kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos

MUC - GRU

Finde günstige Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen São Paulo Guarulhos

Hin- und Rückflug
Economy
München (MUC)
Sao Paulo Guarulhos
Fr. 18.06.
Fr. 25.06.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Flughafen São Paulo Guarulhos. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Flughafen São Paulo Guarulhos gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 17%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 22%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

611 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

557 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

419 €oder weniger

Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 419 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 557 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke München–Flughafen São Paulo Guarulhos ist durchschnittlich 89 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 20 % teurer als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Flughafen São Paulo Guarulhos?

Wie lange dauert ein Flug von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos an?

An welchem Tag sind Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos am günstigsten?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke München – Sao Paulo Guarulhos

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,7
KLM
Ergebnis aus 3.657 Bewertungen
7,9
Boarding
7,6
Komfort
8,4
Crew
7,2
Unterhaltung
7,4
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Negativ: "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Positiv: "The crew was professional & friendly"
Negativ: "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Negativ: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Positiv: "Muslim food"

Positiv: "The crews were pretty great!"
Negativ: "The regulating of the temperature."

Positiv: "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Negativ: "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"

Negativ: "Time"

Negativ: "Everything was OK"

Negativ: "The KLM crew are always great serving and treating you. Well above many other airlines."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Can’t think of anything"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Negativ: "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Negativ: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Negativ: "The earphones could have worked!"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Larger meals."

Positiv: "On time and friendly crew"
Negativ: "Boarding needs improvement"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "The crew!!"

Negativ: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Positiv: "Service was great as usual. Food was very good and entertainment options were great so you won't have to be bored throughout the trip."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "Trouble checking in regarding a visa issue?.. no other trouble at the other airports.."

Positiv: "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Negativ: "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Good selection of movies."
Negativ: "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Positiv: "Comfortable and well laid out seat area"
Negativ: "Food was a little substandard for business class"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Good flight, very attentive crew."

Positiv: "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Negativ: "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Positiv: "Great food"
Negativ: "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Negativ: "You are almost always late!"

Negativ: "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Positiv: "Entertainment"
Negativ: "Food and one bathroom out of service makes an awful flight"

Positiv: "Arrived Early!"
Negativ: "Left Late :-)"

Positiv: "Service, technology"
Negativ: "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Positiv: "The crew was extremely kind and selection of food/drinks was excellent."

Positiv: "upgrade bekommen"

Positiv: "Wir haben wegen ds günstigen preises gebucht und konnten auch 1x gratis umbuchen"
Negativ: "Die Crew hat keinen gesunden menschenverstand, fast schon peinlich"

Positiv: "Der preis war gut"
Negativ: "Die Crew dumm und unflexibel"

Positiv: "alles okay, Wasser gratis"

Positiv: "alles okay - Wasser gratis"

Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"

Positiv: "Great selection"
Negativ: "Bathrooms are not enough"

Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."

Negativ: "If kayak didn’t take me to a page where the reservation was different than what I agreed on. Not even close to what I had selected, leading me to believe I was booking a trip on the days I chose and then not realizing it was incorrect until my trip was starting. This is the last time I use kayak."

Negativ: "You made me late for my connecting flight by unloading my carry one bags slowly. It cost be $500 extra dollars and I’m stuck in Madrid until Friday which is making making me miss work. Unacceptable."

Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."

Positiv: "Iberia cancelled my incoming flight to Madrid and put me on an earlier one, but refused to let me on the earlier flight to Bilboa, which made a long waiting time!"

Negativ: "Phone chargers did not function"

Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"

Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."

Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."

Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"

Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."

Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"

Positiv: "It was IBERIA Flight:"
Negativ: "It was IBERIA Flight:"

Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"

Negativ: "The flight to Madrid from Porto left so late I missed my connecting flight to Bilbao and I so I took a bus to my destination."

Positiv: "That IBERIA brought me to where I wanted to be"
Negativ: "I’ve had 4 flights, none of which departed on time Not even a glass of water offered: IBERIA doesn’t have the prices of WizzAir or Ryanair, but what they offer onboard is pretty much the same as those airlines"

Positiv: "It was a direct flight"
Negativ: "Ticket had no info on baggage allowance. Got charged $55 for one piece. Website has glitches that would not save passport info. Flight attendant did nothing. Did not ask people to have their seats upright during landing. No food or even water for a 7 hour flight unless you pay. Seat uncomfortable. Horrible experience."

Positiv: "boarding is quick"
Negativ: "crew push you hurry. and the space is too small."

Negativ: "We were charged 100 Euros extra as they indicated the 2 pieces laugage was not included. They didn't respect the seats that where assigned in the reservation claiming we jus reserved the sits but didng pay for them."

Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"

Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"

Positiv: "Muss extra bezahlt werden."

Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"

Negativ: "No hay distraccion ni almimentacion,. El vuelo era largo de 2:45 h y siendo iberia pense que seria mucho mejor que ineria express"

Negativ: "We we’re delayed 3 1/2 hours causing us to miss our flight to San Sebastian. That, in turn, caused us to miss our check in for our hotel that we had already paid for so we ended up spending $300 on nothing."

Positiv: "Das Flugpersonal freundlich. Gepäckaufgabe zügig."
Negativ: "Die Sitze eng. Das Essen überteuert und nichts für Vegetarier."

Positiv: "Flugzeug war pünktlich da Boarding war ganz Schnell, Besatzung war sehr aufmerksam."
Negativ: "Alles außer das wichtigste war sehr gut und nämlich das Flugzeug selber. Als Business Klasse Passagier habe ich mich auf ein Minimum an Confort erwartet aber die Sitze waren genau so eng und unbequem wie die von der Economy Klasse, und ich bin 1,89 / 85 kg, also nicht ein Riese. Unterhaltung System gab es auch keins kein Bildschirm kein Fernseher und auch keine Musik. Für einen Business Flug zwischen zwei Kontinente finde ich das einfach nicht möglich, aber sonst war alles o. k."

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Die Perserin war sehr nett"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc Die Gäste verreisten mit mehreren überdimensionierten Koffern!"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Das Catering war okay"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc"

Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Positiv: "Der Flug ist vom check-in (kaum Wartezeit) bis zur Gepäckausgabe verlaufen, wie man es erwartet; keine highlights, aber auch keine Ärgernisse..."
Negativ: "Sitzplatz war verhältnismäßig eng"

Positiv: "They made up time on the flight"
Negativ: "This was already a makeup flight and it wasn’t efficient enough to help me"

Negativ: "No where when I booked the ticket it said I would need to pay for luggage and I had to pay 50euros for 1 checked bag"

Positiv: "The Iberia crew person named Ms. TENORIO was excellent. As an American with disabilities, I felt safe, protected and assisted throughout the flight with my various requests and needs. The rest of the crew was also .efficient and pleasant. Finnair&Iberia are tops."
Negativ: "Logan Airport in Boston, Terminal E was so upsetting. There was NOBODY to help me. I arrived early because I am disabled. There should be somebody there at all times. Very distressing-=- me in a wheel chaiir with 2 suitcases and ZERO assistance. I felt helpless and sad."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet."

Positiv: "."
Negativ: "Meine Buchung war seit 2 Monaten bestätigt. Am Check in teilten sie mir jedoch mit, dass der Flug overbooked war und ich nicht fliegen konnte. Dies wäre bei Iberia so üblich."

Negativ: "The seat very tight"

Positiv: "The movies and the leg room seemed better then normal"

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Movie selection"
Negativ: "Lack of water, food, attentiiveness, leg room, wife's lost luggage"

Negativ: "48 Stunden vor Abflug ist es nicht mehr möglich vegetarisches Essen zu buchen. Da Online-Check-in erst 24 Stunden vorher möglich ist, ist einem dies als Neukunde nicht klar."

Positiv: "Nothing, Air Portugal is the worst I have ever experienced. Never fly Air Portugal, you have been warned."
Negativ: "A different airline"

Positiv: "The crew was super nice. Everything went smoothly."
Negativ: "My gluten free meal had a carrot cake... the first ingredient was Wheat! If you have any type of allergy do not trust their food!"

Positiv: "Tap crew is very nice."
Negativ: "No turbulence"

Positiv: "We upgraded to first class, so everything was perfect!!"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Efficient check in and polite crew."

Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."

Negativ: "No entertainment. Flight was an hour late due to mechanical problems. They could have kept us better informed."

Negativ: "We ended up with two center seats. Person in front put back her seat so I couldn't even fully unfold my service tray"

Positiv: "Good crew. No crying or screaming children is always good. Dinner was decent & nice that it comes with a glass of wine if you wish."
Negativ: "Packed in a sardine can for 9 hours is not fun. Being bussed out to a remote location for a wide bodied plane is crazy. At least at ORD we had a gate."

Positiv: "Fairly new plane with clean/comfortable seats"
Negativ: "Bus transportation to the plane was delayed. People were uncomfortable having to stand in the bus for so long. Then the flight was delayed for 15 minutes due to airport traffic. As the only business class passenger i would have expected to be offered a drink then or even a bottle of water at my seat"

Positiv: "NOTHING.....................DUE TO FLIGHT CONNECTION CANCELLATION TAP AIR PORTUGAL FORCED US TO STAY STUCK IN AMSTERDAM FOR 15 HOURS"
Negativ: "EVERYTHING..........................ALL TAP AIR PORTUGAL WAS A DISASTER"

Positiv: "Pillows, blankets and earphones waiting on the seat and it was a lovely crew. Hurricane Dorian made us late for our connecting flight but we were impressed with the efficiency of a waiting rebooked boarding pass upon arrival."
Negativ: "Even with an upgraded seat purchase they were uncomfortable and hard to sleep in. This is an ongoing problem on most airlines. One would think that with technology, a better system could be designed..."

Negativ: "They boarded the plane from both the back and the front at the same time with no direction as to which rows should go where. BIG cluster in the middle of the plane!!"

Negativ: "Somehow, ticket was not being accepted to board on TAP's flight. Crew had to manually check it"

Negativ: "Checked bag fee was expensive at $120 per bag. For the two of us bags cost $240. The plane boarded late this departed and arrived late. Otherwise a very good flight. Very comfortable, all Amenities worked, the plane was clean and the staff accommodating."

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"

Positiv: "Plane was clean & crew were kind"

Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."

Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"

Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"

Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"

Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"

Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"

Negativ: "Seats do not recline on this plane."

Negativ: "Food timing, displays for video tiny and no selection possivble."

Negativ: "Long wait on crowded hot bus to the plane."

Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."

Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"

Positiv: "There was a major problem with my booking and I went through almost 2 hours or stress thinking I would not be let on the flight. This has never happened with Kayak. But it was really bad. TAP insisted they could not book me on as Azores Airlines from Pinta Delgado to Toronto was not booked for me. I had to call bothe airlines. With no help from the desk. I finally got both to confirm and at the last minute was allowed on the flight. I chose this route to have a nice couple of days in Portugal and I will have. But the flight start was really upsetting."
Negativ: "I like Kayak. But am very concerned about booking through in the future with this treatment."

Positiv: "Flight went smoothly overall. Decent leg room. Food was good. We left ontime"
Negativ: "The temperature control in the cabin was poor. Too warm for my liking and no personal air vents. Also their was a passenger behind me who incessantly kicked at my seat each time I tried to recline."

Positiv: "Overall was ok gor a very cheap flight considering it is not a lowcoster."
Negativ: "Very incomfortable seats. Hardly reclign, no leg room. I am 5’8” and slim and it was tight."

Positiv: "Clean plane, nice crew"
Negativ: "No entertainment at all"

Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"

Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"

Negativ: "Some of the worst customer service, seats that do not recline at all, minimum leg room, and worst of all a 2 hour delay that made me miss my connecting flight for which they took NO responsibility stating that they can have delays for up to 3 hours without having to compensate anyone."

Positiv: "Everything from the custumer service, flight departure on time"
Negativ: "Long waiting time for my connection flight but i booked it that way"

Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."

Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."

Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("

Negativ: "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew schaffte Wohlfühlatmosphäre. Der gereichte Snack und Getränke waren inklusive und schmackhaft"
Negativ: "Flug mit neuem Airbus A320. Gute Sitze und ausreichen Beinfreiheit. Superweiche Landung in FRA!"

Positiv: "Da dies mein Anschlussflug war würde ich direkt auf den richtigen Weg zum richtigen Gate verwiesen und hatte daher auch keine Probleme beim Boarding. Im Flugzeug gab es bei 10h Flugzeit (nachts) zwei große Mahlzeiten die tatsächlich sehr lecker waren. Es gab eine riesige Auswahl an bekannten Filmen und Serien was mich sehr begeistert hat. Decken/Kissen/Kopfhörer ebenfalls sehr angenehm"

Positiv: "Der Flug hatte 30 min Verspätung, da aber alles glatt geregelt wurde und ich dann direkt zum Anschlussflug konnte, hatte ich keinerlei Probleme. Verpflegung war großartig, man hat sich auch leicht zurecht gefunden."

Positiv: "Seats were nice in the front half of the plane."
Negativ: "Checked bag costs are 90USD which is way to high. No meal selection. One choice offered and it was a weird flavor."

Positiv: "One of the best services on a shorthaul flight in business class! What impressed me the most: the flight attendants were incredibly attentive and so kind - took time to chat with us etc. Besides that excellent service. I didn’t even miss personal screens, and that says a lot!"

Negativ: "Leg room was NOT enough. Had an altercation with the person sitting in front of me when she wanted to recline her seat."

Negativ: "I needed to cancel my trip and no one could help me. Even with a fee!"

Positiv: "The head stewardess was so helpful and nice! I was traveling alone with a 3-month-old baby and was very stressed out. The head stewardess helped me so much, gave me a more comfortable seat, a private place to breastfeed and a bassinet for the baby! She was amazing and I owe her so much for making my experience better. I also received a baby gift package that had a much needed pacifier clip! The flight was also the smoothest flight I've ever had across the Atlantic!"
Negativ: "No movie was shown on the shared TV in the first row. Had to only listen to music. Long stressful wait to board."

Positiv: "Sehr positiv dass man der Person neben mir einen freien Platz anbot und wir dadurch mehr Platz hatten. Sitzplatz hatte ausreichend Platz und das Unterhaltungsprogramm war sehr gut."
Negativ: "Frühstück hätte besser sein können"

Positiv: "Poor"

Positiv: "Flight was on time"
Negativ: "Tight space and food could be better"

Negativ: "Was lied to concerning that 23kg of checked in luggage was included, turned out it was not."

Negativ: "The staff at the United gate in Munich was rude and not helpful at all."

Negativ: "Pünktlich"

Negativ: "Get seated in a seat i paid extra 37$ for .very disappointed"

Negativ: "Seats very uncomfortable Planes tatty Toilets very dirty"

Negativ: "bei einem 45 min Flug kann man nicht viel anders machen"

Positiv: "eingentlich war gar nichts wirklich gut. sondern max mässig"
Negativ: "Es gibt 2x auf einem über 11 Stunden non-stop Flug was zum essen:Nach dem Start und einmal 1,5 Stunden vor der Landung. 9 Std. nichts. Wenn dann eine Stewardess helfen will mit einem kleinen Snack aber von einem Kollegin gebremst wird, dann finde ich das unverschämt!! "Wir machen keine Ausnahmen!""

Positiv: "Personal freundlich und in dem Fall war der Punkt 20 Minuten überpünktlich"
Negativ: "Wie üblich auf diesen kurzen Flügen keine Bordunterhaltung. Relativ wenig Sitzabstand wie sonst aber auch üblich (bei knappe 1,90m) wenn kein spezieller Sitz mehr frei ist."

Positiv: "Throughout delay the pilot kept us informed. Great selection of movies. Food was decent."
Negativ: "We were delayed twice for several hours total."

Positiv: "Smooth flight!"
Negativ: "Intercom kept having loud feedback problems - ouch! One hour on the tarmac before we could leave the plane."

Positiv: "The comfort on board for economy class was great, I didn’t feel like a sardine in a tin can. The configuration of the Boeing 787 was also excellent. The crew was as well also great. Overall we were quite surprised."

Negativ: "The flight was cancelled."

Positiv: "Leider verspätet"

Positiv: "Unable to since they did not wait for several passengers."
Negativ: "I was called the night before saying our flight was overbooked will you change flights for 300.00 dollars each. We needed to get home so we turned their offer down. The day of the flight our connection flight was delayed we were told someone would escort several of the passengers from Lufthansa to the connection with United no one was there. Several of us ran to where the flight gate was but the plane already left. It turns out other people were also called and turned down United’s offer. So the question is since our flight was purposely overbooked did United take advantage of our situation and just leave and cause all of us great pain and duress with no compensation for all of our inconvenience."

Positiv: "It was good"
Negativ: "On this particular flight for some reason the crew served food before drinks."

Negativ: "Unprofessional rude United staff"

Negativ: "Wait time for US specific security check Line was too long and slow"

Negativ: "The boarding process."

Positiv: "We got home safely."
Negativ: "We couldn’t arrange seats in advance online; there was much confusion since it was a Lufthansa flight operated by United. There was no one from United to talk to at the Hamburg Airport, and multiple Lufthansa agents said they had no control over the United flights, and could not contact them either. We weren’t able to get food at the Munich airport because we had to go through a second passport control just before the gate, and there was no food. The automatic snack machine only took Euro coins and not bills or credit cards. Then the crew was a little snippy and unfriendly. Not a great experience overall."

Negativ: "We waited in line to check baggage because it was Lufthansa and got to the front before finding out it was a united flight. No where did it say United check in. Just aggravating."

Negativ: "However flight from Athens to Munich sucked. Charged for carry on at check in , even thou others before boarding were checked there’s for free since flight was full. If that was the case I should of gotten mine free. Wish United would drop Lufthansa airlines."

Negativ: "Entertainment während des Fluges nur gegen Aufpreis mittels Kreditkartenzahlung möglich"

Positiv: "The flight was actually with United not Lufthansa."
Negativ: "It was like they changed our Lufthansa flight to United. I was not able to get our seat until the last minute at the counter. Luckily the crew was good and helpful atherwise I could not even sit with my husband. My chair was broken so I had to sit very straight. The screen was very tiny like only half size of the one on Luthansa flight. The food was only so so as well but that was just my personal taste."

Negativ: "- knapp unter 6 Std Flugzeit und nur ein Mini-sackerl bretzen zum Essen - für jedes Gepäckstück wird kassiert"

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Puenklichkeit und Sicherheit. Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Ich bin klein und fand es beengend. Das überraschendste war aber das komplett fehlende Unterhaltungsprogramm. Nicht mal ein gemeinschaftlicher Monitor. Dies bei einem 4h Flug. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "The final sandwich was great."

Positiv: "It was a great flight too!!!"

Negativ: "The movies were outdated mostly"

Positiv: "service was good. instructions in English & Portuguese."
Negativ: "lavatories didn't work below 5,000 ft. It was extremely cold so I had to put on my coat. Seats of course are very uncomfortable."

Positiv: "Business Class entsprach voll den Erwartungen, nur das erste Mal war der Flug rückwärts"

Positiv: "Prinzipiell ok aber nicht First Class Standard, wie gebucht"

Positiv: "Roomy seat and quality entertainment"
Negativ: "Not much - food wasn't from Ritz Carlton"

Positiv: "A comida"
Negativ: "As cadeiras poderiam inclinar mais para trás."

Positiv: "Flight staff was good!"
Negativ: "My flight was cancelled, it was re-booked, but lots of walking and waiting especially for a older person. Chicago busy , more walking, home much later,.. still waiting for one suitcase."

Positiv: "The food was tasty and I had nice movies to watch."

Positiv: "Flights on time"
Negativ: "Luggage arrived 2 hours late on separate flight"

Positiv: "Siehe Bewertung in den Kategorien. Essen ok, Boarding entspannt und ein guter Flug für den Preis (sehr günstig)"
Negativ: "Nicht sehr viel Platz, zu wenige Getränke über den Flugzeitraum, Personal nur mäßig freundlich, kein Boardentertainment am Platz nur über zentrale Lautsprecher aller 4-5 Reihen (Flug durchgeführt von United)"

Negativ: "there was someone sitting in my chair who got angry and it was very rude because I asked him to sit in the right place. I had to put my carry far from me because he put his on my head."

Positiv: "Guter Komfort und gute Beinfreiheit zu den Vordersitzen so dass man auch nach einem Langstreckenflug von München nach San Francisco entspannt ankommt."

Negativ: "... und alles kostet extra: Bordunterhaltung, Essen, Bier."

Negativ: "Terrible position of the seat. In between bathrooms and crying kids when I had requested the exact opposite. Food was awful. I had a vegetarian meal."

Negativ: "US Customs!!!! Inefficient and long!!"

Negativ: "Confusion and lack of communication about the extra screening process in the airport right before boarding. No information provided ahead of time, to alert me to arrive at the boarding gate early for the extra screening. After I passed through the extra security screening at the gate in Munich, and then went to the counter to complete the extra passport check and security questions, I was asked to step aside and wait. No one told me why. I had to insist on an explanation to the airline staff, and realized there was a mistake - they thought I had not gone through the extra security screening before going to the passport check counter, but I had. This created extra stress and delay for me, as this took place when boarding had started. Respectfully, I suggest that staff is more communicative."

Negativ: "She was not able to fly to Germany even though we paid for the ticket"

Negativ: "The boarding process was unnecessarily complicated by United Airlines. I was made to wait right until take off time without any information while they "confirmed my visa" on which I entered the US multiple times in the past."

Positiv: "We were very pleased with the service and comfort. Special recognition for our flight attendant, Robin. She was wonderful."
Negativ: "It would have been great to have a USB port at the seat as in other international airlines."

Positiv: "Wir waren sehr knapp dran. Wir erreichten den Flieger nur, weil uns Airline Angestellte geholfen haben und wir durch den Flughafen gespurtet sind."

Negativ: "Not AirEuropa’s fault but they left before we arrived in Zurich because Delta flight 66 was so late that our 3-hour layover became the AirEuropa flight left before the Delta flight arrived and deplaned."

Negativ: "The check-in crew gave terrible service. We almost missed our flight because they wouldn’t check us in. There was no one directing people on where to line up for whatever departure time they had. Just overall a bad experience with Air Europa."

Positiv: "Overall plane stability"
Negativ: "No delays, better food, updated plane"

Positiv: "Yes de crew was amazing."
Negativ: "The food could be much better. And the sits also, I think the plain was an old one. Anyway it was a good flight. Thank you."

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Negativ: "The hidden baggage fees was a surprise when checking in. I have never not been allowed one check in bag for an flight from Europe to the US. The crew did what was needed but made you feel like they were doing you a favour by showing up for work. Other airlines such as emirates, ethiad, virgin Australia all make a person feel welcome with great attention to detail international flight from Europe to the US. I will never fly air Europa again as I feel they are dishonest. The charge for the headphones is ridiculous when the entertainment is limited (most tv series will have one episode and the shows are old) The food was sub par. The sandwich with one sliver of ham was pathetic and the main meal was lacking with only chicken and rice, a small desert, no fruit/ salad and or crackers with cheese which is the norm on international flights."

Positiv: "Friendly and the seats were more comfortable I think."

Positiv: "boarding was relatively good"
Negativ: "they didn't offer me or my husband absolutely nothing to drink! and the trip was awful!"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "Nice Flight, and Service"
Negativ: "Food can be better and the AC was not so cold."

Positiv: "Flight itself was good, no options for emtertainment tho"
Negativ: "Check in was terrible at the terminal. Poor signs or personnel to guide the checkin lines caused fights among passengers and confusion where to check in from. Ground attendants arrived and did not inform the crowd right away causing dangerous physical and verbal fights among people making different lines. Terrible situation"

Positiv: "We did arrive"
Negativ: "15 mins late...boarding...looked like a circus...got double billed for my luggage...person in charge of boarding ...total B to customers.... There are other options...take them."

Positiv: "the plane was modern."
Negativ: "They charge you 3 euro for water! Really?! You can’t give it to us for free. Lame"

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "The fly attendant was very nice and helped"
Negativ: "The worst experience ever, they charge $190 extras"

Positiv: "The staff was very friendly"
Negativ: "It was a long flight and for a period of 3 hours if you wanted anything to drink you needed to go look for it. They should have come around with water every 2 hours is my suggestion"

Positiv: "I couldn’t have wished for a smoother flight for both ‘legs’."
Negativ: "Again, the entertainment offering could be better for the translatantic flight."

Positiv: "Fine plane, took off on time from Malaga and got to Paris ahead of schedule!! Staff kind and courteous overall a pleasant experience"
Negativ: "Had to pay for food!"

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Positiv: "The flight was half empty which was great as i had 3 seats for myself. Everything was on time and functional. The crew was polite and nice."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Boarding process was horrible and some of the staff were very rude"

Negativ: "Next time Air France of British Airways. No more Air Europa."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Air Europa's fare was cheap, but not as cheap as Latam but I was traveling with a friend who had already bought his ticket. The 5 hr flight from Tel Aviv to Madrid was in a super aircraft. Extremely comfortable flight."
Negativ: "The flight to São Paulo was in an older aircraft, more cramped and no personal entertainment consuls. All in all the flight was fine being an overnight flight, but I would have expected the better aircraft on the long haul flight and the less comfortable aircraft on the short haul. Still good value for money and I'm would definitely fly Air Europa again!"

Positiv: "I was able to back to home"
Negativ: "The plane doesn't have a entertainement system for each one, instead it was a tiny screen on teh top of some seats. Food is average"

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Not only did we board an hour late but we were basically held hostage for over 3 hours inside the airplane due to navigation difficulties. We were in the middle of the ramp and little information was given. Needless to say I missed my connecting flight. A total nightmare."

Positiv: "All good"
Negativ: "The plane had no entertainment inflight"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Negativ: "Our flight attendant did not smile ONCE! At check in , we had the good fortune to be carrying exceptionally small carryons. However, two passengers had bags that appeared regulation, but apparently were not. These two people were treated like criminals. I’ll never fly Air Europa again."

Positiv: "No frills, on time take off and landing"
Negativ: "Leg room, particularly on the Airbus from MAD to MUC was pretty small."

Positiv: "They left on time and arrived on time"
Negativ: "Not much order in the boarding."

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "The crew was helpful. The protracted headrests were nice for sleeping."
Negativ: "The planes were pretty antiquated and the seats were hard and uncomfortable. They were no oxygen ports which was troublesome for long 8 hour flights. Lack of fresh air! Only 10kg weight limit for carry on luggage."

Positiv: "Relatively on time"
Negativ: "Chairs where uncomfortable, food was poor quality."

Negativ: "No outlet to charge a phone"

Negativ: "I was taken back by the crew not friendly"

Positiv: "Price was very good. That's a big plus."

Positiv: "The staff were friendly, 1 woman went out of her way to help everyone. The plane was clean, bathrooms also, seats were roomy enough. Plane felt like it may be a newer one."
Negativ: "You had to pay for all food and drink. No complimentary anything offered, even water."

Positiv: "None"
Negativ: "Still haven't received been over 2 days."

Positiv: "Flight left and arrived on time and seats were comfortable for airline seats."
Negativ: "Departing Madrid airport while watching my luggage sit on the tarmac. It turns out their was too much weight and some luggage had to be left behind for another flight. I did get my luggage 24hrs later thankfully."

Positiv: "The flight was on time and it is the only direct option to get from Europe to Bolivia. I had to rebook my dates and the attention of Air Europe for this was Excellent!"

Positiv: "Crew inside"
Negativ: "Airport gate unprepared for wheel chairs and strollers. No elevator in gate area."

Negativ: "Don't have tv , after overnight flights we sitting in airplane more than 1,5 hours with out air conditions"

Negativ: "Wery heavy communication, 99% workers in airport don't speak English . Same in Madrid and Barcelona. In Madrid from one terminal to another 25-30min walked distance."

Negativ: "The plane was stroked by a lightning, the flight was awful and the logistics after the incident . Terrible experience"

Positiv: "Shorter flight"
Negativ: "No water offered"

Positiv: "The entertainment on board was very good and the flight leaves on time."
Negativ: "The boarding process was a mess. The counter and the inflight personal was very unhelpful, even rought. I didn't like AirEuropa experience"

Mehr zu KLM
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos fliegen

Fluggesellschaften, die von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos

Buche günstige Flüge von München nach Flughafen São Paulo Guarulhos

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

22.07.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:15 Std.
MUC - GRU
26.08.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:45 Std.
GRU - MUC
13.10.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:10 Std.
MUC - GRU
23.10.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:20 Std.
GRU - MUC
13.10.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:20 Std.
MUC - GRU
23.10.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
22:40 Std.
GRU - MUC
22.07.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:15 Std.
MUC - GRU
26.08.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:25 Std.
GRU - MUC
22.07.
Do.
1 Stopp
Iberia
21:55 Std.
MUC - GRU
26.08.
Do.
1 Stopp
Iberia
23:40 Std.
GRU - MUC
06.11.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:00 Std.
MUC - GRU
20.11.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:05 Std.
GRU - MUC
21.07.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
15:00 Std.
MUC - GRU
05.08.
Do.
1 Stopp
Air Europa
22:25 Std.
GRU - MUC
13.10.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
15:00 Std.
MUC - GRU
22.10.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
14:35 Std.
GRU - MUC
05.08.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:35 Std.
MUC - GRU
28.08.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
17:45 Std.
GRU - MUC
23.07.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
21:00 Std.
MUC - GRU
08.08.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
17:45 Std.
GRU - MUC
19.07.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
21:00 Std.
MUC - GRU
17.08.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
26:55 Std.
GRU - MUC
15.07.
Do.
1 Stopp
Iberia
14:45 Std.
MUC - GRU
31.07.
Sa.
1 Stopp
Iberia
16:00 Std.
GRU - MUC
05.07.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
20:35 Std.
MUC - GRU
19.07.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
35:25 Std.
GRU - MUC
24.07.
Sa.
1 Stopp
Iberia
22:30 Std.
MUC - GRU
21.08.
Sa.
1 Stopp
Iberia
16:00 Std.
GRU - MUC
05.07.
Mo.
1 Stopp
Iberia
14:45 Std.
MUC - GRU
14.07.
Mi.
1 Stopp
Iberia
23:40 Std.
GRU - MUC
27.07.
Di.
1 Stopp
Iberia
22:25 Std.
MUC - GRU
10.08.
Di.
1 Stopp
Iberia
15:00 Std.
GRU - MUC
21.07.
Mi.
1 Stopp
KLM
15:30 Std.
MUC - GRU
05.09.
So.
1 Stopp
KLM
22:15 Std.
GRU - MUC
23.06.
Mi.
1 Stopp
KLM
15:10 Std.
MUC - GRU
04.07.
So.
1 Stopp
KLM
16:50 Std.
GRU - MUC
23.06.
Mi.
1 Stopp
KLM
15:10 Std.
MUC - GRU
05.07.
Mo.
2 Stopps
KLM
18:00 Std.
GRU - MUC
05.07.
Mo.
2 Stopps
KLM
29:45 Std.
MUC - GRU
19.07.
Mo.
2 Stopps
KLM
23:45 Std.
GRU - MUC
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

01.09.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:45 Std.
MUC - GRU
01.09.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:40 Std.
MUC - GRU
01.09.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:20 Std.
MUC - GRU
27.06.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:25 Std.
MUC - GRU
27.06.
So.
2 Stopps
United Airlines
25:00 Std.
MUC - GRU
25.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:29 Std.
MUC - GRU
02.07.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
02.07.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
01.07.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
01.07.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
26.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:29 Std.
MUC - GRU
06.07.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:52 Std.
MUC - GRU
06.07.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
03.07.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:52 Std.
MUC - GRU
03.07.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:52 Std.
MUC - GRU
03.07.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
05.07.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
05.07.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
05.07.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:52 Std.
MUC - GRU
27.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
46:15 Std.
MUC - GRU
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First