kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Edinburgh

EDI

Finde günstige Flüge nach Edinburgh

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Edinburgh

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Edinburgh
Fr. 14.05.
Fr. 21.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Edinburgh. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Edinburgh gelockert werden.

Nützliche Infos - Edinburgh Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 21%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

145 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

35 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

14 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Edinburgh

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Edinburgh? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Edinburgh für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Memmingen 14 € Hinflug - 25 € Hin- und Rückflug, von Düsseldorf 37 € Hinflug - 69 € Hin- und Rückflug, von Frankfurt am Main 64 € Hinflug - 108 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Edinburgh ist Januar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Edinburgh.
  • Der internationale Verkehrsflughafen der schottischen Hauptstadt Edinburgh ist mit einem jährlichen Passagieraufkommen von 12 Millionen einer der verkehrsreichsten Großbritanniens.
  • Die Fluggesellschaften Flybe, easyJet und Ryanair betreiben eine Basis auf dem Flughafen von Edinburgh und nutzen ihn daher als wichtiges Drehkreuz. Flüge nach Edinburgh werden von diesen Fluggesellschaften daher häufig für Weiterflüge nach New York genutzt.
  • Lediglich ein Terminal ist für die Abfertigung sämtlicher Passagiere zuständig. Dort werden regionale, nationale wie auch internationale Flüge nach Edinburgh gleichermaßen abgewickelt.
  • Das gesamte Gelände des Flughafens ist barrierefrei gestaltet, sodass auch Menschen in Rollstühlen oder anderen Handicaps sich problemlos fortbewegen können. Dazu stehen ihnen Rolltreppen, Rampen und Fahrstühle zur Verfügung. Außerdem hilft das Servicepersonal beim Ein- und Ausstieg in den Flieger.

FAQ - Flugbuchungen nach Edinburgh

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Edinburgh?

Wie lange dauert der Flug nach Edinburgh?

Welcher Flug nach Edinburgh ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Edinburgh?

Wie weit ist der Flughafen Edinburgh vom Stadtzentrum von Edinburgh entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Edinburgh?

Von welchen deutschen Städten gibt es direkte Flüge nach Edinburgh?

Welche Fluggesellschaft bietet günstige Flüge nach Edinburgh an?

Über welche Verkehrsmöglichkeiten verfügt der Flughafen von Edinburgh?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Edinburgh?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Edinburgh?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Edinburgh zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Edinburgh?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Edinburgh beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Edinburgh

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Lufthansa
Ergebnis aus 27.793 Bewertungen
8,0
Boarding
7,8
Komfort
8,4
Crew
7,7
Unterhaltung
7,6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "crew"
Negativ: "not enough food"

Positiv: "Crew was friendly, but dis not show Seating flexibility based on passengers spacing"

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Negativ: "Flight was delayed in Frankfurt due to technical issues. That was fixed, but ended up missing the flight to Minneapolis. Lufthansa provided vouchers to hotel and shuttle to the hotel (holiday inn express) and back to the airport. We stood out in the cold for 45 mins but the shuttle did not show up. Ended up taking Uber to the hotel only to find out their shuttle service does not start in the morning before 5:30 am. They booked me on a 6 am flight with 5:45 boarding time. The hotel scheduled a taxi to pick me up at 3:30 am to make back to the airport on time. I ended up spending $70 and I’m totally exhausted. I wished I just stayed at the airport. Not to mention the quality of the hotel accommodations is less than average. Very disappointed with how this whole situation was managed."

Positiv: "Flight departed on time. Crew were friendly and efficient"
Negativ: "Boarding seem to be chaotic, no boarding by group or seat number."

Negativ: "Agent changed our flight to Munich and sent as a email with with confirmation on July 10. involuntary. On July 20. I checked Lufthansa app and found that only flight that was shown was flight Toronto-Thunder Bay. After 3 hours of phoning I found that flight from Munich to Toronto wasn’t available for date that was given us in email. Only option was day earlier or later. Left us to take day earlier and we could not changed last flight( Toronto- Thunder Bay). We had to come on Aug 22. and stay in Toronto for 27 hours and than take a flight to Thunder Bay on Aug 23. We lost a day of our vacation, had to stay at hotel. Not good experience at all. We still don’t know whom to complain about that."

Positiv: "As previously stated hated having to go through security again"
Negativ: "Chocolate"

Negativ: "Delayed flight made me miss my connection and spend a night in Frankfurt. Take off time, bag didn’t come out as priority, waited over 25 minutes."

Positiv: "Everything except delay"
Negativ: "Nil"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Poor customer service, was booked off twice without being informed."

Negativ: "Asked for ONE piece of bread, and such a big company. Didn’t have ONE piece of bread to provide. Shame. But not surprised, considering the focus they had with onboard shopping, cut coat, and generate revenue very oriented."

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Positiv: "The food/drinks"
Negativ: "Delay"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "It was not immediately apparent that boarding was in a completely different terminal which was accessible by train, so this lack of info could have cost me arriving in good time as I thought I had sufficient time. I aldo found ground staff at the customer service desk very unsympathetic and unhelpful when I asked for assistance on grounds of ill health. They were quite condescending ."
Negativ: "Ground staff poor customer service"

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Freundliche Crew, auch schon am Boden"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "The people sitting beside me was very loud and they didn’t stop talking the whole time."

Negativ: "Internetverbindung war vergleichsweise langsam"

Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Positiv: "Friendly cabin crew"

Negativ: "never got to goddamn frankfurt"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Negativ: "Das Essen war ok."

Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."

Negativ: "schlechtes catering in business class. service ist absolut unpersönlich. hier stimmt preis Leistung überhaupt nicht"

Positiv: "Verspätet und dann trotzdem noch den ganzen hons Circle zuerst Kram durchziehen geht nicht"

Negativ: "Verspätung, relativ unruhiger Flug durch Turbulenzen"

Positiv: "Reibungsloser Ablauf, pünktliche Flugzeiten, guter Service"

Positiv: "Nettes Personal, Flieger wirkte sehr neu."
Negativ: "Sitze außergewöhnlich eng, Filmangebot zwar umfangreich aber fast nur aus Filmen bestehend, die keiner sehen will - außer vielleicht Freunde des koreanischen Kinos. Touchscreen nervend, weil er nicht zuverlässig auf Berührung reagiert, sondern macht, was er will. Es gibt einen USB-Anschluss, man kann damit aber nicht das Handy aufladen. Die Sitze hängen, wenn man sie verstellen will, die Armlehe am Gang lässt sich nicht hochklappen. Der Klapptisch ist wackelig und schief."

Positiv: "Boarding & Flug komplett im Zeitrahmen. Das Personal war locker und zu Späßen aufgelegt, vielleicht ein wenig übertrieben, Dennoch eine gute Betreuung in einem kaum besetzten Flugzeug."
Negativ: "keine Auffälligkeit..."

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Alles wie bekannt & erwartet, sehr gerne wieder :-)"

Positiv: "es gab einen kleinen Lebkuchen zum Empfang und man bekam ein Getränk nach Wahl"
Negativ: "sehr hohe Passagepreise (gegenüber Air Berlin)"

Positiv: "Service sehr gut für diesen kurzen Flug, sehr freundliches Personal, unerwartet gab es gratis Getränke und einen Snack, über Gateänderung würde ich informiert"

Positiv: "Pünktlicher Abflug, ruhiger Flug, freundliches Boardpersonal"

Positiv: "Das Personal und der Service waren super. Es blieben keine Wünsche offen. Das Essen auf der ersten Strecke FRAJED war sehr gut."
Negativ: "Das Essen von JED jach ADD war höchstens Economy Class-Niveau und wurde auch so serviert."

Positiv: "Pünktliche, routinierte Abwicklung. Freundliches Personal."
Negativ: "Lange Wartezeiten an der Gepäckausgabe"

Positiv: "Der Flug war leider verspätet, sonst lief alles gut ab."
Negativ: "-"

Positiv: "Deine Flüge waren pünktlicher als ich erwartet habe. Das Flugpersonal war sehr entgegenkommend. eJournal-Angebot ist einfach super. Ich habe nur die lobende Wörter."

Positiv: "Alles bestens"

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "Alles ging vglw. schnell..."
Negativ: "Lange Wartezeit auf das Gepäck, Zeitvorteil durch Flug war dahin..."

Positiv: "Seat was very comfortable. Crew was excellent"
Negativ: "The warm sandwich with the snack was just OK; rest of food was pretty good"

Positiv: "?"
Negativ: "No"

Positiv: "Row 3, loads of leg room, the filter coffee was excellent, just a really calm, well run flight"
Negativ: "Seat prices were expensive and should really be free as if you are a family of 4, this will add well over £50 to your flight costs."

Positiv: "Der Sitz war bequem, aber auch nur weil er extra $$$ gekostet hat ;-), das Licht war sehr lange gedämmt und nicht zu hell als die Crew arbeiten musste"

Negativ: "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."

Positiv: "Boarding and getting off the plane was fast"
Negativ: "Our luggage space was occupied with bags from passengers from other rows."

Negativ: "It was so late and we were not told anything!!!"

Positiv: "Punctual"
Negativ: "Seats"

Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"

Positiv: "Awful!!!!"

Positiv: "Irgendwann ist man dann auch zu Hause angekommen..."
Negativ: "Etwas mehr Pünktlichkeit wäre toll gewesen. Der Flug war knapp unter 3 Stunden verspätet. :("

Negativ: "No fue posible hacer el check-in con anticipación, me enviaron información sobre el vuelo el mismo día, mientras viajaba en otro vuelo previo por lo que no pude verlo a tiempo y, además, la información que enviaron estaba en alemán (ningún otro idioma!). Casi pierdo el vuelo por la mala información."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats."

Positiv: "Smooth experience, no problem."

Negativ: "Kostenfreie Getränke und ein kleiner Snack hätten dabei sein können. Ein Monitor mit Infos zu Flug und Mediale Unterhaltung währen gut gewesen."

Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Sitzabstand"

Negativ: "Kein Wasser mehr vorrätig."

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Positiv: "Seats were comfortable"
Negativ: "Change in gate was not anounce"

Negativ: "Flug war überbucht wurde fast gecancelt eine absolute Frechheit nie wieder Eurowings."

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Pünktlichkeit Priority boarding für Familien mit kleinen Kindern Platzangebot"

Negativ: "Flüge hatten Verspätung. 20 und 45 min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Positiv: "Alles gut"
Negativ: "Alles gut"

Positiv: "Die Crew war sehr nett."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung. Dann im Flieger die Ansage, dass man voraussichtlich noch 2,5 h auf das Startfenster warten müsse, weil nicht genügend Fluglotsen da sind. Zum Glück ging es dann nach 30 min doch los."

Positiv: "Crew was very friendly!"
Negativ: "The plane smelled terrible - almost like one of the toilets had backed up."

Negativ: "alles ok"

Positiv: "Very fast check in. No problems"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The crew was nice, seats were comfortable."
Negativ: "I didn’t appreciate the surprise of having to pay $50 Euros to bring my bike, which then required I leave the baggage drop off line, go to customer service to pay, return to the baggage line to pick up my bag and boarding pass, and then go to the special luggage handling line."

Negativ: "Kostenlose Verpflegung! oder wird Eurowings auch Billigairlines!?"

Positiv: "Ticketpreis, Mitglied der Lufthansa-Gruppe."
Negativ: "Hohe Mehrkosten für Aufgabegepäck sowie Sitzplatzreservierung mit mehr Beinfreiheit (bin 190cm groß und hätte im Normalsitz kaum sitzen können). Snacks kann man vergessen. Bei diesem Flug war kein Gratis-WIFI vorhanden; ist weniger ärgerlich wie beim Hinflug wo eines vorhanden war jedoch nicht funktioniert hat."

Negativ: "Das Gepäck stand in Berlin 45 Minuten vor dem Gepäckband, bis es mal aufs Band geladen wurde."

Positiv: "Gute Beinfreiheit; kostet aber bei einem Mittelstreckenflugzeug € 25 p.P./Richtung. Die Hälfte der Verspätung beim Abflug konnte bis zur Landung wieder eingeholt werden. Bordgepäck und 1 persönliches Handgepäck wurde kulant ohne Mehrkosten abgewickelt."
Negativ: "Verspätung wegen verspäteter technischer Vorbereitung??? groß angepriesenes WIFI hat trotz Urgenz nicht funktioniert (Aussage des Anwesenden Bordpersonal „habe bei Kollegen nachgefragt, muss gehen“; funktionierte bei mir und auch in den benachbarten Sitzreihen nicht. Große Werbung und nichts dahinter :D"

Negativ: "Beinfreiheit: Knie eingeklemmt"

Positiv: "Seats at the front are comfortable with space for the legs."
Negativ: "One drink within almost 4 hours flight is not enough."

Negativ: "Schlimmer Automaten Check In Zwang ( trotz online Check In). Funktioniert meistens ohnehin nicht, wie auch dieses mal. Stress für Kunden und Personal."

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Sauber"
Negativ: "Fast 90 Minuten Verspätung Service könnte etwas mehr auf Zack dein"

Positiv: "The flight was 20 mins faster, boarding was OK. The ladies on board were doing a good job"
Negativ: "Unfortunately the seal with extra legroom was comparable with a standard seat from other mid-distance airlines. The food & drink service was only from very limited quality. There was no entertainment on the seat, only with wi-fi oboard on your own handheld."

Positiv: "Boarded and departed gate on time. Efficient."
Negativ: "Not the friendliest."

Positiv: "Was on time"
Negativ: "The food was horrible junk. I can not imagine, how anybody can dare to offer this somebody to eat. Headphones were extra pay."

Positiv: "The price"
Negativ: "Assistants were rude and the flight was delayed and they didn’t provide a solution to my lost connection."

Positiv: "WiFi während dem Flug mit 10 min Gratis Internetzugang (Try Zugang) und online on-Board Mediathek. da vergeht der Flug gleich schneller. Boardservice bietet nicht nur die üblichen Standard Sandwiche, sondern ausgefallenes von Food Start-up Unternehmern. Ebenfalls gut: die Rückenlehne ist verstellbar und Sitze bequem mit guter Beinfreiheit"
Negativ: "Leider war der Flug verspätet und das Board Personal überfordert und lustlos. Damit dann auch nicht freundlich. Deutsch und englisch wurde bei den Durchsagen nur gebrochen gesprochen. Grundsätzlich finde ich internationales Personal super, aber es sollte dann bitte verständlich sein. Erst recht Durchsagen und Sicherheitshinweise. Leider haben die Passergiere versteckt die Augen verdreht und gelacht. Auch nicht in Ordnung!"

Positiv: "Friendly and attentive crew."
Negativ: "There wasn't enough seating at the gate, people (the elderly included) had to sit on the floor or stand for quite some time as boarding started well after the gate closing time printed on the boarding pass."

Negativ: "Jet was ancient and entertainment system was a joke"

Negativ: "Verspätung um 3,20Std,,,"

Positiv: "Ich habe winter schnellsten Flug. Dankeschön"

Negativ: "Free water would be nice!"

Negativ: "Online check in could be available immediately. I don't want to waste long time just for check in when I don't have luggages to pay. You could save time too many people."

Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "No inflight entertainment like we were supposed to have. No snacks, and 30 meal was small and terrible."

Positiv: "Airline was changed to wamos. No drinks provided. Crew did not offer water."

Negativ: "Tickets showed checked in luggage only on one way not when flying back. Felt like I was tricked into buying these tickets."

Positiv: "I like that they start with the back first to front."
Negativ: "The flight was delayed by 2 hours. NOBODY knew what was going on. Or anything. The communication with the ppl was horrible. Unorganized, poor custom service."

Negativ: "Uninterested clue. Poor communication regarding delay. NEVER AGAIN."

Positiv: "I slept"
Negativ: "They just opened the gates and ran away and let people board. It was CHAOS"

Negativ: "$100 for 1st bag? Outrageous."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Would never recommend to anyone. They do not even serve orange juice to you without payment. Had to pay for headphones to watch movies. Staff was very unpleasant and unwelcoming. There is no food unless u request. Snacks are all sold out. Horrible airlines Never again will fly with this airlines"

Positiv: "Flight attendants were friendly and had good appearance."
Negativ: "Food was terrible. Seats were uncomfortable"

Negativ: "25 Minuten Verspätung..."

Negativ: "Flug war 2,5h zu spät, daraufhin habe ich an Weihnachten 2 Züge verpasst und war erst spät nachts bei meiner Familie"

Positiv: "Der Flug war einwandfrei ohne größere Verzögerung."
Negativ: "Berlin Schönefeld Flughafen ist ziemlich in die Jahre gekommen"

Positiv: "Ich habe eigentlich keine Ansprüche für so einen kurzen Flug und somit alles okay, bequeme Sitze!"
Negativ: "Nichts spezielles zu bemängeln. War alles in Ordnung"

Positiv: "Sehr bequemes Flugzeug (Dreamliner) mit moderner Unterhaltungsanlage. Gute Auswahl an filmen."
Negativ: "Zu wenig gratis Wasser wurde verteilt. Mahlzeiten überteuert aber dafür das Ticket günstig"

Positiv: "Arrival and departure close to on schedule. Flight crew somewhat helpful during the boarding process finding space for carry on luggage."
Negativ: "Economy tickets don't get offered a glass of water the entire trip!! Completely ignored by flight attendants during flight."

Negativ: "15/9/2018 Amsterdam - NYC 1. Baggage check only opened two hours before departure so it was an hour wait to check a bag 2. Flight left 80 minutes late 3. Flight sat on tarmac at JFK for 50 minutes waiting for a gate because we arrived late"

Positiv: "Alles reibungslos abgelaufen von Anfang bis Ende wie man sich es vorstellt"

Positiv: "nichts besonderes Gratis Internet (langsam)"
Negativ: "Die Gepäckregelung. Wir hatten 6 x 20 kg, aber jeder Koffer musste unter 20 kg sein. D.h. wir durften nicht 6 Stück mit insgesamt 120 kg mitnehmen. Das ist sehr lästig, so umzupacken."

Positiv: "Hätte man nicht noch ein Gepäckstück im bereits fertig belandenen Flugzeug wieder rausfischen müssen, wäre alles bestens gewesen. Einchecken, Gepäckaufgabe schnell und problemlos in Oslo am Automaten, rechtzeitiges Boarding, Service wie bei einer Low-Cost-Airline zu erwarten. Sitzabstände gut."

Positiv: "The travel as such was taken care of very well."
Negativ: "Berlin Schönefeld is not a professional level airport. The appearance is sloppy, temporary. The service there slow, unresponsive and apathetic."

Positiv: "Elegantes Boarding wie immer. Personal sehr zuvorkommend"
Negativ: "Leider verspätet, wifi ging nicht und wir landeten am internationalen Terminal. Unnötig."

Positiv: "Flug war pünktlich, Boden- und Kabinenpersonal vorbildlich"
Negativ: "Fast Track funktionierte erst nicht, aber Personal war freundlich und ich musste nicht mit 200 Urlaubern durch den Scanner"

Negativ: "I PAID for food and never got my food. I booked my ticket in February and sat at the end of the plane near the bathroom and those were not the tickets I selected. My wife wanted water and a blanket and they charged us for both and never gave her either one. The worst flight ever. I will now reconsider using this airline"

Positiv: "No line at all at check in. Decent leg room for a 6'1" guy like me. Meal tasted good!"

Positiv: "New and modern plane"
Negativ: "There want an option on Kayak to preorder my meal for this 10 hour flight"

Positiv: "Excellent value flight to Seattle. Very helpful at check in. Brilliant plane."
Negativ: "We choose not to pre-book seats or order meals as we felt both were expensive options."

Positiv: "Fact that I eventually made it home a day later"
Negativ: "The airline company and if I can avoid it in the future, I will not take this airline again!"

Positiv: "The price of the tickets was very good Aircraft looks new and fresh Movies on the plain was great"
Negativ: "*Norwegian air charged 15 dollars per kilo extra for my bag that was heavy in my case it was 5 kilos so the total was 75 dollars. *The staff at the airport was not friendly at all, my daughter and I got the feeling that they (Check in staff) were looking to find ways to apply extra charges. *NYC Airports have some of the ugliest airports in the world, since I travel a lot I wish money would be invested on the airport to make a great first impression on travelers to NYC and the USA."

Positiv: "Nice new planes"
Negativ: "The food wasn’t great"

Positiv: "Nice newer plane comfortable ride. Great staff on the plane."
Negativ: "Flew Norwegian air on two consecutive flights. Both were late arrivals."

Positiv: "Nice big plane."
Negativ: "No WIFI, no water for free for an 8 hour flight and limited entertainment. Come on its 2018 get it together. Jet Blue and emirates are my top favorite."

Positiv: "Free entertainment on a long flight made up for other shortcomings."
Negativ: "Zero complimentary services included with ticket as provided on other airlines I have flown with. Not even water. The flight attendants didn’t even acknowledge the passengers who did not pay for meals. Not once was I asked if I needed anything, not even a menu. Something I appreciate with other airlines. Another problem for me was the temperature in the plane. I was freezing and could not get warm. The airline required that I check my bags (the same bags I carry on with other airlines) so I could not access other layers. It was nice to see on my way out of the plane that all the first class passengers had blankets provide while everyoneone else was freezing. Thanks for even offering, Norwegian air."

Positiv: "Boeing 787 Dreamliner was a dream. Air system, LED lights and adjustable window features made travel less taxing, more relaxing and actually a bit refreshing! Flight attendants, relieved of strain of having to serve EVERY seat were accessible and ready to help."
Negativ: "n/aA"

Negativ: "Overcharged on luggage because I had 10.5 kg of carryon luggage instead of 10kg. The flight was virtually empty and so much space and still can’t understand why I had to pay usd 130 for 0.5kg over the 10kg. Felt exploited and cheated"

Positiv: "Price was competitive. Nonstop from Oakland to Gatwick was great."
Negativ: "No Wi-Fi on 787. If they had Wi-Fi, my review would have been excellent, but lack of Wi-Fi makes the flight 10 times longer."

Positiv: "Great value. Premium seats great legroom."
Negativ: "Movie selection poor. Food so so."

Positiv: "The friendly crew."
Negativ: "My flight was canceled for no reason. I am currently stuck in Oslo for the next 4 hours waiting to go to Berlin."

Positiv: "Nothing memorable about the flight (which is a good thing!)"
Negativ: "It was late taking off and late landing, but we had nothing that was time critical so that was okay for us."

Negativ: "Delayed by over 3 hours."

Negativ: "There was no option to choose a meal when booking through you. We weren't aware that we would have to do this somehow so we went the 10 hour flight without food. They were sold out of anything decent on the SNACK BAR menu."

Positiv: "There was enough footroom that I could straighten my legs in coach. Most comfotable overseas flight I have ever had. Great selection of movies."
Negativ: "LAX going through rennovations. Had to take the bus to the airplane. They tried to cram too many people on one bus and had to offload some because they couldnt shut the doors. No free plain water offered on the flight. Had to buy all beverages."

Positiv: "The Boeing Dreamliner"

Positiv: "Everything went smoothly and well…"
Negativ: "Everything went smoothly and well…Until I had to wait 45 minutes for my bag to show up on the conveyor belt in the baggage."

Positiv: "Just all in all, a really decent flight. The airplane was clean and tidy, staff were polite and I was really impressed with the free wifi. The flight was comfortable and I was able to get a little power nap in before we landed!"

Positiv: "Even though we were in the economy section we had a wonderful experience. Two good meals were served and there were plenty of options on the in flight entertainment system. All the flight attendants were very nice and attentive. I would definitely recommend Norwegian."

Positiv: "Preis-Leistung ist vollkommen in Ordnung. Aber das weiß man ja vorher."
Negativ: "Wir hatten knapp 2 Stunden Verspätung, weil der Pilot sich verspätet hat."

Positiv: "The staff handled everything really well. Continuously being updated to the delay reasons."
Negativ: "Being stuck on a plane on the tarmac for 2+ hours, before being moved to a corridor, and then a bus, and then boarding a new plane. No information about delay compensation or refunds being given. No provisions for providing food or drinks for the toddlers/babies/children that had been kept on the plane for a couple of hours."

Positiv: "That we got home"
Negativ: "It was 2 hours late which meant we missed our train and got home 4 hours late"

Positiv: "Uhr zeit"

Negativ: "Don’t charge everyone on the flight €60 without warning."

Positiv: "I landed alive"
Negativ: "No information about the gate until you have tk run across the airport to board"

Negativ: "Beide Male um mehr als 30min zu spät"

Positiv: "Crew were lovely and happy and kept us abreast of the problems that caused a delay in departure."

Positiv: "Receiving updates about delays"
Negativ: "The flight could have left on time"

Negativ: "Free refreshments"

Positiv: "Crew was very professional"
Negativ: "2:25 h departure delay no informations at the airport, not even the ground crew has had any informations, no information was given through the airport loudspeakers until the departing time was overdue.afterwards again... no information updates. Everyone was puzzled. some users of the easyjet app had informations through their app, but only 50% of the app users got a notification. Moreover the delay of flight was 30 min on top of the time, mentioned in the notification"

Negativ: "It could have been on time"

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Border control at EDI. Lanes too long"

Positiv: "The crew were great and for the price reasonable value"
Negativ: "As it is a budget flight you get what you pay for. The seats are never that comfortable for the whole journey."

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Verspätung fast 1stunde"

Negativ: "Late. Boaring hectic."

Positiv: "Super schneller Flug alles gut gegangen"

Positiv: "Alles hat hat gut geklappt."

Positiv: "Hatten uns sehr verspätet, da bei den Kontrollen sehr voll war. Es wurde auf uns gewartet und haben es zu dem Flug doch noch geschafft. Vielen Fank nochmal dafür."

Positiv: "Mehrsprachiges Personal, Abläufe sehr optimiert und kurz"
Negativ: "Speedy Boarding nicht eindeutig gekennzeichnet und funktioniert nicht"

Positiv: "Speedy Boarding unkompliziert und schnell und kann ich nur empfehlen"
Negativ: "40 Minuten in der Maschine verweilen zu müssen ohne zu wissen weshalb.... Finde wenn ich schon Speedy Boarding buche, sollte der Weg mit dem Bus zum Flugzeug genau so schnell gehen wie beim Boarding"

Positiv: "Staff were friendly."
Negativ: "My flight was delayed which meant I was over an hour late for my connecting travel. Delay kept increasing as I was waiting at Luton airport."

Positiv: "Pilot got us there in less than an hour after a three hour delay"
Negativ: "Three hour delay with no explanation until we were actually on the flight. Only a £3 refreshment voucher. Couldn't hear cabin crew and they rushed through the food service. Looked like they didn't want to be there."

Positiv: "Sehr aufmerksames und zuvorkommendes Personal!"
Negativ: "Etwas wenig Platz (schmale Sitze, wenig Beinfreiheit. Damit kann ich für den Preis aber leben. Das Personal und die perfekte Abwicklung machen es wett!"

Positiv: "The crews were friendly and service was great. keep up Easy Jet."

Positiv: "Rasche abfertigung"
Negativ: "Sitz bei notausgang war im online check in nicht ersichtlich!"

Positiv: "Das easyjet weder snacks noch getraenke kostenfrei anbietet ist nun mal so. aber die crew ist mega freundlich und lustig. 10min verspaetet abgeflogen ist auch noch voll ok"

Positiv: "Not much"
Negativ: "Somebody’s elbow in my ribs again"

Negativ: "Durchsagen der Crew zu 80% unverständlich."

Positiv: "The colors?"
Negativ: "easyJet used to be such a bold and new company. Now it feels like cattle herding."

Negativ: "Delay at departure one hour, long queues in Luton at passport control"

Positiv: "Staff were helpful and friendly"
Negativ: "Flight was delayed over an hour and ended up parked so far from terminal, not the best for a late flight. The new smal airbus was cramped legroom wise, I had hoped for an improvement over 737"

Negativ: "Flug hatte eine Stunde Verspätung. Gepäckaufgabe am Schalter kostete 40 Pfund. Sehr wenig Beinfreiheit."

Positiv: "Flug hatte Verspätung"

Positiv: "Der Flug war genauso gut wie ein 'regulärer' (= teurer) Linienflug mit einer renomierten Airline(tochter)."
Negativ: "Das Boarding, insbesondere dessen Ablauf, könnte verbessert werden, Gepäckstücke, die offensichtlich zu groß für Handgepäck sind, sollten auch nicht erst in die Kabine kommen."

Positiv: "No complaints about flight"

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen"
Negativ: "Das Einchecken, resp. das Boarding."

Positiv: "Sehr gut"

Positiv: "Das Personal war sehr nett"

Positiv: "Nice plane"

Negativ: "Extra cost for hold luggage"

Negativ: "overcharged for handbaggage which as allowed, air conditioning broken, and delayed over 2 hours"

Negativ: "Easyjet just takes no legroom to the next level. I guess you get what you pay for."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything. Ends up costing me ½ day of work around £500"

Positiv: "Das Flugpersonal war aufmerksam. Der Flug startete verspätet."
Negativ: "Essen nur gegen Bezahlung. Sitze sehr eng. Bordunterhaltung nicht vorhanden."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr höflich."
Negativ: "Essen muss bezahlt werden. Bordunterhaltung war nicht vorhanden. Sitze waren sehr eng."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr höflich."
Negativ: "Sitze waren sehr eng."

Negativ: "Flight 1.5 hour delay"

Positiv: "Sehr freundliche Mitarbeiter"
Negativ: "2 stunden flugverspaetung :("

Negativ: "Das App von Easyjet sandte mir eine Message, dass der Flug EZY8955 London Gatwick Wien am 22. Mai 30 Minuten Verspätung hätte. Er war aber pünktlich. Als wir 3 Personen zum Gate kamen (20 Minuten vor ursprüngl. Abflug) lies man uns nicht mehr an Bord. Ich musste Ersatztickets um insg. 700 Pfund kaufen, um nach Wien retour zu kommen, Nach Auskunft von Easyjet wird mir davon nichts ersetzt. Der Easyjet-Kontaktmann am Flughafen Gatwick meinte aber, ich erhalte 90 Pfund pro Ticket retour. Alles sehr, sehr enttäuschend!"

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"

Positiv: "Efficient. On time."
Negativ: "Water, courtesy of the airline. More space, of course."

Negativ: "WIFI announcement which did not exist"

Positiv: "Quick boarding, friendly staff. We took off on time and arrived before scheduled time. Good value for money!"
Negativ: "Would be good if seats could be leaned back a bit."

Positiv: "Nothing on the ground. Prior to boarding there was chaos among the crew members and the public. The flight was as usual with Vueling delayed; for technical reasons. However no one knew what was happening. No crew member gave a simple explanation of what was happening. Order was not maintsined"
Negativ: "Everything, like simply explaining to the long waiting passengers what was going on. But Vueling is 90 pc late. They treat passengers as if they could not care less because they are working unhappily We can simply compare with other airlines. Vueling gets first price as worse airline I know."

Negativ: "A mechanical malfuntion caused our takeoff to be over 2 3/4 hours late. I had a scheduled 4 hour layover which wasn't enough and missed my USA connection. Had to pay another $2500 x 2 for return flight to make a wedding Same happened on arrival. 2hr delay Going back in 2 weeks. Trying Europa Air"

Negativ: "Air conditioning at the gate"

Positiv: "The crew tried well enough"
Negativ: "The main course"

Positiv: "Quick flight - friendly staff"

Positiv: "No comment"
Negativ: "No coment"

Positiv: "Very friendly staff"
Negativ: "Food selection was not available"

Positiv: "The crew was amazing. They makes sure that we will be comfortable with a baby"

Negativ: "The USB chargers in my seat didn’t work, the coffee machine wasn’t working & boarding was a shambles. Took forever"

Negativ: "food"

Positiv: "The crew was fast, but grumpy."
Negativ: "Vueling delays flights."

Positiv: "Assigned exit seats to us"
Negativ: "Rude staff, grabbed my shoulder to ask a question instead of just asking verbally, not allowing us to bring carry on bag, etc."

Negativ: "Flug war verspätet"

Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"

Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."

Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."

Negativ: "They told us we didn’t have seats and that we’d have to go on standby. All staff were giggling and not very helpful. In the end we managed to get on the flight which seemed to have at least 4 extra empty seats. Poor customer services and communication to us of whether we would get the flight or not and what to do if not."

Negativ: "Never made the flight bc the 1st leg of the trip was delayed. What a waste of time and money"

Positiv: "The flight space"
Negativ: "No entertainment which make the trip so boring"

Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."

Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."

Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."

Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"

Negativ: "Delayed again and again"

Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"

Positiv: "Well organized boarding."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet, es war alles (boarding, etc.) gut geregelt."
Negativ: "Getränke und Essen kann man nur gegen Bezahlung erhalten (wir wurden darüber noch davor informiert), aber das auch Wasser nicht kostenlos angeboten wird finde ich seltsam, insb. wenn es zu unerwarteter Verlängerung des Flugs kommt (in unserem Fall statt 2 sollten wir 3 Std. wegen massives Flight Traffics von Barcelona nach Wien fliegen) und trotzdem haben wir kein Wasser erhalten. Ist überhaupt nicht in Ordnung!!!"

Positiv: "Flug hatte fast 7 Stunden Verspätung. Keine Verpflegung in dieser Zeit. Erst nach dem Start DURFTEN wir der Airline Geld in die Kasse spülen und ihr ESsen und Getränke abkaufen!!!"

Negativ: "Flug ist leider unpünktlich gestartet."

Positiv: "Flug war 4 Std verspätet."
Negativ: "Es war nur sehr wenig Essen an Bord, dass man kaufen konnte. Sitze unbequem."

Positiv: "Pünktlich gestartet etwas zu essen auf Zahlung ( heute üblich) etwas veraltetet sitze. Flugpersonal sehr freundlich"
Negativ: "Mein Koffer ist komplett demoliert worden habe es gemeldet nun bin ich gespannt ob es erstattet wird!!!"

Negativ: "Had trouble with tickets everywhere and I have no luggage now"

Positiv: "Boarding was efficient"
Negativ: "Flights usually delayed Cabin crew are rude specially Lucia who was on the Vueling 08:55 flight from Bilbao to Barcelona on 21/04/2018"

Positiv: "crew excellent and after much discussion they performed miracles"
Negativ: "wife is disabled,told she had aisle seat,staff on board had to shift her 3 times,we were booked in together but sat apart on both trips,full marks to the cabin crew who really did a great job of moving people around but we had no help from last minute.com and less from the airline when we phoned in regard to my wifes mobility scooter.sorry its back to Easy jet."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam, das einzige was fehlte, war die Durchsage auf Deutsch."
Negativ: "Durchsagen auf Detusch fehlten, da Englisch nicht so deutlich war und Spanisch verstehen wir nicht."

Negativ: "Very little legroom"

Negativ: "The flight was delayed by an hour but that was not Vueling’s fault. Despite the delay the staff did all they could to notify passengers and leave as soon as possible."

Positiv: "Unser Flug ist ganz pünktlich gestartet und somit auch pünktlich gelandet"
Negativ: "Es gibt nichts auszusetzen. Sehr freundlich."

Positiv: "The staff were nice, and we landed which is always a bonus"
Negativ: "Almost missed the last aerobus because of the long delays. Long waits with boarding."

Negativ: "Boarding was horrendous"

Positiv: "From check in to exiting the place, flying with Veuling was a great and very easy experience. We liked that there was more leg and seat space than on most planes and the in-flight magazine is top notch."

Positiv: "Everything perfect"
Negativ: "Boarding via bus. I purchased priority ticket for priority boarding but in end priority was only from checkin to bus. Fortunately there were not so many passengers. it should be indicated in the flight information whether boarding is via bus or bridge."

Positiv: "Cheap, clean, great on board crew. I arrived early for my flight and was able to change my flight to an earlier one cheaply, quickly and hassle free. Excellent customer service."
Negativ: "Shocking check in. Only 2 desks open queued for 45 mins just to check in. Despite arriving in plenty of time. This was a Saturday lunchtime and the queue quickly built up and despite several members of staff being around no further desks were opened up until the queue became huge."

Positiv: "Selbst wasser kostet geld"

Positiv: "Flugpersonal freundlich, aber noch nicht mal einen sdchluck wasser gibts gratis."

Mehr zu Lufthansa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Edinburgh fliegen

Fluggesellschaften, die nach Edinburgh fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Edinburgh in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Edinburgh bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Edinburgh nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Edinburgh

Buche günstige Tickets nach Edinburgh

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

12.06.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:45 Std.
HAM - EDI
19.06.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:40 Std.
EDI - HAM
28.09.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
30.09.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
06.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:45 Std.
HAM - EDI
15.07.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:40 Std.
EDI - HAM
06.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
13.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
06.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
15.07.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
03.07.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
13.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
03.07.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
15.07.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
25.09.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
30.09.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
19.06.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:45 Std.
HAM - EDI
22.06.
Di.
1 Stopp
Ryanair
10:55 Std.
EDI - HAM
07.10.
Do.
Nonstop
Ryanair
2:15 Std.
BER - EDI
10.10.
So.
Nonstop
Ryanair
2:05 Std.
EDI - BER
06.07.
Di.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
10.07.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
EDI - NRN
18.08.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:15 Std.
BER - EDI
23.08.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:05 Std.
EDI - BER
13.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:40 Std.
BER - EDI
27.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:30 Std.
EDI - BER
05.07.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:40 Std.
HAM - EDI
10.08.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:40 Std.
EDI - HAM
06.11.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
MUC - EDI
20.11.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:15 Std.
EDI - MUC
12.06.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:45 Std.
HAM - EDI
13.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:40 Std.
EDI - HAM
30.09.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:50 Std.
DUS - EDI
04.10.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:50 Std.
EDI - DUS
29.10.
Fr.
1 Stopp
KLM
11:20 Std.
DUS - EDI
01.11.
Mo.
1 Stopp
KLM
11:55 Std.
EDI - DUS
04.07.
So.
1 Stopp
Brussels Airlines
6:00 Std.
MUC - EDI
16.07.
Fr.
1 Stopp
Brussels Airlines
4:25 Std.
EDI - MUC
13.06.
So.
1 Stopp
Lufthansa
4:50 Std.
NUE - EDI
25.06.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
8:50 Std.
EDI - NUE
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

12.06.
Sa.
Nonstop
Ryanair
1:45 Std.
HAM - EDI
01.07.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:35 Std.
NRN - EDI
08.07.
Do.
Nonstop
Ryanair
1:45 Std.
HAM - EDI
21.06.
Mo.
1 Stopp
Ryanair
12:55 Std.
BER - EDI
06.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
6:20 Std.
CGN - EDI
27.05.
Do.
1 Stopp
Ryanair
6:55 Std.
NRN - EDI
11.06.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
23:50 Std.
FRA - EDI
03.06.
Do.
1 Stopp
Ryanair
11:10 Std.
FRA - EDI
15.06.
Di.
1 Stopp
Ryanair
12:05 Std.
FRA - EDI
10.06.
Do.
1 Stopp
Ryanair
156:40 Std.
FRA - EDI
01.07.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:20 Std.
CGN - EDI
02.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
22:20 Std.
BER - EDI
05.07.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:40 Std.
HAM - EDI
01.07.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:50 Std.
CGN - EDI
24.06.
Do.
1 Stopp
Vueling
24:55 Std.
STR - EDI
07.11.
So.
1 Stopp
easyJet
24:50 Std.
STR - EDI
07.11.
So.
Nonstop
Lufthansa
2:00 Std.
FRA - EDI
22.08.
So.
1 Stopp
Norwegian
4:50 Std.
MUC - EDI
05.10.
Di.
1 Stopp
British Airways
5:25 Std.
DUS - EDI
30.09.
Do.
1 Stopp
KLM
11:20 Std.
DUS - EDI
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

20.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
5:35 Std.
STN - EDI
27.06.
So.
1 Stopp
Ryanair
5:50 Std.
EDI - STN
26.09.
So.
Nonstop
easyJet
1:10 Std.
BRS - EDI
02.10.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:15 Std.
EDI - BRS
29.06.
Di.
Nonstop
easyJet
1:15 Std.
BRS - EDI
06.07.
Di.
Nonstop
easyJet
1:15 Std.
EDI - BRS
09.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:15 Std.
BHX - EDI
17.08.
Di.
Nonstop
easyJet
1:15 Std.
EDI - BHX
10.06.
Do.
Nonstop
easyJet
1:20 Std.
LTN - EDI
14.06.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:20 Std.
EDI - LTN

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First