Finde günstige Flüge von Kasachstan nach Deutschland

Finde günstige Flüge von Kasachstan nach Deutschland

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Deutschland

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Deutschland
Do. 21.10.
Do. 28.10.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Deutschland Flüge

Nebensaison

NovemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 10%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

465 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

275 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

180 €oder weniger

FAQ für Flugbuchungen von Kasachstan nach Deutschland

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Kasachstan nach Deutschland?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Kasachstan nach Deutschland?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Kasachstan nach Deutschland zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Kasachstan nach Deutschland?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Kasachstan nach Deutschland beachten?

Die Top 5 Airlines auf der Strecke von Kasachstan nach Deutschland

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,3
Emirates
Ergebnis aus 15.501 Bewertungen
8,3
Boarding
8,2
Komfort
8,4
Crew
8,5
Unterhaltung
8,0
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "On-Line Check in bietet keine ordentliche Auswahl an verfügbaren Sitzplätzen. Nach online Buchung stellt Emirates keine Platzwahl zur Verfügung. (Hohe Zusatzkosten)"

Negativ: "Food"

Negativ: "Gepäckausgabe in München. Langsam wie immer"

Negativ: "Gepäckausgabe in München. Langsam wie immer."

Negativ: "Zugewiesenen Plätze wurden ohne Info einfach geändert trotz zwei Kleinkindern Bordpersonal überwiegend unfreundlich Verpflegung lies zu wünschen übrig"

Positiv: "Crew was good and seats were comfortable."

Negativ: "The crew wasn’t that friendly! Neither when boarding as in the plane"

Negativ: "too many little children"

Negativ: "Availability of livesport tv channels"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Too much children ob the plain and they are crying"

Positiv: "Sitzabstand. Moderne Maschine"
Negativ: "Essen schmeckte nicht Boarding"

Positiv: "Alles nur pefekt."
Negativ: "Nichts alles super"

Positiv: "Alles"
Negativ: "Nichts alles super"

Positiv: "."
Negativ: "."

Positiv: "I really appreciated the upgrade"

Positiv: "Crew and services were amazing. The seats and seating arrangement including all amanities are excellent."
Negativ: "Lounge at Ahmedabad airport is way undersized and below average expextations in terms of furniture, food and beverages and quality of service."

Negativ: "Inkompetenter Stewart"

Positiv: "Service"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Sehr freundliches Personal und sehr Service orientiert."
Negativ: "Cursor des Bildschirms war sehr ungenau. 5 Minuten bis der richtige Film gewählt werden konnte. Software am Bildschirm sehr langsam. Das gewünschte Beef war für viele Gäste aus."

Negativ: "- Mitte Flug Service Knopf gedrückt. Licht war bis Ende des Fluges an. Niemand kam - starke Zugluft"

Positiv: "Personal ist bemüht die alten Emirates werte zu erhalten. Sehr nett und freundlich."
Negativ: "Keine warmen Tücher mehr. Nur noch selten Getränke Service Essen schlechter als vorher. Keine kleine Flasche Wein mehr. Nur noch Plastik Becher. Man spart wo es geht. ABER DER KUNDE MERKT ES!"

Positiv: "Erster Flug in neuer 777. tolle Unterhaltung mit neuesten Filmen."
Negativ: "Das Essen war leider nur mäßig"

Positiv: "perfekt"
Negativ: "s"

Positiv: "the seats, the window"
Negativ: "fliglth to short"

Positiv: "Comfortable A380"
Negativ: "Borarding in Dubai inefficient."

Positiv: "Crew service, and service at Emirates lounge in Dubai, were outstanding"

Positiv: "Good flight and on time."

Positiv: "Fabulous cabin crew. Found me celery sticks for my Bloody Mary."
Negativ: "Ran out of second meal option pretty quickly."

Positiv: "Das Personal war sehr nett und hat mir bei jeder Frage höflich zur Seite gestanden"
Negativ: "Leider war die Luftdüse meines Hintermannes auf mich gerichtet und er hat nicht auf mich reagiert, kann die Airline aber nichts für"

Positiv: "The crew was very attentive and patient inspite of the flight being full."
Negativ: "The boarding at DBX was chaotic. It was disorganized and not executed properly - boarding was not done by priority or by zone in the begininng. Unaccompanied minors were boarded at the end, they should have been boarded first and their cabin baggage take care of first. The quality of food is average ... it used to be much better. No alcohol was served in the flight; was not provided even after requesting one; didn't bother to ask again. The choice of movies were limited"

Positiv: "Das Check In und das Flugpersonal war super freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Es war gut, es war aber auch nur ein 1 stündiger Flug. Da erwarte ich nicht so viel."

Positiv: "Das Bordpersonal war sehr aufmerksam. Während des gesamten Fluges wurden für uns Getränke in den Kühlschrank gestellt. Vielen Dank auch insbesondere an Jeniffer und Lilli, die unseren Flug auf einer Polaroid-Foto festgehalten haben."
Negativ: "Der Stecker unseres inflight Entertainments hatte einen Wackelkontakt. Auf Nachfrage knnten wir unseren Platz aber problemlos wechseln, dann funktionierte alles."

Positiv: "Flug war von Anfang bis Landung super!"
Negativ: ".... Aber die Gepäckausgabe in Düsseldorf dauerte mal wieder ewig Haben fast eine Stunde am Karussell gewartet...."

Negativ: "Everything was perfect"

Positiv: "Top Flug mit sehr hohem Komfort."
Negativ: "Auch hier kann ich kein schlechtes Wort verlieren."

Negativ: "Boarding: by bus at BKK on a Boeing 777, not as expected with emirates, gate was set as “G1A”, we read this as Gate 1A, but needed to run from A1 all the way to G1, got late on the bus. Food: Chicken with peppers average, no good taste Drinks: had to broken cups, one on the top (changed that), one at the bottom with a hole in it. Red wine spilled all over my trousers and pullover. Shit happens, but (a) what about the quality of the goods and (b) how does the crew handle this? Crew/Service: Generally friendly, but the guy who served the red wine had no clue how to handle this: 1. Red wine on cloth is bad to clean 2. After I complained about a possible problem with cleaning and the possibility that the stain would stay, no reaction, only sortiere and the Recommendation from him was to use soda water which was actually not at hand and took him more then 10min to bring it. 3. I requested for the supervisor. She was very friendly and took my email address to write a report on this. I am now waiting for reaction and possible refund for cleaning or more. Another drink was offered but that was all until now. So I am curious about the reaction from Emirates. Overall it seemed like Emirates has a bad standing in BKK: - Bus boarding on B777 - No clear information about gate - Bad quality of material (cups) - For Emirates under average food quality Additional remark: The following connection flight from DXB to DUS, was very good, overall quality as expected from Emirates, food and staff was very good. So the above review from BKK -> DXB might have been an exception."

Positiv: "Booked a window seat and luckily the middle seat wasn’t taken. I was able to fade in and out of sleep ... much needed!"
Negativ: "Wish I could afford to upgrade for a proper sleep!"

Positiv: "Das Flugpersonal war ausgesprochen nett, das Essen war sehr gut"

Negativ: "I thought I had paid for window seats."

Positiv: "Es war einfach alles perfekt"

Positiv: "Der Flug ist zwar verspätet gestartet, aber die Piloten haben die Verspätung fast wieder rausgeholt. Das Essen war genial und vor allem Metallbesteck in der Economy, wo es sonst nur Plastik gibt. Dazu eine gute Getränkeauswahl. Der Rotwein war sehr lecker."

Negativ: "Full aircraft so pick you seats early"

Positiv: "It was comfy, the crew seemed genuinely happy, and the food was good. Never going to complain about smoked salmon."
Negativ: "I didn't like that my connecting flight was with another airline"

Positiv: "komfortabel, gute unterhaltung, problemloses boarding, angenehmer flug."
Negativ: "schwacher service"

Positiv: "Pünktlicher Start und aufmerksame Flugbegleiter besonders mit unserem 6 Monate alten Sohn sehr bemüht. Top Entertainement-Angebot."
Negativ: "Das Essen war auf dem Hinflug besser, Schade, dass es keinen separaten Krabbelbereich für Baby existiert."

Positiv: "Der service war unterdurchschnittlich. Von ham nach dxb (6 h flug) kam nach über 2 h das erste mal service. Insgesamt kam er nur 2x. ich habe bei emirates viel mehr erwartet."

Positiv: "reichliche auswahl"
Negativ: "touchscreen teilweise nicht funktioniert"

Positiv: "Entertainment - excellent"
Negativ: "Seat (bed) - not very comfy (could be wider and full bed) Food - very poor breakfast (dinner was very OK). It's a shame for such an airline to serve such a breakfast (continental)."

Positiv: "W"
Negativ: "Wir wurden irgendwo auf dem Flugplatz geparkt und mussten ca. 20min. mit dem Bus zu unserer Abflughalle fahren. Dort hatten wir grosse Mühe, unser Gate zu finden."

Positiv: "New plane, comfortable, good food and attentive crew."
Negativ: "Airport in Kazakhstan is very basic - dead when you are stuck for 7 hours overnight."

Positiv: "The trip was very short."
Negativ: "Providing a savory snack to the passengers"

Positiv: "Crew was very accommodating of my needs."
Negativ: "The flight left 2 hours late. This is a problem in the bigger picture of air travel. The process of boarding, the service, and actions of the crew were all great."

Positiv: "Seats and crew are the best"
Negativ: "Flight time, also business class was almost empty, if I received an email I would have bet for upgrade"

Negativ: "more movie choices"

Positiv: "Crew was friendly, flight was relatively empty so comfortable."
Negativ: "The flight was delayed two hours... three and a half separate times. Finally left around 7 hours late."

Positiv: "Boarding was very slow. Check in was also slow"

Positiv: "I liked the time and care that they took to help those that needed assistance."
Negativ: "In Tbilisi boarding was delayed and there was no information about the delay. The gate wasn’t even announced until the expected boarding time."

Positiv: "TV screens on every seat"
Negativ: "Food"

Negativ: "Food."

Positiv: "Crew were super friendly; food was very good - had trouble choosing options. This was in reference to business class."
Negativ: "We were on a 757, flying business class. Is not a proper flat bed option; and being 6’4” struggled on finding a position in which I could sleep in."

Positiv: "Friendly staff, business class upgrade."
Negativ: "No priority boarding at the Lufthansa lounge."

Positiv: "Excellent flight attendants and customer service"
Negativ: "Informing travelers that flight was late."

Positiv: "Good service"
Negativ: "No individual entertainment system"

Negativ: "There was no personal entertainment system nor USB port for charging."

Positiv: "Little snacks, USB ports, clean"
Negativ: "Video and music are kinda out of date"

Positiv: "The plane was nice."
Negativ: "6 hours late. No explanation. No apology from any Air Astana employee."

Positiv: "Flight was punctual. While the crew did their job, they didn't seem as friendly as usual with Air Astana."
Negativ: "The Boeing 757 is a narrow cramped aircraft for such along flight. It would be good to have an aircraft with not so narrow seats, such as the A320 or A321 or B767 on longer routes. No boarding announcement at Almaty - they just opened the door and you had to "know" that it was time to board."

Positiv: "The chairs were comfortable and the Chicken dish was delicious."
Negativ: "Boarding the plane was hectic and unorganized."

Positiv: "Service"

Positiv: "Price Travel Kit Relatively new aircrafts"
Negativ: "I experienced the same things in both of my flights. Flight attendants did not even asked me what I wanted to drink. I have to yell them to receive their attention. They really nee some training."

Negativ: "Flight delay and can't feedback the problem"

Positiv: "Last half hour was through storms. I doubted we would be able to land. Not only did we land, but it was one of the smoothest set-downs I have experienced. These guys/gals know how to fly in winds."
Negativ: "Absolutely full place, slow boarding."

Positiv: "Every seat taken, but with a 2/2 configuration, it was fine. Didn't even have long lines for the toilet. Both landings were super smooth, and one was extremely skillfull - we had been bouncing around in a storm, and the pilot still put us down smoothly."
Negativ: "Don't like boarding by bus."

Positiv: "Thank you for having enough legroom for someone taller. Makes life much easier"
Negativ: "Weather delays, however nothing anyone can do about that"

Positiv: "Flight attendants were really warm welcoming and benevolent. Food and drinks are good"

Positiv: "Punctual, comfortable, good service on-board."
Negativ: "Like Astana Airport, the domestic to international transfer at Almaty is also not well signposted and even though it's the same building, requires going outside in the cold and then back inside. Also Almaty Airport is crowded, the toilets are poor and it really needs to be refreshed. Air Astana is a great airline but is really let down by the poor transfers at both Astana and Almaty."

Positiv: "Punctual, comfortable."
Negativ: "The transfer from international to domestic flights is not well signposted. It's also odd that even though it's the same building, you have to go outside, walk some minutes and then go back inside. At that time of the year it was quite cold outside!"

Positiv: "Crew was great"
Negativ: "No legroom or entertainment"

Positiv: "Crew"
Negativ: "Lack of communication when flight was delayed. No communication at all."

Negativ: "Turbukence...terrible.."

Positiv: "The crew was extremely pleasant. We received real food with real silverware. The seats were comfortable. I like the little cute bags filled with an eye mask, earplugs, toothbrush and even socks!"
Negativ: "Push come to shove I would say the entertainment system needs to be updated since there was no individual tvs."

Positiv: "Check in ok"
Negativ: "Gate agent said the plane is full and dint look to change my seat but turns out a lot of seats on the plane Flight attendant said no to me to change seat but yes to another Russian speaking pessager! Overall, a bad experience with 49 minutes delayed flight!"

Positiv: "It is very nice"

Positiv: "It was a short flight so not much to say. Crew was attentive to passengers and polite."

Positiv: "Gave us a hot snack sandwich and drink for a short less than 2 hour flight."

Negativ: "The flight was delayed by 3 hours. They did not even attempt to text, though they knew the flight would be delayed. When I asked the check in agents about this, they said what can they do? This is a serious lack of taking personal responsibility. What can they do? They work for the company! There are several steps they could take, but they chose to abdicate responsibility instead. Even though I'd been there for several hours and specifically asked for a window seat and been granted a window seat, during boarding, they changed my seat to a middle, which was the icing on the cake. Also, during announcements, the pilot did not even give an apology. This is poor management And I'm disappointed in Air Astana."

Positiv: "Decent food. Direct flight. Good plane."

Positiv: "Good ground handling staff that dealt with my special baggage requests well. Clean new plane. Pre-departure beverages even in economy class."
Negativ: "No service offered. No drinks, nothing. Admittedly it was only a 35 minute flight but at least water would have been nice in-flight."

Positiv: "Air Astana consistently has clean and comfortable equipment"
Negativ: "Had confirmed special meals for myself and family. On board crew did not handle lack of special meals. Forced to eat standard meal if I wanted to eat. Had a few other issues on service."

Negativ: "Flight delays and cancelled flights. I've been stuck in Almaty for 2 days waiting on a flight out. Still haven't reached my destination."

Positiv: "Schedule. Price."
Negativ: "Level of service."

Positiv: "food on flight to georgia was good"
Negativ: "food returning from georgia was bad"

Positiv: "Not much."
Negativ: "Business Class Lounge in Almaty is a joke,,,and if your flying Air Astana it's even more of a joke as you have to pay for anything you eat or drink. If you have other options avoid Almaty and Air Astana at all cost. This is the first Business Class lounge I've ever seen without Wi Fi ."

Positiv: "Comfortable seats, attentive cabin crew, very clean plane!"

Positiv: "I enjoyed everything about my experience. We had an on-time departure and smooth arrival into my destination. Boarding was seamless and efficient. The crew were very pleasant and professional. And the meal service and in-flight entertainment were more that I could have asked for. Excellent experience."

Positiv: "Flight attendants were very friendly and helpful"
Negativ: "I just hate leather seats on airplanes"

Positiv: "I always choose this flight since it coincides with my train booking upon arrival."
Negativ: "No seat entertainment. Public display or monitor for viewing flops down from above and strategically situated only. You cannot choose an entertainment."

Negativ: "The transfer between flights at Astana was an absolute shambles and I nearly missed my connecting flight. None of he Air Astana staff at Astana airport were helpful or tried to help in the transfer process and different staff gave me conflicting instructions. This added a great deal of stress. For this reason, although all other aspects of Air Astana were great, the poor transfer process at Astana really let them down.and would make me think twice before flying with them again."

Positiv: "The flight kit was nice - with earbuds, sleeping mask, socks, toothpaste, et cetera."
Negativ: "The group of passengers, easily 20 people or so, who were crowding the aisles and really loud for a majority of the flight. The flight attendants were very passive in getting them settled, and seemed to take out their frustration with them in the way they served all the other passengers."

"Overall VERY impressed. Food was absolutely top notch, service was good. We transferred in Istanbul and this is a gorgeous airport. It's a bit far from the city but everything else was great. Turkish Airlines Airlines put us up on a hotel since we had a long layover. Very impressed and would certainly look forward to another flight with them. 10/10 and the price was right"

"Unterhaltung könnte besser sein"

Positiv: "Efficient flight, crew professional"
Negativ: "Food. Very bad. Cold sack meals and basically just the same twice. Not good fir a 11 hr flight."

Positiv: "Nothing. This was the worst flight I've been on in years."
Negativ: "The food was awful, the lounge was worse than the free ones, and the service was absolutely the worst I've experienced in years."

Positiv: "Excellent service for affordable price"
Negativ: "Flight was delayed"

Negativ: "Room temperature control should be better."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "The overall was a pleasant flight"
Negativ: "It’s really difficult to figure out how to use the entertainment, specially how you can listen or watch a movie , for my parents that are not English speakers they just couldn’t use it so really boring!!!"

Positiv: "Crew were nice and friendly"
Negativ: "Better seats and entertainment system As usual Turkish airline was late in departure"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Positiv: "The food was finished by the time crew came to serve me and actually said sorry we have no food left for you. Due to flight delay missed connection and the Turkish airlines staff at Istanbul was extremely rude and downright unhelpful"
Negativ: "Turkish airlines really needs to train crew in how to behave under difficult circumstances"

Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"

Positiv: "NOTHING. Never made the connection."
Negativ: "Flying your passengers to your hub so they can make their connecting flights, for a start..."

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Negativ: "flight was delayed 90 minutes and I had to sit next to a screaming baby the whole flight."

Negativ: "This flight seems to be overbooked a lot! Why does Turkish Airlines let this happen so often? Had the same situation on my way to Istanbul. It just takes sooo much time and everything will be delayed and people get angry all along...."

Positiv: "The crew is phenomenal"
Negativ: "They had a deported person sitting next to me. The person was in jail and he showed me the court order That made me very uncomfortable."

Negativ: "Cabin temperature was very cold"

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "As usual the best"

Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."

Positiv: "Turkish airlines gibt sich Mühe, in Economy an Business Class Standards heran zu kommen. Rosen auf der Toilette, Speisekarte, viele Filme und Musik zur Auswahl... Leider bleibt der Platz aber doch eingeengt, und die Sitze eng. Aber der Preis ist gut! Ich kann Türkisch Airlines nur empfehlen."

Negativ: "Leider war kein mobiler Boarding Pass möglich."

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "Superrrrrr"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Negativ: "Priority boarding was messed-up - no queue discipline was even attempted by the gate staff. The business class seats were uncomfortable and not comfortable to sleep in. The footrest was not long enough and the feet were dangling in the air. The blanket and bedding was provided almost 3 hours after take-off Worst of all was baggage handling. Our luggage was severely damaged. The handle to the suitcases was torn off. In addition the bags and the contents were wet when we received them in Boston. IT had been raining in Istanbul and it seems the bags were left out in the open. I've been trying to get Turkish to repair the torn-off handles but I'm constantly hitting a wall. I have filed a claim but the support staff sends extremely brief denials with no explanation."

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Positiv: "Der Flug war sehr angenehm, so wie man sich das wünscht. Das Essen war wie immer sehr lecker und schön frisch. Die Besatzung war immer zur Verfügung."
Negativ: "Die Sitzen waren bequem jedoch die Fuß halte Vorrichtungen haben etwas gestört."

Negativ: "Flug war wahrscheinlich überbucht und konnte nicht einchecken! Unglaubliche Frechheit!!!"

Positiv: "Flottes Boarding, gutes Essen, gute Auswahl an Getränken"
Negativ: "Sitz 1D hat keine Staumöglichkeit oberhalb des Sitzes, man muss weiter weg verstauen"

Negativ: "Everything I enjoy flying with turkey airlines"

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "great selection of movies"
Negativ: "heat, small seats."

Positiv: "Alles war toll"

Positiv: "Gutes Essen"
Negativ: "Verspätete Ankunft"

Positiv: "Gustes Essen, Pünktlich"

Positiv: "Crew war sehr nett und die Sitze ok."
Negativ: "Formulare für Einreise wurden nicht geladen und mussten in der Warteschlage im Stehen ausgefüllt werden"

Positiv: "preiswert"
Negativ: "unkkomfortable C Class"

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"

Positiv: "Thank you. It was very good and comfortable trip with a nice team."

Positiv: "Everything"

Positiv: "Customer service by the crew"
Negativ: "Lufthansa still charges full price like usual, but on a 8+ hour flight to serve a cat size meal of pasta soaked in some pesto sauce is unacceptable! Thank god I had lunch at Frankfurt before departure! Covid-19 should not be an excuse for lack of services! I work for a company which falls into the Essential business category and despite the pandemic we NEVER EVER compromised with the top quality of our product! I am so dissatisfied with Lufthansa and what they have become, pale shadow of a great company, very sad...."

Negativ: "Hygieneplan scheint nicht vorhanden zu sein. Boarding ohne Abstand und aussteigen unter chaotischen Zuständen. Reihen werden zum Ausstieg aufgerufen, obwohl der Gang noch völlig blockiert ist mit anderen Passagieren. Anti Covid-19-Maßnahmen scheinen hier noch ein Fremdwort zu sein. Sehr enttäuschend und beängstigend. Andere Airlines (Swiss) sorgen für ein besseres Sicherheitsgefühl."

Positiv: "Nette Crew, bequemer Sitz. Leckeres Sandwich"
Negativ: "WLAN dürfte doch auch gratis möglich sein ;-)"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Absolut kein Platz für ein kleines Handgepäck weil andere Leute rücksichtslos ihren ganzen Hausstand dabei haben und die Lufthansa es nicht interessiert, wieviel jeder da so mitbringt. Personal führt lieber Privatgespräche und beobachtet einen, wie man verzweifelt nach Platz such, anstatt zu helfen."

Positiv: "Service super, pünktlich und perfekte Landung/Abflug!"

Negativ: "Die Sitze der Business-Class im LH A340 sind einfach nur unbequem. Das können andere Airlines besser."

Positiv: "Die Crew beim Boarding wie immer akkurat und freundlich. Leider gab es in der Eco nur ein Glas Wasser, was diesmal aber nicht kundgetan wurde (oder ich habe geschlafen und hab das nicht gehört). Danach war aber auch keine Motivation mehr vorhanden die ausgegeben Plastikbecher anzusammeln. Man sollte die einfach im Netz des Vordersitzes reinstecken. Naja ...."

Negativ: "Rückflug war 4h Verspätet und WiFi an Board war dann auch noch defekt."

Positiv: "Nothing much to say. The crew was polite, kind and professional."
Negativ: "nothing."

Positiv: "Crew war nett!"
Negativ: "War eigentlich alles in Ordnung!"

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Saukalt an Board. Erst nach fast der Hälfte des Fluges ist es gelungen, die Temperatur so einzustellen, dass es angenehm war. Das Gepäck ist mal wieder nicht mitgekommen. Lufthansa wird immer nachlässiger..."

Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"

Negativ: "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"

Positiv: "Tolles Personal"
Negativ: "Leider sehr unruhiger Flug, starke Kurven, viele Vibrationen"

Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."

Positiv: "Crew war informativ bezogen auf Verspätung. Bremsen in Bremen sehr fragwürdig. Kein Grund in Bremen so stark zu bremsen."
Negativ: "Landung mit Stop übermässig stark gebremst. Bin jahrelang selbst in Bremen gelandet mit viel grösserem Flugzeug. Nie Problem gehabt. Mopedflieger von Cityline brauch so eine Bremsung nicht total unkomfortabel für die Pax"

Negativ: "Getränkeauswahl sehr klein"

Negativ: "• Die Zwangsbelüftung verteilte einen ungewohnt starken und eiskalten Wind, und diese Einstellung wurde nicht abgemildert! • Die Freundlichkeit der Stewardess. • Der Klapptisch war einseitig abgebrochen, sodass nichts darauf liegen konnte."

Negativ: "Alles ok"

Positiv: "Grundsätzlich guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... wir haben 2019, richtig?"

Positiv: "Wir sind First Class geflogen, hatten Sitze in der Mitte nebeneinander. Trotz des streckenweise holprigen Flugs hatten wir es sehr bequem. Freundlichste Betreuung während des gesamten Fluges. Wegen der Kaschmir-Krise wurde der Flug umgeleitet und dauerte ca 40 Minuten länger. Wir konnten den buchstäblich erstklassigen Service also länger nutzen. Die Flugbegleiterinnen hatten in der Ausnahmesituation alle Hände voll zu tun. Wir haben uns trotzdem bestens betreut gefühlt."
Negativ: "Das laktosefreie Menü war nicht auf First-Class-Niveau."

Positiv: "Gute Verpflegung und Betreuung während des Fluges (Getränke)"
Negativ: "Kabinenpersonal hat sich ständig laut privat unterhalten (mein Sitz war direkt vor dem Service-Bereich...)"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Negativ: "Unpünktlich, Frankfurt mega unfreundlich Security Check!!!"

Positiv: "Staff were ok, did all they could"
Negativ: "Not enough information especially for people with connecting flights"

Positiv: "A320neo. Gut gelauntes Bordpersonal trotz verzögerter Abreise und später Ankunft"
Negativ: "Kommunikation der Verspätung am Flughafen. Recht plötzlicher Gatewechsel trotz absehbarer Verspätung. Zu wenig Vorfeldpersonal für zeitgerechte Verladung"

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Moderne Maschine."
Negativ: "Boarding dauerte lang"

Positiv: "Friendliness of cabin crew,entertainment was good,food was good. Overall I was pleased with the service and am looking forward to flying with Lufthansa again"
Negativ: "I think the process was too long in Lagos, but in London it was smooth."

Positiv: "Crew war sehr aufmerksam"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Flieger startete zu spät und kam mit noch mehr Verspätung in Frankfurt an. dort wurde keine Treppe ans Flugzeug geschoben. Dann mussten alle in den Bus steigen. Viele versäumte Anschlussflüge, Menscheb sehr unglücklich. System Versagen von Lufthansa und Fraport zusammen"

Positiv: "Transfer route through Frankfurt Airport was tight but not as tight as outbound. Lovely crew."
Negativ: "Bus to plane at departure, no room in overhead lockers as space taken up with small bags"

Positiv: "Very nice crew"
Negativ: "Legroom"

Positiv: "Der Flug starte pünktlich"
Negativ: "Eine der Flugbegleiter war nicht so gut gelaunt"

Negativ: "Muslim meal does not mean all Muslims eat curry. It’s rediculous that we cant have a decent English breakfast instead you get curry or some form of curry for breakfast, lunch and supper. Your so called Muslim meals are not suitable for kids!! There is no such thing as a Muslim meal either. It’s simply called Halal otherwise then everyone else’s meals should be called Christian or Jewish meals etc."

Positiv: "Toller Service, gute Käseschnitte mit Warsteiner. Was will man mehr?"

Positiv: "Es erübrigt sich jeder Kommentar"

Positiv: "Crew looked after me after a family took up a whole row including my designated seat. I need up with the back row to myself so could put my feet up & chill after a less than pleasant 5+ hours wait at Munich!"

Positiv: "Verpflegung am Board war gut und Personal sehr freundlich gewesen. Sehr schnelle und kompetente Abwicklung beim Boarding."
Negativ: "Die Verspätung ist natürlich immer nicht gut, aber für uns war dies kein Problem gewesen. In 99 Prozent kann auch die Crew sehr wenig dafür."

Positiv: "Personal sehr freundlich, Flugzeug modern und sauber, Flug pünktlich"

Positiv: "Pünktlich, sauber, gutes Essen und Entertainment-Programm, und das Personal freundlich wie immer."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich, das Essen war in Ordnung, die Filmauswahl war sehr gut."
Negativ: "Leider war es sehr eng in der Economy Class und relativ laut aufgrund einiger Kinder."

Positiv: "The boarding process was smooth, take off delayed by just over an hour but the Crew were exceptional with providing updates and bringing around refreshments whilst we waited."
Negativ: "Seats were a little uncomfortable but outside that not much I can fault the airline for."

Positiv: "I flew premium economy from Hong Kong to Frankfurt on the A340-600. The crew was excellent, attentive and friendly. They always have a great attitude and this has been consistent with my previous experiences with Lufthansa. The seat and meal were average for premium economy, but the crew more than made up for it."
Negativ: "The seats were quite hard and lacking in padding in premium economy. The meal was average and nothing to bring home to."

Positiv: "Inlandsflug ist noch ruppiger ..."

Positiv: "In der Kabine arbeiten noch verdiente Genossinen"
Negativ: "nun ja ..."

Negativ: "Das Essen war einfach zu fade. Der Rest war gut"

Negativ: "More space between seats"

Positiv: "Freundlich, sauber, locker!"

Positiv: "Flight crew try hard to please passengers."
Negativ: "Aeroflot ground staff are rude, aggressive, very poor customer service."

Positiv: "helpful and friendly crew"
Negativ: "more comfortable and spacious seats."

Negativ: "Aeroflot hat mein Gepäck nicht mitgeliefert. Das gleiche ist auf dem Hinflug passiert. Heute werde ich mein Urlaub wie geplant fortsetzen müssen, ohne das Notwendige mitnehmen können. Das ganze kommt mir wie ein schlechter sehr böser Scherz vor. Ist aber wahr."

Negativ: "Besser wäre, wenn der ursprünglich gebuchte Flug stattgefunden hätte, dann hätte ich meine Urlaubsplane halten können und nicht stattdessen ein Tag früher als geplant abreisen. Darüber hinaus wurde mein Gepäck nicht mitgeliefert, also aktueller Status nobody knows alle hoffen dass der noch auftaucht"

Negativ: "War kein Aeroflot Flug, sondern "Rossiya" Airlines"

Positiv: "Neben mir hat niemand gesessen, darum hatte ich ein wenig mehr Beinfreiheit."
Negativ: "Schlechtes Essen, 3h Verspätung, null Entertainment. 4.5h in der Lift mit nichts als einem Heft auf russisch."

Negativ: "Toooooo hot"

Positiv: "mehr als 1:30 stunde warte bei dem pass controll, habe ich meine flug verpasst!!!"
Negativ: "Besser organiseieren die massen, und schneller kontrolle machen. kann nicht sein dass pass kontroll geht so lang mehr als 1 und halb stunde"

Negativ: "Problem in ticket and mess in boarding and seat not comfortable at all"

Positiv: "Personal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Aufhelthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "Bordpersonal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Autfenthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "I liked that the ladies look fit and nice ( I mean the flight attendant ladies)."
Negativ: "We need the crew to walk in the isles more often. I wanted to drink water a lot but couldn't even contact the crew as they were never around."

Positiv: "Great airline and service"

Positiv: "Super pünktlich. Bording schnell. Temperatur sehr angenehm während des Fluges. Personal sehr aufmerksam. Speisen in Ordnung."
Negativ: "Leider keine deutsche Bordunterhaltung (wie zb Korean Air). Kein Bier und Wein damit man ein bisschen besser schlafen kann. Zu wenig Beinfreiheit auch für mittelgroße Leute."

Positiv: "Slept the whole way."

Positiv: "The person at the check in counter was pleasant."
Negativ: "Pretty much everything else."

Negativ: "No mention to which terminal in Moscow"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Asked them bot to sit us at the far end near the toilets and guess what.....last tier next to the toilets!! Broke my son’s bugaboo bee pushchair 2nd time due to the way they handle it as they through them instead of caring for them. Service in moscow is very poor."

Negativ: "There is no entertainment on this flight, so rate should be N/A."

Positiv: "Insgesamt gut, pünktlich, Komfort ok, es gab ein vollständiges Mittagessen"
Negativ: "Essen war ok, aber nicht mehr, leider keine Bordunterhaltung"

Positiv: "good hearty snack"
Negativ: "Terrible registration process - was not registered through to my final destination and was made to pick up and check in again bags at my connection - Frankfurt. Barely made it on time. The person registrating me was unhelpful and rude claiming that since the first flight was operated by Aeroflot Dhe can’t register me through. Stuardesses were also unfriendly and unwilling to help with the issue."

Positiv: "Flug war überpünktlich. Schnelle Gepaeckausgabe, gute Sitze. usb charger im sitz"

Positiv: "OK entertainment systems, professional crew"
Negativ: "Next flight I'm gonna pay extra for extra leg room, felt like a tuna fish in a fish can"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und effizient. Flug war pünktlich. Frühstück war lecker."
Negativ: "Flughafenpersonal in Kazan unfreundlich und nicht des Englischen mächtig."

Positiv: "Flug war iO !!"

Positiv: "All crews are very polite and nice looking!"

Positiv: "The crew staff on the flight was good--no problem whatsoever."
Negativ: "The security clearance took more than an hour and I missed the next flight from Moscow to New Delhi. Despite repeated request from the staff, I received no expedited clearance. The line moved at a very slow pace. This where the problems started. I was blamed for the delay and was told that my ticket has been cancelled and was asked to buy a new ticket at an excessive price. The staff at Moscow airport was really rude and worked at a such a slow pace. I was fourth in the line and yet it took me more than three hours to talk to the person. He simply took 2-3 minutes and faulted me for the missed flight. I was told to come up with money or simply live on the terminal. After a grueling arguments for more than 5-6 hours, finally I was given another flight. I did not waste even a minute in reaching to the terminal. I did not even use restroom. I felt repeatedly insulted by the Moscow Airport staff of Aeroflot. They kept on talking about the rules and faulted me for being late."

Negativ: "Excellent Service"

Positiv: "I like the general things on the plane. Smiling services by the crew members, the taste of the foods, contents on the device, icecream...."
Negativ: "I didn't like the terrible service in Sheremetyevo International Airport. Personnel were so bossy.. It makes me think that Russian Airline is good but the country inside...."

Negativ: "No entertainment at all, the distance between the seats is very small, the seats themselves are very narrow even for a medium sized person, no food selection remained even in the second row of the economy class, no wine for dinner. The whole experience is rather of a lowcoster."

Positiv: "Pünktlicher Flug. Guter Service an Board."

Negativ: "Kayak apparently is out of touch with the companies it ‘provides’ traveling thru. Your flight might be cancelled, but kayak will tell you that everything is fine. Not using the app anymore. Expidia is way more reliable."

Positiv: "great"
Negativ: "lots of people"

Negativ: "the poor headphones and noise make it impossible to understand movies. they should add subtitles also in english movies."

Positiv: "In time, nice stewardesses"

Positiv: "Very friendly and kind cabin crew on all 4 flights. Food was good and enjoyed the ice cream treat! Was upgraded to business class on one flight and that was such a delight. Thank you Aeroflot!"

Positiv: "Очень хорошая организация стыковочных рейсов. Даже с учётом задержки вылита из Вашингтона, транзит с рейса на рейс и получение багажа прошло очень организовано. Спасибо за ваше хорошее и вежливое обслуживание в аэропортах и самолетах!"
Negativ: "Не достаточное количество завтраков предлагаемых в меню. Блинчики совершенно не возможно было разрезать. Возможно подогретые вместе блины и сладкий сироп или варенье не самая удачная комбинация."

Negativ: "Deleys"

Positiv: "Nothing extra ordinary"
Negativ: "That was my first flight and the entertainment video did not work I also will like to see a situation where I can drop my luggage and be checked in on the day of flight no matter the flight time I drove all night to Heathrow from Manchester and arrived at check in countrer at 8am and was refused check in until 11.30 for a 1:45pm flight so I was not able to go and sleep somewhere as I planner . After all that the flight we delayed one hour"

Negativ: "Went to find my suitcase on the baggage carousel wide open with my prescriptions missing. I need these to control my nerve pain and I cannot get them until I go back to America in three weeks. I don't know what to do. They also didn't have my vegetarian order, so I ate bread for each meal."

Negativ: "steward was quie mannerless..."

Negativ: "Was late Food not good Screrns are so bad"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Junior varsity airline. Food was inedible. I'm only 5'9" but my knees were up against the seat in front of me. And they lost our luggage. Just say no."

Positiv: "Great, Friendly Staff. The in-flight movie/TV options were great. Very comfortable, quick, and efficient"
Negativ: "No vegan meal option. The in-flight entertainment computer was slow."

Negativ: "No vegetarian food options Boarding was delayed but no announcement was made"

Mehr zu Emirates
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Kasachstan fliegen

Fluggesellschaften, die von Kasachstan fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Kasachstan in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Kasachstan bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Kasachstan nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Kasachstan

Buche günstige Flüge von Kasachstan nach Deutschland

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

18.12.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
7:30 Std.
ALA - FRA
02.01.
So.
Nonstop
Lufthansa
6:30 Std.
FRA - ALA
06.12.
Mo.
Nonstop
Lufthansa
7:30 Std.
ALA - FRA
03.01.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
8:25 Std.
FRA - ALA
20.12.
Mo.
1 Stopp
LOT
8:50 Std.
NQZ - BER
26.12.
So.
1 Stopp
LOT
15:15 Std.
BER - NQZ
14.12.
Di.
1 Stopp
LOT
10:00 Std.
NQZ - MUC
26.12.
So.
1 Stopp
LOT
7:55 Std.
MUC - NQZ
14.12.
Di.
1 Stopp
LOT
10:10 Std.
NQZ - FRA
26.12.
So.
1 Stopp
LOT
7:50 Std.
FRA - NQZ
17.11.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:35 Std.
ALA - FRA
21.11.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:10 Std.
FRA - ALA
09.12.
Do.
1 Stopp
Lufthansa
9:20 Std.
ALA - FRA
07.03.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
8:25 Std.
FRA - ALA
13.12.
Mo.
Nonstop
Lufthansa
7:30 Std.
ALA - FRA
26.12.
So.
Nonstop
Lufthansa
6:30 Std.
FRA - ALA
18.11.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:25 Std.
ALA - FRA
21.11.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:35 Std.
FRA - ALA
09.12.
Do.
1 Stopp
LOT
24:10 Std.
NQZ - MUC
12.12.
So.
1 Stopp
LOT
20:40 Std.
MUC - NQZ
18.12.
Sa.
1 Stopp
Air Astana
11:30 Std.
ALA - FRA
02.01.
So.
1 Stopp
Air Astana
17:45 Std.
FRA - ALA
20.12.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:10 Std.
NQZ - BER
26.12.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:05 Std.
BER - NQZ
17.11.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
ALA - FRA
21.11.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:45 Std.
FRA - ALA
09.12.
Do.
Nonstop
Air Astana
6:20 Std.
NQZ - FRA
12.12.
So.
Nonstop
Air Astana
5:35 Std.
FRA - NQZ
09.12.
Do.
1 Stopp
Air Astana
28:15 Std.
NQZ - FRA
12.12.
So.
Nonstop
Air Astana
5:35 Std.
FRA - NQZ
24.11.
Mi.
1 Stopp
Aeroflot
10:00 Std.
NQZ - FRA
27.01.
Do.
1 Stopp
Aeroflot
13:50 Std.
FRA - NQZ
19.12.
So.
1 Stopp
Turkish Airlines
13:35 Std.
ALA - FRA
02.01.
So.
1 Stopp
Turkish Airlines
10:25 Std.
FRA - ALA
04.11.
Do.
1 Stopp
Aeroflot
11:35 Std.
ALA - BER
20.11.
Sa.
1 Stopp
Aeroflot
9:50 Std.
BER - ALA
22.12.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
14:05 Std.
ALA - HAM
08.01.
Sa.
1 Stopp
Turkish Airlines
13:50 Std.
HAM - ALA
18.11.
Do.
1 Stopp
Emirates
19:15 Std.
NQZ - FRA
22.11.
Mo.
1 Stopp
Emirates
32:45 Std.
FRA - NQZ
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

16.11.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:50 Std.
ALA - BER
16.11.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:50 Std.
ALA - BER
16.11.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:50 Std.
ALA - BER
16.11.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:50 Std.
ALA - BER
16.11.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:10 Std.
ALA - BER
04.11.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:25 Std.
NQZ - FRA
04.11.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
40:20 Std.
NQZ - FRA
10.11.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:15 Std.
ALA - FRA
22.11.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:15 Std.
ALA - FRA
24.01.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:10 Std.
NQZ - FRA
28.11.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:30 Std.
NQZ - FRA
02.11.
Di.
1 Stopp
Aeroflot
9:25 Std.
NQZ - MUC
24.01.
Mo.
1 Stopp
Aeroflot
13:55 Std.
NQZ - FRA
16.11.
Di.
1 Stopp
Aeroflot
10:00 Std.
NQZ - FRA
24.01.
Mo.
Nonstop
Air Astana
6:20 Std.
NQZ - FRA
28.11.
So.
Nonstop
Air Astana
6:20 Std.
NQZ - FRA
16.11.
Di.
Nonstop
Air Astana
6:20 Std.
NQZ - FRA
23.01.
So.
1 Stopp
Turkish Airlines
15:20 Std.
NQZ - FRA
15.11.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
10:15 Std.
ALA - BER
09.11.
Di.
1 Stopp
Emirates
19:40 Std.
ALA - FRA
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First