Finde günstige Flüge von Flughafen Düsseldorf nach Barcelona

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Barcelona. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

DUS — BCN
1. Jul — 8. Jul1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Fr 1.7.
Fr 8.7.

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Barcelona. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Gut zu wissen

Nebensaison

Januar

Hochsaison

April

Günstigster Flug

24 €

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

168 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

150 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

79 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 27%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 26%.
Flug von Duesseldorf Intl nach Barcelona-El Prat
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge von Flughafen Düsseldorf nach Barcelona-El Prat - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 79 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 150 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Flughafen Düsseldorf–Barcelona ist durchschnittlich 56 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im März, April und Mai. Der günstigste Reisemonat ist Januar.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 7 % günstiger als ein Abflug am Abend.
  • Der Flughafen Barcelona-El Prat (BCN) ist neben den Flughäfen Girona (GRO) und Reus (REU) der größte Flughafen der Region. Er liegt etwa 15 km südwestlich von Barcelona und du kommst relativ schnell mit dem Auto in die Innenstadt. Am besten fährst du über die Autobahnen B22 und B10 und bist so in etwa 30 Min. im Zentrum der Metropole.
  • Die Skytrain bringt dich am Flughafen Düsseldorf (DUS) nicht nur schnell von A nach B, sondern verbindet auch die zwei großen Terminals und den Fernbahnhof des Düsseldorfer Flughafens miteinander. Die Skytrain pendelt in kurzen Abständen und ist kostenlos nutzbar.
  • Du bist am Flughafen Barcelona-El Prat auf der Suche nach einem schnellen Snack auf die Hand? Dann begib dich am besten zum Foodcourt in Terminal 1. Hier warten unter anderem Fast-Food-Ketten wie Burger King oder Takeaway-Buden wie das Deli-Cia oder das Eat auf dich.
  • Flüge von Düsseldorf nach Barcelona dauern zwischen zwei und vier Stunden, je nachdem, ob es sich um einen Direktflug oder einen Multistoppflug handelt. Direkte Verbindungen werden unter anderem von Iberia, Norwegian Air International, Lufthansa oder Eurowings angeboten.
  • Der Flughafen in Barcelona gilt mit einem jährlichen Passagieraufkommen von etwa 47 Millionen Passagieren als siebtgrößter Flughafen Europas. Damit ist er ein wichtiger Knotenpunkt in Südeuropa und wird als häufiger Zwischenstopp für einen Weiterflug nach Afrika oder Südamerika genutzt.
  • Flüge von Düsseldorf nach Barcelona sind mit Ryanair, Air Nostrum und Vueling Airlines besonders preiswert. Diese Fluggesellschaften nutzen Barcelona als wichtige Basis und Drehkreuz.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Flughafen Düsseldorf nach Barcelona

Top 3 Airlines auf der Strecke Duesseldorf Intl – Barcelona-El Prat

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7,3
Air SerbiaErgebnis aus 742 Bewertungen
7,5Boarding
7,4Komfort
8,0Crew
6,5Unterhaltung
6,9Essen
Airline-Bewertungen

Sehr gut

Mehr zu Air Serbia

Sehr gut

Negativ: "Gut"
Negativ: "Masken"
Positiv: "Gut"
Negativ: "Ruhe"
Positiv: "Smooth and simple. Great flight!"
Negativ: "Im Business Class Flug war der Salat roh ohne Dressing , zum Brot keine Butter und der Fisch war ...! So was darf nicht sein !"
Positiv: "Vorne sitzen."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "For a long flight . Your entertainment SUCKS. Never again will I fly with you guys . Ever ever ever"
Negativ: "Verspaetung 3 stunden ohne zum informieren die airserbia. Warum 6 mall beim buchung E mail angegeben? Von Kayak doch informiert."
Positiv: "Keine infos ueber 3 stundige verspaetung. Nur von Kayak infos bekomen, nicht von airserbia, mit so teuere tickets wieder."
Positiv: "WeII, I didn't die."
Negativ: "Everything. They gave us a 10mx10m prison ceII with no windows and no AC to wait in. EVERYONE had to smushed into this room, as each gate area has its own security. Boarding the pIane was pathetic, with us standing in a bus for 20 mins and no expIanation. The back of the seats were faIIing apart."
Negativ: "The fact that I had to check my guitar was odd. And online check In was difficult . I ended up paying more to check my guitar in at the airport"
Negativ: "My bag making it to my destination not broken."
Negativ: "Boarding area was small for more different flights and there was not possibility to buy water or coffee or any snacks. The only one toilet seat was very dirty, smelly. During a heavy rain the baggage was not covered on the carts and baggage was wet completely."
Positiv: "Fast service, kindness."
Negativ: "They should finally get rid of these old ATR-72 and replace them with some newer aircraft."
Positiv: "The air Serbia staff were top class"
Negativ: "they charged me for baggage when it was supposed to be included"
Negativ: "Not enough time between the connecting flights. The terminals were too far apart, and the local airport transportation took too long to get me to a connection flight terminal."
Negativ: "the flight was lite more than 30 minutes. Economy class - you have to pay for the meal? Are they Low Cost Company or ? If so, just tell us like that. Prices are among the highest in the region and all you get is a glass of water and a small bag of snacks."
Negativ: "Es kamen ungeplant auf dem Rückflug Gepäckgebühren hinzu von 60 Euro pro Koffer. Das ist unverschämt !!!"
Negativ: "Es kamen ungeplant auf dem Rückflug Gepäckgebühren hinzu von 60 Euro pro Koffer. Das ist unverschämt !!!"
Negativ: "Paid the ticket and check in luggage at Opodo but was informed at the counter that luggage has not been paid for. Denied checking in luggage despite having a printout saying it has been paid for. “The luggage is not in our system” was the only response."
Positiv: "On time flights both directions"
Negativ: "Excessive baggage charges (40-60 euro each way per bag), so buy the ticket that includes the baggage"
Positiv: "Efficient boarding, friendly crew. Seats comfortable enough for an hour, but no longer."
Negativ: "I have never been on a flight where there were so many screaming infants, and so loudly. Air Serbia, like the other airlines, apparently can find nobody smart and creative enough to solve that problem."
Negativ: "Old outdated planes. Very little in flight entertainment- tiny selection of movies and tv shows. No ability to charge mobile devices."
Negativ: "Arms rest are pretty small"
Positiv: "We received a voucher for food during our 4+ Hour delay before boarding on air serbia to Belgrade. Once we arrived in Belgrade, we stayed in the business suite before our flight and was provided with food and couches to relax on before our next flight. Also, on our connecting flight to athens, Aegean airlines was very professional and really wish I would have used their service instead of air serbia."
Negativ: "Air serbia did not tell us why there was a 4+ hour delay to belgrade. Once we arrived in Belgrade, we had to wait 9+ hours for our connecting flight to athens when we were only supposed to have 2 hrs layover. Once we boarded the plane to athens, the workers at the airport had no clue were our luggage was and a lot of things were miscommunicated between them. They were very unprofessional and some of them were very rude. They had plenty of time to move our luggage to the next airplane, but too careless to do that. So now we have to wait a couple of days to get the rest of our luggages. We also missed our train ride in greece because of air serbia and had to pay for another train ticket and did not receive a refund"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Unable to check in online. Didn't accept credit cards forced to wait in serval lines to pay for luggage. Long waiting lines. Don't offer water on plane. No information given about luggage and being forced to pay for a seat fee. No information on connecting flights. Most uncomfortable plane and horrible experience."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The check in process was a mess was forced to wait in multiple long lines with the worst, unprofessional, disregarding, condescending staff to check in and then another line to pay for luggage. They also force you to pay an additional "seat fee" even if you don't request a specific seat. Horrible customer service, zero regard for customers. Waited in shuttle for 45 minutes before being taken to plane. My air conditioner fan for my seat was completely broken but had to pay for that seat as well. Avoid at all costs. Worst airplane very old and run down. Also the staff for Vienna airport is who you have to go to to pay fees for luggage and THEY ARE THE WORST TO DEAL WITH. Would avoid this airline at all costs."
Negativ: "Couldn't log in online because site wouldn't accept any of my credit cards. Got up early to check in at the airport, discovered I was logged in... After all that, the airline changed my seat without warning, moving me from the window seat I selected (and paid for) to a middle seat. Where did they get the idea I would think that was OK? Then the flight was delayed, almost missed my connection. Boarding and exiting the aircraft were zoos. Eminently unrepeatable."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Positiv: "Flug von Prag sehr angenehm, sehr gute Parkmöglichkeiten, (überdacht)"
Negativ: "Ganz schlecht die Gepäckreservierung über das Portal. Wenn man normales Gepäckstück dazu buchen möchte, (nur noch das Handgepäck ist inklusive - und hier achtet Air Serbia darauf, dass dieses nicht über 8 Kg wiegt), wird man auf eine Serviceseite umgeleitet. Dort muß man neben dem Preis noch extra Gebühren für das Dazubuchen eines Gepäckstückes bezahlen, das ist schon heftig. Dann funktionierte weder auf Hin- noch auf Rückflug dieses Dazubuchen des Koffers auf Anhieb, wir hatten zum Glück den Ausdruck der Bestätigung dabei. In Prag dauerte das Boarding deswegen für uns 10 min, zum Glück waren wenigstens die Angestelltern nett und entschuldigten sich für die Unannehmlichkeiten, in Tirana mussten wir vom Boarding unverrichteter Dinge wieder weg, zum Air Serbia Schalter und die Buchung des Gepäcktückes bestätigen lassen, und uns dann erneut hinten an der Schlange anstellen.... Das ist Service schlechtester Güte und dringend verbesserungsbedürftig. Man sollte doch wenigstens direkt bei der Flugbuchung auch den Koffer bezahlen können. Sonst dann lieber doch paar Euro mehr und die Lufthansa.."
Positiv: "Nettes aufmerksames Personal, alles ok. Flieger von Belgrad nach Tirana Airbus 319 pünktliche Flüge symphatische Alternative"
Negativ: "Flieger von Prag nach Belgrad Propellermaschine, sehr voll, Boarding bei dazu gebuchtem Gepäckstück dringend verbesserungsbedürftig"
Positiv: "Onetime and efficent"
Negativ: "I almost died without watter due"
Positiv: "Half way through the journey they wanted to charge me 40 Euros to check in my carry on because it was too big. They said they shouldn't have allowed it on the first flight."
Negativ: "Half way through the journey they wanted to charge me 40 Euros to check in my carry on because it was too big. They said they shouldn't have allowed it on the first flight. Also security check was at the gate so no water was allowed or available to buy after it, so you were forced to buy on the plane if you wanted water"
Positiv: "Quick and no fuss"
Negativ: "No food and entertainment didn't work"
Positiv: "Crew"
Negativ: "Same moves for months.no new choices Small sandwich for lunch, not near Seet in front of me broken an d. In my nees"
Positiv: "Title says it all"
Negativ: "Title says it all"
Negativ: "The fact that, although the card said it was the same company for both flights (two-legged), I could not get a boarding pass at check/in for both flights, for both the outbound and return journey, and had to go through customs and border control twice just to get a new boarding pass each time. Leg room can be better, even with the extended legroom space."
Positiv: "I like it was fun"
Negativ: "I liked everything"
Positiv: "Food is okay, entertainment is finally available (at least for mobile phones and tablets), crew is good"
Negativ: "New sits are just uncomfortable, especially in the middle."
Negativ: "Not possible for online check-in"
Positiv: "Personal war in Ordnung!"
Negativ: "Der flüg nach Wien war so unangenehm in die kleine Maschine aus zweiter Weltkrieg, laut, die Maschine Zitat ganzen Zeit meine Kinder haben Schock erlebt, unglaublich"
Positiv: "Great. ON TIME!"
Negativ: "I tried to cancel my flight about a week before it took place. Wasn't given a chance to do so, since you didn't bother to advertise a clear email or available contact info to which I could speak. Now you're asking me for online check in and a review? Well, your customer service is terrible, that's for sure..."
Positiv: "Free food + drink, smart uniforms, on-time departure and seat headrests with winglets to support your neck."
Negativ: "Nothing."

Dieser Flug war in Sachen Beinfreiheit die größte Frechheit die ich je erlebt habe. Er ging zwar nur ne Stunde aber es war nicht möglich mit 1,93 überhaupt gerade zu sitzen. Das die Beine am Vordersitz anstehen gut nicht schön für diese Strecke aber aushaltbar. Jedoch war dies nicht möglich. Noch nie einen Flug mit weniger Beinfreiheit gehabt, nicht mal bei einem Inlandsflug in China.

Normaler Flug

Zu spät, dann noch auf Mitreisende gewartet die 2 Stunden zu spät waren! Nichts zu trinken und essen

Sehr viele hustende Leute an Bord. Auf Grund der Enge hatte man kein gutes Gefühl. Langes Warten Beim an Board gehen. Nettes Personal!

The crew was efficient and welcoming. Boarding was a bit messy, some delay in the cleaning, it seems. All the rest was accordingly the flight tipology.

I was held-up at boarding by rude employee who insisted that I had to wait until all other passengers had boarded the lane before issuing me a boarding pass so I can board the plane. I could not check-in earlier and get a boarding pass since I had flown directly from Dusseldorf.

Alle Sicherheitsaspekte an Bord wurden eingehalten. Nettes Crew-Personal. Dass man allerdings inzwischen selbst Wasser und Kaffee zahlt, will mir noch nicht ganz einleuchten.

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."
Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"
Positiv: "Alles ging vglw. schnell..."
Negativ: "Lange Wartezeit auf das Gepäck, Zeitvorteil durch Flug war dahin..."
Positiv: "Seat was very comfortable. Crew was excellent"
Negativ: "The warm sandwich with the snack was just OK; rest of food was pretty good"
Positiv: "The flight was pretty smooth considering it was a small plane."
Negativ: "I did not appreciate having to give my hand luggage into the hold which meant that I did not have any money to purchase any drinks on the flights and I was also sitting next to an overweight man which made it very tight for space."
Positiv: "Row 3, loads of leg room, the filter coffee was excellent, just a really calm, well run flight"
Negativ: "Seat prices were expensive and should really be free as if you are a family of 4, this will add well over £50 to your flight costs."
Positiv: "Entertainment was good."
Negativ: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"
Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"
Positiv: "Irgendwann ist man dann auch zu Hause angekommen..."
Negativ: "Etwas mehr Pünktlichkeit wäre toll gewesen. Der Flug war knapp unter 3 Stunden verspätet. :("
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything from checking in where I asked for an aisle seat and was informed that I was given an aisle seat just to find that I was given a middle seat on both legs even though I had checked in for the second leg of the trip. Added to which my luggage is now missing"
Negativ: "I missed my connection in Dusseldorf because none of the 12passport gates worked. Two border agents tried to handle the crowd, but I arrived at the gate 1 minute after flight close. Neither the agents at the gate nor at the transfer desk were willing to help me get to Manchester. Never fly EW again."
Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."
Negativ: "unpünktlicher Abflug"
Positiv: "The crew was fine and boarding was efficient."
Negativ: "We missed our connecting flight, had to wait six hours to fly to Munich, then sat in the Munich airport for four more hours as the flight to Milan was delayed. My bag made it to Milan by 10:30, I arrived at 22:00."
Positiv: "Smooth experience, no problem."
Negativ: "Boarding took ages. And there were no announcements telling passengers what was causing the delay."
Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."
Negativ: "Pünktlich abfliegen und nicht scheibchenweise die Abflugzeit schieben. Mehr Transparenz, was los ist. Passagiere mit Wasser versorgen."
Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"
Negativ: "Sitzabstand"
Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"
Negativ: "Flug war überbucht wurde fast gecancelt eine absolute Frechheit nie wieder Eurowings."
Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."
Negativ: "Beide Flüge von Eurowings hatten Verspätung. 20 und 45 Min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."
Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"
Positiv: "Crew was very friendly!"
Negativ: "The plane smelled terrible - almost like one of the toilets had backed up."
Negativ: "Das Check-in am Flughafen Florenz war eine Katastrophe: 90 Minuten für 50 Passagiere. Und als am Ende die Zeit knapp wurde, ging es auf einmal huschhusch. Auch die Sicherheitskontrolle war absolut chaotisch, und da wir mit einem Tier reisen, war das kein Vergnügen. Nie wieder FLR!"
Negativ: "alles ok"
Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"
Positiv: "Allem im allen sehr gut"
Negativ: "Weiß nicht"
Negativ: "More legroom. And not having to pay for a simple glass of water."
Positiv: "Super pünktlich"
Negativ: "Kostenlose Verpflegung! oder wird Eurowings auch Billigairlines!?"
Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"
Positiv: "Die Crew war ganz o.k."
Negativ: "Mein Gepäck würde aus einem mir unbekannten Grund nach Madrid geliefert. Obwohl Eurowings das mittlerweile schon seit min. einen Tag weiss, waren sie unfähig dies bis jetzt nachzuliefern! Trotz abgeschlossener Reiseversicherung, weiss ich nicht, ob ich eine Entschädigung hierfür bekomme!"
Positiv: "I’ve flown with various airlines and must say that I was very impressed with this crew. I guess it was because they all were young and didn’t füdisplay burnout as so many other flight attendants show when dealing with their customers."
Negativ: "On both flights the control forty didn’t work."
Negativ: "Beinfreiheit: Knie eingeklemmt"
Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"
Positiv: "Good view with the high winged propeller plane"
Negativ: "Small overhead storage"
Positiv: "Was on time"
Negativ: "The food was horrible junk. I can not imagine, how anybody can dare to offer this somebody to eat. Headphones were extra pay."
Positiv: "The price"
Negativ: "Assistants were rude and the flight was delayed and they didn’t provide a solution to my lost connection."
Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Die Flugbegleiter waren so hübsch und nett 😍

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"
Negativ: "I was informed upon arriving that I was on "standby" for a flight I'd booked weeks in advance, and told the reason was I had not paid the surcharge to reserve a specific seat, and Vueling oversold the flight by 10%. Not cool, Vueling. Also the flight was almost an hour late taking off."
Negativ: "The seat area was dirty with broken biscuit crumbs - both seat and floor. The pocket in front of the seat (back of previous seat) was filthy with what looked like yogurt and chewing gum. Very unpleasant!"
Negativ: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."
Positiv: "Good but not the delay"
Negativ: "The flight was delayed by 2 hours so I missed my coach from Barcelona to valencia and had to pay €34.50 for another ticket can you please try to refund me this money."
Negativ: "Flug war verspätet"
Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"
Positiv: "The crew are so helpful and friendly"
Negativ: "Our flight was ridiculously delayed due to fog no fault of the airline but the communication was terrible"
Positiv: "Nice, simple. Friendly"
Positiv: "Good leg room"
Negativ: "30 minutes late - better than 2 hours with previous Vueling flight..."
Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."
Positiv: "Crew"
Negativ: "Seats are like deck chairs with no leg room"
Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."
Positiv: "When check-in online I was given 1st row seats, as a result I was treated as an excellence customer. Great service."
Negativ: "Delayed flight that was a connection and nearly missed my next flight"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The flight was delayed for an hour which made me late for where i needed to be"
Positiv: "Getting off the plane in Barcelona"
Negativ: "Extremely poor service by the cabin crew. They were extremely lethargic and slow with service. So much so that numerous rows of seats with young families were never served. No announcement or apology, they just stopped serving as they needed to prepare to land. They knew from the start how long they would have to serve drinks/snacks but didn’t care and definitely did not go out of their way to ensure everyone would be served. The worst service or total lack of that I’ve ever had."
Negativ: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Plane late Check in late What a joke first time flying with this joke company"
Positiv: "Staff and smooth fligfht"
Negativ: "Really long delay with hardly any information of when takeoff will be"
Positiv: "we reached our destination alive"
Negativ: "We sat on the aircraft on the tarmac for two hours, no explanation. Food and drink were served 20 mins before landing, some people didn’t get a chance to have a drink. Staff were disorganised confused and rude. My debit card was handed to another passenger because the steward had no idea what he was doing. Beyond awful!"
Positiv: "Seats were clean"
Negativ: "Delayed flight which lead to then sitting in the plane on the runway awaiting a time to take off. Flight attendant didn’t serve the back half of then plane with drinks. Luggage Carousel kept changing."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delayed by almost 4 hours with no communication. By the time we found out we could get a meal voucher it was too late"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight delayed, no gate information till 18:40 - when flight was supposed to take off at 14:40 - then gate overcrowded by passengers from 3 different flights all to the same place. Crew members didnt know how to handle the situation and over 200 did not board the plane. However once taken to the plane lucky passengers had to wait outside on runway for approximately 40 mins as cabin crew also did not know how to handle the situation. Those with assigned seats did not get them and those with luggage to go in the cabin were informed there was no more space and luggage had to be put in the hold. We finally boarded the plane at approximately 8:40 but could not take off for another 2 hours where we were stuck on a small cramped space on a plane full to capacity not having eaten anything for hours with no idea of the progress of the situation. In conclusion I expect every passenger should receive a refund for not only the extrodinary 8 hour delay but for the mismanagement of the entire situation."
Positiv: "Nothing.... Very poor. Generally Vueling has a poor image but I took a chance nothing has changed"
Negativ: "On board the plane I was told you have to pay for all the food drinks quite abruptly maybe because I had shorts on and a tee shirt the lady in question thought I did not have much money.....Never go by how somebody is dressed that's my advice to your airline staff...."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "On arriving two hours early to my flight I was told that I was being put on standby because the flight was full. Not sure how I got bumped from a flight that I bought a ticket for 3 weeks ago? Upon waiting at the gate I came to realise that 17 other people had also been bumped. How does an airline overbook a flight that much? We were led to the baggage claim and told to pick up our bags to be rechecked- then the flight attendants disappeared, giving us no further direction as to where to go or what to do. My bags did not arrive on the carousel, either did anyone else’s that had been bumped. We walked up to the check in desk only to be told to consult the baggage service desk downstairs. Upon doing that we were told to go back to the check in desk. After going to the check in desk again we were told to go to the customer service desk. After doing that and waiting another half hour, we were given new tickets and told that our baggage had left on our original flight and would be waiting for us in Barcelona once we got there. Our compensation for all of this hassle was only a free meal from the restaurant. When we went to the restaurant we were told that we were only allowed one of the cold sandwiches and a small drink. Absolutely appalling as we were starving and exhausted. All of the flights were also delayed, however all the boards continued to say they were ‘on time’. The board for the flight we eventually took said we were ‘on time’ despite the fact we were still standing at the gate at the time we were supposed to depart. After arriving on a flight 5 hours later than we should have arrived, We were then told by the baggage desk that the luggage had not arrived in Barcelona and were instead back in Paris. So the staff in Paris blatantly lied just to get us to leave them alone. No apology was offered at any point of this whole ordeal, no compensation other than a sandwich and a bottle of water, and i’m now left with absolutely nothing but the clothes on my back. Not even a complimentary toothbrush which has been given to me along with toiletries and a t-shirt the last time my bags were delayed. Absolutely appalling from all aspects of this whole company. I am sorry to say I’ve already booked my return flight, however after that flight I am never flying Vuelig again!"
Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."
Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."
Positiv: "Friendly and helpful staff. Comfortable and decent legroom in the cabin."
Negativ: "Slight delay on departure but not really an issue. Bit of a long wait for baggage in Barcelona on arrival but don’t think it’s Vuelings fault."
Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."
Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"
Positiv: "Safe flight, good leg room"
Negativ: "Delayed departure, delayed boarding"
Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."
Positiv: "Crew was nice and welcoming"
Negativ: "Plane took off an hr later, not many vegetarian or vegan meals to choose from, my legs didn’t fit in my seating area..."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet, es war alles (boarding, etc.) gut geregelt."
Negativ: "Getränke und Essen kann man nur gegen Bezahlung erhalten (wir wurden darüber noch davor informiert), aber das auch Wasser nicht kostenlos angeboten wird finde ich seltsam, insb. wenn es zu unerwarteter Verlängerung des Flugs kommt (in unserem Fall statt 2 sollten wir 3 Std. wegen massives Flight Traffics von Barcelona nach Wien fliegen) und trotzdem haben wir kein Wasser erhalten. Ist überhaupt nicht in Ordnung!!!"
Positiv: "cabin crew was friendly"
Negativ: "ground staff was so trained to brush problems to the customers that never again Vueling, so bad experience compared to Ryanair..."
Positiv: "Flug hatte fast 7 Stunden Verspätung. Keine Verpflegung in dieser Zeit. Erst nach dem Start DURFTEN wir der Airline Geld in die Kasse spülen und ihr ESsen und Getränke abkaufen!!!"
Negativ: "Flug ist leider unpünktlich gestartet."
Positiv: "Flug war 4 Std verspätet."
Negativ: "Es war nur sehr wenig Essen an Bord, dass man kaufen konnte. Sitze unbequem."
Positiv: "Pünktlich gestartet etwas zu essen auf Zahlung ( heute üblich) etwas veraltetet sitze. Flugpersonal sehr freundlich"
Negativ: "Mein Koffer ist komplett demoliert worden habe es gemeldet nun bin ich gespannt ob es erstattet wird!!!"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The flight was cancelled after checkin . Trying to get an alternative was futile with no success.Had to drive 1000 km in the end. No announcements made in English. Plese advise how to get a refund."
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam, das einzige was fehlte, war die Durchsage auf Deutsch."
Negativ: "Durchsagen auf Detusch fehlten, da Englisch nicht so deutlich war und Spanisch verstehen wir nicht."
Negativ: "Very little legroom"
Positiv: "Unser Flug ist ganz pünktlich gestartet und somit auch pünktlich gelandet"
Negativ: "Es gibt nichts auszusetzen. Sehr freundlich."
Positiv: "Flight on time"
Negativ: "Was made to put case into the hold at the gate, they said there wasn't enough room on the plane, got on, there was loads of space and loads of cases. Got to Barcelona and my Kipling monkey had been removed from case, either in Birmingham or Barcelona."
Positiv: "The staff were nice, and we landed which is always a bonus"
Negativ: "Almost missed the last aerobus because of the long delays. Long waits with boarding."
Positiv: "Furious, Vueling is always late!!!"
Negativ: "Always late,, they don't care!!"
Positiv: "Staff were fine, lovely to check in online and not have to worry"
Negativ: "Once onboard we sat for nearly an hour going nowhere"
Positiv: "Selbst wasser kostet geld"

Buche günstige Flüge von Flughafen Düsseldorf nach Barcelona

Aktuelle Angebote – Hin- und Rückflug & Bus

20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
61 €
20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
62 €
14.11.Mo
NonstopVueling
2:10 Std.DUS-BCN
28.11.Mo
NonstopVueling
2:15 Std.BCN-DUS
64 €
20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
66 €
12.09.Mo
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
22.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
67 €
07.09.Mi
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
14.09.Mi
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
68 €
23.08.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
69 €
10.12.Sa
NonstopVueling
2:10 Std.DUS-BCN
13.12.Di
NonstopVueling
2:15 Std.BCN-DUS
70 €
23.08.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
71 €
26.08.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
72 €
15.09.Do
1 StoppFlixBus
24:30 Std.V2F-BZ9
19.09.Mo
1 StoppFlixBus
26:00 Std.BZ9-V2F
133 €
07.10.Fr
1 StoppFlixBus
28:45 Std.QDU-BZ9
10.10.Mo
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
139 €
23.09.Fr
1 StoppFlixBus
28:45 Std.QDU-BZ9
25.09.So
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
139 €
16.09.Fr
1 StoppFlixBus
28:45 Std.QDU-BZ9
19.09.Mo
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
139 €
03.10.Mo
1 StoppFlixBus
26:05 Std.QDU-BZ9
07.10.Fr
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
142 €
19.09.Mo
1 StoppFlixBus
26:05 Std.QDU-BZ9
23.09.Fr
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
142 €
15.09.Do
1 StoppFlixBus
25:15 Std.QDU-BZ9
16.09.Fr
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
143 €
22.10.Sa
1 StoppFlixBus
25:15 Std.QDU-BZ9
25.10.Di
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
143 €
10.09.Sa
1 StoppFlixBus
24:30 Std.V2F-BZ9
11.09.So
1 StoppFlixBus
26:00 Std.BZ9-V2F
143 €
09.10.So
1 StoppFlixBus
25:15 Std.QDU-BZ9
16.10.So
1 StoppFlixBus
26:45 Std.BZ9-QDU
143 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Busunternehmen suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote – Einfacher Flug & Bus

07.08.So
NonstopFlixBus
19:45 Std.QDU-BZ9
60 €
20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
61 €
20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
62 €
14.11.Mo
NonstopVueling
2:10 Std.DUS-BCN
28.11.Mo
NonstopVueling
2:15 Std.BCN-DUS
64 €
21.09.Mi
1 StoppFlixBus
24:30 Std.V2F-BZ9
66 €
20.09.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
30.09.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
66 €
12.09.Mo
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
22.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
67 €
23.09.Fr
1 StoppFlixBus
28:45 Std.QDU-BZ9
68 €
07.09.Mi
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
14.09.Mi
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
68 €
01.09.Do
1 StoppBlaBlaBus
25:35 Std.QDU-BZ9
69 €
23.08.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
69 €
10.12.Sa
NonstopVueling
2:10 Std.DUS-BCN
13.12.Di
NonstopVueling
2:15 Std.BCN-DUS
70 €
23.08.Di
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
71 €
26.08.Fr
NonstopVueling
2:20 Std.DUS-BCN
01.09.Do
NonstopVueling
2:20 Std.BCN-DUS
72 €
20.07.Mi
1 StoppFlixBus
24:25 Std.V2F-BZ9
84 €
09.08.Di
1 StoppBlaBlaBus
25:35 Std.QDU-BZ9
84 €
03.09.Sa
1 StoppFlixBus
24:00 Std.QDU-BZ9
85 €
18.08.Do
1 StoppBlaBlaBus
25:35 Std.QDU-BZ9
85 €
22.08.Mo
1 StoppFlixBus
23:15 Std.V2F-BZ9
87 €
10.08.Mi
1 StoppFlixBus
25:05 Std.QDU-BZ9
87 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Busunternehmen suchen

Nach Preis suchen

Flug Flughafen Düsseldorf - Barcelona

Abflug:

Flughafen Düsseldorf (DUS)Deutschland

Reiseziel:

Barcelona (BCN)Spanien

Angebote für den Rückflug:

Barcelona - Flughafen Düsseldorf

Kabinenklassen:

566 €
384 €
92 €

Ziele entdecken:

64 €

Vergleiche Transportmittel von Flughafen Düsseldorf nach Barcelona

Durchschnittlicher PreisDurchschnittliche Reisezeit
Flug147 €2:10 Std.
Bus140 €24:28 Std.