kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Dubai

DXB

Finde günstige Flüge nach Dubai

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Dubai

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Dubai
Mo. 17.05.
Mo. 24.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Dubai. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Dubai gelockert werden.

Nützliche Infos - Dubai Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 5%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

417 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

303 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

133 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Dubai

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Dubai? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Dubai für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 133 € Hinflug - 223 € Hin- und Rückflug, von Hannover 176 € Hinflug - 254 € Hin- und Rückflug, von Leipzig 329 € Hinflug - 337 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Dubai ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Dubai.
  • Der Flughafen von Dubai ist der Hauptsitz und das wichtigste Drehkreuz von Emirates, der bedeutendsten Fluggesellschaft Dubais. Flüge nach Dubai starten mit Emirates nonstop von Metropolen weltweit wie etwa London, Shanghai, Peking und Los Angeles.
  • Nutze Dubai als interessanten Zwischenstopp, wenn du auf die Malediven reisen möchtest. Starte beispielsweise in Frankfurt und fliege mit Emirates Richtung Malé auf den Malediven, denn mit dieser Fluggesellschaft gibt es einen Stopp in Dubai.
  • Die wichtigste Fluggesellschaft, die nonstop von großen, deutschen Flughäfen wie Frankfurt und Hamburg nach Dubai fliegt, ist Emirates. Auch Lufthansa fliegt von Frankfurt direkt nach Dubai.
  • Nonstop-Flüge nach Dubai dauern von Deutschland aus etwa 6 Stunden, Multistop-Flüge dementsprechend etwas länger.

FAQ - Flugbuchungen nach Dubai

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Dubai?

Welcher Flug nach Dubai ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Dubai?

Wie weit ist der Flughafen Dubai vom Stadtzentrum von Dubai entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Dubai?

Wie fliegen Sparfüchse günstig von Deutschland nach Dubai?

Wie kann man die Zeit am Flughafen bequem überbrücken?

Über welche Verkehrsanbindungen verfügt der Flughafen in Dubai?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Dubai?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Dubai?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Dubai zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Dubai?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Dubai beachten?

Top 3 Airlines für Flüge nach Dubai

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,4
Air France
Ergebnis aus 4.182 Bewertungen
7,6
Boarding
7,3
Komfort
8,2
Crew
6,9
Unterhaltung
7,1
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "food"

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Negativ: "Staff Curtsy and overall gestures!!"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "Exit row seat had much more space for legs, very much worth the upcharge for this seat."
Negativ: "Cabin temperature was very cool for me. Never used a blanket on an international flight before, and used a blanke on this whole 9 hour flight. Maybe a function of the seat location? Not sure but I was cold."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "The bread was fresh and food better than other times"
Negativ: "Crew is always aggressive and unfriendly"

Positiv: "The seat was very comfortable."
Negativ: "My boyfriend and I were required to gate check our carry-on luggage which required us to go through customs in Paris to get to our bag and re-enter security for our connecting international flight. I am unsure why this was the case as other passengers brought the same size luggage. Very upsetting."

Positiv: "The Delta flight service was much better than the Air France flight I took on the previous leg."

Negativ: "I’m not sure that short-hop flights should serve solid food. The quality invariably disappoints. Otherwise, all is good with this flight."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Crew was really good, polite, efficient. The aircraft was relatively new and clean (rare for an airline to provide a new craft on an Africa segment). Food was good, seats comfortable. Will definitely make them my airline of choice to the extent that I can cost wise."

Positiv: "Food and wine. Entertainment."
Negativ: "Sat closer to water closet. Maybe more air freshener in there."

Positiv: "Crew was very friendly. Food was excellent"

Positiv: "In flight entertainment was great"
Negativ: "seats very uncomfortable, boarding was a mess in Paris, priority luggage was annoying and made us miss our connection flight (as well as numerous delays)"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "cbvghjkl;"
Negativ: "mmmm"

Negativ: "Poor service. Terrible food. Aging aircraft. Terrible in-flight entertainment system. Really not good AirFrance."

Positiv: "Good food and crew"
Negativ: "Plane was old and seats were super tiny. Even an average guy would be uncomfortable in it. Can’t sit in one spot for longer than 15 min without getting sore."

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "I did like Flying with Delta and Air France but not with Ukrainian airlines (when booking , it should tell you what airlines will be used , to make a better selection )"
Negativ: "When I purchased my flight ticket , I purchased with a checked bag (23 kg /50 #) how ever ( who will fly to Ukraine with a 10kg suitcase) I booked for a KLM flight , they used (partener airlines ) when I arrived to LA I flew with Delta , they checked my Suitcase at no cost all the way to my final destinations , that was expected ! When I was going to return , they made me payed 120 dollars ( in Kiev , Ukraine (UIA) , I was very disappointed and I really will love an explanation about all this !"

Negativ: "Food"

Positiv: "Crew was nice, too short of a flight to figure out more"
Negativ: "no chance to try. Can’t pick a special meal in short term flights and snacks are not vegan"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Not much expected as it was a budget trip."
Negativ: "Poor timing in between connections, barely made in time to my first connection being the last person to board"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Missed flight due to lack of direction, last minute gate change and they shut door in our face after telling us they were holding plane"

Negativ: "Tiny uncomfortable seats."

Negativ: "My luggage was lost in Paris. Now I need to wait still."

Positiv: "25 min ahead schedule!!!"
Negativ: "Cabin space, too narrow rows."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "We flew with our special needs child without requesting any particular accommodations except for gluten free meals. The gate staff and flight crew identified him and allowed us special bordering that facilitated the process. That act of kindness is a rare experience on our part. Thank you Air France staff!"
Negativ: "Nothing."

Positiv: "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Negativ: "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Positiv: ". Budget airline with no legroom or extras"
Negativ: "See above. Nothing specific to like."

Negativ: "I am not sure why this happened, but our daughter, travelling away from home for the first time, was targeted at every step of her journey. From the terminal in DCA to Cincinnati, to CDG. Delta/Air France clearly singled her out. i am outraged! I have traveled many, many times and have sent hundreds of students on nearly the same trip -- and none have had as rough a time as she had. They will be hearing from me."

Positiv: "Ok"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Airplane really old. Cabin configuration economy was in front of economy plus. Just 1 bathroom for economy and economy plus. Economy plus seats old and uncunfuttable ( more than it should be )"

Negativ: "Couldn't make the connection....Overall....an aweful experience!"

Positiv: "The plane arrived in New York smoothly"
Negativ: "They lost my luggage and have no information as to where it is. It has been 3 days and no Information. There was only one meal for the flight and alcoholic beverages were not included."

Positiv: "Yelling, cheering and literally rolling in the aisle made for a really annoying flight"
Negativ: "Infusions bad behavior. Also, flight number was changed and AF. Was understaffed to handle questions on squirrelly luggage check."

Positiv: "Flight was smooth"
Negativ: "Food"

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Positiv: "Professional and safe"
Negativ: "Better boarding (lines too long)"

Positiv: "It was enough fast"
Negativ: "Too much money for nothing service."

Positiv: "Friendly crew"

Negativ: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Positiv: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Negativ: "6 hours delay due to bad weather."

Positiv: "Budget friendliness"
Negativ: "Quews"

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Positiv: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Negativ: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Positiv: "Prices on in flight purchases"
Negativ: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Positiv: "We landed"
Negativ: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Positiv: "The crew was so helpful and nice"
Negativ: "I was happy with everything"

Positiv: "Good airport . Punctual flight ."

Negativ: "Changing in luggage information was annoying"

Positiv: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Negativ: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Negativ: "Hi"

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Positiv: "Flight arrived"
Negativ: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Positiv: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Negativ: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Positiv: "Everything went to plan and we were very happy"

Positiv: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Negativ: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Positiv: "All!"

Negativ: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Negativ: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Positiv: "The crew was very nice. The flight was ok"
Negativ: "Not much of a food choice.."

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Negativ: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Positiv: "So many crying children"

Positiv: "Maybe the food selection and the price of it."
Negativ: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Positiv: "Staff were generally sweet & approachable."
Negativ: "Cannot understand management of border control security before boarding. This is done in the corridor on route to gate. Long long queues, then continued to queue before boarding in the waiting/holding room. No toilets once you enter the corridor to go to gate. Unsatisfactory management. Water from air conditioner dripping on me on board from take off. Not an immediate suggestion to move, but agreement to do so on my suggestion and then gentle insistence. Thankfully there was a seat for me! It seemed to be a problem staff were aware of which is concerning that Wizz did not block that seat."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Positiv: "Flight was on schedule"
Negativ: "No free drinking water"

Positiv: "Crew very friendly."
Negativ: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Negativ: "the fact the crew arrived to the gate after the planned boarding time causing us to stand too long on the stairways. check in via the app (using iphone 6) was a failure. i was certain i booked with extra luggage - at the check in i was told i didn't. from the reservation confirmation it is not clear what i paid for & there are no means to contact you - email, on line chat - you know the regular things every company today use to proivde customer services which is not only "give us you money". too bad this is WIZZ Air"

Negativ: "Checkpoint at katowice the wirst ever seen, personnel with very bad atittude wanting personal cosmetics to fit on stupid plastic bag, the rest wanted to scrap or document my bag to pay extra even I already pay for bring it inside cabin, same before boarding I have my computer backpack and already pay 10 eur for large cabin bag and before boarding they wanted for me to checkin baggage because rule is only backpack even I did explain I already paid large cabin, at end I paid 63 Eur total for my luggage I found completly dissapointed and abusing from many passengersbin the same sittuation, also fly have us inside the plane for more than 30minutes without leaving,"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."

Negativ: "The whole process of wizz Airlines is terrible. No customer service at the airport to hidden fees to airport 3rd party contractors who don't care at checkin Do yourself a favor just book a major carrier of your choice instead of saving 100& on weak I mean wizz Airlines. It will make Budapest a more enjoyable time before you touchdown."

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Positiv: "Departure on time, arrival ahead of time."
Negativ: "There is FAR TO MUCH chatter on the PA system. Cut the crap man! There are to many wining kids on board. DONT SELL TICKETS TO PARENTS WITH SMALL KIDS. They are VERY annoying."

Negativ: "No good planning for cabin baggages, caused ~2 hour delay, sitting inside the craft."

Negativ: "Unfriendly staff and very uncomfortable airplane. Seats were bad"

Negativ: "Seats"

Positiv: "Alles"

Positiv: "We landed without crashing"
Negativ: "The check in process, the upgrade process, the boarding process. And, everyone just sat where they wanted, even after I paid for the upgraded seat. The crew could not care less, and I ended up with the largest person on the plane next to me, who seat jumped, so I had to sit sideways the whole fly."

Positiv: "nothing"
Negativ: "i tried to cancel. as you can see i booked other tickets from IST to DXB but could not get a refund for these tickets"

Negativ: "Because of health reasons, we wanted to cancel the flight but there was no such option. berkanbaykam@hotmail.con"

Positiv: "Crew professionell, Sitz mit ausreichender Bein-/Kniefreiheit"
Negativ: "Fällt mir auf Anhieb nichts ein"

Positiv: "Crew war höflich und nett, Beinfreiheit ausreichend;"
Negativ: "Da fällt mir auf Anhieb nichts ein, was man noch hätte besser machen können"

Positiv: "Wir sind verspätete gestartet, waren aber trotzdem pünktlich da."

Positiv: "Price"
Negativ: "Very tight seating. No free nonalcoholic drinks. No entertainment, not even a radio."

Positiv: "Price."
Negativ: "Very tight seating. Not even water for free. No entertainment - not even radio."

Positiv: "The crew was good and smart"
Negativ: "Toilets are not good. Wash hand basin always blocked. I tried 2 different toilets and both are the same"

Positiv: "Genügend Platz. Sehr angenehmer Flug!"
Negativ: "Warum wird der Pass mit dem Flugticket nochmals und nochmals abgeglichen??"

Positiv: "Haben einen Flieger erwischt in dem ich genug Beinfreiheit hatte und sich auch die Armlehnen außen hochklappen ließen."
Negativ: "Die Durchsagen konnte man nicht verstehen"

Negativ: "Check IN desk, unprofessional and rude employees. Felt discriminated. Never again will travel with this company."

Positiv: "Took off on time"
Negativ: "Chairs"

Positiv: "Evry think"

Negativ: "Alkoholfreie Getränke, zumindest Wasser sollte kostenfrei sein"

Positiv: "Nichts war herausragend , aber auch nicht auffallend schlecht."
Negativ: "Es war leider sehr voll und eng. Der Sitz war sehr unbequem..."

Negativ: "We were really afraid from istanbul to beirut."

Negativ: "Wenig Platz, wenig Beinfreiheit, zu warm im Flieger"

Positiv: "Fairer Preis und reibungsloser Ablauf"
Negativ: "bisschen enge Bestuhlung für 1.90 Männer.."

Positiv: "Der Flug an sich, Boarding, Start, Landen, Gepäck erhalten war prima."
Negativ: "Wir hatten eine Stunde Verspätung. Bei dem, was ich durch die knisternden Lautsprechen verstanden habe, vernahm ich nichts von einer Entschuldigung oder mindestens Erklärung für die Verspätung. Das finde ich mangelhaft. Wie bei den meisten Fluggesellschaften sind die englischen Durchsagen sehr mangelhaft: 1. undeutlich und 2. viel zu schnell. Es gibt ja genug Zeit."

Positiv: "Uçuş mesafesi ufak olduğundan medjatik drum yok."

Positiv: "Good price basic amenities but all in all a great deal"
Negativ: "Everything was great!"

Positiv: "Free cup of ice."
Negativ: "Uncomfortable seats. No free WATER! Weight limit is ridiculous for a international flight. I will never travel with Pegasus again! I will try my best to spread the word on this airline."

Positiv: "They delivered me my order sanwhich and flight was on time"
Negativ: "The seats doesn’t have a jacket hanging hook.. so I had to hold my suit jacket all the way . And the seats didn’t have proper head rest so couldn’t sleep as well on the plane but the seat was not congested and was comfortable if day flight"

Positiv: "Easy check-in with great allowances for hand baggage and checked baggage."
Negativ: "Flight was delayed slightly but probably not the fault of the airline."

Negativ: "On my flight, passengers were rude to the extent that a fist fight broke out and cursing amongst everyone occurred."

Positiv: "Got to Barcelona eventually"
Negativ: "One hour 15 min late, gate officers did not update, screen kept saying 40 min delay even after sitting at the gate for one hour. It was hot, humid, every one was sweating. Least they could have done was to offer free water after making us wait for one hour 15 min in hot weather."

Positiv: "Da ich bisher noch nie mit Pegasus geflogen bin, hatte ich mir den gesamten Ablauf und die Situation viel unangenehmer vorgestellt. Der Pilot ist so sauber und ruhig geflogen, die klimazisierung in Flieger war auch schmeichelhaft und die Beleuchtung ebenso. Da ich nachts geflogen bin fand ich die Entspannung umso schöner im Flieger. Daumen hoch. Jedes mal aufs neue:)"
Negativ: "Ungemütlich waren nur die Sitze, da man kaum Polsternnoch liegemöglichkeit sich verschaffen konnte und die Preise im Flugzeug für Snacks Getränke und Co."

Positiv: "The plan arrived on time and landed on schedule. It was clean and there were no issues on this very short flight."

Negativ: "Food is not for free"

Negativ: "Huge delay from my flight to Turkey and again a delay returning to Germany."

Positiv: "The price"
Negativ: "The mass"

Positiv: "Nothing , It was veri terrible"
Negativ: "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Positiv: "Not much"
Negativ: "Oh wow there’s a long list: -flight was late -no food or drinks were offered -seats were dirty -plane was dirty -staff spoke very limited English -every single food we ordered was “sold out” -credit. At cpayments we’re not accepted -toilets were not clean I could continue but the above suffices."

Positiv: "Service"

Positiv: "Dr Flug nach Istanbul verlief pünktlich und ohne Probleme."

Positiv: "You get what you pay for, nothing more and nothing less."
Negativ: "Almost on every other airline you can check using the self-check-in computers at the airport; on Pegasus you can't, which caused unnecessary queues at the check-in desks (both there and back)."

Positiv: "Pünktlich gestartet. Personal war aufmerksam."
Negativ: "Die Sitze sind sehr eng!"

Positiv: "Alles gut!"

Negativ: "Food not included in price of ticket. Food offered for a fee was very limited. But then again the flight was less than 3 hours."

Positiv: "Nothing."
Negativ: "A lot of peoblems with this airlines. I will not use it again."

Negativ: "Leiderzu verspätung von ca. 3:30 std"

Positiv: "Okay"
Negativ: "Old plane"

Positiv: "Was a save travel"
Negativ: "Delay 1 hour."

Positiv: "im floh Amsterdam...musste ich lange laufen ,da die Flughafen zu gröss ist..... also es ging ....."

Mehr zu Air France
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Dubai fliegen

Fluggesellschaften, die nach Dubai fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Dubai in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Dubai bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Dubai nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Dubai

Buche günstige Tickets nach Dubai

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

08.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:50 Std.
FRA - DXB
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:05 Std.
DXB - FRA
05.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
FRA - DXB
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:05 Std.
DXB - FRA
05.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:05 Std.
NRN - DXB
09.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:35 Std.
DXB - NRN
05.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:05 Std.
NRN - DXB
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:45 Std.
DXB - NRN
01.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:25 Std.
BER - DXB
09.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:00 Std.
DXB - BER
05.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
FRA - DXB
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:05 Std.
DXB - FRA
04.11.
Do.
1 Stopp
Pegasus Airlines
10:35 Std.
DUS - DXB
14.11.
So.
1 Stopp
Pegasus Airlines
11:25 Std.
DXB - DUS
04.11.
Do.
1 Stopp
Pegasus Airlines
10:35 Std.
DUS - DXB
15.11.
Mo.
1 Stopp
Pegasus Airlines
11:25 Std.
DXB - DUS
27.10.
Mi.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:45 Std.
BER - DXB
04.12.
Sa.
1 Stopp
Pegasus Airlines
10:55 Std.
DXB - BER
24.05.
Mo.
1 Stopp
Air France
14:20 Std.
BER - DXB
31.05.
Mo.
1 Stopp
Air France
18:30 Std.
DXB - BER
21.05.
Fr.
1 Stopp
KLM
12:25 Std.
BER - DXB
27.05.
Do.
1 Stopp
KLM
17:45 Std.
DXB - BER
05.06.
Sa.
1 Stopp
Air France
13:55 Std.
BER - DXB
19.06.
Sa.
1 Stopp
Air France
12:25 Std.
DXB - BER
21.05.
Fr.
1 Stopp
KLM
15:30 Std.
BER - DXB
27.05.
Do.
1 Stopp
KLM
17:45 Std.
DXB - BER
21.05.
Fr.
1 Stopp
KLM
15:20 Std.
STR - DXB
27.05.
Do.
1 Stopp
KLM
18:45 Std.
DXB - STR
29.10.
Fr.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
9:00 Std.
MUC - DXB
07.11.
So.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
17:15 Std.
DXB - MUC
07.10.
Do.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
9:00 Std.
MUC - DXB
17.10.
So.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
27:10 Std.
DXB - MUC
29.10.
Fr.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
9:00 Std.
MUC - DXB
07.11.
So.
1 Stopp
Ukraine International Airlines
17:15 Std.
DXB - MUC
13.07.
Di.
1 Stopp
Egypt Air
10:40 Std.
DUS - DXB
27.07.
Di.
1 Stopp
Egypt Air
10:55 Std.
DXB - DUS
27.05.
Do.
1 Stopp
Qatar Airways
8:20 Std.
MUC - DXB
03.06.
Do.
1 Stopp
Qatar Airways
10:00 Std.
DXB - MUC
25.05.
Di.
1 Stopp
Lufthansa
10:35 Std.
DRS - DXB
30.05.
So.
1 Stopp
Lufthansa
10:55 Std.
DXB - DRS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

07.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:55 Std.
BER - DXB
07.06.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:45 Std.
HAM - DXB
07.06.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:35 Std.
NRN - DXB
31.05.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:55 Std.
BER - DXB
08.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:40 Std.
BER - DXB
31.05.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:55 Std.
BER - DXB
08.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:40 Std.
BER - DXB
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:35 Std.
CGN - DXB
25.05.
Di.
1 Stopp
Wizz Air
25:35 Std.
HHN - DXB
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:50 Std.
BER - DXB
05.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
29:35 Std.
BER - DXB
31.10.
So.
1 Stopp
Pegasus Airlines
11:25 Std.
BER - DXB
01.11.
Mo.
1 Stopp
Pegasus Airlines
31:00 Std.
DUS - DXB
09.06.
Mi.
1 Stopp
Pegasus Airlines
17:30 Std.
CGN - DXB
02.06.
Mi.
1 Stopp
Pegasus Airlines
10:30 Std.
FRA - DXB
31.05.
Mo.
3 Stopps
Wizz Air
46:45 Std.
HHN - DXB
24.05.
Mo.
1 Stopp
Gulf Air
14:15 Std.
FRA - DXB
31.05.
Mo.
1 Stopp
Gulf Air
8:30 Std.
FRA - DXB
22.05.
Sa.
1 Stopp
AnadoluJet
21:50 Std.
CGN - DXB
23.05.
So.
1 Stopp
Egypt Air
10:00 Std.
MUC - DXB
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:00 Std.
AUH - DXB
14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
24:30 Std.
DXB - AUH
14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:00 Std.
AUH - DXB
14.10.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:16 Std.
DXB - AUH
13.10.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:40 Std.
AUH - DXB
14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
24:30 Std.
DXB - AUH
13.10.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
14:45 Std.
AUH - DXB
14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
24:30 Std.
DXB - AUH
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First