kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Ungarn

Finde günstige Flüge nach Ungarn

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Ungarn

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Ungarn
Fr. 07.05.
Fr. 14.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Ungarn. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Ungarn gelockert werden.

Aktuelle Flugangebote - Ungarn

Budapest
Nonstop ab 32 €
1 Stopp ab 56 €
Debrecen
1 Stopp ab 130 €
Nonstop ab 28 €

Nützliche Infos - Ungarn Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 6%.

Hochsaison

MaiDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 23%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

151 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

28 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

18 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Ungarn

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Ungarn? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Ungarn für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Dortmund 23 € Hinflug - 47 € Hin- und Rückflug, von Berlin 45 € Hinflug - 121 € Hin- und Rückflug, von Köln 55 € Hinflug - 123 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Mai und Juni. Der günstigste Monat für Flüge nach Ungarn ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Ungarn.

FAQ - Flugbuchungen nach Ungarn

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Ungarn?

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Ungarn?

Wie lange dauert der Flug nach Ungarn?

Welcher Flug nach Ungarn ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Ungarn?

Welche sind die beliebtesten Reiseziele in Ungarn?

Wie hilft mir die Preisvorhersage von KAYAK dabei den richtigen Buchungszeitpunkt zu finden?

Die Top-3 Airlines für Flüge nach Ungarn

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

6,9
Eurowings
Ergebnis aus 1.034 Bewertungen
7,3
Boarding
7,0
Komfort
7,8
Crew
5,9
Unterhaltung
6,1
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Alles ging vglw. schnell..."
Negativ: "Lange Wartezeit auf das Gepäck, Zeitvorteil durch Flug war dahin..."

Positiv: "The flight was pretty smooth considering it was a small plane."
Negativ: "I did not appreciate having to give my hand luggage into the hold which meant that I did not have any money to purchase any drinks on the flights and I was also sitting next to an overweight man which made it very tight for space."

Positiv: "?"
Negativ: "No"

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Negativ: "The flight was delayed 40min So i missed the connection in Leipzig"

Negativ: "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."

Positiv: "The plane left and arrived on time."
Negativ: "The seats were just okay, not comfortable. No snacks or drinks were complimentary."

Positiv: "Boarding and getting off the plane was fast"
Negativ: "Our luggage space was occupied with bags from passengers from other rows."

Positiv: "Punctual"
Negativ: "Seats"

Positiv: "It was efficient"
Negativ: "More comfortable"

Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"

Positiv: "Irgendwann ist man dann auch zu Hause angekommen..."
Negativ: "Etwas mehr Pünktlichkeit wäre toll gewesen. Der Flug war knapp unter 3 Stunden verspätet. :("

Negativ: "No fue posible hacer el check-in con anticipación, me enviaron información sobre el vuelo el mismo día, mientras viajaba en otro vuelo previo por lo que no pude verlo a tiempo y, además, la información que enviaron estaba en alemán (ningún otro idioma!). Casi pierdo el vuelo por la mala información."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "Kein Kind hat geweint"
Negativ: "Bisschen strukturiert vorgehen"

Positiv: "The crew was fine and boarding was efficient."
Negativ: "We missed our connecting flight, had to wait six hours to fly to Munich, then sat in the Munich airport for four more hours as the flight to Milan was delayed. My bag made it to Milan by 10:30, I arrived at 22:00."

Positiv: "The crew was very attentive and personable during the flight."
Negativ: "Our departure was delayed 2 hours because an unaccompanied minor was placed on the wrong flight--UA's fault. That began a domino effect of missed connections. When the landed, We were given little information on how to re-book and had to wait in several long lines. All told, 12 hour delay to Milan"

Positiv: "Freundliches Boardpersonal, sauberer Kabinenraum und saubere Sitzplätze"
Negativ: "Wie mittlerweile bei fast allen Airlines gibt es Getränke während des Fluges nur noch zum Kauf angeboten. Ich finde generell, dass ein Becher Wasser immer drin sein könnte. Es gibt ja aber auch Gott sei Dank andere Möglichkeiten, sich an Board zu versorgen."

Negativ: "Kostenfreie Getränke und ein kleiner Snack hätten dabei sein können. Ein Monitor mit Infos zu Flug und Mediale Unterhaltung währen gut gewesen."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Sitzabstand"

Positiv: "Seats were comfortable"
Negativ: "Change in gate was not anounce"

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Positiv: "The crew was welcoming and friendly. The choice of movies was awesome."
Negativ: "The seat i was in had many stains on it and there was garbage under my seat. Someone needs to clean better... Also, need to look at passengers more closely as at least 2 still had cell phones on at take off"

Negativ: "Pünktlichkeit Priority boarding für Familien mit kleinen Kindern Platzangebot"

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Positiv: "Alles gut"
Negativ: "Alles gut"

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Negativ: "Das Check-in am Flughafen Florenz war eine Katastrophe: 90 Minuten für 50 Passagiere. Und als am Ende die Zeit knapp wurde, ging es auf einmal huschhusch. Auch die Sicherheitskontrolle war absolut chaotisch, und da wir mit einem Tier reisen, war das kein Vergnügen. Nie wieder FLR!"

Negativ: "alles ok"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Positiv: "Allem im allen sehr gut"
Negativ: "Weiß nicht"

Positiv: "The crew was nice, seats were comfortable."
Negativ: "I didn’t appreciate the surprise of having to pay $50 Euros to bring my bike, which then required I leave the baggage drop off line, go to customer service to pay, return to the baggage line to pick up my bag and boarding pass, and then go to the special luggage handling line."

Positiv: "I am still in one piece after flying."
Negativ: "The crew (and people before boarding) were kind of rude (e.g. mean tones, not really smiling, etc.)."

Negativ: "Everything, flight was super late, no explanation whatsoever,"

Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"

Positiv: "Die Crew war ganz o.k."
Negativ: "Mein Gepäck würde aus einem mir unbekannten Grund nach Madrid geliefert. Obwohl Eurowings das mittlerweile schon seit min. einen Tag weiss, waren sie unfähig dies bis jetzt nachzuliefern! Trotz abgeschlossener Reiseversicherung, weiss ich nicht, ob ich eine Entschädigung hierfür bekomme!"

Negativ: "Flug kurzfristig anuliert - Grund "schlechtes Wetter" nicht nachvollziehbar"

Negativ: "Schlimmer Automaten Check In Zwang ( trotz online Check In). Funktioniert meistens ohnehin nicht, wie auch dieses mal. Stress für Kunden und Personal."

Positiv: "Sauber"
Negativ: "Fast 90 Minuten Verspätung Service könnte etwas mehr auf Zack dein"

Positiv: "Good view with the high winged propeller plane"
Negativ: "Small overhead storage"

Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Positiv: "It was ok"

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Gut, freundlich und pünktlich"

Positiv: "Quick efficient boarding - on time."
Negativ: "Not terribly comfortable seats but for short haul flights, just fine."

Positiv: "Friendly and attentive crew."
Negativ: "There wasn't enough seating at the gate, people (the elderly included) had to sit on the floor or stand for quite some time as boarding started well after the gate closing time printed on the boarding pass."

Positiv: "The plane was almost empty, I had a whole row for myself (albeit with very limited legroom)"
Negativ: "Can't comment on food as it isn't provided with the basic fare."

Negativ: "Der Flug war 20 min verspätet und in Hamburg mussten wir dann noch 15 Minuten auf Busse warten, weil keine verfügbar waren."

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Positiv: "Seats are ok but unable to recline"
Negativ: "Keep up the good work"

Negativ: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Positiv: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Negativ: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Positiv: "Fast and smoothy check in"
Negativ: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Positiv: "The leg space"
Negativ: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Negativ: "not charge me for carry on luggage"

Negativ: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Positiv: "Smooth"
Negativ: "All was fine"

Positiv: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Negativ: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Positiv: "crew and boarding was nice"
Negativ: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Positiv: "Prices on in flight purchases"
Negativ: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Positiv: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Negativ: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Negativ: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Positiv: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Negativ: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Positiv: "The crew was so helpful and nice"
Negativ: "I was happy with everything"

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Positiv: "Flight arrived"
Negativ: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Positiv: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Negativ: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Negativ: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Positiv: "Easy to book. Comfortable flight."
Negativ: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Negativ: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Negativ: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Positiv: "The crew was really nice"
Negativ: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Negativ: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "Cheap."
Negativ: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "Cheap flights, priority boarding."
Negativ: "No meal included, no entertainment provided"

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Negativ: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Positiv: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Negativ: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."

Positiv: "Price"
Negativ: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."

Negativ: "Lost our baggage, took a day to get it. Paying to sit next to your travel partner is ridiculous."

Positiv: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Negativ: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Negativ: "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"

Negativ: "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."

Positiv: "The staff was fine. We arrived on time."
Negativ: "These discount flights from Luton are packed with obnoxious, drunken Brits going on holiday in Hungary. In future, I will fly from Heathrow. Besides, by the time one pays all the little incidental fees at WizzAir, the cost is about the same as the legacy carriers."

Positiv: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"
Negativ: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"

Positiv: "Seat super uncomfortable"

Negativ: "I wasn't on this flight. I wasn't able to cancel or refund it."

Negativ: "First of all, we've had to pay registration fee 55 Euros each, just because we didn't check in online! What the hell is that? Secondly, the seats that I paid for were not available! Lousy service..."

Positiv: "Seat had very little cushion."

Positiv: "Fast flight"
Negativ: "As always delay and on buda airport pretty chaos during off board but not due ryanair staff but wrong airport organization"

Positiv: "Nothing. Wiorst flight ever!"
Negativ: "Ryan air has a paid checkin policy that we were not aware of. It was not written properly in the tickets or in any checkin prompts. Since we were traveling I couldn’t check in online. So reached the airport very early but they charged me to check in, that too a ridiculous amount of 100$. The crew was generally rude and non welcoming. The aircraft stops at the middle-of the airport in Budapest and we had to walk a very long stretch to get to the airport in the cold since the plane was not connected to a gate. For sone confusion they stopped boarding in the middle and passengers had to stand in the freezing cold , outside the aircraft , in the middle of the airport for a very long time. Hated the flight. Charges you for every single think you can think and not think off. Every passenger seemed frustrated"

Positiv: "I just loved the moment when I left that Airplane"
Negativ: "Stop charging extra stuff, I payed more money extra apart for my fly, the charged me for the boarding pass €110 and also €50 for the luggage of 10Kg! Such stole company I never in my love will take a flight with this people"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew were friendly"
Negativ: "Chose priority boarding, waste of time so did everyone else. Long queues to board."

Positiv: "Friendliness of crew."

Positiv: "Nice crew and helpful check in person."
Negativ: "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"

Positiv: "Die Crew war sehr nett"
Negativ: "Leider FlugVerspätung und essen überteuert"

Negativ: "Be careful with the bag. They didn't accept my carry on despite I paid for it, saying it was to big. When trying to pay they told me that only with EUROS. Didn't accept neither my credit cards (they accept only Europe issued CC) not USD. I couldn't retrieve money from an ATM either."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Meiner Meinung nach kann man bei der Airline keinen Luxus erwarten, nicht für den Preis. Von daher stimmte für mich das Preisleistungsverhältnis."

Positiv: "Was on time"

Positiv: "- very kind and professional crew"
Negativ: "- boarding was late - did not get actual notice that plane IS GOING to be slightly delayed (only email that it MIGHT happen)"

Positiv: "It all went smoothky"
Negativ: "N/A"

Negativ: "The gate staff did not make it clear where and when passengers with Priority seating should stand in line."

Positiv: "Legroom was great as by coincidence seats were in the first and emergency exit rows."
Negativ: "Boarding was delayed due to flight delay by 40 minutes. There was no pre delay communication. Intercom was low on volume, hard to understand. Food was looking ok, but not included and entertainment not applicable as this was a cheap flight, hence score is 1*."

Negativ: "Richtig schlecht, 1h Verspätung. Dazu kommt das die Boarding Crew mehr Party gemacht hat als aufmerksam zu sein."

Positiv: "We landed without dying."
Negativ: "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."

Positiv: "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Negativ: "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"

Positiv: "Butterweiche Landung"

Negativ: "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."

Positiv: "Wir kamen mit nur wenig Verspätung am Zielort an."
Negativ: "Das Boarding war absolut dilettantisch. Die Fluggäste mit "Priority" wurden von links nach rechts "geschoben". Und mussten in der Schlange stehen, bis das Boarding begann. Das Gate wurde mehrfach geändert. Es gab lange Wartezeiten. Auf dem Flug selbst, gab - trotz sehr heißer Sommertemperaturen - nicht einmal ein Becher Wasser umsonst. Es ist alles sehr eng. Die Durchsagen des Flugpersonals sind kaum zu verstehen, weil die einzelnen Wörter sehr schnell gesprochen und nuschelig ausgesprochen wurden. Das jetzt sogar während des Fluges Rubbellose verkauft werden, geht gar nicht. Irgendwo sollte es Grenzen geben."

Positiv: "Wir haben die Verspätung anfangs zur Hälfte während des Fluges wieder aufgeholt."
Negativ: "Der Flug hatte Verspätung. Es gab lange Wartezeiten, bis wir das Flugzeug überhaupt besteigen konnten. Auf dem Flug selbst, gab - trotz sehr heißer Sommertemperaturen - nicht einmal ein Becher Wasser umsonst. Es ist alles sehr eng. Das jetzt sogar während des Fluges Rubbellose verkauft werden, ist sehr grenzwertig."

Positiv: "Preis ok"
Negativ: "Flugzeit war nicht sauber, Boarding 45 min verspätet, danach weitere Verzögerungen bei Maschinenstart und langes Warten auf Flugfreigabe, weitere Verzögerungen nach der Landung,"

Positiv: "We made it."
Negativ: "Boarding was very slow. Had to take a bus to the plane, not even water to drink."

Positiv: "The lines to check in do not wrap around like most airlines- we stood on a line for over an hour and weren’t even near the front. Then they announced anyone on our flight needed to go to s different line to check in as we were nearing boarding time. In the rush we lost a jacket and no one from Ryan Air. Could care less. Not one smiling face! Awful!!!"
Negativ: "Have one line for check in and then passengers can check in in order- quite fair! There was someone with a problem at the front of our line and we were dtuck there for over an hour!"

Positiv: "There is nothing to like!"
Negativ: "They have NO DIRECT CUSTOMER SERVICE NUMBER! How the hell was I to print tickets when I'm on vacation, I don't carry a printer. Checking in on-line is a joke. I got charged $165.00 at the gate plus fee's for one luggage. I won't fly Ryanair ever again and Im telling everyone I know also."

Negativ: "The flight was two hours delayed"

Negativ: "Kein Essen"

Positiv: "On time no problem"
Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Staffs are very helpful."
Negativ: "Should get some drink at least some water."

Positiv: "wieder 1,5 Stunden Verspätung. Schlechtes Info Management"

Positiv: "Das flugpersonal hat mich oft angerempelt und war unhöflich."
Negativ: "Es gab kein Essen und kein Netz am Vordersitz um Dinge zu verstauen..."

Positiv: "Price."
Negativ: "Cramped, uncomfortable seats that do not recline. Inattentive flight attendants. Poor beverage service, like they were trains to offer nothing unless you tackled a flight attendant as she raced by. Packed transit tram to plane: priority peopleeaitedin the idling tram while everyone for the flight came down. Never again! Price or not!"

Positiv: "Yes on time."
Negativ: "Fine."

Positiv: "Trotz Verspätung Zeit aufgeholt, freundliche Crew"
Negativ: "Abflug verspätet, Sitze unkomfortabel, Landung holprig, schlechter Druckausgleich -> starke Ohrenschmerzen"

Positiv: "Flugbegleiter freundlich"
Negativ: "Das Gate war sehr spät besetzt. Abwicklung chaotisch. Flug verspätet"

Positiv: "Fair service for the amount spent"
Negativ: "All good"

Positiv: "Der Flug hatte leider eine Stunde Verspätung,beim Boarding lief alles gut,das Flugzeug ist schon sehr beengt und das Personal mäßig freundlich. Aber für einen solchen Kurzstreckenflug für den Preis völlig akzeptabel!"

Negativ: "- Wartebereich in Ciampino viel zu klein. - Mussten die Rucksäcke abgeben, obwohl sehr kompakt."

Positiv: "Freundliches professionelles Personal, moderner Flieger"

Positiv: "Das Boarding ging fix. Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Es gibt nichts negatives zu berichten."

Positiv: "The cabin crew"
Negativ: "Budapest airport"

Positiv: "Flug Personal war sehr nett und aufmerksam. Das zusätzliche Handgepäck wurde aufgegeben."
Negativ: "Der Flug hatte ca. 1 Stunde Verspätung. Es dauerte sehr lange bis das Gepäck am Zielort erschien."

Negativ: "Bad pilots, lending very harch. Bording paniking"

Negativ: "Es war eiskalt und das personal rannte ständig auf und ab"

Mehr zu Eurowings
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Ungarn fliegen

Fluggesellschaften, die nach Ungarn fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Ungarn in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Ungarn bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Ungarn nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Ungarn

Buche günstige Tickets nach Ungarn

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

09.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
16.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
15.07.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
16.07.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
09.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
16.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
09.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
16.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
02.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
09.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
23.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
25.06.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
09.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
16.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
23.05.
So.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
03.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
09.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
16.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
25.06.
Fr.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
27.06.
So.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BUD - BER
11.06.
Fr.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
18.06.
Fr.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BUD - BER
23.05.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
04.06.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
09.09.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
22.09.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
09.09.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
19.09.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
12.09.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BER - BUD
21.09.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:30 Std.
BUD - BER
03.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
06.06.
So.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
09.09.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
20.09.
Mo.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BUD - BER
12.09.
So.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
17.09.
Fr.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BUD - BER
10.09.
Fr.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
22.09.
Mi.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BUD - BER
25.10.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:45 Std.
HAM - BUD
29.10.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:40 Std.
BUD - HAM
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

02.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
09.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
02.06.
Mi.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
30.06.
Mi.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
30.05.
So.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
23.05.
So.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
03.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
07.09.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
10.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
06.09.
Mo.
Nonstop
Wizz Air
1:30 Std.
BER - BUD
03.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
03.06.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:30 Std.
BER - BUD
28.06.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:10 Std.
BER - BUD
20.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:05 Std.
FRA - BUD
24.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:30 Std.
HAM - BUD
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
29:00 Std.
FRA - BUD
05.08.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
STR - BUD
21.06.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:55 Std.
CGN - BUD
21.07.
Mi.
Nonstop
Lufthansa
1:35 Std.
FRA - BUD
20.05.
Do.
1 Stopp
LOT
6:20 Std.
FRA - BUD
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First