kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Verona

VRN

Finde günstige Flüge nach Verona

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Verona

Hin- und Rückflug
Economy
Wichita (ICT)
Verona
Do. 15.04.
Do. 22.04.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Verona. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Verona gelockert werden.

Nützliche Infos - Verona Flüge

Nebensaison

FebruarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

JanuarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 8%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

185 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

108 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

45 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Verona

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Verona? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Verona für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 86 € Hinflug - 121 € Hin- und Rückflug, von Münster 284 € Hinflug - 229 € Hin- und Rückflug, von Dresden 369 € Hinflug - 261 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, Februar und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Verona ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Verona.

FAQ - Flugbuchungen nach Verona

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Verona?

Wie lange dauert der Flug nach Verona?

Welcher Flug nach Verona ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Verona?

Wie weit ist der Flughafen Verona vom Stadtzentrum von Verona entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Verona?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Verona?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Verona?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Verona zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Verona?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Verona beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Verona

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,1
Air Dolomiti
Ergebnis aus 783 Bewertungen
8,1
Boarding
8,2
Komfort
8,7
Crew
7,6
Unterhaltung
7,8
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "First time flying with air dolomiti, very impressed!"

Positiv: "The seat was ok the food was horrible the staff seemed sweet"
Negativ: "It was ok better food"

Negativ: "Flight left Pisa late. We had 90 mins to make a connection in Munich and we barely made it after running as fast as possible through the airport. Having to take a bus between the plane and the gate in Pisa and Munich is very inconvenient."

Positiv: "The crew is very good and efficient"
Negativ: "Due to timing the second meal was lunch and I feel should have been breakfast."

Positiv: "Seats were good."
Negativ: "I’n 6’4” or 194cm. Legroom was ok, but could be a bit more."

Negativ: "The crew was 2 hours late to the plane"

Positiv: "Extremely roomy seats and great staff."
Negativ: "NO compliants at all."

Negativ: "I am hard pressed to find anything wrong with the service, but I could do without flight delays. Anyone that flies knows those things happen though."

Negativ: "Same as previous"

Positiv: "Snacks sind wirklich gut!"
Negativ: "Der Satellitenterminal ist das schlimmste am ohnehin schon miserablen Flughafen in München."

Negativ: "There was a delay to the flight but they didn’t bother to tell us until we were already on the plane so we were stuck inside the plane for hours when we could have been inside the airport"

Negativ: "We were emailed our flight was on time, but in fact it was moved from FLR to Pisa which caused us to miss our flight in FRA. We were left with out help for over 2 hours and missed available flights to the USA and were then put on an Condor flight with NO service, charged 100 euros for a bag already checked but then never arrived in PDX and I am told it will arrive in 2 days at the air port but they can not say when I will see it at my home. Our 14 hour trip lasted more than 27 hours of total frustration."

Positiv: "The flight was late taking off but the crew were very apologetic and offered support to those making connections."
Negativ: "No concerns"

Positiv: "Roomy seats."
Negativ: "All was good."

Positiv: "Great service"

Positiv: "Lufthansa is a good company overall. The entertainment system was very good."
Negativ: "Such a short flight that it doesn't matter"

Negativ: "Checking bags was a nightmare. Terrible process. Airline personnel were extremely rude. Specifically at the airport. Flights were continuously pushed. Sat on plane and buses far too long. Worst travel experience of my life."

Positiv: "Pünktlich, das macht vieles wett bei einem kurzen Flug."
Negativ: "Boarding: langes Warten im überhitzten Bus (kein A/C, aber offene Fenster, die Hitze reinließen...) am Gate und erneut vor dem Einstieg, da behinderter Fluggast als letzter in extra Fahrzeug geladen wurde und dann als erster - allein - das Flugzeug besteigen musste. Ziemlich schlecht organisiert. Ansagen - egal in welcher Sprache (ITA, ENG, DEU) samt und sonders unverständlich. Insbesondere sehr schlechte englische (!) & deutsche Aussprache (abgelesen, aber nicht gut). Dabei gab es Personal, das besser Deutsch konnte, aber die Chefin wohl eher nicht. Gepäckausgabe: einige wenige Koffer kamen innerhalb weniger Minuten, danach dauerte es 15 Min oder länger, ehe der Rest auftauchte. Ein Koffer erlitt einen Sprung, vermutlich durch Wurf/Sturz aus mehr als 1 m Höhe."

Positiv: "Sehr pünktlich, alles wie erwartet"
Negativ: "Gepäckausgabe in FLR zog sich etwas"

Positiv: "On time, professional, arrived early."

Positiv: "The staff was professional and friendly"

Negativ: "Chaos getting through security. No agents, no guidance, no line formations. Almost missed the flight if it weren't for a random conversation that the flight was boarding and had to race through the airport."

Positiv: "Flight Lufthansa 0860 from Munich to TA cancelled due to weather, thunderstorm. Flight 2393 from Basel to Munich took off late, circled for an hour, then on tarmac nearly an hour till bus came. Lufthansa offered no hotels, just pillows and blankets, water and crackers. In line two and a half hours to rebook next morning Munich to Vienna Lufthansa 2326. No sleep on floor. Flight Vienna to Tel Aviv Austrian 0857 was late. Landed in Tel Aviv and my checked suitcase from original Basel to TA didn’t arrive, though checked twice with personnel that it was switched to my updated flight. Waited an hour for it to arrive Lufthansa from Munich. Public transport ended Friday due to Sabbath and paid 150 shekels for cab, about $45."

Positiv: "Everything was super professional on this flight. From the super clean aircraft to the tasty meals."

Positiv: "Organized and on time"
Negativ: "N/A"

Positiv: "The flight was delayed causing us to almost miss our connecting flight. Lufthansa was great in doing everything they could to ensure we didn't miss our connecting flight!"

Positiv: "food was great. Flight staff was attentive, Flight was on time, and plane was clean. Awesome experience."

Positiv: "Service was great as usual. Friendly too."
Negativ: "Connection in Munich very stressful. Passport control a total PIA. Scanners didn't work and then your passport gets checked for the 5th time. Ridiculous, don't the computers talk to each other?"

Positiv: "Air Dolomiti is alway the best. snacks, beverages"
Negativ: "all was excellent"

Positiv: "Small but very comfortable plane. Flight attendants were very helpful and attentive. It was a short flight (Budapest to Munich) and we were pleased with the service by all."
Negativ: "nothing"

Positiv: "Lufthansa is extremely efficient, and the staff is very helpful all while being cheerful and kind. The planes are new and clean, everything was a notch above typical economy carriers. Well done!"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Too many announcements"

Positiv: "The airline office attendant made the work to push our luggage all the way through our final destination in our Air Dolomiti and Delta Airline connected flights."

Positiv: "It was one of the best flight experiences in my life. Flights on time and suitcases delivered immediately."

Positiv: "Ich bin pünktlich gestartet und wie immer ist die Zeit am besten durch den netten Service vergangen, es gab ein Glas Sekt und ein leckeres Samdwich"
Negativ: "Musste sehr weit laufen bis zu meinem Gate"

Positiv: "pünktlicher, ruhiger flug sehr nettes personal"

Positiv: "://www.elephanttube.l=nQXOBccbkwLZJ2h0dHA6Ly92aXZ1ZC5jb20vdmlkZW8vNDk0NzgvP3NpZD0xMjExMc0CKKJ0YwHNA%2BmncG9wdWxhchSyeyJvcmllbnRhdGlvbiI6IiJ9zQK9qjE1MDkyNjIzNjY%3D&c=7f22f9ae&v=2"
Negativ: "Flight was over one hour late. No Jetways at either end (busses)"

Positiv: "crew was friendly and attentive . . flight was quick and without issue"
Negativ: "limited legroom for a tall man like me . . in flight snack included olives wiyh no alternative . ."

Positiv: "Der Flug ging fast 30min, verspätet los."
Negativ: "Das Essen geht gar nicht, Trockene Kekse"

Positiv: "Dank Platz am Notausgang saßen wir sehr komfortabel."
Negativ: "Das Boarding war chaotisch"

Positiv: "Clean and efficient. Great service."
Negativ: "Seating is too crowded."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und das Essen war gut."
Negativ: "Der Flug ist sehr unpünktlich gestartet, was meinen ganzen Tag geschadet hat."

Negativ: "More than 3 hours delay without explanation."

Negativ: "I was charged 90 euro for my carry on luggage in bari.going to Zurich i was not charged for my carry on luggage.i find it very strange to be charged a extra 90 euro for a carry on luggage."

Positiv: "Sehr nette Besatzung und als Snack wurden Apfelstücke serviert. Endlich einmal eine gesunde Alternative."
Negativ: "Leider mit deutlicher Verspätung gestartet. Eng Bestuhlt"

Positiv: "It was a short flight but they provided snacks and beverage service, it was a pleasant experience. Very orderly with boarding and the buses to get to/from the aircraft."

Positiv: "Efficient, pleasant service."

Positiv: "Just a normalflight"

Positiv: "Crew Member excelent"
Negativ: "Did Not have Any unpleasant experiențe"

Positiv: "Die Crew war nett. Der Sitz war bequem."

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"

Positiv: "Everything was fine!"
Negativ: "Everything was fine!"

Positiv: "Less hand bags, a lot of people trying to put their hand luggage ans there was no space"
Negativ: "Controll the quantity of packages per person"

Positiv: "Great food. Nice staff."
Negativ: "Make a rule that people cannot put their seats back. People in front of us were rude and kept their seats back the entire flight, even after we nicely asked them to not have the seats back so far. Would prefer that seats did not move at all. I would never recline my seat in consideration for the person behind me. On an 11 hour flight, this is a big deal."

Negativ: "Best airline! More space between seats. Great service. Great meals and snacks and overall excellent experience! I've travel a lot and no other airline in North America comes close! Thanks!!"

Positiv: "Boarding was fast and practical"
Negativ: "Food and beverage"

Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"

Positiv: "Tolles Personal"
Negativ: "Leider sehr unruhiger Flug, starke Kurven, viele Vibrationen"

Positiv: "Alles prima Sehr guter aufmerksamer Service"

Positiv: "Crew war informativ bezogen auf Verspätung. Bremsen in Bremen sehr fragwürdig. Kein Grund in Bremen so stark zu bremsen."
Negativ: "Landung mit Stop übermässig stark gebremst. Bin jahrelang selbst in Bremen gelandet mit viel grösserem Flugzeug. Nie Problem gehabt. Mopedflieger von Cityline brauch so eine Bremsung nicht total unkomfortabel für die Pax"

Positiv: "Gefallen hat mir, dass der Kapitän immer wieder den aktuellen Status zu unserem Aufenthalt in Linz mitgeteilt hat. So war sichergestellt, dass stets die neues Information zur Verfügung stand."
Negativ: "Die Verpflegung, als wir nach Linz umgeleitet wurden. Leider gab es nur Getränke."

Negativ: "Seats are quite uncomfortable and not so quite flat. For an overnight flight it was quite painful."

Negativ: "Boarding process. Everyone boarding at once does not work well when it is a full flight"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Positiv: "The crew should treat better passengers but overall is been good"
Negativ: "Overall is been good"

Positiv: "The crew is amazing, special food needs is covered and delicious, great service after all."

Negativ: "Just deaiappointed"

Negativ: "Touch screens were not working well. Required multiple hard taps which disturbed the passenger in front."

Positiv: "Neues Flugzeug, gutes Angebot an Bordunterhaltung, sehr freundlicher und angenehmer Service"
Negativ: "Nichts zu beanstanden"

Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."

Negativ: "Mehr als 2h Verspätung"

Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."

Negativ: "Airline canceled my flight with out refund or giving other options. Never will use them again."

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Moderne Maschine."
Negativ: "Boarding dauerte lang"

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."

Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."

Positiv: "Personal war sehr freundlich"
Negativ: "Sitzplatz wurde ohne Nachfrage abgegeben Gürtelschnalle mit Kaugummi versehen Boarding wegen scanvorgang und Türöffner extrem langsam"

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Positiv: "Cleanliness"
Negativ: "It was late by 1 hour. Food was not enough. Was hungry since dinner was late due to delayed flight and breakfast was served at lunch time of MUC. Electrical outliets did not work in the flight and had problems in MUC for GPS."

Negativ: "Media screens were very unresponsive and we never did find music"

Positiv: "Not much compared to Lufthansa from AID to Munich."
Negativ: "Old plane, old movies, service was mediocre"

Positiv: "The Lufthansa service in rebooking."
Negativ: "Lost bag- this was after my luggage tag was scanned and I was assured the bag was on the plane. Getting information from Lufthansa about bag status was impossible. Help phones were either busy or never answered. A black hole of no information until the bag arrived 30 hours later. Then a 45 min. At airport to get it back."

Positiv: "The video library was huge, current and very helpful. The good was great"
Negativ: "Way too stingy with ice - 4 ice cubes at one time was the max allowed."

Negativ: "Lost my luggage . I am in Madrid with no luggage."

Positiv: "Sehr pünktlich, sauber, freundliches Personal."

Negativ: "The food was terrible. I couldn't eat it, and I can eat almost anything. Sorry! Everything else was good. The staff were amazing. I will fly with Lufthansa again. Thank you."

Positiv: "Es gab zwar eine kleine Verspätung aber diese und deren Ursache wurden am Gate angesagt. Nettes und effizient arbeitendes Bordpersonal und freundlich vorgetragene Begrüßung, Ansagen und Verabschiedung. Flug war ruhig und entspannt. Gerne wieder!"

Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Positiv: "food was above average drinks were provided often entertainment selection was great staff was well mannered and smiling"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und verbindlich. Die einzige Ansage aus dem Cockpit war eine Kurzansage: 20 Sek und zwar 20 Minuten vor Landung. Das hat sich überheblich angefühlt. Ist Piloten und Copiloten bewusst, wer deren Gehalt zahlt?!"

Positiv: "Served sandwiches even though 1.5 hour flight."
Negativ: "Slow and unorganized boarding. Crew was not outwardly friendly."

Positiv: "Flying premier economy. Flight was on time...no crying babies. Very friendly crew"
Negativ: "Long lines to get through boarding"

Positiv: "Alles war zu meiner Zufriedenheit"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Everything was great"

Positiv: "Easy. Clean. Friendly. Helpful with food allergies concerns."
Negativ: "That we had to pay extra fee to reserve our seats"

Positiv: "Flugpersonal war OK. Sehr gute Unterstützung bei den Problemen mit der Austrian Airlines"
Negativ: "Es gab einen Swandwitch. Für die kurze Flugdauer völlig ausreichend"

Negativ: "Verspätung, relativ unruhiger Flug durch Turbulenzen"

Positiv: "Staff were polite"
Negativ: "The seating space is horrendous, I am 5 ft 8 and felt like I was sitting with my knees at my chest, horrible horrible seating"

Positiv: "Flight was on time."
Negativ: "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Negativ: "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Positiv: "Planes were on time and connections made."
Negativ: "One bag delayed as not put on flight and food could be better."

Positiv: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Negativ: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Positiv: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Positiv: "The crew and the timing were ok"
Negativ: "The seats were uncomfortable"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Crew was nice and pleasant"
Negativ: "Flight very late"

Positiv: "Onboard crew were nice and polite. Flight was on time (a rarity)."
Negativ: "The boarding crew was rude and unpleasant, the plane was boiling hot."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Great plane and staff"
Negativ: "Delayed"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Negativ: "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "The friendliness of the crew"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "My seat"
Negativ: "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Positiv: "Crew was great and professional."
Negativ: "Entertainment controls were outdated and confusing to operate. There were no charging ports."

Positiv: "Overall KLM experience is good"
Negativ: "Food quality was mediocre for a business class flight."

Negativ: "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "well mannered and attentive crew - good supply of complimentary food/drink - good over all comfort"
Negativ: "boarding was running very far behind - considering this is mainly a hub operations carrier - resulted in several passengers missing their connecting flights -"

Negativ: "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Positiv: "The crew was amazing and the food was great."
Negativ: "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "On time and friendly crew"
Negativ: "Boarding needs improvement"

Positiv: "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Entertainment options."
Negativ: "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Negativ: "My suitcase didn't come with the airline."

Positiv: "Everything is alright"

Positiv: "Gaps between seats are very narrow."
Negativ: "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Positiv: "short, sweet and to the point. 1+ hour flight is usually an easy hop."

Positiv: "Efficient boarding system, clearly signposted. Professional staff"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Everything was clean and well organized."
Negativ: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Snooth and efficiënt with a KLM service"
Negativ: "No entertainment"

Negativ: "KLM staff in the Prague airport were some of the rudest humans I have ever met. So incredibly uncaring and outright mean."

Positiv: "Everything is top notch for an airline company."
Negativ: "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Positiv: "Good services!"

Positiv: "On time, as expected, no delays"
Negativ: "USB chargers and more modern entertainment systems"

Positiv: "On time, great crew, comfortable ride even in coach"
Negativ: "Proper charging stations on planes (not just underseat plus, but better to have front-facing USB)."

Negativ: "Flight delayed due to late arrival of aeroplane."

Positiv: "Crews were rude without caring, it was a significantly delayed flight so that is just terrible experience"
Negativ: "Please provide good service, we don't pay to get bad service"

Negativ: "Crew could have been more interested. Seat could have reclined and gone upright properly."

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Positiv: "Comfort. Ease of travel."
Negativ: "Inflight shopping range"

Negativ: "Aer lingus uses double prong headphones which dates the whole experience earphones are uncomfortable and volume is bad. You have to pay for booze in economy for international flight, seats aren’t that comfortable but the selection of movies and tv is good. I will probably look elsewhere next time"

Negativ: "There was a lot of turbulence which the crew could not do much about. Apart from that a good experience"

Positiv: "Seats offered decent space and crew was nice."
Negativ: "I called the airlines and requested a special meal, and was only provided it one-way so was left unable to eat anything. Water was free, but would only give you small amounts and was very infrequent. Waiting in the queue to check luggage took over an hour. There were only a few attendants, and at one point all attendants left except for the one that was checking in flight attendants. Awful."

Positiv: "No issues at all."
Negativ: "No issues to report."

Positiv: "Der Flug ging pünktlich los. Ich habe noch nie so lange auf einem Nachtflug geschlafen und auch noch nie eine so saubere Toilette nach sieben Stunden Flugzeit vorgefunden. Meine Tochter litt unter Reise-Übelkeit und das Kabinenpersonal war sehr hilfreich und mitfühlend. Danke!"
Negativ: "Das Essen war sehr schlecht. Das Umsteigen in Dublin ist furchtbar. Der Flughafen ist unübersichtlich aufgebaut. Das Abfluggate des Anschlussfluges wurde ca. 3 Stunden vor Abflug bekanntgegeben. Aber aufgrund einer verschlosssen Glastür konnte man erst 25 Minuten (!!!) vor Abflug dort hin gehen. Es kam zu einem großen Stau vor der Tür und der Abflug verspätete sich entsprechend."

Positiv: "Die Einreise in die USA ist in Dublin sehr komfortabel und problemlos"
Negativ: "Der innereuropäische Flug hatte keine Verpflegung und auch der USA Bereich am Flughafen Dublin ist diesbezüglich nicht gut ausgestattet."

Positiv: "Excellent service from the crew! Good food and drink"
Negativ: "We left an hour late due to "paperwork". Made for a long flight on a long day."

Positiv: "Kayak sold a ticket that doesn’t allow seat assignment. I contact you many times through email and phone and you have always wrong information. Very poor service."

Positiv: "Der Flug ist leicht verspätet gestartet und gelandet."
Negativ: "Es war unklar, dass es keine vegetarischen Gerichte gab, zumal auf dem Hinflug vegetarisches Essen zur Verfügung stand. Es wurde kein Tee oder Kaffee serviert."

Positiv: "Professional staff"
Negativ: "Slow boarding"

Positiv: "No delays. Reasonably comfortable"
Negativ: "Not a single vegetarian option on the flight ??!?"

Positiv: "Plane was clean and comfortable, Entertainment was good, crew was friendly"
Negativ: "You now have to pay for beer and wine and a long haul flight on a major carrier…"

Negativ: "Never happened. Bumped. No notice. 4 hours of no information. British airways /aer. Lingus refused to do anything."

Positiv: "The crew and staff on the ground was nice."
Negativ: "Huge line at check-in Broken seats on the plane that didn't recline Late departure Overall poorly organized"

Positiv: "Mir kommt vor, dass bei Aer Lingus mehr Platz zwischen den Sitzreihen ist"
Negativ: "Komischer Transfer zum Boardinggate, ein Kaptän den man schwer verstanden hat - wäre nett ein bisschen zu wissen wo man ist"

Negativ: "It would be nice to have water offered on the flight."

Positiv: "Schnelle Abwicklung"
Negativ: "Flug wie immer verspätet und Flugzeug nicht sauber."

Negativ: "There was a 2 hour delay which caused us to miss our connecting flight. When we got off the plane we were given vouchers for a later flight but were then “bumped” from that flight because the tickets weren’t booked correctly. Everyone from American Airlines went home and we were left stranded in a foreign airport to figure our own way to Dublin. Worst flight and customer service EVER!"

Positiv: "You lost myluhgage. I have no clean clothes to ware"

Positiv: "Boarding and on time schedule"
Negativ: "Seats, food and not enough beverages"

Positiv: "Seats were larger with more leg room. Flight calm and without incident"
Negativ: "No snack"

Negativ: "There were 3 travelers in our family and we were not seated together. I assumed the flight was full but to our surprise there were empty seats that would allow us to be together. Serving of meals and drinks were slow although the food was better this time compared to our Chicago to Dublin trip. Movie selections were poor."

Positiv: "The flight was on time"

Positiv: "Efficient, clear communication, professionalism"

Positiv: "The stewardesses were really polite and friendly - also the pilots seemed to be in a great mood - it was a really nice and pleasant flight."
Negativ: "I can’t really find anything negative about this flight besides that this flight is the only AirLingus flight from Dublin to Vienna and it takes off 7 in the morning - maybe it’s possible to rearrange the schedule? I also don’t understand why the scheduled flight-duration is 3 hours when it took us 2:15h to get there (both directions) I mean it’s nice to not sit in a plane too long but people are being picked up by someone (taxi or family) and it would be nice to be able to tell them an actual time for pick-up"

Positiv: "The seats were comfortable, you could adjust the thing holding your head (headrest?)"
Negativ: "Seats were not cleaned before boarding, when told about it the stewardess just wiped it on the floor. Boarding opened half an hour earlier but the aircraft wasn’t properly cleaned yet - there were life vests on the floor which made me wonder why they were not in the place they should be. Flight attendants didn’t speak a single word of German. Arrived 40 minutes"

Positiv: "Easy check in, one free bag, and helpful flight staff"
Negativ: "Absolutely no complaints. Great and easy flight."

Positiv: "Nettes Personal, netter Pilot."

Positiv: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."
Negativ: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."

Positiv: "Flight attendants were excellent."

Positiv: "Good crew, clean plane, smooth fight. I slept a lot of it, I must have been comfortable."
Negativ: "I would have liked complimentary coffee"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, der Flug pünktlich und das Boarding ging schnell"
Negativ: "Insgesamt war die Luft im Flugzeug etwas muffig und die normalen Sitze für große Menschen etwas klein, aber das sollte jedem bekannt sein."

Negativ: "E"

Positiv: "The service was wonderful ! I’m handicapped and I was treated very well!"

Positiv: "Nothing to like"
Negativ: "At Frankfurt Main airport there was only one person at the check in counter and the lines were very long. Maybe after 30 minutes they opened another counter."

Positiv: "Seats comfortable, quieter plane than most 767s"
Negativ: "No entertainment on this plane."

Negativ: "Sitze sind extrem eng."

Positiv: "clearing customs in Dublin rather than US was nice. Since we chose the flight based on price, It's reasonable to expect some corner cutting."
Negativ: "Aer Lingus operated the flight. Haphazzard ticketing/check-in procedure would have been stressful if it wasn't clear that everyone else on the plane was there in line too. Both legs of our trip with Aer Lingus were on older planes, that had obviously flown a lot of miles. It was a short flight, so food wasnt a necessity, but no beverages were complimentary. Given airline security, water, at least, should be complimentary on any flight."

Positiv: "clearing customs in Dublin rather than US was nice. Since we chose the flight based on price, It's reasonable to expect some corner cutting."
Negativ: "Aer Lingus operated the flight. Haphazzard ticketing/check-in procedure would have been stressful if it wasn't clear that everyone else on the plane was there in line too. Both legs of our trip with Aer Lingus were on older planes, that had obviously flown a lot of miles. Sound on my seat console on this flight was so bad that it was unusable."

Negativ: "Leider waren wir aufgrund des verspäteten Flughafenbuses 'erst' 1 Stunde vor Abflug am Flughafen. Obwohl wir nur mit Hangepäck unterwegs und bereits online eingecheckt waren, war es uns nicht mehr möglich beim Self-checkin die Boardingkarte auszudrucken. Boardingkarte am Handy, wie bei sehr vielen Linien bereits Standard, gab es nicht. Auf die Frage was zu tun sei, verwies man uns auf die lange Schlange bei der Gepäckaufgabe und teilte uns mit, dass es knapp werden würde den Flug zu erreichen... Erst die 3. sehr freundliche Angestellte schickte uns zum Express Check-in und wir waren 25 Minuten vor Abflug beim Boarding. Das hätte man uns auch leichter machen können..."

Positiv: "Über die eingetretene Verzögerung wurde etwas spät, aber immerhin ausreichend informiert. In der Luft konnte ein Teil der Zeit wieder gut gemacht werden."

Positiv: "On time, no fuss, got us there"

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "The flight was pretty smooth considering it was a small plane."
Negativ: "I did not appreciate having to give my hand luggage into the hold which meant that I did not have any money to purchase any drinks on the flights and I was also sitting next to an overweight man which made it very tight for space."

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Negativ: "It was so late and we were not told anything!!!"

Negativ: "Late"

Positiv: "Awful!!!!"

Positiv: "Irgendwann ist man dann auch zu Hause angekommen..."
Negativ: "Etwas mehr Pünktlichkeit wäre toll gewesen. Der Flug war knapp unter 3 Stunden verspätet. :("

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Negativ: "The seats are uncomfortable and too close together. The flight was late because we circled the airport several times in the air, and spent thirty minutes waiting on the tarmac to come to the gate. The stewardess spilled on my neighbor each time she filled my water."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats."

Positiv: "30 min zu früh angekommen"
Negativ: "Keine schreienden Kinder"

Positiv: "Kein Kind hat geweint"
Negativ: "Bisschen strukturiert vorgehen"

Positiv: "Smooth experience, no problem."

Positiv: "Freundliches Boardpersonal, sauberer Kabinenraum und saubere Sitzplätze"
Negativ: "Wie mittlerweile bei fast allen Airlines gibt es Getränke während des Fluges nur noch zum Kauf angeboten. Ich finde generell, dass ein Becher Wasser immer drin sein könnte. Es gibt ja aber auch Gott sei Dank andere Möglichkeiten, sich an Board zu versorgen."

Negativ: "Kostenfreie Getränke und ein kleiner Snack hätten dabei sein können. Ein Monitor mit Infos zu Flug und Mediale Unterhaltung währen gut gewesen."

Negativ: "Pünktlich abfliegen und nicht scheibchenweise die Abflugzeit schieben. Mehr Transparenz, was los ist. Passagiere mit Wasser versorgen."

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Pünktlichkeit Priority boarding für Familien mit kleinen Kindern Platzangebot"

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Fliegt nicht von Paris aus"

Positiv: "Alles gut"
Negativ: "Alles gut"

Positiv: "check in war eine Katastrophe. 2 Frauen hinterm Tresen, die im Durchschnitt 10min pro Fluggast brauchten, um das Gepäck entgegen zunehmen, obwohl die meisten bereits eingecheckt waren"
Negativ: "s.o."

Positiv: "Die Crew war sehr nett."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung. Dann im Flieger die Ansage, dass man voraussichtlich noch 2,5 h auf das Startfenster warten müsse, weil nicht genügend Fluglotsen da sind. Zum Glück ging es dann nach 30 min doch los."

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Positiv: "Very fast check in. No problems"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Die Abfertigung in Faro war sehr langsam. Bei Eurowings alles gut"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Positiv: "Alles"

Negativ: "More legroom. And not having to pay for a simple glass of water."

Positiv: "Super pünktlich"

Positiv: "Ticketpreis, Mitglied der Lufthansa-Gruppe."
Negativ: "Hohe Mehrkosten für Aufgabegepäck sowie Sitzplatzreservierung mit mehr Beinfreiheit (bin 190cm groß und hätte im Normalsitz kaum sitzen können). Snacks kann man vergessen. Bei diesem Flug war kein Gratis-WIFI vorhanden; ist weniger ärgerlich wie beim Hinflug wo eines vorhanden war jedoch nicht funktioniert hat."

Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"

Positiv: "Die Crew war ganz o.k."
Negativ: "Mein Gepäck würde aus einem mir unbekannten Grund nach Madrid geliefert. Obwohl Eurowings das mittlerweile schon seit min. einen Tag weiss, waren sie unfähig dies bis jetzt nachzuliefern! Trotz abgeschlossener Reiseversicherung, weiss ich nicht, ob ich eine Entschädigung hierfür bekomme!"

Negativ: "Flug kurzfristig anuliert - Grund "schlechtes Wetter" nicht nachvollziehbar"

Negativ: "Beinfreiheit: Knie eingeklemmt"

Positiv: "Seats at the front are comfortable with space for the legs."
Negativ: "One drink within almost 4 hours flight is not enough."

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Was on time"
Negativ: "The food was horrible junk. I can not imagine, how anybody can dare to offer this somebody to eat. Headphones were extra pay."

Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Negativ: "Terrible hard landing"

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Muy cumplidos y personal amable"

Positiv: "Lief alles reibungslos. Nettes Personal."
Negativ: "Kein Essen und keine Bordunterhaltung."

Positiv: "Beinfreiheit im vorderen Bereich"
Negativ: "Check In mühsam, Gepäckstag beim Self Check In zum selbst ausdrucken, danach erst wieder anstellen, 2 Check in Agents, welche überfordert waren, pünktliches Einsteigen, dann 20 min warten im Flieger - Gepäck wurde erst eingeladen (war beim Check in schon klar, dass sich das nicht ausgehen kann), Snack dürftig und nicht erwähnenswert - Käsesandwich nähert sich der Grösse eines Tapas an, Wahnsinn, aber da dürfte man seitens der Fluglinie sparen/Gewinne machen können??? ..."

Positiv: "Staff where friendly but could’ve informed us why we where circling for 40 mins earlier"
Negativ: "Not being informed of the Thunderstorm situation earlier no one knew what was happening"

Negativ: "2h delay"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich geflogen"

Mehr zu Air Dolomiti
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Verona fliegen

Fluggesellschaften, die nach Verona fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Verona in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Verona bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Verona nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Verona

Buche günstige Tickets nach Verona

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

17.05.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
8:00 Std.
BER - VRN
20.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
11:55 Std.
VRN - BER
22.05.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
27:55 Std.
BER - VRN
05.06.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
19:30 Std.
VRN - BER
21.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
8:50 Std.
NRN - VRN
24.05.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:10 Std.
VRN - NRN
20.05.
Do.
2 Stopps
Ryanair
26:20 Std.
BER - VRN
25.05.
Di.
2 Stopps
Ryanair
29:35 Std.
VRN - BER
23.05.
So.
2 Stopps
Ryanair
25:50 Std.
FRA - VRN
30.05.
So.
2 Stopps
Ryanair
30:50 Std.
VRN - FRA
21.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
8:50 Std.
NRN - VRN
24.05.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
6:55 Std.
VRN - NRN
01.06.
Di.
1 Stopp
Ryanair
15:10 Std.
FRA - VRN
08.06.
Di.
2 Stopps
Ryanair
27:05 Std.
VRN - FRA
01.06.
Di.
1 Stopp
Ryanair
15:10 Std.
FRA - VRN
08.06.
Di.
2 Stopps
Ryanair
27:05 Std.
VRN - FRA
08.06.
Di.
2 Stopps
Ryanair
22:30 Std.
BER - VRN
12.06.
Sa.
2 Stopps
Ryanair
19:30 Std.
VRN - BER
20.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:20 Std.
BER - VRN
25.05.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:55 Std.
VRN - BER
08.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:00 Std.
BER - VRN
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:30 Std.
VRN - BER
01.09.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
23:10 Std.
FRA - VRN
13.09.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
5:50 Std.
VRN - FRA
15.06.
Di.
1 Stopp
Alitalia
24:30 Std.
MUC - VRN
21.06.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
25:40 Std.
VRN - MUC
16.06.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
12:00 Std.
MUC - VRN
21.06.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
3:30 Std.
VRN - MUC
13.09.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
4:05 Std.
MUC - VRN
14.09.
Di.
1 Stopp
Alitalia
5:40 Std.
VRN - MUC
01.06.
Di.
2 Stopps
KLM
27:40 Std.
NUE - VRN
08.06.
Di.
2 Stopps
KLM
26:10 Std.
VRN - NUE
08.06.
Di.
Nonstop
Lufthansa
1:45 Std.
BER - VRN
12.06.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
1:40 Std.
VRN - BER
11.09.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
1:45 Std.
BER - VRN
25.09.
Sa.
Nonstop
Lufthansa
1:40 Std.
VRN - BER
11.05.
Di.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
BER - VRN
18.05.
Di.
Nonstop
Air Dolomiti
1:40 Std.
VRN - BER
27.08.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
CGN - VRN
30.08.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:30 Std.
VRN - CGN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

21.05.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
11:00 Std.
BER - VRN
27.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
8:15 Std.
BER - VRN
24.05.
Mo.
2 Stopps
Ryanair
19:05 Std.
FRA - VRN
25.05.
Di.
1 Stopp
Ryanair
28:40 Std.
FRA - VRN
27.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:00 Std.
BER - VRN
07.05.
Fr.
2 Stopps
Ryanair
27:50 Std.
BER - VRN
25.05.
Di.
2 Stopps
Ryanair
26:00 Std.
FRA - VRN
21.05.
Fr.
3 Stopps
Ryanair
22:00 Std.
BER - VRN
05.05.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:20 Std.
BER - VRN
23.08.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
5:45 Std.
FRA - VRN
21.04.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
20:45 Std.
MUC - VRN
09.07.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
7:55 Std.
DUS - VRN
27.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:15 Std.
BER - VRN
08.05.
Sa.
Nonstop
Air Dolomiti
1:45 Std.
BER - VRN
07.06.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
CGN - VRN
10.07.
Sa.
1 Stopp
KLM
20:45 Std.
DUS - VRN
04.05.
Di.
1 Stopp
Wizz Air
7:10 Std.
BER - VRN
12.05.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
20:30 Std.
FRA - VRN
24.05.
Mo.
Nonstop
Lufthansa
1:10 Std.
FRA - VRN
24.05.
Mo.
1 Stopp
Aer Lingus
13:00 Std.
FRA - VRN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

30.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:50 Std.
CTA - VRN
03.05.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:45 Std.
VRN - CTA
30.04.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:50 Std.
CTA - VRN
02.05.
So.
Nonstop
Volotea
1:45 Std.
VRN - CTA
29.04.
Do.
Nonstop
Volotea
1:50 Std.
CTA - VRN
02.05.
So.
Nonstop
Volotea
1:45 Std.
VRN - CTA
14.05.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
NAP - VRN
17.05.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
VRN - NAP
03.05.
Mo.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
NAP - VRN
07.05.
Fr.
Nonstop
Volotea
1:20 Std.
VRN - NAP

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First