kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Århus

AAR

Finde günstige Flüge nach Århus

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Aarhus
Fr. 05.03.
Fr. 12.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Århus
Es gelten Reisebeschränkungen für Aarhus. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Aarhus gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 8%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

293 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

155 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

83 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Århus

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Århus? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Århus für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 93 € Hinflug - 140 € Hin- und Rückflug, von Düsseldorf 116 € Hinflug - 155 € Hin- und Rückflug, von Hannover 325 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, Februar und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Århus ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Århus.

FAQ - Flugbuchungen nach Århus

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Aarhus?

Wie lange dauert der Flug nach Århus?

Welcher Flug nach Århus ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Århus?

Wie weit ist der Flughafen Århus vom Stadtzentrum von Århus entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Århus?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Århus?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Århus?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Århus zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Århus?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Århus beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Aarhus

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,1
Air Dolomiti
Ergebnis aus 783 Bewertungen
8,1
Boarding
8,2
Komfort
8,7
Crew
7,6
Unterhaltung
7,8
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Missed flight because of internal airport transit services. Lufthansa couldn’t rebook because Air Dolomiti was the carrier. Air Dolomiti had no customer service hotline open so I missed all possible flights. Had to book a $300 flight to make an international connection. Customer service was poor."

Negativ: "Seat was a little thin but plane was great for a two hour flight. Crew was very nice and spoke English which was a nice surprise. Chocolate cookie was yummy."

Positiv: "Extremely roomy seats and great staff."
Negativ: "NO compliants at all."

Negativ: "Same as previous"

Negativ: "The best!"

Positiv: "Snacks sind wirklich gut!"
Negativ: "Der Satellitenterminal ist das schlimmste am ohnehin schon miserablen Flughafen in München."

Negativ: "There was a delay to the flight but they didn’t bother to tell us until we were already on the plane so we were stuck inside the plane for hours when we could have been inside the airport"

Positiv: "Was comfortable and on tjme"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "The flight departed 40 minutes later and no real explanation was provided only that Munich airport has not enough staff."

Positiv: "As always the crew were wonderful. There is no food or entertainment. Quick trip."
Negativ: "Seats are bit hard."

Positiv: "I was shocked to find this airline offers wine complimentary, a very nice surprise after having to take a bus a pretty far distance to the plane"

Positiv: "Roomy seats."
Negativ: "All was good."

Negativ: "Hard to keep track of the Gate change at Venice."

Positiv: "Great service"

Positiv: "Pünktlich, das macht vieles wett bei einem kurzen Flug."
Negativ: "Boarding: langes Warten im überhitzten Bus (kein A/C, aber offene Fenster, die Hitze reinließen...) am Gate und erneut vor dem Einstieg, da behinderter Fluggast als letzter in extra Fahrzeug geladen wurde und dann als erster - allein - das Flugzeug besteigen musste. Ziemlich schlecht organisiert. Ansagen - egal in welcher Sprache (ITA, ENG, DEU) samt und sonders unverständlich. Insbesondere sehr schlechte englische (!) & deutsche Aussprache (abgelesen, aber nicht gut). Dabei gab es Personal, das besser Deutsch konnte, aber die Chefin wohl eher nicht. Gepäckausgabe: einige wenige Koffer kamen innerhalb weniger Minuten, danach dauerte es 15 Min oder länger, ehe der Rest auftauchte. Ein Koffer erlitt einen Sprung, vermutlich durch Wurf/Sturz aus mehr als 1 m Höhe."

Positiv: "Sehr pünktlich, alles wie erwartet"
Negativ: "Gepäckausgabe in FLR zog sich etwas"

Negativ: "Took about 30 min to restart the movie system then all was good."

Positiv: "Good flight, on time, pilot informative."
Negativ: "N/A"

Positiv: "Flight was delayed and we had to wait after boarding"

Positiv: "The crews politeness and smiles. Telling us if we need help to press the button above. Very kind! Dress nice! Overall wonderful."
Negativ: "Food – – my sandwich was wet and not good tasting. So again I didn’t eat."

Positiv: "Boarding was easy there was a little bit of a ride on the bus to the smaller jet on the tarmac. No issues really"
Negativ: "Food was OK not anything special. Staff was good. Flight was pretty fast and smooth"

Positiv: "From the start to the end me flights delayed from one hour to over 3 hours. Very disappointed. Gate changed and our departure time changed four times. After 2 and half hours they give us €5 Euro for refreshment."
Negativ: "The worst flight I had in my entire life. We waited over three & half hours yet they told inside the airplane they are waiting two more people from another flight no out side heat. I there is a negative five star I would give them. Due to this delay I missed a family events."

Positiv: "Very pleasant flight . Friendly and professional crew."

Positiv: "The flight was overall good"
Negativ: "No complaints"

Negativ: "Our flight was delayed by nearly an hour, and the baggage took 30 minutes to retrieve, causing us to miss the train and the last bus to our final destination."

Positiv: "Everything except food"
Negativ: "Food"

Positiv: "Crew was fantastic"
Negativ: "Boarding was awful. We had to go down 7-8 flights of stairs with 2 kids and a stroller. No elevator option was presented to us even though there were people in wheelchairs, who somehow got transported to the aircraft. Then we had to get on a packed bus that took us to the plane. Finally the flight arrived late."

Positiv: "Very pleased with the smaller aircraft and the ease of boarding and departure"

Positiv: "The flight was cancelled the day before departure. Finding another way from PMO to EWR was difficult. There was no way to communicate even at the Palermo airport in person."

Positiv: "food was great. Flight staff was attentive, Flight was on time, and plane was clean. Awesome experience."

Positiv: "Service was great as usual. Friendly too."
Negativ: "Connection in Munich very stressful. Passport control a total PIA. Scanners didn't work and then your passport gets checked for the 5th time. Ridiculous, don't the computers talk to each other?"

Positiv: "There was plenty of space."

Positiv: "The crew were great. Smooth, professional service from clean well groomed and well mannered people. Thankfully short flight. Bags were at the carrosel immediately."

Positiv: "Air Dolomiti is alway the best. snacks, beverages"
Negativ: "all was excellent"

Positiv: "Lufthansa is extremely efficient, and the staff is very helpful all while being cheerful and kind. The planes are new and clean, everything was a notch above typical economy carriers. Well done!"

Positiv: "I liked the way boarding began on time."
Negativ: "Seats were small and uncomfortable and we were boarded on a bus to be taken to the plane, which was fine but when we got off they should have made boarding a little more orderly. There were 2 entrances but we weren't told which one to go to and it took quite a while to get on the plane and it was cold in the tarmac."

Positiv: "On time, excellent service and many updates on our email address. Fabulous customer service."

Positiv: "It was one of the best flight experiences in my life. Flights on time and suitcases delivered immediately."

Positiv: "On time."
Negativ: "Food used to be a good snack. Last time they just served a small bag of almonds, fried and salted. You heard right: fried. At least they could have served healthier raw almonds. There is no in-flight entertainment on smaller planes for such short routes, which is totally fine. However, they used to have a selection of daily newspapers which I appreciated, and lately they don’t have it any more."

Positiv: "Ich bin pünktlich gestartet und wie immer ist die Zeit am besten durch den netten Service vergangen, es gab ein Glas Sekt und ein leckeres Samdwich"
Negativ: "Musste sehr weit laufen bis zu meinem Gate"

Positiv: "The Staff"

Positiv: "pünktlicher, ruhiger flug sehr nettes personal"

Positiv: "crew was friendly and attentive . . flight was quick and without issue"
Negativ: "limited legroom for a tall man like me . . in flight snack included olives wiyh no alternative . ."

Positiv: "Everything excellent"

Positiv: "Der Flug ging fast 30min, verspätet los."
Negativ: "Das Essen geht gar nicht, Trockene Kekse"

Positiv: "Dank Platz am Notausgang saßen wir sehr komfortabel."
Negativ: "Das Boarding war chaotisch"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und das Essen war gut."
Negativ: "Der Flug ist sehr unpünktlich gestartet, was meinen ganzen Tag geschadet hat."

Negativ: "Organization around the boarding gate was chaotic. Everybody was pushing and there was no organization of various boarding positions to create order. The flight was going to be very long, so I paid the big dollars to fly comfortably in business class on the 787. What a waste. The power seat didn't work. The flight attendant had to remove the seat cushion and manually adjust various controls each time I wanted any position adjusted. And to top it off, my bags didn't make the flight. They came in about 22 hours later and are being sent to my home. But, they will transferred to another carrier for delivery and I may not get them for another few days according to the message we received."

Positiv: "Sehr nette Besatzung und als Snack wurden Apfelstücke serviert. Endlich einmal eine gesunde Alternative."
Negativ: "Leider mit deutlicher Verspätung gestartet. Eng Bestuhlt"

Negativ: "Our stewardess was not the friendliest!"

Positiv: "Guter Service, es hat immer Snacks und Getränke zur Verfügung. Toiletten sauber."
Negativ: "Einige Mitarbeiter waren ziemlich demotiviert."

Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"

Positiv: "Delay was for 30 min"

Negativ: "Vepflegung: käsesändwich nicht sehr angenehm"

Positiv: "Seems that the exit row seat was very narrow!"
Negativ: "Be on time"

Positiv: "Crew was particularly lively and friendly. The chocolates were awesome"
Negativ: "No entertainment throughout"

Positiv: "Sauberkeit.Gut Informiert"
Negativ: "Das Verpflegung"

Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"

Negativ: "im hinteren Teil ist der Gang etwas gar eng zum laufen"

Positiv: "Officers in the airport are rude and offensive, racial discrimination."
Negativ: "Change their employees, arrogant, not professional"

Negativ: "On time"

Positiv: "Crew was amazing. Good movie selection. Pretty comfortable."
Negativ: "Six hour delay. They gave us $20 Franc voucher for food but in the airport a latte is 7.50 so 20 did not even buy a bowl of soup."

Positiv: "I liked that it was a straight flight from SFO -ZRH. On board entertainment was great."
Negativ: "Seating is way to tight. Service from crew is nothing at all like it used to with Swiss. Nearly a smile from crew ( both legs of flight) mostly just hand motion when serving food. Food was a big disappointment too. It feels like all the good service is reserved only for business and first class !"

Positiv: "Genügend Beinfreiheit, nettes und zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Einstieg ins Flugzeug bei schlechtem Wetter war eher unangenehm"

Negativ: "Nothing. The best airline I've flown across the board."

Negativ: "Grosse Verspätung, alte und unbequeme Sitze"

Negativ: "Der Informationsserivce von Kayak war die reinste Katastrophe. Ich habe keine Buchungsnummer erhalten, wusste nicht zu welchem Terminal."

Positiv: "The flight was ok, nothing special."
Negativ: "The landing was a little rough, we took a bit of turbulence and it was not pleasant."

Positiv: "Die Besatzung auf diesem Flug war ausserordentlich. Sehr nett und aufmerksam."

Positiv: "Freundlich, Stiz ist angenehm"

Negativ: "Verspätung, Informationen beim Boarding"

Positiv: "Service was fine, on the ground and in the air."
Negativ: "* Online checkin failed * Sit selection was not honoured * Sit was uncomfortable * Was last to receive luggage after landing, even though they had a "business - priority" sticker on them"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"

Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"

Positiv: "Great service on board, easy boarding, on time departure and early landing"
Negativ: "Seat pitch is a bit narrow and seats not as comfortable as they could be (short-haul business)"

Positiv: "The pilot had to land with rough wind, he did a good job and the peace of chocolat we always get leaving the plane."
Negativ: "Swiss was delayed for in total 1 hour (start incl. landing), the sandwiches with Swiss are terrible in general, nothing extra to drink or eat although the delay and time of flight made it impossible to have dinner."

Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."

Positiv: "The flight waited for us as transit after delay of the firs flight from Munich"
Negativ: "1. the food was a disaster. 2. The noise on the flight from a group of passengers was terrible, no way to sleep or rest. 3. The staff did not try to calm the people the steward laugh me when I complained.."

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"

Positiv: "We had a turbulent trip but our pilots were very competent and got us to Zuroch safely. Bathroom was pretty clean."
Negativ: "The plane was an older model and very outdated. The flight attendants gave us a choice between chicken or vegetarian pasta. I chose chicken, but it was actually beef. The salad was literally iceberg lettuce and a slice of cucumber. Overall, the meal was one of the lowest quality I've ever had in am airline. The outdated onboard entertainment system was annoying to operate and it was impossible to even see the screen when the person ahead leaned back."

Positiv: "Flight was delayed which caused us to change our flight from United to Lufthansa. Like Lufthansa much better."
Negativ: "Flight was delayed. Had to get a different flight because we would miss the next flight."

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Positiv: "Es war alles im grünen Bereich, wenn man einmal vom allgegenwärtigen Sound von gefühlt 100 übermüdeten Kleinkinder und Babies absieht. Die Sandwiches schmecken gut und die Biberli auch. Eine gute Verpflegung für einen solch kurzen Flug."
Negativ: "Schade, dass der Flug so spät ist. Ich sags jetzt trotzdem, auch wenn laut Watson nun alle Flugbegleiter/innen mit den Augen rollen werden: Ich vermisse den Tomatensaft. Er befriedigt mein Bedürfnis, ein Glas in der Hand zu halten und gleichzeitig etwas salziges zu mir nehmen zu können."

Positiv: "I like the way they take care of their guests, I have 0 complaints"

Positiv: "Netes Personal, Gutes Essen, Viel Essen, Schöne Sitze"
Negativ: "Bordunterhaltungssystem stark veraltet sowie nicht funktionsfähig (Flugkarte fehlt, Filme werden mit extremen Bildstörungen abgespielt, Sehr schmaler Sitz, wenig Beinfreiheit, Ein Flug mit United ist da sogar besser!!!"

Positiv: "I loved the upgrade to business class. It was private, spacious, and very hospitable."
Negativ: "N/A"

Negativ: "Keine Sitzplätze beim Gate, fast keine Informationen oder Durchsagen zum Boarding"

Positiv: "Hard working on board crew"
Negativ: "check in procedure in Berlin: That airport is different. You drive right to the gate from which you board the plane. I showed up early and was told that I had to take by suitcase to another location if I wanted to check in 3 hours early. After lugging the suitcase a quarter of a mile, I was told that they don't do that and I had to return to the designated gate at the appropriate time."

Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."

Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"

Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Hilfsbereitschaft und Freundlichkeit des Personals. Das Essen war sehr gut!"

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "friendly crew; easy boarding; arrival on time"
Negativ: "Seat not very comfortable and very little leg room"

Positiv: "Meals were excellent and filling! Crew was conscientious and responsive. Plane was very clean. Very impressed and would fly with SWISS again over any other airline."
Negativ: "My seat didn’t recline properly, and it wasn’t fixable, so it felt a little claustrophobic with the person in front of me fully reclined the whole flight."

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "Crew war sehr nett und die Sitze ok."
Negativ: "Formulare für Einreise wurden nicht geladen und mussten in der Warteschlage im Stehen ausgefüllt werden"

Positiv: "nicht angetreten"
Negativ: "verfallen lassen - nach Köln war es billiger als nach FRA"

Positiv: "Flug war püntlich"
Negativ: "teuer"

Positiv: "Thank you. It was very good and comfortable trip with a nice team."

Positiv: "amazing and great customer service"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Absolut kein Platz für ein kleines Handgepäck weil andere Leute rücksichtslos ihren ganzen Hausstand dabei haben und die Lufthansa es nicht interessiert, wieviel jeder da so mitbringt. Personal führt lieber Privatgespräche und beobachtet einen, wie man verzweifelt nach Platz such, anstatt zu helfen."

Positiv: "The seat wasnt comfutable"
Negativ: "I"

Negativ: "No food on board, very poor services but punctual"

Negativ: "Rückflug war 4h Verspätet und WiFi an Board war dann auch noch defekt."

Positiv: "Staff was extremely nice and helpful"

Positiv: "Ruhiger Flug - in time"
Negativ: "Zu früh :-)"

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Positiv: "The airline and the flight were pretty good"
Negativ: "DONT SHOW BAGAGE INCLUDED ON A BOOKING WHEN ITS ONLY INCLUDED FOR 1 WAY! I HAD TO SHELL OUT 40 EURO TO CHECK MY BAG BECAUSE OF THIS!"

Negativ: "Space is too limited even for the a small built body."

Negativ: "Schlechtestes Bordessen seit Jahren. Alles vollkommen geschmacklos. Chicken Curry richtig schlecht, wie es gut geht zeigt United. Ein vertrocknetes Brötchen als Beilage dass eigentlich niemandem mehr angeboten werden kann."

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Positiv: "None of the above. I actually liked nothing about this trip. Took off at London in time for Frankfurt, arrived early, but missed the connection to Tel Aviv. So I had to be routed to Munich to catch a 10:30 pm flight, which arrives at 3 am Sunday. So I wasted the entire day, starved, exhausted."
Negativ: "Proper connection time. I lost the entire day, and now have to get a cab for $100 instead of my colleague meeting me. 3 am is impossible. And I am still not in Tel Aviv."

Negativ: "Boarding by rows would avoid people rushing to line up ahead of time."

Positiv: "Sehr freundliche und zuvorkommende Crew"
Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Wir sind First Class geflogen, hatten Sitze in der Mitte nebeneinander. Trotz des streckenweise holprigen Flugs hatten wir es sehr bequem. Freundlichste Betreuung während des gesamten Fluges. Wegen der Kaschmir-Krise wurde der Flug umgeleitet und dauerte ca 40 Minuten länger. Wir konnten den buchstäblich erstklassigen Service also länger nutzen. Die Flugbegleiterinnen hatten in der Ausnahmesituation alle Hände voll zu tun. Wir haben uns trotzdem bestens betreut gefühlt."
Negativ: "Das laktosefreie Menü war nicht auf First-Class-Niveau."

Positiv: "Gute Verpflegung und Betreuung während des Fluges (Getränke)"
Negativ: "Kabinenpersonal hat sich ständig laut privat unterhalten (mein Sitz war direkt vor dem Service-Bereich...)"

Positiv: "No I was very uncomfortable"
Negativ: "Not have canceled my flight!!"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "Neues Flugzeug, gutes Angebot an Bordunterhaltung, sehr freundlicher und angenehmer Service"
Negativ: "Nichts zu beanstanden"

Positiv: "nette crew"
Negativ: "obwohl wir über 5 stunden im Flieger waren, war es ein Kurzstreckenflieger ohne jeden Komfort und wir bezahlten aber Business Class Preise! Da lobe ich mir British Airways!"

Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Verspätung, schlechte Abfertigung."

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Boarding pricess"
Negativ: "Plane was very cold. We had the last row of seats which meant the flight attendants were making a tremendous amount of noise behind us for the majority of the flight. Crew was not friendly at all. They were more interested in the other crew members than the guests."

Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."

Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"

Positiv: "Das Personal war sehr zuvorkommend jung und wirklich nett! Alle Ansagen im Flugzeug waren ausführlicher und netter als für gewöhnlich"

Positiv: "Personal freundlich und aufmerksam. Flug pünktlich."

Positiv: "Toller Service, gute Käseschnitte mit Warsteiner. Was will man mehr?"

Positiv: "Food, drink, viewing options on the personal monitor."
Negativ: "The seats are terrible! Too small and way too close together!"

Positiv: "Verpflegung am Board war gut und Personal sehr freundlich gewesen. Sehr schnelle und kompetente Abwicklung beim Boarding."
Negativ: "Die Verspätung ist natürlich immer nicht gut, aber für uns war dies kein Problem gewesen. In 99 Prozent kann auch die Crew sehr wenig dafür."

Positiv: "Sehr pünktlich, sauber, freundliches Personal."

Positiv: "Pünktlich, sauber, gutes Essen und Entertainment-Programm, und das Personal freundlich wie immer."

Positiv: "Flugpersonal war nett"

Positiv: "See above"

Positiv: "Alles war zu meiner Zufriedenheit"

Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"

Positiv: "movie selection"
Negativ: "I missed my lufthanza connection"

Positiv: "Normaler LH Flug"
Negativ: "30 Minuten Verspätung"

Positiv: "Flight staff were kind and friendly"
Negativ: "I could not push my seat back and the man in front of me pushed his back leaving me very little room"

Positiv: "Flugpersonal aufmerksam und sehr nett. Etwas warten aufgrund RDS aber ok"

Positiv: "Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, sehr freundliches Personal, pünktliche Flugzeiten"

Positiv: "Overall experience was great. Crew was nice, good food, boarding went smooth, flight was on time."
Negativ: "This flight went well, crew was nice, flight was on time ."

Positiv: "Nettes Personal, Flieger wirkte sehr neu."
Negativ: "Sitze außergewöhnlich eng, Filmangebot zwar umfangreich aber fast nur aus Filmen bestehend, die keiner sehen will - außer vielleicht Freunde des koreanischen Kinos. Touchscreen nervend, weil er nicht zuverlässig auf Berührung reagiert, sondern macht, was er will. Es gibt einen USB-Anschluss, man kann damit aber nicht das Handy aufladen. Die Sitze hängen, wenn man sie verstellen will, die Armlehe am Gang lässt sich nicht hochklappen. Der Klapptisch ist wackelig und schief."

Negativ: "Food is looking not fresh and quality is cheep ...."

Positiv: "Pünktlich!"

Positiv: "Pünktlich!"

Positiv: "Schöner kleiner Flieger"

Positiv: "Austrian... einfach sehr pünktlich!"

Positiv: "Seat was very comfortable. Crew was great."

Negativ: "To arrive on time."

Positiv: "Good amount of leg space"
Negativ: "Entertainment"

Negativ: "Leider nicht pünktlich"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The service with an awful crew !!! Just plain spiteful and arogant even if we flew in Business class"

Positiv: "On time & clean"
Negativ: "Can’t really say"

Positiv: "Tolle Crew"
Negativ: "Abgeranztes Propellerflugzeug"

Positiv: "Crew"
Negativ: "My wife and I were separated by six rows. Unacceptable!"

Negativ: "Not a lot of legroom in my Premium Economy seat (10C). Seat itself just OK, the high price isn't justified. This flight is usually about one hour late and it was."

Positiv: "Service"
Negativ: "Sitzabstand und die Klimaanlage an den Füßen nicht so kalt stellen."

Positiv: "Freundlichkeit der Crew."
Negativ: "Die Turbulenzen. Leider nicht beeinflussbar."

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Alles bestens gewesen. War wirklich positiv überrascht."
Negativ: "Fällt mir nichts ein"

Positiv: "Wifi onboard"
Negativ: "Wifi über paypal buchbar, aber Paypal verlangte SMS authentifizierung, was während des Fluges logischerweise nicht ging."

Negativ: "Personal am Gate überfordert und extrem langsam. Alles verspätet: Informationen, Boarding, Abflug, Ankunft, Aussteigen - wie bei Austrian "normal". Daher fliege ich mit Austrian nur dann, wenn es nicht anders geht."

Negativ: "Pünktlich abfliegen, schnelle Gepäckabwicklung, wenigstens noch eine salzige Alternative zu süß"

Positiv: "Lost my luggage"
Negativ: "Not loosing my suitcase!"

Positiv: "Sits had more room then other plain"

Positiv: "Efficient timely."

Negativ: "Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von Eurowings"

Positiv: "Pünktlichkeit, Freundlichkeit des Personals am Check-In und an Board."

Positiv: "nicht viel"
Negativ: "laut , eng , klein , unpünktlich"

Positiv: "Nettes Bodenpersonal"
Negativ: "70 Minuten Verspätung auf einem 40 Minuten Flug Nicht mal die Auswahl zwischen süß und salzigem Snack"

Positiv: "Everything from boarding, service on board, disembarking--- easy and efficient--polite and friendly"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Getränkeauswahl"
Negativ: "Eine alte AB Maschine mit geringem Sitzabstand. Unkomfortabel. Snacks sollten häufiger gewechselt werden. Verspätung."

Positiv: "Um diese Zeit wird das Programm abgespult, da erlebt man selten highlights. Allerdings war die abgespulte Leistung i.O."
Negativ: "Leider war das Flugzeug sehr voll, somit war es unangenehm eng."

Positiv: "Das Flugzeug war sehr angenehm, vermutlich noch relativ neu. Das Entertainment-System fiel dadurch positiv auf, dass es funktionierte, viele praktische Auswahlmöglichkeiten. Vglw. gutes Essen, welches den Europäern auch freundlich serviert wurde."
Negativ: "Offenbar war ein Teil des Personals nicht ganz frei von Vorurteilen ggü. Asiaten. Die unterschiedliche Behandlung fiel bei einigen Gelegenheiten auf. Leider war das ansonsten angenehme Flugzeug sehr eng und voll besetzt."

Negativ: "Alte Maschine. Ein Stück abgepackter Kuchen"

Positiv: "The Austrian Airlines crew was great, very courteous, very professional and friendly. The food service was also excellent."
Negativ: "My complaints go to something not directly linked to the flight crew. 1. When boarding, I like to see when passengers are called in groups relating to distant seats in the plane such that they do not step over each other during luggage placement. That is more comfortable than let the crowd enter randomly. 2. I notice people enter the cabin with 2, even 3 pieces of luggage. Even though each one has proper dimensions, they overload the overhead compartments and it is hard for everybody to place his/her belongings in a suitable way. 3. The rows in the airplane seems to have gotten closer ti each other. It is not the airlines fault, except perhaps when choosing whose airplanes to buy...but again, there are only two major contenders in that segment. For overseas flights, it is pretty uncomfy. 4. Lastly, unboarding the plane could also be performed (enforced by the crew) to be in a more civil fashion rather than haveing5 a stampedo - again calling separate grouos of rows in the name of fairness, or simply vacating it row by row from the front to back."

Positiv: "Seat size was decent, not like us airlines, there’s actually space for you knees."

Negativ: "Flug ist ausgefallen"

Negativ: "Maschine ist 40 Minuten zu spät nach Berlin gekommen, in Summe 100 Minuten Verspätung, das Bodenpersonal war dann zu wenig um mit der Verspätung halbwegs umgehen zu können."

Positiv: "Service was outstanding!"

Negativ: "Flight was late leaving, so I had to run across Frankfurt airport to get my flight to the US. My luggage has still not arrived two days after I get to the US."

Positiv: "Dass es nur eine Stunde Verspätung war"
Negativ: "Dass Swiss gebucht wurde und Austria ihn durchführte, dass die Anschlussverbindungen nicht geklappt hat"

Negativ: "das essen und Service in der Business class lässt mittlerweile immer mehr zu wünschen übrig. statt Verbesserungen wird hier anscheinend auch schon immer mehr der sparstift angesetzt."

Positiv: "Check in at gate easy and boarding on time. Equipment seemed modern and in good condition."
Negativ: "Seats seemed smaller and more narrow than usual. Food in economy terrible. Entertainment program available but crew did not offer earphones needed to use programs."

Negativ: "Boarding process was not easy to hear and it was unclear where the line for our gate ended and the line for the gate right next to ours began"

Positiv: "They were really good with checking in my excess baggage and my two cats. Cats travelled well and arrived as expected. Check in at O'Hare was very friendly. In the air, flight attendants were very accommodating and friendly. All luggage and cats arrived! The plane from O'Hare to Austria was very nice!"
Negativ: "I think I have gotten used to Asiana's and Korean Airlines'. It just didn't seem to measure up to their business class service. The food (which has been highly rated!) I found to be just mediocre. Maybe it's because I was living in Asia for eight years and had become more accustom to asian cuisine?? I didn't love the seat either. When you recline, your feet are cramped inside a small area under the seat in front of you. It was cramped. The ability to customize the seat recline was limited. I like being able to move the head and feet into my own customized position. The business class seats from Vienna to Amman felt like coach."

Negativ: "Beinfreiheit in der ersten reihe bescheiden. kein welcome drink. zuerst wird nach dem essen gefragt, serviert und dann kommt erst das Getränk. einmal wird nachgeschenkt, der rest nur nach Aufforderung. weder Erfrischungstücher werden gereicht, noch sonstige Aufmerksamkeiten. leider auch noch etwas über eine stunde Verspätung. alles in allem: bei einem 3, stunden flug in business class erwarte ich mir etwas mehr."

Positiv: "Absolutely fantastic service from the check in counter until deplaning. Delicious food, snacks & even wine & other alcohol included. The staff is super friendly & very tentative. It was really a treat to fly Austrian Airlines."
Negativ: "This is just nit picking and if I absolutely had to I’d just hope for a more of a variety of movies, TV shows & music if possible."

Positiv: "Plane was very clean and drink service was frequent."
Negativ: "The gate was older, not well appointed and far from shops and better dining. We lined up only to be taken on a very long shuttle ride to the plane. I have had this experience before but in this case the planes location was virtually on the other side of the terminal. By the time all were boarded, the plane was late by about 15 minutes to takeoff, and we experienced more delay after that so that on arrival we were an hour delayed. Many missed connections in Vienna as a result. Crew seemed tense and on edge."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Die Maschine machte einen ausgesprochen sauberen Eindruck. Das Flugpersonal war sehr freundlich."

Positiv: "The crew was friendly, seats were comfortable and boarding was prompt and fast."
Negativ: "The food was not good at all and the entertainment selection was so limited. This was so weird because coming back from Vienna it was the complete opposite."

Positiv: "Mehr oder weniger pünktlicher Abflug und Ankunft, der Flug kurzweilig und aufmerksames Mitarbeiter."
Negativ: "Etwas mühsames Boarding, aber auch das war kein wirkliches Problem"

Positiv: "Consistent SAS quality"
Negativ: "Drinks expensive"

Negativ: "Terrible to have to pay 70 Euros when you are an elite gold status member. And no mention of this during booking process and checkin unless you dig in deep via links. Not used to this with other airline partners and likely last time I am flying SAS"

Positiv: "To reach the goal."
Negativ: "Food. Time."

Positiv: "Crew was good, especially from Beijing to Copenhagen"

Positiv: "Very enjoyable great staff,"
Negativ: "Lower prices"

Positiv: "Flight was fine...."
Negativ: "....but departure wa delayed over an hour"

Positiv: "Crew war Super!"
Negativ: "Schlimmes, altes, kleines und sehr beengendes Flugzeug, extrem schlechte Belüftung!"

Positiv: "Crew war super speziell Carsten!"
Negativ: "Eine Fussmassage hätte es noch toppen können."

Negativ: "More free meal choices"

Positiv: "SAS has offered great service on two flights this past week. Look forward to flying them again."

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Positiv: "The crew was very helpful and went out of their way to make sure the passengers were well taken care of."
Negativ: "Have more books available for passengers who want to read."

Negativ: "On time"

Positiv: "Sehr nette Besatzung Schnelles und geordnetes Boarding"
Negativ: "Verpflegung war kostenpflichtig mit Ausnahme von Tee und Kaffee."

Positiv: "The crew were fine and the boarding was efficient."
Negativ: "The TVs were really old - my husband’s broke and mine couldn’t actually play movies due to it not registering fingerprints. The pocket in front of me was also ripped open spilling those annoying in flights magazines and the airplane smelled like the lavatory which was 6 rows up... just broken down and not well maintained. It was only a 9.5 hour flight but I expected better from SAS."

Positiv: "For a middle seat, it wasn’t bad"
Negativ: "The seat I selected was changed. I selected 45C and was assigned 54 E Upon check-in. Why? An aisle seat vs middle seat when I paid full faire is unacceptable. Also it was not made clear that I would have had to pay to check luggage. $120??!!!! I always carry on and this could have been easily avoided by not bringing gifts. Again, $120?!!!!! On top of an $1100 flight? You have to be kidding me."

Positiv: "Excellent short flight"
Negativ: "Did not eat"

Positiv: "Nix"
Negativ: "Anschlussflug wurde gecancelt"

Positiv: "Gibt nix gutes"
Negativ: "Flug wurde gecancelt ohne das man benachrichtig wird!!"

Positiv: "Definitely one of the cleanest aircrafts I have seen. Design in grey simple but good. Nice and friendly staff."
Negativ: "New Arla Milk packages have a strange form and way to open which makes it tough not to spill the milk on you!"

Negativ: "Last plan of the day waits for all transit passengers! Never take the last plan out of SAS hubs anywhere if you want to avoid delays..."

Positiv: "Food good. Crew very nice."
Negativ: "Seats very uncomfortable."

Negativ: "Filme waren ok, aber nur ein Spiel (Schach) auf einem Interkontinentalflug (CPH - SFO) ist eher mager für einen 11h-Flug. Spiele müssen ja nicht sein, aber andere Fluglinien als SAS bieten da mehr..."

Negativ: "my ONLY complaint is that I preordered a VEGETARIAN meal and got a VEGAN meal. NOT a big deal, but they should be aware of the difference."

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Sicherheit. Sehr gute Landung und Infos vom Käpten.Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Kein Entertainementsystem vorhanden. Kein Food. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Pünktlichkeit/ Sehr gute und viel Verpflegung/ Genügend Platz/"
Negativ: "Leider waren geschätzt 70% der Monitore kaputt. Ich hab den Sitzplatz gewechselt um Filme schauen zu koennen. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug vor Abflug wäre wünschenswert."

Negativ: "Pay for a coke?"

Positiv: "The flight attendees were great, always taking good care of somebody and gave me more drinks/food when needed. You had enough space and everybody could sleep. Already looking forward to my flight back home."
Negativ: "The Entertainment could have some more movies to watch - After 3 movies there was absolutely no other movie that might have been interesting to me. However, after 3 movies you are also supposed to stop so it's not even so bad."

Positiv: "The promptness of leaving and arriving. The general friendliness of the crew."
Negativ: "Movie selection is not great. Food was ok maybe slightly better than most airline food. My dissatisfaction is with Washington airport. J had two hours between flights and because of total mismanagement in immigration I missed my flight to atlanta. Totally unacceptable. I might not even get on the ten pm flight."

Positiv: "The salad they served me in SAS Plus had fish in it which I'm allergic too and the stewardess immediately found one that had chicken instead. She also sang a Lullaby song thanking us for flying SAS on landing. Great! :-)"

Positiv: "Great service, friendly stewards and stewardesses, delicious food"

Positiv: "The seats were very comfortable -- the plane wasn't very full, so there was room to spread out for some folks. As a vegetarian, the lunch meal was EXCELLENT, thank you. There was a second snack given just before landing that was basically roasted peppers on bread that was not good -- so you know, many vegetarians actually have sensitivity against peppers, so perhaps another vegetable or option would be better there. Crew was very affable and helpful."
Negativ: "See point before re: second snack. Our flight was delayed for two hours, presumably due to snow in Oslo. The boarding area was disorganized -- something I remember from flying through Norway a few years ago as well. I also didn't quite understand why I received priority boarding, as a United gold member on my outbound fight, but not on my return. So the inconsistency was a bit confusing/frustrating. But the flight overall was smooth, and the accommodations quite good."

Positiv: "Pünktlicher Abflug und zügiges Boarding, die Crew war freundlich reserviert."
Negativ: "Essen nur in der teuersten Buchungsklasse inklusive, ansonsten wenig Auswahl."

Positiv: "Excellent staff!"
Negativ: "All airplanes are 2 Noisy. (Of course this is not the fault of SAS). I use noise canceling headphones that helps a lot. EBut the background noise level always strikes me as too much!"

Positiv: "The crew was so amazing and friendly!!"

Positiv: "Movie selection Staff Food"
Negativ: "Drinks were expensive"

Negativ: "5 STD. Verspätung."

Positiv: "Angenehmer Flug, schnelles Boarding und Deboarding..."
Negativ: "Alte Machine, Lange Wartezeit im Flieger ohne Erklärung für die Verspätung. Keine Zeitschrift, Personal Recht unsichtbar. Kaffee ohne das Milch oder Zucker angeboten wurde."

Negativ: "Delay, no place to sit and wait"

Negativ: "Didn't make connectingflight due to a bomb alert at airport. sAS didntgive any support with either food or hotel. Stuck in Copenhagen for a day and night."

Positiv: "Softest landing ever"
Negativ: "Not much entertainment but a domestic flight"

Positiv: "Check in, Fast Track, lounge, 1. Reihe"
Negativ: "man sitzt auf engeren Sitzen (Tablett ist in der Armlehne), aber ebenso zu dritt wie in der Eco. 1A-B-C haben viel kleineren Fußraum als 1D-E-F Stewardess wollte kein Handgepäck erlauben, da die Kanine bereits zu voll war. Ich schuld vor, sie solle erst einmal das Gepäck der Mitarbeiter aus der Kabine nehmen, dann reicht es auch für die Paxe ...."

Positiv: "Essen in der Business Class okay"
Negativ: "Irritierend, dass in der Businessklasse der Mittelsitz NICHT frei bleibt"

Positiv: "Relatively new aircraft. Estonian pilots."
Negativ: "Flight was late 90 min for technical reasons. Crew kept assuming everybody speaks Danish."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem ultrakurzen Flug."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem kurzen Flug."
Negativ: "Komfort dürfte etwas besser sein. Unterhaltung gab es keine."

Positiv: "Service on the plane was good. The airplane was on time."
Negativ: "From the time we reached the airport until we got to the gate was 90 minutes. SAS systems for checking baggage by machine sucks. My wife's number on the booking reference didn't work in the machine Thus we waited in line for 20 minutes to get a boarding pass, but didn't get the baggage tags for her luggage. Another line. SAS overall sucks."

Negativ: "The agent at the gate misled me into thinking there would be no fee associated with a checked bag. When it turned out there was, I was told it was too late."

Positiv: "Boarding was easy, I'm a Star Alliance Gold member so was able to get on board first. There were significant delays leaving Dulles and our connection was tight, but SAS held the flight so I give them props for that."
Negativ: "The crew was grumpy and unhelpful, but I can usually overlook that. What really got me was this: YOU HAVE TO PAY FOR BEER & WINE ON THIS INTERNATIONAL FLIGHT! Never in my 25 years of international travel have I seen this from a mainstream carrier. For this fact alone, I will never fly this airline again. You also have to pay to pick your seats in advance."

Positiv: "the food was greqt"
Negativ: "the boarding process has no order"

Mehr zu Air Dolomiti
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Århus fliegen

Fluggesellschaften, die nach Århus fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Århus in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Århus bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Århus nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Århus

Buche günstige Tickets nach Århus

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

01.04.
Do.
1 Stopp
Lufthansa
6:15 Std.
BER - AAR
08.04.
Do.
1 Stopp
Lufthansa
9:10 Std.
AAR - BER
16.08.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
5:45 Std.
LEJ - AAR
19.08.
Do.
1 Stopp
Lufthansa
9:00 Std.
AAR - LEJ
06.06.
So.
1 Stopp
Lufthansa
4:35 Std.
FRA - AAR
30.06.
Mi.
1 Stopp
Lufthansa
3:45 Std.
AAR - FRA
27.05.
Do.
2 Stopps
Lufthansa
9:20 Std.
DRS - AAR
31.05.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
9:45 Std.
AAR - DRS
21.05.
Fr.
1 Stopp
SAS
4:20 Std.
DUS - AAR
23.05.
So.
1 Stopp
SAS
4:10 Std.
AAR - DUS
24.06.
Do.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
MUC - AAR
27.06.
So.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
AAR - MUC
06.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
9:45 Std.
FRA - AAR
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
3:45 Std.
AAR - FRA
27.05.
Do.
2 Stopps
Lufthansa
9:20 Std.
DRS - AAR
31.05.
Mo.
2 Stopps
Lufthansa
7:45 Std.
AAR - DRS
27.05.
Do.
2 Stopps
Lufthansa
9:20 Std.
DRS - AAR
31.05.
Mo.
2 Stopps
Lufthansa
7:45 Std.
AAR - DRS
16.05.
So.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
MUC - AAR
19.05.
Mi.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
AAR - MUC
16.05.
So.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
MUC - AAR
19.05.
Mi.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
AAR - MUC
27.03.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
18:55 Std.
HAJ - AAR
03.04.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
23:45 Std.
AAR - HAJ
22.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
8:40 Std.
FRA - AAR
26.06.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
4:15 Std.
AAR - FRA
01.04.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
6:15 Std.
BER - AAR
08.04.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
AAR - BER
22.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
7:25 Std.
FRA - AAR
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
10:00 Std.
AAR - FRA
21.05.
Fr.
2 Stopps
Austrian Airlines
6:35 Std.
DUS - AAR
23.05.
So.
2 Stopps
Austrian Airlines
6:20 Std.
AAR - DUS
21.05.
Fr.
2 Stopps
Austrian Airlines
6:35 Std.
DUS - AAR
23.05.
So.
2 Stopps
Austrian Airlines
6:20 Std.
AAR - DUS
06.06.
So.
2 Stopps
Austrian Airlines
8:45 Std.
FRA - AAR
30.06.
Mi.
2 Stopps
Austrian Airlines
9:00 Std.
AAR - FRA
16.08.
Mo.
2 Stopps
Austrian Airlines
13:20 Std.
LEJ - AAR
19.08.
Do.
2 Stopps
Austrian Airlines
13:10 Std.
AAR - LEJ
16.05.
So.
2 Stopps
SWISS
10:50 Std.
MUC - AAR
19.05.
Mi.
2 Stopps
SWISS
19:35 Std.
AAR - MUC
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

15.07.
Do.
2 Stopps
Ryanair
29:35 Std.
FRA - AAR
15.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
23:30 Std.
FRA - AAR
02.04.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
50:10 Std.
BER - AAR
02.04.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
45:15 Std.
BER - AAR
15.07.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:45 Std.
FRA - AAR
02.04.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
BER - AAR
09.04.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
10:35 Std.
MUC - AAR
09.04.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
3:15 Std.
MUC - AAR
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First