kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Triest

TRS

Finde günstige Flüge nach Triest

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Triest

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Triest Triest
Do. 13.05.
Do. 20.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Triest. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Triest gelockert werden.

Nützliche Infos - Triest Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 8%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 23%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

206 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

109 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

37 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Triest

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Triest? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Triest für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 122 € Hinflug - 149 € Hin- und Rückflug, von Münster 256 € Hinflug - 200 € Hin- und Rückflug, von Dresden 326 € Hinflug - 284 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Triest ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Triest.

FAQ - Flugbuchungen nach Triest

Wie lange dauert der Flug nach Triest?

Welcher Flug nach Triest ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Triest vom Stadtzentrum von Triest entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Triest?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Triest?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Triest?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Triest zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Triest?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Triest beachten?

Top 4 Airlines für Flüge nach Triest Triest

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Lufthansa
Ergebnis aus 27.793 Bewertungen
8,0
Boarding
7,8
Komfort
8,4
Crew
7,7
Unterhaltung
7,6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Flight departed on time. Crew were friendly and efficient"
Negativ: "Boarding seem to be chaotic, no boarding by group or seat number."

Negativ: "Lufthansa left us stranded in Dublin"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "The travel has bien good"

Positiv: "As previously stated hated having to go through security again"
Negativ: "Chocolate"

Positiv: "Everything except delay"
Negativ: "Nil"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Perfect"

Positiv: "All good"
Negativ: "N/A"

Negativ: "Best company and the 380 is amazing."

Positiv: "Delayed bad"
Negativ: "Keep time scheduled"

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "It was not immediately apparent that boarding was in a completely different terminal which was accessible by train, so this lack of info could have cost me arriving in good time as I thought I had sufficient time. I aldo found ground staff at the customer service desk very unsympathetic and unhelpful when I asked for assistance on grounds of ill health. They were quite condescending ."
Negativ: "Ground staff poor customer service"

Positiv: "Having a seat on the plane after it being delayed over 5 hours,"
Negativ: "Leaving on time."

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Negativ: "Connection time unacceptable with delay in departure from London"

Negativ: "Statt Streichung des letzten Fluges am Freitagabend eine Durchführung des selbigen"

Positiv: "It was cancelled and scheduled next day"

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Negativ: "The plane is still on the run way waiting for a gate & I’ll miss my shuttle bus to my next stop. Darn..."

Positiv: "The new Airbus was a very cool aircraft."
Negativ: "Boarding process is really disorganized."

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Negativ: "Awful layover in Frankfurt. The airport alone is the size of a small city with checkpoints everywhere. Was simply exhausting flying through Frankfurt."

Positiv: "See my earlier remarks"

Positiv: "One of the crews interrupted me in the bathroom while I was using the bathroom by banging on the bathroom door saying I had stayed more than 20mins in there and that you guys have time limits to be in the bathroom even when I tried to explain to her from the bathroom that I had constipation, she"
Negativ: "She would not listen to me. I had to come out, unfinished, embarrassed and couldn't even wash my hands before going back to my seat. Other than that, every other experience was excellent. Please lecture your crews about constipation and to listen. Thanks."

Positiv: "Freundliche Crew, auch schon am Boden"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "The people sitting beside me was very loud and they didn’t stop talking the whole time."

Negativ: "Internetverbindung war vergleichsweise langsam"

Negativ: "Horrible"

Positiv: "guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... 2019... really?"

Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "New international terminal in San Diego is very nice"

Positiv: "Everything, comfort, quietness,"
Negativ: "Boarding, de-icing made us wait long on plane n it got stuffy"

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Negativ: "Sittinf in the middle"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Negativ: "Das Essen war ok."

Negativ: "Boarding was ridiculously unorganized and stressful."

Negativ: "So bad"

Positiv: "Live TV"
Negativ: "Good quality"

Negativ: "N/A"

Negativ: "Bathrooms rendered unusable by kids putting everything imaginable down the toilet."

Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."

Positiv: "So rude crew"

Positiv: "Friendly crew, great access to a variety refreshments, robust entertainment library."
Negativ: "No suggestions."

Positiv: "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Negativ: "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Positiv: "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Customer care was super supportive"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Positiv: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Negativ: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "KLM never disappoints, the cabin crew was extremely kind and helpful!. The food was great, nice leg room in regular economy class, thousands of movies and tv shows...it was great!"
Negativ: "Well there was a LOT of turbulence but no one can control the weather and shout out to the pilot for giving us such a smooth landing a rough weather!"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Slow service."
Negativ: "Better communication!"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "The crew is really welcoming"
Negativ: "The seats are too narrow and a bit too hard"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "There was no wifi on flight"

Negativ: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Negativ: "Delays, took my hand luggage into the hold,"

Negativ: "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."

Negativ: "The plane was very hot"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Negativ: "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Positiv: "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Negativ: "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Positiv: "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Positiv: "Nice seats. Only seats with a row of 2, which is what I wanted,"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "The overall travel was good, no wifi and the entertainment system had a faulty headphone connection, and no place to charge devices other than through a USB port"

Negativ: "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Positiv: "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Entertainment options."
Negativ: "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Negativ: "Not enough leg room"

Negativ: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Comfortable and well laid out seat area"
Negativ: "Food was a little substandard for business class"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Negativ: "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Positiv: "Great food"
Negativ: "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Positiv: "The entertainment options were good."

Positiv: "Entertainment"
Negativ: "Food and one bathroom out of service makes an awful flight"

Positiv: "Friendly attendants. Decent food, and frequent snacks and beverages."
Negativ: "No charging ports for electronic devices."

Positiv: "Really friendly staff. Great service"

Negativ: "The streaming service didn’t work"

Positiv: "Plane departed early and arrived early. No incident."
Negativ: "Alitalia chose to offer no-servce flights. Not a cup of water. Passengers need to go to the back of the plane, where the attendants sit together and chat the whole flight, and ask for a (tiny) bottle. What they do during boarding is jump on anyone who would dare to place a piece of garment in the overhead bins. It comes through as a fad..."

Negativ: "Online check-in process. Boarding pass not available to be added to wallet. Unable to view; had to have the boarding pass emailed to me. No option to set up SMS tracking foe flight status."

Negativ: "Kinder die im Flugzeug fangen gespielt haben und eine Unruhe verbreitet haben"

Negativ: "All good but crew wasn't very attentive - for example i had had to put my suitcase quite a few rows back because of lack of space at the end of the flight i had to wait for most of the plane to empty out in order to be able to retrieve it - the crew member who had originally indicated i put my suitcase further back and who was standing right by the cabin where the suitcase was stored saw all of this but didn't move to help in the slightest even though he knew i was waiting for a chance to get to my suitcase - in my experience of customer service i would have gotten it for the passenger and brought it to them to reduce the wait time"

Negativ: "Strike delay. Very poor food. Cramped chairs. I flight entertainment"

Negativ: "El avión, en especial los baños, muy mal estado La tripulación con poco tacto para atender La comida en primera muy poco apetitosa"

Negativ: "More variety of movies"

Positiv: "The crew was not grntle"

Positiv: "Asientos incómodos y cabina muy antigua. Se sentían fierros del asiento en la espalda"
Negativ: "Sistema de entretenimiento muy antiguo. Conexión de audífonos no funcionaba en mi asiento y no me dieron solución. Vuelo de 14 hrs sin entretenimiento es terrible."

Positiv: "Genauso gut"

Positiv: "Good flight. Crew was nice."
Negativ: "Better entertainment"

Negativ: "Plane boarded on time but then sat and waited for many more late people. Then we sat for 45 minutes and didn’t move."

Negativ: "Better pillows...as simple as that"

Positiv: "Peu de place pour les jambes Équipage très sympa"
Negativ: "Plus de place pour les jambes mais vol rapide donc Ok"

Positiv: "the flight was on time"
Negativ: "for sure the seats, the screens and the bathrooms. the plane was soooo old!"

Negativ: "Um avião velho, com estrurura ultrapassada de entretenimento poderia ao menos ter uma comida um pouco mais adequada e espaço para as pernas compatível com as aeronaves atuais."

Positiv: "The crew was really extremely courteous - and because it's off season, there was a lot of spare space."
Negativ: "The only less than perfect score was food, but the circumstances mitigate that less than stellar note. The warm meal and snack were better than your average over-sweet snack you get sometimes coming from Europe... We had a delay that may have impacted the food (if you keep warm food too long...)"

Positiv: "Very new and clean plane."
Negativ: "Nothing it was all good."

Positiv: "Amazing crew helped us check in our luggage at a reduced rate."
Negativ: "More inter European connections at more competitive price"

Positiv: "Überraschend die Pünktlichkeit. Zu mindestens beim einchecken. Mann hat doch etwas zu essen und zu trinken bekommen."
Negativ: "Die betagte Maschine mit wirklich kaputtem Interieur. Es war so eng, dass ich wirklich anfangs überlegte, wie kommen die mit dem Getränkewagen durch. Die Besatzung halt normal für Italien arrogant, aber ehrlicherweise nicht alle. Der erste Eindruck war wirklich kompetent und nicht typisch italienisch kaotisch. Man darf Alitalia halt nicht mit der Lufthansa oder Air France vergleichen. Ich kenne es sogar mit British. Selbst da geben sie sich Mühe. Sei es auch in der Eco kulturbeutel, Glas Wasser nachsem Einstieg, sogar warme Erfrischungstücher in der Eco. Gerne hätte ich auch die Stimme des Piloten gehört, aber das ist scheinbar bei AZ nicht so üblich. Aber, jetzt kommt das große aber, für den Preis absolut OK. Warum jemand teures Geld für die Business Class ausgibt ist wirklich fraglich."

Negativ: "Alitalia is the worst airline company"

Positiv: "Verspäteter Zubringerflug gut aufgefangen, Gepäck kam noch mit"
Negativ: "Genug leg room, wenig aufmerksamer Service"

Negativ: "Verspätetet, kein Bordservice"

Positiv: "I don't think I say anything I liked."
Negativ: "Food, veg option, given peaces of boiled mushrooms, Eggplants and spinach. What a horrible experience."

Positiv: "good onboard service"
Negativ: "the business class wasnt really so good to my expectation."

Negativ: "We were traveling with my 94-year-old grandfather who needed wheelchair assistance. And it took the 4th person I asked to get any assistance. The very first Alitalia person I tried to speak to was the very worst. Though her job was to check people in, she said she couldn't help me and to go to another counter. When I asked if she could please at least make a call to get a wheelchair (my grandfather was at the airport entry and couldn't walk) she made a terrible face, threw the papers on her desk around and said I had to go to another counter. When I went to the counter she pointed at, I was told again I would have to go to another counter. No offense to dog owners, but the animals that were traveling received better assistance."

Positiv: "Pleasant normal flight."
Negativ: "In-flight announcement was very very quick and hard to understand."

Positiv: "Crew was fast"
Negativ: "Boarding was late and also arrived late"

Negativ: "Flight was delayed. People/staff was not that friendly. I considered switching flight times, but the options were limited and it would have required me to purchase a new ticket. The fair was relatively inexpensive, but did not include checked bag and in the end was more expensive than other carrier options."

Positiv: "Comfortable seats"
Negativ: "Lack of information about the flight conditions; height and timing updates. Absence of screens, lack of technology. Not clear English announcements. Ignorance and arrogant attitude of hostess, I can tell because I'm veiled muslim. Change of gate with no notification or announcement. Not comfortable flight."

Positiv: "As expected. Crew was excellent."

Negativ: "Seats were packed with no room for feet"

Positiv: "Boarding verlief gut und Besatzung freundlich!"
Negativ: "Leider wurde das Gepäck falsch weitergeleitet."

Positiv: "Flüg war pünktlich und das Flugpersonal freundlich"

Negativ: "horrible seat ergonomic"

Positiv: "Essen und Service waren okay."

Positiv: "Die Business Claas in der 777 ist einfach klasse und eine super Crew haben den Flug zu einem super Erlebnis gemacht."

Positiv: "Gebucht hatten wir Eco Plus aber von dem Angebot gebrauch gemacht für ein Upgrade zu bieten. Wir hatten mit den niedrigsten Gebot Erflog und alles war gut."
Negativ: "wenn man etwas negative sagen soll dann nur, dass die Business Class im Airbus in der Mitte keine Gepäckfächer hat - sonst war alles super"

Positiv: "Die Sitze waren gut und das Flug okay"
Negativ: "Der Service war nicht besonders aufmerksam"

Positiv: "The easy transfer from incoming London flight to the connecting flight to Tirana without leaving the airside area of the terminal"
Negativ: "Not being able to purchase any food, wine or hot drinks on board. It doesn't seem such a difficult or costly service and most other airlines appear to manage it."

Positiv: "Operazioni di imbarco veloci ed ordinate"
Negativ: "Sito web non funzionante, imposibile effettuate il check in e acquistare il bagaglio online con conseguenti extra tasse aeroportuali. Ovviamente nessun assistenza da Alitalia."

Positiv: "Sehr pünktlich und nettes Personal"

Positiv: "Nothing about check-in and boarding."
Negativ: "Check-in was a zoo. The agents were more interested in gossiping and were constantly on the phone or running in and out of their stations. It took nearly an hour to get through the 10 people ahead of us. And then we were told that my 1 bag would cost $53 to check-in and that I would have to go to another counter in a far away part of the airport to pay...and we had 20 minutes before boarding. Afger running to the cashier, we were told that she had no time and that we should go back to the agent to pay! We ran back and paid, then went to look for our gate. It was finally listed as Gate 12. We got though security ok and got into the line for Gate 12. It was more like a scrum tan a line. Nobod seemed to be doing anything when all at once we saw people boarding. We went to the gate but were told that our flight was boarding at Gate 10!!! WTF??? Gate 12 listed our flight number and Gate 10 listed another flight, but we did as were told and boarded via Gate 10. None of other passengers knew what the hell was going on but we all made it to Rome along with our baggage. We will NEVER fly Alitalia again."

Negativ: "Horrible experience with Alitalia. They boarded us on a plane that had a wheel issue, and kept us on the ground for 2 hours before they decided to de-plane us. We then had to wait in a 5+ HOUR LINE to get rerouted (nope, they won't handle these issues online or over the phone, you have to wait in line). And THEN they wanted us to wait in a 2 hour line to re-drop off our bags. We got stuck overnight in Rome and were put in a horrible Hilton Garden Inn and barely made it in time to use our coupon for a "free meal" (aka, frozen meatballs and stale bread in a buffet that had been sitting out all night). On our flight back, the food was absolutely terrible, the movie selections were old and scarce, and the seats were uncomfortable. We called to complain as soon as we got home and still have not heard back from Alitalia. I will never fly with them again."

Negativ: "Horrible experience with Alitalia. They boarded us on a plane that had a wheel issue, and kept us on the ground for 2 hours before they decided to de-plane us. We then had to wait in a 5+ HOUR LINE to get rerouted (nope, they won't handle these issues online or over the phone, you have to wait in line). And THEN they wanted us to wait in a 2 hour line to re-drop off our bags. We got stuck overnight in Rome and were put in a horrible Hilton Garden Inn and barely made it in time to use our coupon for a "free meal" (aka, frozen meatballs and stale bread in a buffet that had been sitting out all night). On our flight back, the food was absolutely terrible, the movie selections were old and scarce, and the seats were uncomfortable. We called to complain as soon as we got home and still have not heard back from Alitalia. I will never fly with them again."

Positiv: "KLM Flying Blue App ( which I didn't get to use because they switch to Alitalia at check in)"
Negativ: "KLM switched to Alitalia right at online check in time, which made things very confusing. Even the flight number changed. It would have helped if KLM would have let customers know this in advance."

Positiv: "There were lots of entertainment options"
Negativ: "Had my call button on for an hour to get some water to take an aspirin and no one ever came."

Negativ: "Although reservations for our return flight from Rome to Boston were made 5 months ago, we were bumped from our flight, not advised in advance, and missed several important work engagements. The management at the Alitalia desk at the airport was not up to the task of reassigning everyone. Understaffed and under equipped (staff was unable to get online to reschedule and re-issue new boarding passes) We are senior travelers (75 and 80 years old) and were forced to stand in lines for 3 hours We're headed to the airport now, the next day, and I am dreading the experience."

Negativ: "Delay! I missed my connection! Had to spend a night in Rome! Had to be late to work Monday morning."

Negativ: "I.m 6'2 and it was impossibly uncomfortable"

Positiv: "Alles pünktlich, keine probleme!"
Negativ: "Etwas mehr komfort und kostenfreie Verpflegung, zumindest nen gratis wasser wäre schön gewesen. Aber ist halt ein billigflug, da erwartet man das ja auch nicht"

Positiv: "Pünktlich und freundliches Personal"

Positiv: "The captain had such a good sense of humour.. he was the most lighthearted captain ever- praise to all crew onboard and also amazing to the passengers."
Negativ: "Nothing it was perfect for Ryanair.. always getting better"

Positiv: "Speed"
Negativ: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Negativ: "- keine Extrakosten für Mitnahme von Standardhandgepäck - keine Extrakosten beim OnlineCheckIn bei Platzauswahl (Passagiere werden absichtlich weit weg platziert, um zusätzliche Gebühren abzukassieren) - Handgepäckkontrolle (viele reisen mit großem Rucksack + Trolley)"

Positiv: "Ryanair fue claro y prestan el servicio económico esperado"
Negativ: "Toda la información relacionada a Eurowings fue confusa y tardía. Tuve un cobro extra por equipaje tal que al parecer no tenían las mismas condiciones que Ryanair, pero esto no fue informado con claridad. No fue posible hacer el check-in, enviaron información muy tarde y alemán, no entendí nada"

Positiv: "Row 2 lots of lw"
Negativ: "Boarding process was bananas, plane is old, no organization at check in. It was like a mad max post apocalyptic hellscape. No lines or stantions. Just people pushing, no rules."

Positiv: "Pünktlichkeit Preis"
Negativ: "Unfreundlichkeit des bodenpersonals in faro und vor allem das arrogante Verhalten der "Chef stewardess" ihren Kollegen gegenüber auf dem hinflug. So eine wichtigtuerei vor der Kundschaft ist in meinen Augen ein absolutes nogo"

Positiv: "Nichts!"
Negativ: "Saufende Ballermann Touristen. Lärm. Preis-leistungsverhältnis (überteuerte Zusatzleistungen)"

Positiv: "Pünktlicher Abflug und Landung, Personal war freundlich. Gepäck war zügig da."
Negativ: "In Frankfurt langer Weg bis zum Flugsteig, daher sollte man nicht zu lange mit dem einchecken/boarding warten, denn man muss dann noch mit dem Bus zum Flieger. Wir waren länger beim Anflug im Sinkflug, ich weiß nicht, ob der Druckausgleich nicht richtig war, aber wir hatten regelrechte Schmerzen in den Ohren und den ganzen Urlaub über Probleme mit dem Gehör. Das hatten wir bei noch keinem Flug so erlebt."

Positiv: "Helpful, friendly crew"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew nett Sitze zu eng und unbequem....gibt nicht mal ein Zeitungsnetz vor einem an der Sitzrückseite!!!"

Positiv: "Die Crew war sehr nett"
Negativ: "Ich mag es nicht, dass bei einem Flug nicht mal Wasser inklusive ist"

Positiv: "Nothing, my worst flying experience since 1993"
Negativ: "Check in, why no simple bag drop off? The cabin supervisor never shut up on the microphone, non stop it was, 14hrs later and my ears still thumping"

Positiv: "alles ok"
Negativ: "Verpflegung"

Positiv: "It was average"
Negativ: "The seats could have been better, and the lighting"

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Meiner Meinung nach kann man bei der Airline keinen Luxus erwarten, nicht für den Preis. Von daher stimmte für mich das Preisleistungsverhältnis."

Positiv: "Supergünstiger Flug, nicht ausgebucht, daher viel Platz, genug Beinfreiheit, pünktlich"
Negativ: "Crew war etwas genervt und nicht sehr freundlich. Keine Verabschiedung, haben einfach da gestanden und sich unterhalten"

Positiv: "Bad service and is getting worse.. I flew with nikki before and their service was ok . I sadly didn’t know that Ryanair bought otherwise i wouldn’t have booked.. Miserable miserable sevice from checking in till one boards..."
Negativ: "Every thing. Give the people a full decent package or charge them in a honorable way.. I end up paying but the service remains shxxxx."

Positiv: "The stay"
Negativ: "Ridiculous long wait even though Ryanair said to still go for the original time. 9hours in the airport is not good enough"

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "Priority upgrade should be easily available directly on the gate before boarding - rather than payment in the long line outside of the security area"

Positiv: "Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Pünktliche Ankunft."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delays!? Every single time the departure late at least an hour or 3. Wasting people’a time and money."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flights are always late."

Positiv: "Ryanair hätte technische Probleme wodurch das online Einchecken nicht möglich war. Daher nur am Flughafen - für unfassbare 55€!"

Negativ: "Kein Essen"

Positiv: "Mit leichter Verspätung gestartet, aber pünktlich gelandet. Verlief alles ohne weitere Aufregung."
Negativ: "Mit RyanAir im Juni nach Palma. Super günstig. Aber an Board sitzen halt die ganzen Ballermann Gruppen. War irgendwie zu erwarten."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr nett"
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich"

Positiv: "Nice peeps"
Negativ: "Obnoxious passenger on board"

Positiv: "Flugpersonal sehr nett und aufmerksam"
Negativ: "unbequeme Sitze wie eh und je"

Positiv: "Im Gegensatz zum Flughafen Berlin/Schönefeld sehr gute Informationen zum Boarding am Flughafen Köln/Bonn. Auch im Flieger wurden Informationen auf Deutsch gut verständlich vermittelt. Dies geschah auf dem Hinflug nicht! Ansonsten waren die Ansprachen vom Flugkapitän bzw. Crew über die Lautsprecher schwer zu verstehen. Die Rückenlehne der Sitze ist nicht verstellbar und damit ist der Sitzkomfort unbequem."

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Boardteam nett und audmerksam"
Negativ: "Erst konnte man an Bord nur mit Karte zahlen. Dann gab es Probleme mit deutschen Karten und man sollte dann doch in Bargeld zahlen."

Positiv: "gut ung günstig"

Positiv: "Preis super & das ist alles . Bin sicher in Köln gelandet"

Positiv: "Pünktlicher Start – ruhiger Flug – alles Bestens."

Positiv: "Günstiger Flug, durch Unterbuchung auch genügend Platz. Fußraum ausreichend für 1,80cm und innereuropäischen Flug."
Negativ: "Alles exklusive. Leider nervt die Dauerverkaufs-Show bei Ryan Air massiv. Noise cancelling rettet."

Positiv: "Pünktlich, schnelle Abfertigung"
Negativ: "Hätte was von Kaffeefahrt... Getränke, loose, Duty Free, alles Zack Zack"

Positiv: "Gut organisiert. Reibungsloser Ablauf"
Negativ: "Nicht ganz transparente Gepäckpreise"

Positiv: "Das Personal war sehr freundlich"
Negativ: "Der Platz für große Menschen war zu eng, man stand lang in der Kälte bevor man ins Flugzeug durfte"

Positiv: "Vom Online-Check-in bis zum kurz vorm Boarding war alles super."
Negativ: "Inlandflug wurde verweigert, da Ausweis mit Lichtbild vergessen. Briefdokument war nicht ausreichend. Trotz Online-Check-in und positiver Sicherheitsprüfung, wurde man beim Boarding abgewiesen.. Geld weg.. Wenigstens der Sitznachbar wird sich gefreut haben. Keine andere Fluglinie verlangt gerade bei Inlandsflügen noch zusätzlich einen Ausweis. Voll hinter der Zeit.. :("

Positiv: "Der Flug hatte leider eine Stunde Verspätung,beim Boarding lief alles gut,das Flugzeug ist schon sehr beengt und das Personal mäßig freundlich. Aber für einen solchen Kurzstreckenflug für den Preis völlig akzeptabel!"

Positiv: "Der Flug ist superpünktlich gestartet , Das Bording war schnell erledigt ."
Negativ: "Keine Bordunterhaltung, dafür war der Flug aber super günstig"

Negativ: "Flight was delayed, no apology by Ryanair."

Positiv: "Everything went very smoothly and was well organised."

Positiv: "Value for money"

Positiv: "Gute Flug. Sehr gute Personal."

Negativ: "Last minute rearranging if passengers so that those who had picked their seats ended up somewhere else... Not impressed"

Positiv: "Das Personal war sehr unfreundlich vom Bodenpersonal bis zur Crew"
Negativ: "Die Sitze sehr ungemütlich"

Positiv: "Flugpersonal professionell"
Negativ: "Kein Essen inbegriffen"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Gate attendant was very rude and charged me for an extra checked bag even though my bag fit into the sizer and I measured it before coming. He looked at it for two seconds and did not even put the bag all the way in the sizer. I tried arguing and he would not listen to me at all and just said “I’m done talking about it, either pay me or we will leave you here”. So I guess it’s their policy to hold you at ransom if your bag is even close to not fitting. Even worse, the plane was about 40% full and there was no shortage of room on the plane. They are crooks!"

Mehr zu Lufthansa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Triest fliegen

Fluggesellschaften, die nach Triest fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Triest in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Triest bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Triest nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Triest

Buche günstige Tickets nach Triest

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

10.07.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
14:25 Std.
CGN - TRS
20.07.
Di.
1 Stopp
Ryanair
25:40 Std.
TRS - CGN
15.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
9:35 Std.
CGN - TRS
22.07.
Do.
2 Stopps
Ryanair
17:15 Std.
TRS - CGN
15.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
9:35 Std.
CGN - TRS
22.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
17:05 Std.
TRS - CGN
10.07.
Sa.
1 Stopp
Ryanair
14:25 Std.
CGN - TRS
20.07.
Di.
2 Stopps
Ryanair
21:00 Std.
TRS - CGN
15.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
9:35 Std.
CGN - TRS
22.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
17:05 Std.
TRS - CGN
12.06.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
24:00 Std.
HAM - TRS
22.06.
Di.
2 Stopps
Ryanair
23:10 Std.
TRS - HAM
12.06.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
10:50 Std.
FRA - TRS
01.07.
Do.
1 Stopp
Ryanair
5:10 Std.
TRS - FRA
25.06.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
26:25 Std.
FRA - TRS
27.06.
So.
2 Stopps
Ryanair
27:50 Std.
TRS - FRA
06.10.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
26:55 Std.
FRA - TRS
11.11.
Do.
1 Stopp
Alitalia
6:10 Std.
TRS - FRA
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:30 Std.
NRN - TRS
08.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
29:50 Std.
TRS - NRN
30.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:00 Std.
HAM - TRS
05.07.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:35 Std.
TRS - HAM
12.06.
Sa.
1 Stopp
Alitalia
4:35 Std.
MUC - TRS
20.06.
So.
1 Stopp
Alitalia
10:30 Std.
TRS - MUC
15.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
13:00 Std.
FRA - TRS
01.07.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
5:10 Std.
TRS - FRA
03.07.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:45 Std.
FRA - TRS
11.07.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:50 Std.
TRS - FRA
02.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:45 Std.
HAM - TRS
09.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:45 Std.
TRS - HAM
06.10.
Mi.
2 Stopps
Alitalia
19:00 Std.
FRA - TRS
11.11.
Do.
1 Stopp
Alitalia
10:20 Std.
TRS - FRA
20.10.
Mi.
2 Stopps
Alitalia
19:00 Std.
FRA - TRS
01.11.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
6:10 Std.
TRS - FRA
06.10.
Mi.
Nonstop
Lufthansa
1:10 Std.
FRA - TRS
11.11.
Do.
Nonstop
Lufthansa
1:25 Std.
TRS - FRA
02.07.
Fr.
Nonstop
Lufthansa
1:10 Std.
FRA - TRS
14.07.
Mi.
Nonstop
Lufthansa
1:20 Std.
TRS - FRA
08.06.
Di.
2 Stopps
KLM
26:00 Std.
DUS - TRS
18.06.
Fr.
2 Stopps
KLM
28:55 Std.
TRS - DUS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

18.06.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
23:45 Std.
BER - TRS
18.06.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
26:45 Std.
BER - TRS
12.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:45 Std.
MUC - TRS
10.07.
Sa.
1 Stopp
Alitalia
3:50 Std.
MUC - TRS
01.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:10 Std.
NRN - TRS
13.06.
So.
3 Stopps
Ryanair
50:00 Std.
HAM - TRS
01.06.
Di.
3 Stopps
Ryanair
51:10 Std.
NRN - TRS
11.06.
Fr.
1 Stopp
Alitalia
20:10 Std.
MUC - TRS
01.06.
Di.
3 Stopps
Ryanair
51:10 Std.
NRN - TRS
30.05.
So.
3 Stopps
Ryanair
49:35 Std.
BER - TRS
03.06.
Do.
2 Stopps
Ryanair
27:35 Std.
FRA - TRS
18.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
45:25 Std.
BER - TRS
03.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:15 Std.
NRN - TRS
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:50 Std.
MUC - TRS
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
27:10 Std.
MUC - TRS
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
MUC - TRS
23.05.
So.
1 Stopp
Alitalia
4:20 Std.
FRA - TRS
04.06.
Fr.
1 Stopp
Alitalia
20:10 Std.
MUC - TRS
31.07.
Sa.
2 Stopps
KLM
20:50 Std.
MUC - TRS
30.07.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
3:05 Std.
MUC - TRS
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First