kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge von Düsseldorf nach Miami

DUS - MIA

Finde günstige Flüge von Düsseldorf nach Miami

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Miami

Hin- und Rückflug
Economy
Düsseldorf (DUS)
Miami
Sa. 15.05.
Sa. 22.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Miami. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Miami gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 17%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 20%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

476 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

360 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

217 €oder weniger

Flüge von Düsseldorf nach Miami - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 217 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 360 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Düsseldorf–Miami ist durchschnittlich 28 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 12 % teurer als ein Abflug am Abend.
  • Flüge von Düsseldorf nach Miami kannst du bei verschiedenen Airlines buchen, darunter die deutsche Fluggesellschaft Eurowings und die spanische Air Europa. Nonstop-Flüge werden hauptsächlich von Eurowings angeboten.
  • Der Flughafen von Miami ist ein oft angeflogenes Drehkreuz der USA. Daher kannst du von hier aus auch in die Karibik und nach Südamerika weiterfliegen.
  • Wenn du auf deine Flüge von Düsseldorf nach Miami eine Weile warten musst, dann vertreibe dir die Zeit am besten auf der Besucherterrasse des Düsseldorfer Airports. Von hier aus kannst du die ankommenden und abfliegenden Flugzeuge am besten sehen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Düsseldorf nach Miami

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Miami?

Wie lange dauert ein Flug von Düsseldorf nach Miami?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Düsseldorf nach Miami an?

An welchem Tag sind Flüge von Düsseldorf nach Miami am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Düsseldorf nach Miami?

Welche Anreisemöglichkeiten gibt es zum Flughafen in Düsseldorf?

Wie können Businessreisende ihre Wartezeiten am Flughafen Düsseldorf nutzen?

Wie gut ist die Verkehrsanbindung des Flughafens in Miami?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Düsseldorf nach Miami?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Düsseldorf nach Miami zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Düsseldorf nach Miami?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Düsseldorf nach Miami beachten?

Top 4 Airlines auf der Strecke Duesseldorf Intl – Miami

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Turkish Airlines
Ergebnis aus 23.111 Bewertungen
7,8
Boarding
7,8
Komfort
8,2
Crew
8,0
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Free WiFi"

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "It was a great flight thank you kayak thanks ti THY"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Positiv: "Food was good and the crew members were very friendly."
Negativ: "The entertainment system for the full plane was not working. WiFi was not working. I was not too concerned about the WiFi, but for people traveling with children, no TV was difficult."

Positiv: "good company"

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Positiv: "Si Much!!"

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen gut!"
Negativ: "ENGE SITZE, Unterhaltungs-Angebot an meinem Sitz relativ instabil (stürzte zweimal ab), außerdem keine Fluginfos zu sehen, da Bildschirm zu schmal... Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten. Boarding könnte schneller gehen, wenn man die Sitzreihen aufteilen würde nach Reihen."

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Negativ: "Flying out of the Istanbul airport was horrible."

Negativ: "Had a missed flight due to weather delay. Made multiple calls to customer service. Multiple times the solution suggested was to go to a local Turkish Airlines office. How many companies are asking to visit a office for service in 2018? Issues were not still resolved. Aircraft seats were worn out and dirty on BOS to Ist and Ist to Miami route."

Positiv: "This was superlative in every way...."
Negativ: "I liked everything."

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The seats. You are real greedy."

Positiv: "Turkish airlines gibt sich Mühe, in Economy an Business Class Standards heran zu kommen. Rosen auf der Toilette, Speisekarte, viele Filme und Musik zur Auswahl... Leider bleibt der Platz aber doch eingeengt, und die Sitze eng. Aber der Preis ist gut! Ich kann Türkisch Airlines nur empfehlen."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Positiv: "Its was sooo goood, thanks"

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Positiv: "Always excellent"

Positiv: "Der Flug war sehr angenehm, so wie man sich das wünscht. Das Essen war wie immer sehr lecker und schön frisch. Die Besatzung war immer zur Verfügung."
Negativ: "Die Sitzen waren bequem jedoch die Fuß halte Vorrichtungen haben etwas gestört."

Negativ: "Flug war wahrscheinlich überbucht und konnte nicht einchecken! Unglaubliche Frechheit!!!"

Positiv: "Flottes Boarding, gutes Essen, gute Auswahl an Getränken"
Negativ: "Sitz 1D hat keine Staumöglichkeit oberhalb des Sitzes, man muss weiter weg verstauen"

Negativ: "My Miles&Smiles were not added to the trip."

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Negativ: "Das Essen war sehr gut und der sitzkomfort sehr gut"

Negativ: "I miss the turkish delights they used to serve"

Positiv: "75 Minuten Verspätung beim Start und dann noch mal 60 Rotieren über Istanbul. Zur "Belohnung" dann kein Flugsteig sondern nochmal 15 Minuten im total überfüllten Bus!"
Negativ: "Essen okay, aber weit unter Turkish Airlines Standard."

Positiv: "Das war ein sehr angenehmer Flug. Das Flugzeug bietet genug Bein Freiheit und das Personal ist sehr freundlich. Allen in allem bin ich gern mit Türkisch Airlines geflogen und würde es auch gern wieder tun. Danke"

Positiv: "Man hätte nichts besser machen können. Sehr freundliches Personal, das Essen schmeckte hervorragend und die Unterhaltung am Bord war 1A Klasse. :)"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam, trotz der kurzen Flugzeit."
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Positiv: "Crew war aufmerksam, trotz kurzer Flugdauer"
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Negativ: "I paid for a certain seat before the flight, and at the check-in my seat was changed to a back row. Because of that by the time I was offered the food, there was no choice, only one food (beef) was available. I was unhappy with that!!!!! The crew tried to solve all the issues on the plane. They were excellent!!!"

Positiv: "Boarding was an absolute mess. Seats were uncomfortable. Flight attendants did their jobs, nothing more"
Negativ: "Just about everything"

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Die unerwartete Verzögerung in Warschau von fast 4 Stunden ohne Erklärungen wann und ob der Flug nach Chicago stattfindet war absolut unangenehm und NICHT OK"

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Daß nach der Ankunft in Warschau weder Information über die Verzögerung es Weiterflugs nach Chicago gegeben wurden noch den Grund noch irgendeine Indikation wann der Verbindungsflug statt findet"

Positiv: "All except food"
Negativ: "Food"

Negativ: "Deleyed. I got stranded in Warsaw with no possible connection. Transfer desk doesn’t work. 1 person for 67 people in the queue. Welcome to Poland a Third World Country"

Positiv: "Small plane but comfortable seats with enough space"
Negativ: "Very stressful transfer - 30 mins are not enough"

Positiv: "Nothing because your partner FlightNetwork didnt pay the ticket and I wasted my time going to the airport"
Negativ: "Calling me and leave a voicemail if there is an issue with the ticket. I dont respond to 888-*** phone numbers from overseas! Horrible experience"

Positiv: "Nothing, 45 minutes delay my bag never came on time barely made it to the flight"

Negativ: "Employees at airport in Budapest didn’t speak English, also went to restroom and there was no access for handicapped people, I’m on wheelchair. I will never again go that way, very bad experience."

Positiv: "Nothing."
Negativ: "Punctuality. My flight was delayed over 1.5 hour."

Positiv: "The flight Sofia - Warsaw was more than 1 hr late. The crew never apologized. Was arrogant and unhelpful when we asked for gate information to our Warsaw-Stockholm connection, which we barely made. The Warsaw-Stockholm flight, operated by Nordica was the exact opposite experience. Crew was awesome!"
Negativ: "Train LOT staff how to not embarrass themselves and their company w arrogance and ignorance."

Negativ: "I had requested a wheelchair upon arrival in Warsaw and in Toronto but it was not provided."

Positiv: "All was good. Have to pay for food. Really?"
Negativ: "Have sandwich included in the price."

Positiv: "Angenehme Atmosphera, guter Flug, hervorragendere Landung!"
Negativ: "Sowas habe ich nicht!"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Negativ: "Enough of LOT. For a couple hundred bucks more you get a much better trip. LOT is the no frills discount line."

Negativ: "The check in was very late and not very efficient"

Positiv: "Easy and fast to board and quick response with carry on luggage"
Negativ: "The website check in doesn’t work quite well. You have to try a couple of times so it works"

Positiv: "The aircraft was big and clean, but the seats were not comfortable. No entertainment at all, not sure why it was list for review. My biggest problem was with their communicates. I booked this flight from Tel Aviv to London with 60min.layover in Warsaw, the schedule LOT offered. .The first leg to Warsaw was 30min. late without any announcement and no one mentioned about how it would affected connecting flights. So I asked the flight attendent before lading in Warsaw and she suggested to run throught the security. We thought we might have a chance as we were sitting close to the front rows. Nah, not so fast. It turned out that's not as rsimple as unning between the gates, everyone had to be shuttled to the main terminal and only the business class got a small van and went first, abd we were not allowed on that van even I told the guy we needed to catch the flight. Long story short, we finally made to the gate, Thanks to a LOT personnel pushed us to the front of security check and informed the gate we were coming. We literally RAN after the security to the gate. They reopened the gate to let us in and the aircraft pushed away right after we got on. The luggage, with that tight schedule, of course they would not be able to make the swich to London. So we had nothing except the cloth from Tel Aviv, its about 15C in tempture, we were freezing. Waiting for our luggage to be delivered to our hotel for warm clothes before we can go out"

Negativ: "Only chocolate Snack"

Positiv: "The service was top notch, the entertainment selection was great, and the meals were excellent. Free beer and wine on long flights. The engine noise on the Dreamliner is incredibly quiet."
Negativ: "The seats aren’t the most comfortable. On a long flight no matter what you need to get up and move around."

Positiv: "The crew lady was nice and I liked the food even though it was a one hour flight"
Negativ: "Again delay"

Positiv: "DELAYED as always!!!"

Positiv: "Das Personal war freundlich und aufmerksam, was allerdings selbstverständlich sein sollte."
Negativ: "Möglicherweise war die Zeit zu kurz, aber das Flugzeug war nicht ordentlich gereinigt. Es klemmte noch der eine oder andere Becher im Zeitungsfach und auch auf dem Boden konnte man erkennen, etwa welche Schokoriegel verteilt wurden..."

Positiv: "Das Flugzeug war sehr sauber (anders als beim Hinflug)"
Negativ: "Die Gepäckfächer waren hoffnungslos überfüllt. Das Personal hielt es nicht für nötig, hier ordnend einzugreifen..."

Negativ: "Very Intensive and very cold ventilation!"

Positiv: "In Warschau waren alle idioten die dort arbeiten verstehen kein Englisch und tun so ob die alles wissen"
Negativ: "Service ging"

Positiv: "Comfortable seats"
Negativ: "No TV monitors. 1-hour delay both trips."

Negativ: "Flight was delayed"

Positiv: "Flight was delayed for 2 hours, and there was not much information for how long and why"
Negativ: "Lack of information"

Positiv: "Alles (bis auf eine kleine Verspätung auf dem Rückflug) lief reibungslos ab."
Negativ: "Diese billige Schokowaffel hätten sie sich sparen können. Die Plastikbecher für's Wasser auch. Lademöglichkeiten für Elektronik an den Plätzen wären toll."

Positiv: "The plane was on time, friendly crew"

Positiv: "Nette Geste: Kaffee und Wasser plus Schokoriegel gratis"
Negativ: "Sitzgurt 1 cm zu kurz, daher Verlängerung erforderlich. Durch Motorgeräusche Ansagen kaum zu verstehen."

Positiv: "Kaffee und Wasser kostenlos. Kein aufdringlicher Bordverkauf."

Positiv: "Delayed. Moved gate without notice. Babies crying all the way"
Negativ: "Too noisy."

Negativ: "Flug 2 mal verspätet aber trotzdem muss man für die Getränke zahlen."

Positiv: "Comfortable, civilized"

Positiv: "Helpful Crew"
Negativ: "Messed up security clearance arrangement. Total confusion about secondary clearance requirement, only informed at boarding at gate that a lot of travelers needed secondary clearance. No objections to secondary clearance, but procedure a joke. Machine was half way down the terminal. Half hour wait, and you could have left your carry on with somebody else, get cleared by machine, pick up your bag again and get on board."

Positiv: "Crew was very polite, smiling and accommodating , food was great quality, good selection of entertainment on board. Comparing what LOT was few years ago, they have made a huge progress and overall improved everything across the board. We got to destination before scheduled time."

Positiv: "Sehr gutes Flugzeug"

Positiv: "Es gibt nichts, was sich massiv bemängeln oder zu loben zu wäre. Es war ein normaler Flug, wie er auf einer Kurzstrecke mit einer Durchschnittsairline zu erwarten ist."

Negativ: "I don't like to seat by the window, and I couldn't change it by on line..."

Positiv: "Check-in smooth. Flight attendants pleasant, professional and service-oriented."
Negativ: "In-flight entertainment offered a very conventional set of movies from which to select."

Negativ: "very inconviniebt seats"

Positiv: "All the rest"
Negativ: "I bought economy ticket, yet I had to pay extra for my suitcase"

Negativ: "We could not board at the gate, but had to go down stairs to the tarmac and board a super crowded bus. The bus then took us out farther onto the tarmac to the plane."

Negativ: "No wifi"

Positiv: "New airbus neo great entertainment set up and comfortable seats . Excellent food in economy and very professional crew with personality"
Negativ: "Economy fare was great until 95 euro for a single bag added to stowage was added on . With Ridiculously high baggage charges watch out if you are flying economy. Sort of negates the benefits of economy"

Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."

Positiv: "N/A"
Negativ: "N/A"

Negativ: "It took a long time to board the plane and there was literally no line at the boarding gate. When I mean there was no line, its not that there were no people, its that we stood grouped together, because there was not enough space for everyone, so no line could form. So people simply cut in front of each other and there was quite a bit of anger and tension.Once we were on board, and seated, they came through and provided a meal. However after about 3 hours, I wanted to get some water to take medicine and I pushed the call light to get the flight attendant to come over and it was literally 45 minutes before anyone came into the economy portion. All of the flight attendants were either in first class, or hiding somewhere else. As one point 5 call lights were on and no one came. My wife got up and started looking for someone and finally I got water to take my pills. Almost an hour after I hit the call button. When the flight attendant came, I asked her if it was possible to purchase a soda, crackers, or anything as my blood sugar was low. She said there is nothing available for purchase, and did not offer anything. The only help I received was from a fellow passenger who offered a candy bar. I can not believe that there was nothing the attendant could offer me. I was willing to pay 10 euros for a soda, and they still said no. That is unacceptable."

Negativ: "The boarding process was awful! The airport itself is difficult to maneuver in. No information provided regarding the flight. Airport security and police very very rude!"

Negativ: "Wait time on buses from-to airplane to terminal was long."

Positiv: "Great Crew nice plane"
Negativ: "Uncomfortable seats, not enough space for carry on, due to luggage cost is way overpriced, as well as seats too expensive"

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"

Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."

Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"

Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"

Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"

Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"

Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"

Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."

Positiv: "First time flying with TAP PORTUGAL and it was a great experience"

Positiv: "all staf in airport pleasant and quickly to across other place to connect"
Negativ: "a lot of people they pass by preference, and late for star Alliance"

Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"

Positiv: "Excelent service."

Positiv: "airlines could have mentioned that the second leg would require going thru security again and would take a very long time and that I should do this immediately after disembarking even though a gate had not yet been assigned. As A consequence of an intensive interview process before boarding the international leg of the trip (initially only two reps processing everyone on the plane for a few minutes each) the plane left the gate late. It also lost another 15 -20 minutes in flight making it 30 minutes late and I missed my connection in Miami necessitating me to spend a night in a motel and finish my flight the next day."
Negativ: "Had the crew enabled me to be first off the plane I would have made the connection but I lost an additional 20-25 minutes being seated in the rear of the plane"

Positiv: "The better question is what did we not like."
Negativ: "Careless staff, unorganized, rude, long lines with slow working agents. We were traveling with our three and six year old and started with a weather delay and then eventually a cancellation. We stood at the Barcelona airport from 7pm until 2:30am with our children. Nobody offered us food vouchers, taxi or hotel. We had to ask and only got a hotel which was an hour away and taxi on us costing us over $100 euro! Everything closed and our children ate cookies from a vending machine for dinner. Finally we got to our hotel after 3am and slept until 6:30am to catch another taxi on us back to the airport just to find out it’s delayed and we would miss our connection in Madrid back to Miami. We arrived the airport again at 9am and at 3pm we’re finally given food vouchers for our hungry children to eat something. American Airlines has a direct flight from Barcelona to Miami but they insisted they couldn’t do that for us and we’d again stay another night in Barcelona at a hotel. This would all be fine if we weren’t traveling with small children, they didn’t have school and we didn’t have to work and had extra money to pay for all the inconveniences. This was by far the worst experience we’ve had and will never choose Tap again for our travels!"

Negativ: "Switched planes both ways, changed my paid for seating. No notifications. Excess luggage charges. Would never recommend this airline."

Positiv: "Food was ok. Check in was ok in Portugal. The plane was good (entertainment and seat comfort)."
Negativ: "flight crew can be more friendly in my opinion."

Positiv: "O"

Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"

Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"

Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."

Negativ: "Our tickets were economy class Y for all of our flights, and we each checked a bag free on the outbound trip. But, returning we had to pay 170 euros for our 2 checked (1 each) bags. TAP (Air Portugal) in Toulouse said our outbound flights were "Basic" fares while our return flights were "Discounted" fares. Discounted fares do not include checked bags while Basic fares include 1 free checked bag. We paid $3,106.36 for the round trip for both of us, which hardly seems like a discounted fare, before paying an additional 170 euros on the return flight. I will be looking into filing a Class Action suit trying to recover all overcharges on behalf of all passengers."

Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."

Positiv: "The planes were fantastic, wish all other airlines provided the same amenities. There was ample leg room (even in the economy peasant class), there were innovative changes in the pullout tray, beverage holder, convenience of charging devices, a mirror, specific pockets for books/glass cases/snacks. And a very comfortable headrest which made snoozing easier."
Negativ: "Contacting TAP Customer Service was a nightmare. It took forever before anyone answered the phone &, when they did, it was VERY difficult to understand their English. Forget reaching ANYONE after 9 pm; ditto for trying to do anything online, e.g., checking in, picking seats, modifying reservations, etc. If you are forced to do anything at night, prepare yourself for total frustration."

Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("

Negativ: "No cnn or fox news in English"

Positiv: "Nice staff"
Negativ: "If you are seating at the end of the plane they never have the 2 choice of meal and you are force to eat whatever is left, it happens more than once, seem to be the practice and is not fair to the costumer"

Negativ: "Inbound flight - flight got canceled from Budapest - after calling the airline and waiting in the line the 2 first lady I was talking to put me on hold and never got back to me, the 3rd lady had no idea why the flight got canceled except it was for emergency. She said next flight would be 2 days later - after calling the insurance I booked for the flight, they didn't want to reimburse for the interruption because the airline could not explain why it got canceled and i should prove that the flight was canceled - after being 6h on the phone with airline and insurance and waiting line had to hang of without solution. I had to purchase a new ticket from another airline to be able to fly on the same day back to Miami. - after arriving at the airport next morning for the other flight it turns out that Tap Portugal booked me to British Airways but they have not send me a notification email about it, so if I do not ask at the counter for Tap Portugal for the paperwork for the insurance I would never find out that i got a new flight and i would have miss it and the insurance would have never pay for it. With the new ticket i had to purchase, my travel with Tap Portugal cost me on the end around $3000, and I do not have that much money for a ticket at all, now I have a financial trouble. Thanks, never again."

Positiv: "Food was good."
Negativ: "Flight was delayed"

Positiv: "2 meals, headphones, blanket and pillow all included. Flight was good - but being hit with surprise bag fees was not appreciated. (Was not notified at the time of booking)"
Negativ: "Was charged $92 USD per checked bag at airport. Very displeased."

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew schaffte Wohlfühlatmosphäre. Der gereichte Snack und Getränke waren inklusive und schmackhaft"
Negativ: "Flug mit neuem Airbus A320. Gute Sitze und ausreichen Beinfreiheit. Superweiche Landung in FRA!"

Positiv: "Da dies mein Anschlussflug war würde ich direkt auf den richtigen Weg zum richtigen Gate verwiesen und hatte daher auch keine Probleme beim Boarding. Im Flugzeug gab es bei 10h Flugzeit (nachts) zwei große Mahlzeiten die tatsächlich sehr lecker waren. Es gab eine riesige Auswahl an bekannten Filmen und Serien was mich sehr begeistert hat. Decken/Kissen/Kopfhörer ebenfalls sehr angenehm"

Positiv: "Der Flug hatte 30 min Verspätung, da aber alles glatt geregelt wurde und ich dann direkt zum Anschlussflug konnte, hatte ich keinerlei Probleme. Verpflegung war großartig, man hat sich auch leicht zurecht gefunden."

Positiv: "Excellent Service - pleasant flight - comfortable seats"
Negativ: "Poor entertainment system"

Positiv: "One of the best services on a shorthaul flight in business class! What impressed me the most: the flight attendants were incredibly attentive and so kind - took time to chat with us etc. Besides that excellent service. I didn’t even miss personal screens, and that says a lot!"

Negativ: "The worst airline"

Positiv: "Very good staff"
Negativ: "They ran out of my food choice after the 2nd row of business business class. Their video is 20 years out of date, and for business class a disgrace"

Positiv: "The actual flying of the plane, take off and landing was really smooth! Well done to the flight crew! We were pleasantly surprised to be served 2 full tasty meals on our long flights as well."
Negativ: "Tv/movie options were not as good compared to our previous flight to Lisbon. We used the economy option which required us to pay for a seat upgrade in order to be able to hear each other. I will use this airline again if I have to but it isn’t my first choice."

Positiv: "Food"
Negativ: "Uncomfortable seats, too stiff."

Positiv: "Very smooth"

Positiv: "Great friendly service. Very clean and organized crew. Nice plane, great flight crew. Comfortable seats. Free ear pieces and drinks for international flights"

Positiv: "Der Flug war ruhig und das Bordpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Der Check In am Flughafen Hamburg war etwas gewöhnungsbedürftig, erst 2 Std. Vor Abflug. Finde ich zu knapp. Leider hatten wir dann auch noch Verspätung, dies hatte aber keine negativ Folgen für uns."

Positiv: "crew was nice"
Negativ: "they lie to you, they tell you that your luggage is included and then it's not and it cost you $300 more. only one meal in 9 hour flight. Find another company and another searcher"

Negativ: "DELAY"

Positiv: "Ok"
Negativ: "Is ok"

Positiv: "I loved the crew members, always willing to help great energy through out the flight."
Negativ: "Food choices, up to date movies and inexpensive luggage’s"

Positiv: "Nothing and already didn’t have muy baggage"

Negativ: "The boarding gate was very far, and I had to walk all the way."

Negativ: "There were no healthy options available to eat on this flight."

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Negativ: "Delayed first leg, missed connection 3 hours delayed AND they lost my baggage"

Positiv: "Crew was nice and dreamliner is very conforable"
Negativ: "New lite fare with no checked lugagge included for long haul flights is ridicolous. Had to pay in both legs."

Positiv: "Why do I needed to pay at the airport addiction 150 euros for one suitcase? Why was it online included to find out the I have to pay extra? That’s addioanl 30% increase for the price of the ticket. I’ have been using you for a long time and not really happy"

Negativ: "didn't like the food at all!"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Negativ: "Kayak listing did not specify that luggage was not included in quoted price and had to pay $150 for each piece of luggage per leg."

Negativ: "The second serving of food -both inbound & outbound flight- was terrible. White bread sandwuch with one slice of ham and one slice of really cheap cheese."

Positiv: "Entertainment was great. Paying for internet is annoying, but there were so many free movies and tv shows that I didn't miss it."
Negativ: "It was seriously hot on this flight. I am very cold most of the time and I was sweating during parts of the flight. My husband is always warm and he was miserable all flight. Had to press the call button three times to get a glass of water when I was feeling ill. Bathrooms ran out of toilet paper and took awhile to get more. Couldn't sleep because of the temperature. Flight felt like it took double the time because it was so hot. Took forever to board and left way late, arrived late. Our flight over to Madrid was great, but this flight back was awful."

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "Modern airplane and personal screens"
Negativ: "Boarding process was too slow. Could have been better organised."

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Next time Air France of British Airways. No more Air Europa."

Positiv: "clean plane food and drinks comfortable seats"
Negativ: "warm and you can't adjust personal vents the internet and on flight entertainment kept going offline. the monitors were reset 3 times and nothing got better."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Ahead of schedule out and inbound."
Negativ: "Paid for wifi didn't work for me."

Positiv: "Check in at airport staff Alba was very nice and helpful. Airplane crew was friendly but some of the air hostesses push their way through the pushing customers"
Negativ: "Needed my family to be together at flight. Customer service was useless and did not help to resolve the problem. It was only resolve at last minute at the airport check in. Jose the supervisor at sift 10!am was like a robot about the allocation sitting. Did not understand personal circumstances to have a family flying together on a 9 house flight. Customer service is generally useless and a very unpleasant experience, the new seat charges and the inflexibility is making me wonder if I will choose air Europa again for my flights from the US. Flight was also delay due to some lugage delays. Pretty messy experience overall."

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Positiv: "Muy buen servicio"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "The 787 was the only good thing."
Negativ: "Everything else sucked."

Positiv: "Great service and good food"

Positiv: "Vuelo de la excelencia"

Positiv: "Luggage space, seats, food,mast orderly boarding."
Negativ: "Wifi awful. Requested refund. Crew never answered calls. One particularly rude, spilled water on my wife and just moved on."

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "Very comfortable plane with wide seats and nice reclining feature! Staff is very friendly. They are generous with the food and snacks."
Negativ: "Boarding was not loaded in zones. It was a free for all. Staff seemed annoyed that I asked for more water (I had asked 25 min prior and she asked me to wait for beverage service. When I got it, I chugged it and asked for more and they ignored me. I had to ask 3 times)."

Positiv: "In-flight entertainment selection was good, hot meal was good, staff was knowledgeable and courteous."
Negativ: "In-flight wifi pricing per MB transmitted should be reduced based on the value the service provides (slow data rates)."

Positiv: "No delays"
Negativ: "Boarding process they start from back rows first"

Positiv: "The plains are very wide inside. Don't make you fell so close in. Need more variety of movies and games. But it was acceptable . The food was good."

Positiv: "Equipment and crew on both Paris to Madrid and Madrid to Miami were good. 787 aircraft is good. On time and as pleasant as economy air travel today can be."
Negativ: "Distance between landing gate in Madrid and departure gate too long. (Sign says 31 minutes walking time!) Also very long distance between landing gate and luggage claim in Miami - I don't know what passengers who can't walk well do. Food bad even for airline standards and Air Europa may have worst coffee of any airline - I can't imagine worse."

Positiv: "Check in perfect directions great plane great sits comfortable"
Negativ: "The flight attendants could be a little bit "nicer" The food -- so so Movies OK"

Positiv: "The plane was a newer 787 Dreamliner. The interior was clean, the flight crew friendly and professional. The meals were a notch above average for airplane food. That means a lot when it is a nine and one half hour flight. A free glass of wine served with the meal was a nice bonus. Boarding and disembarking was as it is with all airlines, but the staff were very helpful. Each seat had it's own entertainment screen with games, music, movies and TV shows in many languages."
Negativ: "I have no complaints. I would definitely fly Air Europa again if it is the 787, and a long flight."

Negativ: "Excellent plane. Good food."

Negativ: "All atención on board was pretty nice !"

Positiv: "Modern airoplane"

Positiv: "Modern airplane and service."
Negativ: "Fee for Wifi and TV show options somewhat limited."

Negativ: "Worst Wi-Fi ever lost connection after 10 min and you have to keep buying. Don't fly ."

Positiv: "Safe trip back home, thank you."
Negativ: "I felt as if I was treated unfairly by one of the crew members. She clearly saw my friends and I did not receive a meal but continued to pass on the lunches even after noticing my hand was up. It wasn't until I got the attention of another crew member that she finally recognized we were lunchless. Hate to be that guy but could there be some type of prejudice within the Spanish crew members?"

Positiv: "Brand new plane"
Negativ: "Food can be better"

Positiv: "Fresh new airplane and great service"

Positiv: "The movies and some of the crew members werenice"

Mehr zu Turkish Airlines
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Düsseldorf nach Miami fliegen

Fluggesellschaften, die von Düsseldorf nach Miami fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Düsseldorf nach Miami in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Düsseldorf nach Miami bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Düsseldorf nach Miami nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Düsseldorf nach Miami

Buche günstige Flüge von Düsseldorf nach Miami

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

19.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:40 Std.
DUS - MIA
05.07.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:35 Std.
MIA - DUS
17.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:45 Std.
DUS - MIA
05.07.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:35 Std.
MIA - DUS
14.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:05 Std.
DUS - MIA
19.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:05 Std.
MIA - DUS
03.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:15 Std.
DUS - MIA
19.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:40 Std.
MIA - DUS
27.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:15 Std.
DUS - MIA
03.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:40 Std.
MIA - DUS
03.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:15 Std.
DUS - MIA
18.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:25 Std.
MIA - DUS
18.09.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:05 Std.
DUS - MIA
25.09.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:30 Std.
MIA - DUS
05.11.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
20.11.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
07.11.
So.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
22.11.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
03.11.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
10.11.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
28.08.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
33:55 Std.
DUS - MIA
23.09.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
19:20 Std.
MIA - DUS
04.11.
Do.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
20.11.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
01.11.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
29.11.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
02.11.
Di.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
17.11.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
04.11.
Do.
1 Stopp
Air Europa
14:05 Std.
DUS - MIA
16.11.
Di.
1 Stopp
Air Europa
13:35 Std.
MIA - DUS
28.08.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
33:55 Std.
DUS - MIA
11.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:50 Std.
MIA - DUS
01.11.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:55 Std.
DUS - MIA
07.12.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
17:55 Std.
MIA - DUS
02.11.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:55 Std.
DUS - MIA
23.11.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
12:00 Std.
MIA - DUS
04.10.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
21:35 Std.
DUS - MIA
16.10.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:50 Std.
MIA - DUS
03.09.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:25 Std.
DUS - MIA
03.12.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
18:10 Std.
MIA - DUS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

11.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:30 Std.
DUS - MIA
27.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
39:35 Std.
DUS - MIA
27.05.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
30:05 Std.
DUS - MIA
30.09.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:10 Std.
DUS - MIA
27.05.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
39:20 Std.
DUS - MIA
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:15 Std.
DUS - MIA
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:15 Std.
DUS - MIA
11.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
30:05 Std.
DUS - MIA
20.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:35 Std.
DUS - MIA
07.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:29 Std.
DUS - MIA
11.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:35 Std.
DUS - MIA
21.05.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:05 Std.
DUS - MIA
21.05.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:05 Std.
DUS - MIA
14.07.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:25 Std.
DUS - MIA
27.08.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:25 Std.
DUS - MIA
20.05.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
33:35 Std.
DUS - MIA
10.06.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
33:55 Std.
DUS - MIA
14.07.
Mi.
2 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
18:35 Std.
DUS - MIA
27.08.
Fr.
1 Stopp
LOT
17:40 Std.
DUS - MIA
28.08.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
30:40 Std.
DUS - MIA
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First