Finde günstige Flüge nach Namibia

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Namibia

— Namibia
30. Dez — 6. Jan1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Fr 30.12.
Fr 6.1.

KAYAK übernimmt deine Suche

Spare 19% oder mehr

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Namibia

Komplett kostenlose Nutzung – ohne versteckte Gebühren.

Nach Kabinenklasse, kostenlosem WLAN und mehr filtern

Kombiniere Flug + Hotel und spare

TESTSIEGER Flugpreis-Suchmaschinen
- DtGV
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money

Aktuelle Flugangebote - Namibia

Beste Preise für Hin- und Rückflug, die unsere KAYAK-Nutzer*innen in den letzten 72 Stunden gefunden haben

SEHR BELIEBTWalfischbucht
2+ Stopps ab 1.050 €
2+ Stopps ab 1.051 €

Nützliche Infos - Namibia Flüge

Nebensaison

Januar

Hochsaison

Juli

Günstigster Flug

419 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

673 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

871 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 6%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 19%.
Flug von Hamburg nach Windhuk Windhoek Hosea Kutako
oder weniger
oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Namibia

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Namibia? 25% unserer Nutzer*innen haben Tickets nach Namibia für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Frankfurt am Main 532 € Hinflug - 715 € Hin- und Rückflug, von Hamburg 685 € Hinflug - 1.012 € Hin- und Rückflug, von Berlin 510 € Hinflug - 1.073 € Hin- und Rückflug
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Monat für Flüge von Deutschland ist der Januar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Namibia.
  • Möchtest du dir in Namibia einen Leihwagen mieten, dann musst du beim Straßenverkehrsamt in deiner Nähe einen Internationalen Führerschein beantragen. Diesen musst du dann zusammen mit dem EU-Führerschein am Flughafen bei der Anmietung deines Leihwagens in Namibia vorzeigen. Der EU-Führerschein allein wird zum Fahren und Anmieten eines Leihwagens nicht anerkannt.
  • Hast du dir am Flughafen in Namibia einen Leihwagen gemietet, dann solltest du diesen vor der Übergabe unbedingt auf seine Fahrbereitschaft überprüfen. Das gilt insbesondere für die Reifen und die Bremsen. Die Fahrzeuge sind hier oft auch bei den bekannten Anbietern am Flughafen im Vergleich zu deutschen Standards schlechter.
  • Viele Straßen in Namibia sind schlecht und entweder Schotterpisten oder Sandwege. Diese sind nicht nur schlecht für die Reifen, sondern vor allem bei Nässe gefährlich. Du solltest daher stets vorsichtig und langsam fahren, wenn du dich vom Flughafen in Namibia zu deinem Hotel begibst. Außerdem solltest du dich an die Hauptstraßen halten und Abkürzungen und Feldwege vermeiden.
  • Alle Flughäfen in Ghana verfügen über einen Taxistand. Die größeren Flughäfen wie Accra auch über einen Autoverleih. Mit dem Taxi sowie mit dem Leihwagen solltest du dich vor allem innerhalb der Städte beziehungsweise auf den Hauptstraßen fortbewegen. Abgelegene Straßen und Wege sowie Abkürzungen solltest du vermeiden. Hier gibt es oft keine Schilder und im Falle von Problemen oder einer Panne ist Hilfe meist weit entfernt.
  • Namibia verfügt über mehrere internationale und leicht zu erreichende Flughäfen. Wenn du auf deinem Flug nach Namibia die Landeshauptstadt kennenlernen möchtest, ist der Hosea Kutako International Airport (WDH) eine gute Wahl. Er ist zudem ein guter Anlaufpunkt, um die Erosberge und Auasberge zu erwandern.
  • Zieht es dich hingegen an die Westküste, empfehlen wir dir, zum Flughafen Walfischbucht (WVB) zu fliegen. Der Flughafen liegt in unmittelbarer Nachbarschaft zweier größerer Nationalparks, die sich an der Küstenlinie entlang ziehen und zum Teil ineinander übergehen.
  • Für eine Safari im Etosha Nationalpark empfehlen wir, entweder den Flughafen Ondangwa (OND) oder den Namutoni Airport (NNI) anzufliegen. Letzterer bietet einen direkten Zugang zum Park.
  • Wenn du vorhast, mehrere Gegenden Namibias zu bereisen, sind Inlandsflüge eine gute Option. Namibia hat einige Flughäfen, die ausschließlich von nationalen Airlines bedient werden. Lüderitz (LUD) und Oranjemund (OMD) sind zu empfehlen, wenn du das südliche Namibia erkunden möchtest. Zwischen ihnen liegt das Sperrgebiet, eine Diamantmine in der Namibischen Wüste, die nicht öffentlich zugänglich ist.
  • Air Namibia bietet Flüge von Windhoek nach Rundu (NDU) an. Der Flughafen liegt nahe der Grenze zu Angola und ist ein guter Ausgangspunkt für einen Besuch des Khaudum Nationalparks.

FAQ - Flugbuchungen nach Namibia

Die Top-5 Airlines für Flüge nach Namibia

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
8,2
Qatar AirwaysErgebnis aus 12087 Bewertungen
8,2Boarding
8,1Komfort
8,6Crew
8,2Unterhaltung
7,9Essen
Airline-Bewertungen

Good food. Friendly crew

Mehr zu Qatar Airways

Good food. Friendly crew

Tolle Maschine und super angenehme Crew.

Extremer Stress nach dem Upgrade auf Business class. Super advisor war extrem unflexibel. Meine Kids wurden extrem unfreundlich behandelt. Nach diesem Flug hat Qatar einen treuen Business Kunden mit mir verloren.

A long haul flight needs roomy and comfortable seats.

Crew war nicht motiviert, hat Dinge vergessen, Bestellungen wurden ignoriert

Delayed and hour talking off and delay the other end unable to get into the gate, had to wait on the runway for almost 40 minutes, not what you need on a 25 hour journey from Australia to the UK. No reason was given for the delay taking off, on arrival because we were late our gate was taken. Poor experienced.

Food should be supplied as per request. One meal option they are giving as per passenger request either vegetarian or non vegetarian. When real vegetarian people get to choose by that time all vegetarian meals are finished. Entertainment telugu movie collection is very poor. When 90% passengers are Telugu speaking there are only 2 Telugu movies whereas other language selection is more. Movies number should be based on passenger destinations

Food and the entertainment on the airline was good. The legroom between seats was OK because I am a female and I’m not too tall. As mentioned before the only issue I had was with the luggage. The only allowed one suitcase first passenger on the way to Karachi Pakistan. On the way back they allowed me to suitcase per passenger

Pricing

The luggage wasn't handled properly. My checked in luggage was damaged badly.

Checkin was greuling slow and an excruciating experience at the Indira Gandhi international airport. There were only 4 windows open to check in 300 passengers. It took me 50 mins to get to the window. I was there 3+ hours before departure time upon arrival from my domestic flight that arrived on Terminal 2. Security took another hour and no one from the flight ground staff came looking for me to expedite my security unlike the KLM staff. KLM staff was looking for their passengers in the security and immigration area for a good half hour. Also, I tried multiple times the day of my flight to WEB CHECKIN. the Qatar website and APP didn't let me do that either. I nearly missed my flight and was the last one to board!!!! I hope the airlines adapts to handle larger volume of passengers given the type of Airport rules and regulations. For example, IGA at New Delhi haa an additional Immigration step before security that's added an additional 45 min to my time to board the plane. Thank you and I hope a real human actually reads this survey response and it doesn't end up being processed by a computer bot that lacks human compassion and emotional IQ.

Positiv: "Excellent services"
Negativ: "Nice work"
Positiv: "Yes the crew was amazing and food was good"
Negativ: "Rest area could had been better"
Positiv: "Everything great!"
Negativ: "~"
Positiv: "The cre was really nice and very attentive."
Negativ: "The flight left the gate an hour late without giving us any explanation, I missed my connecting flight. The airline did offer a hotel to stay in, but no other apology or explanation was given to about 15 of us who missed a connecting flight."
Positiv: "Crew was amazing"
Positiv: "The crew was great."
Negativ: "Food wasn't that great."
Negativ: "Extraordinarily care taken On board. Very impressed with Qutar Airways. Excellent"
Positiv: "Die Crew war sehr nett und zuvorkommend."
Negativ: "Die Maschine war schon etwas alt."
Positiv: "Qatar Airways could not be described except a FIVE STARS airline. Great hospitality and respectful crew"
Negativ: "Qatar Air! So refreshing to have good service just when I thought it was gone in this "modern" world..."
Positiv: "War alles sehr gut!"
Negativ: "Nichts"
Positiv: "On line flight experience"
Negativ: "The food has to improve especially they have to provide fresh food"
Positiv: "Everything!!!"
Positiv: "Nice new plane Very friendly staff Acceptable entertainment system best is that you can skip the annoying advertisements"
Negativ: "Not enough personnel to serve food and drinks, way too slow Would work faster with two crew members per trolley. Run out of food until it was my turn... Seats are stiff and can be more comfortable like Qatar as in other Planes Choice of alcoholic drinks are limited, but this seems to be an issue with Qatar It seems Qatar likes to fill up middle seats instead of using the free aisle and or window seats"
Negativ: "3,5h verspätet"
Positiv: "Food and entertainment was fine."
Negativ: "Crew was not very organized or helpful. Need more training/experience."
Positiv: "Qatar airlines the service was awesome and the planes very clean"
Negativ: "Seating not able to upgrade"
Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"
Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"
Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"
Positiv: "Super Service Super Personal Pünktlich Essen war gut Tolle Filme"
Positiv: "Last row seats are never optimal but tha flight attendants were above par!!!"
Negativ: "Wonderful people! Cannot day enough about the difference that makes."
Negativ: "Was war denn hier los? -Beim Boarding mindesten 35°C im Flugzeug - nach 1 Std. Flug nur noch 15°C! -nicht ann alle Kinder wurde etwas zu spielen ausgeteilt. -Kinder bekamen nicht zu erst das Essen - trotz, dass das Flugzeug nicht voll besetzt war, ware nicht alle angebotenen Speisen vorrätig"
Positiv: "The hospitality of this airliners is unprecedented"
Negativ: "Nothing. Although the flight was delayed, we made up the time inflight. And the hospitality as 5 star."
Positiv: "1: Flugpersonal wieder sehr gut. 2: Kleines Frühstück wurde zur Verfügung gestellt wegen verpassten Flug. 3: Wurden automatisch in den nächsten verfügbaren Flug gebucht."
Negativ: "1: Nach Boarding wurde der Bus voll geladen mit Menschen fuhr aber nicht sofort zum Flieger. Wir mussten ca 20 Minuten im vollgesteckten Bus warten bis wir aussteigen konnten. 2: Flug hatte wieder spätere Abflugzeit von 30 min. 3: Meiner Meinung nach könnte bei einem verpassten Flug eventuell ein Upgrade in die Business Class erfolgen, wenn man schon Stunden am Flughafen warten muss und viel später als geplant zuhause ankommt."
Positiv: "1: Flugpersonal sehr gut und bei der Situation hilfsbereit. 2: Gekühlte Getränke wurden serviert."
Negativ: "1: Flug wurde mindestens 6 mal zeitlich verschoben. 2: Wir mussten 1 1/2 Stunden in einem ungekühlten Flugzeug auf den Abflug warten bei 30 Grad Außentemperatur. 3: Uns wurde VERSPROCHEN wir erreichen unseren Anschlussflug - haben wir nicht. 4: Gäste wurden nicht aufgeklärt warum die eine Verspätung von fast 4h zustande kommt."
Positiv: "Food , Crew , Plane, Cleanliness and Entertainment were good."
Negativ: "Didn't like the fact that I was never notified through email that the flight was from a different , newer airport in Islamabad. Originally my booking was from Benazir International Airport Islamabad but on the day of flight when I went to that airport , it was totally closed for operations and flights. And I asked people in the street e.g taxi drivers etc which airport my flight could be from. They told me that a new airport in Islamabad had become operational and my flight could be from the newer airport. I went to the new airport but I was late for boarding because my time was wasted in going first to the Benazir International Airport and then rerouting to the new airport. Fortunately the fight from Islamabad to Qatar was delayed and I was able to make it to the boarding and flew from Islamabad to Doha."
Positiv: "I appreciated the friendly and always service minded staff. The plane was clean and I enjoyed good leg room. I was happy with the menus and the film selection was entertaining and current. All over a great experience and I would not hesitate to choose Qatar again."
Positiv: "Flight duration was short"
Negativ: "Nothing in particular"
Positiv: "Bester Service den ich je erlebt habe"
Positiv: "Bester Service den ich je erlebt habe"
Positiv: "I took advantage of the upgrade offer, and it was well worth it."
Negativ: "Too many mosquitoes, but I'm not sure how they could have stopped them coming on board."
Negativ: "I missed my flight from Nairobi to Melbourne then the airlines asked for penalties and fare difference which in total was much higher than booking a fresh one way flight. I felt that the crew at Nairobi airport handled the situation pretty well however, the staff at the Nairobi reservation office were a bit cold and not very helpful."
Positiv: "Overall services"
Negativ: "Non-muslim aircraft allow standard prayer practices inside the cabin but Qatar airways cries over safety issues."
Negativ: "Chairs a little too small for long flights...."
Positiv: "They printed all 3 of my boarding passes for my connecting flights when I first checked in, made me worry about less"
Positiv: "350 von München nach Doha traumhaft. Personal auf beiden Flügen sehr gut."
Negativ: "777 von Doha nach BKK leider etwas alt."
Positiv: "I love the smiley flight attendant , especially for long distance flight. It would make it better trip to have smiley and helpful flight attendant. The meals provided by QA is good. it would be better with more fresh fruit on every meals."

Kein Business Class Boarding, Flug verspätet. Und er wäre noch verspäteter gewesen, hätte die Crew nicht nach 10 Minuten warten entschieden, die Kabine selber zu säubern. Dafür gab es einen tosenden Applaus. Sitzabstand in der Business Class der SWISS besser als bei der LH.

Freundliche Crew, sehr guter Service. Kabine des Airbus A330-300 nicht ganz auf dem aktuellen Stand

The fact that I had to pay an extra $75 to check-in my luggage was extremely disappointing as I purchased an Economy ticket online and was told that I had an Economy "light" ticket instead. This was the case when departing from Newark to Rome at the start of my trip- they required an extra $75 for that flight as well in order to check my bag. For $1,259.97 I did NOT purchase a "light" ticket as I knew I would need to check my suitcase. I expect a reimbursement of $150 for my extra cost. Please advise where to send proof of payment for reimbursement. Paola Rubbo 917-251-3284 Booking ID: K66B365

The food was really good for a flight; the crew were genuinely engaged and service oriented.

Leider sind die Sitze etwas ins Alter gekommen, denke wäre wieder einmal Zeit die Kabine auszutauschen.

Da ich praktisch den ganzen Flug durchgeschlafen habe kann ich nicht viel dazu sagen 😁

Food was good entertainment was mediocre flight was delayed about 1.5h

Positiv: "2 Flugbegleiterinnen waren sehr freundlich. Aber der für uns zuständige Flugbegleiter weigerte sich leere Flaschen bei uns abzuräumen. Solch einen schlechten Service, habe ich schon lange nicht erlebt!"
Negativ: "Service an Board war schlecht. Selbst auf Bitten den Müll abzuräumen, wurde er nicht abgeräumt. Völlig unverständlich."
Negativ: "Alles tipptopp!"
Positiv: "Everything was comfortable."
Negativ: "I can't think of anything."
Positiv: "Crew was very attentive, and boarding and off-boarding was relatively easy"
Negativ: "The seats were cramped, and hard to get out of when the person in front had their seat tilted back, it felt practically in your lap when you were seated."
Positiv: "Bei diesem knappen Abstand zwischen den Sitzen sollte man die Lehnen nicht bewegen können."
Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"
Positiv: "The crew was nice, the food was really good, the plane was clean, and they used reusable silverware and plates to avoid waste."
Negativ: "Vepflegung: käsesändwich nicht sehr angenehm"
Positiv: "Movies"
Negativ: "Crew was rude to passengers. One passenger asked for extra bread and crew arrogantly commented , we dont give but ok take one."
Positiv: "I never made the connection because the flight was cancelled. I liked nothing about the flight and to boot I got sick because I was up for over 40 hours straight... 11 of them spent in Customer Service line."
Negativ: "It was a terrible two day experience that would have turned into over 3 if I did not cancel my flight plans.... vacation ruined."
Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"
Negativ: "im hinteren Teil ist der Gang etwas gar eng zum laufen"
Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"
Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."
Negativ: "Grosse Verspätung, alte und unbequeme Sitze"
Positiv: "Crew is great."
Negativ: "The airline lost my luggage ."
Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"
Positiv: "Amazing crew"
Positiv: "The expedited transfer from late flight out of Rome was an amazingly efficint process, much appreciated. Was very stressed when I thought I could not make the transfer, but Swissair really had it covered. My compliments"
Positiv: "Best food I've ever had on an airline! Great flight. Not too full."
Negativ: "Arm rests didn't lift all the way up on the plane."
Positiv: "Die Besatzung auf diesem Flug war ausserordentlich. Sehr nett und aufmerksam."
Negativ: "The flight was delayed by more than two hours leaving from Delhi to Zurich and by more than an hour leaving Zurich to Chicago. The service on the Delhi Zurich flight was minimal, inflight entertainment did not work in spite of the crew trying to reset, the bathrooms were AWFUL!"
Positiv: "Nette Crew, wie immer. Schoggi am Ende. Bequeme Sitze."
Negativ: "Wartezeit am Gepäckband und verspätete Ankunft resultierend in 40min Wartezeit."
Positiv: "Good food and beverage options. Many movie and television selections."
Negativ: "The seats were too close especially when reclined. The lady next to me got into an argument 3 times with the man behind her and no one assisted the situation. The second security check needs a better signifier that it was done. It almost made me and another man miss our flight. Miserable attendants"
Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"
Positiv: "Aufmerksame Crew. Saubere bequeme Sitze,"
Negativ: "Etwas eng. Die Knie stoßen am Vordersitz an."
Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"
Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"
Positiv: "Crew was very attentive, information from the cockpit was enough to let us know but not disruptive"
Negativ: "Boarding was one long line that other passengers in the airport had to walk through. This was difficult for passengers with kids and those with needed special accommodations Ike wheelchairs, canes etc"
Negativ: "SWISS HAT SICH GEWEIGERT MEIN GEPÄCK NACH DUBAI durch zu checken - Trotz Business Class Ticket"
Negativ: "Swiss does not know how to handle their own problems and hurt passengers in the process."
Positiv: "Food/ staff/access to TV/movies etc!"
Negativ: "Seating/facilities"
Positiv: "Die lockere, freundliche Art des Personals. Trotz günstigem Tarif erhielt jeder ein kleines Sandwich...vielleicht aufgrund der 45 Minuten Verspätung, was ja nun einfach passieren kann."
Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"
Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"
Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."
Positiv: "Great cabin crew!"
Negativ: "While waiting to board SFO-ZRH flight Swissair personnel walked around and randomly pulled out passengers from line to check luggage dimensions. Since manufacturers adhere to airline baggage standards, no violations were found during checks. This misguided effort only resulted in publicly humiliating Swissair customers. Boarding process was pure pandemonium...this was the first time in recent memory, where all coach passengers were invited to board at the same time! Very inefficient! Crowded seating in coach,with ten passengers sandwiched in across Boeing 767 aircraft. Competing airlines flying identical aircraft have nine across seatings Thin seat cushions cause leg cramps after a few hours."
Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"
Positiv: "Flights attendant proficinal , food was great , first time experience ice cream on airplane served. Seats are comfy and wide , much space between seats compare with other airlines."
Negativ: "Nothing"
Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."
Positiv: "The crew and flight"
Negativ: "No airconditioning while waiting on the shuttle bus to the plane"
Positiv: "The crew was superlative, and after I was stuck for an hour at passport control I found the captain waiting with my dog(in his crate) to make sure of his well being. He said he made sure he kept the climate control at 20c the whole time on the plane. You hear all these animal horror stories but this went above and beyond."
Negativ: "Duty free---The plane was not able to take credit cards because machines not working and that was the same problem on flight ZRH to BCN. The power adaptor I wished to purchase was not available nor was a 2nd umbrella. Page 90-91 of your Duty Free Magazine."

My dream is to have little bit more comfortable seating. Seats are too hard. My travel involved three flights so I could definitely feel it. Food on the plane is a another one. On the flight from Toronto to Vienna the potato salad could be completely skipped (not so good). Instead I would add some fruit or other salad. Brownie in a plastic wrapping was not so easy to open.,There were lots of seniors and I noticed that they struggle little bit. Otherwise crew was friendly. Thanks so much for all the hard work!

Seats way too small for a long flight .... food, just ok ... boarding somewhat disorganised.

Trotz zweimaliger Mail und Einstellungen im Profil war keine „dairy free“ Essen möglich :(

There was one flight attendant on this plane that was very rude to the passengers. She was one of the younger ladies. I don’t remember ever getting her name but the way she is acting is unacceptable.

Same problems

Rude customer service, then lost my bags and my moms bags. She is ill and I'm stuck with out her meds or anything

Weg mit der Maskenpflicht! Sonst alles gut.

Dienstleistung wurde nicht geliefert wie gebucht und ich musste trotzdem Stornierungskosten übernehmen. Nie wieder.

There was no choice for the type of food I was getting, but everything was very tasty. The crew was very nice.

Mehr MNS Kontrollen während des Fluges, einige Fluggäste haben Maske nicht korrekt getragen Getränke Service inkludieren. Erwarte ich mir bei einer Premium Airline

Hi

keine warmen Getränke, Wasser oder Bier nur zum Kauf

Negativ: "The fees for the sporting bag was out of control expensive"
Negativ: "Comfort mostly"
Positiv: "Pünktlich!"
Positiv: "Pünktlich!"
Positiv: "Schöner kleiner Flieger"
Positiv: "Austrian... einfach sehr pünktlich!"
Negativ: "Poor selection of european films! There is a far bigger choice in e.g. Singapore airlines or Cathay Pacific. Rest was fine."
Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "We were delayed about 40 minutes due to air traffic. It appears they knew that, and we could have waited in the air conditioned terminal, rather than on the plane. And, I could have informed my Niece I would be arriving late, but I had no Wifi."
Negativ: "Made me go through security twice, 2nd time was right before boarding. Reason: randomly selected. And, they lost my luggage. No valid explanation given. Apparently, will get delivered on next day’s flight. A disappointing experience."
Negativ: "Leider nicht pünktlich"
Positiv: "The plane was comparatively clean"
Negativ: "Staff need to be a little more genuine with their simles or just don’t give obvious fake ones."
Positiv: "The crew was good. They were friendly and efficient. One did forget to return with a promised coffee but she apologized when I spoke of it to her."
Negativ: "1. no air conditioning until the plane was in the air. It was STIFLING on the runway. 2. no power sockets to charge devices"
Positiv: "Tolle Crew"
Negativ: "Abgeranztes Propellerflugzeug"
Positiv: "Plane was clean. Staff helpful"
Negativ: "We booked our seats online and later at check in received boarding passes with totally different seats. Ordered kids meals and was informed that they dont have any for our kids :("
Positiv: "Service"
Negativ: "Sitzabstand und die Klimaanlage an den Füßen nicht so kalt stellen."
Positiv: "Freundlichkeit der Crew."
Negativ: "Die Turbulenzen. Leider nicht beeinflussbar."
Negativ: "Mechanical problems caused a 5+ hour delay. Very poor communication regarding what was happening. It was my first—and last—time flying with Austrian Airlines."
Negativ: "Verspätung war unschön."
Positiv: "Alles bestens gewesen. War wirklich positiv überrascht."
Negativ: "Fällt mir nichts ein"
Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Boarding was a little off because we had to wait longer than expected for bused to bring us to plane . They should have Waited until buses arrived and then had passengers go through the gates so everyone could remain seated at the gate and not wait 20 minutes while standing."
Negativ: "Personal am Gate überfordert und extrem langsam. Alles verspätet: Informationen, Boarding, Abflug, Ankunft, Aussteigen - wie bei Austrian "normal". Daher fliege ich mit Austrian nur dann, wenn es nicht anders geht."
Negativ: "Pünktlich abfliegen, schnelle Gepäckabwicklung, wenigstens noch eine salzige Alternative zu süß"
Negativ: "Connecting flight tolerance and easy upgrade from one class to another."
Positiv: "Catering in business toll"
Negativ: "Verspätung. Leider jede Woche mittlerweile"
Negativ: "Keine Info über Verspätung Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von TAP"
Positiv: "Pünktlichkeit, Freundlichkeit des Personals am Check-In und an Board."
Positiv: "nicht viel"
Negativ: "laut , eng , klein , unpünktlich"
Positiv: "Nettes Bodenpersonal"
Negativ: "70 Minuten Verspätung auf einem 40 Minuten Flug Nicht mal die Auswahl zwischen süß und salzigem Snack"
Positiv: "Everything from boarding, service on board, disembarking--- easy and efficient--polite and friendly"
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Getränkeauswahl"
Negativ: "Eine alte AB Maschine mit geringem Sitzabstand. Unkomfortabel. Snacks sollten häufiger gewechselt werden. Verspätung."
Positiv: "Um diese Zeit wird das Programm abgespult, da erlebt man selten highlights. Allerdings war die abgespulte Leistung i.O."
Negativ: "Leider war das Flugzeug sehr voll, somit war es unangenehm eng."
Positiv: "Das Flugzeug war sehr angenehm, vermutlich noch relativ neu. Das Entertainment-System fiel dadurch positiv auf, dass es funktionierte, viele praktische Auswahlmöglichkeiten. Vglw. gutes Essen, welches den Europäern auch freundlich serviert wurde."
Negativ: "Offenbar war ein Teil des Personals nicht ganz frei von Vorurteilen ggü. Asiaten. Die unterschiedliche Behandlung fiel bei einigen Gelegenheiten auf. Leider war das ansonsten angenehme Flugzeug sehr eng und voll besetzt."
Negativ: "Alte Maschine. Ein Stück abgepackter Kuchen"
Negativ: "Flug ist ausgefallen"
Negativ: "Maschine ist 40 Minuten zu spät nach Berlin gekommen, in Summe 100 Minuten Verspätung, das Bodenpersonal war dann zu wenig um mit der Verspätung halbwegs umgehen zu können."
Positiv: "Dass es nur eine Stunde Verspätung war"
Negativ: "Dass Swiss gebucht wurde und Austria ihn durchführte, dass die Anschlussverbindungen nicht geklappt hat"
Negativ: "das essen und Service in der Business class lässt mittlerweile immer mehr zu wünschen übrig. statt Verbesserungen wird hier anscheinend auch schon immer mehr der sparstift angesetzt."
Negativ: "The plane was HUGE, too big. With such a big plane the crowd formed by the gate waiting to board was unmanageable. Also the giant plane felt like it was hard to maneuver during take off and landing. I would very much prefer a smaller plane. The touch screen in front of me was not always responding when I tried to tap the screen. The audio jack was also not working great; sometimes I did not have audio in my right earbud and I had to turn and fidget the plug. The earbuds provided by the airline did not even work when plugged into the screen, I had to use my own earbuds."

Staff on board was cheerful. Airport staff was Ok, but the plane was late and the boarding by zones makes it very stressful because I was in the last zone and therefore wasn’t sure I could get my bag onto the overhead rack. Plane was FILTHY.

Everything was good.

Chaotic boarding Food barely edible Premium economy? Not much of a difference on Lufthansa Entertainment console waa full of glitches Never again, Lufthansa!

Our luggage was left behind alongside many others who’d transferred from another Lufthansa flight.

Ich hatte noch nie so einen schlechten Buisness ( comfort ) Flug auf einer Langstrecke..... Hatte ein Internet Zugang gekauft, der nie funktioniert hat, nie wieder Lufthansa auf einem Langstreckenflug solange sie eine Buisnessclass haben

Das war die schlechteste Buisness Class die ich jemals geflogen bin. Hatte einen Internetzugang 25 Euro bezahlt, leider hat das Internet keine Zeit funktioniert, nie Wieder Lufthansa auf einem Langstrecken Flug solange sie so eine Buisnessclass haben........

Easier website to navigate

Boarding für business class war etwas chaotisch. Flugbetreuung war sehr gut. DB als Zubringer war eine Katastrophe.

The check in was not good. I was unable to check in on line the previous day. I was rudely informed that I was late checking in and I was on standby. My husband and I were separated on the eight hour flight. It was very difficult to travel so long away from one another.

No wifi or entertainment on board at all.

Super comfortable. Slept the whole way.

The airport and Luftanza were understaffed. It was slow going.

The seats seemed much closer together on this plane. I felt much more cramped than other journeys in coach. Other passengers around me who are taller or bigger had even even more trouble.

Couldn't change passenger, had to ignore this flight and lost 500€. Never Kayak again!

Not enough connection time

Ich hatte eigentlich das Niveau eines Linienflugs erwartet. Bekommen habe ich aber Billigflieger- Niveau. Das man für die Bordverpflegung zahlen muss, ist schon schräg. Das Stille Wasser und die 20g Schokoladentafel kann sich Lufthansa dann auch noch sparen, um den Gewinn richtig zu maximieren😡. Da kann man auch gleich mit Ryanair, easyJet oder sonst einem Billigflieger reisen.

The crew was very nice, 👍 We had it one food option.

Left 40 mins late and consequently missed a Lufthansa connection at Munich - which didn’t wait for a number of us. Pretty damned annoying

Wie beim Hinflug auch beim Rückflug Verspätung von fast einer Stunde. Auf Nachfrage zunächst keine Informationen und unfreundliche Antworten. 50 Minuten im Flieger warten müssen bevor der Start erfolgte. Erst auf Nachfrage gab es zur Überbrückung ein Wasser. Schade, dass man als Gast immer darauf Selbstverständlichkeiten aufmerksam machen muss. Dabei möchte LH angeblich immer ein Wohlgefühl an Board vermitteln. Das behaupten sie zumindest immer in der Durchsage. Enttäuschend.

One flight attendant was amazing, 1st class although she wasn't even in business class. Somehow felt others were tired or mind somewhere else, so not really good service. Choice of food was basic, but good choice of drinks. Plane was comfortable and I think pilot was a woman, which is a nice change. Excellent that there are dividers in the middle seat in business class. Corona restriction rules, like mask wearing rules is extremely wise. Other airlines removed it, but I like better your choice better. Feels safer.

Food was absolutely terrible…old plane.. small seats

My whole experience sucked and your customer service is terrible. Also, people can’t get hold of them on the phone.

Very efficient.

Angenehmer Flug, sympathische Crew

The crew is amazing. Very kind an organize people.

Positiv: "Everything went well and pleasant."

Document check to verify our negative covid test was efficient. The supervisor at the Frankfurt gate to depart to SFO was not helpful when I asked with group I was boarding with. Dismissive and said it was on my pass. If it was on my pass I wouldn’t have needed to ask. Everything else about the flight was good- on time departure and good crew given circumstances with covid, masking etc.

The remote on the entertainment system was defective and the seat mechanism was also not working properly, and this in business class….! Unacceptable!

Positiv: "Flug war ok"
Negativ: "Parken auf Aussenposition. Obwohl kaum Flüge stattgefunden haben. Keine Treppe zum Aussteigen. 10 bos 15 minuten gewartet. Gepäck kamm dann 40 Minuten nach Landung am Band an. Unakzeptabel. Keib Wort warum. Passagiere sind offensichrlich nicht so wichtig"
Positiv: "Die Crew war nett. Der Sitz war bequem."
Positiv: "Nette Crew, bequemer Sitz. Leckeres Sandwich"
Negativ: "WLAN dürfte doch auch gratis möglich sein ;-)"
Positiv: "Not even a bump ...seriously an amazing plane and pilot!"
Negativ: "The afternoon snack was disgusting ....(not just my exclusive opinion)"
Positiv: "Nothing was good, Soeacial meal Asian food was pathetic no taste completely bland. Boarding was chaos, too many confusions and crew was clueless. Will never fly A380 again as there are too many passengers and airline don’t know how to handle. On arriving in DEL the baggage room 2:30 hrs to come. Totally disappointed. Lufthansa has no control whatsoever they don’t even care."
Negativ: "Everything related to flight could have been better. I have flown Lufthansa multiple times in the past never had such drastic issues like this time. Completely disappointed. Should have booked Qatar instead."
Positiv: "Crew was kind and helpful. The flight left on time and was smooth."
Negativ: "The food could have been better! Also, the entertainment options could have been more current."
Positiv: "The crew was good."
Negativ: "Poor planning on having the connection in terminals far apart from each other."
Positiv: "Crew was awful. Grumpy and not friendly. They hate their customers especially children."
Negativ: "This was my worst experience on any Lufthansa flights. Worst ever!"
Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das Pathos"
Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"
Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"
Negativ: "Poorly equipped aircraft. No charging stations. No video of any kind. Pitiful food offerings. It's a four hour flight. Gotta do better."
Positiv: "DTW to FRA leg was direct, customs arriva was quick, select male staff on both legs of flight friendly."
Negativ: "Numerous instances of curt or rude airline personnel throughout trip. On the plane, stewardesses made it clear that they were not interested in providing drink or bassinet help as they had ‘paper work requirements’ or other more important things to do. Very shocking for business class tickets."
Positiv: "Tolles Personal"
Negativ: "Leider sehr unruhiger Flug, starke Kurven, viele Vibrationen"
Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."
Positiv: "Pilotin war eine Katastrophe. Flug ungleichmäßig und die Landung total schlecht. Das. hintere Teil ist aufgeschlagen."
Negativ: "Landung und Flug"
Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"
Negativ: "Alles ok"
Positiv: "Im stuck in London due to flight delays. I will never book with kayak again. I am so fed up with travel ticket i booked with kayak"
Negativ: "Food was OK, could have been better."
Positiv: "Wir sind First Class geflogen, hatten Sitze in der Mitte nebeneinander. Trotz des streckenweise holprigen Flugs hatten wir es sehr bequem. Freundlichste Betreuung während des gesamten Fluges. Wegen der Kaschmir-Krise wurde der Flug umgeleitet und dauerte ca 40 Minuten länger. Wir konnten den buchstäblich erstklassigen Service also länger nutzen. Die Flugbegleiterinnen hatten in der Ausnahmesituation alle Hände voll zu tun. Wir haben uns trotzdem bestens betreut gefühlt."
Negativ: "Das laktosefreie Menü war nicht auf First-Class-Niveau."
Positiv: "Neues Flugzeug, gutes Angebot an Bordunterhaltung, sehr freundlicher und angenehmer Service"
Negativ: "Nichts zu beanstanden"

I will continue traveling and proposing to my friends and family to fly with Ethiopian Airlines. It is simply excellent!

Positiv: "I like that it’s a direct flight from Newark to Lomé I like that it’s cheaper than over airlines I like that it’s a late flight: it allows out of state passengers to catch the flight without having to stay overnight in NY"
Negativ: "Some crew members are unfriendly The toilets are always smelly and dirty. The floor stick with pee. Pee all over the toilets seats. Unsanitary especially when you are traveling with a child or an elderly. The TVs touch screens do not work The volume of the crew is too high"
Positiv: "New airplane was comfortable and clean. Food was just okay."
Negativ: "We had to transit in Addis (connecting from Dakar) and the whole experience of going through the Addis airport, getting the voucher for the hotel, and going to the hotel was horrible: it took forever going through immigration and getting a simple stamp on the voucher (the latter an unsafe experience and time consuming, with hundreds of people piled up to get those stamps from just two people, crashing again each other, with no order, no lines). Somewhat there has to be a better way to manage this and make the experience safer and more comfortable to everybody. For instance, just enforcing to stay in line and organizing the lines would have saved everybody a lot of time and effort."
Positiv: "Asked for water that I never received. Wasn’t allowed to bathroom although still 20 min until landing and other people still got up"
Negativ: "Poorly organised meal service"
Negativ: "They know better than me"
Negativ: "Food must be better"
Positiv: "Flight Crew were great"
Negativ: "The baggage and checking in process. Better training did on the checking in crew for international flight baggage, one one person knew what the requirements are."
Positiv: "Crew was helpful. I had 3 seats to myself, so yes. Seating was amazing."
Negativ: "The lunch - tooo much rice no sauce. Food was okay. The sandwich was good."
Negativ: "wasserspülung der Toiletten im Airbus von Addis nach Harare hat nicht funktioniert, Toiletten verschmutzt, Spülen nicht möglich"
Positiv: "G"
Negativ: "G"
Positiv: "Crew was so nice and very helpful"
Negativ: "Timing, delayed by 20 minutes"
Positiv: "The food was good, seats were quite comfortable and the crew was awesome"
Negativ: "The entertainment was not that great"
Negativ: "Auf allen acht Flügen mit Ethiopian waren die Sessel und der Boden schmutzig und dreckig, abgewetzt. Die Crew lässt Dinge dir heruntergefallen sind auch einfach am Boden liegen. Langsam beim serviceablauf. Overhead bins teilweise bei start offen. Katastrophe!"
Negativ: "Auf allen acht Flügen mit Ethiopian waren die Sessel und der Boden schmutzig und dreckig, abgewetzt. Die Crew lässt Dinge dir heruntergefallen sind auch einfach am Boden liegen. Langsam beim serviceablauf. Overhead bins teilweise bei start offen. Katastrophe!"
Positiv: "Crew was very nice, very helpful"
Negativ: "3 hour delay in flight from Chicago to Ethiopia due to ‘mechanical issues’ made me miss my connection. I was put up in a hotel, but woke up in the middle of the night to roaches all over the place. Not the best experience"
Positiv: "Es hat alles gut geklappt. Boarding, Team und sitze sind sehr gut. Essen und Board Programm sind vollkommen ausreichend."
Negativ: "Nichts. Es war alles sehr gut. Ethiopian würde ich wieder fliegen."
Positiv: "Es hat alles gut geklappt. Boarding, Team und sitze sind sehr gut. Essen und Board Programm sind vollkommen ausreichend."
Negativ: "Nichts. Es war alles sehr gut. Ethiopian würde ich wieder fliegen."
Negativ: "Nothing"
Negativ: "Spent 10 hours in a broken seat... wouldn’t recline. Screen on next seat was broken so I couldn’t move there. Bathroom out of toilet paper and at the end of the flight there was SO MUCH TRASH AND STUFF EVERYWHERE it looked like the ground at an outside 3 day concert. I’ve never seen such a filthy plane. And the food needs improvement."
Negativ: "Lack of communication. The flight was delayed and boarding was very chaotic due to poor communication."
Negativ: "No entertainment available. Rude flight attendants."
Negativ: "The crew on the ground could be more friendly and could improve their communication. Improvement needed on the food."
Positiv: "Nothing - decades behind other Airlines."
Negativ: "Everything. Terrible old plane, bad food (made me violently ill), bole airport is depressingly bad and unorganised, boarding is like lucky dip... my seat was broken on the plane. It was an exit and still so uncomfortable. Never again..."
Positiv: "The overall work ethics and the ease of boarding was awesome as well as time line, for hotel transfer due to layoff time was also excellent"
Negativ: "Nothing really"
Positiv: "Sehr schmackhaftes essen"
Negativ: "1 h Verspätung beim Abflug (im Flugzeug sitzend) wegen Gewichtsverteilung der Ladung."
Positiv: "Price"
Negativ: "Checking in was poor. The booking didn't reflect in jhb or in two Aviv. Special meal was requested and not provided."
Positiv: "nothing"
Negativ: "untrained staff, pathetic food very conjusted spacewise."
Negativ: "Food was served to passengers from seat row 30 and beyond very late. About twenty minutes to landing In Addis so passengers were forced to gulp the food Hurrying which is not comfortable"
Positiv: "Vom Boarding bis hin zur Betreuung in den Maschinen war alles gut!"
Negativ: "Der Online Check-in hat nicht so besonders gut funktioniert. Da gibt es bei der star alliance klares Verbesserungspotential."
Positiv: "Brand New Aircraft"
Negativ: "N/A"
Positiv: "Great cabin crew and food"
Negativ: "Very old aircraft with broken seats"
Positiv: "The worst airline company I've ever used"
Positiv: "food and beer were fine"
Negativ: "4 flights ,4 delays. poor customer service . every thing is very slow ."
Negativ: "flight got delayed"
Positiv: "Children running up and down isles screaming while I was trying to rest. I had to go to the rear of the plane to ask the stewardess to bring it to a stop. They should have stopped it BEFORE I had to ask them to stop it."
Negativ: "Check in was a mess in Ethiopia."
Positiv: "you r best of the best"
Negativ: "stoping in irland only"
Positiv: "1) On time"
Negativ: "1) Food from Lusaka to Lilongwe was poor. Just sandwithes and drinks 2) Small bumpy, noisy plane from Lusaka to Lilongwe 3) No entertainment"
Positiv: "I was pleasantly surprised at the entertainment. Other than that, everything was pretty good. Nothing stood out as exceptional and nothing was particularly bad."
Negativ: "The seats weren't the most comfortable, but on a 10 hour flight, nothing is."
Negativ: "Crew was not friendly and seemed to ignore my requests. Seat was not comfortable. Food was okay."
Negativ: "Crew was not friendly and seemed to ignore my requests. Seat was not comfortable. Food was okay."
Positiv: "I do like the cheerfulness of the flight crew. They are very attentive."
Negativ: "The water is doled out in small cups. Not enough!"
Positiv: "aircraft was nice and well kept, and crew friendly."
Negativ: "too many announcements on PA (information could have been summarized and delivered in the beginning, so that those who prefer to sleep can)."
Negativ: "Nothing"
Negativ: "Poor service, not organized, dirty aircraft"
Positiv: "I did like the overall services. I was comfortable with the crew and was entertained. I enjoyed the night over in the fhoice of loudging with nazra Hotel."
Negativ: "I didn't like the quality of food in the hotel panaroma on my return. The hotel needed air refreshner as it wae stuffy and difficult to breath in. The reception was excellent but poor service."
Negativ: "The food is terrible."
Positiv: "Long flight but comfortable. Pleasant crews"

Buche günstige Tickets nach Namibia

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

12.02.So
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
19.02.So
NonstopEurowings Discover
10:35 Std.WDH-FRA
609 €
22.01.So
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
05.02.So
NonstopEurowings Discover
10:35 Std.WDH-FRA
637 €
25.01.Mi
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
08.02.Mi
NonstopEurowings Discover
10:35 Std.WDH-FRA
638 €
19.01.Do
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
12.02.So
NonstopEurowings Discover
10:35 Std.WDH-FRA
639 €
24.01.Di
1 StoppLufthansa
14:20 Std.BER-WDH
16.02.Do
1 StoppLufthansa
12:55 Std.WDH-BER
640 €
21.02.Di
1 StoppLufthansa
23:05 Std.HAM-WDH
07.03.Di
1 StoppLufthansa
16:05 Std.WDH-HAM
642 €
19.04.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:50 Std.DUS-WDH
09.05.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
18:45 Std.WDH-DUS
653 €
13.03.Mo
1 StoppQatar Airways
17:45 Std.DUS-WDH
28.03.Di
1 StoppQatar Airways
23:25 Std.WDH-DUS
656 €
19.04.Mi
1 StoppQatar Airways
16:55 Std.MUC-WDH
09.05.Di
1 StoppQatar Airways
17:40 Std.WDH-MUC
657 €
30.01.Mo
1 StoppQatar Airways
17:00 Std.MUC-WDH
21.02.Di
1 StoppQatar Airways
18:40 Std.WDH-MUC
659 €
02.01.Mo
1 StoppQatar Airways
23:40 Std.MUC-WDH
17.01.Di
1 StoppQatar Airways
18:40 Std.WDH-MUC
660 €
03.03.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
22:50 Std.DUS-WDH
16.03.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
20:50 Std.WDH-DUS
662 €
19.01.Do
NonstopLufthansa
10:10 Std.FRA-WDH
12.02.So
NonstopLufthansa
10:35 Std.WDH-FRA
666 €
19.01.Do
NonstopLufthansa
10:10 Std.FRA-WDH
12.02.So
NonstopLufthansa
10:35 Std.WDH-FRA
667 €
20.02.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
26:30 Std.DUS-WDH
02.03.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
19:45 Std.WDH-DUS
668 €
05.03.So
1 StoppEthiopian Air
14:45 Std.FRA-WDH
25.03.Sa
1 StoppEthiopian Air
15:55 Std.WDH-FRA
711 €
21.02.Di
2 StoppsAustrian Airlines
22:25 Std.HAM-WDH
07.03.Di
2 StoppsAustrian Airlines
19:20 Std.WDH-HAM
783 €
24.01.Di
2 StoppsAustrian Airlines
22:55 Std.BER-WDH
16.02.Do
2 StoppsAustrian Airlines
21:15 Std.WDH-BER
783 €
23.05.Di
2 StoppsEthiopian Air
17:20 Std.MUC-WDH
12.06.Mo
2 StoppsEthiopian Air
17:40 Std.WDH-MUC
787 €
26.02.So
2 StoppsSWISS
21:45 Std.STR-WDH
07.03.Di
2 StoppsSWISS
23:30 Std.WDH-STR
794 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

05.12.Mo
3 StoppsMehrere Fluglinien
34:45 Std.HAM-WDH
419 €
08.03.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:25 Std.HAM-WDH
440 €
10.01.Di
3 StoppsMehrere Fluglinien
37:50 Std.HAM-WDH
441 €
05.12.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:25 Std.HAM-WDH
447 €
24.02.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
23:25 Std.HAM-WDH
448 €
15.03.Mi
2 StoppsLufthansa
19:10 Std.BRE-WDH
464 €
14.01.Sa
1 StoppLufthansa
17:30 Std.STR-WDH
467 €
14.01.Sa
2 StoppsSWISS
35:45 Std.STR-WDH
484 €
15.03.Mi
1 StoppLufthansa
17:25 Std.BRE-WDH
484 €
11.01.Mi
1 StoppQatar Airways
23:55 Std.BER-WDH
509 €
24.02.Fr
1 StoppLufthansa
18:05 Std.HAM-WDH
518 €
16.12.Fr
1 StoppQatar Airways
22:15 Std.FRA-WDH
525 €
20.02.Mo
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
540 €
25.01.Mi
1 StoppQatar Airways
17:25 Std.FRA-WDH
544 €
22.12.Do
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
554 €
25.01.Mi
NonstopEurowings Discover
10:10 Std.FRA-WDH
556 €
14.01.Sa
2 StoppsSWISS
36:20 Std.BER-WDH
569 €
14.01.Sa
2 StoppsAustrian Airlines
36:50 Std.MUC-WDH
576 €
25.02.Sa
1 StoppEthiopian Air
14:45 Std.FRA-WDH
592 €
20.05.Sa
1 StoppEthiopian Air
15:15 Std.FRA-WDH
624 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Flüge nach Namibia

Angebote für den Rückflug:

Namibia - Deutschland

Kabinenklassen:

4.433 €
2.190 €
870 €
629 €

Abflughäfen ansehen:

640 €
720 €
974 €
803 €
653 €
658 €
822 €
861 €
741 €
659 €
790 €
761 €
Mehr anzeigen

Ziele entdecken:

1.560 €
1.050 €
1.050 €
637 €
Mehr anzeigen