kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge von Stuttgart nach Hamburg

STR - HAM

Finde günstige Flüge von Stuttgart nach Hamburg

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Hamburg

Hin- und Rückflug
Economy
Stuttgart (STR)
Hamburg
So. 13.06.
So. 20.06.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |

Gut zu wissen

Nebensaison

JuniDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 17%.

Hochsaison

JanuarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 14%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

120 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

97 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

59 €oder weniger

Flüge von Stuttgart nach Hamburg - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 59 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 97 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Stuttgart–Hamburg ist durchschnittlich 89 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 5 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Dezember, Januar und Februar. Der günstigste Reisemonat ist Juni.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 8 % teurer als ein Abflug am Abend.
  • Die deutsche Billigfluggesellschaft Eurowings, eine Lufthansa-Tochter, bietet viele innerdeutsche Flüge an. Auch für Flüge von Stuttgart nach Hamburg kannst du Eurowings als Airline mit Nonstop-Flug wählen.
  • Reise unkompliziert mit der S-Bahn über die Airporthaltestelle "Flughafen/Messe" zum Stuttgarter Flughafen an. S-Bahnen fahren aus dem Stuttgarter Zentrum in rund 30 Fahrtminuten direkt zum Flughafen.
  • Direkt am Flughafen Hamburg kannst du dir einen Mietwagen ausleihen oder deinen bereits zu Hause reservierten Mietwagen abholen. Hier gibt es Servicepoints bekannter Autovermietungen wie InterRent, Avis und Sixt.
  • Zu den praktischen Serviceangeboten am Flughafen in Hamburg gehören Duschen im Ankunftsbereich, wo du dich nach deiner Flugreise für einen geringen Nutzungspreis frisch machen kannst.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Stuttgart nach Hamburg

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Stuttgart nach Hamburg?

Wie lange dauert ein Flug von Stuttgart nach Hamburg?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Stuttgart und Hamburg?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Stuttgart nach Hamburg an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Stuttgart und Hamburg?

An welchem Tag sind Flüge von Stuttgart nach Hamburg am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Stuttgart nach Hamburg?

Wie kann man sich die Wartezeit am Stuttgarter Flughafen vertreiben?

Gibt es eine Nahverkehrsanbindung vom Hamburger Flughafen ins Stadtzentrum?

Welche Serviceangebote gibt es in Stuttgart und Hamburg für mobilitätseingeschränkte Reisende?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Stuttgart nach Hamburg?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Stuttgart nach Hamburg zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Stuttgart nach Hamburg?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Stuttgart nach Hamburg beachten?

Top 3 Airlines auf der Strecke Stuttgart – Hamburg

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,7
KLM
Ergebnis aus 3.655 Bewertungen
7,9
Boarding
7,6
Komfort
8,4
Crew
7,2
Unterhaltung
7,4
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Crew were excellent"
Negativ: "Old aircraft. Uncomfortable seats in economy. Entertainment screens old and almost impossible to watch - watched my iPhone! No mobile phone charger."

Positiv: "Muslim food"

Positiv: "Almost everything, especially the crew."
Negativ: "Don’t feel like anything should be better to be honest"

Positiv: "Great crew."
Negativ: "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Positiv: "The crew and the timing were ok"
Negativ: "The seats were uncomfortable"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Flight got delayed 30 minutes"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"

Negativ: "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "Late departure. Rush to connect."

Positiv: "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Negativ: "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Boarding was very slow."

Negativ: "Entertainment"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "The flight crew was so friendly and the food was really good."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "KLM staff is great"

Positiv: "quick/efficient boarding - good staff - good food - easy flight !"
Negativ: "the connecting times for klm seem to be very close - if your running late to start - you may not make your next one -"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Negativ: "If only there was a way to be able to lie down and sleep - you would be pioneers in aviation"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Security check at gate; No priority"

Negativ: "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Positiv: "The crew was very nice"
Negativ: "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Negativ: "lost baggage"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."

Positiv: "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Negativ: "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Positiv: "Very pleasant, professional crew"
Negativ: "Very slow check in. Mainly because other passengers obviously don't read instructions re: weight/contents of cabin bags etc. Would be helpful if there was additional staff to deal with them away from check in desk. This would mean that others did not have to queue for 25 minutes because the check in girls also had to deal with them"

Positiv: "Crew where awesone and the choice of entertainment was fantastic"
Negativ: "Seats way to close together"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Everything was great! Crew incredible. They acknowledged my wife’s birthday and made her feel special. Food was ultra salubrious. Loved the big screen monitor."
Negativ: "No complaints about anything."

Positiv: "Easy to board and easy flight."

Negativ: "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Negativ: "Boarding was confusing and disorganized"

Positiv: "Great service"

Negativ: "This really is more about the flight from paris to Bucharest: I’ve literally never experienced a worse ticketing and boarding process. Old planes, ride staff (even by remarkably curt and abrupt Romanian standards). Broken inline experience. Overall unpleasant. Seems to be flown only by Romanian families with hundreds of pounds of luggage. Like a caravan."

Negativ: "could not be delayed"

Negativ: "One hour delay"

Positiv: "To be going home!"
Negativ: "Female crew taking orders then taking ages to ring drinks a d they move on to others instead of finishing what they were doing. Then you're lucky if you get given 1 sugar and no spoon lol."

Positiv: "The flight departed on time and arrived the same. The seat was a tad bit narrow for me but then I am a tall guy at 6'5". Crew was very professional. Ticket cost was a third of what the other airlines were offering for a Sunday fare. I'll definitely use BlueAir again!"

Negativ: "I was not allowed to take the push chair on board even though on the inbound flight was ok to do so. I have purchased the push chair especially so I can take it on board. Disappointed."

Positiv: "The crew was well trained, kind and receptive. The pilot managed to drive through a storm and even arrive 10 minutes faster after leaving 5 minutes late."
Negativ: "Passengers traveling with pets took our reserved seats. The places for our baggages were occupied. When addressing this issue, we were told to move further ahead to empty seats. There was no meal included, and the one we purchased could not be paid by POS."

Positiv: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."
Negativ: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."

Positiv: "Boarding was quick and we arrived on time."
Negativ: "When getting to Bucharest we were taken by bus and didn’t have a gate."

Positiv: "Everything was quite fast, we were like 15 min before the plan ready with boarding, but then somebody needed medical assistabce and we left 15 min delayed. But that's ok, it's nobody's fault. Baggage arrived very fast in Hamburg."
Negativ: "A minus for the Crew because when we arrived in Hamburg, people started to open the baggage boxes although we were still rolling (like 5 min too early) and they didn't say anything, so more people were following. When we arrived, almost all the people who could, had the baggage already with them. This happened in the past but the Crew stopped the people on time."

Positiv: "What to like? The rudness? The delays? Or the fights on board!!!"
Negativ: "The flight was delayed with nearly 2 hrs. Cabin crew were rude made as feel very uncomfortable. This flight as whoke was the worst one I have even been too. Never ever again. BLUE AIR NEEDS TO SORT ALOT OF THINGS BEFORE OFFER SUCH SERVICES"

Negativ: "I was unable to check n online (although the process was intitated well earlier than 12 hours prior to departure). The system charged y credit card for a seat reservation and then crashed with an error, both on my phone and laptop browser. When I called at 9:00 am (when their offices are open) to ask for help with what happened, I received no answer other than, "the check in system has just closed. I am unable to help you in any way". I booked another flight with another carrier, and did not take this flight., not do I plan to book with them in the future That being said, it is not the job of the employee to defend a poorly working system. Services need upgrade asap."

Negativ: "flight delayed by more than 1 hour"

Positiv: "The added touches make all the difference! We didn’t expect free food and was delighted to receive breakfast. The chairs were much more comfortable than any other plane I’ve been on due to the adjustable head rest, and as a regular flyer to Cyprus, this made a difference. The sweets served just before landing is an excellent idea and something that we do need due to our ears, so this was appreciated. staff were attentive and pleasant."
Negativ: "To have the menu and duty free booklet at the beginning of the flight would have been helpful."

Positiv: "Flight Attendants very good"
Negativ: "Dusseldorf to Warsaw: Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight out of Dusseldorf (about an hour) - Just before landing, pilot announced all connections would be made - (and even mentioned chicago) - Connecting flight was gone when I arrived at gate, and I was quick in getting to gate from prior flight - next flight caused 5 hour layover in Warsaw Warsaw to Chicago Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight our ot Warsaw (about an hour) - no messaging at gate about reason for delay - kept increasing departure by 5 minute increments; started at 16:40 ended 17:05 (I beleive) - once boarding was complete, pilot said delay was due to wait for connections (boarding was an hour and 15 minutes late). Very frustrated"

Negativ: "The plane seemed very old, toilet in poor condition."

Negativ: "7hour delayin onnecting flight! Seats on plane torn and very uncomfortable, meal booked but no food available."

Negativ: "Flight was rescheduled for 3 hours later than original departure. Check in opened less than two hours before the rescheduled flight time so everyone was stuck waiting at check-in for hours. We couldnt even go in and relax inside at restaurants or the gate because online check in wasnt available. Then the flight was further delayed with no news about when the new take off would be or why the delay. Finally boarded a tiny plane that had propellers and a loud take off, if you easily fright on planes probably not the best choice for you. And then someone started smoking on the flight and the attendants had to announce again that smoking wasnt allowed. On and off throughout the flight it smelled like someone was smoking so I wonder if it was even coming from the cockpit."

Positiv: "Flight was delay by 1 hour consequently my luggage did Ot arrive with me to Katowice on top of that there is no more flights today from waw to kat with lot Airline"
Negativ: "Serive to pay extra luggage very very slow"

Negativ: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Negativ: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Positiv: "Crew, polite and friendly"
Negativ: "delay of more than 6 hours and incorrect information"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und der Flug sehr pünktlich"

Positiv: "company gave out free drinks and snacks"

Negativ: "They change the fly departing time with 12 hours before I was flying"

Positiv: "Easy to book on phone no problems getting boarding passes etc."
Negativ: "Could not amend my booking tried to check a bag online after printing out boarding pass. Had to pay £46 for a 11k bag each way."

Positiv: "Every thing."

Positiv: "Very good airport check-in and flight. The Check-in staff were quick and efficient and the Flight Crew were friendly and attentive. It was calm and restful."
Negativ: "The internet support. I spent meny hours trying to check-in and upgrade my case allowance from 20kg to 32kg, and failed. When I tried to change the baggage weight to 32kg a charge was added for NOT taking the case PLUS the extra for the 32kg case! The cost of a case is reasonable and I would advise to pay the extra £5 for 32kg for most flights. The on-line Seating Selection is also unreliable, I was seated next to an empty seat which had been showing to be unavailable on-line! A response to my query which I sent to Blue Air arrived when I was in the air on the flight! It only repeated the baggage section of the Confitions document! Thank goodness for the excellent airport check-in staff and the Flight Crew!"

Positiv: "On time ,clean aircraft..."
Negativ: "Crew was very serious...a smile can make a difference....."

Positiv: "The flight went well."
Negativ: "Bag drop off was terrible and stressful. We arrived 2.5 Hours early to drop the ONE suitcase and have brunch. We queued for 1.5 Hours to then be blocked as all six counters were given over to another flight and people who arrived LATER then us for our flight got to go first. It was incredibly stressful and frustrating especially when I checked in online before arriving at the airport. We had to rush and run through the airport and board at final call. In fact it would put me off flying with Blue Air again."

Negativ: "The actual flight was good, but to try and check in on line is murder..the website needs a totally new revamp, both to & from Larnaca I was unable to check in on line. You enter all your details press confirm and it is supposed to go to the next instruction, but a message appeared then took you back to your previous page and you had to input all your details again..this happened many times before I eventually gave up."

Positiv: "Arrived early to destination"
Negativ: "Lack of entertainment also limited drinks"

Negativ: "I had to make my own way home from Manchester.. plane diverted due weather."

Positiv: "On time , crew good... no complaints"

Positiv: "free breakfast great staff"

Positiv: "Free drinks, cheap flight and fairly comfortable!"
Negativ: "No allocated seat."

Positiv: "staff very friendly and polite ..airplane wasnt full so i get the chance to have a nice fly with my 2 little sons"
Negativ: "-"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "I recomand to Everyone to use the airlines!!Very good quality"
Negativ: "Nothing , was everything perfect!The stewardesses very nice"

Positiv: "Reliable and friendly staff. Even offered a free soft drink and sandwich on a short haul flight."

Positiv: "Food"
Negativ: "Space to sit, especially when seated in the middle"

Positiv: "Can't say that I liked anything at all."
Negativ: "1. Poor coordination by the crew members. 2. Been treated with arrogance and superiority by crew members. 3. Disgusting food."

Positiv: "comfy seats and a breakfast thrown in !"
Negativ: "not much"

Positiv: "Leaving more or less on time serving food & beverages on a low cost flight Even though I didnt eat (carb free, there were'nt any friut or vegtebles) yet the idea was thoughtfull."
Negativ: "Seats rather narrow"

Positiv: "am ajuns chiar mai devreme, personalul foarte dragut si amabil , scaunul comod , mancare si bauturi bune."

Positiv: "Good price, comfortable seats, nuce food and candies"

Negativ: "No online check-in. 1 hour waiting for nothing."

Positiv: "First time flying with them. Strongly recommended!"

Positiv: "Staff on board was friendly"
Negativ: "Planes were late Issue with on-line check-in Non responsive contact center at high cost per minute Absolutely inadequate space for knees, am 1.93 and my knees were stuck all the way during the flight although I had upgraded to a seat with better space. Old aircraft"

Positiv: "The service was OK, we flew on time and the flight itself was pleasant."
Negativ: "The interior of the aircrafts looked old and a bit dirty. The feeling is that you are flying on a poor low cost service."

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."

Positiv: "The flight was fine."
Negativ: "Super delayed. I arrived in Vienna at night with no further outbound flights because of the delay. Also, the airline will not accept responsibility for the missed connection so Im done with Eurowings."

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "Alles ging vglw. schnell..."
Negativ: "Lange Wartezeit auf das Gepäck, Zeitvorteil durch Flug war dahin..."

Positiv: "Crew war 'neutral', so wie eine Crew am späten Abend typischerweise ist. Es war viel Platz (wenig Fluggäste)"
Negativ: "Sehr lange Wartezeit, bis das Gate bekannt gegeben wurde, dann nur wenig Zeit bis zum Boarding..."

Positiv: "Entertainment was good."
Negativ: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"

Negativ: "The flight was delayed 40min So i missed the connection in Leipzig"

Negativ: "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."

Positiv: "The plane left and arrived on time."
Negativ: "The seats were just okay, not comfortable. No snacks or drinks were complimentary."

Positiv: "Punctual"
Negativ: "Seats"

Positiv: "It was efficient"
Negativ: "More comfortable"

Positiv: "Awful!!!!"

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Positiv: "30 min zu früh angekommen"
Negativ: "Keine schreienden Kinder"

Positiv: "Kein Kind hat geweint"
Negativ: "Bisschen strukturiert vorgehen"

Positiv: "Smooth experience, no problem."

Positiv: "Freundliches Boardpersonal, sauberer Kabinenraum und saubere Sitzplätze"
Negativ: "Wie mittlerweile bei fast allen Airlines gibt es Getränke während des Fluges nur noch zum Kauf angeboten. Ich finde generell, dass ein Becher Wasser immer drin sein könnte. Es gibt ja aber auch Gott sei Dank andere Möglichkeiten, sich an Board zu versorgen."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Kein Wasser mehr vorrätig."

Negativ: "Flug war überbucht wurde fast gecancelt eine absolute Frechheit nie wieder Eurowings."

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Fliegt nicht von Paris aus"

Positiv: "check in war eine Katastrophe. 2 Frauen hinterm Tresen, die im Durchschnitt 10min pro Fluggast brauchten, um das Gepäck entgegen zunehmen, obwohl die meisten bereits eingecheckt waren"
Negativ: "s.o."

Positiv: "Die Crew war sehr nett."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung. Dann im Flieger die Ansage, dass man voraussichtlich noch 2,5 h auf das Startfenster warten müsse, weil nicht genügend Fluglotsen da sind. Zum Glück ging es dann nach 30 min doch los."

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Positiv: "Crew was very friendly!"
Negativ: "The plane smelled terrible - almost like one of the toilets had backed up."

Negativ: "Das Check-in am Flughafen Florenz war eine Katastrophe: 90 Minuten für 50 Passagiere. Und als am Ende die Zeit knapp wurde, ging es auf einmal huschhusch. Auch die Sicherheitskontrolle war absolut chaotisch, und da wir mit einem Tier reisen, war das kein Vergnügen. Nie wieder FLR!"

Negativ: "Die Abfertigung in Faro war sehr langsam. Bei Eurowings alles gut"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"

Positiv: "Super pünktlich"

Negativ: "Das Gepäck stand in Berlin 45 Minuten vor dem Gepäckband, bis es mal aufs Band geladen wurde."

Negativ: "Flight was cancelled, difficult rebooking."

Positiv: "No frills but no dramas either. All efficient and friendly. Helped that there were many empty seats"

Positiv: "mit EW mal früher angekommen"

Positiv: "Die Crew war ganz o.k."
Negativ: "Mein Gepäck würde aus einem mir unbekannten Grund nach Madrid geliefert. Obwohl Eurowings das mittlerweile schon seit min. einen Tag weiss, waren sie unfähig dies bis jetzt nachzuliefern! Trotz abgeschlossener Reiseversicherung, weiss ich nicht, ob ich eine Entschädigung hierfür bekomme!"

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Sauber"
Negativ: "Fast 90 Minuten Verspätung Service könnte etwas mehr auf Zack dein"

Positiv: "Es war wirklich alles hervorragend. Bestens, so möchte ich immer fliegen!"

Negativ: "Terrible hard landing"

Positiv: "It was ok"

Positiv: "Quick efficient boarding - on time."
Negativ: "Not terribly comfortable seats but for short haul flights, just fine."

Positiv: "Friendly and attentive crew."
Negativ: "There wasn't enough seating at the gate, people (the elderly included) had to sit on the floor or stand for quite some time as boarding started well after the gate closing time printed on the boarding pass."

Negativ: "Der Flug war 20 min verspätet und in Hamburg mussten wir dann noch 15 Minuten auf Busse warten, weil keine verfügbar waren."

Positiv: "Das Flugpersonal von Eurowings waren freundlich. Der Flug startete mit 10 Min Verspätung"
Negativ: "Ausstattung des Airbus A320 war gut. Verpflegung gegen Zuzahlung war O.K"

Negativ: "Too late and not too much Information about that"

Positiv: "- Druck der Bordkarte für Folgeflug am Schalter nicht möglich, keine sinnvolle Unterstützung durch den Eurowings Support - 90min Verspätung weil Copilot plötzlich krank - Ekelhaftes Sandwich und 200ml Freigetränk für fast 3h Aufenthalt in dem Flieger Fazit: Zum Abgewöhnen"
Negativ: "Das Essen bestand aus einer Scheibe Toast, geformt zu einem Sandwich mit Schmierkäse. Dann verteilt doch lieber einen guten Schokoriegel!"

Positiv: "Lief alles reibungslos. Nettes Personal."
Negativ: "Kein Essen und keine Bordunterhaltung."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich geflogen"

Mehr zu KLM
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Stuttgart nach Hamburg fliegen

Fluggesellschaften, die von Stuttgart nach Hamburg fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Stuttgart nach Hamburg in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Stuttgart nach Hamburg bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Stuttgart nach Hamburg nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Stuttgart nach Hamburg

Buche günstige Flüge von Stuttgart nach Hamburg

Aktuelle Angebote – Hin- und Rückflug, Zug & Bus

12.08.
Do.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:46 Std.
ZWS - HAM
18.08.
Mi.
2 Stopps
Deutsche Bahn
6:10 Std.
HAM - ZWS
09.07.
Fr.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:57 Std.
ZWS - ZMB
11.07.
So.
1 Stopp
Deutsche Bahn
8:09 Std.
ZMB - ZWS
22.06.
Di.
2 Stopps
Deutsche Bahn
9:24 Std.
ZWS - HAM
23.06.
Mi.
2 Stopps
Deutsche Bahn
9:55 Std.
HAM - ZWS
15.07.
Do.
3 Stopps
Deutsche Bahn
6:38 Std.
ZWS - HAM
20.07.
Di.
2 Stopps
Deutsche Bahn
9:55 Std.
HAM - ZWS
28.06.
Mo.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:36 Std.
ZWS - ZMB
30.06.
Mi.
1 Stopp
Deutsche Bahn
7:56 Std.
ZMB - ZWS
06.07.
Di.
2 Stopps
Deutsche Bahn
6:23 Std.
ZWS - ZMB
06.07.
Di.
1 Stopp
Deutsche Bahn
7:56 Std.
ZMB - ZWS
27.08.
Fr.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:47 Std.
ZWS - ZMB
29.08.
So.
1 Stopp
Deutsche Bahn
9:02 Std.
ZMB - ZWS
22.06.
Di.
1 Stopp
BlaBlaBus
19:10 Std.
STR - OBZ
23.06.
Mi.
1 Stopp
BlaBlaBus
17:50 Std.
OBZ - STR
17.06.
Do.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
19.06.
Sa.
Nonstop
FlixBus
12:00 Std.
OBZ - B0O
19.06.
Sa.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
22.06.
Di.
Nonstop
FlixBus
8:35 Std.
OBZ - B0O
19.07.
Mo.
Nonstop
FlixBus
11:10 Std.
C2M - OBZ
21.07.
Mi.
Nonstop
FlixBus
11:30 Std.
OBZ - C2M
08.07.
Do.
Nonstop
FlixBus
11:10 Std.
C2M - OBZ
15.07.
Do.
Nonstop
FlixBus
11:30 Std.
OBZ - C2M
28.06.
Mo.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
30.06.
Mi.
Nonstop
FlixBus
12:00 Std.
OBZ - B0O
09.07.
Fr.
Nonstop
FlixBus
11:10 Std.
C2M - OBZ
10.07.
Sa.
Nonstop
FlixBus
11:30 Std.
OBZ - C2M
02.11.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
04.11.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:15 Std.
HAM - STR
13.09.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
22.09.
Mi.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - STR
18.10.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
21.10.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - STR
12.09.
So.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
14.09.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - STR
12.09.
So.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
21.09.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - STR
02.08.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:20 Std.
STR - HAM
03.08.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:00 Std.
HAM - STR
16.10.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:35 Std.
STR - HAM
19.10.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:20 Std.
HAM - STR
Weitere Ergebnisse

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Bahnunternehmen suchen

Nach Busunternehmen suchen

Aktuelle Angebote – Einfacher Flug, Zug & Bus

15.07.
Do.
2 Stopps
Deutsche Bahn
9:46 Std.
C2B - ZMB
02.07.
Fr.
2 Stopps
Deutsche Bahn
7:25 Std.
C2B - ZMB
18.08.
Mi.
1 Stopp
Deutsche Bahn
6:06 Std.
ZWS - HAM
02.07.
Fr.
2 Stopps
Deutsche Bahn
7:25 Std.
C2B - ZMB
17.10.
So.
1 Stopp
Deutsche Bahn
5:44 Std.
ZWS - HAM
22.07.
Do.
2 Stopps
Deutsche Bahn
9:17 Std.
ZWS - HAM
20.07.
Di.
Nonstop
Deutsche Bahn
5:23 Std.
ZWS - ZMB
24.06.
Do.
1 Stopp
BlaBlaBus
15:55 Std.
STR - OBZ
19.06.
Sa.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
19.06.
Sa.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
17.06.
Do.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
24.06.
Do.
Nonstop
FlixBus
11:55 Std.
B0O - OBZ
09.07.
Fr.
Nonstop
FlixBus
11:10 Std.
C2M - OBZ
26.06.
Sa.
1 Stopp
BlaBlaBus
15:25 Std.
STR - OBZ
09.11.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
02.08.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
01.09.
Mi.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
09.08.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
STR - HAM
23.10.
Sa.
1 Stopp
Blue Air
18:50 Std.
STR - HAM
06.07.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:40 Std.
STR - HAM
14.07.
Mi.
1 Stopp
KLM
3:15 Std.
STR - HAM
Weitere Ergebnisse

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Bahnunternehmen suchen

Nach Busunternehmen suchen

Vergleiche Transportmittel von Stuttgart nach Hamburg

Durchschnittlicher Preis Durchschnittliche Reisezeit
Flug 196 € 1:20 Std.
Zug 36 € 5:57 Std.
Bus 43 € 8:55 Std.
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First