kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Perpignan

PGF

Finde günstige Flüge nach Perpignan

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Perpignan
Mo. 08.03.
Mo. 15.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Perpignan
Es gelten Reisebeschränkungen für Perpignan. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Perpignan gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 21%.

Hochsaison

AprilDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 57%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

354 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

113 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

45 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Perpignan

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Perpignan? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Perpignan für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 93 € Hinflug - 334 € Hin- und Rückflug, von Leipzig 464 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 484 € für Hin- und Rückflug
  • Die Hochsaison ist im Oktober, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Perpignan ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Perpignan.

FAQ - Flugbuchungen nach Perpignan

Welcher Flug nach Perpignan ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Perpignan vom Stadtzentrum von Perpignan entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Perpignan?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Perpignan?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Perpignan?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Perpignan zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Perpignan?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Perpignan beachten?

Top-Airlines für Flüge nach Perpignan

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,4
Aer Lingus
Ergebnis aus 6.074 Bewertungen
7,6
Boarding
7,3
Komfort
8,0
Crew
7,1
Unterhaltung
6,8
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "The flight attendants were just awesome. First time flying with Aer Lingus and I must say they are my favorite airline henceforth"

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Positiv: "Never made it onto the plane due to flight departing early and my flight landed in Dublin late. So there was no experience for me on this flight"
Negativ: "The flight to Madrid left with about 15 passengers waiting to leave the flight from Chicago. We landed before our flight to Madrid was to depart. But by time we walked out we all missed our flight and had to rebook. I’m sure the flight to Madrid could’ve waited for the 15 of us. But they didn’t."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "FOOD"

Positiv: "Seats offered decent space and crew was nice."
Negativ: "I called the airlines and requested a special meal, and was only provided it one-way so was left unable to eat anything. Water was free, but would only give you small amounts and was very infrequent. Waiting in the queue to check luggage took over an hour. There were only a few attendants, and at one point all attendants left except for the one that was checking in flight attendants. Awful."

Positiv: "Like that we can check a bag and get free meal in economy on transatlantic flights. Good staff and nice plane."
Negativ: "Add water coffee tea gratis on short haul inter-Europe flights."

Positiv: "Der Flug ging pünktlich los. Ich habe noch nie so lange auf einem Nachtflug geschlafen und auch noch nie eine so saubere Toilette nach sieben Stunden Flugzeit vorgefunden. Meine Tochter litt unter Reise-Übelkeit und das Kabinenpersonal war sehr hilfreich und mitfühlend. Danke!"
Negativ: "Das Essen war sehr schlecht. Das Umsteigen in Dublin ist furchtbar. Der Flughafen ist unübersichtlich aufgebaut. Das Abfluggate des Anschlussfluges wurde ca. 3 Stunden vor Abflug bekanntgegeben. Aber aufgrund einer verschlosssen Glastür konnte man erst 25 Minuten (!!!) vor Abflug dort hin gehen. Es kam zu einem großen Stau vor der Tür und der Abflug verspätete sich entsprechend."

Negativ: "Worst airline ever. Was over one hour late. I was asking to get rushed through in Dublin in order to make my connecting flight and people were just rude. One security guy even started yelling at me. Very unpleasant experience, do not recommend at all."

Positiv: "Die Einreise in die USA ist in Dublin sehr komfortabel und problemlos"
Negativ: "Der innereuropäische Flug hatte keine Verpflegung und auch der USA Bereich am Flughafen Dublin ist diesbezüglich nicht gut ausgestattet."

Positiv: "The flight attendants on the plane were friendly an d helpful."
Negativ: "Boarding was disorganized. There was no reason or logic as to how people board the plane. People sitting at the back of the plane boarded with people sitting at the front of the plane. No in flight entertainment. Seating was tight. When we landed in Dublin we were ushered onto a bus to our connecting flight. I wish they had mentioned that would happen."

Positiv: "Der Flug ist leicht verspätet gestartet und gelandet."
Negativ: "Es war unklar, dass es keine vegetarischen Gerichte gab, zumal auf dem Hinflug vegetarisches Essen zur Verfügung stand. Es wurde kein Tee oder Kaffee serviert."

Positiv: "great on board staff great on ground staff in Dublin"
Negativ: "4 month ago where promised a bassinet for lap infant on transcontinental flight which was every time confirmed when calling in prior checking in. Once on the plane were told no bassinets available anymore due to many baby's on board. That was a deception! And a lie! All seats with capabilty for a bassinet were occupied by able healthy adults! There WAS not 1 bassinet on the plane!! Terrible check in staff in Miami...can barely communicate in English (for AER LINGUS!!)...they did not know their own luggage allowance policy...had difficulties to check in a lap infant."

Positiv: "great on board staff great onground staff in Dublin!"
Negativ: "almost 2 hours waiting in line to be checked in (unable to check in online) due to lack of staff...only 2 check in counters open."

Positiv: "Basic flight to Dublin"
Negativ: "Not enough water"

Positiv: "Excellent price and great service"
Negativ: "Not a lot of legroom"

Positiv: "I thought the staff were more friendly this time around."

Negativ: "Actuality an aer lingus flight, a secret code share. Flight overbooked by 35 people. 2 hours to find out I was bumped. Another two hours of waiting while one clerk worked each of the 35 people to rebook. Disaster. Tears. People delayed two full days with no hotel / food /etc. I'll never book british airways or through kayak again. Awful."

Negativ: "Overall poor customer service!"

Positiv: "They had vegetarian options for food."
Negativ: "I couldn't check in until I got to the airport so I was stuck in a middle seat. Boarding went smoothly but we sat on the run way for an extended period of time. The screens weren't working for the first 45 mintues and when they were finally reset the movies kept skipping which made it unwatchable, the 7 hour flight from hell."

Positiv: "Mir kommt vor, dass bei Aer Lingus mehr Platz zwischen den Sitzreihen ist"
Negativ: "Komischer Transfer zum Boardinggate, ein Kaptän den man schwer verstanden hat - wäre nett ein bisschen zu wissen wo man ist"

Positiv: "The crew was great once aboard, the food was well above average for airplane food, the drinks were reasonably priced and the entertainment options were great."
Negativ: "Attempting to check in online the day before was a nightmare and after half an hour on two different sites and an hour of speaking to very rude customer service reps for both BA and Aer Lingus, we were told we just had to check in in person. The check-in line opened fifteen minutes late, the woman who checked us in didn't answer our questions because she was busy talking to her friend. Once on the plane the Airbus seats were truly awful and should not hold a person for 10+ hours. The wifi also never worked."

Positiv: "Schnelle Abwicklung"
Negativ: "Flug wie immer verspätet und Flugzeug nicht sauber."

Negativ: "There was a 2 hour delay which caused us to miss our connecting flight. When we got off the plane we were given vouchers for a later flight but were then “bumped” from that flight because the tickets weren’t booked correctly. Everyone from American Airlines went home and we were left stranded in a foreign airport to figure our own way to Dublin. Worst flight and customer service EVER!"

Positiv: "Really comfortable seat"
Negativ: "Had to divert to Shannon due to fig. Bussed in FREEZING ancient vehicle to Cork"

Negativ: "very little leg room"

Positiv: "The stewardesses were really polite and friendly - also the pilots seemed to be in a great mood - it was a really nice and pleasant flight."
Negativ: "I can’t really find anything negative about this flight besides that this flight is the only AirLingus flight from Dublin to Vienna and it takes off 7 in the morning - maybe it’s possible to rearrange the schedule? I also don’t understand why the scheduled flight-duration is 3 hours when it took us 2:15h to get there (both directions) I mean it’s nice to not sit in a plane too long but people are being picked up by someone (taxi or family) and it would be nice to be able to tell them an actual time for pick-up"

Positiv: "The seats were comfortable, you could adjust the thing holding your head (headrest?)"
Negativ: "Seats were not cleaned before boarding, when told about it the stewardess just wiped it on the floor. Boarding opened half an hour earlier but the aircraft wasn’t properly cleaned yet - there were life vests on the floor which made me wonder why they were not in the place they should be. Flight attendants didn’t speak a single word of German. Arrived 40 minutes"

Positiv: "I didn't like anything."
Negativ: "The service was really poor. An international flight wee u have to pay for the alcohol, and no cheap either!! The food was mediocre! The plane was outdated. No USB or headphone. Only those offered by the airline and the sky da was awful!! The seats were small and not comfortable! The tv screen wasn't responding to the fingers, had to use the remote!! Everything was not nice at all. The stewardess and steward were not pleasant, it looked like they didn't want to be there or they were bother!! I will never fly again either British or Aer Lingos."

Positiv: "Nettes Personal, netter Pilot."

Negativ: "my ticket being canceled without me knowing"

Positiv: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."
Negativ: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."

Positiv: "had a row to myself"

Positiv: "The crew was VERY friendly and attentive. They responded quickly to requests and were very pleasant. Everyone was showed attention to details and put customer comfort at the forefront. They allowed people to relocate to seats allowing for more room and comfort once everyone boarded and empty seats were identified. The snacks and meals were tasty and generous. The entertainment options offered something for everyone - great music and movie choices. I would definitely fly Aer Lingus again."

Negativ: "There was no food or entertainment provided"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, der Flug pünktlich und das Boarding ging schnell"
Negativ: "Insgesamt war die Luft im Flugzeug etwas muffig und die normalen Sitze für große Menschen etwas klein, aber das sollte jedem bekannt sein."

Positiv: "Pre-check customs in Dublin is nice, flight left on-time, food was reasonably good, arrived early."
Negativ: "Seat space is tight as is usual with most airlines - people aren't getting smaller."

Positiv: "Friendly people"

Negativ: "Aer Lingus imposes a maximum limit of 10 kg on carry on bags. For checked bags, there is a minimum charge of 35 euros which seems very high for a suitcase of 15 kg or less. The charge increases by 5 euros for each additional five kilos. We had to pay an additional 70 euros over our air fares. In order not to have to pay any more, we spent a good amount of time shifting items from one suitcase to another to avoid exceeding any of these weight limitations. One more hassle which takes away from the pleasure of traveling!"

Positiv: "The automated check in and baggage tagging using the kiosk was fantastic! Very professional flight attendants. Overall very comfortable. Great options for entertainment - and we didn't have to "pay as you go." Clearly covered in price of the flight. Same with luggage - love not having to pay separate bag charge. Much preferred over the "nickel-and-dime-you-to-death" approach of U.S. airlines!"

Positiv: "The food was good the flight was average. The airline staff was very friendly and helpful."
Negativ: "The seats were very small not enough legroom. The armrests didn't fold up completely."

Negativ: "Sitze sind extrem eng."

Positiv: "clearing customs in Dublin rather than US was nice. Since we chose the flight based on price, It's reasonable to expect some corner cutting."
Negativ: "Aer Lingus operated the flight. Haphazzard ticketing/check-in procedure would have been stressful if it wasn't clear that everyone else on the plane was there in line too. Both legs of our trip with Aer Lingus were on older planes, that had obviously flown a lot of miles. It was a short flight, so food wasnt a necessity, but no beverages were complimentary. Given airline security, water, at least, should be complimentary on any flight."

Positiv: "The staff were very sweet and courteous love the Irish accent"
Negativ: "The seats"

Positiv: "Flight attendants were nice looking, very friendly, smelled nice they could not have been warmer people!!"

Negativ: "Leider waren wir aufgrund des verspäteten Flughafenbuses 'erst' 1 Stunde vor Abflug am Flughafen. Obwohl wir nur mit Hangepäck unterwegs und bereits online eingecheckt waren, war es uns nicht mehr möglich beim Self-checkin die Boardingkarte auszudrucken. Boardingkarte am Handy, wie bei sehr vielen Linien bereits Standard, gab es nicht. Auf die Frage was zu tun sei, verwies man uns auf die lange Schlange bei der Gepäckaufgabe und teilte uns mit, dass es knapp werden würde den Flug zu erreichen... Erst die 3. sehr freundliche Angestellte schickte uns zum Express Check-in und wir waren 25 Minuten vor Abflug beim Boarding. Das hätte man uns auch leichter machen können..."

Positiv: "Flight and service was fine - food was probably better than average in coach."
Negativ: "I have come to expect charging outlet for devices - this aircraft had none. Entertainment consisted of a few older movies - no newer releases."

Positiv: "Über die eingetretene Verzögerung wurde etwas spät, aber immerhin ausreichend informiert. In der Luft konnte ein Teil der Zeit wieder gut gemacht werden."

Positiv: "Es hat alles gestimmt. Der Flug war pünktlich. Trotz Billigfluglinie konnte man in Ruhe schlafen ohne Werbung ertragen zu müssen."

Positiv: "Check in in Dusseldorf was easy, bit they made up for it in Dublin!! In Dublin the check in and information desk of air lingus were awuful. Full of attitude and absolutely no knowledge."
Negativ: "Air Lingus is awful! It had 1:20 hours delay that resulted in missing the second flight."

Positiv: "Pünktlicher Abflug, mehrfach Service während des Fluges."
Negativ: "Sitzkomfort, USB-Ladestation am Sitz, Ablagemöglcihkeit am Sitz..."

Positiv: "Crew was okay ."
Negativ: "The seats were very uncomfortable, dirty , and smelly"

Negativ: "Keine über 24 Stunden Verspätung! Bessere Kommunikation seitens Ryanair über den Verlauf."

Negativ: "45 Minuten Verspätung, nicht ausreichend Sitzgelegenheiten im Boarding Bereich"

Positiv: "price"
Negativ: "we were 4 person traveling together and all seats assigned were separeted, including 2 children"

Positiv: "Problemloser Check in , nettes Personal"
Negativ: "Mehrklassengesellschaft beim boarding, Verpflegung auf dem Flug kostenpflichtig, Check in nur online möglich"

Negativ: "Was late for 1.5h"

Positiv: "Good crew"
Negativ: "Seats"

Positiv: "Verspätung wurde ganz gut eingeholt"
Negativ: "Verspätetes Boarding 3/4 Stunde verspätung am Flugzeug noch Wartezeit im heißen Bus. Crew teilweise sehr unfreundlich."

Positiv: "On time"
Negativ: "Bagaje"

Negativ: "Der Mitflug wurde uns auf Grund von Unwissenheit der Check In Dame über Einreisebestimmungen untersagt. Diverse Telefonate zu Momondo sowie Ryanair konnten uns in der Kürze Vorort nicht weiterhelfen!"

Negativ: "Boarding- keine Informationen für die Verspätung Boarding 40min verspätet"

Positiv: "Crew nett Sitze zu eng und unbequem....gibt nicht mal ein Zeitungsnetz vor einem an der Sitzrückseite!!!"

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Meiner Meinung nach kann man bei der Airline keinen Luxus erwarten, nicht für den Preis. Von daher stimmte für mich das Preisleistungsverhältnis."

Negativ: "a series of frustrating events, all of which i had to pay for, none of which were justified"

Positiv: "fast boarding with no fuss"
Negativ: "ususl no leg room"

Negativ: "Boarding in Manchester was a disaster. Scanned boarding passes, let everyone down the stairs to the apron, only for to be told to come all the way back up the strairs again because of a change of aircraft. Had to do the whole pre boarding and boarding process all over again. More interested in selling hot Panninis rather than check if we had a belt for our baby. Even after doing safety checks, they passed us and still didn’t have a belt for our baby. Only when we called them back And asked for a belt did we get one, and all this whilst the aircraft was moving. Waited over 25 minutes for our buggy bag to come out the baggage belt in Dublin."

Negativ: "Problems with the boarding pass. Personnel rude and totally not helpful."

Positiv: "alles ok"
Negativ: "...."

Negativ: "Missed the flight due to the delay. Had to buy ticket to get to Barcelona."

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Very noisy people, very drunk people and like in all Ryanair flights, the staff has to keep giving people alcohol, so they were getting even more drunk. Not a good experience when all of them starts standing like in a bar on top of your head and raise the volume of the voice for no reason. Also from the time we landed until the time we were allowed to leave the aircraft, 15 minutes passed. Without anyone telling us for what reason. Very annoying..."

Positiv: "Nothing."
Negativ: "Ryan Air have changed their online check in system with flights.Basically i was forced to pay for a seat spot on my return flight because they only allow 48 hour check in before flight if you dont purchase a seat. Because of the risk of not having access to print out my boarding pass when in Hungary while checking in there for the return part and that the app may not have worked on my phone it resulted in me paying additional fees or pay a larger sum to check in at Hungary airport. .Online check in should not be locked behind a paywell.This is dishonest business. The flight on the way delayed with no explanation and the company didnt bother to notify the airport of this and update the times on the boards or atleast a delayed notification at the airport. They tried to rush the boarding because of the fact they were delayed and boarded all passengers at same time in both priority and non priority queues which kind of defeats part of the purpose of those people paying the extra for priority boarding. Also this return journey of the flight was delayed too with no communication of a delayed take off. Despite the fact that Ryan Air claim to have the highest percentage of flights arrive on time i have yet to witness a single flight of theirs arrive on time which has me to believe the company is falsifying information on this record."

Positiv: "That I made it home..and that the pilot was honest about running late and tried to make up the time. The guy checking us in at Fuerteventura was very pleasant."
Negativ: "That the so called budget airline charges for everything..now on board bags. What next..a tariff for the toilet or to exit the plane..nothing would surprise me! 20kg isnt enough for a holiday...but just another excuse to charge more money. The on board staff never offered to help anyone struggling to find their seat or with their hand luggage. In fact the 2 girls at the back end of the plane were too busy bickering to notice anything. The space you get to sit in is ridiculous you can't even bend down in it. And the plane was delayed."

Positiv: "In Bergamo gab es 30 Minuten Wartezeit nach dem Einchecken - für Leute mit Knieproblemen eine Strapaze,"
Negativ: "Siehe oben: Kostenloses buchen der Bordkarten führte zu 2 Mittelplätzen in verschiedenen Reihen."

Negativ: "We attempted to cancel our reservations more than a week before our trip because my husband was hospitalized. Not with the flu or a broken arm, but a major and serious life threatening illness we are still dealing with. We provided numerous documents as proof of the absolute dire situation and they denied the request over and over again. I get that the tickets were "non-refundable" but at least offer vouchers, credit, or be totally a stand-up company and refund the tickets. It wasn't buyers remorse, trust me, we would have preferred to be in Portugal, rather than sitting in a hospital hoping and praying for his recovery."

Positiv: "Günstiger Flug"
Negativ: "Flug war leider 20 min zu spät"

Positiv: "Ich hatte immense Halsschmerzen und erhielt auf Nachfrage sofort eine Schmerztablette."

Positiv: "The flight arrived, boarding was fine."
Negativ: "The plane was hot and the stewardess made me keep my window open even though the sunlight got really hot. This seemed unnecessary"

Positiv: "freundliches Personal, der Flug war pünktlich, großzügiger"
Negativ: "etwas langes Warten in der Fluggastbrücke, unfreundliche Handgepäckregelung, obwohl der Flug nicht ausgebucht war..."

Positiv: "Families first, priority boarding everYthing fine"

Negativ: "An hour delay for take off, we were trapped in the plane"

Negativ: "We were delayed by an hour. There was no where to sit and there was no information about what was happening. Onboarding was chaotic. The luggage masters where not by the plane when passengers where ready to board so people just went up without handing in their luggage."

Negativ: "Its such a rip off that one has to pay extra to sit with your felliw travelers"

Positiv: "Sehr aufmerksameFlugbegleitern. Infos zum Flug vom Flugkapitän."
Negativ: "Immer ein paar stressende Mitflieger Gutes Management vom Personal."

Positiv: "Fast 2 Stunden Verspätung. Keine zuverlässigen Zwischeninformationen in der Anzeige. Unprofessionel"

Positiv: "Wir wurden rechtzeitig im Flugzeug darüber informiert, dass der Flieger wegen eines Unwetters anstatt mach Dortmund nach Köln fliegt."
Negativ: "Das (zu bezahlende) Essen war überhaupt nicht empfehlends wert. Das Personal von Ryanair konnte keinen Transfer nacvh Dortmund organisieren"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "We were not told the reason for the delay. We were not given an estimate of the length of the delay. No update information was given. We all understand there can be problems; but just tell us what they are? Then, we were all called forward to board, but I was still standing 45 minutes later in the queue. Let us wait in (relative) comfort in the terminal (restrooms, drinks, wider seats etc), don't start to board us ridiculously early."

Positiv: "Das Boarding verlief reibungslos, keine für mich sichtbaren Mängel erkennbar. Freundliches und aufmerksames Personal setzten dem i den Punkt auf."
Negativ: "Ich habe abgesehen von den doch recht harten Sitzen nichts zu beanstanden."

Positiv: "Das schnelle und unkomplizierte Boarding wie auch das verlassen des Flugzeuges. Die Flugbegleiter waren sehr Höflich und zuvorkommend."
Negativ: "Es gab keine Snacks! Das habe ich zwar nicht erwartet aber bei einem Flug nach Amsterdam der Swiss Airline gab es Umsonst Kaffe und Gipfeli das hat mir sehr gut gefallen."

Positiv: "Für organisiertes Boarding, schneller ein- und Ausstieg."
Negativ: "Randvoll Gepäcktermin Flieger aus dem Süden, da kommt die Lüftung kaum noch hinterher."

Positiv: "Das flugpersonal war nett..."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung.. Sitze sehr ungemütlich.. nicht mal ein kleines gratis Getränk..."

Positiv: "Abflug in Dublin mit +15 / an HH +5"
Negativ: "Maschine für kurze Flüge ok, bei längeren Flügen wäre ein höherer Sitzabstand besser."

Positiv: "Relativ pünktlich und vor allem hat der Pilot trotz unwirtlicher Verhältnisse die Maschine gut gelandet."
Negativ: "Wenn aufgrund eines Gewitters der Landeanflug einer Achterbahnfahrt gleicht, wäre es ganz nett, wenn das personal den verängstigten Reisenden mal ein paar aufmunternde Worte zusprechen würde. Ob das wohl auch beim Billigflieger möglich ist?"

Positiv: "Nach der Sicherheitskontrolle benötigt man 20min zum Gate D40. Der Bereich ist ordentlich und hat eigene Sanitärräume und eine Kaffeebar. Das Boarding erfolgt reibungslos, die Busfahrt zur Parkposition auf der Südseite dauert entsprechend lange. Bei schlechtem Wetter ist das Besteigen des Flugzeugs unangenehm (wie bei jeder Außenposition in FRA"
Negativ: "Crew war in Ordnung. Störend sind die Ankündigungen der Zusatzverkäufe. Die Kabine der neuen B737 war angenehm, Sitzabstand sehr ausreichend."

Positiv: "Cheap prices"
Negativ: "Uncomfortable"

Negativ: "Ich musste bei der Sicherheitskontrolle 25 Minuten warten, sodas ich 7 Minuten zu spät am Gate war (23 Minuten vor Abflug) und meinen Flug nicht mehr antreten konnte. Obwohl ich viel fliege, ist mir das zuvor noch nie passiert."

Negativ: "Verspätung, Passagiere mussten in winziger Halle warten und wurden nicht informiert. Zu wenig Beinfreiheit im Flugzeug."

Positiv: "Personal war sehr nett. Flug war relativ pünktlich."
Negativ: "Flughalle in Manchester war überfüllt und 35min wurde "Gate öffnet in 5min" angezeigt. Sitze sind für Personen ab 1,75 sehr eng."

Positiv: "Flugpersonal professionell"
Negativ: "Kein Essen inbegriffen"

Positiv: "Ryanair is a budget airline, so the flights are cheap and the service is ok."
Negativ: "Not enough room for carry on luggage!"

Mehr zu Aer Lingus
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Perpignan fliegen

Fluggesellschaften, die nach Perpignan fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Perpignan in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Perpignan bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Perpignan nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Perpignan

Buche günstige Tickets nach Perpignan

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
12:50 Std.
BER - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
28:55 Std.
PGF - BER
21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
12:50 Std.
BER - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
29:30 Std.
PGF - BER
21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
22:05 Std.
CGN - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
5:00 Std.
PGF - CGN
26.05.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
FRA - PGF
02.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
10:50 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
22:05 Std.
CGN - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
32:55 Std.
PGF - CGN
21.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
20:20 Std.
BER - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
29:30 Std.
PGF - BER
26.05.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
FRA - PGF
02.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
10:35 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
25:55 Std.
CGN - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
35:00 Std.
PGF - CGN
21.08.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:20 Std.
FRA - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:35 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
16:20 Std.
FRA - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
11:15 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
16:20 Std.
FRA - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
11:15 Std.
PGF - FRA
26.05.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
FRA - PGF
02.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:50 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
24:05 Std.
FRA - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
11:15 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
24:05 Std.
FRA - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
27:25 Std.
PGF - FRA
21.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
MUC - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:15 Std.
PGF - MUC
21.08.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:20 Std.
MUC - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
24:35 Std.
PGF - MUC
21.08.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:20 Std.
MUC - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
11:50 Std.
PGF - MUC
21.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:15 Std.
STR - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:05 Std.
PGF - STR
21.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:55 Std.
NUE - PGF
28.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:45 Std.
PGF - NUE
21.08.
Sa.
1 Stopp
Aer Lingus
22:55 Std.
DUS - PGF
28.08.
Sa.
1 Stopp
Aer Lingus
23:35 Std.
PGF - DUS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

30.08.
Mo.
2 Stopps
Ryanair
17:45 Std.
FRA - PGF
30.08.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:15 Std.
FRA - PGF
30.08.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:05 Std.
MUC - PGF
30.08.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:40 Std.
MUC - PGF
30.08.
Mo.
1 Stopp
Aer Lingus
21:45 Std.
MUC - PGF
30.08.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:40 Std.
FRA - PGF
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

09.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
NTE - PGF
12.04.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
PGF - NTE
19.04.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:50 Std.
LIL - PGF
23.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:45 Std.
PGF - LIL
16.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
NTE - PGF
19.04.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
PGF - NTE
07.05.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
NTE - PGF
10.05.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
PGF - NTE
23.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:50 Std.
LIL - PGF
07.05.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:45 Std.
PGF - LIL
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First