Nationalpark der größte Wildpark in Südafrika. Wenn du den Nationalpark besuchen möchtest, buchst du zum Beispiel einen Inlandsflug von Johannesburg zum Kruger Mpumalanga International Flughafen (KMI). Täglich verkehren drei Flieger direkt auf dieser Strecke und die Flugzeit beträgt 90 Min.
  • Falls du die beeindruckende Kalahari Wüste im Nordwesten von Südafrika entdecken möchtest, ist der Flughafen Upington (UTN) am südlichen Rand der Wüste am nächstgelegenen. Es gibt zum Beispiel Flüge von Frankfurt mit Zwischenlandung in Johannesburg.

FAQ - Flugbuchungen nach Südafrika

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Südafrika?

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Südafrika?

Wie lange dauert der Flug nach Südafrika?

Welcher Flug nach Südafrika ist am günstigsten?

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Welche sind die beliebtesten Reiseziele in Südafrika?

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Die Top-5 Airlines für Flüge nach Südafrika

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,3
Qatar Airways
Ergebnis aus 10.972 Bewertungen
8,3
Boarding
8,2
Komfort
8,6
Crew
8,3
Unterhaltung
8,0
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "On time departure and arrival. Hard working crew members."
Negativ: "No slippers for long flights."

Positiv: "Great food, great seats, everything was smooth overall"

Positiv: "Crew was nice. Seat was broken for recliner."
Negativ: "Having parents with infants board with or after those needing assistance. It was an inconvenience having a fussy infant wait in a long line. We had bassinet seats so boarding first would not have slowed the seating process."

Positiv: "Plane quite empty so lots of space."
Negativ: "Service not very attentive, had to repeatedly ask."

Positiv: "Die Crew war sehr nett und zuvorkommend."
Negativ: "Die Maschine war schon etwas alt."

Negativ: "maybe they can offer more snacks on the plain"

Positiv: "crew was amazing.. seat are comfortable"
Negativ: "if the food includes children meal ."

Negativ: "Qatar airline is one of the best ways to fly!"

Positiv: "I got a very good seat."
Negativ: "Qatar in Belgrade didn't tell me about alchocol bottle I bought in the Duty Free and that i could not go with it all the way to melbourne even bag was sealed and receipt was visible. I lost $ buying, because custom in Doha had to take bottle. Its not right. Qatar custom could see in Belgrade and didn't tell me and the same in the Duty Free shop."

Negativ: "The check in at Denpasar is horrible. The airport services are very inefficient."

Positiv: "Crew were helpful"
Negativ: "Luggage didn't make it onto flight, from transfer flight"

Positiv: "The best customer service i have ever expierienced, i have overslept for my connection flight in Doha - i received full support with booking my next flight for free, pass to business lounge, and finally the upgrade for my flight from Doha to Warsaw in business class"

Positiv: "War alles sehr gut!"
Negativ: "Nichts"

Positiv: "Nice new plane Very friendly staff Acceptable entertainment system best is that you can skip the annoying advertisements"
Negativ: "Not enough personnel to serve food and drinks, way too slow Would work faster with two crew members per trolley. Run out of food until it was my turn... Seats are stiff and can be more comfortable like Qatar as in other Planes Choice of alcoholic drinks are limited, but this seems to be an issue with Qatar It seems Qatar likes to fill up middle seats instead of using the free aisle and or window seats"

Positiv: "Service and entertainment."
Negativ: "Food."

Positiv: "Of all the flights and airlines I have used this was definitely the top of my list . The aircraft was clean , the crew were polite, curious, and attentive nothing was too much trouble. The food looked good tasted good and was plentiful. The pyjama were a nice added touch and very comfortable for the long flight. Flying into Cardiff airport was so good for my intended destination. I would certainly recommend them to others and many airlines could learn from their example.Well done and thank you"
Negativ: "There was nothing I didn't like about this flight"

Negativ: "3,5h verspätet"

Positiv: "Good service/Crew food quality and choice good."
Negativ: "Need more choice of British TV Programmes rather than American"

Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"

Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"

Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"

Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"

Negativ: "Was war denn hier los? -Beim Boarding mindesten 35°C im Flugzeug - nach 1 Std. Flug nur noch 15°C! -nicht ann alle Kinder wurde etwas zu spielen ausgeteilt. -Kinder bekamen nicht zu erst das Essen - trotz, dass das Flugzeug nicht voll besetzt war, ware nicht alle angebotenen Speisen vorrätig"

Positiv: "Overall the flight went well. Flight attendants were attentive and boarding went fairly quickly and flight was smooth."
Negativ: "The bathrooms ran out of water. Not a great movie selection and almost didn't have any choice for lunch."

Positiv: "Flight crew was very helpful. I didn't have any special requests, but I noticed them being extremely helpful to other passengers. Much better than US based airlines, as most others are."
Negativ: "Extra security going to USA is a nuisance. Food was ok, not as good as previous trips. Lamb was only selection left when they got to my seat. Not my favorite also very fatty."

Positiv: "1: Flugpersonal wieder sehr gut. 2: Kleines Frühstück wurde zur Verfügung gestellt wegen verpassten Flug. 3: Wurden automatisch in den nächsten verfügbaren Flug gebucht."
Negativ: "1: Nach Boarding wurde der Bus voll geladen mit Menschen fuhr aber nicht sofort zum Flieger. Wir mussten ca 20 Minuten im vollgesteckten Bus warten bis wir aussteigen konnten. 2: Flug hatte wieder spätere Abflugzeit von 30 min. 3: Meiner Meinung nach könnte bei einem verpassten Flug eventuell ein Upgrade in die Business Class erfolgen, wenn man schon Stunden am Flughafen warten muss und viel später als geplant zuhause ankommt."

Positiv: "1: Flugpersonal sehr gut und bei der Situation hilfsbereit. 2: Gekühlte Getränke wurden serviert."
Negativ: "1: Flug wurde mindestens 6 mal zeitlich verschoben. 2: Wir mussten 1 1/2 Stunden in einem ungekühlten Flugzeug auf den Abflug warten bei 30 Grad Außentemperatur. 3: Uns wurde VERSPROCHEN wir erreichen unseren Anschlussflug - haben wir nicht. 4: Gäste wurden nicht aufgeklärt warum die eine Verspätung von fast 4h zustande kommt."

Negativ: "Qatar airways should allocate separate seating for families. The crowd was generally composed of labour from Qatar and other middle eastern countries making the flight an unpleasant experience. It felt like going to a factory shift at 4 in the morning."

Positiv: "Bester Service den ich je erlebt habe"

Positiv: "Bester Service den ich je erlebt habe"

Positiv: "Video on Demand at each seat in coach. Friendly staff. Also patient staff, what with the languages they have to cover with each flight. The airline goes everywhere so it’s impossible to say what anyone will be speaking."

Positiv: "The service on Qatar airways was excellent as always. The seats were comfortable and the flight attendants provided a 5 star service throughout the flight."
Negativ: "The playlist for the movies was old and needs to be cycled more often to allow the passenger greater selection. There were an adequate selection of tv shows however these were limit d to only a few titles."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Theyt cancelled my trip"

Positiv: "Foods, crew are accomodating and all sevice facility are very good"
Negativ: "Just update the movies regularly"

Positiv: "the attention in general for me was excellent."
Negativ: "may be the fact that it was the same kind of food in both of the flights I had, is not that it was bad just in my opinion they should have more option, especially for south american people, thank you"

Negativ: "Seat to LA was broken"

Positiv: "Crew"

Positiv: "Good service but need to improve food quality and quantity."

Positiv: "350 von München nach Doha traumhaft. Personal auf beiden Flügen sehr gut."
Negativ: "777 von Doha nach BKK leider etwas alt."

Negativ: "Extra hour that takes to do this flight because we have to fly around Saudi Arabia....."

Positiv: "Great crew members. Very friendly and helpful. Qatar Airways is great about providing pillows, blankets, ear plugs and eye masks. Really good food as well."
Negativ: "The seats were very close together. With the tray folded out it was right against me without being extended. Leg room was cramped."

Positiv: "Gutes Essen, große Auswahl beim Entertainment"
Negativ: "Entertainment Display hatte schlechte Qualität, leider seltene Getränkeangebote bei einem 12h Flug! nicht ganz so gute Beinfreiheit!"

Positiv: "Sehr nettes Personal, sehr gutes Essen! Super Entertainment! Angenehme Beinfreiheit! Immer wieder Getränke angeboten bekommen!"
Negativ: "Leider ca. 1h später gestartet, wegen technischer Probleme... aber besser am Noden gelöst, als in der Luft aufgefallen!"

Positiv: "Comfort of the seat/bed"

Positiv: "The airline stewardesses were Fabulous! Especially one from Doha to Cape Town. Food was good and more than enough to eat. I was impressed by the scheduled meals and drink offers , very important for a dietetic"
Negativ: "No leg room, can't stretch your legs properly so my bad knee was in pain"

Positiv: "Alles war hervorragend -sauber, Personal sehr professionell und Flug war pünktlich gestartet und gelandet."

Positiv: "Habe ein Upgrade zur Business Class bekommen! War genial! und sehr Freundlich!"

Negativ: "I did not like the fact that on now 3 flights I have lost miles, as on every flight I have tried to sign on as a member or frequent flyer and on all flights, there were no entry forms. This is also after my attempt to complete one on line, which I have had no response to."

Negativ: "Poor service, didn't get to sit with rest of our party, food average, overbooked flight, no room for luggage storage."

Positiv: "Not much really"
Negativ: "Boarding, food, seat comfort. Essentially everything"

Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Everything...the food was delicious, the staff was gracious and always went the extra mile."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "The food was good. The staff very friendly."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Positiv: "Food was good and the crew members were very friendly."
Negativ: "The entertainment system for the full plane was not working. WiFi was not working. I was not too concerned about the WiFi, but for people traveling with children, no TV was difficult."

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Positiv: "Television options are great."
Negativ: "Food was unrecognizable. No leg room"

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen gut!"
Negativ: "ENGE SITZE, Unterhaltungs-Angebot an meinem Sitz relativ instabil (stürzte zweimal ab), außerdem keine Fluginfos zu sehen, da Bildschirm zu schmal... Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten. Boarding könnte schneller gehen, wenn man die Sitzreihen aufteilen würde nach Reihen."

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Positiv: "Food"
Negativ: "Rear bathroom cleanness."

Positiv: "Sleeping accommodations, storage, crew attentiveness in business class was outstanding. 5he business lounge in Istanbul was the best ever. Great airline."

Negativ: "The booking experience was exceptionally bad. Never again through you."

Negativ: "Checking in on line was not available which invited a standby seat for an overbooked flight that was purchased 5 months ago. Probably Will not use or recommend Turkish airlines in the future."

Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."

Positiv: "Turkish airlines gibt sich Mühe, in Economy an Business Class Standards heran zu kommen. Rosen auf der Toilette, Speisekarte, viele Filme und Musik zur Auswahl... Leider bleibt der Platz aber doch eingeengt, und die Sitze eng. Aber der Preis ist gut! Ich kann Türkisch Airlines nur empfehlen."

Negativ: "Leider war kein mobiler Boarding Pass möglich."

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "The flight crew was excellent. Very attentive, even in coach. Amenities were good. The food was adequate to good."
Negativ: "The seats were a bit hard. Still, the legroom wasn't any worse than a domestic flight."

Positiv: "Superrrrrr"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"

Positiv: "Its was sooo goood, thanks"

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Positiv: "Food"
Negativ: "After bus arrived at steps kept on it 20 mins. 2 more buses arrived in this time. Still wait. Then let out all at once. Massive queues to board. Poeple not dressed for this. Poor babies crying Maybe 15 mins waiting in 2am cold on tarmac."

Positiv: "The in-flight entertainment was great."
Negativ: "There was no USB ports to keep a phone charged. There was no power outlets between seats to keep a phone charged."

Positiv: "Der Flug war sehr angenehm, so wie man sich das wünscht. Das Essen war wie immer sehr lecker und schön frisch. Die Besatzung war immer zur Verfügung."
Negativ: "Die Sitzen waren bequem jedoch die Fuß halte Vorrichtungen haben etwas gestört."

Positiv: "every think"

Positiv: "Flottes Boarding, gutes Essen, gute Auswahl an Getränken"
Negativ: "Sitz 1D hat keine Staumöglichkeit oberhalb des Sitzes, man muss weiter weg verstauen"

Positiv: "Sehr gute Auswahl an Speisen und Getränken, komfortabler Sitz 1E"
Negativ: "Keine Brücke ins Flugzeug, mussten etwa 20 Minuten im kalten Bus warten, bis wir an Bord gehen konnten."

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "Alles war toll"

Positiv: "Gutes Essen"
Negativ: "Verspätete Ankunft"

Positiv: "Gustes Essen, Pünktlich"

Negativ: "Das Essen war sehr gut und der sitzkomfort sehr gut"

Positiv: "I liked how generous they were with food and drinks"
Negativ: "Free WiFi could have made the flight a lot better"

Negativ: "No internet available (2020). For the my previous flight, a month ago, was the same problem."

Positiv: "Klm's consistantly high standards in everything they do."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew were excellent"
Negativ: "Old aircraft. Uncomfortable seats in economy. Entertainment screens old and almost impossible to watch - watched my iPhone! No mobile phone charger."

Positiv: "Muslim food"

Positiv: "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Excellent crew, good food & movie selection."

Positiv: "The crew were excellent and seats were comfy."
Negativ: "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Positiv: "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Negativ: "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Food and service"
Negativ: "Working wifi would be good. Better A/C. More comfortable seats"

Positiv: "Slow service."
Negativ: "Better communication!"

Positiv: "Seat was comfy and spacious for economy class"
Negativ: "Vegetarian meal was okay but could be more enjoyable if served with bread at start of meal."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Very friendly crew and on time with no problems."

Positiv: "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Negativ: "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"

Positiv: "Very professional"
Negativ: "Lost luggage"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Positiv: "the drinks"
Negativ: "seat reservation. having to pay for luggage...."

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Good for both."
Negativ: "Bigger seats."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Helpful and kind crew"
Negativ: "I wish there was WiFi"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Time was excellent even considering a connection delay they had. Very polite crew members. Good entertainment options."
Negativ: "Cabin was crowded. Leg room was scarce, short seating space. Almost no room for sleeping if you're not a frequent economy traveler."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "The service"
Negativ: "The food."

Positiv: "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "My suitcase didn't come with the airline."

Positiv: "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Negativ: "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."

Negativ: "old screens and entertainment system leg room to small"

Positiv: "Crew where awesone and the choice of entertainment was fantastic"
Negativ: "Seats way to close together"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Comfortable and well laid out seat area"
Negativ: "Food was a little substandard for business class"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Good flight, arriving well on time."

Positiv: "Great food"
Negativ: "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Negativ: "KLM staff in the Prague airport were some of the rudest humans I have ever met. So incredibly uncaring and outright mean."

Negativ: "Didn’t happen."

Positiv: "Good services!"

Positiv: "Sound was broken on my TV set!"
Negativ: "Called stewardess twice to assist. No response!"

Positiv: "Everything was great. Staff of ground services for last security hand bags and passengers checks, documents final checks and all were with great flow, smiles and so professional. Hospitality from cabin crew, cleanliness, food portions and taste were great. Comfortable seats and elite shading side windows. Everything was sooo great. This really escalades recommendations for EgyptAir"
Negativ: "The heavy touch down upon landing, could have been a little bit smoother. That was not a big deal at all."

Positiv: "Crew were nice, hygiene"
Negativ: "We should have alcohol."

Positiv: "878-9 was amazing with seats flat. The 737-800 needs some improvements!"
Negativ: "737 B 800 seats don't recline much like Turkish air or Saudia!"

Positiv: "Airport facilities"
Negativ: "No entertainment at all in the plane."

Positiv: "Staff"
Negativ: "Almost ok"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Boarding it was not good"

Positiv: "New 787 is amazing plane ✈️"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Great"

Positiv: "The crew was good but the seats werenot comfortable. Almost all passengers were coming from Al-Haj. They were so sick and coughing vigourously all the time."
Negativ: "When we book the flight we should be informed that it is mainly for Al-Haj people. At Cairo airport they should check them to know the reason for this cough and people who were not in Haj can be seated in a separate section in the plane to avoid infection."

Positiv: "Seat was comfortable because I was in fire exit seat"
Negativ: "They lost my baggage. It is so hard to follow up. Could have been more organized and approachable"

Positiv: "All"
Negativ: "Nothing at all"

Negativ: "Menu was completely false. I asked for the lemon pasta with spinach and cheese. I was brought pasta a veg with soy sauce. I pointed out that this was not what the menu stated, and the crew told me, oh, that is the vegetarian option ... so I asked for the halibut instead. It was salmon. The menu said"

Positiv: "The food was hot."
Negativ: "The flight was delayed by almost 2 hours."

Positiv: "Sericve level on the plane and staff attitude and addition new brand plane 787"
Negativ: "Departure on time"

Positiv: "Yes"
Negativ: "Yes"

Positiv: "Good crew"
Negativ: "Entertainment Luggage claim Food"

Negativ: "2 Deutsche Filme waren etwas wenig unter 30. der Flug hätte 3 Stunden Verspätung und im Internet hat man mehr erfahren als man von Personal an Auskunft bekam . Traurige Angelegenheit"

Positiv: "The seat was good"

Positiv: "Food was good."
Negativ: "The plane was old, the seats were uncomfortable with no adjustable headrest or flaps to hold your head from flopping. There was no personal entertainment screens on the back of the seats, only the small community one mounted on the roof. The sound for this was terribly unclear. 8 hour boring flight."

Positiv: "Nice experience with EgyptAir. we were a group of six and satisfied with airplane, food and crew."
Negativ: "I cant think of anything right now."

Positiv: "Nice experience with EgyptAir. The desk people and crew were so friendly except for one flight attendant (a lady) in the plane."
Negativ: "everything was ok."

Positiv: "Ich finde, Egypt Air nach GVA ist ein angenehmer Flug. Gute Piloten."
Negativ: "Musikauswahl und Tonqualität ist nicht gut. Das Gepäck ist nicht angekommen. Überlege mir, ob ich nicht doch wieder mit Swiss fliegen will ..."

Positiv: "Crew was nice and cordial, meal service was ok food itself was okay not bad but not superior, the aircraft was a pretty new 737-800 limited english choices of movies"
Negativ: "The cabin temperature was quite warm hardly any air coming out of the air vents. I dont think they had all the air pacs on"

Positiv: "Beinfreiheit und ein Mindestmaß an Komfort ist in dem Egypt Air Business Class Produkt vorhanden aber mehr auch nicht. In keine Fall vergleichbar mit den Produkten z.B. von Lufthansa, SAS oder auch nur BA"
Negativ: "Keine vollständigen Liegesitze, veraltete Maschinen, dreckige und verbrauchte WCs, mangelnder Service"

Positiv: "I am so grateful and appreciative towards the staff. My flight was delayed and therefore I was very late to the gate. They let me on the plane - a big thank you! I was also in such a rush that I dropped my passport holder and they picked it up and returned it to me. The food was surprisingly good too. The service during the flight was also very good."

Negativ: "Plane was really old. They desperately need to upgrade their fleet."

Positiv: "Direct flight, nice crew and professional pilot, didn’t feel the plane touching the ground while landing"
Negativ: "Definitely not cheap flight ;) Food is no good , bathrooms were not clean and flight crew refused to clean it !!!"

Positiv: "I’m sitting at Buisness which I usually do !!!"
Negativ: "Wish they renew the cabin knoiwngvthat in even in business but it is so old and food is v avarage also the service is v avarage even they don’t offer you before flight any drinks !!!!!"

Negativ: "The food could be improved"

Negativ: "Everything is bad, food is horrible, tea is cold, AC is not cold and not serving even water for 2 hours since the take off. When arrived we got transported to terminal in old bus after waiting long time for the bus to return from taking the first patch of passengers."

Negativ: "I chipped my tooth eating your food and no one could help me except to say sorry"

Positiv: "Crew was very polite"
Negativ: "Checkin was disorganised"

Positiv: "Great overall service and treatment."
Negativ: "Boarding was really bad. Unorganized. Wish there was more entertainment too on flight."

Positiv: "The crew was friendly and professional. Food was very good as well as the selection of non-alcoholic beverages. Flight was on time, and plane was clean!"
Negativ: "Passenger seating next to me (I was sitting in an aisle on a 3-seat row, economy plus) kept on leaning towards me all the time. I had to "create" of sort of barrier between the two of us with a couple of pillows. A lady sitting in the row in front of me - a 50-something y/o woman with husband and 3 kids keep on reclining her seat to the point that I was barely a couple of inches from the top of her head, even as I was eating. I had to forcefully push back ti get some room."

Positiv: "Very friendly efficient crew"

Positiv: "The warm hospitality and care and smooth flight althrough"

Positiv: "Boarding was quick although about 10 min. late. We did arrive on time. I was surprised to get breakfast which wasn’t bad at all."

Positiv: "Alle waren sehr aufmerksam und freundlich"
Negativ: "Das Essen hat mir persönlich nicht so geschmeckt, dass ist aber Geschmacksache"

Positiv: "Inexpensive fair."
Negativ: "Little interaction with crew"

Negativ: "Everyone was courteous. And considerate. Like me!"

Negativ: "Flight attendant not asking what i'd want like everyone else. Because i look different?!"

Positiv: "We had a 10 hour lay-over in Cairo and EgyptAIr shuttled us to an excellent hotel and provided lunch and dinner - all for free. This was most excellent and so much more pleasant than sitting at the airport!"
Negativ: "If EgyptAir would distribute a little English sheet how the steps are, where to get the passports back (at the EgyptAir Counter in the main hall at the airport), which lines to go to (we didn't officially immigrate, but still had to go through immigration upon return, which wasn't clear). Maybe a word on legal boundaries of the status in Egypt - EgyptAir had the passport, can we go to the pyramids or not - would be useful, too."

Positiv: "Flugpersonal war ok."
Negativ: "Business Class: Essen sehr bescheiden! Getränke eine Unverschämtheit - nur süße Softdrinks + stilles Wasser + Tee/Kaffee. Vor dem Start nicht genug Zeit, um die englischen Sicherheitshinweise abzuspielen. Aber dafür beginnt alles mit irgendwelchen Koransuren oder islamischen Gebeten. Ist Egypt Air nun eine religiöse Institution oder wollen sie eine internationale Airline sein??? KEIN BUSINESS CLASS GOLD TRACK! Wie üblich wird nur ein Röntgengerät benutzt, da für das zweite kein Personal vorhanden ist! Dadurch dauert der Boardprozess wie immer länger als geplant."

Positiv: "Crew were nice, food was good, overall pleasant experience"
Negativ: "Boarding was slightly late and so flight was a bit late."

Positiv: "Same"
Negativ: "Same"

Positiv: "Cheap air fare, i likeed all the services include an easy take off, landing on time, amazing food and crew were kind and comforting all customers on board."
Negativ: "Cheap air fare, i likeed all the services include an easy take off, landing on time, amazing food and crew were kind and comforting all customers on board."

Positiv: "Same coomment"

Positiv: "The sound and picture resolution of the tv is very poor"

Positiv: "Bording+crew"
Negativ: "Time arrive late"

Positiv: "Do African airlines always have to be late. Poor communication"
Negativ: "Being late with poor communication. You have all our details. Speak to us"

Positiv: "Everything was great. Everything was good beyond my expectations and this is too much.. This makes experience simply unforgettable!! For example they have on board air-hostess specialized to deal and play with kids, even with another uniform!! Wooow !! And she was doing great with my 3-year old daughter."
Negativ: "Catering !!!!!! Meals need to be upgraded internationally to fit all tastes !! Travelers on board on route AUH-LAX are not all from Gulf or India or far Asia. Actually the majority are either from Middle East including Arabian Gulf counties and from United States. But menu on board is always splitted into two choices: One choice fits all and another fits only Indians !!! This would be a great favor if we are on board an Indian airliner, but not for Al-Etihad Airways !! And this is a true problem because any passenger from Middle East or Europe or America CAN NEVER eat that Indian meals which was served on board !! I’m a doctor.. You will have a diarrhea straight forward for the rest of the flight. It’’s hot spices mixed with anything pasta or chicken or vegetables and that’s it. That maybe so much tasty for certain group of people but in a restaurant not on board a flight on air. They are blocking passengers’ choices in food in the other option whatever it is. And situation may got worse if the only other option is for instance is meat because my wife doesn’t eat meat (she’s exceptional.. That’s right) but then she poorly can not eat any meal on board this flight and has to wait for the second meal after another 6 hours. Maybe she will be lucky and she can eat the only second available option for all because we all can not eat the first choice meal which is a must to be Indian. And here I’m specifying it. It’s Indian, not vegetarian meal. Vegetarian meal would be a nice choice acceptable to try for anyone. This must be considered!!! Passengers have nothing to eat except what air-hosts serve them for 16 hours !! So Al-Etihad should kindly know that not half of its passengers on board are Indians. And even Indian passengers they eat our middle east dishes and they find all tasty ! Thanks Appreciate this opportunity Dr. Karim Ali"

Positiv: "Staff was efficient and pleasant. The food was excellent and nicely served."
Negativ: "The lie flat seats were narrow and not very comfortable."

Positiv: "Great flight....enjoyed it thoroughly....."

Positiv: "Very unprofessional crew, particularly Katarina who had quite an attitude and twice left out the last four rows for drinks and coffee. Simply out of laziness."
Negativ: "Online check-in had website issues and did not allow seat selection. Web check-in and on board service need significant improvements. Would not fly Etihad again; much higher standards and better service with Emirates or Qatar Air."

Positiv: "Seats were comfortable and staff were helpful when approached."
Negativ: "Crew should have been proactive in determining passengers' needs, etc. Film choices were poor-- lots of violence, few family-orientated options."

Positiv: "Seat are too narrow, leg room was ok, plane temperature was too warm."
Negativ: "Flight take off was delayed by almost an hour."

Positiv: "Nette Crew, Mahlzeit o. K."
Negativ: "Sitzkomfort in Eco mäßig."

Positiv: "Crew war total lustlos. Es wurden auf dem gesamten Flug nur zwei mal Getränke angeboten. Auf Nachfrage wurde nur auf die bald anstehende Service Runde verwiesen. Getränke wollte man nicht verteilen."

Positiv: "Spacious flight. Helpful crew. Efficient boarding"
Negativ: "More food options"

Positiv: "Etihad ist eine unsympathische Airline"
Negativ: "die sind nie besonders kundenorientiert, besser man fliegt Gulfair"

Positiv: "Main meal (Singapore noodles) was actually ok."
Negativ: "The cabin crew had a very difficult time dealing with the annoying passengers, who were mainly tourists returning from Abu Dhabi. They had a tough job, but it was all very negative and stressful."

Negativ: "Der Crew hat sich mehr mit sich beschäftigt und waren ganze Nacht sehr laut in ihren Ecke,da es eine Nachtflug war war schlecht zum schlafen"

Negativ: "Die stuardess"

Positiv: "Good service"
Negativ: "My bags came last even having priority labels"

Positiv: "Flight from Abu Dhabi to kolkata"
Negativ: "When I was checking in in Nairobi The lady was rude and unfriendly I have never experienced such behavior from any airline stuff"

Positiv: "Flug war pünktlich"
Negativ: "Koffer konnten nicht durchgecheckt werden Man sollte 1 Stunde vor Abflug am Gate warten Coral First Class Lounge in Phuket mit Mini-Angebot Sitze in der BusinessClass unbequem und sehr kurz altes Flugzeug (777) Essen für Business Class eklig und zog sich 2 Stunden hin Crew war freundlich"

Positiv: "alles okay"
Negativ: "Essen abscheulich Bustransfer zum Flieger Reihe 23 ist sehr eng"

Positiv: "Alles gut - motiviertes Personal - alles in working order. Vorspeisen sogar lecker 30 Minuten früher angekommen."
Negativ: "Die Lounge in AUH ist hektisch und fürchterlich überfüllt. Die Essensqualität teilweise abenteuerlich schlecht wie beim zerkochten Sushi. Die Lounge ist zugig und kalt. Jacke mitnehmen!!"

Positiv: "All of the above"
Negativ: "None"

Positiv: "Nettes Personal"
Negativ: "Sitze in der neuen 787 sind deutlich enger im Vergleich zum A380. Essen ist schlecht."

Positiv: "Nettes Personal, Sitze sind im A380 hervorragend (Eco)"
Negativ: "Das Essen ist wirklich schlecht für eine 5 Star Airline. Und das neue Platzvergabeverfahren für eine Premiumairline ist auch ärgerlich, da man für einen Wunschplatz ca. 25€ zahlen muss. Ablauf für den Flug von Sydney nach Abu Dhabi sehr komisch. Start um 15:15, direkt eine Mahlzeit serviert, dann für 11 Stunden Licht aus. Kurz vor der Landung nochmal Essen (ca. 22:30)."

Positiv: "Crew war nett"

Negativ: "Sehr schmale, enge Betten Crew nicht sehr motiviert Chaos in Abu Dhabi, komplett überfüllter Flughafen. Schon beim Check in in FRA inkompetente Mitarbeiter mit ewiger Wartezeit. 1 Stunde Transitwarten in Abu Dhabi, da kein Fast Track offen. Dumme Mitarbeiter"

Positiv: "Der Check in in Stockholm war gut - den machte auch SAS"
Negativ: "Business Class: zu dritt in einer economy reihe"

Positiv: "Freundliches Personal, grosses Unterhaltungsangebot, pünktlicher Flug"
Negativ: "Der Sitzabstand ist sehr klein, die Sitze mässig komfortabel. Schade für eine solche Fluggesellschaft."

Positiv: "Freundliches Personal, grosses Unterhaltungsangebot, pünktlicher Flug"

Positiv: "The organisation of the crew & their amability was very Good"
Negativ: "I didn’ t like the food bcs of the rice Rice & rice again & especially the dinner it was only spicy rice"

Positiv: "That there was a vegetarian meal on the second leg of my travel. And that the journey is over. Besides that, not much"
Negativ: "1 hour delay to begin with. Then trasfer area at Abu Dhabi was utter chaos. While it's suffocatingly crowded, there was no A.C! No vegetarian option for meal on the flight from Brussels to Abu Dhabi. The seats hurt by bottom. One of the worst flight seats ever. All in all, a totally underwhelming experience."

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Alles ok"

Positiv: "War alles ok"
Negativ: "Essen war gut"

Positiv: "Koffer nicht mit in Germany angekommen"
Negativ: "Essen war ok"

Positiv: "Zu kurze umsteig Zeiten"
Negativ: "Essen war ok"

Positiv: "Boarding, crew, food remained good. RR clean."
Negativ: "Plane older, seats and entertainment worn."

Positiv: "Habe immer wieder negative Bewertungen gelesen. Kann das nicht nachvollziehen. Airline ist absolut vergleichbar mit Qatar Airlines."
Negativ: "Das einzige, was nicht besonders ist, ist der Flughafen von Abu Dhabi."

Negativ: "Ein schneller Flug ohne großartigen Service"

Negativ: "Sehr enge Sitzabstände - nichts für große Menschen."

Positiv: "The crew"
Negativ: "The food and cabin confort"

Positiv: "Nice 777"
Negativ: "Quality of the food very bad"

Negativ: "Crews attitudes"

Negativ: "Crews attitudes + the long flight"

Positiv: "MUTTON WAS EXCELLENT"
Negativ: "SAME MOVIES BOTH FLIGHTS"

Positiv: "Staff was great...Food was good...Upgraded to first class !!!!!"

Positiv: "Entertainment system and flight condition"

Positiv: "NOTHING!"
Negativ: "Abysmal experience on our return flight! # Abu Dhabi Airport is so outdated and an embarassment compared to the other Regional Airports # Boarding procedure still shambolic # A330 seems old and uncomfortable - even though it is a new plane # Cabin Crew so unfriendly and sour # Toilets again disgusting within 30 minutes after taking off # Food still shockingly disgusting # Onboard entertainment still inferior to Emirates/Qatar/etc."

Positiv: "The food quality was good but they repeated the same food when we started & before landing. Kids usually won;t like eating same food again."

Positiv: "Cheapest fair"
Negativ: "We have cancelled the trip on some personal problems online on kiwi.com, called twice also but till date no action is taken. Neither we got refund nor tickets got cancelled, eventhough we have cancelled tickets 3 days prior to start of our trip"

Positiv: "personal ok, Essen dieses Mal sehr gut, was aber natürlich immer subjektiv ist. Aber nachdem ich vorher immer Kichererbsen bekommen habe, war ich über Tofu mit Reis sehr glücklich."

Positiv: "Personal wie immer ok"
Negativ: "Die Sitze kamen mir sehr beengt vor, das Essen konnte ich mir vorher aussuchen, da ich vegan esse, gab es auch die Möglichkeit, ein entsprechendes Menü auszuwählen, was ich sehr positiv finde. Das Essen selbst war so lala, aber im Flieger erwarte ich mir auch nichts besonderes"

Positiv: "787 ist sehr leise und bietet viel Platz"

Positiv: "The flight attendant with a thai name provided top service for everybody. Friendlier than business class service with other airlines. (Seat 20H)"
Negativ: "Leider nur Zugang zur Al Reem Lounge."

Mehr zu Qatar Airways
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Südafrika fliegen

Fluggesellschaften, die nach Südafrika fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Südafrika in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Südafrika bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Südafrika nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Südafrika

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Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

22.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:05 Std.
DUS - CPT
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:40 Std.
CPT - DUS
31.05.
Mo.
1 Stopp
KLM
15:05 Std.
DUS - CPT
07.06.
Mo.
1 Stopp
KLM
18:30 Std.
CPT - DUS
25.05.
Di.
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KLM
25:45 Std.
DUS - CPT
25.06.
Fr.
2 Stopps
KLM
34:40 Std.
CPT - DUS
16.06.
Mi.
1 Stopp
KLM
14:25 Std.
FRA - CPT
30.06.
Mi.
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KLM
18:35 Std.
CPT - FRA
21.05.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:10 Std.
MUC - CPT
05.06.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
23:15 Std.
CPT - MUC
08.06.
Di.
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Mehrere Fluglinien
27:10 Std.
DUS - CPT
14.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:50 Std.
CPT - DUS
25.05.
Di.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:35 Std.
DUS - CPT
26.06.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
23:30 Std.
CPT - DUS
19.05.
Mi.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:00 Std.
FRA - JNB
25.05.
Di.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:05 Std.
JNB - FRA
17.05.
Mo.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:00 Std.
FRA - JNB
25.05.
Di.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:05 Std.
JNB - FRA
18.05.
Di.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:00 Std.
FRA - JNB
26.05.
Mi.
1 Stopp
Ethiopian Air
15:05 Std.
JNB - FRA
10.06.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
23:40 Std.
FRA - CPT
19.06.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:25 Std.
CPT - FRA
20.05.
Do.
1 Stopp
Egypt Air
15:45 Std.
FRA - JNB
23.06.
Mi.
1 Stopp
Egypt Air
16:25 Std.
JNB - FRA
06.11.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
27:20 Std.
FRA - CPT
20.11.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
23:05 Std.
CPT - FRA
27.06.
So.
1 Stopp
Egypt Air
15:45 Std.
FRA - JNB
04.07.
So.
1 Stopp
Egypt Air
16:25 Std.
JNB - FRA
21.05.
Fr.
2 Stopps
Air France
38:20 Std.
FRA - CPT
09.06.
Mi.
2 Stopps
Air France
36:15 Std.
CPT - FRA
30.10.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
26:40 Std.
MUC - CPT
05.11.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
22:20 Std.
CPT - MUC
08.07.
Do.
1 Stopp
British Airways
21:25 Std.
MUC - CPT
24.07.
Sa.
1 Stopp
British Airways
16:35 Std.
CPT - MUC
05.07.
Mo.
1 Stopp
British Airways
16:30 Std.
DUS - CPT
24.07.
Sa.
1 Stopp
British Airways
18:00 Std.
CPT - DUS
23.08.
Mo.
1 Stopp
British Airways
16:30 Std.
DUS - CPT
31.08.
Di.
1 Stopp
British Airways
14:45 Std.
CPT - DUS
09.07.
Fr.
1 Stopp
Air France
22:00 Std.
FRA - JNB
03.09.
Fr.
1 Stopp
Air France
16:35 Std.
JNB - FRA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

29.06.
Di.
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58:30 Std.
FRA - JNB
05.11.
Fr.
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Mehrere Fluglinien
47:10 Std.
FRA - JNB
23.06.
Mi.
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Mehrere Fluglinien
44:45 Std.
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02.11.
Di.
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Mehrere Fluglinien
48:55 Std.
FRA - JNB
23.06.
Mi.
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Mehrere Fluglinien
46:20 Std.
FRA - JNB
07.11.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:50 Std.
FRA - JNB
04.11.
Do.
1 Stopp
Etihad Airways
20:35 Std.
FRA - JNB
02.11.
Di.
1 Stopp
Etihad Airways
20:35 Std.
FRA - JNB
30.10.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
27:40 Std.
MUC - CPT
01.11.
Mo.
1 Stopp
Etihad Airways
20:35 Std.
FRA - JNB
01.11.
Mo.
Nonstop
Condor
12:00 Std.
FRA - CPT
03.08.
Di.
1 Stopp
EL AL
34:55 Std.
FRA - JNB
23.09.
Do.
1 Stopp
KLM
14:20 Std.
FRA - JNB
31.10.
So.
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TAP AIR PORTUGAL
16:35 Std.
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17.07.
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Di.
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25:15 Std.
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Ethiopian Air
15:40 Std.
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