kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Tunis

TUN

Finde günstige Flüge nach Tunis

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Tunis
Do. 28.01.
Do. 04.02.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Tunis
Es gelten Reisebeschränkungen für Tunis. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Tunis gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

März Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

Juli Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 19%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

269 € (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

177 € oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

97 € oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Tunis

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Tunis? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Tunis für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Hannover 85 € Hinflug - 145 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 123 € Hinflug - 162 € Hin- und Rückflug, von Leipzig 164 € Hinflug - 223 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Tunis ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Tunis.
  • Der internationale Flughafen Tunis-Carthage (TUN) dient als Heimatstandort für die Fluglinien Tunisair, Nouvelair Tunisia, Tunisavia und Tunisair Express. Tunisair verkehrt zwischen Tunis und mehreren deutschen Flughäfen, wie Düsseldorf, Frankfurt am Main und München, sowie Wien und Zürich.
  • Wer günstigere Flüge nach Tunis sucht, kann auch bei der deutschen Billigfluglinie Eurowings buchen. Von Köln starten Direktflüge nach Tunis und von Berlin-Tegel fliegt die Fluglinie mit einem Zwischenstopp in die tunesische Hauptstadt.
  • Direkt am Flughafen ein Fahrzeug zu mieten spart Zeit und Energie. Diverse Anbieter, wie Sixt, Budget oder Hertz, haben ihre Schalter leicht ersichtlich in der Ankunftshalle positioniert. Ein Mietfahrzeug ist besonders dann eine gute Wahl, wenn Tunis nicht das einzige Ziel ist und du noch mehr Orte außerhalb erkunden möchtest.
  • Reisende, die nach einem langen Flug nach Tunis etwas rasten möchten oder einen Konferenzraum benötigen, können sich zum Tunis Grand Hotel begeben. Das Hotel ist mit dem Taxi circa 15 Min. entfernt und bietet neben eleganten Zimmern auch Konferenz- und Seminarräumlichkeiten.

FAQ - Flugbuchungen nach Tunis

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Tunis?

Wie lange dauert der Flug nach Tunis?

Welcher Flug nach Tunis ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Tunis?

Wie weit ist der Flughafen Tunis vom Stadtzentrum von Tunis entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Tunis?

Wie erreiche ich Tunis vom Flughafen Carthage-Tunis?

Was musst du beachten, wenn du ein Taxi vom Flughafen Tunis-Carthage in die Stadt nehmen möchtest?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Tunis?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Tunis?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Tunis zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Tunis?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Tunis beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Tunis

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Lufthansa
Ergebnis aus 27.772 Bewertungen
8,0
Boarding
7,8
Komfort
8,4
Crew
7,7
Unterhaltung
7,6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Desinfektionstuch an Board erhalten."
Negativ: "Freundlichkeit einzelner Crew-Mitgliwder."

Positiv: "Nothing!"
Negativ: "Racists bastards!"

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "More comfortable seats"

Negativ: "Everything went well"

Positiv: "Die Crew beim Boarding wie immer akkurat und freundlich. Leider gab es in der Eco nur ein Glas Wasser, was diesmal aber nicht kundgetan wurde (oder ich habe geschlafen und hab das nicht gehört). Danach war aber auch keine Motivation mehr vorhanden die ausgegeben Plastikbecher anzusammeln. Man sollte die einfach im Netz des Vordersitzes reinstecken. Naja ...."

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Negativ: "The touchscreen was so buggy and unresponsive that I opted to sleep instead of trying to find something to watch on it."

Positiv: "Service was excellent, amazing professional crew, vegetarian friendly pasta dinner option was delicious"
Negativ: "Metal bars in the middle of the leg room space make stowing a small carry on under the seat in front of you impossible for all passengers in a row. Also awkward to place feet around. No direct air vents so I felt hot even wearing just a t shirt. Breakfast not as good"

Positiv: "Ruhiger Flug - in time"
Negativ: "Zu früh :-)"

Positiv: "Food was absolutely terrible. Worst airline food of any trip I‘ve taken. Service was sparse. One beverage for the entire flight"

Positiv: "Crew war nett"
Negativ: "Passagiere wurden umgesetzt"

Positiv: "amazing"

Positiv: "Crew war nett!"
Negativ: "War eigentlich alles in Ordnung!"

Negativ: "Statt Streichung des letzten Fluges am Freitagabend eine Durchführung des selbigen"

Positiv: "Crew war informativ bezogen auf Verspätung. Bremsen in Bremen sehr fragwürdig. Kein Grund in Bremen so stark zu bremsen."
Negativ: "Landung mit Stop übermässig stark gebremst. Bin jahrelang selbst in Bremen gelandet mit viel grösserem Flugzeug. Nie Problem gehabt. Mopedflieger von Cityline brauch so eine Bremsung nicht total unkomfortabel für die Pax"

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Crew was amazing"

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Positiv: "Grundsätzlich guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... wir haben 2019, richtig?"

Positiv: "Food and crew were terrific."
Negativ: "Security at Frankfurt is particularly laborious"

Positiv: "Noch nie so ein chaotisches Boarding in MUC gehabt. Vier Gate Agents und trotzdem"

Negativ: "Mehr als 2h Verspätung"

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Positiv: "Der Flug war pünktlich und wir hatten Essen und Trinken an Bord."
Negativ: "Es war etwas kalt an Bord und das Flugzeug ziemlich alt und laut."

Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"

Positiv: "Can not fault anything"

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Moderne Maschine."
Negativ: "Boarding dauerte lang"

Positiv: "Selten einen guten und reibungslosen Flug gehabt wie eben mit Lufthansa. (Sonst meist BA, Easyjet oder Eurowings) Gab ein leckeres Pausenbrot (Salami oder Käse) und Getränke. Heutzutage nicht mehr selbstverständlich. Flug war pünktlich, trotz 25 min Taxi in LHR. Bequeme Sitze und sauber! Verständliche Durchsagen in angemessener Lautstärke (DE und engl), bin überrascht. Angenehme Kabinentemperatur (auch nicht selbstverständlich)"
Negativ: "Leider startet Lufthansa vom Terminal 2. Liegt ungünstig, wenn man mit Auto oder Bus an-/Abreist, weil erst der ganze Flughafen umfahren werden muss. 8kg Handgepäcksregelung ist echt nicht zeitgemäß und eine schickane. Mit Laptop, Tablet, Rasierer, Ladekabel und 1x Wechselkleidung knackt man das ganz schnell. Lufthansa Group ist bei manchen Flügen penibler als Ryanair! Es müssen ja keine 23kg sein, aber selbst KLM bietet 12kg."

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."

Positiv: "Very attentive staff Good info from captain and flight crew Nice individual TV"

Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"

Positiv: "Das Flugpersonal war äußerst nett, sehr aufmerksam, sehr routiniert und sehr professionell"

Positiv: "Personal freundlich und aufmerksam. Flug pünktlich."

Positiv: "Kind wurde von Flugbegleiterinen unterhalten, gut verpflegt Flugpersonal war sehr freundlich, sehr aufmerksam, besser geht kaum"

Negativ: "I was put on stand by because the flight was overbooked even though my reservations were confirmed by you, why?"

Negativ: "Look like everybody to not know what they want to do"

Positiv: "Verpflegung am Board war gut und Personal sehr freundlich gewesen. Sehr schnelle und kompetente Abwicklung beim Boarding."
Negativ: "Die Verspätung ist natürlich immer nicht gut, aber für uns war dies kein Problem gewesen. In 99 Prozent kann auch die Crew sehr wenig dafür."

Positiv: "airplane comfortable"
Negativ: "luggages were split and still lost can not find at the mean time"

Positiv: "Comfortable seat. Great service. Outstanding nothing"

Positiv: "Personal sehr freundlich, Flugzeug modern und sauber, Flug pünktlich"

Positiv: "Pünktlich, sauber, gutes Essen und Entertainment-Programm, und das Personal freundlich wie immer."

Positiv: "This 10+ hour plane ride was one of the longest and one of the best flying experiences we have had. The flight was smooth and comfortable. The flight attendants were very nice and their hospitality were second to none. We will definitely fly with Lufthansa again!"
Negativ: "A little more cushion on the seats please!"

Positiv: "We were greeted by cookies upon entering the flight. I liked this experience. for a 45min flight everything else was as expected."
Negativ: "having to climb up 6 stories with carry on luggage isn't fun. Some elderly people were struggling, caused everyone to slow down. I'd have taken the elevator if I had known we had to walk all the way up. Regardless, my expectation of German airports and German engineering is high, but things we take granted in US like escalators are a luxury in Germany and clear directions are missing... on the oncoming flight we had to wait for a door to be unlocked while everyone was stuck in the aisle way and stairs.."

Negativ: "Flight delays"

Positiv: "Staff were very friendly."

Positiv: "Comfort and space"
Negativ: "Plane was scheduled to depart at 10:30 and didn't leave ground until 11:40, unacceptable."

Positiv: "Noch immer eines meine Lieblings-Airlines. Durch und durch professionell"
Negativ: "Onion rings als Verpflegung..na gut. Bei 55min Flugzeit ok. Kein ausschlusskriterium"

Positiv: "I managed to get a seat in economy class upstairs on the Airbus A380-800, next to the window. Each window seat has a locker to stow all your in-flight stuff in and there is lots of legroom. I was impressed - that's saying a lot for a Boeing-lover. Crew was very attentive and always available."
Negativ: "Boarding could have been better organized."

Negativ: "Flight going out cramped seats, going back much bigger space and USB ports. Cabin crew weren’t very cheerful"

Positiv: "I didn’t like anything"
Negativ: "The female FA gave me an attitude when I asked about moving to a window seat"

Positiv: "Nice crew."

Negativ: "These jerks delayed our flight because our plane was late in arriving. Fine. They give us zero information on what’s going on as we stand in line forever. Then they load us onto the jet and apologize for the delay. Then the jerks announced a new delay. This time a flight in Palermo had technical difficulties, so we would take on their passengers. After another hour sitting in this tin can and our own flight passengers now missing there connections due to this double delay the pilot announced he has no clue what’s going on. He hasn’t heard from the company!!! The passengers were mad! Another time elapsed. Captain says we can’t wait. Let’s go. Now half of us missed our connections!! Air Malta I have a message to you. Clean up your unprofessional act. I get it that a flight had delays but then you did the same thing to us!! I’m pissed at your holier than thou attitude. You were 100% unprofessional."

Positiv: "Flight was perfect and on time. Seating comfortable."
Negativ: "No free snacks but available upon payment. But not cheap."

Positiv: "All was good"

Positiv: "Prompt boarding"
Negativ: "No complementary drink or snack"

Positiv: "nichts."
Negativ: "ansage werde in Maltesisch gemacht, english war von eine traurige Qualität obwohl englisch eine officiele sprache ist in Malta, einige ansage in Deutsch war absolut lächerlich, wäre besser gewesen diese wegzulassen. Flugzeug war nicht sauber."

Negativ: "2stunden verspätung im Flugzeug. Wir mussten warten und ein flug von 2stunden dauerte letztlich fast 5. Es wurde uns erst in der Luft verpflegung gegeben welche uns nicht einmal Offeriert wurde."

Positiv: "Bad seats, too small"
Negativ: "3 hours late taking off"

Positiv: "fabulous flight and crew"
Negativ: "Perfect take off perfect landing so smooth nothing more can be better - Thank you!"

Positiv: "Reibungslose Flug, wenn wir schon oben waren"
Negativ: "Ca 1 Std Verspätung"

Negativ: "Check in was a mess. I paid for a seat but was given a seat at the back. Fortunately, I had the print out and insisted to Ck it."

Positiv: "Pleasant crew. Clean plane."
Negativ: "Leaving on time (we were an hour late because of a discrepancy between number of passengers checked and number on board.) Would be nice to have at least a complimentary bottle of water."

Positiv: "Crew were ok. But flight was delayed and cabin was very warm."
Negativ: "If airline informs of delays, cooler cabins"

Positiv: "Boarding process was smooth and the flight was on time."
Negativ: "LONG lines to check bags at the Malta airport. Limited leg room on the plane. Checking bags is expensive."

Positiv: "It was only an hour and a half from Rome"
Negativ: "It wasn’t clear that my fare did not have free check in luggage. Check in luggage was very expensive! It’s going to cost me double what I paid my flight just to check in one piece of luggage in both directions."

Positiv: "On time , comfortable seats , nice staff"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Fare itself is very reasonable for distance."
Negativ: "Baggage fees are ridiculous! I paid double the cost of the actual flight for my checked bag. Have never had this happen in 25 years of travel. Is Air Malta becoming Ryan Air?? Staff couldn’t seem to get food service down. Constant running up and down aisle trying to sort out and sandwiches. Trying to nap on aisle seat with constant shouting was impossible. Seatbelt sign also sounds alarm constantly."

Positiv: "OK"
Negativ: "Flight delayed by 45 mins"

Positiv: "The smooth take off and landing. Excellent piloting"

Positiv: "The lounge and the staff were wxcellent"
Negativ: "Lack of information about reason for initial two-hour delay"

Positiv: "Flight attendants"
Negativ: "Food was awful"

Positiv: "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Positiv: "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Negativ: "Leg space was terrible. Just sitting my knees were touching the front seat, was unable to move."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Long delay. Flight was due at 1820. Arroved in milam hotel at 0030"

Positiv: "The crew were nice."
Negativ: "An hour delay, a cheap sandwich and no entertainment."

Positiv: "Pleasant approach of staff"
Negativ: "Planes are rather small"

Positiv: "nothing"
Negativ: "no legroom, no business class (while i payed for it), awful food, no business class lane, no space for luggage"

Positiv: "Very nice flight. Great service and a lot of seat room"

Positiv: "I got to where I needed to go."
Negativ: "Herded on to overcrowded buses to and from tarmac. Seats horrible. No worth the trip to Malta. Go somewhere else"

Positiv: "The security process at the airport was the best and fastest I have had. Flight was however delayed. But flight was short and enjoyable."
Negativ: "The delay of the flight could have been handled better. We were not advised why it was late or anything. But overall experience was good. Thanks"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "zu enge Bestuhlung"

Positiv: "The flight itself was fine. We have taken this flight several times and have never had any major issues. Seattle has improved its arrivals hall, so clearing immigration and customs is much quicker than it used to be."
Negativ: "Navigating Heathrow when changing terminals is horrid. I have no idea why they make you go through security again when you never leave a secure area. Always allow at least 2+ hours for a transfer. When boarding this flight usually does not have a gate. It is necessary to take a. Is to the plane and walk up the stairs, which seems like unnecessary delays."

Positiv: "The short flight."
Negativ: "I guess they are having problems getting flights out on schedule I had a long wait coming from the US and they added another 2 plus hours of wait at Heathrow....."

Positiv: "Quick and easy boarding"
Negativ: "Food and no entertainment, crew was not consequent with safety rules."

Positiv: "Friendly attendants on roomy older plane."
Negativ: "The "snack" was a very unappealing tuna sandwich which was basically an empty bun, but no one is on that flight for the food anyway. The entertainment monitor was broken, but again, it just didn't matter."

Positiv: "Tea and coffee should be included not you have to buy it!"

Positiv: "Comfortable flight. Polite and friendly team."

Positiv: "Really happily uneventful ride."
Negativ: "The passport control at Heathrow airport (for this airline) was beyond horrible. There were queues leading to even longer queues and we were two hours waiting to reach the passport control desk. It did take the edge off flying into this particular terminal in Heathrow."

Positiv: "1. The Flights Attendents we unfriendly and inpatient."
Negativ: "1-No entertainment 2-No wifi 3-Seats extremely close 4-Food awful, sandwich was soggy 5- Only water is complimentary 6-No frequent flier of US airlines for frequent flier points 7-Lost bag due to the tag being ripped off"

Negativ: "Late boarding. Later take off. Even later arrival (no gate available)."

Positiv: "Boarding was easy, check in online to save time and get a better seat"
Negativ: "No entertainment and seats are small"

Positiv: "The staff were friendly and helpful. I wwas provided with a snack and a drink which was nice too."
Negativ: "There is little that I can think of which I disliked about this flight to London, I would use Air Malta again"

Positiv: "Fast, efficient, easy"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "It was for the most part on time."
Negativ: "Basically a mostly-on-time bus in the sky. Both trips there were issues with soap in the bathroom. The first time: a shared hotel bar. The second: no soap at all. Food awful (tuna sandwiches for everyone served in a closed tube hurtling through the air not my idea of a good time) but it was a short flight from Amsterdam to Malta so whatever."

Positiv: "Relatively on time. Friendly crew."
Negativ: "Only had a bar of soap for the bathroom for everyone to use. Didn't seem very hygienic."

Positiv: "It was a short flight, so we didn't have a meal or anything like that. But all in all the service was fine."

Positiv: "The friendly staff at check in and at the boarding gate."
Negativ: "The food it far from satisfactory."

Positiv: "I loved the different features on the screen and the excellent. Customer service on this flights"
Negativ: "The space on the seat."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "The seat was very comfortable."
Negativ: "My boyfriend and I were required to gate check our carry-on luggage which required us to go through customs in Paris to get to our bag and re-enter security for our connecting international flight. I am unsure why this was the case as other passengers brought the same size luggage. Very upsetting."

Positiv: "Seats are comfortable on Business Class. Service is good"
Negativ: "Constant delays specially from CDG! Poor cabin service specially on this flight."

Negativ: "Our request for vegetarian meals got lost after a glight was cancelled."

Negativ: "First class bathroom could have been cleaner and wider - very narrow, hard to maneuver"

Negativ: "the tray was broken and the water felt all over. the flight was 1 hr delayed. All of us stood the 1 hr waiting to know what's next. We could sit."

Negativ: "I’m not sure that short-hop flights should serve solid food. The quality invariably disappoints. Otherwise, all is good with this flight."

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Negativ: "Really hard to get boarding passes online"

Positiv: "Food"
Negativ: "Seat"

Positiv: "Air. France usual"
Negativ: "No lights working on plane. Couldn't read or do work WiFi wasn't working either"

Negativ: "Couldn’t understand announcements"

Positiv: "Great crew and prompt boarding."
Negativ: "Airline food and close main cabin seating. Should offer upgraded meals, just like the extra seating space."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "Friendly attendants, entertainment variety"
Negativ: "Comfort, food could have been better."

Positiv: "The transfer times were excellent"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Positiv: "Flight was delayed 4 hours with no explanation"
Negativ: "Asked for wheel chair assistance and was not met in Paris. Had difficulty and barely made my flight. A gentleman who worked at airport assisted me"

Positiv: "Very efficient boarding. We actually departed earlier and then landed in Barcelona 15 minutes ahead of schedule. Overall a very smooth experience."

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "We were a little delayed, so I read my book. Not for long though as I was really tired after my flight from Los Angeles. I fell asleep right after take-off and didn't wake until we landed. Best way to fly :-)"
Negativ: "Very little legroom for a 6'1" guy. Would have liked a bit more space, but I guess I was too tired to let it bug me."

Negativ: "Missed the flight due to late landing from earlier connection"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Horrible delay. I got letd to my next flyight. The airline stuff didn’t assist me at all and didn’t wanted to help me getting to my next flight. Horrible"

Negativ: "10 minutes late to the airport....... No help, no refund, no nothing. Never using you again"

Positiv: "Just a routine flight but done with perfect execution."
Negativ: "Nothing."

Positiv: "Liked the transfer"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Negativ: "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Negativ: "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Positiv: "Great service and food."
Negativ: "Tv screen is resolution is to low. Hard to see details."

Positiv: "1. Entertainment - Decent movie selection. I wished the angle of the screen in economy could be adjustable as well. Turkish Air does it better. Once the seat ahead of me reclines I dont have too much hope of saving my eyes from the awkward angles."
Negativ: "1. Boarding - Learn from maybe Turkish Air who allocate people zones based on where you are seated in the plane. People seated all the way in the back should be allowed to board first and fill the plane back to front. Makes it less likely for you stand around waiting for people as well people all the way in the back making contact with every possible human already seated in the aisles. 2. Comfort - Window seats are too hot, middle aisle seats are too cold 3. Thankfully they do have halal offering. Now if they will even let me choose that I am allergic to seafood. Glad for the chicken. Nothing to boast about."

Negativ: "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Positiv: "Crew was very nice and the plane was clean and comfortable"
Negativ: "Worse food I ever had on a flight ( a small bowl of lentils and some bread) Movie selection was poor, although not a big deal"

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Positiv: "Offering a drink on such a short flight is appreciated albeit unusual these days. Crew was very professional and friendly."

Positiv: "Alles bestens"

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "The flight was pretty smooth considering it was a small plane."
Negativ: "I did not appreciate having to give my hand luggage into the hold which meant that I did not have any money to purchase any drinks on the flights and I was also sitting next to an overweight man which made it very tight for space."

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Negativ: "The flight was delayed 40min So i missed the connection in Leipzig"

Negativ: "It was so late and we were not told anything!!!"

Positiv: "Easy boarding"
Negativ: "Leaving on time"

Positiv: "Awful!!!!"

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "Kein Kind hat geweint"
Negativ: "Bisschen strukturiert vorgehen"

Positiv: "The crew was very attentive and personable during the flight."
Negativ: "Our departure was delayed 2 hours because an unaccompanied minor was placed on the wrong flight--UA's fault. That began a domino effect of missed connections. When the landed, We were given little information on how to re-book and had to wait in several long lines. All told, 12 hour delay to Milan"

Positiv: "Freundliches Boardpersonal, sauberer Kabinenraum und saubere Sitzplätze"
Negativ: "Wie mittlerweile bei fast allen Airlines gibt es Getränke während des Fluges nur noch zum Kauf angeboten. Ich finde generell, dass ein Becher Wasser immer drin sein könnte. Es gibt ja aber auch Gott sei Dank andere Möglichkeiten, sich an Board zu versorgen."

Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."

Negativ: "Sitzabstand"

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Positiv: "The crew was welcoming and friendly. The choice of movies was awesome."
Negativ: "The seat i was in had many stains on it and there was garbage under my seat. Someone needs to clean better... Also, need to look at passengers more closely as at least 2 still had cell phones on at take off"

Negativ: "Pünktlichkeit Priority boarding für Familien mit kleinen Kindern Platzangebot"

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Beide Flüge von Eurowings hatten Verspätung. 20 und 45 Min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Fliegt nicht von Paris aus"

Positiv: "check in war eine Katastrophe. 2 Frauen hinterm Tresen, die im Durchschnitt 10min pro Fluggast brauchten, um das Gepäck entgegen zunehmen, obwohl die meisten bereits eingecheckt waren"
Negativ: "s.o."

Positiv: "Die Crew war sehr nett."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung. Dann im Flieger die Ansage, dass man voraussichtlich noch 2,5 h auf das Startfenster warten müsse, weil nicht genügend Fluglotsen da sind. Zum Glück ging es dann nach 30 min doch los."

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Negativ: "alles ok"

Positiv: "Very fast check in. No problems"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"

Positiv: "The crew was nice, seats were comfortable."
Negativ: "I didn’t appreciate the surprise of having to pay $50 Euros to bring my bike, which then required I leave the baggage drop off line, go to customer service to pay, return to the baggage line to pick up my bag and boarding pass, and then go to the special luggage handling line."

Positiv: "Super pünktlich"

Negativ: "Kostenlose Verpflegung! oder wird Eurowings auch Billigairlines!?"

Positiv: "Ticketpreis, Mitglied der Lufthansa-Gruppe."
Negativ: "Hohe Mehrkosten für Aufgabegepäck sowie Sitzplatzreservierung mit mehr Beinfreiheit (bin 190cm groß und hätte im Normalsitz kaum sitzen können). Snacks kann man vergessen. Bei diesem Flug war kein Gratis-WIFI vorhanden; ist weniger ärgerlich wie beim Hinflug wo eines vorhanden war jedoch nicht funktioniert hat."

Positiv: "I felt safe on board... the cabin crew members at least got that right. The toilets were clean."
Negativ: "Better entertainment system... better food and more courteous cabin crew members....."

Negativ: "Das Gepäck stand in Berlin 45 Minuten vor dem Gepäckband, bis es mal aufs Band geladen wurde."

Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"

Positiv: "No frills but no dramas either. All efficient and friendly. Helped that there were many empty seats"

Negativ: "Flug kurzfristig anuliert - Grund "schlechtes Wetter" nicht nachvollziehbar"

Negativ: "Beinfreiheit: Knie eingeklemmt"

Positiv: "Seats at the front are comfortable with space for the legs."
Negativ: "One drink within almost 4 hours flight is not enough."

Negativ: "Schlimmer Automaten Check In Zwang ( trotz online Check In). Funktioniert meistens ohnehin nicht, wie auch dieses mal. Stress für Kunden und Personal."

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Gut, freundlich und pünktlich"

Negativ: "Der Flug war 20 min verspätet und in Hamburg mussten wir dann noch 15 Minuten auf Busse warten, weil keine verfügbar waren."

Positiv: "On time"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Very speedily boarding, crew dealt with a passenger with a large bag well."
Negativ: "Chair didn’t lean back, unclear that water wasn’t free"

Positiv: "- Druck der Bordkarte für Folgeflug am Schalter nicht möglich, keine sinnvolle Unterstützung durch den Eurowings Support - 90min Verspätung weil Copilot plötzlich krank - Ekelhaftes Sandwich und 200ml Freigetränk für fast 3h Aufenthalt in dem Flieger Fazit: Zum Abgewöhnen"
Negativ: "Das Essen bestand aus einer Scheibe Toast, geformt zu einem Sandwich mit Schmierkäse. Dann verteilt doch lieber einen guten Schokoriegel!"

Positiv: "Lief alles reibungslos. Nettes Personal."
Negativ: "Kein Essen und keine Bordunterhaltung."

Positiv: "On time flight and friendly staff"

Positiv: "The tablet selection was very variety."
Negativ: "The announcement was hard to hear the volume was loud but something not quiet understandable"

Negativ: "Took half hour extra to board an have us waiting for the bus from the terminal to the plane on the stairs"

Positiv: "The staff is always very polite and nice."
Negativ: "First flight of the day was majorly delayed. I understand these things happen. But all flights before 09:00 are the star flights where airlines get their on-time departure scores. They failed today."

Positiv: "The flight was on time and the staff were great."
Negativ: "The seats are quite worn, with crumbs and drips here and there from previous flyers, and the magazines very dog-eared - makes you feel a bit like you don't want to touch anything."

Positiv: "The crew was very amazing, the seat at the plane was ok"
Negativ: "Was another good experience with kayak."

Positiv: "Great airline"
Negativ: "More choice of food"

Positiv: "Yes de crew was amazing."
Negativ: "The food could be much better. And the sits also, I think the plain was an old one. Anyway it was a good flight. Thank you."

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Positiv: "boarding was relatively good"
Negativ: "they didn't offer me or my husband absolutely nothing to drink! and the trip was awful!"

Positiv: "They we're on time and orderly boarding."
Negativ: "I did not like the fact that you Kayak did not put notes in booking about having to buy a SEAT AND TO PAY FOR HAVING TO PAY FOR CHECKING A BAG. YOU NEED TO TELL PEOPLE UP FRONT WHEN WE BUY A TICKET THAT IS A LOW PRICE ALL THESE EXTRAS HAD TO BE PAID. PLUS THE TICKET COUNTER DOES NOT TAKE PAYMENT FOR BAGS IN MARCO POLO AIRPORT. I HAD TO HO UPSTAIRS TO A SEPARATE COMPANY AND WAIT TO PAY! ON TOP OF THAT. THE AGENTS CHECKING HAD A BAD COMPUTER. 2 AGENTS TO CHECK IN 120 PEOPLE. I KNOW YOU WON'T GIVE THIS INFO OUT SO I WILL NEVER USE YOUR SERVICE AGAIN."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "I am new to Air Europa, and I have had a great experience with several flights."
Negativ: "They could use kiosks at check in, to move the line a little quicker."

Positiv: "We did arrive"
Negativ: "15 mins late...boarding...looked like a circus...got double billed for my luggage...person in charge of boarding ...total B to customers.... There are other options...take them."

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "The staff was very friendly"
Negativ: "It was a long flight and for a period of 3 hours if you wanted anything to drink you needed to go look for it. They should have come around with water every 2 hours is my suggestion"

Positiv: "Salimos a tiempo"
Negativ: "Los sobrecargos muy deficientes, poco amables, sirvieron muy tarde la comida, contestaban muy mal a lo que se les preguntaba, pésimo servicio"

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Positiv: "The flight was half empty which was great as i had 3 seats for myself. Everything was on time and functional. The crew was polite and nice."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Very helpful crew. Courtious."
Negativ: "I had the chicken. Not very good. Also. In Rome Alitalia employees were doing checkin and it was a bit chaotic and disorganized."

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "The 787 was the only good thing."
Negativ: "Everything else sucked."

Positiv: "The Embraer is a great regional aircraft."
Negativ: "There are plenty of air bridges to use at Porto airport, but AirEuropa chooses to use a stand that requires busing passengers from the terminal and back. No IFE."

Negativ: "The seats weren't too comfortable. Not all movies that were in the entertainment list in the website were actually in the flight."

Negativ: "I tried to pay an extra suitcase and the website didn't give me access .. then I read than to southamerica was allow two suitcases, when I arrived to the airport, aireurope surprised me with 150 euros por one package extra"

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "The crew was professional."
Negativ: "The boarding process was highly disorganized: all travelers line up at the gate and attempt to cram their way onto the plane regardless of whether this behavior delays the flight."

Positiv: "Relatively on time"
Negativ: "Chairs where uncomfortable, food was poor quality."

Positiv: "I really liked the food throughout the flight and the crew was amazing!"
Negativ: "We were not allowed to check in online and we had to be at the airport hours to check in physically but there was no counter with airEuropa, so we had to wait until the people arrived then we had to make line which was long! We had issues with our bags so we had to check them in, which was okay since it was free. The space in the airplane was so tight that it was not comfortable at all."

Negativ: "Food very bad, long delay, reading lamp did not work, waiting time at landing, bad airline ... not recommended"

Positiv: "Same as previous answer"
Negativ: "Same as previous answer a"

Positiv: "The crew was friendly."
Negativ: "There is not enough space for your feet. You're basically on top of the person next to you. The aircraft was old and had no tv in front of you, no outlets to charge our phones. The food was terrible."

Positiv: "On time and a nice crew."
Negativ: "Terrible food, entertainment, seat and amount of leg room."

Positiv: "The boarding was easy. Having a blanket and pillow at my seat."
Negativ: "The delay and short time between flights to get to gate and get through customs. Having no in flight entertainment for a 7.5 hour flight. There was not a vegetarian snack option for my daughter."

Negativ: "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Negativ: "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Positiv: "Boarding was delayed by almost 2 hours and the reason given in the terminal speakers was "due to a crew change". This delay was ignored by the captain and crew upon boarding the plane 2 hours later. Even a simple apology would have been nice. The crew seemed a bit tense and the service was ok, not more. Some symbolic compensation would have been in place."
Negativ: "The flight itself was OK."

Positiv: "The price was great for a direct flight from Boston to Madrid."
Negativ: "The plane was very, VERY old and extremely uncomfortable. This was an overnight flight, they turned down the cabin light for the first ten minutes but then it was on for four hours, making it impossible to sleep. There was no in flight movie, and there was no way to turn off the antiquated cumbersome seat TV. Really awful to get off the plane and be exhausted. They didn't offer food to the inside rows, only to the window side. When you asked you got an annoyed glare."

Negativ: "Airplane seats were small and too firm Airplane entertainment system was terrible"

Positiv: "it was very good in general"

Negativ: "More than 4 hours delay and nobody was able to tell us anything, nobody was updated in the gate, terrible information and service, Internet service was terrible, the only quick procedure was to charge my credit card, after this terrible reception"

Positiv: "Everything about the flight from the moment I boarded was totally fine."
Negativ: "The line to get checked-in in Barcelona was extremely long and I waited nearly an hour - can't help thinking if the online check-in was more dependable, it would have been a shorter line, but I made it to my gate with time to grab some lunch so life's still not all that bad."

Negativ: "COMFORT FOOD ENTERTAINMENT LOW COST FLIGHT WITH HIGH COST"

Positiv: "I was upgraded to business class which was very spacious and comfortable. The chair fully reclined and I was given a pillow and duvet. Details like a travel bag with socks and a toothbrush were a pleasant surprise. I was thrilled that I could charge my devices all at the same time due to ample outlets."
Negativ: "The food was just okay (only one option) and I had to ring the attendant to ask for water. There was no beverage service on a 7 hour flight and that seemed odd to me."

Positiv: "The plane and technology were top notch"
Negativ: "Food was not worthy for a food bank."

Negativ: "The boarding procedure need to improve."

Positiv: "La puntualialidad y amabilidad"
Negativ: "En verdad todo estuvo muy bien"

Mehr zu Lufthansa

Buche günstige Tickets nach Tunis

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

04.07.
So.
1 Stopp
Air Malta
15:50 Std.
BER - TUN
11.07.
So.
1 Stopp
Air Malta
14:00 Std.
TUN - BER
01.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
14:55 Std.
MUC - TUN
22.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
7:10 Std.
TUN - MUC
06.07.
Di.
1 Stopp
Air Malta
8:40 Std.
FRA - TUN
15.07.
Do.
1 Stopp
Air Malta
13:20 Std.
TUN - FRA
11.04.
So.
1 Stopp
Air Europa
6:25 Std.
FRA - TUN
13.05.
Do.
1 Stopp
Air Europa
7:20 Std.
TUN - FRA
08.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
6:25 Std.
DUS - TUN
18.04.
So.
1 Stopp
Air Europa
15:15 Std.
TUN - DUS
04.04.
So.
1 Stopp
Air Europa
6:25 Std.
FRA - TUN
22.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
15:20 Std.
TUN - FRA
30.03.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
8:40 Std.
FRA - TUN
11.04.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
7:20 Std.
TUN - FRA
01.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:50 Std.
FRA - TUN
13.05.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
7:20 Std.
TUN - FRA
01.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:50 Std.
FRA - TUN
13.05.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
7:20 Std.
TUN - FRA
24.04.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
8:45 Std.
HAJ - TUN
15.05.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
4:55 Std.
TUN - HAJ
30.05.
So.
1 Stopp
Air Malta
8:50 Std.
FRA - TUN
01.06.
Di.
1 Stopp
Air Malta
13:20 Std.
TUN - FRA
01.05.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
8:45 Std.
HAJ - TUN
15.05.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
4:40 Std.
TUN - HAJ
24.04.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
8:45 Std.
HAJ - TUN
14.05.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
6:30 Std.
TUN - HAJ
15.05.
Sa.
1 Stopp
Air France
13:50 Std.
FRA - TUN
04.06.
Fr.
1 Stopp
Air France
10:55 Std.
TUN - FRA
13.03.
Sa.
Nonstop
Eurowings
2:35 Std.
CGN - TUN
27.03.
Sa.
Nonstop
Eurowings
2:35 Std.
TUN - CGN
15.05.
Sa.
1 Stopp
Air France
20:35 Std.
HAJ - TUN
17.07.
Sa.
1 Stopp
Air France
6:10 Std.
TUN - HAJ
07.05.
Fr.
1 Stopp
Alitalia
7:05 Std.
MUC - TUN
04.06.
Fr.
1 Stopp
Alitalia
5:40 Std.
TUN - MUC
10.04.
Sa.
1 Stopp
Alitalia
7:05 Std.
MUC - TUN
15.05.
Sa.
1 Stopp
Alitalia
15:15 Std.
TUN - MUC
19.02.
Fr.
Nonstop
Tunisair
2:40 Std.
DUS - TUN
26.02.
Fr.
Nonstop
Tunisair
2:40 Std.
TUN - DUS
03.02.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
29:45 Std.
BER - TUN
25.02.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
24:00 Std.
TUN - BER
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

15.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
6:25 Std.
DUS - TUN
27.04.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
8:40 Std.
BER - TUN
05.04.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:35 Std.
BER - TUN
26.04.
Mo.
1 Stopp
Air France
13:30 Std.
HAJ - TUN
08.04.
Do.
1 Stopp
Air Europa
14:45 Std.
FRA - TUN
12.04.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:05 Std.
BER - TUN
26.02.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:45 Std.
FRA - TUN
26.04.
Mo.
1 Stopp
Air France
13:50 Std.
FRA - TUN
25.02.
Do.
1 Stopp
Air France
9:25 Std.
FRA - TUN
07.04.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:45 Std.
BER - TUN
26.02.
Fr.
1 Stopp
Air France
9:30 Std.
FRA - TUN
30.06.
Mi.
1 Stopp
Vueling
6:00 Std.
DUS - TUN
14.04.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
38:55 Std.
DUS - TUN
28.05.
Fr.
1 Stopp
Eurowings
7:00 Std.
MUC - TUN
05.02.
Fr.
Nonstop
Tunisair
2:40 Std.
DUS - TUN
24.02.
Mi.
Nonstop
Lufthansa
2:20 Std.
FRA - TUN
14.06.
Mo.
Nonstop
Tunisair
2:40 Std.
DUS - TUN
25.06.
Fr.
Nonstop
Eurowings
2:30 Std.
CGN - TUN
03.03.
Mi.
1 Stopp
Air Algerie
27:40 Std.
FRA - TUN
03.03.
Mi.
1 Stopp
Air Algerie
27:40 Std.
FRA - TUN
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First