kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK

FRA - JFK

Finde günstige Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen New York, JFK

Hin- und Rückflug
Economy
Frankfurt am Main (FRA)
New York JFK
Fr. 07.05.
Fr. 14.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Flughafen New York, JFK. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Flughafen New York, JFK gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

FebruarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 16%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 31%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

403 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

306 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

363 €oder weniger

Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für 363 € oder weniger für einen einfachen Hinflug und 306 € oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Flughafen Frankfurt–Flughafen New York, JFK ist durchschnittlich 72 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat ist Februar.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 11 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Frankfurt/Main nach New York JFK?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Flughafen New York, JFK?

Wie lange dauert ein Flug von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Flughafen Frankfurt und Flughafen New York, JFK?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Flughafen Frankfurt und Flughafen New York, JFK?

An welchem Tag sind Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK am günstigsten?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK beachten?

Top 3 Airlines auf der Strecke Frankfurt/Main – New York JFK

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,3
LOT
Ergebnis aus 5.262 Bewertungen
7,4
Boarding
7,4
Komfort
7,9
Crew
6,9
Unterhaltung
6,9
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Never again"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam, trotz der kurzen Flugzeit."
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Positiv: "Crew war aufmerksam, trotz kurzer Flugdauer"
Negativ: "Die Sitze waren sehr eng..."

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Die unerwartete Verzögerung in Warschau von fast 4 Stunden ohne Erklärungen wann und ob der Flug nach Chicago stattfindet war absolut unangenehm und NICHT OK"

Positiv: "OnBoard Personal war extrem freundlich - angenehmer Flug - Essen war nicht gerade das beste aber für Flugzeug Essen war es OK"
Negativ: "Daß nach der Ankunft in Warschau weder Information über die Verzögerung es Weiterflugs nach Chicago gegeben wurden noch den Grund noch irgendeine Indikation wann der Verbindungsflug statt findet"

Negativ: "Deleyed. I got stranded in Warsaw with no possible connection. Transfer desk doesn’t work. 1 person for 67 people in the queue. Welcome to Poland a Third World Country"

Positiv: "Fast, one stop, better than three weeks on a boat"
Negativ: "Broken entertainment center, no vegan meal although selected at booking, very cold."

Positiv: "Nice crew, great flight entertainment."
Negativ: "N/A"

Negativ: "They lost my bag!"

Positiv: "It was Ok."

Positiv: "Angenehme Atmosphera, guter Flug, hervorragendere Landung!"
Negativ: "Sowas habe ich nicht!"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Complimentary upgrade to business class - wonderful!"
Negativ: "Delightful service and food."

Positiv: "Service.On time.Comfortable seats.Friwndliness of flight attendants."
Negativ: "On board WiFi ."

Positiv: "The crew was as if it didn’t exist and the seat was anything but comfortable."
Negativ: "The seats could have some cushioning, they could have offered some water to passengers, they could have kept the boarding gates the same to save confusion and they could have honoured my choice of seating...what’s the point of giving me a choice when they are going to seat me wherever they please?"

Negativ: "Flight delayed more than 2 hours to NY. Not comforting to be told technical difficulties are delaying the flight."

Negativ: "Only chocolate Snack"

Positiv: "Das Personal war freundlich und aufmerksam, was allerdings selbstverständlich sein sollte."
Negativ: "Möglicherweise war die Zeit zu kurz, aber das Flugzeug war nicht ordentlich gereinigt. Es klemmte noch der eine oder andere Becher im Zeitungsfach und auch auf dem Boden konnte man erkennen, etwa welche Schokoriegel verteilt wurden..."

Positiv: "Das Flugzeug war sehr sauber (anders als beim Hinflug)"
Negativ: "Die Gepäckfächer waren hoffnungslos überfüllt. Das Personal hielt es nicht für nötig, hier ordnend einzugreifen..."

Positiv: "Business class on the Dreamliner is a true dream."

Positiv: "food was great, boarding was a horrible process."

Positiv: "In Warschau waren alle idioten die dort arbeiten verstehen kein Englisch und tun so ob die alles wissen"
Negativ: "Service ging"

Negativ: "Flight was more than 3h late, it took time for the airline to accommodate with another flight to catch up with connection. They did after many customer complained, and adding to that, my checkin bag didn't make and they have no information on it's location. Still 24 hours later and no information a d i don't have clothes to change or stuff to shower. I had to buy few stuff and they said they won't payback anu other expenses, mean telling to just wait for my only lost bag."

Positiv: "Staff was very nice and friendly"

Positiv: "Seat comfort. Smooth flight."
Negativ: "55min delayed boarding at JFK, 55min delayed landing ans 35min awaiting gate access upon landing at JFK."

Negativ: "no seat assignment"

Positiv: "Alles (bis auf eine kleine Verspätung auf dem Rückflug) lief reibungslos ab."
Negativ: "Diese billige Schokowaffel hätten sie sich sparen können. Die Plastikbecher für's Wasser auch. Lademöglichkeiten für Elektronik an den Plätzen wären toll."

Positiv: "Nette Geste: Kaffee und Wasser plus Schokoriegel gratis"
Negativ: "Sitzgurt 1 cm zu kurz, daher Verlängerung erforderlich. Durch Motorgeräusche Ansagen kaum zu verstehen."

Positiv: "Kaffee und Wasser kostenlos. Kein aufdringlicher Bordverkauf."

Positiv: "The entire cabin crew was excellent. Service fabulous. Requested vegetarian meal. It was supurb. Very unusual for flight from. Eastern European countries They exceeded my expectations . Thank you"
Negativ: "Boarding from. EWR WAS lousy. Flight going to Warsaw was delayed to start with . They did not announced . Only shown on screen. They have to definitely announce to the passengers THEY WILL BOARD AS PER GROUP NO. . NEED NOT MAKE A BIG LINE JUST RELAX ON THE CHAIR . PEOPLE ARE TIRED OF STANDING in the line for a long time May be they need to have more group Nos to easy facilitate boarding . This is only a suggestion. If they want to improve customer experience and travel again with them"

Positiv: "Business class was very roomy. There was easy access to storage. The flight crew was extremely courteous and did their very best to see to the needs of the passengers."
Negativ: "The seats, when in reclining position, could have been a bit more comfortable."

Negativ: "Flug 2 mal verspätet aber trotzdem muss man für die Getränke zahlen."

Positiv: "Service, personal space. New aircraft."
Negativ: "Wifi would be good"

Negativ: "Flight was delayed by 1.5 hour because of harsh weather conditions. Everything is Okay I wasn't missed my connection flight that time, but perspective to wait for next fight at 1:00 am isn't very appealing."

Positiv: "LOT is the best kept secret in airline industry. Friendly staff, on time, great new planes. Keep it up, stay with low prices and fly on!"

Positiv: "N/A"
Negativ: "Had to ask if I get some food too, because I was asleep and as I woke up everyone had food just not I. After 10 minutes I asked for some food. Also the personal could have gotten more times around to bring water. I had window seat and didn’t wanted to disturb my neighbors so I didn’t get up to ask for liquid but other passengers I saw getting up and getting their own drinks by the personal."

Positiv: "Sehr gutes Flugzeug"

Positiv: "Es gibt nichts, was sich massiv bemängeln oder zu loben zu wäre. Es war ein normaler Flug, wie er auf einer Kurzstrecke mit einer Durchschnittsairline zu erwarten ist."

Positiv: "I am not sure where to start from but each lot employee I talk with had poor English and not the tinyest willing to help just to move , I had a flight back from cezh republic to JFK with a stop in Warsaw When I got to the front desk in the air port to print my ticket the Liady ( work at Sation 236 ) was very rude and anti costumer service she print me only my first fly ticket and when I ask why she " I don't know " I said ok so when u get there you know which get I go or where I will print the other ticket she say I don't know Ok and then I ask her can u check if it a room I. My flight from Warsaw to JFK in business it this moment she tell me I can switch sit and ask me to go I was shocked but this was only the bigining when I got to Warsaw I ask in the gate counter where should I go to print my ticket after I try to explain him 10 times what I mean ( he didn't speak English at all ) he told me to go pass the passport check and in gate 21 they will print it to me I fly a lot so I ask him if he sure becuse I am petty sure I will need my ticket the guy at the desk repeat imhim self so I want and waited 25-30 min in the line so the police officer in the passport check will tell me I need to go print my ticket So after the officer from the passport desk call someone he direct me to go to hate 26 and there they will print my ticket I want them and again wait for 15 min to print my ticket ( it was only me this is the sad thing I don't know what tool 15 min to print a ticket ) and it amazing how unsocial and 0 in customer service the lot polish employees I meet And this is without talking about the delay in my coming flight for 2-3 hrs ( a delay it something that happen a lot yes but the way they handled it again 0 in costumer service )"
Negativ: "The flight attendant was very nice and professional but it was business class so u can't really compare I will definitely will not recommend ppl to fly with them This is not the service you accept for 3000$ flight"

Positiv: "Large seats, decent fare - although inconsistent."
Negativ: "Chairs are bare minimum and starting to fall apart. Crew is bad. Half amenities don’t work (eg no espresso machines, despite the fact they are installed). Almost no entertainment."

Positiv: "Boarding process was fine."
Negativ: "Old plane. Terrible entertainment system. We ordered Kosher meals. They cam from a company called Stogel. NOT FIT FOR HUMAN CONSUMPTION. Flight attendants disavowed responsibility for anything other than meal service because "this is not our aircraft.""

Positiv: "better than expected accommodations, wonderful crew."
Negativ: "entertainment system stopped working at one point. Snack before landing was a sad excuse for a cheese sandwich. Bathroom sink was backing up."

Positiv: "Food and staff was amazing"
Negativ: "TV didn't work good"

Negativ: "I paid $ 55 extra for my seat # 20G.Company changed aircraft(it was Boeing 777-200).I did't get what i paid for. They gave me seat #30G(regular).Do i have a chance to get my money back?"

Positiv: "The crew on this flight was amazing. Very attentive, courteous and professional!! The crew was in no way responsible for how terrible this airplane was, and they did a wonderful job of making sure everything was taken care of."
Negativ: "The plane was terribly old and decrepit. None of the television screens worked, the airplane was dingy, brown, worn out looking and just overall gross. This flight was operated by a company called Privilege Style, and while the crew was fantastic everything else was terrible. The food was pathetic and nasty; they served breaded chicken that was so soggy it resembled a used dish cloth. It came with soggy oily vegetables and a cake that had condensation all over it. The only redeeming thing on this flight was the free Polish beer (it was warm). The flight we took going to Poland was on one of their new Dreamliner planes and it was amazing! We were so disappointed with this return flight as it was a stark contrast to the wonderful experience we had coming to Poland. I hope in the future they can discontinue use of these older planes, as it makes flying much more aggravating."

Positiv: "Plain"

Negativ: "Departure late about 4 hrs, little information along the way. More waiting at arrival for gate to open up due to late arrival. Seats are not comfortable."

Positiv: "The crew was very attentive."
Negativ: "The wait until we could get off the plane after landing due to the fact that there weren't any gates available."

Positiv: "I have been flying with them for the past 16 years(economy seats), and I have to say that their service,and comfort of overnight flights have improved tremendously! Partially due to the fact that they have 787 Dreamliners now, in which the seats are wider and are reclining more than before, the leg room is bigger, the air quality better. The crew members are very professional,not overly sweet,yet caring and understanding,especially when you are flying with small children.As to those complaining about overcharged luggage- read the rules people! If you go over the maximum limit of 50lb for a check in, let's say 2lb,they won't charge you,but don't expect them to close their eyes when your luggage weighs almost double that!"
Negativ: "The food is ok, nicely packed, but even if you don't like it they have extra options to purchase for a small price."

Positiv: "Smooth travel"
Negativ: "I can’t think of anything"

Positiv: "Crew were polite. The plane was clean and the seats were roomy and comfortable. Luggage cabins were. roomy. Price was great and no extra hidden charges."
Negativ: "Food was okay. Small portions"

Positiv: "Too long ago!"

Positiv: "Basically what you would expect from a budget airline flight."

Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "Tv screen didn't work, stuck on an airplane for 8h without any entertainement. Had to pay an extra €120 to check in my bag, because it wasn't mentioned in the confirmation that my ticket didn't come with checked-in luggage. Moreover, the food on the plane was terrible ... Thank god it was a relatively cheap ticket, but would never take this airline again though."

Positiv: "Overall plane stability"
Negativ: "No delays, better food, updated plane"

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Negativ: "seat 53d has sound it the screen broken personal spot light also out of order everything is old"

Negativ: "The food"

Positiv: "Excellent"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "A Mix Of Spanish and Hungarian Staff. Overall Freindly crew did the best with what they had to work with."
Negativ: "Poorly maintained aircraft, all most everything was broken and dirty!! No inflght entertainment, screens, controls, and programs did not work! Torture on a 9 hour flight!! SEats small, tight & broken. Toilets dirty un maintained."

Positiv: "Food."
Negativ: "No USB outlets"

Positiv: "They give you free pillows and blankets."
Negativ: "First, this airlines charges up to $150 for the first checked bag. They don’t even inform you of this at any moment while purchasing you ticket. You find this out when you get to the airport. Second, they charge you for everything in this flight. They say the entertainment is complementary, but you have to pay for headphones. On the shorter flights, they even charge you for water!"

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "On time"
Negativ: "I was ticketed on AirFrance/Delta, but I guess they are a part of Skyteam and the plane was Air Europa Old decrepit aircraft, that had years of accumulated dirt between seats and such No personal TV screens Food was as bad as it gets for the snack, though the main meal was as they all are except more frugal. Headphones were available for 3 euros- never had that occur on an international flight. I will always ask if my ticket includes Air Europa as an operator and avoid them if that is the case"

Positiv: "The staff was very friendly"
Negativ: "It was a long flight and for a period of 3 hours if you wanted anything to drink you needed to go look for it. They should have come around with water every 2 hours is my suggestion"

Positiv: "I couldn’t have wished for a smoother flight for both ‘legs’."
Negativ: "Again, the entertainment offering could be better for the translatantic flight."

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "good service"
Negativ: "cramped chairs and an attached box under my seat limiting foot space. Also i didn't like having to plug into their wifi and pay a fee.so i didn't use it. couldn't figure it out either since my phone had been stolen at the MAD airport and all I had was a kindle fire."

Negativ: "The plane has no entertainment , we had to download an app. That should work once on the air. It didn’t , the flight attendant said it was due to many passengers using it at the same time"

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Negativ: "A low cost company trying to compete with bigger company and prices too high for what you got."

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "At least this A330 had seat-back IFE unlike another A330 I've flown with AirEuropa, but the selections are very limited."
Negativ: "Limited selection in the IFE."

Negativ: "The food menu needs to be improved"

Positiv: "Crew was great, however boarding could be improved. Too many checks and waiting to board."

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "The crew was helpful. The protracted headrests were nice for sleeping."
Negativ: "The planes were pretty antiquated and the seats were hard and uncomfortable. They were no oxygen ports which was troublesome for long 8 hour flights. Lack of fresh air! Only 10kg weight limit for carry on luggage."

Positiv: "Good service and comfortable flight"

Negativ: "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Negativ: "Every single person that worked there from front desk to flight attendants were sassy and rude on both my flight there and back."

Positiv: "Everything was fine! I slept most of the trip as I was lucky enough to get a window seat. The food was okay and I actually quite liked the red wine I had."
Negativ: "Can't complain! As I said for the way there, I would prefer not to have to pay to pre-pick my seats, but we choose the random option and I still got to sit next to my cousin (who I was traveling with) for all 4 flights of our trip."

Positiv: "Crew was very friendly and courteous. Aircraft and cabin was clean and comfortable."
Negativ: "Food was pretty poor with the 2nd "meal" being awful. It's what to expect with a discount airline though. Worst was that a duty free item was pilfered out of checked luggage."

Positiv: "Timeliness cleanness food movies"

Positiv: "departure from JFK to Madrid was on time"
Negativ: "Comfort is not equivalent with price. Very tight seats. On the way to Madrid no personal entertainment system. On the way back personal entertainment system was very, very lagi, additionally reset itself during movie fief times, and from where I was seating other people had the same issue. Coordination at airport was also not the best after landing at JFK, because we spend almost 50 minutes in airplane waiting for docking."

Positiv: "The flight was very affordable and AE offered direct flights both ways (from Miami/Madrid & Madrid/NY)"
Negativ: "The food wasn't great. And the flight attendance could've been more outgoing and friendly."

Negativ: "Food can be improved"

Positiv: "Nothing"

Positiv: "All went well. As above"
Negativ: "No complaints"

Positiv: "The food was good, service was great, flight was on time, and the staff was very helpful."

Positiv: "Second flight at least had a tv to watch some low quality movies."
Negativ: "The space and chairs very uncomfortable. My first flight from u.s.a to Spain where there is no TV entertainment system. Longest 8 hours of my life flying in that tight minuscule chair."

Negativ: "I particularly hate this airline as the flight teams always seem overworked and under prepared. The flight attendants were yelling at all the passengers and threatened to kick people off the plane for trivial reasons. At the end off the day I guess you get what you pay for as this was the cheapest flight available and the service was mediocre at best"

Negativ: "Old plane. Poor entertainment. Average food. Average staff."

Positiv: "The price."
Negativ: "The entertainment was a little frustrating. The screens were only in the middle section so if you sat on the sides, it was really hard to see. There was also no outlets available on a 7-8 hour flight."

Negativ: "Any long flight should have provide wifi for its passengers."

Positiv: "The movies I watched"
Negativ: "The time it took to board the plane- we also had depressed seats. I will never fly air Europa again."

Positiv: "I went airport for boxing pass they changed 165 £ if some one dnt no"

Positiv: "Pünktlich und freundliches Personal"

Positiv: "The crew."
Negativ: "Everything."

Positiv: "Crew war nett, Flug war pünktlich."
Negativ: "Kein Netz an Rückenlehne des Vordersitzes für die 2,3 persönlichen Sachen die man im Flug braucht (Wasser, Telefon, Buch etc) ist extrem nervig und macht den Flug deutlich unbequemer!"

Negativ: "Screwed again for carry on bag which I attempted to upgrade from 7kg to 10kg online, paid my €20 to learn at the gate that it changed from a "carry on" to a "to be checked in" bag. I was td I would have to pay another €25 to take it on board. I just refused and left my bag there with them. Tired of Ryanair deliberately screwing people fo add ons especially when there is no deliberate intention involved in the action. No empathy or understanding just screw the Customer at every opportunity. No longer a Ryanair Customer, its Service and Respect that I prefer,,,"

Positiv: "The crew was helpful and friendly, priority boarding was super speedy and the food was served promptly (to my neighbouring passenger not me)."
Negativ: "The seats were dirty and the plane could've done with a clean, plus I ended up with stiff knees because of how squished I was."

Positiv: "Es war alles pünktlich und durchdacht."
Negativ: "Die Landung bei Hin- und Rückflug waren etwas hart."

Positiv: "...es ist halt ein Billigflieger. Da darf man die Erwartungen nicht zu hoch ansetzen."
Negativ: "Die unbequemsten Sitze die ich bisher kenne. Getränke an Board überteuert. Über 1 Stunde Verspätung beim Start und im Flugzeug gewartet."

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Chef-stewardess hat sich furchtbar wichtig genommen und ihre Kolleginnen andauernd kritisiert, und dass vor der Kundschaft. Eigentlich ein No-Go. Die Frau gehört abgemahnt."

Positiv: "Pünktlicher Abflug und Landung, Personal war freundlich. Gepäck war zügig da."
Negativ: "In Frankfurt langer Weg bis zum Flugsteig, daher sollte man nicht zu lange mit dem einchecken/boarding warten, denn man muss dann noch mit dem Bus zum Flieger. Wir waren länger beim Anflug im Sinkflug, ich weiß nicht, ob der Druckausgleich nicht richtig war, aber wir hatten regelrechte Schmerzen in den Ohren und den ganzen Urlaub über Probleme mit dem Gehör. Das hatten wir bei noch keinem Flug so erlebt."

Negativ: "We had to wait ages for our baggage. So effectively the flight was very late. This won't show in statistics as it la ded on time. Potentially serious for travellers. Thank you."

Positiv: "Inexpensive, simple travel. The in-flight food was better than expected and affordable."
Negativ: "No complaints."

Positiv: "Verspätung wurde ganz gut eingeholt"
Negativ: "Verspätetes Boarding 3/4 Stunde verspätung am Flugzeug noch Wartezeit im heißen Bus. Crew teilweise sehr unfreundlich."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything - offering help to people, don't be overly close minded"

Negativ: "I am 6’3” I have been placed in the middle seat on four flights. The flight attendants and airport staff are the worst, they’re supposedly never wrong."

Positiv: "It took off and landed"
Negativ: "Ryanair is always the worst flight, so many corners cut"

Positiv: "Scam Company"

Positiv: "Bad service and is getting worse.. I flew with nikki before and their service was ok . I sadly didn’t know that Ryanair bought otherwise i wouldn’t have booked.. Miserable miserable sevice from checking in till one boards..."
Negativ: "Every thing. Give the people a full decent package or charge them in a honorable way.. I end up paying but the service remains shxxxx."

Negativ: "Mittlerweile gibt es mehr Priority als normale Gäste. Das macht das Einsteigen und Gepäck verstauen auch nicht besser als früher"

Positiv: "Nette Besatzung, schnelles Boarding, komfortabler Flug."
Negativ: "Wasser sollte es immer! Umsonst geben. Ist aber ein allgemeines Problem und bei keiner Airline der Fall."

Positiv: "Es war alles toll bin sehr zufrieden"

Positiv: "Low cost"

Negativ: "Diverted"

Positiv: "Aufgrund eines zu spät kommenden Fluggastes konnte die Maschine nicht pünktlich starten. Dank eines wunderbaren Piloten landeten wir nur mit geringer Verspätung in Agadir. Das gesamte Personal war sehr aufmerksam."
Negativ: "Das Platz Angebot beim den Sitzplätzen ist sehr beengend. Eine etwas füllige Person hat hier erhebliche Probleme. Schade"

Positiv: "Das Flugpersonal war soweit ganz nett, der Flug ging pünktlich und ging recht schnell."
Negativ: "die Größe der Beinfreiheit oder der Toilette waren katastrophal. selbst mit 60kg bekommst du da schon fast ein problem. mein vater hat ein paar kilo mehr und konnte sich kaum noch bewegen, und jetzt kommt mir nicht mit den sitzen für "mehr beinfreiheit". Das essen war trocken, langwelig und einfach nur überteuert, aber das kennt man ja scho, selbst den sitzplatz musste man bezahlen... das näcchste mal lieber ein bisschen mehr zahlen und dafür stressfreier reisen an sich war der flug akzeptabel, wird jedoch nicht wiederholt."

Negativ: "The flight was delayed 40min without any explanation or announcement from captain. We just sat on the runway for 40min."

Positiv: "In Bergamo gab es 30 Minuten Wartezeit nach dem Einchecken - für Leute mit Knieproblemen eine Strapaze,"
Negativ: "Siehe oben: Kostenloses buchen der Bordkarten führte zu 2 Mittelplätzen in verschiedenen Reihen."

Positiv: "front-line staff were sincere. Plane was well-maintained."
Negativ: "Chat staff wasn't competent."

Positiv: "None"
Negativ: "Delay of the flight"

Positiv: "They were cooperative with us and gave clear instructions"
Negativ: "Delay in the flights both going and returning, poor landing"

Positiv: "Nicht vorhanden!"

Positiv: "Der Flug hatte auf dem Hinweg und dem Rückweg jeweils Verspätung. Auf dem Rückweg ließ man uns 2 Stunden im Flieger bei Hitze warten und verteilte nicht einmal Getränke"
Negativ: "Mein Gepäck kam defekt zurück und niemand fühlte sich verantwortlich"

Negativ: "Paid extra for priority boarding, ended up at the same bus with everyone.. scam"

Positiv: "2 Stunden Verspätung davon 1 im Flieger sitzend bei 36 Grad auf dem Rollfeld. Schmutzige Flieger, Personal ohne jegliche Englischkenntnisse."

Positiv: "The price"
Negativ: "The flight was delayed by 2 hours and when calling the customer service representative they couldn’t even confirm the delay of the flight."

Positiv: "Getting off the flight. At least they didn’t lose my luggage."
Negativ: "Everything else"

Negativ: "Einige Gäste haben sich sehr daneben benommen und das Kabinenpersonal konnte die Situation nicht lösen."

Positiv: "Hin, sowie Rückflug waren verspätet. Gepäck beim Rückflug zerschlissen"
Negativ: "Keine Info über Verspätung beim boarding"

Positiv: "It took off and landed safely."
Negativ: "1.5 hours late. No air conditioning Cabin crew not attentive, and had the intercom turned up, so when she spoke it was like nails scrapping down blackboard. Minimal information coming from the cockpit."

Positiv: "Das Gate hatte bei Ankunft bereits geschlossen. 2 Std vor Bordingtime war ich am Schalter. Aufgrund der langen Schlange und hohen Wartezeiten bei der Gepäckkontrolle war ein rechtzeitiges ankommen (2Minuten zuspät am Gate) am Gate unmöglich. Musste ein neues oneway ticket von KölnBonn aus für 200€ buchen. Auf dem Schaden bleibe ich nun sitzen..."

Positiv: "Mit leichter Verspätung gestartet, aber pünktlich gelandet. Verlief alles ohne weitere Aufregung."
Negativ: "Mit RyanAir im Juni nach Palma. Super günstig. Aber an Board sitzen halt die ganzen Ballermann Gruppen. War irgendwie zu erwarten."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr nett"
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich"

Positiv: "60 Minuten Verspätung wurde bis auf 25 Minuten wieder eingeholt. Personal sehr freundlich"

Positiv: "Das Flugzeug ist pünktlich gestartet und auch pünktlich gelandet."
Negativ: "Die Sitze sind eng, unbequem und steif. Es gibt keine Sitz Verstellung. Die Verpflegung an Bord kann nur gekauft werden (die Qualität eines Sandwiches lässt extrem zu wünschen übrig). Das Boarding und der die Gepäckaufgabe wird von mürrischen und unmotivierten Mitarbeitern durchgeführt. Das Personal an Board spricht relativ schlechtes Englisch. Ryanair versucht „priority check in und Boarding zu verkaufen sowie priority security’s control. Absoluter Schwachsinn und reine abzocke. Security control: nicht beeinflussbar durch eine Airline. Priority boarding? Es gibt bei Ryanair lediglich eine Schlange in die sich alle zur gleichen Zeit einreihen. Kein Aufruf dass ausschließlich priority Leute zu erst an Board dürfen oder ähnliches."

Positiv: "On time and coat effective"
Negativ: "At FRA Airport ryanair sits about a 20min drive from the terminal. Adds 20min to boarding and landing procedures. But this is compensated with FRA being a super efficient airport at the baggage carousel and border control"

Positiv: "I couldn’t confirm my flight because I never received an appropriate code to verify my trip. The codes I entered were ineffective. I read I could confirm it upon arrival and after bringing my receipt to the customer service desk, they claimed my flight was not confirmed and I need to pay $40 in Euros. I feel deceived and lied to."
Negativ: "I didn’t like concern for customer care and placing blame on travel agency instead of taking responsibility. I had a receipt and someone accepted my money. My contract for a flight was made the moment my money was received!"

Positiv: "Flugzeug sauber und wirkt technisch gut in Schuss, Personal gepflegt und freundlich"
Negativ: "Sehr zeitaufwenig, weil man früh da sein muss und sehr lange Wege hat: Terminal 2 also 15min vom Bahnhof, dort zum letzten Gate-Block, von da mindestens 15min Busfahrt über den ganzen Airport. Im Flieger fast 1 Stunde rumhocken bevor er startet, ohne dass Getränke oder Essen verkauft wurden. Die Sitze sind ab gut 180cm Körpergröße nicht mehr ergonomisch, wird mir ab ca. 2h Flugdauer unangenehm. Kein Netz oder Tasche am Sitz des Vordermanns, so dass man Handy usw. nicht 'mal schnell' verstauen kann."

Negativ: "80 euros for the flight - 55 euros for a check in fee...what a joke - how do u calculate that price? Over 53 countries visited and that's the first flight I ever had to pay to check in - last flight with them"

Positiv: "Friendly crew. And that is it. The plane was poorly constructed inside but managed to land without falling apart. I prefer not to fly Ryan again."
Negativ: "They seated us apart because we wouldn’t pay extra. Seats are cheap, uncomfortable, and don’t recline. Baggage policies were ridiculous but weren’t enforced. Very little legroom. We had to walk up the stairs and down on arrival. Apparently a proper gate costs extra."

Positiv: "I got there eventually"
Negativ: "4hour delay, disorganised"

Mehr zu LOT
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK fliegen

Fluggesellschaften, die von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK

Buche günstige Flüge von Flughafen Frankfurt nach Flughafen New York, JFK

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
25.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
10.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
24.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
08.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
15.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
15.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
22.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
15.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
26.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
30.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
29.09.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
08.10.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
JFK - FRA
22.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
26.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
10.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
29.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
12.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
26.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
12.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
22.09.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
10.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
24.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
10.09.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
12:55 Std.
FRA - JFK
26.09.
So.
1 Stopp
Air Europa
13:45 Std.
JFK - FRA
18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
27.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
JFK - FRA
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:30 Std.
FRA - JFK
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
27.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
JFK - FRA
17.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:30 Std.
FRA - JFK
23.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:55 Std.
JFK - FRA
18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
FRA - JFK
20.06.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:20 Std.
JFK - FRA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:15 Std.
FRA - JFK
23.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:55 Std.
FRA - JFK
22.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:05 Std.
FRA - JFK
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:10 Std.
FRA - JFK
20.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:35 Std.
FRA - JFK
06.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:55 Std.
FRA - JFK
07.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:55 Std.
FRA - JFK
07.06.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:55 Std.
FRA - JFK
21.06.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
48:20 Std.
FRA - JFK
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:15 Std.
FRA - JFK
07.06.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:55 Std.
FRA - JFK
16.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:45 Std.
FRA - JFK
22.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
32:30 Std.
FRA - JFK
20.06.
So.
2 Stopps
Ryanair
18:35 Std.
FRA - JFK
21.06.
Mo.
1 Stopp
LOT
15:35 Std.
FRA - JFK
05.06.
Sa.
1 Stopp
LOT
15:15 Std.
FRA - JFK
20.06.
So.
1 Stopp
Air Europa
14:35 Std.
FRA - JFK
18.06.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
14:35 Std.
FRA - JFK
30.06.
Mi.
1 Stopp
LOT
25:50 Std.
FRA - JFK
17.05.
Mo.
1 Stopp
LOT
15:20 Std.
FRA - JFK
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First