RIC

Finde günstige Flüge von Baden-Württemberg nach Richmond

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Richmond. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

— RIC
23. Jan — 30. Jan1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene(r)
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
So 23.1.
So 30.1.

Gut zu wissen

Nebensaison

Mai

Hochsaison

September

Günstigster Flug

393 €

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

580 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

430 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

484 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 13%.
Flug von Frankfurt/Main nach Richmond, USA
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

FAQ für Flugbuchungen von Baden-Württemberg nach Richmond

Top 5 Airlines auf der Strecke Baden-Württemberg – Richmond, USA

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7,9
DeltaErgebnis aus 30299 Bewertungen
8,1Boarding
7,8Komfort
8,5Crew
7,8Unterhaltung
7,5Essen
Airline-Bewertungen

Would have been nice to start boarding earlier considering how many families there were and how long it takes to load young babies/kids etc onto a plane.

Mehr zu Delta

Would have been nice to start boarding earlier considering how many families there were and how long it takes to load young babies/kids etc onto a plane.

Positiv: "Amazing crew!"
Positiv: "Flight was smooth and amazing"
Negativ: "Nothing"
Positiv: "The pilot kept us updated."
Positiv: "The chargers and movies on the flight. The seat was comfortable. The flight attendants where awesome. I loved the flight!"
Negativ: "No changes!"
Positiv: "Crew was good. Seat uncomfortable and hard."
Positiv: "Everything was on time and ran smoothly. The seats seem to have more room than most airlines. They were generous with drinks and snacks"
Positiv: "After there was a problem with the plane once we had boarded, they were able to switch us to another plane at another gate. There was a short wait, and we only had a delay of 35 minutes."
Negativ: "No air conditioning in the plane and we had to sit on the runway for 25-30 minutes, very uncomfortable and we weren’t kept up on what was going on. Crew acted like they didn’t want to be there"
Positiv: "Yes, the crew was helpful and patient. The food and drinks were good."
Negativ: "Clarity in the PA system could be better. Too much background noise."
Negativ: "The bathrooms smelled every time someone opened the door. Febreeze, please!!"
Negativ: "5 hours delay. Most of that time we were on the runway. We even had to deplane and board again. We were given all kind of excuses till the pilot himself said that this is unheard off !!"
Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"
Positiv: "Toller Service"
Positiv: "Everything was amazing"
Positiv: "Delta does an overall nice job."
Negativ: "Food is OK. Service is friendly though. Comfort + was nice. Bathrooms were not great, smelled, could use a refresh."
Positiv: "The cAbin attendant was really good"
Negativ: "No problems at all!"
Positiv: "Empty seats direct into Indy."
Negativ: "Rough landing."
Negativ: "Bildschirmgrösse"
Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."
Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"
Positiv: "Friendly staff. Entertainment selection is impressive (though I didn't use it). Drinks and snacks are provided."
Negativ: "Boarding process was time consuming due to poor organization from Delta. Unloading process takes forever for the same reason. Despite booking at the same time my fiancee and I didn't get seated next to one another."
Positiv: "The flight was great from beginning to end. I have no complaints."
Negativ: "Food was ok...cramped space"
Positiv: "Entertainment choices were plentiful."
Negativ: "The flight attendants were borderline rude. No eye contact, no smile, not helpful when asking a question (overhead compartments were full in my section; I asked what I should do, response: „ I don’t know either“ and walked off. I went to find a spot further up the aisle..."
Negativ: "Poor service"
Positiv: "It was water or water no soft drinks"
Negativ: "Only water"
Positiv: "Love the 757 entertainment system"
Negativ: "snack mix is not great delayed takeoff"
Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."
Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"
Positiv: "The plane was really nice. It was awesome being able to view movies on the flight."
Positiv: "Simple, easy"
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Crew was lovely"
Negativ: "CRJ-700 is too small. Only one bathroom & it was broken. Hour late to depart & no explanation given. Never turned off the seatbelt sign & we ended up on the plan for approx 2.5hrs for our 1hr flight."
Positiv: "We boarded quickly, in zones. Staff were professional and courteous."
Negativ: "Perhaps more than just 2 episodes of some TV programs eg Goldrush. Also more current shows."
Positiv: "Im a delta traveler I prefer delta over any other airlines so everyg went great kudos to everyone specially to my very friendly flight attended he was a male really funny. Movies great to bad I couldn’t finished the movie I was watching we arrived 20 minutes earlier so awesome."
Negativ: "None everything great"
Positiv: "The boarding was great.as well as the crew."
Negativ: "The seats to small and the food was not that good."
Positiv: "Short trip"
Negativ: "Boarding process. Paying to check bag when people with roll-on bags were allowed to check them at the gate for free."
Positiv: "See above..."
Negativ: "See above"
Positiv: "on time, good service,"
Negativ: "i agreed to check in my bag at the gate when they asked for volunteers thinking I would get it at the gate of my destination but after i checked it in in gate attendant informed me that i would get my bag at the baggage claim"
Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."
Positiv: "Everyone was really nice and responsive."
Negativ: "Seats are a little older. Not as comfortable as other flights. But not bad."
Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"
Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"
Positiv: "I like that if you're willing to gate check your bag, Delta allows you to check in with Zone 1 boarding. Seats did have plugs, which is a huge plus."
Negativ: "Touch screens on the in-seat TV were not sensitive enough, technology on board was somewhat outdated."
Positiv: "Left on time, no hassles at boarding. We were in premium economy and seating was comfortable for both of us, not-too-tall people. FA were quite friendly."
Negativ: "One bathroom wouldn't flush, which was a problem with limited facilities and a full flight."
Positiv: "friendly staff check in was fast food was good"
Negativ: "as always not enough room in the seats"
Negativ: "The seats are very small even for a petite person."
Positiv: "Service was excellent in spite of the terrible weather conditions. Flight attendants were very friendly."
Negativ: "11 hour overnight delay. Timed out crew. We were given a pillow and blanket to spend the night on the floor in the airport. We we given drinks and a snack box."

keine warmen Getränke, Wasser oder Bier nur zum Kauf

Negativ: "Comfort mostly"
Positiv: "Pünktlich!"
Positiv: "Pünktlich!"
Positiv: "Schöner kleiner Flieger"
Positiv: "Austrian... einfach sehr pünktlich!"
Negativ: "Thank you"
Positiv: "They vere OK!"
Negativ: "Food and drinks!"
Positiv: "One hour delay after boarding due to loosing our “slot”"
Negativ: "Timing!!!"
Negativ: "Food should be much better than this. Otherwise everything is ok."
Positiv: "The crew was good. They were friendly and efficient. One did forget to return with a promised coffee but she apologized when I spoke of it to her."
Negativ: "1. no air conditioning until the plane was in the air. It was STIFLING on the runway. 2. no power sockets to charge devices"
Positiv: "Tolle Crew"
Negativ: "Abgeranztes Propellerflugzeug"
Negativ: "Boarding crew was nasty will never fly with you guys again"
Positiv: "Service"
Negativ: "Sitzabstand und die Klimaanlage an den Füßen nicht so kalt stellen."
Negativ: "Verspätung war unschön."
Negativ: "Pünktlichkeit"
Positiv: "Alles bestens gewesen. War wirklich positiv überrascht."
Negativ: "Fällt mir nichts ein"
Positiv: "Everything"
Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Boarding was a little off because we had to wait longer than expected for bused to bring us to plane . They should have Waited until buses arrived and then had passengers go through the gates so everyone could remain seated at the gate and not wait 20 minutes while standing."
Positiv: "Airline met us at the plane to transfer us to our next flight to Tel Aviv! Excellent service and great entertainment on the flight."
Negativ: "The food. It was okay."
Negativ: "Personal am Gate überfordert und extrem langsam. Alles verspätet: Informationen, Boarding, Abflug, Ankunft, Aussteigen - wie bei Austrian "normal". Daher fliege ich mit Austrian nur dann, wenn es nicht anders geht."
Negativ: "Pünktlich abfliegen, schnelle Gepäckabwicklung, wenigstens noch eine salzige Alternative zu süß"
Positiv: "Crew was friendly and helpful, food was tasty and flight was nice and smooth."
Negativ: "It would be wonderful to have all seats the same as first class for a long distance flight."
Negativ: "Overhead space on plane was very limited."
Positiv: "Everything:)"
Positiv: "Catering in business toll"
Negativ: "Verspätung. Leider jede Woche mittlerweile"
Negativ: "Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von Eurowings"
Negativ: "Keine Info über Verspätung Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von TAP"
Positiv: "nicht viel"
Negativ: "laut , eng , klein , unpünktlich"
Positiv: "Everything from boarding, service on board, disembarking--- easy and efficient--polite and friendly"
Negativ: "Nothing"
Negativ: "small seats,no LCD for each one,food nor so good."
Positiv: "Timely departure and pleasant staff on board"
Negativ: "It was cold during the flight,"
Positiv: "Getränkeauswahl"
Negativ: "Eine alte AB Maschine mit geringem Sitzabstand. Unkomfortabel. Snacks sollten häufiger gewechselt werden. Verspätung."
Positiv: "Um diese Zeit wird das Programm abgespult, da erlebt man selten highlights. Allerdings war die abgespulte Leistung i.O."
Negativ: "Leider war das Flugzeug sehr voll, somit war es unangenehm eng."
Positiv: "Das Flugzeug war sehr angenehm, vermutlich noch relativ neu. Das Entertainment-System fiel dadurch positiv auf, dass es funktionierte, viele praktische Auswahlmöglichkeiten. Vglw. gutes Essen, welches den Europäern auch freundlich serviert wurde."
Negativ: "Offenbar war ein Teil des Personals nicht ganz frei von Vorurteilen ggü. Asiaten. Die unterschiedliche Behandlung fiel bei einigen Gelegenheiten auf. Leider war das ansonsten angenehme Flugzeug sehr eng und voll besetzt."
Negativ: "Alte Maschine. Ein Stück abgepackter Kuchen"
Negativ: "Flug ist ausgefallen"
Negativ: "Maschine ist 40 Minuten zu spät nach Berlin gekommen, in Summe 100 Minuten Verspätung, das Bodenpersonal war dann zu wenig um mit der Verspätung halbwegs umgehen zu können."
Positiv: "Dass es nur eine Stunde Verspätung war"
Negativ: "Dass Swiss gebucht wurde und Austria ihn durchführte, dass die Anschlussverbindungen nicht geklappt hat"
Negativ: "das essen und Service in der Business class lässt mittlerweile immer mehr zu wünschen übrig. statt Verbesserungen wird hier anscheinend auch schon immer mehr der sparstift angesetzt."
Positiv: "This is always a pleasant airline to travel with."
Negativ: "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."
Negativ: "Beinfreiheit in der ersten reihe bescheiden. kein welcome drink. zuerst wird nach dem essen gefragt, serviert und dann kommt erst das Getränk. einmal wird nachgeschenkt, der rest nur nach Aufforderung. weder Erfrischungstücher werden gereicht, noch sonstige Aufmerksamkeiten. leider auch noch etwas über eine stunde Verspätung. alles in allem: bei einem 3, stunden flug in business class erwarte ich mir etwas mehr."
Positiv: "Flight was in schedule, friendly staff"
Positiv: "The Swiss Air staff provided water and nice sandwiches for us while we stood in line for hours and put us up in a very nice hotel for the night."
Negativ: "My first flight with Austrain Airlines was 2 hours late in leaving, partly because they mixed our baggage up and had to have each of us leave the airplane to identify our baggage before getting back on again. Because of this, I missed my connecting flight in Zurich. Apparently hundreds of other passengers were in a similar situation, because I spent the next 6.5 hours standing in line to getting my new itinerary and hotel vouchers."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Die Maschine machte einen ausgesprochen sauberen Eindruck. Das Flugpersonal war sehr freundlich."
Positiv: "continium of previous service provided"
Positiv: "The flight was short and got us there"
Negativ: "This was not business service. The seats were uncomfortable, virtually no leg room."
Positiv: "Mehr oder weniger pünktlicher Abflug und Ankunft, der Flug kurzweilig und aufmerksames Mitarbeiter."
Negativ: "Etwas mühsames Boarding, aber auch das war kein wirkliches Problem"
Negativ: "Food was ok. Flight was delayed."
Positiv: "Very pleasant staff on the plane and in the airport. Economy Seats are more comfortable than some other airlines. Food is good."

being a flight attendant and using spécial fare I apreciate being treated equally to the other pax, the fact that the crew, when I informed them of my status, went to check if I had a good seat ( no one beside me, to be able to get good rest.) Those are important gestures towards the person. I look to more flights with KLM

Nice flight but from Entebbe to Amsterdam they didn’t get me what I requested for the baby.

Baggage drop-off könnte schneller sein, die FlugbegleiterInnen könnten freundlicher sein

Negativ: "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"
Negativ: "Very nice crew and great food"
Positiv: "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Negativ: "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."
Positiv: "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Negativ: "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."
Positiv: "Food was great, enjoyed watching videos, staff very profession and friendly."
Negativ: "Boarding was delayed and prolonged My Baggage was not transferred and was not available when I arrived in Dulles."
Positiv: "Comfortable seat, great crew."
Negativ: "Flight delayed, no USB port and no entertainment"
Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."
Positiv: "Top sympathische Crew"
Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."
Positiv: "Great plane and staff"
Negativ: "Delayed"
Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."
Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."
Negativ: "Flight 2 hours delayed, started boarding but had to wait on line 10 more minutes on boarding ramp for plane door to be opened, upon landing in Dublin had to wait on tarmac for anther 15 minutes for stairs to arrive and be connected to airplane. Then had to wait another hour for checked luggage...."
Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"
Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"
Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."
Negativ: "pünktlichkeit"
Negativ: "Entertainment"
Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."
Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"
Positiv: "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Negativ: "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"
Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"
Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"
Positiv: "The crew was nice and helpful (our flight was 2h late so they put us on the one before in business class for us not to miss our connection)"
Negativ: "A lot of delays, on both flights. We spent twice as much time waiting than flying."
Positiv: "Food provided, staff kind"
Negativ: "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."
Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"
Positiv: "Alles ok"
Positiv: "Very pleased with KLM - efficiency all round and especially the baggage handling at Schipol swhere I had 20 minutes to transfer and my baggage came back with me to the UK which is no mean feat given the hustle and bustle of such a large airport"
Negativ: "No downsides at all"
Positiv: "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"
Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"
Positiv: "Crew's hospitality, good music, good destination material, terminal info, good system overall"
Negativ: "Less legroom, storage space, bad food, few movie options."
Positiv: "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."
Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"
Positiv: "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Negativ: "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."
Positiv: "The crew was really friendly."
Negativ: "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."
Positiv: "Very attentive crew. Attended to needs immediately. Took a lot of time with each person when someone had something to say."
Negativ: "The seat I had with no seats in front of me was very small. Much smaller than the other economy seats because the tray table and video screen were in the armrests. Paid extra for the legroom by ended up losing it side to side. Really had to squeeze into the seat."
Positiv: "Flight crew very nice"
Negativ: "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"
Positiv: "Efficient crew"
Negativ: "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"
Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."
Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."
Positiv: "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."
Positiv: "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Negativ: "No such things"
Positiv: "kLM staff was great."
Positiv: "Great on board service from a very professional crew."
Negativ: "Can't think of a thing."
Negativ: "Nothing good to say about this flight. The plane was old with no entertainment. The sits where very compact and not comfortable at all. The food was a sweet bread and water. The flight attendants were rushing and will take a while if you needed anything. I felt like I was taking a bus with graffiti all over the place."
Positiv: "Crew"
Negativ: "N/a"
Positiv: "Cabin crew were very professional."
Negativ: "Aircraft returned to gate due to fault and was delayed for 45 min."

The de-planing process could have been better in Buenos Aires - it took a long time before the aero bridge was connected - not the fault of Air France..

4 flights in 3 weeks between arrival and departure and all flights delayed about 5 to 6 hours ! What’s going on with AF ?! Not a low cost and you paid for that service !?!? Not anymore

Always exceptional service

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "Not loose my luggage:)"
Negativ: "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us.The food was also mediocre."
Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"
Positiv: "Great and friendly crew"
Negativ: "In-flight system had some problems and seats seemed a bit uncomfortable"
Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"
Positiv: "Freundlichkeit des Personals"
Negativ: "2 hours delays from LAX to CDG then additional two hours delay from CDG to CAI, this is disappointing"
Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."
Positiv: "Crew was great. Seats were comfortable."
Negativ: "The airline lost both of my luggage suitcases."
Positiv: "Great food and friendly crew."
Negativ: "Seatback system was old and not very functional."
Positiv: "The entertainment options were great."
Negativ: "Seats are so cramped. I'm 5'3" and could use either arm rest because both people on either side spilled into my seat."
Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"
Negativ: "No entertainment facilities"
Positiv: "The flight departed on time and arrived early. The crew were all courteous and kind even to the man who was sitting next to me who seemed quite demanding."
Negativ: "I am small but the seats seemed a bit too tight. The plane itself seemed a bit outdated."
Positiv: "Multiple crew members paid constant helpful attention to my mother (88yrs of age) during boarding, deboarding and throughout the entire flight. Thank you!"
Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"
Positiv: "The crew was friendly!"
Negativ: "Once again no vegetarian options."
Positiv: "Plane was new, and seatback screen responsive and functional."
Negativ: "Economy seats not very comfortable, very tightly packed together"
Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("
Positiv: "Air France personnel is always really helpful"
Negativ: "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."
Positiv: "The crew was helpful and accommodating"
Negativ: "The flight was delayed, missed connection, and lost baggage. Subpar."
Negativ: "There was no entertainment and there was a lot of annoyed passengers and flight attendants"
Positiv: "Crew was very nice and the food was excellent"
Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."
Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."
Positiv: "Staff and services all very good definitely"
Negativ: "Everything was brilliant"
Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"
Negativ: "Verspätung"
Positiv: "I was given a great seat and the food was OK- not the Air France food of 5 years ago but still good"
Negativ: "I didn't really use the in flight entertainment - the usual movies, tv etc"
Positiv: "The entertainment has great selection. The crews were much friendier than the flight from SFO to Paris."
Negativ: "The seat padding is rather thin."
Positiv: "The plain was ok, the crew really nice and attentive. The only “problem” would be the food, mostly for the breakfast that was awful."
Positiv: "Flight crew, pilot,food and entertainment options were great"
Negativ: "Baggage took a while to reach baggage claim but maybe a bit impatient after a long day"
Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"
Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"
Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."
Positiv: "Haven't flow with Air France for some time now and definitely noticed a lowering of standards"
Negativ: "The gate changed 3 times and the terminal was very crowded. The staff seemed disinterested and distracted. The quality of the food has dropped dramatically."
Positiv: "The crew was very friendly and professional. The food very good"
Negativ: "First the plane was delayed because of a technical issue that I think they should check before The plane was crowded and old."
Positiv: "The crew were nice."
Negativ: "The boarding process was horrible and it involved climbing down steep stairs from the air tunnel to the tarmac to board a bus that took us to a far distance where the plane was parked. Had to new walk in the sweltering heat to the plane can climb up steep stairs in the heat! We were now kept in the plane for another hour with no aircondotion. It was boiling hot in there. We had to use the safety manuals to fan ourselves. We eventually left late and got to Lagos one and half hours we were meant to get there. Lastly not all the luggage arrived. Two days into my arrival and I am yet to get all my luggage. It was truly a horrible experience which was echoed by fellow passengers."
Positiv: "Sometimes you get surprised, with this specific flight, we had an excellent young and perfect cabin crew. Thanks, Joon!"
Positiv: "Flight attendant was very nice."
Negativ: "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."
Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"
Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"
Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."
Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."
Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."
Positiv: "I didn’t actually liked the entertainment"
Negativ: "I just didn’t enjoy the entrainment."
Positiv: "great seat, good food and drink, pleasant staff, efficient boarding and exit."
Negativ: "no complaints"

Nette Crew, schlechtes Catering. Business Class innereuropäisch lohnt sich nicht

Die neue Business Class auf Langstrecke ist Klasse! Also die Kabine. Service wie immer sehr unterschiedlich. Board Bar (Self Service) war nach einer Stunde leer. Verpflegung war furchtbar! Es gibt keine deutschen Filme mehr :-(

Positiv: "freundliche crew"
Positiv: "pünktlich"
Negativ: "sehr eng"
Positiv: "nette Crew"
Negativ: "sehr eng"
Positiv: "War alles okay"
Negativ: "Für kurze Strecken okay."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Crew sucked, comfort sucked, british air sucks. Worse than even US airlines which I didn’t think possible"
Negativ: "I paid $68 to pick up seats on airplane, but they didn't give us the right seat numbers that we wanted"
Negativ: "I paid extra for the seat but it was very cramped."
Negativ: "Pünktlichkeit"
Positiv: "Seats were small."
Negativ: "The boarding process was inefficient and long. The seats don’t recline and very little leg room."
Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing except the airport"
Positiv: "pünktlich"
Negativ: "Service"
Positiv: "Wir waren sogar früher als geplant angekommen! :)"
Negativ: "—"
Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Hectic boarding; airplane seemed very old"
Positiv: "Nette Besatzung. Professionelle Abwicklung"
Negativ: "Verpflegung ist nicht im Preis enthalten. Das ist erbärmlich."
Positiv: "M&S food on board"
Negativ: "Frühzeitig kontrollieren betreffend Handgepäck vor boarding"
Negativ: "Vorheriger Flug umgebucht (einen Tag früher) und diesen Anschlussflug nicht umgebucht. Soll man sich einen Tag am Flughafen eintreiben? Erst mit großer Anstrengung einen neuen Flug bekommen."
Positiv: "Pilot hat 15min Verspätung aufgeholt und der Flug landete pünktich."
Negativ: "Sauberkeit der Maschine. Essen war eine breiige Maße"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The plane, the arrival time and the service"
Positiv: "ALles sehr unkompliziert und koordiniert."
Positiv: "der Flug hatte 25 Minuten Verspätung, da verspätete Starterlaubnis, sonst war alles bestens"
Negativ: "Notausgang sehr eng, nur kostenpflichtige Getränke in"
Positiv: "Sehr hohe Handgepäckmenge. Ein Urlaub alleine damit ist durchaus realisierbar"
Positiv: "War alles in Ordnung"
Negativ: "Verspäteter Flug wurde nicht kommuniziert"
Positiv: "Gute Unterstützung bei Problemen mit Online-Check-In; sehr genaue Gepäckkontrolle ist absolut in Ordnung; keine Verspätung; freundliches Bordpersonal; Preise für Bordverpflegung günstig - bei diesen günstigern Ticketpreisen ist die seperate Verrechnung absolut gerechtfertigt; werde daher trotz Probleme beim Hinflug wieder mit BA fliegen"
Negativ: "Ungemütliche Sitze, keine Beinfreiheit, freie Sitzplatzwahl (auch ohne Extrabeinfreiheit) nur gegen 14 Eur Gebühr, kein Fenster in Sitzreihe (im Sitzplan nicht ersichtlich), Verspätung ohne offensichtliche Erklärung."
Negativ: "Not even a free water/soda was offered, need to purchase everything."
Positiv: "Gesamter Ablauf ohne Probleme. Sehr reibungslose und eingespielte Abläufe am Frankfurter Airport."
Negativ: "Pilot sehr wortkarg, Landung etwas holprig."
Negativ: "Verspätung mit Panik wegen der Anschlussflüge. Unangekündigter Wechsel des gates, d.h. doppelter Security-check mit doppelter Anstehzeit. Service gleich Null. Mal so ein gratis Wasser oder Kaffee kann doch nciht soooo teuer sein."
Positiv: "Pünktlich, Koffer angekommen, guter Preis"
Negativ: "Zu langes warten im Bus und keine Ansage, zu frühe Boarding Zeit. Gestresste Passagiere dadurch"
Positiv: "BA crews are always great. Also excellent that they don’t have those annoying M&S menus on LCY flights. I don’t object to paying, but it just slows everything down."
Positiv: "Nettes Personal und termintreuer Flug."
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng. Ich wurde überredet meinen Handgepäckkoffer einzuchecken und nun ist er kaputt und der Schaden wird nicht reguliert."
Positiv: "Sehr freundliches aufmerksames Personal... und pünktliches boarding."
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und ich war in der Mitte auf einem 3er Platz umgeben von zwei fremden Männern die beide geschlafen haben und ich deswegen nicht auf die Toilette konnte. Alleinreisende in die Mitte zu setzen finde ich nicht gut."
Negativ: "Alles ok"
Positiv: "Crew was friendly, courteous and very helpful. On time arrival despite a late departure."
Negativ: "As a new user of the app I expected information to flow more fluidly. Gate changes were not communicated through the app unlike several other airline apps I use. My biggest complaint, if you will, is the requirements to pay for anything one wants on the plane. A soda, water, bag of crisps/chips, all for purchase. For the cost of the airline ticket, even our "no checked bag" ticket, you could at least afford to give passengers a can of soft drink or a water and inexpensive bag of pretzels or crisps. Seat was basically comfortable, not great but comfortable. Departed late but arrived on time"
Negativ: "Die Sitze in der Buisness Class waren Eco Sitze."
Positiv: "1,5h Verspätung."
Negativ: "Zu enge Sitzplätze Bei so großer Verspätung wäre ein kostenloses Trinkangebot angebracht gewesen."
Positiv: "einchecken extrem langsam, kein drop baggage Schalter - ich war vorher eingecheckt und musste trotzdem 30 min warten"
Negativ: "Was noch?"
Positiv: "Das meiste Personal war sehr freundlich."
Negativ: "Das Essen war okay, nicht besser oder schlechter wie auf anderen Flügen. Es wurde ausreichend zum Trinken verteilt. Die Sitze waren fast a bissi zu eng."
Positiv: "Pünktliche Landung, 23kg Gepäckgrenze bei Handgepäck"
Negativ: "Teures Essen, Handgepäck musste aufgegeben werden"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Always late always charge for water that’s sad"
Positiv: "Left a bit late, but not the airlines fault. Crew was friend, plane was ok."
Negativ: "Nothing really."
Negativ: "Leider konnte ich meinen Norm-Koffer nicht als Handgepäck mit in die Kabine nehmen und musste ihn aufgeben, entgegen der Vorankündigung. Offensichtlich war zuviel Gepäck mit an Bord."
Positiv: "Crew did their best while sweating with the passengers especially prior to take off"
Positiv: "Pretty new aircraft"
Negativ: "Food is bad in coach"
Positiv: "Level of information"
Positiv: "Das Boarding hat gut geklappt und die Verspätung wurde aufgeholt"
Negativ: "Der im Vorraus bei swoodoo reservierte Sitzplatz wurde von British Airways nicht berücksichtigt. Die 70 Euro hab ich umsonst ausgegeben. Mache ich nie wieder. Ich werde nächstes Mal direkt bei der Airline buchen."
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Baden-Württemberg nach Richmond fliegen

Fluggesellschaften, die von Baden-Württemberg nach Richmond fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Baden-Württemberg nach Richmond in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Baden-Württemberg nach Richmond bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Baden-Württemberg nach Richmond nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Baden-Württemberg nach Richmond

Flexible Stornierung

Verzicht auf Änderungsgebühren. Flexible Flüge von Baden-Württemberg nach Richmond finden

Buche günstige Flüge von Baden-Württemberg nach Richmond

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

19.02.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
14:54 Std.FRA-RIC
26.02.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
19:00 Std.RIC-FRA
554 €
20.04.Mi
1 StoppMehrere Fluglinien
16:38 Std.FRA-RIC
29.04.Fr
1 StoppMehrere Fluglinien
12:25 Std.RIC-FRA
555 €
17.04.So
1 StoppMehrere Fluglinien
18:44 Std.FRA-RIC
05.07.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
12:25 Std.RIC-FRA
575 €
15.02.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
14:54 Std.FRA-RIC
22.02.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
20:15 Std.RIC-FRA
576 €
20.04.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
20:19 Std.FRA-RIC
29.04.Fr
1 StoppMehrere Fluglinien
19:07 Std.RIC-FRA
580 €
20.04.Mi
2 StoppsAir Canada
17:57 Std.FRA-RIC
29.04.Fr
2 StoppsAir Canada
19:35 Std.RIC-FRA
618 €
12.03.Sa
2 StoppsUnited Airlines
16:39 Std.FRA-RIC
18.03.Fr
2 StoppsUnited Airlines
17:30 Std.RIC-FRA
634 €
08.04.Fr
2 StoppsUnited Airlines
18:50 Std.STR-RIC
23.04.Sa
2 StoppsUnited Airlines
35:05 Std.RIC-STR
650 €
16.04.Sa
2 StoppsBritish Airways
27:36 Std.FRA-RIC
29.06.Mi
2 StoppsBritish Airways
18:18 Std.RIC-FRA
654 €
16.04.Sa
2 StoppsUnited Airlines
31:55 Std.FRA-RIC
02.07.Sa
2 StoppsUnited Airlines
16:30 Std.RIC-FRA
663 €
17.04.So
2 StoppsKLM
14:35 Std.FRA-RIC
03.07.So
1 StoppKLM
13:55 Std.RIC-FRA
668 €
02.02.Mi
1 StoppKLM
14:54 Std.FRA-RIC
30.04.Sa
1 StoppKLM
16:50 Std.RIC-FRA
669 €
17.04.So
1 StoppKLM
11:44 Std.FRA-RIC
02.07.Sa
1 StoppKLM
12:00 Std.RIC-FRA
670 €
16.04.Sa
2 StoppsBritish Airways
27:36 Std.FRA-RIC
05.07.Di
2 StoppsBritish Airways
18:18 Std.RIC-FRA
674 €
15.04.Fr
1 StoppAmerican Airlines
14:33 Std.FRA-RIC
01.07.Fr
1 StoppAmerican Airlines
16:03 Std.RIC-FRA
712 €
14.04.Do
2 StoppsBritish Airways
17:25 Std.FRA-RIC
29.06.Mi
2 StoppsBritish Airways
18:18 Std.RIC-FRA
714 €
15.04.Fr
2 StoppsDelta
16:47 Std.FRA-RIC
01.07.Fr
2 StoppsDelta
13:16 Std.RIC-FRA
716 €
16.02.Mi
2 StoppsDelta
19:34 Std.FRA-RIC
20.02.So
2 StoppsDelta
16:30 Std.RIC-FRA
726 €
15.04.Fr
1 StoppAir France
14:30 Std.FRA-RIC
02.07.Sa
1 StoppAir France
10:50 Std.RIC-FRA
730 €
08.04.Fr
2 StoppsAustrian Airlines
18:30 Std.STR-RIC
23.04.Sa
3 StoppsAustrian Airlines
17:55 Std.RIC-STR
954 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

20.04.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
27:19 Std.FRA-RIC
393 €
21.02.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
32:15 Std.FRA-RIC
396 €
16.02.Mi
3 StoppsMehrere Fluglinien
27:29 Std.FRA-RIC
401 €
19.02.Sa
3 StoppsMehrere Fluglinien
30:55 Std.FRA-RIC
408 €
15.02.Di
3 StoppsMehrere Fluglinien
41:35 Std.FRA-RIC
448 €
19.02.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
18:48 Std.FRA-RIC
503 €
27.03.So
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:34 Std.FRA-RIC
566 €
16.04.Sa
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:34 Std.FRA-RIC
573 €
16.02.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
27:59 Std.FRA-RIC
596 €
18.04.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
18:31 Std.FRA-RIC
632 €
20.04.Mi
3 StoppsMehrere Fluglinien
22:31 Std.FRA-RIC
633 €
14.04.Do
2 StoppsKLM
16:05 Std.FRA-RIC
637 €
27.03.So
1 StoppDelta
16:30 Std.FRA-RIC
640 €
13.04.Mi
1 StoppDelta
19:25 Std.FRA-RIC
641 €
20.04.Mi
1 StoppDelta
18:17 Std.FRA-RIC
642 €
15.02.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
17:30 Std.FRA-RIC
652 €
16.02.Mi
1 StoppMehrere Fluglinien
15:05 Std.FRA-RIC
679 €
19.02.Sa
1 StoppKLM
14:54 Std.FRA-RIC
713 €
15.02.Di
1 StoppKLM
18:38 Std.FRA-RIC
874 €
19.04.Di
3 StoppsAir Canada
30:38 Std.FRA-RIC
1.350 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Flüge nach Richmond

Reiseziel:

Richmond (RIC)USA

Angebote für den Rückflug:

Richmond - Baden-Württemberg

Kabinenklassen:

629 €

Ziele entdecken:

554 €