Finde günstige Flüge nach Flughafen Düsseldorf

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen Düsseldorf. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

— DUS
1. Jul — 8. Jul1
Hin- und Rückflug
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Fr 1.7.
Fr 8.7.

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen Düsseldorf. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Flughafen Düsseldorf Flüge

Nebensaison

Dezember

Hochsaison

August

Günstigster Flug

34 €

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

164 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

99 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

55 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 2%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 11%.
Flug von Berlin Brandenburg nach Duesseldorf Intl
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge nach Duesseldorf Intl

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Flughafen Düsseldorf zu finden

  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Flughafen Düsseldorf? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Flughafen Düsseldorf für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Hamburg 63 € Hinflug - 107 € Hin- und Rückflug, von Dresden 103 € Hinflug - 122 € Hin- und Rückflug, von München 86 € Hinflug - 123 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juli, August und September. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Deutschland ist der Dezember.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Flughafen Düsseldorf an.
  • Innerhalb von Deutschland gibt es viele praktische Kurzstrecken nach Düsseldorf. So kannst du von Berlin, Dresden, Leipzig/Halle, Hamburg, München und Frankfurt am Main an den Niederrhein fliegen.
  • Die Lufthansa-Tochter Eurowings hat ihren Sitz in Düsseldorf und nutzt den hiesigen Flughafen als ihr Drehkreuz. Entsprechend kannst du besonders viele günstige Tickets für Flüge nach Düsseldorf mit Eurowings finden.
  • Wer mit kleinen Kindern unterwegs ist, kann sich vor Ort Kinderwagen ausleihen. Wickelmöglichkeiten stehen in den barrierefreien Toiletten bereit. Im Zentralgebäude findest du zudem einen Spielplatz für den Nachwuchs. Dieser wurde in der Ankunftsebene eingerichtet.
  • Zu den Highlights am Flughafen Düsseldorf gehören die Lounges. Wenn du hier lediglich umsteigst und weiterfliegen möchtest, besuchst du zum Beispiel die Hugo Junkers Lounge mit einer herrlichen Aussicht auf das Flugfeld.
  • Der Flughafen in Düsseldorf ist der drittgrößte in Deutschland und somit das wichtigste Drehkreuz in Nordrhein-Westfalen. Direkte Flüge nach Düsseldorf sind unter anderem von Mallorca, München, London und Wien möglich.
  • Die eindrucksvolle Aussichtsplattform ist bestens dafür geeignet, Wartezeiten sinnvoll zu überbrücken. Denn hier erhältst du einen einzigartigen Blick auf das Flughafengelände und kannst zudem Flieger beim An- und Abflug beobachten.
  • Mehr als 80 Fluggesellschaften, darunter Lufthansa, Eurowings und Ryanair, bieten Flüge nach Düsseldorf an. Inlandsverbindungen bestehen dabei unter anderem mit München, Berlin-Tegel, Hamburg oder Leipzig/Halle und sind teilweise sehr günstig erhältlich. Direktflüge in europäische Metropolen sind zudem nach London, Paris oder Rom möglich.

FAQ - Flugbuchungen nach Flughafen Düsseldorf

Top 5 Airlines für Flüge nach Duesseldorf Intl

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7,9
Turkish AirlinesErgebnis aus 23769 Bewertungen
7,8Boarding
7,8Komfort
8,2Crew
8,0Unterhaltung
7,9Essen
Airline-Bewertungen

Turkish Airways setzt Standards, im positiven Sinn! 😊

Mehr zu Turkish Airlines

Turkish Airways setzt Standards, im positiven Sinn! 😊

Alles wunderbar....

Alles balletti...

I was very disappointed about how a canceled flight was handled. The was canceled on their behalf and I had to pay a higher price coming back home.

Einfach TOP! Service und Qualität werden großgeschrieben..und in BLOCKSCHRIFT 😉✔️

Beste Airlines

Poor customer services and People who talk to you on the phone They have one goal is your money with cheap service and cheap way also

Unterhaltung könnte besser sein

Everything was outstanding

Super Verflegung / Service. Mit top internationalen Kinofilmen/Musik zum sehen oder hören während des Fluges individuell für jeden einzelnen Fluggast. 30 kg Gepäck bei jedem Flug inclusive. Sehr gute Preis Leistung.

Alles gut

Positiv: "Great aircrafts, big screens, attentive personnel"
Negativ: "No coffee no tea. Disgusting."
Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"
Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."
Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"
Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."
Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"
Positiv: "Yas"
Positiv: "I didn’t like anything. The plane wasn’t on time for the connecting flight so I lost my transit."
Negativ: "Flight coordination should be better"
Positiv: "It is always better when this flight is operated by wide body aircraft, as was the case with A330 this time"
Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."
Negativ: "Nothings."
Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."
Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"
Positiv: "Everything was on time . Ground staff +crew members their know there work better then any other airlines"
Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"
Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"
Positiv: "This flight on an A330 had big touch screens which worked well. Seats were spaced apart with good room and were fairly comfortable. Nice, friendly crew."
Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"
Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"
Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen gut!"
Negativ: "ENGE SITZE, Unterhaltungs-Angebot an meinem Sitz relativ instabil (stürzte zweimal ab), außerdem keine Fluginfos zu sehen, da Bildschirm zu schmal... Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten. Boarding könnte schneller gehen, wenn man die Sitzreihen aufteilen würde nach Reihen."
Positiv: "Check in process, helpful ground crew and airplane"
Negativ: "Comfort of seats are horrible for a trip so far, they need more cushion."
Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."
Positiv: "The flight was very accommodating. Everything from eye shades, tooth brush and slippers were provided. I took the red eye and slept the whole way."
Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."
Negativ: "I picked a window seat very early on through a phone call to a Turkish Airline agent in the USA, but when I checked in online, the seat assigned to me was gone and I was put in a middle seat while there were many other seats available. This erasure of the record and random seat assignment nullify the effort on the part of the passenger (making a call is not a trivial act these days because of the long waits) and generate uncertainty in the minds of the travellers. Hope you can improve on this point. That will make an even better impression on the passengers."
Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"
Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"
Positiv: "Superrrrrr"
Positiv: "A lot of great movie options. Food was good."
Negativ: "There no knee space. There no spaces between the seats. We were packed in like sardines. It was very uncomforable"
Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."
Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"
Positiv: "The flight was slightly comfortable, there were more food and snacks options than in other aircraft companies."
Negativ: "Some of the crew were very rude, making a point to show you that they were hassled by serving you. I thought that was poor service. The seats weren't all working so while the passenger in front of me reclined, my seat wouldn't making for a very uncomfortable flight. I thought the entire aircraft needed either renovation or retirement altogether. Old TVs and non-functioning seats, all made me kind scared of where I was tbh."
Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"
Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."
Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"
Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."
Positiv: "In flight entertainment Bathroom focet"
Negativ: "The seats were highly and unusually cramped up. To increase the space, provide leg room, not alright for an international flight w 14 hrs duration in flight. Very discomfort."
Positiv: "The food was excellent"

Alles ist gut abgelaufen. Es war ein kurzer Flug und wir haben eine schöne gute Aufenthalt gehabt. Dann haben wir ja sehr gut gelandet.

Wenn man schon genug für den Flug bezahlt kann man auch wenigstens umsonst Unterhaltung haben wie z.B. die Filme. Finde ich etwas unverschämt, dafür zu bezahlen müssen.

Für einen Linienflug ok. Hygiene voll in Ordnung. Alles in Allem schon ganz gut.

Zunächst wird bei der Lufthansa eine gegenderte Drohung ausgesprochen, nämlich, wenn die Gäste die Maske abnehmen sollten und sich den Anweisungen der Crew widersetzen sollten, würden die polizeilichen Organe am Bestimmungsort informiert. Das bringt schon mal "gute Laune" in die trotz 9 Mrd. Steuerzahlerstütze unveränderte Kabine. Die sieht dann auch so aus, als ob sie seit der letzten Stilllegung wegen Corona aus Kostengründen nicht mehr gereinigt wurde. Die Businessclass ist ohnehin eine Zumutung, nämlich die gleiche Bestuhlung, wie in Economy, nur mit einem leeren Sitzplatz dazwischen. Lufthansa sollte sich einmal ein Beispiel an Turkish Airlines nehmen, die die Zeit des Lockdowns genutzt hat, um für die Gäste ein Upgrade in Ausstattung und Verpflegung zu organisieren, die ihresgleichen sucht, aber bei der Lufthansa sicher nicht findet.

Positiv: "Crew war sehr nett und die Sitze ok."
Negativ: "Formulare für Einreise wurden nicht geladen und mussten in der Warteschlage im Stehen ausgefüllt werden"
Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("
Positiv: "Die Crew beim Boarding wie immer akkurat und freundlich. Leider gab es in der Eco nur ein Glas Wasser, was diesmal aber nicht kundgetan wurde (oder ich habe geschlafen und hab das nicht gehört). Danach war aber auch keine Motivation mehr vorhanden die ausgegeben Plastikbecher anzusammeln. Man sollte die einfach im Netz des Vordersitzes reinstecken. Naja ...."
Positiv: "-"
Negativ: "Will never use Lufthansa again"
Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"
Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"
Negativ: "10+ hours flight. No food. No beverage. No snack. No blanket. I travel a lot and never saw a flight without service like this before. At the very minimum, snacks are reasonable. Extremely bad experience. Very disappointed with Lufthansa."
Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"
Positiv: "Checkin, besonders am Flughafen München mit eigenem Außenterminal für die Business Class."
Negativ: "Das Essen auf dem Flug war eine Zumutung. Stewardessen, die einen dauernd anstoßen auf dem Gang sind auch nicht unbedingt das, was sein muss."
Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."
Negativ: "Pünktlichkeit"
Positiv: "Noch nie so ein chaotisches Boarding in MUC gehabt. Vier Gate Agents und trotzdem"
Negativ: "Delay of more than two hours caused my booking at the hotel to be cancelled. Not only i lost all my money but have no hotel to stay What is your responsibility on that???"
Positiv: "The flight was adequate."
Negativ: "Sandwich was extremely unappetising and there were no hot drinks. The worst thing was that in transiting from the SAA flight to the Lufthansa flight we were obliged to go through security which seems unnecessary. The security staff were awful. Bullying, rude and totally unsympathetic to the fact that having brought water from the first plane to the second plane we had to either drink it or throw it away. One guy in particular, a tall greying man evoked the worst stereotypes of brutal secret policemen. Perhaps he formerly worked for Stasi or he was having testosterone problems. Totally unacceptable behaviour."
Negativ: "No LH flight details in the E-ticket from Dus. to Bkk. I have to contact Thai Airways for more details. Too short time for transited from Munich to Dus. and I missed flight, luggages didn't arrive with my new flight. Very very very bad experience with this booing by this website and I absolutely not accommodate with this web again."
Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."
Positiv: "Maschine war ganz leer, Crew super nett Frühstück in MUC Lounge gut"
Negativ: "LH typisch keinen Komfort, Internet zum bezahlen, Catering mies"
Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."
Positiv: "Der Flug war pünktlich und wir hatten Essen und Trinken an Bord."
Negativ: "Es war etwas kalt an Bord und das Flugzeug ziemlich alt und laut."
Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"
Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."
Positiv: "Das Boarding hat super geklappt. An Board war das Personal sehr zuvorkommend und zum Glück hatten wir einen angenehmen, ruhigen Flug. Leider hatte mein Kopfhörer einen Wackelkontackt und der Touchscreen war schon sehr überstrapaziert."
Negativ: "The boarding gate has too little space and was chaos."
Positiv: "Booked upper deck, lots of leg room and space. Very comfortable 11hr flight. Staff were lovely and food good."
Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."
Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."
Positiv: "Great film choices, short flight time - no delays. The flight was relatively full but I experienced no discomfort and the food was good. I think they ran out of one option but this didn't bother me as it wasn't my choice."
Positiv: "The Lufthansa app provides updates on plane status and gate number, etc."
Negativ: "N/a"
Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"
Positiv: "Das Flugpersonal war äußerst nett, sehr aufmerksam, sehr routiniert und sehr professionell"
Negativ: "Muslim meal does not mean all Muslims eat curry. It’s rediculous that we cant have a decent English breakfast instead you get curry or some form of curry for breakfast, lunch and supper. Your so called Muslim meals are not suitable for kids!! There is no such thing as a Muslim meal either. It’s simply called Halal otherwise then everyone else’s meals should be called Christian or Jewish meals etc."
Positiv: "I flew in the A380 bulkhead at row 50 from Munich to Hong Kong. Have flown premium economy with Lufthansa before, it was no different from before. The service is efficient. Entertainment was fine and had an interesting selection in their world cinema section."
Negativ: "A pretty standard experience and nothing which makes you feel special. Other airlines might offer an upgraded meal in premium economy or a special cocktail, but not on Lufthansa."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The whole experience"
Positiv: "Flight info from Kayak was excellent and up-to-date, more so than the airlines."
Positiv: "Crew amazing"
Negativ: "No entertainment."
Positiv: "Speed of boarding and de-planing."
Negativ: "nothing"
Positiv: "Did manage to get priority transfer which I requested from Dubrovnik but was told. “We do not do those”"
Negativ: "Rest of the flight was bearable nothing write about. Typical cheap alow cost flight"
Positiv: "Height Space, good pilot and some of the food. Good landing and overall pilot skill."
Negativ: "For the whole journey I had a small child kicking, knocking, tapping behind me. Kept waking me up also nearly ten hours of whining. I was genuinely uneasy and uncomfortable for the whole trip. I think there should be a designated child with adult area as I really don’t think this is acceptable. It is stressful enough traveling for 30+ hours this really is not welcome."
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend aufgrund der 20 minütigen Verspätung"
Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."
Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und verbindlich. Die einzige Ansage aus dem Cockpit war eine Kurzansage: 20 Sek und zwar 20 Minuten vor Landung. Das hat sich überheblich angefühlt. Ist Piloten und Copiloten bewusst, wer deren Gehalt zahlt?!"
Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"
Positiv: "Lufthansa is an efficient operation."
Negativ: "1. The comfort in economy class was insulting and horrible. I am 6'3", 175lbs and was trapped in one uncompromisingly uncomfortable position for 8+ hours. Torture is a word that comes to mind. If I were a smaller sized person, 5'8" or less, perhaps this may be acceptable, but for anyone over 6'. forget it. You must pay loads extra to be given a respectable seat. I am hopeful that I don't develop a blood clot from this flight. This lack of room is a seriously dangerous situation for many people on long-distance flights. 2. The seat recline feature added further insult to the mix. Once airborne, the lady in the seat in front of me sent her seat into what was left of any personal space or legroom I had. The video screen on the setback in front of me was literally 6" from my face now. Several people who were also of taller size complained, one was so adamant about retaining his space that he fought verbally with the lady in front of him, and eventually a stewardess had to be called. My wife complained on my behalf, and was able to get the lady in front of me to reposition her seat, but eventually, I noticed it somehow found its way back to recline again. I know Lufthansa is not alone with this predicament, but something HAS TO BE DONE to fix this huge problem with air travel. 3. The food on the flight to Germany was way better than the return trip. The meal consisted of mushy carrots, greasy mashed potato-like side, and a piece of OK chicken smothered in 'Murican BBQ sauce. I was insulted. Lufthansa had been better than this in the past. Oh, and the dinner roll was so dry and crumbly, it could have been weeks old. The snack before landing was called pizza, but I wouldn't call it that It was a bunch of tasteless dough, a little bit of tomato like sauce and a smattering of cheese. I wish Lufthansa would stick to what they do best; German-influenced food. Be true to who you are. Most people I know love German food, and I always have looked forward to LH food selections. Not now."
Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Boarding ging auch sehr schnell."
Negativ: "Auf unserem Langstreckenflug bekamen wir zwei Mahlzeiten. Leider war bei beiden Malen ein Gericht aus, sodass ich immer das bekam, für das ich mich nicht entschieden hätte... Cola war nach ca 1h komplett aus"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"
Positiv: "Super nettes und freundliches Flugpersonal Verpflegung war top"

There was already a group forming a line at zone 4 for a good 15mins and another group created another line just 5mins before boarding and the 1st group had to re-queue. A few of us voiced out to the floor crew but they did nothing. Earphones. Could be supplied first since the flight is suffisent for a movie.

Es gab einen Snack und gute Getränke. Besser Service als bei manch anderer Airline

Overall a pleasant flight.

Wrote in the previous message. Poor. Delayed flight and lost working day. 4.5h together to rebook the flight, get the hotel voucher, get to the hotel and check in. Insanely slow.

same as from LUX … professional, nice.

Listening covid restrictions and following them is completely nonsense. Avoid touching others? How when plane is full and everybody who pass around touchs me. Keep distance?? How???? Avoid walking in the plane but also wash your hands regularly with soap and water? How? I should avoid walking but at the same time you want me to wash hand regularly? It means i have to walk up and down. What is regularly for you? Every 15mins? Every hour? Every day? It is so stupid what you are telling that my brain stops to work.

Baggage drop-off könnte schneller sein, die FlugbegleiterInnen könnten freundlicher sein

Positiv: "Seats were very comfortable. Plane interior was in new condition, including electronic window shade tinting."
Negativ: "Staff was not particularly warm or attentive. Was never offered more to drink, and after asking for more wine was ignored."
Positiv: "Very nice airplane and pleasant crew"
Negativ: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."
Positiv: "Terrific hot breakfast in bus. class"
Negativ: "Window did not darken like the others."
Positiv: "Comfort"
Negativ: "Wifi on klm"
Positiv: "The crew was very kind"
Positiv: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Negativ: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."
Negativ: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."
Positiv: "Crew good and seat OK but not exceptional for business class"
Negativ: "Food was average - main course could have been better. Range of movies ok but not great"
Positiv: "Professional crew. Good simple check in."
Negativ: "Nothing."
Positiv: "Usual faultless KLM experience"
Negativ: "Nothing."
Positiv: "Pleasant crew. Appropriate and efficiently served snack."
Negativ: "Boarding and disembarkation were slow."
Positiv: "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"
Negativ: "Flight got cancelled"
Positiv: "very nice crew"
Negativ: "my baggage was lost"
Positiv: "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."
Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."
Positiv: "Top sympathische Crew"
Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."
Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."
Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."
Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"
Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."
Positiv: "Seat comfortable"
Negativ: "Flight was delayed and overhead bin space was very small"
Negativ: "pünktlichkeit"
Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."
Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"
Negativ: "The plane was very hot"
Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"
Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"
Positiv: "Just the cabin crew being nice"
Negativ: "Punctuality KLM is always late"
Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"
Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Inflight was better than I expected. But needs upgrading air crafts."
Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"
Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"
Negativ: "Our lougage did not arrive"
Positiv: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"
Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."
Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."
Positiv: "Good flight, arriving well on time."
Positiv: "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Negativ: "No such things"
Positiv: "Interior of the plane was clean. Smooth landing."
Negativ: "Pilot did not avoid turbulence"

Was perfect for me

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "Food"
Positiv: "Die Crew war aufmerksam, trotz der kurzen Flugzeit."
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."
Positiv: "Crew war aufmerksam, trotz kurzer Flugdauer"
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."
Positiv: "I like that the boarding was delayed mid-way for some unknown reason (thus, the take-off was 15 min delayed), and I was able to get on the plane with my short connection not being the last passenger. :)"
Negativ: "Food could have been better."
Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Die unerwartete Verzögerung in Warschau von fast 4 Stunden ohne Erklärungen wann und ob der Flug nach Chicago stattfindet war absolut unangenehm und NICHT OK"
Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Daß nach der Ankunft in Warschau weder Information über die Verzögerung es Weiterflugs nach Chicago gegeben wurden noch den Grund noch irgendeine Indikation wann der Verbindungsflug statt findet"
Negativ: "Deleyed. I got stranded in Warsaw with no possible connection. Transfer desk doesn’t work. 1 person for 67 people in the queue. Welcome to Poland a Third World Country"
Positiv: "Nothing, 45 minutes delay my bag never came on time barely made it to the flight"
Positiv: "I loved food and entertainment: they had a lot of alternative film offers (not just same old hollywood, but Korean or Russian films, etc.). We arrived 30 min ahead of schedule too!"
Negativ: "The seats were very uncomfortable, but maybe anything would be uncomfortable during a 9 hour flight. Also, I wish the crew were offering water in between meals as well."
Positiv: "2 hour delay, which had a quick transfer. My bag did not arrived with me. I submitted a luggage claim, they were supposed to call me up the following day which they didn't. I took it upon myself to go to the airport to collect my luggage. It took half day to take care of the luggage situation."
Negativ: "Flight delays, late boarding, better service"
Positiv: "Same as above."
Positiv: "Quick flight"
Negativ: "Quicker access to gate"
Positiv: "Angenehme Atmosphera, guter Flug, hervorragendere Landung!"
Negativ: "Sowas habe ich nicht!"
Negativ: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Arranging the connection flight to wait for us, we were only few min late"
Positiv: "It was ok"
Negativ: "Teleportation"
Positiv: "New airplanes"
Positiv: "The crew was as if it didn’t exist and the seat was anything but comfortable."
Negativ: "The seats could have some cushioning, they could have offered some water to passengers, they could have kept the boarding gates the same to save confusion and they could have honoured my choice of seating...what’s the point of giving me a choice when they are going to seat me wherever they please?"
Negativ: "At least one free drink on international 2 hours flight would be fair."
Positiv: "New plane with charger available at every seat even in the economy class. Clean interior, polite crew"
Positiv: "Cabin crew were very nice, boarding was quick and efficient."
Negativ: "Plane was extremely cold, the heating only worked after the engines were started."
Negativ: "Only chocolate Snack"
Positiv: "Food/drink options"
Negativ: "Boarding process. Flight delayed"
Positiv: "DELAYED as always!!!"
Positiv: "Das Personal war freundlich und aufmerksam, was allerdings selbstverständlich sein sollte."
Negativ: "Möglicherweise war die Zeit zu kurz, aber das Flugzeug war nicht ordentlich gereinigt. Es klemmte noch der eine oder andere Becher im Zeitungsfach und auch auf dem Boden konnte man erkennen, etwa welche Schokoriegel verteilt wurden..."
Positiv: "Das Flugzeug war sehr sauber (anders als beim Hinflug)"
Negativ: "Die Gepäckfächer waren hoffnungslos überfüllt. Das Personal hielt es nicht für nötig, hier ordnend einzugreifen..."
Positiv: "In Warschau waren alle idioten die dort arbeiten verstehen kein Englisch und tun so ob die alles wissen"
Negativ: "Service ging"
Negativ: "Flight was more than 3h late, it took time for the airline to accommodate with another flight to catch up with connection. They did after many customer complained, and adding to that, my checkin bag didn't make and they have no information on it's location. Still 24 hours later and no information a d i don't have clothes to change or stuff to shower. I had to buy few stuff and they said they won't payback anu other expenses, mean telling to just wait for my only lost bag."
Negativ: "no seat assignment"
Positiv: "Sparkling water"
Negativ: "LOT lost my bag!!!"
Negativ: "Flight from Chicago was delayed for two hours. Missed my connection flight to Odessa and still in Warsaw waiting for my flight to Odessa."
Positiv: "Alles (bis auf eine kleine Verspätung auf dem Rückflug) lief reibungslos ab."
Negativ: "Diese billige Schokowaffel hätten sie sich sparen können. Die Plastikbecher für's Wasser auch. Lademöglichkeiten für Elektronik an den Plätzen wären toll."
Positiv: "Nette Geste: Kaffee und Wasser plus Schokoriegel gratis"
Negativ: "Sitzgurt 1 cm zu kurz, daher Verlängerung erforderlich. Durch Motorgeräusche Ansagen kaum zu verstehen."
Positiv: "Kaffee und Wasser kostenlos. Kein aufdringlicher Bordverkauf."
Positiv: "The entire cabin crew was excellent. Service fabulous. Requested vegetarian meal. It was supurb. Very unusual for flight from. Eastern European countries They exceeded my expectations . Thank you"
Negativ: "Boarding from. EWR WAS lousy. Flight going to Warsaw was delayed to start with . They did not announced . Only shown on screen. They have to definitely announce to the passengers THEY WILL BOARD AS PER GROUP NO. . NEED NOT MAKE A BIG LINE JUST RELAX ON THE CHAIR . PEOPLE ARE TIRED OF STANDING in the line for a long time May be they need to have more group Nos to easy facilitate boarding . This is only a suggestion. If they want to improve customer experience and travel again with them"
Negativ: "Cramped seating! I was hoping a European airline in a 787 "Dreamliner would be more spacious, no such luck."
Positiv: "Overall everything was good - I have travelled frequently with LOT in the past few months and this was perhaps the best experience so far. Boarding was easy enough - the flight was not fully booked so there wasn't the usual Central European pushing and anxiety during boarding. Flight crew are informative, cabin crew attentive and kind. Service and food were good."
Negativ: "Comfort on these long haul flights is not expected in economy - the seat next to me was free which came in very useful as the person in front of me reclined almost immediately and kept throwing himself about in his seat in vain attempts to get comfortable - I was able to move over so I wasn't disturbed by his person. Why they have reclining seats is a mystery - it doesn't make it appreciably more comfortable for the person reclining and it reduces leg room for the person behind, makes it more difficult to watch the screen (despite the tilting feature) and means that the tray table is resting on your knees during meal times."
Negativ: "Flug 2 mal verspätet aber trotzdem muss man für die Getränke zahlen."
Negativ: "Flight was delayed by 1.5 hour because of harsh weather conditions. Everything is Okay I wasn't missed my connection flight that time, but perspective to wait for next fight at 1:00 am isn't very appealing."
Positiv: "Flight attendants were very helpful."
Negativ: "The flight was delayed by 30 min. There was no announcement to passengers on the matter."
Positiv: "LOT is the best kept secret in airline industry. Friendly staff, on time, great new planes. Keep it up, stay with low prices and fly on!"
Positiv: "N/A"
Negativ: "Had to ask if I get some food too, because I was asleep and as I woke up everyone had food just not I. After 10 minutes I asked for some food. Also the personal could have gotten more times around to bring water. I had window seat and didn’t wanted to disturb my neighbors so I didn’t get up to ask for liquid but other passengers I saw getting up and getting their own drinks by the personal."
Positiv: "Sehr gutes Flugzeug"
Positiv: "Es gibt nichts, was sich massiv bemängeln oder zu loben zu wäre. Es war ein normaler Flug, wie er auf einer Kurzstrecke mit einer Durchschnittsairline zu erwarten ist."
Positiv: "With expectations set record low by flying United Airlines this was pleasantly neutral."
Negativ: "Limited beverage choice"
Negativ: "No space"
Positiv: "I could say LOT did a lot of during last years to be better. BUT, EVERY TIME I FLY , FLIGHT IS DELAYED. I called my wife to tell I be later, she told - LOT delayed ? it is normal for them. DEAR BOSS OF LOT - WHY YOU NOT CARE MY TIME & SCHEDULE ? You like my $ but do not like me !"
Negativ: "Seems they do not care schedule, and do not want to improve"
Positiv: "Great cabin crew, everything on time, love 787 Dreamliner on long flights. Good food"
Negativ: "Slow and hectic boarding in Warsaw"

The airplane selected for this 8-hour journey was way too small! It was uncomfortable, cramped, and not to the usual standards. A long-haul transatlantic flight needs to have more space and adequate overhead locker space for carry-on baggage. We had to check our small carry-on and they were the very last bags to arrive at baggage claim, 40 minutes after arrival. On two occasions I counted 17+ passengers lining up in the aisle waiting to access the bathroom, as there were only 2 lavatories in the economy area. Staff were clearly frustrated and the crew had to ask passengers to sit down to avoid blocking the aisle... another point why the plane was too small for that travel duration. Turbulence was frequent, again something that is not as obvious on a larger plane. As an Irish citizen living in the US, I'm so disappointed to see the Aer Lingus standard dropping and will be likely looking for other carriers for my frequent tranatlantic travels.

Positiv: "Friendly and helpful crew"
Negativ: "Disembarkation at Belfast"
Negativ: "The flight attendants were not helpful or attentive. A nine plus hour flight and they offered drinks once, picked up garbage once and when we tried to give them garbage before landing, told us to put it in the seat pocket or toss on the floor! It looked like the plane had been trashed when we exited"
Positiv: "Crew was great!"
Negativ: "Can't complain."
Negativ: "Lost my bags"
Positiv: "The crew was very accommodating the blanket, pillow, ear phones and good were very nice."
Negativ: "Going from Dublin to Madrid the seats weren't as comfortable and they didn't give any drinks or snacks"
Negativ: "Customer interaction is a joke"
Positiv: "Crew awesome"
Negativ: "No all was great"
Negativ: "It would have been nice to have a free drink and snack on the short flight. We would have taken some with us on the plane if we would have known that we had to pay for everything. Just something we have never experienced on any international trip before"
Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"
Positiv: "The crew was charming and very attentive to passengers."
Negativ: "Could have announced that there was a cost for ginger ale etc. before passengers placed request. Frankly overall it was excellent service."
Positiv: "Take off and landing was so smooth."
Positiv: "Der Flug ging pünktlich los. Ich habe noch nie so lange auf einem Nachtflug geschlafen und auch noch nie eine so saubere Toilette nach sieben Stunden Flugzeit vorgefunden. Meine Tochter litt unter Reise-Übelkeit und das Kabinenpersonal war sehr hilfreich und mitfühlend. Danke!"
Negativ: "Das Essen war sehr schlecht. Das Umsteigen in Dublin ist furchtbar. Der Flughafen ist unübersichtlich aufgebaut. Das Abfluggate des Anschlussfluges wurde ca. 3 Stunden vor Abflug bekanntgegeben. Aber aufgrund einer verschlosssen Glastür konnte man erst 25 Minuten (!!!) vor Abflug dort hin gehen. Es kam zu einem großen Stau vor der Tür und der Abflug verspätete sich entsprechend."
Positiv: "Die Einreise in die USA ist in Dublin sehr komfortabel und problemlos"
Negativ: "Der innereuropäische Flug hatte keine Verpflegung und auch der USA Bereich am Flughafen Dublin ist diesbezüglich nicht gut ausgestattet."
Positiv: "Liked the logistics from the European side for connecting flights, the airplane, crew, and entertainment."
Positiv: "Der Flug ist leicht verspätet gestartet und gelandet."
Negativ: "Es war unklar, dass es keine vegetarischen Gerichte gab, zumal auf dem Hinflug vegetarisches Essen zur Verfügung stand. Es wurde kein Tee oder Kaffee serviert."
Positiv: "Overall, the airline is nice with decent entertainment and food"
Negativ: "Every time I book with orbitz, even months in advance, I get seated in the last seat of the plane so I am in the toilet"
Positiv: "Great service."
Positiv: "the food"
Negativ: "the service was disgraceful"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delayed for 8 hrs. Had to go through passport control twice. Horrible service"
Positiv: "on board staff very friendly and helpful on ground staff in Dublin airport"
Negativ: "on ground staff for AER LINGUS at Miami airport- unable to communicate proper in English, does not know own luggage policy Aer Lingus rep ( when making our reservation 4 moths ago) mislead us that we were able to get a bassinet for our 11 month old lap infant on transcontinental flights- never happened."
Positiv: "Plane was half full."
Negativ: "Food was terrible, and if you’re white and your significant other is black you may have to request things for her because she won’t get them even when she asks"
Negativ: "Actuality an aer lingus flight, a secret code share. Flight overbooked by 35 people. 2 hours to find out I was bumped. Another two hours of waiting while one clerk worked each of the 35 people to rebook. Disaster. Tears. People delayed two full days with no hotel / food /etc. I'll never book british airways or through kayak again. Awful."
Positiv: "Mir kommt vor, dass bei Aer Lingus mehr Platz zwischen den Sitzreihen ist"
Negativ: "Komischer Transfer zum Boardinggate, ein Kaptän den man schwer verstanden hat - wäre nett ein bisschen zu wissen wo man ist"
Negativ: "Seemed like when we landed the crew didn’t seem to know how to assist such a large crowd. When we did ask if we were in the right boarding area attendant was rude. Seemed like we were a bother."
Positiv: "Schnelle Abwicklung"
Negativ: "Flug wie immer verspätet und Flugzeug nicht sauber."
Positiv: "Very good Organisation at the Dublin Airport"
Negativ: "No snack - expensive baggage-fee"
Positiv: "JFK flight - exit row has TONS of space at modest cost. Latest movies showing for free."
Negativ: "Inconsistent food: was decent outbound but less so on the return. Doesn't participate in TSA Pre."
Positiv: "The stewardesses were really polite and friendly - also the pilots seemed to be in a great mood - it was a really nice and pleasant flight."
Negativ: "I can’t really find anything negative about this flight besides that this flight is the only AirLingus flight from Dublin to Vienna and it takes off 7 in the morning - maybe it’s possible to rearrange the schedule? I also don’t understand why the scheduled flight-duration is 3 hours when it took us 2:15h to get there (both directions) I mean it’s nice to not sit in a plane too long but people are being picked up by someone (taxi or family) and it would be nice to be able to tell them an actual time for pick-up"
Positiv: "The seats were comfortable, you could adjust the thing holding your head (headrest?)"
Negativ: "Seats were not cleaned before boarding, when told about it the stewardess just wiped it on the floor. Boarding opened half an hour earlier but the aircraft wasn’t properly cleaned yet - there were life vests on the floor which made me wonder why they were not in the place they should be. Flight attendants didn’t speak a single word of German. Arrived 40 minutes"
Positiv: "Very comfortable Transfer in Dublin very easy Everyone very helpful"
Positiv: "Nettes Personal, netter Pilot."
Positiv: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."
Negativ: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."
Positiv: "Food aervice"
Negativ: "It took 3 requests and about an hour for staff to reset it. Then both of our screens turned off and reset themselves multiple times during the flight. Seat cushion would not stay on the seat."
Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, der Flug pünktlich und das Boarding ging schnell"
Negativ: "Insgesamt war die Luft im Flugzeug etwas muffig und die normalen Sitze für große Menschen etwas klein, aber das sollte jedem bekannt sein."
Positiv: "Good staff, nice entertainment options. Pilot spoke to the cabin about flight route, turbulence, things to see out the window, etc."
Negativ: "No alcoholic drinks with meal on an international flight, bags were lost on the flight home."
Positiv: "Everything wa on time"
Negativ: "Sitze sind extrem eng."
Positiv: "on time"
Negativ: "no movies"
Negativ: "Leider waren wir aufgrund des verspäteten Flughafenbuses 'erst' 1 Stunde vor Abflug am Flughafen. Obwohl wir nur mit Hangepäck unterwegs und bereits online eingecheckt waren, war es uns nicht mehr möglich beim Self-checkin die Boardingkarte auszudrucken. Boardingkarte am Handy, wie bei sehr vielen Linien bereits Standard, gab es nicht. Auf die Frage was zu tun sei, verwies man uns auf die lange Schlange bei der Gepäckaufgabe und teilte uns mit, dass es knapp werden würde den Flug zu erreichen... Erst die 3. sehr freundliche Angestellte schickte uns zum Express Check-in und wir waren 25 Minuten vor Abflug beim Boarding. Das hätte man uns auch leichter machen können..."
Negativ: "Poor gate service, insufficient information on flight, which was flown by Aer Lingus."
Positiv: "Über die eingetretene Verzögerung wurde etwas spät, aber immerhin ausreichend informiert. In der Luft konnte ein Teil der Zeit wieder gut gemacht werden."
Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Lost our luggage for a few hours after we landed"
Negativ: "See dislikes followig Dallas to Paris"
Positiv: "Es hat alles gestimmt. Der Flug war pünktlich. Trotz Billigfluglinie konnte man in Ruhe schlafen ohne Werbung ertragen zu müssen."
Positiv: "We did arrive early, and safely to our destination. Pilot was informative and efficient. Staff are hit or miss on friendliness and efficiency."
Negativ: "Second flight with aer Lingus, second time my baggage has been lost. Phone operators are shockingly rude and unhelpful, and retrieving my luggage is an unnecessary pain. Hopefully this time will be less frustrating than the last one. I'll simply never understand what is so difficult about putting baggage on the flight it is meant to be on; there were at least twenty other people both times that had missing luggage. Food this time was pretty gross, but have never had an issue with it personally before."
Positiv: "Der Flug war pünktlich. Das Boarding nach Platzreihen ist ein gutes System"
Negativ: "Wir waren irritiert, dass das Essen im Flug Dublin-Zürich nicht inbegriffen war. Wahrscheinlich wurde es uns gesagt, wir waren grade am Schlafen und haben es wohl nicht mitbekommen. Der Preis für das Lunchpaket war ärgerlich hoch. Das Unterhaltungssystem funktionierte auf einem Platz nicht. Beides eigentlich nicht so wichtig - aber wenn Sie schon danach fragen..."
Positiv: "Nicht einmal ein Trinken"
Negativ: "Gefallen hat mir nicht, dass ich bei der Buchung über Checkfelix als Kriterium eingegeben habe, dass ein Koffer pro Reisenden dabei ist. Das hat aber nicht zugetroffen. Die Koffer haben extra gebucht werden müssen, was sehr teuer war. Der Flug selber ist angenehm verlaufen, abgesehen davon, dass es nicht einmal ein Trinken gab."
Negativ: "unfreundliches Personal Kaffee schrecklich und überteuert"
Negativ: "Buchung sehr unklar bzgl. Gäpäckgebühr I"

Buche günstige Tickets nach Flughafen Düsseldorf

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

28.10.Fr
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
04.11.Fr
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
72 €
29.09.Do
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
30.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
77 €
18.10.Di
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
22.10.Sa
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
81 €
25.10.Di
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
27.10.Do
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
83 €
31.08.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
02.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
84 €
15.08.Mo
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
20.08.Sa
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
87 €
16.11.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
16.11.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
88 €
08.09.Do
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
09.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
89 €
15.11.Di
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
17.11.Do
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
92 €
30.08.Di
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.MUC-DUS
31.08.Mi
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-MUC
117 €
27.08.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
14:30 Std.BER-DUS
29.08.Mo
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-BER
129 €
10.09.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
11:50 Std.BER-DUS
13.09.Di
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-BER
132 €
10.09.Sa
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
11.09.So
NonstopLufthansa
1:15 Std.DUS-MUC
139 €
27.08.Sa
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
28.08.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
140 €
29.08.Mo
NonstopMehrere Fluglinien
1:00 Std.HAM-DUS
30.08.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
21:45 Std.DUS-HAM
141 €
24.09.Sa
1 StoppKLM
7:50 Std.HAM-DUS
24.09.Sa
1 StoppKLM
3:35 Std.DUS-HAM
143 €
29.08.Mo
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
05.09.Mo
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
143 €
28.08.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
04.09.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
146 €
30.11.Mi
1 StoppKLM
5:40 Std.NUE-DUS
03.12.Sa
1 StoppKLM
3:25 Std.DUS-NUE
157 €
18.09.So
1 StoppKLM
13:40 Std.DRS-DUS
21.09.Mi
1 StoppKLM
23:00 Std.DUS-DRS
171 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

28.10.Fr
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
04.11.Fr
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
72 €
29.09.Do
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
30.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
77 €
18.10.Di
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
22.10.Sa
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
81 €
25.10.Di
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
27.10.Do
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
83 €
31.08.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
02.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
84 €
15.08.Mo
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
20.08.Sa
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
87 €
16.11.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
16.11.Mi
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
88 €
08.09.Do
NonstopEurowings
1:10 Std.BER-DUS
09.09.Fr
NonstopEurowings
1:10 Std.DUS-BER
89 €
15.11.Di
NonstopEurowings
1:15 Std.BER-DUS
17.11.Do
NonstopEurowings
1:15 Std.DUS-BER
92 €
30.08.Di
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.MUC-DUS
31.08.Mi
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-MUC
117 €
27.08.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
14:30 Std.BER-DUS
29.08.Mo
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-BER
129 €
10.09.Sa
1 StoppMehrere Fluglinien
11:50 Std.BER-DUS
13.09.Di
NonstopMehrere Fluglinien
1:15 Std.DUS-BER
132 €
10.09.Sa
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
11.09.So
NonstopLufthansa
1:15 Std.DUS-MUC
139 €
27.08.Sa
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
28.08.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
140 €
29.08.Mo
NonstopMehrere Fluglinien
1:00 Std.HAM-DUS
30.08.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
21:45 Std.DUS-HAM
141 €
24.09.Sa
1 StoppKLM
7:50 Std.HAM-DUS
24.09.Sa
1 StoppKLM
3:35 Std.DUS-HAM
143 €
29.08.Mo
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
05.09.Mo
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
143 €
28.08.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.MUC-DUS
04.09.So
NonstopLufthansa
1:10 Std.DUS-MUC
146 €
30.11.Mi
1 StoppKLM
5:40 Std.NUE-DUS
03.12.Sa
1 StoppKLM
3:25 Std.DUS-NUE
157 €
18.09.So
1 StoppKLM
13:40 Std.DRS-DUS
21.09.Mi
1 StoppKLM
23:00 Std.DUS-DRS
171 €

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Flüge nach Flughafen Düsseldorf

Reiseziel:

Flughafen Düsseldorf (DUS)Deutschland

Angebote für den Rückflug:

Flughafen Düsseldorf - Deutschland

Kabinenklassen:

299 €
301 €
51 €