kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Malmö

Finde günstige Flüge nach Malmö

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Malmö

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Malmö Alle Flughäfen
Do. 13.05.
Do. 20.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Malmö. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Malmö gelockert werden.

Nützliche Infos - Malmö Flüge

Nebensaison

JanuarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 7%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 29%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

245 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

88 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

49 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Malmö

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Malmö? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Malmö für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 186 € Hinflug - 201 € Hin- und Rückflug, von Leipzig 301 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 302 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Monat für Flüge nach Malmö ist Januar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Malmö.

FAQ - Flugbuchungen nach Malmö

Welcher Flug nach Malmö ist am günstigsten?

Welcher Flughafen liegt am nächsten zum Zentrum von Malmö?

Wie heißt der Flughafen in Malmö?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Malmö?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Malmö?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Malmö zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Malmö?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Malmö beachten?

Die Top-3 Airlines für Flüge nach Malmö

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,6
SAS
Ergebnis aus 5.287 Bewertungen
7,9
Boarding
7,6
Komfort
8,2
Crew
7,2
Unterhaltung
7,1
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "The plane was small. It was a quick flight though."

Positiv: "Calm, friendly and professional crew, good food and spotlessly clean aircraft."
Negativ: "Disorganized boarding. People were jumping the line saying they were in the zone that was called when they couldn’t have been. I was there early (one of the 1st) but because I’m polite and only approached the gate when my zone was called, ended up at the back. More monitoring of this would help because I saw other people bothered by this."

Positiv: "Boarding process was smooth."
Negativ: "Cramped seats, at least it was a short flight."

Negativ: "frankfurt airport security is a nightmare"

Positiv: "SAS is excellent in terms of comfort and professionalism and care from the crew."
Negativ: "None"

Positiv: "Crew war Super!"
Negativ: "Schlimmes, altes, kleines und sehr beengendes Flugzeug, extrem schlechte Belüftung!"

Positiv: "Left and arrived on time. Crew very efficient. Smooth flight."
Negativ: "Everything was great!"

Positiv: "Crew war super speziell Carsten!"
Negativ: "Eine Fussmassage hätte es noch toppen können."

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Positiv: "Two hour flight and they served a delicious meal that was included? Unheard of! Amazing!"

Positiv: "The crew was very helpful and went out of their way to make sure the passengers were well taken care of."
Negativ: "Have more books available for passengers who want to read."

Positiv: "Sehr nette Besatzung Schnelles und geordnetes Boarding"
Negativ: "Verpflegung war kostenpflichtig mit Ausnahme von Tee und Kaffee."

Positiv: "Great food and service as always"

Positiv: "Nix"
Negativ: "Anschlussflug wurde gecancelt"

Positiv: "Gibt nix gutes"
Negativ: "Flug wurde gecancelt ohne das man benachrichtig wird!!"

Positiv: "Definitely one of the cleanest aircrafts I have seen. Design in grey simple but good. Nice and friendly staff."
Negativ: "New Arla Milk packages have a strange form and way to open which makes it tough not to spill the milk on you!"

Positiv: "We rode economy. This was on par with other airlines. Plane was clean, Crew was good. On time. Actually seemed that the seats had a bit more room than the American Airlines planes."
Negativ: "Cannot talk to a human. Check in was at a Luftansa kiosk. If an attendant at the Frankfurt airport had not showed us, there was no obvious way to guess how to check a bag or get a boarding pass. So if you do not speak German fluently, ask an attendant as soon as you get to the check in area, and save yourself some walking and time."

Positiv: "The food was great and the staff were excellent."
Negativ: "The entertainment selection was limited and there were no live channels - just prerecorded content"

Positiv: "Boarding on time"
Negativ: "Unfriendly crew & awful food"

Negativ: "Filme waren ok, aber nur ein Spiel (Schach) auf einem Interkontinentalflug (CPH - SFO) ist eher mager für einen 11h-Flug. Spiele müssen ja nicht sein, aber andere Fluglinien als SAS bieten da mehr..."

Positiv: "on time"
Negativ: "food selection"

Positiv: "Good movies and food good. Seats wide enough and mostly enough bathrooms."

Negativ: "The flight was more than one hour delayed."

Positiv: "Flight left on time, the plane was clean and comfortable, but the staff could do with some additional training."
Negativ: "They did not serve coffee in our table, the cabin crew were abrupt, almost rude, and in my opinion they can do better."

Positiv: "The travel magazine was excellent. Flight attendant wasn't rude, but I didn't find him friendly or welcoming. He gave tea/coffee and water to both of the men sitting with me but not me even though I asked for it. One of the men gave me his water and told the attendant I had asked for one."

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Sicherheit. Sehr gute Landung und Infos vom Käpten.Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Kein Entertainementsystem vorhanden. Kein Food. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Pünktlichkeit/ Sehr gute und viel Verpflegung/ Genügend Platz/"
Negativ: "Leider waren geschätzt 70% der Monitore kaputt. Ich hab den Sitzplatz gewechselt um Filme schauen zu koennen. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug vor Abflug wäre wünschenswert."

Positiv: "The flight attendees were great, always taking good care of somebody and gave me more drinks/food when needed. You had enough space and everybody could sleep. Already looking forward to my flight back home."
Negativ: "The Entertainment could have some more movies to watch - After 3 movies there was absolutely no other movie that might have been interesting to me. However, after 3 movies you are also supposed to stop so it's not even so bad."

Positiv: "A lot of leg room"
Negativ: "No snack served before dinner, no choice of dinner food. over see flight and the only food is dinner??? My laggage had priority tag but got out last and in resolt of it I missed the connecting flight to Boston!!! Damaged laggage"

Positiv: "The salad they served me in SAS Plus had fish in it which I'm allergic too and the stewardess immediately found one that had chicken instead. She also sang a Lullaby song thanking us for flying SAS on landing. Great! :-)"

Positiv: "Great service, friendly stewards and stewardesses, delicious food"

Positiv: "Excellent all around. Super smooth, friendly and fast!!"

Positiv: "Pünktlicher Abflug und zügiges Boarding, die Crew war freundlich reserviert."
Negativ: "Essen nur in der teuersten Buchungsklasse inklusive, ansonsten wenig Auswahl."

Negativ: "5 STD. Verspätung."

Positiv: "Angenehmer Flug, schnelles Boarding und Deboarding..."
Negativ: "Alte Machine, Lange Wartezeit im Flieger ohne Erklärung für die Verspätung. Keine Zeitschrift, Personal Recht unsichtbar. Kaffee ohne das Milch oder Zucker angeboten wurde."

Positiv: "Two complimentary meals in addition to complimentary blankets was very nice. Dimming the lights for sleeping was also nice."
Negativ: "They did not enforce the boarding of the back of the plane after first and business class, as a person sitting in the back of the plane it was a horrible boarding experience. Should also board less rows at a time from back to front. Even though the lights were dimmed I couldn't actually sleep, since the lights were turned back on too often to try to pass out breakfast less than 4 hours after we just had dinner."

Positiv: "The airline staff were super efficient and kind."
Negativ: "I would have liked more music selections especially calming. OceN sounds or Tibetan bowls etc for overnight flight."

Positiv: "Check in, Fast Track, lounge, 1. Reihe"
Negativ: "man sitzt auf engeren Sitzen (Tablett ist in der Armlehne), aber ebenso zu dritt wie in der Eco. 1A-B-C haben viel kleineren Fußraum als 1D-E-F Stewardess wollte kein Handgepäck erlauben, da die Kanine bereits zu voll war. Ich schuld vor, sie solle erst einmal das Gepäck der Mitarbeiter aus der Kabine nehmen, dann reicht es auch für die Paxe ...."

Positiv: "Essen in der Business Class okay"
Negativ: "Irritierend, dass in der Businessklasse der Mittelsitz NICHT frei bleibt"

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem ultrakurzen Flug."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem kurzen Flug."
Negativ: "Komfort dürfte etwas besser sein. Unterhaltung gab es keine."

Positiv: "I chose SAS since I have used this airline on most of my travels to Norway. It has been without any problems and I highly recommend it. The staff all try to make you comfortable and do not hesitate to get whatever you ask for. I have no plan to change plane. Thank you."
Negativ: "I do not like the way they conduct their business from the office. I know they are very busy like any other airlines but please return our calls and answer questions as we are fully entitled to their attention using their airline. . Thank you."

Negativ: "Cattle call boarding in a culture where standing in que is unheard of."

Negativ: "Flight delayed too long, 2 hours. No snacks, only drinks."

Negativ: "Due to a train mix-up, I arrived at the Frankfurt airport with only 53 minutes to get through security and board. Lufthansa would not let me through the process, even though I immediately told them about the problem. They not only refused to let me board, but also refused to reschedule me. I had to buy a whole new round-trip ticket at more than double the price in order to meet my family for our once-in-a-lifetime reuinion in Norway, but also make my existing connection for the return flight. It cost me an additional 999 Euros cash in the middle of my vacation because my Kayak ticket was not refundable."

Positiv: "--"
Negativ: "Flight late, plane not very clean food..."

Negativ: "Multiple maintenance delays and groundcrew forgot to load some bags so there was an even further delay. Flight was cramped too."

Positiv: "I had a window seat with a view of New York City as we flew North."
Negativ: "The sound quality of the earphones was so poor that I could not understand most of the dialogue of the film that I watched."

Negativ: "Aufgrund vorheriger Verzögerungen war der Flug mal wieder verspätet. Information am Gate eher mangelhaft."

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Negativ: "Very very bad."

Positiv: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Negativ: "- on board WiFi -"

Positiv: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Negativ: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Negativ: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Positiv: "Friendly crew"

Positiv: "Boarding took forever and we were an hour late"
Negativ: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Positiv: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Negativ: "Pretty much everything..."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Not having a 3+ hours take off delay"

Positiv: "It's the cheapest you can get"
Negativ: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Negativ: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Positiv: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Negativ: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Positiv: "Clean"
Negativ: "Claustrophobic"

Negativ: "The flight was delayed for 40 min"

Positiv: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Negativ: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Positiv: "Everything went to plan and we were very happy"

Positiv: "The price"
Negativ: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Negativ: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Negativ: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Positiv: "The crew was really nice"
Negativ: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Positiv: "Nothing really"
Negativ: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Negativ: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "Plane new & in good condition"
Negativ: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "Cheap flights, priority boarding."
Negativ: "No meal included, no entertainment provided"

Positiv: "Space. Priority Boarding"
Negativ: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Positiv: "So many crying children"

Positiv: "Maybe the food selection and the price of it."
Negativ: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Negativ: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Positiv: "Flight left on time"

Positiv: "Crew very friendly."
Negativ: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Negativ: "The approach of you, all together, should improve, be friendly, more can do attitude...Was not good at all, think to fly again with Wizz or NOT!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."

Positiv: "I went airport for boxing pass they changed 165 £ if some one dnt no"

Positiv: "Pünktlich und freundliches Personal"

Positiv: "Crew war nett, Flug war pünktlich."
Negativ: "Kein Netz an Rückenlehne des Vordersitzes für die 2,3 persönlichen Sachen die man im Flug braucht (Wasser, Telefon, Buch etc) ist extrem nervig und macht den Flug deutlich unbequemer!"

Negativ: "Screwed again for carry on bag which I attempted to upgrade from 7kg to 10kg online, paid my €20 to learn at the gate that it changed from a "carry on" to a "to be checked in" bag. I was td I would have to pay another €25 to take it on board. I just refused and left my bag there with them. Tired of Ryanair deliberately screwing people fo add ons especially when there is no deliberate intention involved in the action. No empathy or understanding just screw the Customer at every opportunity. No longer a Ryanair Customer, its Service and Respect that I prefer,,,"

Positiv: "N/A did not fly."
Negativ: "I had a medical emergency, and these are non refundable so I contacted the airline to let them know I would not be on the flight so I would not be held further accountable for our absence."

Positiv: "...es ist halt ein Billigflieger. Da darf man die Erwartungen nicht zu hoch ansetzen."
Negativ: "Die unbequemsten Sitze die ich bisher kenne. Getränke an Board überteuert. Über 1 Stunde Verspätung beim Start und im Flugzeug gewartet."

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Chef-stewardess hat sich furchtbar wichtig genommen und ihre Kolleginnen andauernd kritisiert, und dass vor der Kundschaft. Eigentlich ein No-Go. Die Frau gehört abgemahnt."

Negativ: "Gate-Ankündigung sehr spät, danach sehr schnell "last call""

Positiv: "Pünktlicher Abflug und Landung, Personal war freundlich. Gepäck war zügig da."
Negativ: "In Frankfurt langer Weg bis zum Flugsteig, daher sollte man nicht zu lange mit dem einchecken/boarding warten, denn man muss dann noch mit dem Bus zum Flieger. Wir waren länger beim Anflug im Sinkflug, ich weiß nicht, ob der Druckausgleich nicht richtig war, aber wir hatten regelrechte Schmerzen in den Ohren und den ganzen Urlaub über Probleme mit dem Gehör. Das hatten wir bei noch keinem Flug so erlebt."

Negativ: "Es gab keine Informationen zur einstündigen Verspätung. Das geht besser zumal die Gründe schon bekannt waren."

Negativ: "We had to wait ages for our baggage. So effectively the flight was very late. This won't show in statistics as it la ded on time. Potentially serious for travellers. Thank you."

Positiv: "Verspätung wurde ganz gut eingeholt"
Negativ: "Verspätetes Boarding 3/4 Stunde verspätung am Flugzeug noch Wartezeit im heißen Bus. Crew teilweise sehr unfreundlich."

Positiv: "alles ok"
Negativ: "Verpflegung"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything - offering help to people, don't be overly close minded"

Negativ: "I am 6’3” I have been placed in the middle seat on four flights. The flight attendants and airport staff are the worst, they’re supposedly never wrong."

Positiv: "Flight on time."
Negativ: "Better way of boarding as priority boarding still involved a long wait and it was far from clear which line to stand in."

Positiv: "Scam Company"

Positiv: "As good as it can be with Ryanair"

Positiv: "Ich bin mit Sondergepäck (Fahrrad) gereist, das wurde klaglos eingecheckt und ist unversehrt angekommen."
Negativ: "Beginnend ca. 10 Tage vor dem Abflug schickt RyanAir ca. täglich Emails, in denen auf die Gepäcksbeschränkungen hingewiesen wird und Zusatzleistungen (weitere Koffer, Sitzplatzreservierung...) angeboten werden. Das nervt. RyanAir installiert dann beim Boardig eine 2-Klassen-Gesellschaft, Leute die reserviert haben, eine Extra Kabinengepäckstück (zahlungspflichtig) mitführen etc. werden bevorzugt behandelt. Wenn schon Kafeefahrt, dann mit dem Bus, das ist ökologischer. So wirkt Billigfliegen verkrampft"

Positiv: "Nette Besatzung, schnelles Boarding, komfortabler Flug."
Negativ: "Wasser sollte es immer! Umsonst geben. Ist aber ein allgemeines Problem und bei keiner Airline der Fall."

Positiv: "Es war alles toll bin sehr zufrieden"

Positiv: "Aufgrund eines zu spät kommenden Fluggastes konnte die Maschine nicht pünktlich starten. Dank eines wunderbaren Piloten landeten wir nur mit geringer Verspätung in Agadir. Das gesamte Personal war sehr aufmerksam."
Negativ: "Das Platz Angebot beim den Sitzplätzen ist sehr beengend. Eine etwas füllige Person hat hier erhebliche Probleme. Schade"

Negativ: "I didn't like that I had to pay for additional ticket. the internet at the airport was not working fast enough. the attendant at the customer services was yelling through the window the seconds in front of other customers (she was mad). My ticket didn't download fast enough therefor I had to purchase a second ticket. That was not cool."

Negativ: "The flight was delayed"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Die Bordkarten gab es 4 Tage vorher nur gegen Aufpreis. Die Gebühren für Aufgabegepäck sind so hoch, dass man nicht von einer "Billigfluggesellschaft" sprechen kann: Bei je 1 Aufgabegepäckstück für zwei Personen werden für Hin-und Rückflug wegen des Umstiegs in Bergamo acht Gepäckstücke berechnet!"
Negativ: "Bordverpflegung gab es nur gegen Gebühr."

Positiv: "front-line staff were sincere. Plane was well-maintained."
Negativ: "Chat staff wasn't competent."

Positiv: "Crew was perfect! Very nice."
Negativ: "Staff at Riga Airport was very unfriendly"

Positiv: "None"
Negativ: "Delay of the flight"

Positiv: "The plane landed safely"
Negativ: "They gave me false information at the airport that led to my having to 55 euros for the boarding pass. I did all I could to avoid the charge in advance but it happened anyway and I had no choice if I wanted to get on that flight"

Negativ: "So disorganized. Lots of staff but only one worker. The only staff member that was helpful was the lady at the check-in desk."

Positiv: "They were cooperative with us and gave clear instructions"
Negativ: "Delay in the flights both going and returning, poor landing"

Positiv: "Preis ok"
Negativ: "Flugzeit war nicht sauber, Boarding 45 min verspätet, danach weitere Verzögerungen bei Maschinenstart und langes Warten auf Flugfreigabe, weitere Verzögerungen nach der Landung,"

Negativ: "Paid extra for priority boarding, ended up at the same bus with everyone.. scam"

Positiv: "2 Stunden Verspätung davon 1 im Flieger sitzend bei 36 Grad auf dem Rollfeld. Schmutzige Flieger, Personal ohne jegliche Englischkenntnisse."

Positiv: "The price"
Negativ: "The flight was delayed by 2 hours and when calling the customer service representative they couldn’t even confirm the delay of the flight."

Positiv: "Ryanair hätte technische Probleme wodurch das online Einchecken nicht möglich war. Daher nur am Flughafen - für unfassbare 55€!"

Positiv: "Getting off the flight. At least they didn’t lose my luggage."
Negativ: "Everything else"

Negativ: "Einige Gäste haben sich sehr daneben benommen und das Kabinenpersonal konnte die Situation nicht lösen."

Positiv: "Crew was friendly and the boarding process was relatively smooth."
Negativ: "The A/C made the cabin so cold that I am still shivering nearly two hours after landing. The cabin was cramped and uncomfortable, but I have experienced less comfortable seats on other budget airlines."

Positiv: "Das Gate hatte bei Ankunft bereits geschlossen. 2 Std vor Bordingtime war ich am Schalter. Aufgrund der langen Schlange und hohen Wartezeiten bei der Gepäckkontrolle war ein rechtzeitiges ankommen (2Minuten zuspät am Gate) am Gate unmöglich. Musste ein neues oneway ticket von KölnBonn aus für 200€ buchen. Auf dem Schaden bleibe ich nun sitzen..."

Negativ: "2h delayed flight!"

Positiv: "Mit leichter Verspätung gestartet, aber pünktlich gelandet. Verlief alles ohne weitere Aufregung."
Negativ: "Mit RyanAir im Juni nach Palma. Super günstig. Aber an Board sitzen halt die ganzen Ballermann Gruppen. War irgendwie zu erwarten."

Positiv: "Das Flugzeug ist pünktlich gestartet und auch pünktlich gelandet."
Negativ: "Die Sitze sind eng, unbequem und steif. Es gibt keine Sitz Verstellung. Die Verpflegung an Bord kann nur gekauft werden (die Qualität eines Sandwiches lässt extrem zu wünschen übrig). Das Boarding und der die Gepäckaufgabe wird von mürrischen und unmotivierten Mitarbeitern durchgeführt. Das Personal an Board spricht relativ schlechtes Englisch. Ryanair versucht „priority check in und Boarding zu verkaufen sowie priority security’s control. Absoluter Schwachsinn und reine abzocke. Security control: nicht beeinflussbar durch eine Airline. Priority boarding? Es gibt bei Ryanair lediglich eine Schlange in die sich alle zur gleichen Zeit einreihen. Kein Aufruf dass ausschließlich priority Leute zu erst an Board dürfen oder ähnliches."

Negativ: "Der Flug war overbooked also wurde mir gesagt dass er Storniert ist."

Positiv: "On time and coat effective"
Negativ: "At FRA Airport ryanair sits about a 20min drive from the terminal. Adds 20min to boarding and landing procedures. But this is compensated with FRA being a super efficient airport at the baggage carousel and border control"

Positiv: "I couldn’t confirm my flight because I never received an appropriate code to verify my trip. The codes I entered were ineffective. I read I could confirm it upon arrival and after bringing my receipt to the customer service desk, they claimed my flight was not confirmed and I need to pay $40 in Euros. I feel deceived and lied to."
Negativ: "I didn’t like concern for customer care and placing blame on travel agency instead of taking responsibility. I had a receipt and someone accepted my money. My contract for a flight was made the moment my money was received!"

Positiv: "Flugzeug sauber und wirkt technisch gut in Schuss, Personal gepflegt und freundlich"
Negativ: "Sehr zeitaufwenig, weil man früh da sein muss und sehr lange Wege hat: Terminal 2 also 15min vom Bahnhof, dort zum letzten Gate-Block, von da mindestens 15min Busfahrt über den ganzen Airport. Im Flieger fast 1 Stunde rumhocken bevor er startet, ohne dass Getränke oder Essen verkauft wurden. Die Sitze sind ab gut 180cm Körpergröße nicht mehr ergonomisch, wird mir ab ca. 2h Flugdauer unangenehm. Kein Netz oder Tasche am Sitz des Vordermanns, so dass man Handy usw. nicht 'mal schnell' verstauen kann."

Positiv: "Friendly crew. And that is it. The plane was poorly constructed inside but managed to land without falling apart. I prefer not to fly Ryan again."
Negativ: "They seated us apart because we wouldn’t pay extra. Seats are cheap, uncomfortable, and don’t recline. Baggage policies were ridiculous but weren’t enforced. Very little legroom. We had to walk up the stairs and down on arrival. Apparently a proper gate costs extra."

Positiv: "I got there eventually"
Negativ: "4hour delay, disorganised"

Positiv: "Not much"
Negativ: "It’s in the title. Late. Lots of queuing. Why are Ryanair’s seats made so uncomfortable?"

Mehr zu SAS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Malmö fliegen

Fluggesellschaften, die nach Malmö fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Malmö in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Malmö bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Malmö nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Malmö

Buche günstige Tickets nach Malmö

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:30 Std.
CGN - MMX
17.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:35 Std.
MMX - CGN
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:00 Std.
BER - MMX
06.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
14:10 Std.
MMX - BER
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:00 Std.
BER - MMX
06.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:55 Std.
MMX - BER
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:30 Std.
CGN - MMX
17.06.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:10 Std.
MMX - CGN
15.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
10:45 Std.
BER - MMX
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:05 Std.
MMX - BER
10.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:25 Std.
CGN - MMX
17.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:35 Std.
MMX - CGN
10.06.
Do.
1 Stopp
SAS
6:50 Std.
FRA - MMX
17.06.
Do.
1 Stopp
SAS
5:00 Std.
MMX - FRA
10.06.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:15 Std.
CGN - MMX
17.06.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:10 Std.
MMX - CGN
15.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:25 Std.
BER - MMX
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:05 Std.
MMX - BER
25.10.
Mo.
2 Stopps
SAS
8:55 Std.
FRA - MMX
01.11.
Mo.
1 Stopp
SAS
4:15 Std.
MMX - FRA
10.06.
Do.
1 Stopp
SAS
6:50 Std.
FRA - MMX
17.06.
Do.
2 Stopps
SAS
8:30 Std.
MMX - FRA
25.10.
Mo.
2 Stopps
Ryanair
22:15 Std.
FRA - MMX
01.11.
Mo.
2 Stopps
Ryanair
26:35 Std.
MMX - FRA
25.07.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:20 Std.
CGN - MMX
02.08.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:25 Std.
MMX - CGN
15.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:40 Std.
BER - MMX
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:05 Std.
MMX - BER
09.08.
Mo.
1 Stopp
SAS
13:30 Std.
FRA - MMX
15.08.
So.
1 Stopp
SAS
4:05 Std.
MMX - FRA
09.08.
Mo.
2 Stopps
SAS
7:05 Std.
FRA - MMX
15.08.
So.
1 Stopp
SAS
4:05 Std.
MMX - FRA
22.08.
So.
1 Stopp
SAS
12:15 Std.
HAM - MMX
26.08.
Do.
1 Stopp
SAS
3:50 Std.
MMX - HAM
15.06.
Di.
1 Stopp
SAS
21:15 Std.
FRA - MMX
19.06.
Sa.
1 Stopp
SAS
20:00 Std.
MMX - FRA
09.09.
Do.
2 Stopps
SAS
6:05 Std.
MUC - MMX
12.09.
So.
1 Stopp
SAS
22:05 Std.
MMX - MUC
01.06.
Di.
1 Stopp
Air Mediterranean
15:10 Std.
STR - MMX
09.06.
Mi.
1 Stopp
Air Mediterranean
7:10 Std.
MMX - STR
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

15.06.
Di.
2 Stopps
Ryanair
10:45 Std.
BER - MMX
11.06.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
20:40 Std.
HAM - MMX
10.06.
Do.
2 Stopps
Ryanair
37:10 Std.
FRA - MMX
11.06.
Fr.
1 Stopp
Wizz Air
12:15 Std.
HAM - MMX
12.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
46:55 Std.
HAM - MMX
06.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:20 Std.
HAM - MMX
18.06.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
25:00 Std.
BER - MMX
06.06.
So.
1 Stopp
Wizz Air
24:10 Std.
HAM - MMX
18.06.
Fr.
1 Stopp
Wizz Air
16:50 Std.
BER - MMX
18.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
34:15 Std.
BER - MMX
06.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:20 Std.
HAM - MMX
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
46:35 Std.
HAM - MMX
19.06.
Sa.
1 Stopp
Wizz Air
24:30 Std.
BER - MMX
15.06.
Di.
1 Stopp
Wizz Air
20:25 Std.
BER - MMX
10.06.
Do.
1 Stopp
SAS
6:50 Std.
FRA - MMX
10.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:20 Std.
FRA - MMX
19.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:05 Std.
BER - MMX
15.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:40 Std.
BER - MMX
03.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:50 Std.
HAJ - MMX
11.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:00 Std.
HAM - MMX
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

02.11.
Di.
Nonstop
SAS
1:10 Std.
ARN - MMX
05.11.
Fr.
Nonstop
SAS
1:10 Std.
MMX - ARN
11.06.
Fr.
Nonstop
Air Leap
1:05 Std.
BMA - MMX
13.06.
So.
Nonstop
Air Leap
1:05 Std.
MMX - BMA
30.06.
Mi.
Nonstop
Air Leap
1:10 Std.
BMA - MMX
04.07.
So.
Nonstop
Air Leap
1:05 Std.
MMX - BMA
11.06.
Fr.
Nonstop
SAS
1:05 Std.
ARN - MMX
13.06.
So.
Nonstop
SAS
1:05 Std.
MMX - ARN
30.06.
Mi.
Nonstop
Braathens Regional Aviation
1:15 Std.
BMA - MMX
04.07.
So.
1 Stopp
Braathens Regional Aviation
8:15 Std.
MMX - BMA
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First