Finde günstige Flüge von Düsseldorf nach Berlin

DUS - BER

Finde günstige Flüge von Düsseldorf nach Berlin

Hin- und Rückflug
Economy
Düsseldorf (DUS)
Berlin Brandenburg
Fr. 04.12.
Fr. 11.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Berlin

Gut zu wissen

Nebensaison

März Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 18%.

Hochsaison

August Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 23%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

71 € (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

68 € oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

39 € oder weniger

Flüge von Düsseldorf nach Berlin - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum
-1 Tag
-2 Tage

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 32 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 56 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Düsseldorf–Berlin ist durchschnittlich 38 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juli, August und September. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 9 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Düsseldorf nach Berlin

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Düsseldorf nach Berlin?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Berlin?

Wie lange dauert ein Flug von Düsseldorf nach Berlin?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Düsseldorf und Berlin?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Düsseldorf nach Berlin an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Düsseldorf und Berlin?

An welchem Tag sind Flüge von Düsseldorf nach Berlin am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Düsseldorf nach Berlin?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Düsseldorf nach Berlin?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Düsseldorf nach Berlin zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Düsseldorf nach Berlin?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Düsseldorf nach Berlin beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Duesseldorf Intl – Berlin Brandenburg

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,0
SWISS
Ergebnis aus 8.990 Bewertungen
8,2
Boarding
7,8
Komfort
8,6
Crew
7,7
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Guter Service, es hat immer Snacks und Getränke zur Verfügung. Toiletten sauber."
Negativ: "Einige Mitarbeiter waren ziemlich demotiviert."

Positiv: "Die Crew wahr sehr nett und aufmerksam."
Negativ: "Mehr Auswahl an Filmen könnte sein."

Positiv: "Great service in 1st class"
Negativ: "All good"

Positiv: "The crew was so friendly"
Negativ: "Everything is so smooth in my flight!"

Negativ: "Vepflegung: käsesändwich nicht sehr angenehm"

Positiv: "comfortable seating, friendly helpful crew, good food"
Negativ: "sometimes too cold sometimes too warm"

Positiv: "vegan sweeties for the kids, so nice as my daughter usually has to say no. Also swiss chocolate - so good! Our veggie meals booked hadn't gone through on the system but we were found some they had anyway - wasn't very nice though."

Positiv: "Nice smooth flight. Also lovely to be offered a drink and food. Although the quiche is not great. Wasn’t nicer last year"
Negativ: "Maybe just change the quiche. Very dry"

Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"

Negativ: "Grosse Verspätung, alte und unbequeme Sitze"

Positiv: "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"

Positiv: "The crew were outstanding. They fulfil my needs when I need it and they were very polite and professional. Smooth boarding and flight."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Die Crew war nett und da war trotz guter besetzung des Flugs genügen Platz für Handgebäck in den overheads"
Negativ: "Wir hatten Pech, da wir wahrscheindlich im ältesten Flugzeug der Flotte flogen. Wir sind gut angekommen aber mit etwas modernerer innenaustatung wre das ganze noch angenehmer gewesen."

Negativ: "Der Informationsserivce von Kayak war die reinste Katastrophe. Ich habe keine Buchungsnummer erhalten, wusste nicht zu welchem Terminal."

Positiv: "Die Crew war OK, die Monitore waren gut, die Maschine der Edelweiss eine A330-300 (Chäsrueg) ist eher neu, sieht man auch an den WC"
Negativ: "Der Sitzabstand ist eine Katastrophe und auf keinem Fall 31inch wie es auf Seatguru steht und wird mich davon abhalten jemals wieder Edelweiss zu fliegen, jeder Passagier über 170cm wird leiden."

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Negativ: "Guy behind me kept asking for a seat upgrade and when they didn’t oblige spent the whole 11hours kicking the back of my chair in protest. I understand this isn’t the crews’ fault. But maybe the bid upgrade for seats isn’t the best system?"

Positiv: "The approach into Venice airport was to the NE so the flight path gave a perfect areal tour of venice out the right side of the plane."

Positiv: "Upon arrival in ZRH, there was a separate small bus for the business class passengers. It was nice to not have to wait for all passengers to deplane before being transported to the terminal."

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Positiv: "Crew was great"
Negativ: "suddnely delay of 30 Minutes , then waiting in the plane all in all 60 Minutes - thats a long time for a long distance flight"

Positiv: "Aufmerksame Crew. Saubere bequeme Sitze,"
Negativ: "Etwas eng. Die Knie stoßen am Vordersitz an."

Negativ: "service was least friendly at this part of my flight"

Positiv: "A nice crew n my seat next to me was empty so I can sleep well..."
Negativ: "Maybe give every passenger a bottle of water..."

Negativ: "SWISS HAT SICH GEWEIGERT MEIN GEPÄCK NACH DUBAI durch zu checken - Trotz Business Class Ticket"

Positiv: "Cabin cleanliness isgood"
Negativ: "Food is bad"

Positiv: "The pilot had to land with rough wind, he did a good job and the peace of chocolat we always get leaving the plane."
Negativ: "Swiss was delayed for in total 1 hour (start incl. landing), the sandwiches with Swiss are terrible in general, nothing extra to drink or eat although the delay and time of flight made it impossible to have dinner."

Positiv: "Die lockere, freundliche Art des Personals. Trotz günstigem Tarif erhielt jeder ein kleines Sandwich...vielleicht aufgrund der 45 Minuten Verspätung, was ja nun einfach passieren kann."

Positiv: "Punctual modern aircraft."
Negativ: "The onky bad thing was luggage collection. Belt 6 tucked away. The luggage was so quick coming off that there was no-one to collect it . The belt was soon full and no.more luggage could enter the belt until the luggage on the belt was claimed"

Positiv: "Sehr nettes Personal"
Negativ: "20 Minuten Verspätung, wie fast immer ab Tegel..."

Positiv: "Reliable, modern cabin, nice crew"
Negativ: "Some more music choices would be nice"

Positiv: "Nice cabin, clean . Friendly crew"

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "Es war alles im grünen Bereich, wenn man einmal vom allgegenwärtigen Sound von gefühlt 100 übermüdeten Kleinkinder und Babies absieht. Die Sandwiches schmecken gut und die Biberli auch. Eine gute Verpflegung für einen solch kurzen Flug."
Negativ: "Schade, dass der Flug so spät ist. Ich sags jetzt trotzdem, auch wenn laut Watson nun alle Flugbegleiter/innen mit den Augen rollen werden: Ich vermisse den Tomatensaft. Er befriedigt mein Bedürfnis, ein Glas in der Hand zu halten und gleichzeitig etwas salziges zu mir nehmen zu können."

Negativ: "It was so hot on the (delayed) flight"

Positiv: "Netes Personal, Gutes Essen, Viel Essen, Schöne Sitze"
Negativ: "Bordunterhaltungssystem stark veraltet sowie nicht funktionsfähig (Flugkarte fehlt, Filme werden mit extremen Bildstörungen abgespielt, Sehr schmaler Sitz, wenig Beinfreiheit, Ein Flug mit United ist da sogar besser!!!"

Positiv: "Spacious Aircraft, nice business class, friendly crew, punctual flight"

Positiv: "Swiss Lounge, food excellent."
Negativ: "everything was very good"

Positiv: "Verständnisvolle Flugbegleiterin, die uns auf zwei freie, nebeneinanderliegende Sitzplätze hinwies."
Negativ: "Beim Check-in wurden uns (im Gegensatz zu den anderen Passagieren) keine Sitzplätze zugeteilt. Beim Boarding wurden uns, obwohl wir gemeinsam gebucht und eingecheckt hatten, Sitzplätze in zwei verschiedenen Reihen zugeteilt."

Positiv: "I loved the upgrade to business class. It was private, spacious, and very hospitable."
Negativ: "N/A"

Negativ: "Keine Sitzplätze beim Gate, fast keine Informationen oder Durchsagen zum Boarding"

Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Negativ: "Duty free---The plane was not able to take credit cards because machines not working and that was the same problem on flight ZRH to BCN. The power adaptor I wished to purchase was not available nor was a 2nd umbrella. Page 90-91 of your Duty Free Magazine."

Positiv: "Service und Verpflegung an Board"
Negativ: "Der verspätete Abflug welcher sich auf 1.5 Std verzögert hat."

Positiv: "Everything! The cleanest aircraft I have ever been on, excellent crew, amazing breakfast!"
Negativ: "Nothing, everything was superb"

Positiv: "Hilfsbereitschaft und Freundlichkeit des Personals. Das Essen war sehr gut!"

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "Friendly Crew , modern and spacious aircraft B777"

Positiv: "War alles okay"
Negativ: "Für kurze Strecken okay."

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Organisierte Wege zum Gate und Überblicke darüber"

Negativ: "The flight was good, however I was not able to check in online due to British airways website issues. The entertainment touch screen is not working properly,needs some maintenance."

Positiv: "Quick flight and boarding"

Negativ: "Seats are cramped. Also I was sitting on the aisle seat and the food trolley hit my elbow so there isnt much space for it to go down the aisle"

Negativ: "Hardly saw a steward in business class the whole flight. Must be part of BA’s cost saving initiatives, but means you don’t get food on time, offered drinks or even a menu"

Positiv: "Schönes Flugzeug"
Negativ: "Einchecken sehr kompliziert"

Positiv: "Insgesamt gut"
Negativ: "Teilweise etwas unfreundlich, Bordentertainment fiel am Anfang aus"

Positiv: "pünktlich"
Negativ: "Service"

Positiv: "Wonderful to fly on a small airline that still believes in service - a free cup of coffee and a Tunnocks biscuit - whereas many larger airlines charge for coffee etc."

Positiv: "Nette Crew von Air Belgium"
Negativ: "Etwas abgeranztes Flugzeug, der Service dauerte zu lange (Abräumen etc. )"

Negativ: "Sandwiches alle ausverkauft, musste auf teures Tapas ausweichen. Anstelle eines Tomatensafts wurde ein teurerer Kaffee abgerechnet. Nach Reklamation würde es korrigiert."

Positiv: "everything"
Negativ: "price and reliability"

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Positiv: "Der Flug hatte keine Verspätung"
Negativ: "Die Handbagage (Rollkoffer) passte nicht in einem Fach in der Nähe des Sitzplatzes. Der Sitzplatz wurde im letzten Moment geändert."

Positiv: "Das wir endlich losfliegen konnten."
Negativ: "Verspätung die nicht mal gemeldet wurde, sondrn ich es nur per zufall gesehn habe!"

Negativ: "Der zugewiesene Platz in der vorletzten Reihe war sehr eng (geringer Abstand)"

Positiv: "The aircraft seemed new or renovated and it was fairly clean."
Negativ: "The crew was talking with a passenger at the end of the corridor while laughing very loud. This caused many passengers to wake up from their sleep or just disturb them from their reading. Instead of telling the passenger to keep it down they were all cracking jokes to each other while the whole cabin could hear them."

Positiv: "Guze Sitze, nette Crew, gute Ansagen vom Co-Piloten"
Negativ: "Kaffee könnte kostenlos sein."

Positiv: "Quick boarding as we arrived towards the end and off quickly because we were seated at the back of pane. Crew were very friendly and flight was very swift."
Negativ: "Food and drink was good but quite expensive"

Positiv: "Boarding was efficient. Flight took off on time and landed ahead of schedule. Exactly right for a short no frills flight."
Negativ: "N/a"

Negativ: "Sauberkeit der Maschine. Essen war eine breiige Maße"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam und nett!"
Negativ: "Besseres Boardprogramm"

Positiv: "Selection of films was good"
Negativ: "BA business class is getting tired and very odd configuration. Ran out of choices for food and breakfast looked like there was not enough to go round. Overnight flight, but food not served for about hour and half, and breakfast served 2 hours before landing."

Positiv: "Polite crew"
Negativ: "The food, inflight entertainment. Our flight was delayed by over an hour."

Positiv: "Boarding, geregelte Einstiegsgruppen"
Negativ: "Nicht mal Wasser umsonst an Board"

Positiv: "Die neuen Kunstledersitze sind viel hygienischer als die ekelhaften altmodischen Textilsitze. Fand ich echt toll. Der Flug selbst war sehr angenehm und die Passagiere wurden auch gut informiert ueber alles."
Negativ: "Das Boarding und Disembarking hat schier ewig gedauert, weil der Flieger nur 1 Tuer hatte, die Gaenge viel zu schmal und die Gepaeckfaecher viel zu klein sind. Kann ja verstehen, warum das so sein muss. Vielleicht sollte man beim Boarding einfach regeln, dass die Leute in den hinteren Reihen zuerst einsteigen und zuletzt aussteigen, damit es nicht so ein fuerchterliches Gewuehle gibt. Und es sollte moeglich sein, Gepaeck kostenfrei einzuchecken."

Negativ: "Separating me from my party to extort a fee to sit next to each other"

Negativ: "Das Umsteigem"

Positiv: "Sehr hohe Handgepäckmenge. Ein Urlaub alleine damit ist durchaus realisierbar"

Positiv: "War alles in Ordnung"

Negativ: "Meine Tochter (sie ist 16 Jahre alt) war die einzigste die auf standby gemacht worden ist. Obwohl sie minderjährig ist. Das ist eine Sauerei und das Personal haben NULL Empathie oder Sympathie gehabt."

Positiv: "Das Flugpersonal ist sehr nett und gut ausgebildet."
Negativ: "Preise für Getränke und Essen an Bord sehr teuer"

Positiv: "Perfekt always in time"

Positiv: "Das Flugzeug hatte in Hamburg 2Stunden Verspätung. Wetter: London ruhig Gutscheine: Ja Durchsagen: nicht oder sehr schlecht zu verstehen. Ausstieg aus der Maschine: 30 Min. warten !"
Negativ: "Getränke an Bord: kostenpflichtig zu Flughafen Preisen Warum eine Business Class für 99€ Aufpreis angeboten wird obwol es lächerlich ist, ist nicht nachzuvollziehen. Insgesamt eine miserable Leistung."

Positiv: "Das Kabinenpersonal war sehr zuvorkommend und das Bordessen war gut. Das Entertainment System war sehr umfangreich und man konnte selbst Live Sport sehen."
Negativ: "Der Sitzabstand in der Economy Klasse ist für Leute über 180cm grenzwertig, ab 190cm wird es unangenehm über lange Strecken"

Negativ: "Wenn man schon vorher weiß, dass der Flug ausgebucht ist, warum versucht man dann nicht, bei oder vor dem Boarding die großen Gepäckstücke einzuchecken? Warum muss man, trotz einer Stunde Verspätung noch ne halbe Stunde dumm rumsitzen, da ein Dutzend Handgespäckstücke wieder ausm Flieger raus müssen, da kein Platz mehr in der Kabine ist?"

Positiv: "alles lief ruhig ab, boarding problemlos, Personal sehr freundlich und hilfsbereit"

Positiv: "Flug verspätet."
Negativ: "Platzangst, keine Möglichkeit Handy aufzuladen am Sitz"

Positiv: "Arrived ahead of the schedule"
Negativ: "Not even a free bottle od water included in price of the flight anymore."

Positiv: "Smooth journey once we took off."
Negativ: "Plane delayed by one and a half hours due to a bit of rain!"

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Dass der Flug deutlich verspätet war, war dem Umstand geschuldet, dass aufgrund fehlender Passagiere drei Koffer wieder ausgeladen werden mussten.gute sitze mit deutlich mehr Abstand als bei den Billigfliegern."

Negativ: "Und wieder Verspätung!"

Positiv: "Comfortable on plane. Pleasant crew"
Negativ: "Check in at Dusseldorf was a scrum. Aircraft significantly late."

Positiv: "Kaum Platz an den Beinen. 1h Verspätung"

Negativ: "Da die App von British Airways nicht funktionierte wurde kein Boarding Pass generiert. Das Personal am Check in Schalter verweigerte darauf hin die manuelle Ausstellung eines Boarding Pars obwohl das Flugzeug noch im regulären Boardingprozess befindlich war"

Positiv: "Flug und anschlußflug waren pünktlich ,essen und personal waren gut"

Positiv: "20 min Verspätung beim Abflug"
Negativ: "Was noch?"

Positiv: "Perfekter Service, super Landung"
Negativ: "Nichts auszusetzen"

Positiv: "Smooth experience"

Negativ: "When you book BA and end up with Iberia, that’s definitely not what you want..."

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "Very little room amongst the seats. Tiny armrests and little room to move in your seat without disturbing the neighbor. No entertainment"

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Late and bad communication"

Negativ: "Ok"

Positiv: "The crew were helpful and efficient - it was a short flight so they had very little time to prepare the meal, distribute the meal and prepare the aircraft for landing - but they did."
Negativ: "The English announcements by the cabin crew (not the pre-recorded announcements) were difficult to understand at times due to the accent."

Positiv: "A quick, quiet and relaxing flight - no stress at all. The flight was uneventful. My carry on bag had to be stored in the bottom of the aircraft as the overhead lockers in the aircraft are small. As such - just before you board the aircraft, you place your carryon bag at the bottom of the steps and then when you get off at your destination, you collect your carry on bag at the bottom of the steps - no time wasted and worked easily."
Negativ: "The English announcements were a little hard to hear/understand as the flight attendant read it so fast - but then again - it was a short flight - so every second counts :-)"

Positiv: "The crew were friendly and helpful and the flight arrived early, even though we left a little bit late - as such - I was very happy with the flight. The onboard entertainment system was wifi based and there was a USB charging port in the seat too - modern aircraft."
Negativ: "I had no complaints - the flight was just what it should have been ie no issues"

Positiv: "From checkin, to boarding, to the fly, to luggage collection - the staff were all friendly and helpful and the whole experience was without issue. The flight was comfortable, leaving a touch late and arriving 10 minutes early. I have no complaints at all and would be happy to fly Iberia Express again."
Negativ: "If I had to find one thing that wasn't so good - it was the time it took for everyone to put their carry-on luggage in the overhead lockers although this is not the airline's issue but became their issue because it meant the boarding process took a while. As mentioned - only a minor issue."

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Not only was the flight hours late but there was practically no communication what was going on and what to expect."

Negativ: "Better seats, better food"

Negativ: "Fly on time"

Negativ: "Nothing !! Thanks for everything"

Negativ: "They had problem with plane and had to change it. Then we havd the proper allowed carry on and they had no space.... short thrip of a little over an hour but the getting to leave was the worse...."

Positiv: "Flying these days is as bad as it gets. We made it, that is what I liked."
Negativ: "Had bought a ticket that allowed me to check in a suitcase and to chose my seat. The choosing part does not happen as Iberia chooses for you the day before the flight and tells you you can change what they chose but for a price. Seems deceiving. Flight attendant on flight was rude to me and others."

Negativ: "Crew politeness"

Negativ: "Politeness of the crew"

Negativ: "More space is needed for legroom."

Negativ: "Mucho frío y baños muy sucios."

Positiv: "Everything was perfect"
Negativ: "They take you headphones half an hour before landing"

Positiv: "Entertainment was ok, had holl rodarte options and good variety"
Negativ: "Seats are hard, no leg space, no elbow space, the upright is 90degrees. The crew is not helpful, to the point and act like they are doing you a favor by being there. In one instance the attendant told a passenger "you can move your bag, or I will move it for you." To another passenger, without prev"

Positiv: "El avión estaba ok"
Negativ: "A raíz de una huelga en Argentina que se declaró el 14/5 tardaron más de 10 días en comenzar a re programar los vuelos. El call center te da información falsa ya que no tienen idea de lo que ocurre. Re programado el vuelo para salir después de la hora 24 del día de paro, habilitaron 4 counters"

Negativ: "Ibéria offers a terrible service to its customers"

Negativ: "Ibéria offers a terrible service to its customers"

Positiv: "The flight was good even puntual! However I waste 1 Hour of my day in check in desk, as I couldn’t get my boarding pass when I check in online."
Negativ: "Awful online experience! I waste 1 Hour of my day in check in desk, as I couldn’t get my boarding pass when I check in online. it never works!"

Negativ: "Missed connection and this delayed by 20 hours to final destination."

Positiv: "Spacious plane."

Positiv: "To check in took so long . I could have used the automated check in but my code was not recognised. Travelling as a couple we were given separate seats .The staff did not even see fit to even tell us.Poor meals. the cabin crew looked harassed."
Negativ: "Send emails reminders to offer web check in."

Negativ: "Delayed by an hour due to inbound delay, causing a knock-on delay with plane maintenance. While fairly comfortably seated and offered water, this still was somewhat unpleasant especially after a long-haul from Havana"

Positiv: "On time"
Negativ: "SEAT was not confortable"

Positiv: "It was IBERIA Flight:"
Negativ: "It was IBERIA Flight:"

Positiv: "Not a lot."
Negativ: "Arriving at the gate whilst the flight was still boarding, with a boarding pass in my hand, and being told that my seat had been given to someone else because the Airline unilaterally decided that my connecting flight from Bogotá would not arrive in time. Followed by two hours of Iberia staff being surly, not looking me in they eye and doing absolutely nothing about getting me home. I have now been travelling for nearly 30 hours without sleep, am stuck in Madrid with no certainty of when or how I will get home or see my luggage again, and am seriously seriously pissed off. I do accept that things can sometimes go wrong and that it is nobody’s fault. This is definitely somebody’s fault."

Positiv: "Speed of boarding and disembarking. Comfortable seats."
Negativ: "Slight delay"

Positiv: "On time departure and arrival early by an hour."
Negativ: "Seats were quite uncomfortable."

Positiv: "We arrived on time!"
Negativ: "Checking in and dropping off luggage was a nightmare... There was no one at the check in desks indicated on the screens or the check in terminals. Eventually I found a desk at a different location that would take my bag. Boarding was chaotic, no lines, just a crowd blocking access. Even passengers with small children couldn't get through. Space between seats was minimal. Crew was ordering passengers to take headphones off during security demo. I understand it is important to be attentive, but ultimately you shouldn't be forced to."

Positiv: "The food was nice."
Negativ: "There was no water in business class toilets. The staff are not polite."

Negativ: "Even water they gave only for purchase. The flight arrived on time, but there was a long wait for luggage at the Budapest airport"

Negativ: "I can’t rate it is it left without us"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The flight circling for 1 hour leaving our connecting flight cancelled and forcing us to stay in Madrid for 24 Hours and the Iberia staff being rude and unhelpful left us in the airport for 6 Hours before offering us a hotel and coming back the next day to do 2 flights instead of a direct flight"

Positiv: "Food and entertainment were okay."
Negativ: "Iberia was unable to ticket us all the way through to our final destination when we checked-in at our origin (Faro). We then had to go through an arduous process to get handwritten boarding passes in Madrid. This put us at the end of the line for boarding. Then the gate agent refused to let us board because the boarding passes Iberia customer service wrote and stamped didn’t have ticket # on ithem. The gate agent made it clear that it was all on me to go back to the agent at customer service to get it addressed and make it back in-time. The other passenger was my 80 year old mother who a I had to leave unaccompanied at the gate so i’d have some chance of running across the terminal and making it back in-time, which fortunately I did. The complete lack of interest in helping or even acknowledging that this was their mistake is the reason why I will never fly Iberia again."

Positiv: "n/a"
Negativ: "Awful. My departing city (ZAG) was unable to process tickets for my connecting flight. Upon arrival to (MAD) the gate agent was distributing tickets on a 1st name basis. Literally just handing out tickets without verifying IDs. Not all us PAX received a ticket and were instructed to go to the customer service desk, all the while boarding was ACTIVE at the gate. While at the customer service desk, Iberia showed little attention and/or urgency for us folks who did not have our connecting flight credentials. I finally received a hand-written ticket to board an international flight. My original seat selection was not honored. The overall flight experience was poor and NOT enjoyable."

Positiv: "Everything was perfectly...nice crew"

Negativ: "I was not able to check in online"

Positiv: "The Iberia crew person named Ms. TENORIO was excellent. As an American with disabilities, I felt safe, protected and assisted throughout the flight with my various requests and needs. The rest of the crew was also .efficient and pleasant. Finnair&Iberia are tops."
Negativ: "Logan Airport in Boston, Terminal E was so upsetting. There was NOBODY to help me. I arrived early because I am disabled. There should be somebody there at all times. Very distressing-=- me in a wheel chaiir with 2 suitcases and ZERO assistance. I felt helpless and sad."

Negativ: "Tiny food. Late one hour."

Negativ: "One of the cabin crew had a attitude problem, very much a bull in china shop. Very disappointed. She threw a pillow someone had dropped at the seat between my partner and I. Kept on bargain past me and kept on knocking my arm while I was seated"

Positiv: "Was very lucky and had whole row of three seats to myself. Also time zone change so flight was only really 1 1/2 hours instead of 2 1/2 hours."

Positiv: "Good, quick flight!"
Negativ: "Being told that we could not bring cabin luggage on board with us when there were empty seats and luggage space around us."

Negativ: "The line to check bags was way too long. No kiosks and only one person working the desk and way too slow."

Positiv: "The attention, food and entertainment available on board"

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."

Positiv: "Alles bestens"

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Positiv: "Entertainment was good."
Negativ: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"

Positiv: "The plane left and arrived on time."
Negativ: "The seats were just okay, not comfortable. No snacks or drinks were complimentary."

Negativ: "Paid for high speed WiFi Could not even check my mails"

Negativ: "Late"

Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Negativ: "I missed my connection in Dusseldorf because none of the 12passport gates worked. Two border agents tried to handle the crowd, but I arrived at the gate 1 minute after flight close. Neither the agents at the gate nor at the transfer desk were willing to help me get to Manchester. Never fly EW again."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "30 min zu früh angekommen"
Negativ: "Keine schreienden Kinder"

Positiv: "Kein Kind hat geweint"
Negativ: "Bisschen strukturiert vorgehen"

Negativ: "unpünktlicher Abflug"

Positiv: "The crew was fine and boarding was efficient."
Negativ: "We missed our connecting flight, had to wait six hours to fly to Munich, then sat in the Munich airport for four more hours as the flight to Milan was delayed. My bag made it to Milan by 10:30, I arrived at 22:00."

Negativ: "Boarding took ages. And there were no announcements telling passengers what was causing the delay."

Negativ: "Kostenfreie Getränke und ein kleiner Snack hätten dabei sein können. Ein Monitor mit Infos zu Flug und Mediale Unterhaltung währen gut gewesen."

Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Kein Wasser mehr vorrätig."

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Positiv: "Seats were comfortable"
Negativ: "Change in gate was not anounce"

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Beide Flüge von Eurowings hatten Verspätung. 20 und 45 Min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Fliegt nicht von Paris aus"

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Negativ: "Die Abfertigung in Faro war sehr langsam. Bei Eurowings alles gut"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"

Positiv: "Allem im allen sehr gut"
Negativ: "Weiß nicht"

Negativ: "More legroom. And not having to pay for a simple glass of water."

Positiv: "Super pünktlich"

Negativ: "Kostenlose Verpflegung! oder wird Eurowings auch Billigairlines!?"

Positiv: "Ticketpreis, Mitglied der Lufthansa-Gruppe."
Negativ: "Hohe Mehrkosten für Aufgabegepäck sowie Sitzplatzreservierung mit mehr Beinfreiheit (bin 190cm groß und hätte im Normalsitz kaum sitzen können). Snacks kann man vergessen. Bei diesem Flug war kein Gratis-WIFI vorhanden; ist weniger ärgerlich wie beim Hinflug wo eines vorhanden war jedoch nicht funktioniert hat."

Negativ: "Das Gepäck stand in Berlin 45 Minuten vor dem Gepäckband, bis es mal aufs Band geladen wurde."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"

Positiv: "I’ve flown with various airlines and must say that I was very impressed with this crew. I guess it was because they all were young and didn’t füdisplay burnout as so many other flight attendants show when dealing with their customers."
Negativ: "On both flights the control forty didn’t work."

Negativ: "SiKo in TXL viel zu lange"

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Sauber"
Negativ: "Fast 90 Minuten Verspätung Service könnte etwas mehr auf Zack dein"

Positiv: "Good view with the high winged propeller plane"
Negativ: "Small overhead storage"

Positiv: "The flight was 20 mins faster, boarding was OK. The ladies on board were doing a good job"
Negativ: "Unfortunately the seal with extra legroom was comparable with a standard seat from other mid-distance airlines. The food & drink service was only from very limited quality. There was no entertainment on the seat, only with wi-fi oboard on your own handheld."

Positiv: "Boarded and departed gate on time. Efficient."
Negativ: "Not the friendliest."

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Gut, freundlich und pünktlich"

Positiv: "Friendly and attentive crew."
Negativ: "There wasn't enough seating at the gate, people (the elderly included) had to sit on the floor or stand for quite some time as boarding started well after the gate closing time printed on the boarding pass."

Negativ: "Der Flug war 20 min verspätet und in Hamburg mussten wir dann noch 15 Minuten auf Busse warten, weil keine verfügbar waren."

Negativ: "Too late and not too much Information about that"

Positiv: "Lief alles reibungslos. Nettes Personal."
Negativ: "Kein Essen und keine Bordunterhaltung."

Positiv: "The crews are friendly and smiling. Seat are comfortable"
Negativ: "If they allow the family with young children to board first will be excellent"

Positiv: "Alles"

Negativ: "I paid £275 for my TICKET ,after 2 min I rang them for cancel my ticket they said refund only £177 Then I said ok change the ticket they said still need to pay penalty charge as well, i wasnt happy then they call me back he said we cancel your ticket and refunds £240 , I lost £35 in 10 min ."

Positiv: "Crew professionell, Sitz mit ausreichender Bein-/Kniefreiheit"
Negativ: "Fällt mir auf Anhieb nichts ein"

Positiv: "Crew war höflich und nett, Beinfreiheit ausreichend;"
Negativ: "Da fällt mir auf Anhieb nichts ein, was man noch hätte besser machen können"

Positiv: "Wir sind verspätete gestartet, waren aber trotzdem pünktlich da."

Positiv: "Price"
Negativ: "Very tight seating. No free nonalcoholic drinks. No entertainment, not even a radio."

Positiv: "Price."
Negativ: "Very tight seating. Not even water for free. No entertainment - not even radio."

Positiv: "Genügend Platz. Sehr angenehmer Flug!"
Negativ: "Warum wird der Pass mit dem Flugticket nochmals und nochmals abgeglichen??"

Positiv: "Haben einen Flieger erwischt in dem ich genug Beinfreiheit hatte und sich auch die Armlehnen außen hochklappen ließen."
Negativ: "Die Durchsagen konnte man nicht verstehen"

Negativ: "Staff smile more. More room."

Negativ: "Alkoholfreie Getränke, zumindest Wasser sollte kostenfrei sein"

Positiv: "Nichts war herausragend , aber auch nicht auffallend schlecht."
Negativ: "Es war leider sehr voll und eng. Der Sitz war sehr unbequem..."

Negativ: "We were really afraid from istanbul to beirut."

Negativ: "The boarding Schdule"

Negativ: "If it was on time. Over an hour late."

Negativ: "Wenig Platz, wenig Beinfreiheit, zu warm im Flieger"

Positiv: "Fairer Preis und reibungsloser Ablauf"
Negativ: "bisschen enge Bestuhlung für 1.90 Männer.."

Positiv: "Der Flug an sich, Boarding, Start, Landen, Gepäck erhalten war prima."
Negativ: "Wir hatten eine Stunde Verspätung. Bei dem, was ich durch die knisternden Lautsprechen verstanden habe, vernahm ich nichts von einer Entschuldigung oder mindestens Erklärung für die Verspätung. Das finde ich mangelhaft. Wie bei den meisten Fluggesellschaften sind die englischen Durchsagen sehr mangelhaft: 1. undeutlich und 2. viel zu schnell. Es gibt ja genug Zeit."

Negativ: "The set it was so bad"

Positiv: "Cheap ticket prices"
Negativ: "Bad in plane services Very bad in payments Lake of latest aviation regulations"

Positiv: "Uçuş mesafesi ufak olduğundan medjatik drum yok."

Positiv: "Nothingv"
Negativ: "Very bad"

Positiv: "I may never travel with this airline"
Negativ: "I hate traveling with this airline I couldnt sleep or rest During jurny the sttaff we were disturbing , there attention was how to purchase there meal and do there busines with out thinking about the thime and the passangers condation The tiolet was in abad condation and i couldnt use it"

Positiv: "Easy smooth boarding. Peaceful flight."
Negativ: "But confusing arrangement of ‘international ‘ and ‘domestic buses at the airport"

Negativ: "seats are not comfortable at all"

Positiv: "Da ich bisher noch nie mit Pegasus geflogen bin, hatte ich mir den gesamten Ablauf und die Situation viel unangenehmer vorgestellt. Der Pilot ist so sauber und ruhig geflogen, die klimazisierung in Flieger war auch schmeichelhaft und die Beleuchtung ebenso. Da ich nachts geflogen bin fand ich die Entspannung umso schöner im Flieger. Daumen hoch. Jedes mal aufs neue:)"
Negativ: "Ungemütlich waren nur die Sitze, da man kaum Polsternnoch liegemöglichkeit sich verschaffen konnte und die Preise im Flugzeug für Snacks Getränke und Co."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Pegasus Airlines service is so poor. We've waited for hours to check in. Your website did not clearly declare that the ticket did not have a luggage allowance. I have paid in total 70 Euros to check in my luggage. Innaddition to that Pegasus Airlines lost my luggage. Overall a terrible journey"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "Flight was on time"
Negativ: "Too much waiting for boarding and staff was not friendly"

Positiv: "Flight timing was good"
Negativ: "Boarding was a bit complicated"

Negativ: "Very slow check in. Unhelpful and unfriendly crew"

Positiv: "Bording was fast and the plane took off on time."

Negativ: "Pegasus cannot fly without a dalay of at least 1 hour !!!"

Positiv: "seats. comfort flight price"
Negativ: "waiting 45 mins to go through transit security, airport staff rude and shouting at passengers. terrible organisation and manners"

Positiv: "price. flight. comfort. convenience"
Negativ: "delay"

Positiv: "The worst airport ever"
Negativ: "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Positiv: "Nothing , It was veri terrible"
Negativ: "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Positiv: "The price"
Negativ: "No one smiles or tries to help, the Baggage weighing is farcical as people get on in Turkey with three hand luggage’s. Flight was late, no explanation and no apology. Pre flight safety and general announcements are made as fast as possible. Unintelligible"

Positiv: "Easy flight and friendly staff."

Negativ: "Not much"

Positiv: "Not much"
Negativ: "Oh wow there’s a long list: -flight was late -no food or drinks were offered -seats were dirty -plane was dirty -staff spoke very limited English -every single food we ordered was “sold out” -credit. At cpayments we’re not accepted -toilets were not clean I could continue but the above suffices."

Positiv: "Service"

Positiv: "Getting off the plane"
Negativ: "Not enough leg room for the over 6 footers"

Negativ: "Given old pound coins and old ten pound note as change. Then questioned as to 'what is the problem? Whats the difference? When ı asked fır nee money tjat iş legal tender.."

Positiv: "Dr Flug nach Istanbul verlief pünktlich und ohne Probleme."

Positiv: "I got to my destination safely"
Negativ: "No free drinking water considering it wasn't really that cheap of a flight to say it budget airline"

Positiv: "It got me there safely"
Negativ: "No free drinking water and it wasn't that cheap of a flight to say it a budget airline."

Negativ: "Almost one hour delay to board and take off!!!"

Positiv: "Pünktlich gestartet. Personal war aufmerksam."
Negativ: "Die Sitze sind sehr eng!"

Mehr zu SWISS

Buche günstige Flüge von Düsseldorf nach Berlin

Aktuelle Angebote – Hin- und Rückflug, Zug & Bus

06.03.
Sa.
Nonstop
FlixBus
4:37 Std.
GJ6 - QPP
19.03.
Fr.
Nonstop
FlixBus
4:49 Std.
QPP - GJ6
06.03.
Sa.
Nonstop
FlixBus
4:37 Std.
GJ6 - QPP
19.03.
Fr.
Nonstop
FlixBus
4:49 Std.
QPP - GJ6
06.03.
Sa.
Nonstop
FlixBus
4:37 Std.
GJ6 - QPP
19.03.
Fr.
Nonstop
FlixBus
4:49 Std.
QPP - GJ6
15.03.
Mo.
Nonstop
FlixBus
4:37 Std.
GJ6 - QPP
15.03.
Mo.
Nonstop
FlixBus
4:52 Std.
QPP - GJ6
06.03.
Sa.
Nonstop
FlixBus
4:37 Std.
GJ6 - QPP
19.03.
Fr.
Nonstop
FlixBus
4:49 Std.
QPP - GJ6
27.02.
Sa.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
11.03.
Do.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
CC9 - GJ6
27.02.
Sa.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
11.03.
Do.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
CC9 - GJ6
27.02.
Sa.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:12 Std.
DUS - QPP
11.03.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:06 Std.
QPP - DUS
22.01.
Fr.
Nonstop
Deutsche Bahn
5:47 Std.
QDU - QPP
23.01.
Sa.
Nonstop
Deutsche Bahn
6:10 Std.
QPP - QDU
27.02.
Sa.
1 Stopp
Deutsche Bahn
4:40 Std.
DUS - QPP
11.03.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:06 Std.
QPP - DUS
26.03.
Fr.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:12 Std.
DUS - QPP
21.04.
Mi.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:35 Std.
QPP - DUS
26.03.
Fr.
Nonstop
Deutsche Bahn
5:47 Std.
QDU - QPP
22.04.
Do.
Nonstop
Deutsche Bahn
4:19 Std.
QPP - QDU
27.02.
Sa.
1 Stopp
Deutsche Bahn
4:40 Std.
DUS - QPP
11.03.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:06 Std.
QPP - DUS
06.03.
Sa.
1 Stopp
Deutsche Bahn
4:40 Std.
DUS - QPP
18.03.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:35 Std.
QPP - DUS
30.04.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:10 Std.
DUS - BER
28.05.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
BER - DUS
06.03.
Sa.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
19.03.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
BER - DUS
31.03.
Mi.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
27.04.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:10 Std.
BER - DUS
02.04.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
29.04.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
BER - DUS
06.03.
Sa.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
19.03.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
BER - DUS
06.03.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:15 Std.
DUS - BER
19.03.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:30 Std.
BER - DUS
06.03.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:15 Std.
DUS - BER
19.03.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:30 Std.
BER - DUS
Weitere Ergebnisse

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen
Nach Bahnunternehmen suchen
Nach Busunternehmen suchen

Aktuelle Angebote – Einfacher Flug, Zug & Bus

15.12.
Di.
Nonstop
FlixBus
8:25 Std.
GJ6 - FE8
15.12.
Di.
Nonstop
FlixBus
8:25 Std.
GJ6 - FE8
15.12.
Di.
Nonstop
FlixBus
8:25 Std.
GJ6 - FE8
14.12.
Mo.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
14.12.
Mo.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
10.12.
Do.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
10.12.
Do.
Nonstop
FlixBus
8:05 Std.
GJ6 - CC9
30.12.
Mi.
2 Stopps
Deutsche Bahn
7:58 Std.
DUS - QPP
26.03.
Fr.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:12 Std.
DUS - QPP
16.01.
Sa.
Nonstop
Deutsche Bahn
4:23 Std.
QDU - QPP
24.12.
Do.
Nonstop
Deutsche Bahn
5:47 Std.
QDU - QPP
24.12.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
4:40 Std.
DUS - QPP
26.01.
Di.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:12 Std.
DUS - QPP
24.12.
Do.
2 Stopps
Deutsche Bahn
6:36 Std.
QDU - QPP
03.01.
So.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
25.01.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
27.12.
So.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
DUS - BER
11.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
6:25 Std.
DUS - BER
25.01.
Mo.
1 Stopp
Iberia
6:55 Std.
DUS - BER
14.12.
Mo.
1 Stopp
Pegasus Airlines
24:45 Std.
DUS - BER
21.02.
So.
1 Stopp
British Airways
7:10 Std.
DUS - BER
Weitere Ergebnisse

Vergleiche Transportmittel von Düsseldorf nach Berlin

Durchschnittlicher Preis
Flug 68 €
Zug 35 €
Bus 25 €
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First