Finde günstige Flüge nach Medellín José María Córdova

MDE

Finde günstige Flüge nach Medellín José María Córdova ab 275 €

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Medellín José María Córdova. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Medellín José María Córdova
Di. 07.12.
Di. 14.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Medellín José María Córdova Flüge

Nebensaison

März

Hochsaison

Dezember

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

708 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

485 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

273 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 17%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Die beste Zeit, um Flüge nach Medellín zu buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Medellín José María Córdova zu finden

  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Medellín José María Córdova? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Medellín José María Córdova für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 335 € Hinflug - 426 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 883 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 1.050 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Medellín José María Córdova ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Medellín José María Córdova an.

FAQ - Flugbuchungen nach Medellín José María Córdova

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Medellín José María Córdova?

Wie weit ist der Flughafen Medellín José María Córdova vom Stadtzentrum von Medellín entfernt?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Medellín José María Córdova?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Medellín José María Córdova zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Medellín José María Córdova?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Medellín José María Córdova beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Medellín José María Córdova

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Turkish Airlines
Ergebnis aus 23.406 Bewertungen
7,8
Boarding
7,8
Komfort
8,2
Crew
8,0
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

"Beste Airlines"

"Unterhaltung könnte besser sein"

"Super Verflegung / Service. Mit top internationalen Kinofilmen/Musik zum sehen oder hören während des Fluges individuell für jeden einzelnen Fluggast. 30 kg Gepäck bei jedem Flug inclusive. Sehr gute Preis Leistung."

"Alles gut"

Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"

Positiv: "After we missed our flight, we were provided with terrible customer service."
Negativ: "We were told to go to the wrong gate. After we missed our flight, we were charged 880 USD to book for the identical flight the following day. We were taken around in circles inside the airport. Absolutely unacceptable. Would not recommend."

Positiv: "No issues"
Negativ: "Everything is good"

Positiv: "it is a nice program it's wonderful for flying out good price on for totally is excellent website"

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Positiv: "Food was good and the crew members were very friendly."
Negativ: "The entertainment system for the full plane was not working. WiFi was not working. I was not too concerned about the WiFi, but for people traveling with children, no TV was difficult."

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Positiv: "Reasonable price, new aircraft, friendly flight crew, good food. Good movie selection, on time departure and arrival,"

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Negativ: "A little late boarding although it was quick. They were out of food options when they came our last row of the section seats"

Negativ: "The airport in Turkey had no a/c it was sweltering and packed. It smelled to high hell. Boarding was crazy with people shoving and pushing and cutting each other to get throug"

Positiv: "Food was quite good for an airline."
Negativ: "The cabin was hot, couldn't sleep, no air vents."

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "On the plus side, the food, service, entertainment, and comfort on Turkish are the best of any Economy class overseas flights. For that reason, they are my top pick."
Negativ: "I can't understand why I was booked with an impossibly tight connection. It's a huge airport, with multiple security checkpoints with long lines. I had an hour between flights, and the first flight landed just five minutes late. The gate for the second flight had already closed by the time I cleared the first security checkpoint. It would have been completely impossible to make it to the gate on time. Turkish put me up in a hotel, etc., for the night, and there were dozens of people in similar situations. But the airline shouldn't offer connections that are totally impossible."

Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."

Negativ: "Leider war kein mobiler Boarding Pass möglich."

Positiv: "Beautiful and clean plane. Great service. Excellent seats that become beds with sheets and full pillows and warm covers. The food selection is great and tasty."
Negativ: "Nothing to complain about"

Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"

Positiv: "Superrrrrr"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Positiv: "Its was sooo goood, thanks"

Positiv: "The food is ok as is the entertainment on board."
Negativ: "The crew could be nicer and more responsive"

Positiv: "Not bad"
Negativ: "Okay"

Positiv: "Turkish A/L always professional and efficient."
Negativ: "Unmanaged two-year olds crying throughout the 10-hour flight. Will avoid IST going forward as well. Chaotic airport with little or no management present. Had to wait through SIX separate lines for a simple flight transfer. Had the body scans TWICE. Ridiculous. Nearly missed my 10-hour flight to Chicago."

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Positiv: "The in-flight entertainment was great."
Negativ: "There was no USB ports to keep a phone charged. There was no power outlets between seats to keep a phone charged."

Positiv: "Boarding on time. Decent food. Relatively clean aircraft"
Negativ: "The staff was not great. An issue with a first class customers made them move around economy customers like they ' really not even people but utilities, all that for that one person. If they would have informed and talked with the other customers that would have been fine but being treated like a piece of furniture isn't nice. Plus, continuous strikes in Belgium see a joke, check-in luggages delayed for plenty of airlines. This country doesn't even know what strike mean anymore being so often..."

Positiv: "Flottes Boarding, gutes Essen, gute Auswahl an Getränken"
Negativ: "Sitz 1D hat keine Staumöglichkeit oberhalb des Sitzes, man muss weiter weg verstauen"

Positiv: "Sehr gute Auswahl an Speisen und Getränken, komfortabler Sitz 1E"
Negativ: "Keine Brücke ins Flugzeug, mussten etwa 20 Minuten im kalten Bus warten, bis wir an Bord gehen konnten."

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

"Zunächst wird bei der Lufthansa eine gegenderte Drohung ausgesprochen, nämlich, wenn die Gäste die Maske abnehmen sollten und sich den Anweisungen der Crew widersetzen sollten, würden die polizeilichen Organe am Bestimmungsort informiert. Das bringt schon mal "gute Laune" in die trotz 9 Mrd. Steuerzahlerstütze unveränderte Kabine. Die sieht dann auch so aus, als ob sie seit der letzten Stilllegung wegen Corona aus Kostengründen nicht mehr gereinigt wurde. Die Businessclass ist ohnehin eine Zumutung, nämlich die gleiche Bestuhlung, wie in Economy, nur mit einem leeren Sitzplatz dazwischen. Lufthansa sollte sich einmal ein Beispiel an Turkish Airlines nehmen, die die Zeit des Lockdowns genutzt hat, um für die Gäste ein Upgrade in Ausstattung und Verpflegung zu organisieren, die ihresgleichen sucht, aber bei der Lufthansa sicher nicht findet."

"Verspätung ca. 1 Stunde"

"Lufthansa‘s Crew was exceptionally polite, helpful, quietly serving food and performing tasks placed on them. I appreciate their professional attitude . I loved getting a pillow and a blanket, which had at other airlines been a problem. Food was served quickly, as well as drinks. Thank you for all the work you do!"

Positiv: "preiswert"
Negativ: "unkkomfortable C Class"

Positiv: "Desinfektionstuch an Board erhalten."
Negativ: "Freundlichkeit einzelner Crew-Mitgliwder."

Negativ: "It was full, Ben if Lufthansa said on their website that they keep physical distance for passangers! Liars!"

Positiv: "Nette Crew, bequemer Sitz. Leckeres Sandwich"
Negativ: "WLAN dürfte doch auch gratis möglich sein ;-)"

Negativ: "Die Sitze der Business-Class im LH A340 sind einfach nur unbequem. Das können andere Airlines besser."

Positiv: "Ruhiger Flug - in time"
Negativ: "Zu früh :-)"

Positiv: "The crew was fun, informed, and very helpful."
Negativ: "The seat, the entertainment, the headphone jack, the food."

Positiv: "Everything went as expected, very smooth"
Negativ: "Lower fare !!"

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Saukalt an Board. Erst nach fast der Hälfte des Fluges ist es gelungen, die Temperatur so einzustellen, dass es angenehm war. Das Gepäck ist mal wieder nicht mitgekommen. Lufthansa wird immer nachlässiger..."

Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"

Negativ: "Statt Streichung des letzten Fluges am Freitagabend eine Durchführung des selbigen"

Positiv: "Pilotin war eine Katastrophe. Flug ungleichmäßig und die Landung total schlecht. Das. hintere Teil ist aufgeschlagen."
Negativ: "Landung und Flug"

Positiv: "Our flight from Hamburg to Munich arrived late. Lufthansa met about 10 of us at our arrival gate, took us through a side channel Passport Control and then mini-bused us to our gate. We arrived at the gate 15 minutes after scheduled departure but our plane was there. Very considerate."

Negativ: "Schlechtestes Bordessen seit Jahren. Alles vollkommen geschmacklos. Chicken Curry richtig schlecht, wie es gut geht zeigt United. Ein vertrocknetes Brötchen als Beilage dass eigentlich niemandem mehr angeboten werden kann."

Positiv: "Comfort crew"
Negativ: "The flight was delayedgoo"

Positiv: "Being on time"
Negativ: "1. Airport (Frankfurt) 2. Service crew (Lufthansa) 3. Functional entertainment (device nonfunctional on the 9 hours trip)"

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "Getränkeauswahl sehr klein"

Positiv: "Checkin, besonders am Flughafen München mit eigenem Außenterminal für die Business Class."
Negativ: "Das Essen auf dem Flug war eine Zumutung. Stewardessen, die einen dauernd anstoßen auf dem Gang sind auch nicht unbedingt das, was sein muss."

Negativ: "Flug war 4 Stunden verspätet"

Positiv: "Yes, seat good."
Negativ: "There were delays and not good food. No veggie option."

Positiv: "Sehr freundliche und zuvorkommende Crew"
Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Hamburg to Frankfurt flight delayed did not flight to losnageles rerouted me to Toronto 8 hours extra awe full"

Positiv: "Noch nie so ein chaotisches Boarding in MUC gehabt. Vier Gate Agents und trotzdem"

Positiv: "Boarding ist schnell erfolgt"
Negativ: "- Der Flug war 20min zu spät - Als Verpflegung gab es nur ein crosaint aus der Tüte - der Sitz war so durch gesessen das ich ein Metallgestell im Rücken hatte - Das Flugzeug war schon vom älteren Semester"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Verspätung, schlechte Abfertigung."

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "Above expectation"

Negativ: "Delayed."

Negativ: "Alles o.K"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Negativ: "Shortness of the staff at the counter when checking in. We couldn’t preprint our boarding passes and the staff was inconsiderate when we tried to explain why"

Positiv: "Es erübrigt sich jeder Kommentar"

Negativ: "Der Flug ist nicht pünktlich gestartet. Informationen kamen sehr spät. Bis zum Zeitpunkt des eigentlichen Boardings war der Flugstatus pünktlich. Aus nicht ersichtlichen Gründen wurden bereits zuvor Flüge von LH und EW nach MUC annulliert. Erst gegen 21 Uhr erfolgte die Snkündigung dass 21:45 die neue Abflugszeit wäre. Gestartet ist die Maschiene dann um 22:05 Uhr. Die Kommunikation war sehr schlecht, das Bodenpersonal schloss bis zuletzt keine Annulierung aus."

Positiv: "I liked size of the lavatory ,food"
Negativ: "I didn’t like selection of movies and seat wasn’t that comfortable"

Positiv: "Entertainment"
Negativ: "Flight Hamburg to Frankfurt: our children were sitting separately"

Positiv: "Personal war okay aber Flug verspätet"
Negativ: "Essen war ein abgepacktes Salami Brot"

Positiv: "Big airplane:)"
Negativ: "I like Lufthansa but but I was on standby this is stressful this I don’t like. Over book I’m sorry but service awesome"

Negativ: "Sehr unaufmerksames Personal. Essen wurde vergessen, Amenity Kit fehlte"

Positiv: "Pünktlich, sauber, gutes Essen und Entertainment-Programm, und das Personal freundlich wie immer."

Positiv: "Even for such a short flight you still get a small snack and drink."

Positiv: "This flight is usually fully booked but there happened to be an empty seat next to mine which was much appreciated"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Es gab zwar eine kleine Verspätung aber diese und deren Ursache wurden am Gate angesagt. Nettes und effizient arbeitendes Bordpersonal und freundlich vorgetragene Begrüßung, Ansagen und Verabschiedung. Flug war ruhig und entspannt. Gerne wieder!"

Positiv: "Bag drop in Hamburg for flight to Frankfurt and then connecting to San Francisco was the quickest I have ever experienced. I think the check in app captures all the info needed so well that when you drop your bag, my passport was checked and that was it. Done in 3 minutes. Flight is only 80 minutes and drink and snack offered."
Negativ: "No issues"

Positiv: "Great business class seats. Plenty of room and comfortable."

Positiv: "Price"
Negativ: "Flight attendants were not responding to calls. Didn’t get coke cola, they ran out! Incredible to run out of soft drink. Thank God one of the gentlemen was able to “borrow” from business class . I always fly Lufthansa but after this I may have to re-evaluate. The check in kiosk line in Hamburg was Long!!!!"

Positiv: "The boarding process of back to front was really efficient and thoughtful with the pandemic. And the smocks the FA wore."

Negativ: "Check-in was terrible, the agent checked our suitcase and then found out that we can't take the flight and the suitcase was gone. After waiting 3 hours at Medellin the suitcase was still not found. We left , besides we missed half of our vacation day, and after calling a lot we got the suitcase back in Guatapé. So much trouble for us because the agent was not able to do the check-in properly."

Negativ: "Quick, easy, no problem."

Positiv: "The seat assigned"
Negativ: "Not having to pay so much for a carry on luggage"

Negativ: "Low cost, no frills, but on time. It's what we want and they delivered that today."

Positiv: "Efficient processes"
Negativ: "More diverse snacks"

Positiv: "Nice crew, easy on line and airport check in. Flight slightly delayed but arrived on time."
Negativ: "The San Andrés airport was way too small for all the passengers. People sitting in the aisles, clogging up fire exits, Very unsafe. The AC was too low, locals were fanning themselves. Gate was changed, crowds pushing to line up. I’ve never wanted to get on a plane and OUT of the airport so much."

Positiv: "BordUnterhaltung,Personal"
Negativ: "BoarDing waren nicht wirklich gut"

Positiv: "Quick comfortable trip."
Negativ: "Some food or drinks"

Positiv: "Flight was on time; the plane was clean and well-lit - it actually looked new. Entertainment selection was also surprisingly filled with new movies. The headrest was also very comfortable."
Negativ: "Not necessarily a critique, but I did find it very odd, and non-standard, that the all the overhead bins were closed during boarding. It gave the impression that they were all full, when in fact, they were all empty. Planes should have the overhead compartments all open until everyone is on board so people can see what space is available."

Positiv: "Es gab sogar einen Film auf deutsch"

Positiv: "On time, good crew"
Negativ: "Plane was older than most"

Positiv: "plane"
Negativ: "baggage delivery"

Positiv: "Boarded and took off on time Free snacks and drinks"
Negativ: "More leg room"

Positiv: "On time."
Negativ: "Domestic flight had no transfer to onward domestic on same airline. Had to go though arrival then check back in."

Positiv: "Crew and flight was fine and short"
Negativ: "While I received an email to checkin on the way there, I did not receive anything for the return flight. Had to wait in line to check in. Also KIWI was the booker and did not share the regular flight code of Latam, only KiWis number which wasn't helpful. Finally, both flights were delayed."

Positiv: "Good movie selections, nice crew"
Negativ: "They need to be able to let customers know meal ingredients during pre-orders to assist with food allergy. I have a tomato allergy, so giving me an option of "Vegan" or "veggie" with no other detail is unhelpful."

Positiv: "Window seat & no one sat next to me"
Negativ: "Customer service at baggage check in desk. Very very poor and slow"

Positiv: "Flug wurde in eine bessere Route getauscht"

Negativ: "Muito triste minha bagagem nao apareceu na hora do desembarque viajei na classe executiva essa e a ultima vez"

Positiv: "Food"
Negativ: "Better pillows"

Positiv: "Boarding geordnet und schnell. Service nett."
Negativ: "Komfort eingeschränkt. Kein Entertainment. Verpflegung war Wasser."

Positiv: "Boarding organisiert. Besatzung hilfsbereit."
Negativ: "Klimaanlage zu weit runtergekühlt"

Positiv: "El vuelo salió a tiempo"
Negativ: "Me cobraron por el equipaje pese a que en la página decía que era gratis 1 maleta. Apenas Un sandwich incomible para un vuelo internacional Nos tuvieron dentro el avión 35 minutos después de aterrizar en Santiago por que el bus que lleva a la manga no llegaba. Después tardaron 1.30 hrs en poner maletas en la banda. Total 2 horas para salir del aereopuerto."

Positiv: "Great crew and competent pilots! We arrived safe and on time - always a big plus"
Negativ: "Seats, as in so many planes, were cramped and small for larger people."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "They lost my luggage and didn’t care to do anything about it. They name no means of tracking. They don’t know where the luggage is, whether it even left Bogota or not. They literally don’t have a tracking system. And their only response to us was that we could go ahead and leave a bad review on the website and that’s it. I’m not kidding! I can’t believe they are still in business. It’s just a terrible company."

Positiv: "Wie immer nett. Board-Service gut."
Negativ: "Keine Auflademöglichkeit auf der Langstrecke halte ich für problematisch. Ob das bei einer 767 nicht (mehr) geht?"

Positiv: "Good service"

Negativ: "The same. It was the same plain"

Negativ: "Nothing, they had been VERY unprofessional and incompetent, they lost the luggage and is been now two days of going around back and forth with phone calls to AA and Latham, needless to say this has been a great inconvenience for the passenger and I'm constipated because of it!"

Positiv: "Cabin crew were excellent Business class seating quite roomy"
Negativ: "Food was ok but not to the standards of Qantas / Emirates or Etihad The cabin seating etc, looked a little tired & dated & the seats mechanical operation was clunky. Toiletries bag provided was quite limited, but was fit for purpose."

Negativ: "The airport @ Madrid Barajas"

Negativ: "The crew was unfriendly and unhelpful. I will fly Avianca on domestic flights in Colombia"

Positiv: "Las personas son muy amables"
Negativ: "Intentan cobrar el cambio de asiento en la misma fila en el web Check in y en el vuelo no dan ni un vaso de agua, y no es una low cost"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Der Flug sehr angenehm und bequem. Es gab genug Beinfreiheit beim Sitzen."

Positiv: "Cheap flight, decent service, clean and safe plane overall"
Negativ: "Flight was delayed about an hour but no communication from the airline as to why"

Negativ: "Taste of new menu"

Positiv: "Auch für jemanden der 2 Meter misst sehr komfortables Sitzen. 1 getränk und 1 Croissant waren inbegriffen - geschmacklich gut. Personal war nett und hilfsbereit."

Positiv: "Nice flight, enjoyed the food, excellent service."

Positiv: "All of your staff where very nice and kind."

Positiv: "Nada"
Negativ: "Llegue a tiempo, justo 1hora y media antes de la salida, y aun ya hecho el checking online, no me dejaron subir al avion. Cuando fui al counter de latam, esos rateros, me cobraron 30us para ponerme en el siguiente vuelo, el cual muy bonito, se retraso 3 HORAS sin dar una razon! Y adivinen que? Pues no me devolveran nada, ni mucho menos mi tiempo. Latam es una porqueria...."

Positiv: "Da das Flugzeug aus Santiago de Chile kommt, handelt es sich um eine Langstreckenmaschine, in der die Beinfreiheit auch in der Economy-Class sehr komfortabel ist (ich konnte problemlos meine Beine überkreuzen). Das persönliche Entertainmentsystem bietet eine große Auswahl an Filmen, TV-Serien und Spielen und der Touchscreen reagiert sehr schnell und flüssig. Es gibt USB- und normale Steckdosen an jedem Platz. Zu Essen gab es ein belegtes kaltes Sandwich, einen Schokoriegel sowie heiße und kalte Getränke, was dem Angebot bei anderen Airlines auf dieser Strecke entspricht und aufgrund der Flugzeit zwischen Mittag- und Abendessen auch ausreichend ist."
Negativ: "Der Check-In-Prozess in Madrid ist aus meiner Sicht idiotisch gestaltet: Zunächst muss man sich anstellen, um an Selbstbedienungskiosken die Aufkleber für das Gepäck auszudrucken und an den Koffern anzubringen, danach muss man zum bemannten Schalter gehen, um die Reisedokumente kontrollieren zu lassen und das Gepäck aufs Band zu stellen. Durch das eigenständige Ausdrucken der Etiketten spart man dem Check-In-Personal eine Arbeit von vielleicht 10 Sekunden pro Koffer – die Reisenden verlieren aber mindestens 15 Minuten beim Anstehen am Automaten, von denen es nämlich viel zu wenige gibt. Es ist mir völlig schleierhaft, warum LATAM auf diesem zweistufigen Prozess besteht, da man letztendlich ja doch zu einem Check-In-Agenten muss (und nicht, wie bei Lufthansa in Frankfurt, die gesamte Gepäckaufgabe automatisch läuft) und somit noch nicht einmal Arbeitskräfte eingespart werden – im Gegenteil stehen bei den Automaten zur Unterstützung sogar noch zwei zusätzliche Mitarbeiter. Es sollte also entweder auf das eigenständige Ausdrucken der Kofferetiketten verzichtet oder auf eine vollautomatische Gepäckaufgabe umgestellt werden, bei der man wirklich zu keinem Menschen mehr muss. Beim Boarding stellen sich die Passagiere nach Sitzreihe sortiert an, allerdings sind die Trennbänder zwischen den Gruppen viel zu kurz, sodass am Ende der Schlange alle Passagiere vermischt stehen. Stattdessen sollten die Fluggäste nach Sitzreihe zum Boarding aufgerufen werden, sodass auch wirklich nur diejenigen anstehen, die auch wirklich gleich an Bord gehen werden. Die Filme und TV-Serien an Bord sind, wenn überhaupt, nur auf Englisch und nicht auf Deutsch verfügbar. Untertitel gibt es in keiner Sprache."

Negativ: "no customer serve no help"

Positiv: "On time, professional crew"
Negativ: "Seats are squeezed together so tight that you essentially have to climb over the arm rests to get into the window seat"

Positiv: "Plane was huge and comfortable. Lots of movies and shows to pick from. Crew friendly and considerate. Pillow and super comfy blanket. They offered dinner and breakfast on an overnight flight. Only ate egg and it was normal plane food. We landed 30 min early."

Positiv: "New aircraft. Clean. On time departure = on time arrival."

Positiv: "Am Check-in-Schalter wurde mir mitgeteilt, dass das Gate 48 sei - Google gab mir bereits an, dass der Flug von Gate 43 aus starten sollte. Zur besagten Abflugzeit war an Gate 48 kein Flugzeug und keine Crew. Die Leute, die dort warteten habe ich informiert, dass das Boarding an Gate 43 stattfindet. Die Innenausstattung des Dreamliners ist zwar etwas älter aber in der Business-Klasse sehr großzügig. Die Entertainmentauswahl ist umfangreich. Wie es sich für eine südamerikanische Fluggesellschaft gehört, gab es eine große Auswahl an Latino-Rhythmen."
Negativ: "Beim Essen gab es leider keine Wahlmöglichkeit. Dafür waren die südamerikanischen Rotweine sehr lecker. Die Filmauswahl beinhaltet aktuelle Blockbuster. Sie stehen jedoch nur in den Sprachen Spanisch, Portugiesisch und Englisch zur Verfügung."

Positiv: "The standard domestic flight, not a lot of room but not as cramped as it could have been. Speedy from the time we boarded to disembarking."

Positiv: "The crew is fantastic the food is great the airplane is new"
Negativ: "Cannot ask for anything more"

Positiv: "Smooth flight, on time"

Positiv: "Good movies"
Negativ: "I was told that I can make a change with no extra cost to me. Yea right what a rip off. I paid double for a the tickets."

Negativ: "15 Minuten Verspätung"

Positiv: "Nothing exceptional, but it got me there smoothly and in one piece."
Negativ: "I found the seats to be particularly uncomfortable but otherwise nothing was wrong."

Positiv: "Crew"
Negativ: "Food, entertainment"

Negativ: "No tv"

Negativ: "I reviewed the wrong one. My last comment and score was for this flight. My last flight even though the spaces were smaller I had no problems with my bag and it was a nice flight."

Positiv: "I enjoyed the accommodations such as the ear phones and blankets. The entertainment was great."

Positiv: "Nice personal"
Negativ: "The services the attention from the personal"

Negativ: "missing luggage for 2 days now. not Good!!!"

Positiv: "NICHT"
Negativ: "Ich habe eine minute zu spaet gekommen und die Flug war schon zu. Keine flexibilitat fuer ein Frequent Travel, den remote bus hat gerade den Passagieren nach Flug. Keine angebot zu mir bringen mit andere bus oder fahrzeug."

Positiv: "Excelente servicio por las aeromozas y comprensión de asignaciones de asiento por mi estado medico."
Negativ: "Mucho frío!! Durante el vuelo"

Negativ: "Very uncomfortable!!!!!!"

Positiv: "I’m glad I made the flight. It was tight. Friendly staff all around."
Negativ: "The sprint to make my connection was the only glitch on the trip so far. I made it so all is good."

Positiv: "I liked the food, the drinks, the Atencion’s crew"
Negativ: "I didn’t like the long wait to drop off my suitcase"

Negativ: "Yes"

Negativ: "Website was down and I could not check in I want my money back"

Positiv: "The entertainment"
Negativ: "Lack of snacks, prefer chips"

Positiv: "Our ~5 hour lay over in Benito Juarez airport was not good."
Negativ: "Airport was very warm no AC. Crowded. Poor variety for sit down restaurants. They too were crowded and poor service and expensive."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everyone is so rude, they don’t care just a number to them."

Positiv: "The movies"
Negativ: "Los asientos pequenos"

Positiv: "Seat comfort and timely departure/arrival to destination. Thank you"
Negativ: "The breakfast continues to be disappointinbin Premier Class - a little bit of granola would go a long way to make the yogurt and fruit better. You used to have it and you used to warm up your bread which was ice cold on this flight. Could not enjoy with with the Lurpak (nice!) butter."

Positiv: "Appreciated the unrequested upgrade especially after sonmany years and miles travelled with AeroMexico, Delta and its Sky Team partners"
Negativ: "Mexico City airport logisitcs off prior Aeromexico flight from Leon (BJX) and then again logistics onto the plane"

Negativ: "On the first leg of my trip, the time shown on the boarding pass was the time I needed to be at the gate. For this leg of the trip, the time on the boarding pass was the time the plane left. I arrived at the gate at the time the boarding pass said and the plane had already left. I am traveling to my father's funeral and the only option I had was to rebook for an additional cost of $600. Extremely upset."

Positiv: "Alles in allem ein sehr angenehmer Flug in einem modernen Flugzeug mit einer großen Auswahl an Bordunterhaltung. Pünktlich und freundlich. Auch alkoholische Getränke inkludiert (was in Amerika schon lange nicht mehr Standard ist)."
Negativ: "Das Essen war nur mäßig."

Negativ: "Crew standing in the back talking to each other with their backs on us"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Bad service!"

Positiv: "Dreamliner, fast boarding."
Negativ: "Few food for such a long flight. Don’t manage kid bothering other passengers."

Negativ: "My husband’s wheelchair was returned to us bent and disassembled. The crew at Logan and the airline ground crew could see us struggling to put it back together and then to fix it but offered absolutely no help until the very end, when we had already gotten the chair to a workable state and help was no longer needed. The crew in Mexico was not helpful upon boarding either, I had to take my husband down the ramp because there was no one to help us. We had no such problems in our outgoing flights so were surprised at the lack of care and utter disinterest on the way back."

Positiv: "The service was good"
Negativ: "Maybe my seat"

Negativ: "they want to charge you for every little thing they can, terrible service, poor communication skills (even in spanish) definitely will try to avoid flying again with this "airline". too bad I still have to fly back home with them"

Positiv: "I enjoyed the movies on board, entertainment great!"
Negativ: "This my 3rd trip to PVR on airline. As a delta frequent flyer I have always gotten upgraded or standby list. For what ever reason on my return it seemed staff working at airport today ALL gave me false info and finally in the end when I wanted to pay for upgrade told flight sold out ! False ! 3 Empty AM Plus seats 5 Ross in front of me . So I was separated from my friends as they sat in first class. I blame the gate staff since none had a clue ! Horrible e periwnce for first time at Mexico City airport. We also left Aweomexico lounge since was dirty and went to American Express Lounge that was clean z"

Positiv: "Nothing they cancelled my connecting flight"
Negativ: "First time flying with Aeromexico and it will be my last. The cancelled the flight just when we are about to board and have not responded or compensated me for my substitute flight to get home."

Positiv: "Flying with Aeromexico to Mexico City was great! This airline is always good and of course it didn't disappoint me this time. The flight was nice and smooth, the airplane very modern and nicely equipped, it had a vast variety of movies available, nice food, nice timing, friendly staff, punctual arrival to the destination, smooth landing, etc. Everything was great!"
Negativ: "I was seated next to the toilets at the rear of the aircraft and I didn't like that seat. Guys, you really need to do something about this, because during the whole flight I had people standing next to me while queuing to go to the toilets. So, I was 12 hours with people next to my seat, watching me all the time and pushing the back of my seat while they made their way through the queue waiting for their turn to go to the toilet. Terrible situation having people queuing next to my seat and hearing the flushing sounds the whole flight."

Positiv: "The crew on this flight was amazing."
Negativ: "The seats, my Gawd...felt like I was sitting on marbles. And this priority board issue. Why say you have priority boarding and be the third zone???"

Positiv: "- Personal Media Station - Food - Water served at least twice - Fast flight"
Negativ: "- Not enough space to fit my carry-on - No self service for check-in in the airport."

Positiv: "Die Flugbegleiter waren aufmerksam und freundlich."
Negativ: "Leider war das Essen sehr schlecht, zudem waren die Fenster nicht steuerbar."

Positiv: "Das Personal war sehe aufmerksam und freundlich."
Negativ: "Das Hähnchen sah sehr eklig aus, die Pasta war fad."

Positiv: "Das Personal war nett und aufmerksam und hat immer geschaut, ob ich noch etwas möchte. Es gab Kekse als Snack."
Negativ: "Leider war das Frühstück nicht wirklich angemessen für die Business Class. Geschmacklich war es nichts. Es ist, wenn man den Platz verlassen will, sehr eng in der Business Class, der Sitz an sich ist gut."

Negativ: "I'm a Delta Sky mile Gold medallion member and not sure why Aeromexico is a sky team member but I still got charge for my one luggage"

Positiv: "Selection of Mexican Movies"
Negativ: "They should leave you peanuts even if you are sleep!! Hehehe lol"

Positiv: "Flight on time."
Negativ: "Accommodating clients on sittings other than their original place. In case of an accident, name identification would be wrong."

Positiv: "Shops"
Negativ: "Not knowing where the gate was until 30 min before.No Awro Mexico employee to help with the gate change and monitor was wrong"

Positiv: "Great customer service !"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The fact that I arrived alive and in one piece"
Negativ: "Ticket counter staff at O'Hare is incompetent, lazy and have bad attitudes. If there are other options to fly to Guadalajara - I would suggest you pursue them. I am a frequent flier and after seven years I am at the point of giving up. I would prefer two flights using United Airlines than the mess on Aeromexico. Beware of scorpions on planes!"

Negativ: "No me gusto que no hubo orden al momento de abordar en la sala A. y salir acminando como otras aerolineas baratas y mediocres de Mexico. Una de las crew fue muy ruda y de mal humor todo el tiempo."

Positiv: "The stewardesses were hotties with very cute outfits. The chars were fairly comfortable and spacious."

Positiv: "Quick boarding, takeoff and loading off the plane."
Negativ: "I paid additional fee for preferred seating and my seat did not recline."

Positiv: "1. Food was and drink was decent 2. In flight entertainment was good 3. Crew were friendly and helpful"
Negativ: "1. Flight was delayed over an hour due to flight crew arriving late 2. Paid for a premium seat and space was just as cramped as a non premium seat 3. Boarding was a free for all no control by staff for boarding zones.. Also when are airlines ever going to learn to board passengers from the rear to front first? 4. Mexico city landing was terrible, we all felt like the rear of the aircraft was fish tailing"

Negativ: "I got the last seat on the plane, and it smell pee all the way. Disgusting."

Negativ: "One hour delay, returned to airport we left from an hour after departure. Ended up arriving over 3 hours later than expected"

Negativ: "Great flight"

Positiv: "Arrived safely."
Negativ: "Bumped from business to coach and given a lousy $300 voucher."

Positiv: "Crew good seat was better than than the last. Food really good"
Negativ: "Shorter fly time"

Negativ: "I wish my booking came with a record locator for easy check in"

Positiv: "Plane was nice and comfortable, enjoyed blanket and pillow. Cabin soft drink service was good."
Negativ: "Ok movie selection, more less R rated movies to choose from would be nice. Served snack literally 20 minutes before we landed, kinda silly."

Positiv: "Great crew! Comfortable seats!"
Negativ: "N/A"

Negativ: "kleines Frühstück für umsonst"

Negativ: "Flight attendant was very rude on Flight AA3451 on April 25th"

Positiv: "Easy access and commute"

Positiv: "Short flight."
Negativ: "Flight got delayed several times. Had to reschedule flight."

Positiv: "Not much"
Negativ: "Seats that worked"

Negativ: "The place to rest the head. Would be great if it had that part that you can bend to hold your head."

Positiv: "Gratis Upgrade in die First bekommen - eigene Suite!"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Included beverage"
Negativ: "No headphones"

Positiv: "NO NO"
Negativ: "yes"

Positiv: "The crew was very attentive. The seat (as I am sure you know) is not 100% comfortable. One of those little pillows that some airlines provide would have been appreciated as I need a bit more back support."

Positiv: "Das bordprogramm filmauswahl"
Negativ: "Vom Einchecken übers umsteigen war alles schlecht organisiert Und am Ende ging auch noch mein Gepäck verloren!"

Positiv: "Sehr nette crew"
Negativ: "Crew kannte die Maschine nicht, Fluggäste wurden gratis umgesetzt"

Positiv: "Könnten einen früheren Flug finden"
Negativ: "Leider nicht den gleichen Status bekommen"

Positiv: "The check-in was pleasant. I was treated politely, the staff was friendly and helpful."
Negativ: "People at the gate while boarding were quite rude."

Negativ: "The flight was booked. A lot of families were separated. It included family with the small children. Passengers were running around asking to change the seats. The entertainment system was very slow. The sound made cracking noises. The flight was over two hours late. In addition, we had to wait for our luggage over 40'. The luggage was wet."

Negativ: "Flight delayed, interior of aircraft was deteriorating"

Positiv: "The food and the snack was pretty good"
Negativ: "I paid $20 for the 24 hours of Wi-Fi and it never worked On either flight. The guy sitting in the seat behind me kept putting his knees into the back of the seat to prevent me from reclining so that his girlfriend could sleep with her head in his lap, so I could not recline in sleep on the long flight from Munich to Philadelphia. I don't have any of these issues when I fly on United. If you want me to fly on American more than I suggest you fixed them."

Positiv: "Flugzeug war ein altes Flugzeug meine ich. Durchdas es nicht voll besetzt war hatte ich einen 3er Sitz für mich alleine. Super Besatzung wirkte auf mich gestresst ganzes Team war auch untereinander nicht harmonisch. Bordunterhaltung gabs nur in Oben alle 3 bis Sitzreihen einen TV dort konnte man Film schauen, nicht nach eigener Wahl. Sonst konnte man Film und Unterhaltung im Händy oder schauen Tablet herunterladen.Brauchst einfach gute Batterien dafür es gab keine Auflade Möglichkeiten, nur am Airport."
Negativ: "Besatzung Bordunterhaltung Verpflegung,alles mit Kartongschachteln wurdest nicht gefragt was du willst. Wurde einfach wauf den Klapptisch hingeknallt. Alles in allem sonst ruhig sauber und in Ordnung."

Positiv: "Dass ich sogar einen Kaffe und einkleiner Snack in Form von kleienem Keks bekam. Ich war vorbereitet, dass ich nichts erhalte.Hatte etwas zu Essen dabei. Freundliches Personal Bordunterhaltung nur bezahlbar und übers Laptop oder Handy Hatte Auflade Möglichkeiten beim vorder Sitz.."

Positiv: "Good boarding and on time departure."
Negativ: "Very uncomfortable seats and spacement between the seats too small and you feel very cramped specially when the person in front of you reclines his seat you can hardly move."

Negativ: "Keine Boarungerhaltung, unfreundliches Personal, grosse Verspätungen und enge Sitze. Und dies alles für Interkontinentalraketen Flügen. Alles schlecht bei American Airlines. Nie mehr."

Positiv: "On time"
Negativ: "Packed"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmerksam. Leider sind beide Flüge verspätet abgeflogen."
Negativ: "Essen war sehr gut. Sitzplätze gemütlich mit genug Platz für Beine."

Positiv: "This was our first time flying Avianca. The flight attendants were attentive and helpful!! We will definitely fly Avianca again to Colombia!"

Positiv: "The staff was great, luckily an pretty empty flight"
Negativ: "The food in coach is a disgrace. It’s terrible a few $$ More and it would actually be have way decent"

Positiv: "Alle waren aufmerksam, auf dem Flug selbst lief alles reibungslos."
Negativ: "Der Flug hatte 30 Minuten Verspätung und mein Koffer traf mit einem eheren Flieger ein und stand deshalb relativ unbeaufsichtigt in der Gegend rum."

Negativ: "Im Prinzip war der Flug in time gelandet. Aber dann 40 Minuten gewartet bis ein Gate frei ist. Danach ewiges warten auf den Koffer. Sehr schlechter Service, keine Informationen."

Negativ: "2 hour late departure. could not get there story strait on why the delay, finally they went with weather delay. steward reminded me of a bunch of people unhappy with there jobs. need to work on customer service"

Positiv: "NOTHING!"
Negativ: "American Airlines DISCRIMINATES especially against the elderly! The airlines took my family of 6 off the flight that I booked 6 months in advance, and I had no flight out of Munich, Germany. I do not know why. I called and had them put us back on the flight. I paid extra for seats so that we could all sit together. The seats were given to others and my family could not sit together. The American Airlines employees were not helpful at all! The agent, Rowna, lied to us that we would be sitting together. They will not reimburse me for paying extra for seats that I did not get. The porter that pushed my mother in the wheelchair was more helpful than any employee."

Positiv: "Good choice of movies."

Positiv: "It was on time, crew members were great."
Negativ: "My video screen watching a movie froze the last couple of hours. Let the attendants know, nothing ever happened and reminded them a few times over the 2 hr period."

Positiv: "The seats were more spacious than other airlines which we appreciated, and this was quite comfortable."
Negativ: "The overhead lights for reading were not working however, and we could not see the movie well from our seat so not being able to read was bothersome. The crew was nice but not especially helpful when we asked questions about the food and lights."

Positiv: "The crew in the plane was so happy and funny ! Nice group ! The food was fine, always can be better that’s the true hahahah"
Negativ: "I don’t have nothing bag to say about. Was a very new plane so everything was fine."

Positiv: "Flug Personal war OK aber für sitze waren sehr klein und musste Arm gegen Arm mit Sitznachbarn fliegen. (Unsere Maschine war ein Boeing 787)."
Negativ: "Essen war auch nicht sehr gut."

Positiv: "great flight! THank You"

Positiv: "The fact that we got home without our luggage missing"
Negativ: "Flights were operated by American Airlines. The touch screens on the flights between Munich to Philadelphia. Apparently this was a known issue so I have no idea why the company didn't care to fix it. The food served was awful and tasteless. Not to mention that webjet once again made errors with out booking which the AA ground staff were nice enough to fix."

Positiv: "Wide seats"
Negativ: "Mo food service"

Positiv: "Food & Entertainment were good. Thankfully the crew seemed to have waited for us."
Negativ: "We were late, so some guy took my seat. Attendant was annoyed that I didn't just take any open seat. I wanted the seat I purchased, near my wife. The other passenger didn't gain anything by taking my middle seat as he travelled alone."

Positiv: "sehr gutes Essen und Unterhaltungsprogramm."
Negativ: "Sitze waren ok,"

Positiv: "All of the flight was OK - nothing special -"
Negativ: "One of the flight attendants did not like her job at all - like a robot - no smiles, frustrated and bored"

Negativ: "Eine uralte Maschine mit wenigen zentralen Monitoren für die Bordunterhaltung"

Positiv: "I had a relaxing trip everything went smooth and the crew was very nice and helpful"
Negativ: "the only thing I did not like is the food choice because it seems like every airlines have the same to choices no big deal"

Positiv: "Plane was comfy and food was good"
Negativ: "Boarding in Munich was a nightmare. There was no place to line up and there was only one person checking tickets which resulted in 100s of people trying to push through at same time. After that we had to cram on buses and wait on tarmack for 30mins till plane was ready and then everyone rushed on the plane."

Negativ: "This was actually an American Airline flight with other carrier names. I hate how AA tries to get passengers to pay more for seating. Even less than 24 hours before the flight they were trying to trick me into selecting a less desirable seat or pay an additional $93 per seat. It was only because we got to the airport early did better seats mysteriously become available. Even after selecting seats they still tried to get us to pay for "better" seating."

Mehr zu Turkish Airlines
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Medellín José María Córdova fliegen

Fluggesellschaften, die nach Medellín José María Córdova fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Medellín José María Córdova in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Medellín José María Córdova bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Medellín José María Córdova nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Medellín José María Córdova

Buche günstige Tickets nach Medellín José María Córdova

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

30.03.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:51 Std.
HAM - MDE
13.04.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:23 Std.
MDE - HAM
30.03.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:51 Std.
HAM - MDE
13.04.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:23 Std.
MDE - HAM
30.03.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:51 Std.
HAM - MDE
13.04.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:46 Std.
MDE - HAM
30.03.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:51 Std.
HAM - MDE
13.04.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:46 Std.
MDE - HAM
11.03.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:47 Std.
BER - MDE
29.03.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:19 Std.
MDE - BER
11.03.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:35 Std.
FRA - MDE
27.03.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:48 Std.
MDE - FRA
11.03.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:35 Std.
FRA - MDE
27.03.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:13 Std.
MDE - FRA
11.03.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:09 Std.
BER - MDE
29.03.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:19 Std.
MDE - BER
12.03.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
14:55 Std.
FRA - MDE
26.03.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
30:25 Std.
MDE - FRA
22.02.
Di.
1 Stopp
Air Europa
14:55 Std.
FRA - MDE
15.03.
Di.
1 Stopp
Air Europa
14:15 Std.
MDE - FRA
09.02.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
33:45 Std.
MUC - MDE
05.05.
Do.
2 Stopps
American Airlines
22:36 Std.
MDE - MUC
25.01.
Di.
2 Stopps
American Airlines
33:45 Std.
MUC - MDE
07.02.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
23:56 Std.
MDE - MUC
18.01.
Di.
2 Stopps
American Airlines
33:25 Std.
FRA - MDE
04.02.
Fr.
2 Stopps
American Airlines
18:11 Std.
MDE - FRA
23.01.
So.
2 Stopps
American Airlines
33:25 Std.
FRA - MDE
11.02.
Fr.
2 Stopps
American Airlines
24:16 Std.
MDE - FRA
21.03.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
30:45 Std.
FRA - MDE
16.04.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
14:25 Std.
MDE - FRA
10.03.
Do.
1 Stopp
Air Europa
14:55 Std.
FRA - MDE
26.03.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
30:25 Std.
MDE - FRA
28.04.
Do.
2 Stopps
Iberia
17:06 Std.
DUS - MDE
16.05.
Mo.
2 Stopps
Iberia
21:11 Std.
MDE - DUS
21.03.
Mo.
2 Stopps
Iberia
45:58 Std.
HAM - MDE
16.04.
Sa.
2 Stopps
Iberia
17:58 Std.
MDE - HAM
24.01.
Mo.
2 Stopps
Turkish Airlines
33:02 Std.
DUS - MDE
29.05.
So.
3 Stopps
Turkish Airlines
26:56 Std.
MDE - DUS
21.03.
Mo.
2 Stopps
Aeromexico
35:35 Std.
HAJ - MDE
15.04.
Fr.
2 Stopps
Aeromexico
40:10 Std.
MDE - HAJ
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

21.01.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:09 Std.
HAM - MDE
24.01.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
34:55 Std.
HAM - MDE
29.01.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:14 Std.
BER - MDE
04.02.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:57 Std.
HAM - MDE
26.04.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
34:42 Std.
FRA - MDE
04.02.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:24 Std.
HAM - MDE
26.04.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:13 Std.
FRA - MDE
25.04.
Mo.
2 Stopps
LATAM Airlines
51:15 Std.
FRA - MDE
27.04.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
30:15 Std.
FRA - MDE
26.04.
Di.
1 Stopp
Air Europa
14:35 Std.
FRA - MDE
23.04.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
14:35 Std.
FRA - MDE
25.04.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
30:15 Std.
FRA - MDE
24.04.
So.
2 Stopps
LATAM Airlines
30:49 Std.
FRA - MDE
23.04.
Sa.
2 Stopps
LATAM Airlines
53:15 Std.
FRA - MDE
05.02.
Sa.
2 Stopps
LATAM Airlines
41:50 Std.
FRA - MDE
12.01.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
27:30 Std.
FRA - MDE
26.01.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
58:55 Std.
BER - MDE
12.12.
So.
2 Stopps
American Airlines
33:25 Std.
FRA - MDE
04.01.
Di.
2 Stopps
Lufthansa
34:47 Std.
HAM - MDE
24.12.
Fr.
2 Stopps
Turkish Airlines
28:57 Std.
MUC - MDE
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

18.01.
Di.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:56 Std.
BOG - MDE
22.01.
Sa.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:53 Std.
MDE - BOG
20.01.
Do.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:53 Std.
MTR - MDE
21.01.
Fr.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:54 Std.
MDE - MTR
04.02.
Fr.
Nonstop
Viva Air Colombia
1:17 Std.
BAQ - MDE
07.02.
Mo.
Nonstop
Viva Air Colombia
1:18 Std.
MDE - BAQ
11.02.
Fr.
Nonstop
Viva Air Colombia
1:00 Std.
BGA - MDE
15.02.
Di.
Nonstop
Viva Air Colombia
1:00 Std.
MDE - BGA
27.01.
Do.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:55 Std.
BOG - MDE
30.01.
So.
Nonstop
Viva Air Colombia
0:52 Std.
MDE - BOG

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First