DUS - DJE

Finde günstige Flüge von Düsseldorf nach Houmt Souk

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Houmt Souk. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

DUS — DJE
22. Jan — 29. Jan1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene(r)
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Sa 22.1.
Sa 29.1.

Gut zu wissen

Nebensaison

Januar

Hochsaison

Juli

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

288 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

289 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

124 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 30%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 20%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge von Düsseldorf nach Houmt Souk - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 124 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 289 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Düsseldorf–Houmt Souk ist durchschnittlich 2 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat ist Januar.
  • Im Durchschnitt* besteht zwischen einem Abflug am Morgen und einem Abflug am Abend auf dieser Strecke keine Preisdifferenz.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Düsseldorf nach Houmt Souk

Top 3 Airlines auf der Strecke Duesseldorf Intl – Houmt Souk Djerba

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7,9
LufthansaErgebnis aus 28169 Bewertungen
8,0Boarding
7,8Komfort
8,4Crew
7,7Unterhaltung
7,6Essen
Airline-Bewertungen

Angenehmer Flug, sympathische Crew

Mehr zu Lufthansa

Angenehmer Flug, sympathische Crew

enge Business Class - wenn nicht als Zubringer mitgebucht, unnötig

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"
Negativ: "SARS-CoV-2 und Abstandsgebot gibt es für LH nicht!? Biz mit nur 1 PAX bis Row 6, Eco bis Row 10 alle Reihen unbesetzt (Trimmung). Dahinter die Rows dicht besetzt, teilweise 2x2 im ohnehin schon eng bestuhlten CRJ. Bei Ankunft Busposition mit nur 1 Bus (Abstand im Bus??)."
Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("
Negativ: "Internet speed is weak."
Negativ: "Food, entertainment program, pillows and blankets would have been nice,"
Positiv: "Nichts"
Negativ: "Absolut kein Platz für ein kleines Handgepäck weil andere Leute rücksichtslos ihren ganzen Hausstand dabei haben und die Lufthansa es nicht interessiert, wieviel jeder da so mitbringt. Personal führt lieber Privatgespräche und beobachtet einen, wie man verzweifelt nach Platz such, anstatt zu helfen."
Positiv: "Amazing crew and service! They are the best!!"
Negativ: "Amazing crew and service! They are the best!!"
Positiv: "Flight was canceled. No crew... Alternative: Eurowings via Newark. And then United to Detroit. A totally wasted day..."
Positiv: "A350 war sehr angenehm. Besseres Entertainment System als im A380 und relativ leise in der Kabine."
Negativ: "Das Essen war ok aber mehr auch nicht. Hier gibt es noch Lift nach oben."
Negativ: "Lufthansa not taking any responsibility for allowing connection time to be so short. Everyone on the fight from London missed their connections!"
Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"
Positiv: "The crew was efficient. They seemed to care about the passengers' comfort. Also, even though the flight left late, they made up the time while in the air. They are the reason with I gave the excellent rating, despite some other misgivings."
Negativ: "Lufthansa food service seems to have been deteriorated somewhat over the recent past. Especially the snack before landing seems laden with mayo (plain bread might have been better!)."
Negativ: "Crew was young and did a good job but I got the feeling they were working their way to their own vacation at the destination."
Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"
Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."
Positiv: "After i paid 37$ to reserve a Ileseat,i was seated on the window with two people next to me.i paid for that seat so i dont have to ask two sleeping people ,five times ,to let me go to the bathroom,do to a medical condition.needless to say it was embarrassing and very inconvinientfor me as well as t"
Negativ: "Internetverbindung war vergleichsweise langsam"
Positiv: "guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... 2019... really?"
Positiv: "The crew on the jet were fine. The entertainment was good too."
Negativ: "The crew at checkin we’re pretty awful. They were rude and not very helpful. I witnessed 3 customers have poor service in front of me and then they weren’t helpful with me either. The plane changed and I had paid for a seat and I lost my money and the seat I paid for and was never notified."
Positiv: "I received a message that flight was cancelled at time of check in On my trip to Munich from Larnaka my flight was delayed and lost my flight to Dusseldorf So this trip was very bad thanks to I received a message that flight was cancelled at time of check in On my trip to Munich from Larnaka my flight was delayed and lost my flight to Dusseldorf So this trip was very bad thanks to Lufthansa"
Negativ: "I received a message that flight was cancelled at time of check in On my trip to Munich from Larnaka my flight was delayed and lost my flight to Dusseldorf So this trip was very bad thanks to Lufthansa"
Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."
Positiv: "Maschine war ganz leer, Crew super nett Frühstück in MUC Lounge gut"
Negativ: "LH typisch keinen Komfort, Internet zum bezahlen, Catering mies"
Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."
Positiv: "Nichts"
Negativ: "Verspätung, schlechte Abfertigung."
Negativ: "Bought the premium economy on Lufthansa, but ended up on Eurowings. Food same as Economy, 1/2 the entertainment choices. Definitely not worth the money."
Positiv: "Selten einen guten und reibungslosen Flug gehabt wie eben mit Lufthansa. (Sonst meist BA, Easyjet oder Eurowings) Gab ein leckeres Pausenbrot (Salami oder Käse) und Getränke. Heutzutage nicht mehr selbstverständlich. Flug war pünktlich, trotz 25 min Taxi in LHR. Bequeme Sitze und sauber! Verständliche Durchsagen in angemessener Lautstärke (DE und engl), bin überrascht. Angenehme Kabinentemperatur (auch nicht selbstverständlich)"
Negativ: "Leider startet Lufthansa vom Terminal 2. Liegt ungünstig, wenn man mit Auto oder Bus an-/Abreist, weil erst der ganze Flughafen umfahren werden muss. 8kg Handgepäcksregelung ist echt nicht zeitgemäß und eine schickane. Mit Laptop, Tablet, Rasierer, Ladekabel und 1x Wechselkleidung knackt man das ganz schnell. Lufthansa Group ist bei manchen Flügen penibler als Ryanair! Es müssen ja keine 23kg sein, aber selbst KLM bietet 12kg."
Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"
Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."
Positiv: "Personal war sehr freundlich"
Negativ: "Sitzplatz wurde ohne Nachfrage abgegeben Gürtelschnalle mit Kaugummi versehen Boarding wegen scanvorgang und Türöffner extrem langsam"
Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"
Negativ: "Alles o.K"
Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."
Positiv: "The crew was great. A woman in front of us had a seizure mid-flight and the crew handled it professionally with great care. They were very friendly and helpful"
Negativ: "The lines when we arrived at the airport were very long. Had to wait over an hour to check in. Seemed like more people should have been working the counter. I missed my connection on the flight over to Europe."
Positiv: "Clean, modern plane"
Negativ: "Flight was 40min late, which can happen. Caused me to miss my connecting flight and all three employees from Lufthansa I dealt with had a total ‘I really don’t care attitude ‘"
Positiv: "Speed of boarding and de-planing. They are very efficient with staying on schedule, which is important. No one likes hanging around in airports or on planes. Also, my server ran and got me a special request of wine after meal when the choice was Bailey's or Sherry. That was kind of her."
Negativ: "The announcements are frequent, slow and long. The food was alot of carbs. Nothing was bad, I just got a terrible headache and swollen ankles. Not the airline's fault, but it was hard to enjoy the last flight for these reasons. Also, water poured ahead of time on trays on 2 occasions instead of seeing them pour it. I was sitting next to a coughing sick person so I wanted to cover my beverages and food as soon as possible. My sound on video didn't work all the time. It kept cutting off. Tried my husband's headphones, but didn't help."
Positiv: "Personal war okay aber Flug verspätet"
Negativ: "Essen war ein abgepacktes Salami Brot"
Negativ: "The flight did not take off from Dusseldorf until AFTER we were scheduled to arrive in Frankfurt. There were no updates from the flight crew on the delay or on our connecting flight."
Negativ: "Sehr unaufmerksames Personal. Essen wurde vergessen, Amenity Kit fehlte"
Negativ: "Flight was delayed twice."
Positiv: "Flugpersonal war nett"
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend aufgrund der 20 minütigen Verspätung"
Positiv: "Staff was very courteous. Food was pretty ok and drinks were available during whole flight. Lufthansa is a good airline"
Positiv: "on time Family Check in"
Negativ: "schlechtes catering in business class. service ist absolut unpersönlich. hier stimmt preis Leistung überhaupt nicht"
Positiv: "Super nettes und freundliches Flugpersonal Verpflegung war top"
Positiv: "I like everything about Lufthansa- the professionalism of its flight attendants, the food (yes!), the inflight entertainment options. I'll even lengthen my flight so that I can take Lufthansa on the longest leg."
Negativ: "Actually, nothing!"
Positiv: "The plane was cleaner that most other ones and the seating configuration made it easy to get comfortable during the flight."
Negativ: "The flight was delayed with no explanation or announcement as to why. The flight attendants only passed the beverage cart or served water when serving the meals during the 9-hour flight. At no other time did they check to see if the passengers wanted a beverage."
Positiv: "Reibungsloser Ablauf, pünktliche Flugzeiten, guter Service"

Kostet viel und bietet wenig, die innereuropäische Business Class der TAP

Für Business Class nichts besonderes. Essen teilweise ungeniesbar

Wir sind von Berlin via Lissabon nach Teneriffa und zurück. Die Business Class hat einen akzeptablen Sitzabstand. Das war es aber auch. Essen ist substandard, genau wie die Lounge. Schlechter Kaffee und mieses pastel de nata :-( Ist seinen Preis nicht wert!

Wir sind von Berlin via Lissabon nach Teneriffa und zurück. Die Business Class hat einen akzeptablen Sitzabstand. Das war es aber auch. Essen ist substandard, genau wie die Lounge. Schlechter Kaffee und mieses pastel de nata :-( Ist seinen Preis nicht wert!

ees gibt kaum einen Gund, Business Class mit denen zu fliegen. Reihe 1 hat noch nicht einmal eine Overhead bin, man soll das Gepäck nach hinten bringen.

europäische Business Class lohnt sich nicht. Sie versprechen Dir Lounge, aber es gibt sie weder beim Start noch beim Ziel. Nur in Lissabon beim umsteigen. Und da werden fürchterlicher Kaffee und die schlechteste Pastel de Nata, die wir je erlebten, angeboten. Ganz ärmlich alles.

Für die Abgabe des Aufgabegepäcks 1:45 Min gewartet.

Negativ: "Seats are very uncomfortable in all planes"
Negativ: "It was delayed on our way to destination. Also wish it was a direct flight to ponta delgado instead of going through lisbon. It was too much back and forth."
Positiv: "It was on time and everything went well"
Negativ: "They could have offered more water"
Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."
Positiv: "Crew was great and seats had footrests."
Negativ: "Very old plane with outdated entertainment system and no power outlets. Had to take bus to plane, we repeatedly lined up for boarding only to have our flight delayed again and again."
Positiv: "Good crew. No crying or screaming children is always good. Dinner was decent & nice that it comes with a glass of wine if you wish."
Negativ: "Packed in a sardine can for 9 hours is not fun. Being bussed out to a remote location for a wide bodied plane is crazy. At least at ORD we had a gate."
Positiv: "It got us to our destination."
Negativ: "Seats sucked. Screaming kids. Wouldn’t let us bring our carry-on for the last leg: Lisbon to Barcelona even though there was room."
Positiv: "Really great"
Negativ: "Need entertainment"
Negativ: "Too late with delay"
Positiv: "The flight was very late taking off, but the crew was very helpful organizing assistance upon deplaning"
Negativ: "The flight should have been on time. I was very nervous about missing our connection, but lucky for us that plane was also very late!"
Positiv: "Very modern aircraft, good (but not excellent) food, small bathrooms"
Negativ: "It was not made clear that I would have to pay for my baggage extra - it was $120 to check one bag! Boarding was slow and pretty awful and that you have to pay for any seating in advance is just awful! Also JustFlly wasn't able to actually assign the seats I had chosen was a real turn off. Bad term"
Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"
Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."
Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"
Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"
Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"
Negativ: "Left late, arrived late, missed my connection"
Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"
Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"
Positiv: "The seats do recline, more space than Delta or United"
Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."
Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"
Negativ: "Terrible terrible service in helping with a tight connecting flight, terrible"
Positiv: "Service was good and the food was better than average."
Negativ: "Paying extra for business class so you can sleep just isn't worth it with TAP. We had an older plane, showing its age, and the seats did not go completely flat. So, I kept slipping down and my feet jammed into the seat in front of me."
Positiv: "It was quick."
Negativ: "Delayed transport to flight, tiny non-reclining seats. Food offering mediocre and had to flag down flight attendant just to get water they we're giving to everyone but some of us apparently."
Positiv: "I really appreciated the fact that the gate agents enforced the boarding process meticulously. Often times, even when boarding a certain zone, passengers ignore it and board anyway. The staff made sure that people only boarded when their zone was called. The flight and the aircraft was comfortable. The food was better than what I've had on other airlines, if not at least equal."
Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "We had to pay extra for checked baggage which were not aware of earlier. The counter person told us we could have saved if we purchased it earlier online and would have saved us 15 euros per person"
Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"
Positiv: "Easy smooth transaction"
Negativ: "None"
Positiv: "Great lie flat seat. Nice FAs."
Negativ: "Food was not that great for intl C"
Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"
Positiv: "Seat"
Negativ: "No film"
Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."
Positiv: "Clean modern aircraft"
Negativ: "Left 35 minutes late; had to take a bus to the plane in Lisbon (no gate)"
Positiv: "Belam cake was lovely !"
Positiv: "nothing."
Negativ: "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."
Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."
Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"
Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("
Positiv: "I think the customer service was surprising. If the crew were unhappy they certainly didn’t show it."
Negativ: "The space is tight. I could move some but not a whole lot."
Negativ: "Flight was canceled which was out of their control. Unfortunately, what wasn’t out of their control was the amount of people handling the rebooking. One person was handling alternate flights. I was the 6th person in line (which was the time equivalent of an hour and half wait. I missed all possible reroutes due to flights closing. The customer service of tap airlines is severely lacking"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "I paid for the upgrade to business class and is like wasting money, the seat on business class was not working good"
Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Viel zu eng, voll ausgebucht, keine Abstände möglich, keine Verpflegung, nicht mal Wasser umsonst…

Check In war vollkommen unkompliziert, die Crew super nett. Die Verspätung beim Abflug in Heraklion wurde gänzlich aufgeholt.

Negativ: "Covidmaßnahmen (Tragen v. Mundschutz) wurde zwar immer wieder durchgesagt, jedoch nicht tatsächlich umgesetzt."
Positiv: "I could not get on the flight, so nothing."
Negativ: "I didn't get any info that I needed to register my info with Greek government 24 hours beforehand due to COVID. Very poor customer-service."
Positiv: "Die Crew war super freundlich und unterhaltsam und hat viel wert auf die gäste gegeben"
Negativ: "War alles super"
Positiv: "Flug war überbucht, aufgrund von Personalmangel!"
Negativ: "Komfort naja wenig Platz. Unterhaltung gab es keine"
Positiv: "Sehr freundliches Personal"
Negativ: "Zumindest ein Wasser im Preis mit ein kalkulieren"
Positiv: "Besatzung sehr freundlich, pünktlich angekommen. Der Flug war ruhig, Gepäckausgabe hat geklappt wie an Schnürchen."
Negativ: "Eine Frage bleibt: Wie weit wird der Überlebensraum des Passagiers noch verkleinert? Der Durchschnittseuropäer nimmt an Größe zu, der Sitzkomfort einer Durchschnittsairline dagegen ab. Vielleicht führen wir gleich Doppelliegen ein. Rendite um jeden Preis?"
Positiv: "alles perfekt"
Negativ: "."
Positiv: "Alles geklappt"
Negativ: "Alles Gut"
Positiv: "Das Glugpersonal war freundlich"
Negativ: "Es ist super nervig, dass das Flugpersonal gefühlt alle 10min etwas neues an den Mann bringen muss. Hauptsache noch extra Umsatz machen. Sehr aufdringlich!"
Positiv: "Crew"
Negativ: "Check In and boardung"
Positiv: "Das Einchecken der Koffer ging sehr schnell, das Personal freundlich"
Negativ: "Essen und trinken gab es nicht , jedenfalls kein kostenloses, die Sitze eher zu eng und zu kurze Abstände zur nächsten Reihe"
Negativ: "das essen- eine laugenstange/ war schlecht"
Positiv: "Der Flug hatte zwar 30 Minuten Wartezeit am Gate, hat der Captain aber alles kommuniziert"
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und aufmerksam. Die Verpflegung war recht gut."
Negativ: "Der Flug hatte deutlich Verspätung. Zudem war auf den Standard-Sitzen gerade so ausreichend Platz."
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und das Boarding ging reibungslos."
Negativ: "Es gab wie immer bei solchen Flügen keine Unterhaltung und die Sitzreihen sind für 2m Menschen zu eng."
Positiv: "Without previos announcement"
Positiv: "Alles war bestens"
Positiv: "Hassle free boarding. Considerate crew."
Negativ: "The seats were uncomfortable."
Positiv: "Das Flugpersonal war nicht gut sehr unfreundlich aber naja was soll man auf verlangen bei den Preisen"
Negativ: "Essen gab es nicht und die Sitze waren okay nächstes mal wieder mit Lufthansa"
Negativ: "If one has not checked in in advance on internet, one is to pay 5 euro pro person at the check-in desk. This information should be communicated to the passangers in advance!"
Positiv: "The crew was very helpful"
Negativ: "It took forever to get our boarding pass because the system at the airport had problems for us .We were about to be late for the plane and not even go on the trip"
Positiv: "Hinflug mit Niki, Rückflug mit TUI fly, vor Kayak war noch Lastminute.com geschaltet, also alle verdienen kräftig mit, keiner ist verantwortlich, niemand an er Hotline kann verständlich eine Auskunft geben. Online einchecken war möglich, dann aber 90 Minuten am Schalter stehen wegen Kofferaufgabe, unmöglich. Sitze eng, Machine proppenvoll, Hinflug viermal verschoben. Stellt doch an der Bordtoilette auch noch einen Kassier auf, oder soll man das WC günstiger im Voraus buchen?"
Positiv: "der Flug war pünktlich und sogar schneller als erwartet am Ziel, das Personal war sehr nett und aufmerksam und die Landung sehr sachte."
Positiv: "Flug war mehr als pünktlich, das Personal sehr freundlich und engagiert."
Negativ: "Sardinendose auf der Langstrecke ohne Services und Unterhaltung ist Massenabfertigung und kein Urlaub."
Negativ: "Verpflegung kostenpflichtig, boarding 1h verspätet"
Positiv: "good price; flight and baggage arrived on time"
Negativ: "Really long line at the airport even though virtually everybody does check-in ahead on internet. Found it unpleasant and stressful to estimate luggage weight and pay for checked baggage online due to heavy $ penalty if you wait until you get to the airport. I believe this is done so that they don't have to staff the airport check-in desks more adequately. Seats were not comfortable (not much cushion) and leg room was tight."
Negativ: "Eine Stewardess hat mich auf dem Flug 4 mal aus dem Schlaf gerissen weil sie jedesmal mit ihrem Gesäß an meinen Arm gedonnert ist."
Negativ: "The entretaiment"
Positiv: "I liked it all"
Negativ: "The flight was 1,5h late so we had to call off our planned dinner trip to Freising between connection flights"
Positiv: "The entertainment"
Negativ: "They delay the flight and boarding was very disorganized"
Positiv: "quite new plain"
Negativ: "Horrible comfort on the plain, too less space for legs, very uncomfortable chairs! Too hot inside, nothing to do in the 4 hrs flight time, no entertainment."
Positiv: "Not much."
Negativ: "Took my carry on onto the plane, it barely didn't fit in the overhead, I was told it would go under the plane. The bag was never put on the plane, and therefore I had to ski the next day in my jeans and utilize only what I had on my person in a new place I'd never been. Of all the times to lose a bag, you'd hope it wouldn't be on a 3 day trip deep in the mountains of Austria when you're by yourself. How could you take a small bag from inside the plane and then not put it underneath the plane minutes before take off? Horrendous."
Positiv: "Ablauf"
Negativ: "Komfort"
Positiv: "The crew and food were very nice. Unfortunately, getting from Point A to Point B was a struggle."
Negativ: "They didn't leave enough time for connecting flights (we touched down at the same time my connecting flight was boarding), and screwed over a lot of passengers by last-minute not sending their luggage to the connecting flight. I lost my luggage and still haven't found it."
Positiv: "Delayed for two hours, that's ok but not being able to locate the luggage is a great discomfort and stress"
Positiv: "Crew management of the situation, reserved a hotel with a breakfast for the whole passengers. that was nice but still .!!!"
Negativ: "Flight delayed for more than 1 hour first, then we boarded late, then they asked us to get down the flight (because of weather problems) we ended up in a hotel sleeping unitl the day after (12 hours overall)"
Positiv: "My husband and I are both tall people, over 6 feet and this was the smallest most uncomfortable seats we have ever been in. We were put in the very last seat and couldn't even fit our legs in. Then when the person in front of me tried to put his seat back I was in so much pain I had to ask him to move it back up. They also wanted to charge us $120 for a bag when our flight was only $100, which was ridiculous! Thankfully the staff was nice enough to waive that fee for us."
Positiv: "When we arrived at the airport and went to the counter of Air Berlin turned out that the card is returned not including luggage. The flight from Tel Aviv to Berlin included a suitcase but not from Berlin to Tel Aviv. We paid 120 euros for luggage, although we have not seen an invitation not have paid everything in advance. No one tried to help us, and to explain and attitude was cold and arrogant."
Negativ: "Caused damaged to my luggage and I reported and sent all the documents needed. It's been two weeks and the company still hasn't contacted me."
Negativ: "No service at all."
Positiv: "Service is great def gonna use them more !!!!"
Positiv: "Quick, smooth flight"
Negativ: "I ended up paying 60 eu either way for my bag"
Negativ: "No food, no entertainment"
Positiv: "AirBerlin has always been a lovely little airline. Wonderful crew and pilots all around. A bit more expensive than the low cost carriers, but better flight times and a normal flight experience (or what used to be normal) was their forte."
Negativ: "What I don't like. They don't know what they want to be. Not the crew or pilots, the executives. In September AirBerlin changed their policy of serving 'free' food on flights. I understand that they are competing with the Low Cost carriers (especially as O'Leary has set his sights squarely on AirBerlin), but charging flights that cost more than double of a low cost, yet offering the same experience of a low cost is a sure way to lose customers. Case and point: Flight to Vienna, we were offered complimentary sandwiches and drinks. Return flight, they charged for drinks and food. Which is it, AirBerlin? Either do complimentary food and drinks and keep your customers or keep you fares the same, charge for drinks and food and lose customers. But doing both with no rhyme or reason shows that those in charge do not understand their business."
Positiv: "Wir waren zu dritt und waren sehr enteuscht als wir herausgefunden haben Es gibt keine zeitschriften und Mann muss für nicht alkoholische getränke zahlen und Es gibt auch keinen snack. Am Flug nach Berlin gab Es das alles. Die crew sagte uns dass Es ein Fly Niki Flug vorher war und das Es das bei air Berlin nicht gibt. Werde eher nicht mehr air Berlin fliegen und darauf achten. Sorry -sehr mittelmässig."
Positiv: "Never did I feel that I was being mobbed at the check in this way before . The guy pretended to help but instead only was doing things harder for every body. He was asking to repack for unclear reason. Forcing people to open their suitcases on the counter to move one item from one bag to the other. Charging for a back pack the size of a personal handbag. Then on board water is 3 euro for a small bottle. Only toilet paper was for free . never again !!!"
Negativ: "Wir hatten 1:30 std verspätung und kamen deshalb zu spät in basel an und unsere verbindung nach hause gab es nicht mehr. Wir mussten ein Taxi für CHF 45.- nehmen. Auch für die verspätung erhielten wir nichts und die Auskunft am Flughafen konnte uns auch nichts genaueres dazu sagen. Bi sehr enttäuscht und werde nicht mehr mit tui fliegen."
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Düsseldorf nach Houmt Souk fliegen

Fluggesellschaften, die von Düsseldorf nach Houmt Souk fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Düsseldorf nach Houmt Souk in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Düsseldorf nach Houmt Souk bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Düsseldorf nach Houmt Souk nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Düsseldorf nach Houmt Souk

Flexible Stornierung

Verzicht auf Änderungsgebühren. Flexible Flüge von Düsseldorf nach Houmt Souk finden

Buche günstige Flüge von Düsseldorf nach Houmt Souk

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

02.04.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
3:05 Std.DUS-DJE
12.05.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
8:40 Std.DJE-DUS
173 €
01.04.Fr
1 StoppLufthansa
14:05 Std.DUS-DJE
09.04.Sa
1 StoppLufthansa
5:35 Std.DJE-DUS
184 €
19.03.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
3:05 Std.DUS-DJE
03.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
13:10 Std.DJE-DUS
187 €
31.03.Do
1 StoppTAP AIR PORTUGAL
8:55 Std.DUS-DJE
12.05.Do
1 StoppTAP AIR PORTUGAL
18:50 Std.DJE-DUS
188 €
19.03.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
3:05 Std.DUS-DJE
03.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
8:40 Std.DJE-DUS
189 €
19.02.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
3:05 Std.DUS-DJE
24.02.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:00 Std.DJE-DUS
190 €
19.03.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
30:40 Std.DUS-DJE
03.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
13:10 Std.DJE-DUS
192 €
19.03.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
21:45 Std.DUS-DJE
03.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
8:40 Std.DJE-DUS
196 €
02.04.Sa
NonstopNouvelair
4:05 Std.DUS-DJE
11.04.Mo
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
203 €
02.04.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
4:05 Std.DUS-DJE
10.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
13:10 Std.DJE-DUS
205 €
02.04.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
4:05 Std.DUS-DJE
07.04.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
8:40 Std.DJE-DUS
205 €
02.04.Sa
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
07.05.Sa
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
206 €
04.04.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
7:00 Std.DUS-DJE
08.05.So
1 StoppMehrere Fluglinien
8:40 Std.DJE-DUS
208 €
02.04.Sa
NonstopNouvelair
4:05 Std.DUS-DJE
11.04.Mo
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
209 €
01.04.Fr
1 StoppMehrere Fluglinien
14:05 Std.DUS-DJE
10.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
4:35 Std.DJE-DUS
210 €
05.02.Sa
1 StoppNouvelair
10:15 Std.DUS-DJE
12.02.Sa
NonstopNouvelair
4:10 Std.DJE-DUS
211 €
12.02.Sa
NonstopNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
26.02.Sa
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
212 €
14.05.Sa
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
28.05.Sa
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
222 €
20.06.Mo
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
02.07.Sa
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
239 €
05.03.Sa
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
28.05.Sa
NonstopNouvelair
3:10 Std.DJE-DUS
246 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

29.01.Sa
NonstopNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
96 €
05.02.Sa
1 StoppNouvelair
10:15 Std.DUS-DJE
107 €
02.04.Sa
NonstopNouvelair
4:05 Std.DUS-DJE
108 €
05.02.Sa
NonstopNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
109 €
29.01.Sa
1 StoppNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
116 €
05.02.Sa
NonstopNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
127 €
12.03.Sa
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
130 €
05.03.Sa
NonstopNouvelair
3:05 Std.DUS-DJE
131 €
04.04.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
25:10 Std.DUS-DJE
136 €
05.02.Sa
1 StoppNouvelair
3:55 Std.DUS-DJE
137 €
23.06.Do
1 StoppTAP AIR PORTUGAL
13:25 Std.DUS-DJE
139 €
10.03.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
10:10 Std.DUS-DJE
142 €
24.06.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
16:10 Std.DUS-DJE
144 €
19.03.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
30:40 Std.DUS-DJE
148 €
14.07.Do
1 StoppTAP AIR PORTUGAL
13:25 Std.DUS-DJE
149 €
10.03.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
26:30 Std.DUS-DJE
150 €
04.04.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
7:00 Std.DUS-DJE
151 €
19.03.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
30:40 Std.DUS-DJE
152 €
23.02.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
21:35 Std.DUS-DJE
153 €
22.06.Mi
NonstopTUI fly
2:55 Std.DUS-DJE
153 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Flug Düsseldorf - Houmt Souk

Abflug:

Düsseldorf (DUS)Deutschland

Reiseziel:

Houmt Souk (DJE)Tunesien

Angebote für den Rückflug:

Houmt Souk - Düsseldorf

Kabinenklassen:

1.249 €
190 €

Abflughäfen ansehen:

190 €

Ziele entdecken:

190 €