AQP

Finde günstige Flüge nach Arequipa

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Arequipa. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

— AQP
13. Aug — 20. Aug1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Sa 13.8.
Sa 20.8.
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Arequipa Flüge

Nebensaison

März

Hochsaison

Juli

Günstigster Flug

695 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

1.005 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

526 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 8%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 21%.
Flug von Hamburg nach Arequipa
oder weniger
oder weniger

Flüge nach Arequipa

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Arequipa

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Arequipa? 25% unserer Nutzer*innen haben Tickets nach Arequipa für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 633 € Hinflug - 982 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 1.024 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 1.466 € für Hin- und Rückflug
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge von Deutschland ist der März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Arequipa.

FAQ - Flugbuchungen nach Arequipa

Top-Airlines für Flüge nach Arequipa

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7,4
LATAM AirlinesErgebnis aus 5947 Bewertungen
7,5Boarding
7,3Komfort
8,1Crew
7,2Unterhaltung
6,9Essen
Airline-Bewertungen

Self-check-in staff most of the time not english speaking... Boarding in groups - as well as disembarking the plane in groups is brilliant, The only point: Group 4 or 5 will not be informed where they come in the sequence,,,as non Portugese understanding people

Mehr zu LATAM Airlines

Self-check-in staff most of the time not english speaking... Boarding in groups - as well as disembarking the plane in groups is brilliant, The only point: Group 4 or 5 will not be informed where they come in the sequence,,,as non Portugese understanding people

Easy check in, boarding on and off was smooth, plane running to schedule - a great flight!

The efficient way to operate by the staff.

LATAM Good, kayak bad

Keine Verpflegung (1450 Km; Flugzeit 2:05 h) für ein Glas Wasser muss man bitten! (wegen Covid oder eher sparen?) Könnte beim Einsteigen bereitgestellt werden, Selbstbedienung. Ist das Business-class?

se economiza sob o pretexto de COVID, tem que "pedir" pra uma água.

Very old airplane! Feels durty!

Negativ: "Excelente atención y servicio"
Positiv: "Easy check in, and kindly personnal"
Negativ: "Maybe consider some upgrades when its possible"
Positiv: "Friendly and correct cabin crew."
Negativ: "Leg space. There was very little leg space. One hour before the flight departure they were already announcing 'last call' on the airport screens."
Positiv: "Business Class, seat 1L. Comfortable flight. Arrived well rested."
Negativ: "They tried to charge more Money all the time. During the web check in, they give you the row where the sits are not able to decline. When you try to chance it, they pretend to charge extra fee"
Positiv: "The flight itself was fine. The flight attendants were friendly and solicitous. The food was good on the long haul leg of my trip. The trip itself was nice."
Negativ: "It seems LATAM changed the way they charge fees in July. The ticket for my return trip included no allowance for checked bags, and that detail wasn't obvious on my reservation information. Imagine my surprise when I check-in for an international flight and I'm told I can't check any luggage because it isn't included on my ticket. I ended up paying $210 to check two bags. Also expect to pay a bit more for decent seat assignments. My default seat assignment was at the very back of the plane, right against the rear bulkhead where seats often can't recline. So, another $60 to move elsewhere."
Positiv: "BordUnterhaltung,Personal"
Negativ: "BoarDing waren nicht wirklich gut"
Positiv: "Flight was on time; the plane was clean and well-lit - it actually looked new. Entertainment selection was also surprisingly filled with new movies. The headrest was also very comfortable."
Negativ: "Not necessarily a critique, but I did find it very odd, and non-standard, that the all the overhead bins were closed during boarding. It gave the impression that they were all full, when in fact, they were all empty. Planes should have the overhead compartments all open until everyone is on board so people can see what space is available."
Positiv: "Es gab sogar einen Film auf deutsch"
Negativ: "After getting off the shuttle to board the plane via stairs, men at the bottom and top of the stairs both stopped everyone and refused anyone to board. We were stuck on the tarmac for around 2-3 minutes. No entertainment options during the flight. No free food. Only water."
Positiv: "We will actually travel tonight due to cancellations and route changes. Our seats were upgraded and we were put up in a nice hotel to rest before flight."
Negativ: "Better communication about route change and code sharing to fix it."
Positiv: "plane"
Negativ: "baggage delivery"
Positiv: "Nothing."
Negativ: "The Wamos airlines really bad plane, no tv working."
Positiv: "Left on time"
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Crew was very good. Ground staff were polite and helpful."
Negativ: "Flight departure was delayed"
Positiv: "Flug wurde in eine bessere Route getauscht"
Positiv: "latam airlines only wants your money, if you miss your flight they will book your seat to someone else, you will be stranded, and they will not reschedule or refund. i now live in the airpot and I sold my car for this and I just want to die now"
Negativ: "less ignorant/greedy management"
Positiv: "The crew was excellent very very nice . The seats are ok ."
Negativ: "Food is very"
Positiv: "Boarding geordnet und schnell. Service nett."
Negativ: "Komfort eingeschränkt. Kein Entertainment. Verpflegung war Wasser."
Positiv: "Boarding organisiert. Besatzung hilfsbereit."
Negativ: "Klimaanlage zu weit runtergekühlt"
Positiv: "Boarding was easy."
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Wie immer nett. Board-Service gut."
Negativ: "Keine Auflademöglichkeit auf der Langstrecke halte ich für problematisch. Ob das bei einer 767 nicht (mehr) geht?"
Positiv: "Entretenimiento"
Negativ: "Retraso en el abordaje y salida De Santiag y retraso en la entrega del equipaje en Lima"
Positiv: "Good service"
Negativ: "The same. It was the same plain"
Positiv: "We are an American Family. We traveled on LATAM Sydney to Auckland round trip. The plane was brand new Boeing Dreamliner 787-8 with all the bells and whistles. The attendants who are Spanish speakers but bilingual were delightful. We had one meal on each flight and 2 rounds of drinks. We had no issues with carry on or checked luggage. To summarize we had 2 perfect on-time flights with no fuss or drama. I couldn't recommend them more even if I tried.."
Positiv: "Las personas son muy amables"
Negativ: "Intentan cobrar el cambio de asiento en la misma fila en el web Check in y en el vuelo no dan ni un vaso de agua, y no es una low cost"
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Der Flug sehr angenehm und bequem. Es gab genug Beinfreiheit beim Sitzen."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The fact that Kayak never wrote down my email. So when they cancels my flights I never got notice until I was about to leave for the airport."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Fly us never proactively contacted us about the LATAM flight change so we missed this flight. LATAM stepped up and paid for another two flights to get us back to Austin. No thanks to Flyus, whom we will never book with again. Their customer support was a joke! Jeff"
Negativ: "Moved us to a smaller plane and gave us new seats, didn’t even get to sit next to my husband."
Positiv: "Menu for dinner and breakfast Nice designed heavy-duty plastic fork and knife Extremely comfortable blanket Meals were tasty"
Negativ: "As always in last class, no leg room."
Positiv: "The individual who helped us rearrange flights in Lima was very helpful."
Negativ: "The original flight was cancelled the morning of the flight. Caused issues with an added overnight stay and time to reschedule everything."
Positiv: "Auch für jemanden der 2 Meter misst sehr komfortables Sitzen. 1 getränk und 1 Croissant waren inbegriffen - geschmacklich gut. Personal war nett und hilfsbereit."
Positiv: "Excelente disposicion y manejo de situaciones de la tripulación. El vuelo fue excelente"
Negativ: "El despegue se atrasó unos 20 minutos, no funcionaba el centro de entretenimiento (que fue anunciado) y pese a que eran las 6.3 am no nos convidaton ni una galletita"
Positiv: "Da das Flugzeug aus Santiago de Chile kommt, handelt es sich um eine Langstreckenmaschine, in der die Beinfreiheit auch in der Economy-Class sehr komfortabel ist (ich konnte problemlos meine Beine überkreuzen). Das persönliche Entertainmentsystem bietet eine große Auswahl an Filmen, TV-Serien und Spielen und der Touchscreen reagiert sehr schnell und flüssig. Es gibt USB- und normale Steckdosen an jedem Platz. Zu Essen gab es ein belegtes kaltes Sandwich, einen Schokoriegel sowie heiße und kalte Getränke, was dem Angebot bei anderen Airlines auf dieser Strecke entspricht und aufgrund der Flugzeit zwischen Mittag- und Abendessen auch ausreichend ist."
Negativ: "Der Check-In-Prozess in Madrid ist aus meiner Sicht idiotisch gestaltet: Zunächst muss man sich anstellen, um an Selbstbedienungskiosken die Aufkleber für das Gepäck auszudrucken und an den Koffern anzubringen, danach muss man zum bemannten Schalter gehen, um die Reisedokumente kontrollieren zu lassen und das Gepäck aufs Band zu stellen. Durch das eigenständige Ausdrucken der Etiketten spart man dem Check-In-Personal eine Arbeit von vielleicht 10 Sekunden pro Koffer – die Reisenden verlieren aber mindestens 15 Minuten beim Anstehen am Automaten, von denen es nämlich viel zu wenige gibt. Es ist mir völlig schleierhaft, warum LATAM auf diesem zweistufigen Prozess besteht, da man letztendlich ja doch zu einem Check-In-Agenten muss (und nicht, wie bei Lufthansa in Frankfurt, die gesamte Gepäckaufgabe automatisch läuft) und somit noch nicht einmal Arbeitskräfte eingespart werden – im Gegenteil stehen bei den Automaten zur Unterstützung sogar noch zwei zusätzliche Mitarbeiter. Es sollte also entweder auf das eigenständige Ausdrucken der Kofferetiketten verzichtet oder auf eine vollautomatische Gepäckaufgabe umgestellt werden, bei der man wirklich zu keinem Menschen mehr muss. Beim Boarding stellen sich die Passagiere nach Sitzreihe sortiert an, allerdings sind die Trennbänder zwischen den Gruppen viel zu kurz, sodass am Ende der Schlange alle Passagiere vermischt stehen. Stattdessen sollten die Fluggäste nach Sitzreihe zum Boarding aufgerufen werden, sodass auch wirklich nur diejenigen anstehen, die auch wirklich gleich an Bord gehen werden. Die Filme und TV-Serien an Bord sind, wenn überhaupt, nur auf Englisch und nicht auf Deutsch verfügbar. Untertitel gibt es in keiner Sprache."
Negativ: "One of the orlando airport Imigration building was underwater. There was a broken pipe. They have to take us to the others Imigration building where we have to wait for suitecases together with 4 other flights. All that summed up to about 4 hours. Lost connection NO personal of Latam was there to help out. Had to buy another ticket."
Positiv: "New aircraft. Clean. On time departure = on time arrival."
Positiv: "Am Check-in-Schalter wurde mir mitgeteilt, dass das Gate 48 sei - Google gab mir bereits an, dass der Flug von Gate 43 aus starten sollte. Zur besagten Abflugzeit war an Gate 48 kein Flugzeug und keine Crew. Die Leute, die dort warteten habe ich informiert, dass das Boarding an Gate 43 stattfindet. Die Innenausstattung des Dreamliners ist zwar etwas älter aber in der Business-Klasse sehr großzügig. Die Entertainmentauswahl ist umfangreich. Wie es sich für eine südamerikanische Fluggesellschaft gehört, gab es eine große Auswahl an Latino-Rhythmen."
Negativ: "Beim Essen gab es leider keine Wahlmöglichkeit. Dafür waren die südamerikanischen Rotweine sehr lecker. Die Filmauswahl beinhaltet aktuelle Blockbuster. Sie stehen jedoch nur in den Sprachen Spanisch, Portugiesisch und Englisch zur Verfügung."
Positiv: "The crew is fantastic the food is great the airplane is new"
Negativ: "Cannot ask for anything more"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"
Positiv: "Cumplimiento fe horarios"
Negativ: "Cambiaron el aeronave y aeropuerto."
Positiv: "The fact I never have to fly this airline again after today"
Negativ: "Without a doubt worst flight experience I've ever had. I'm still in Miami airport after the flight was delayed 14hrs. This is the riot cene from the gate last night https://twitter.com/scrollinondubs/status/851640677595271168 airline never apologized nor explained situation. Sent cops to the gate instead to control the angry mob. Awful awful experience. Will never fly again"

Der Flug war sehr angenehm, schade das es nicht mal ein Gls Wasser umsonst gab. Sie Betreuer bedauerten es auch und wir hatten die Möglichkeit dort etwas. an Getränke und Essen zu kaufen.

Extremely small , very uncomfortable flight. We didn’t get pre ordered meals or drinks . Staff was pretty rude and extremely unhelpful

Das Essen

Necesitan informar mejor al pasajero donde hacer el depósito del equipaje en el chequeo final.

Mein Koffer wurde beschädigt und noch keine Rückmeldung

Es wurde mein Koffer beschädigt und bis jetzt noch keine Rückantwort

Nach Reihen aufstehen und dann im Bus gequetscht werden und ewig warten. Dann ewig lange Kontrolle der Impfung. Gepäck im Untergeschoss. Man musste dann das Gebäude verlassen, um zu den Mitwagenschalter zu kommen. Da haben es Ryanair Kunden bequemer!

War sehr voll und sehr eng. Maschine ohne USB ports :-(

Fast Komplett volle Maschine. Chaos und 10 Minuten Verspätung weil die Genies Kinder von der Warteliste Notausgangssitze gaben ... Man wollte dann ganze Reihen tauschen, da musste ich protestieren. Ich hatte Notausgang gebucht. Eine Toilette hinten ohne Wasser im handwaschbecken ... Wurde in MAD nicht repariert.

Ich hatte einen Notausgangs-Sitz gebucht! Die haben das Flugzeug gewechselt und ich sass dann hinter der Notausgangsreihe. Vor mir sassen welche, die auf der Warteliste waren und einfach irgendwo platziert wurden ... So kann man loyale Kunden verärgern!

The agent in Berlin Acted like an Air Berlin( the airline that went out of business) agent! I said hello and she turned around and walked away…..that little lady then came back And said loud and gruff “ boarding starts in 20 minutes!” Iberia express needs test riders to Get rid of the nasty ones so they can stay at home… and not say hello back to her Pax

While my bags were left behind, using Apple Trackers I was able to head straight to lost and found and report the issue, they located them in Madrid, and said they would be on the next flight and delivered to my hotel. Great service, other than the left behind bags. It was a short layover, it happens.

Riesige Schlange beim Iberia Check-In in Madrid. Nur 2 Schalter geöffnet. Kein Personal. 2,5 Stunden vor Abflug da gewesen und trotzdem den Flug fast verpasst.

It was very good experience overall from check in to final landing and during flight as well .

I liked the crew attention but I got stressed due to the delay

Glück gehabt, statt Iberia Express ist Iberia selber geflogen, mit einer lie flat Business Class. das war sehr angenehm!

Das freundlichste was man sagen kann, ist, dass alles pünktlich war. ansonsten so angenehm wie Busfahren!

Iberia Express ist pünktlich und wenn man Glück hat, kommen die Koffer an und bleiben nicht in Madrid hängen! Ansonsten von Boadrding angefangen eine absolut chaotische, unsympathische Airline! Und oft recht teuer!

Iberia hat eine echte Business Class eingesetzt, mit lie flat Sitzen!

Left my luggage behind. Flight attendants were extremely rude. Got charged twice for my ticket and still no refund. Worst airline i’ve ever flew with. This flight was first class by the way and they still managed to lose both my luggage and a couple’s luggage who were seated behind me also in first class. Absolutely ridiculous.

The BA staff at the rear of the plane were extremely helpful and professional. Very unfortunately for me, I had developed a cough prior to flying, and when a couple of passengers complained they handled the situation very professionally and did not make things in any way awkward for me. Would most certainly recommend BA/Iberia to my friends for future travel.

Die Crew von Iberia war in dem Hinflug und Rückflug sehr unfreundlich. Die wollen einem den Flug nicht schön machen. Sowie ist englisch nicht etwas das man bei Iberia sprechen muss. Wenn man nicht Spanisch spricht wird man nicht gleich behandelt.

Positiv: "I really like the preferred seating area and the crew overall"
Negativ: "Boarding was communicated by areas one time only. I would suggest to repeat communication of the areas that were told to board before so if you missed the first one you don’t have to wait until the end"
Negativ: "I was denied booking because they didn't properly issue my boarding pass. They refused to pay a hotel and kept lying and mistreating me."
Positiv: "upgrade bekommen"
Positiv: "Wir haben wegen ds günstigen preises gebucht und konnten auch 1x gratis umbuchen"
Negativ: "Die Crew hat keinen gesunden menschenverstand, fast schon peinlich"
Positiv: "Der preis war gut"
Negativ: "Die Crew dumm und unflexibel"
Positiv: "alles okay, Wasser gratis"
Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"
Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"
Negativ: "Seats don’t recline at all and wasn’t even offered water on a close to 3 hour flight. Bare bones service to be sure."
Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."
Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "It was delayed"
Negativ: "Information,connection,airline staff,customer service, Ivan go on forever"
Positiv: "Timing, easy boarding."
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"
Positiv: "Clean and fairly new aircraft. Good flight"
Negativ: "Ground staff more helpful"
Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."
Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."
Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"
Negativ: "The crew at flights run by Iberia were particularly unpleasant. Special those in the flight from Madrid to Miami. Ladies we’re particular rude and aggressive when talking to me and my daughters. Basically as if they were doing us a favor wile doing their work."
Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."
Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"
Positiv: "We arrived on time!"
Negativ: "Checking in and dropping off luggage was a nightmare... There was no one at the check in desks indicated on the screens or the check in terminals. Eventually I found a desk at a different location that would take my bag. Boarding was chaotic, no lines, just a crowd blocking access. Even passengers with small children couldn't get through. Space between seats was minimal. Crew was ordering passengers to take headphones off during security demo. I understand it is important to be attentive, but ultimately you shouldn't be forced to."
Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"
Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"
Positiv: "Did not have A chance to fly this route."
Positiv: "Muss extra bezahlt werden."
Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"
Negativ: "they do not offer even water with no pay"

Buche günstige Tickets nach Arequipa

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

20.09.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
50:05 Std.FRA-AQP
17.11.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
34:40 Std.AQP-FRA
1.119 €
20.09.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
50:05 Std.FRA-AQP
17.11.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
34:40 Std.AQP-FRA
1.122 €
20.10.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
32:42 Std.FRA-AQP
18.11.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
37:25 Std.AQP-FRA
1.172 €
20.09.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
43:32 Std.FRA-AQP
04.11.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
34:20 Std.AQP-FRA
1.190 €
20.09.Di
3 StoppsMehrere Fluglinien
40:57 Std.FRA-AQP
17.11.Do
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:45 Std.AQP-FRA
1.377 €
20.09.Di
3 StoppsMehrere Fluglinien
40:57 Std.FRA-AQP
04.11.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
22:55 Std.AQP-FRA
1.381 €
03.09.Sa
3 StoppsMehrere Fluglinien
33:20 Std.HAM-AQP
21.09.Mi
3 StoppsMehrere Fluglinien
39:30 Std.AQP-HAM
1.402 €
05.10.Mi
3 StoppsMehrere Fluglinien
40:02 Std.BER-AQP
27.10.Do
3 StoppsMehrere Fluglinien
25:10 Std.AQP-BER
1.448 €
03.10.Mo
2 StoppsIberia
28:47 Std.BER-AQP
25.10.Di
2 StoppsIberia
23:00 Std.AQP-BER
1.497 €
03.09.Sa
3 StoppsMehrere Fluglinien
30:35 Std.HAM-AQP
21.09.Mi
3 StoppsMehrere Fluglinien
38:55 Std.AQP-HAM
1.522 €
02.10.So
2 StoppsIberia
20:32 Std.BER-AQP
25.10.Di
2 StoppsIberia
23:00 Std.AQP-BER
1.597 €
03.10.Mo
2 StoppsIberia
19:47 Std.BER-AQP
26.10.Mi
2 StoppsIberia
19:30 Std.AQP-BER
1.707 €
20.10.Do
3 StoppsLATAM Airlines
39:42 Std.FRA-AQP
18.11.Fr
2 StoppsLATAM Airlines
22:55 Std.AQP-FRA
1.721 €
02.10.So
2 StoppsIberia
20:32 Std.BER-AQP
26.10.Mi
2 StoppsIberia
19:30 Std.AQP-BER
1.806 €
20.10.Do
3 StoppsLATAM Airlines
39:42 Std.FRA-AQP
18.11.Fr
3 StoppsLATAM Airlines
45:05 Std.AQP-FRA
1.815 €
20.09.Di
3 StoppsLATAM Airlines
39:42 Std.FRA-AQP
17.11.Do
2 StoppsLATAM Airlines
22:30 Std.AQP-FRA
1.905 €
04.09.So
3 StoppsLATAM Airlines
34:02 Std.MUC-AQP
30.09.Fr
3 StoppsLATAM Airlines
28:05 Std.AQP-MUC
1.931 €
03.09.Sa
3 StoppsIberia
28:47 Std.HAM-AQP
21.09.Mi
2 StoppsIberia
28:25 Std.AQP-HAM
1.951 €
06.09.Di
2 StoppsLATAM Airlines
54:52 Std.MUC-AQP
02.10.So
2 StoppsLATAM Airlines
39:10 Std.AQP-MUC
2.098 €
06.09.Di
2 StoppsLATAM Airlines
54:52 Std.MUC-AQP
01.10.Sa
2 StoppsLATAM Airlines
40:30 Std.AQP-MUC
2.247 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

09.09.Fr
3 StoppsMehrere Fluglinien
43:47 Std.HAM-AQP
695 €
09.09.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
33:22 Std.HAM-AQP
926 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

14.10.Fr
NonstopSky Airline
1:30 Std.LIM-AQP
22.10.Sa
NonstopSky Airline
1:35 Std.AQP-LIM
71 €
17.09.Sa
NonstopSky Airline
1:30 Std.LIM-AQP
25.09.So
NonstopSky Airline
1:35 Std.AQP-LIM
81 €
20.10.Do
NonstopSky Airline
1:30 Std.LIM-AQP
27.10.Do
NonstopSky Airline
1:35 Std.AQP-LIM
84 €
14.09.Mi
NonstopSky Airline
1:30 Std.LIM-AQP
20.09.Di
NonstopSky Airline
1:35 Std.AQP-LIM
85 €
24.10.Mo
NonstopSky Airline
1:30 Std.LIM-AQP
01.11.Di
NonstopSky Airline
1:35 Std.AQP-LIM
88 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Flüge nach Arequipa

Reiseziel:

Arequipa (AQP)Peru

Angebote für den Rückflug:

Arequipa - Deutschland

Kabinenklassen:

2.192 €
1.719 €
1.005 €

Abflughäfen ansehen:

1.448 €
1.095 €
1.612 €
3.294 €
1.600 €
Mehr anzeigen

Ziele entdecken:

1.095 €