kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Boston

BOS

Finde günstige Flüge nach Boston

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Boston

Hin- und Rückflug
Economy
Von?
Boston Logan Intl
Do. 13.05.
Do. 20.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Boston. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Boston gelockert werden.

Nützliche Infos - Boston Flüge

Nebensaison

NovemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 10%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

457 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

282 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

233 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Boston

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Boston? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Boston für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 262 € Hinflug - 272 € Hin- und Rückflug, von Hannover 295 € Hinflug - 343 € Hin- und Rückflug, von Leipzig 396 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Boston ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Boston.
  • Der Flughafen in Boston ist nach dem General Edward Lawrence Logan benannt, der in Boston geboren wurde und als Held des amerikanisch-spanischen Krieges gilt. Gemessen am Passagieraufkommen gehört der Flughafen mit jährlich 38 Millionen Passagieren zu einem der größten Flughäfen weltweit.
  • Flüge nach Boston werden von Metropolen aus aller Welt angeboten, womit der Flughafen als wichtiges Drehkreuz an der Ostküste der USA dient. Direkte Verbindungen bestehen unter anderem mit New York, London und Tokio.
  • Der Flughafen von Boston besitzt insgesamt vier Terminals, die für die Abwicklung der Passagiere zuständig sind. Flüge nach Boston von Deutschland aus werden dabei vorwiegend am Terminal E abgefertigt. Es ist zugleich das modernste Terminal und trägt den Namen John A. Volpe Terminal.

FAQ - Flugbuchungen nach Boston

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Boston Logan Intl?

Welcher Flug nach Boston ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Boston?

Wie weit ist der Flughafen Boston vom Stadtzentrum von Boston entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Boston?

Welche Fluggesellschaften nutzen den Flughafen von Boston als wichtiges Drehkreuz?

Wo bekommt man am Flughafen in Boston Hilfe, wenn man Fragen oder Schwierigkeiten hat?

Über welche Verkehrsanbindung verfügt der Bostoner Flughafen?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Boston?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Boston?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Boston zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Boston?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Boston beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Boston Logan Intl

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,7
KLM
Ergebnis aus 3.651 Bewertungen
7,9
Boarding
7,6
Komfort
8,4
Crew
7,2
Unterhaltung
7,4
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "I had paid for an upgrade to sit in the front of the cabin with extra legroom (row 14A). When I boarded a man sat it my seat. He had not paid for the upgrade, but the crew let him stay in my seat. I had asked him to social distance but he continued to sit right behind me bo matter which seat I moved to. He argued with the crew until they gave up and let him stay. They did not check his boarding pass or ask him to move to his assigned seat I found a different seat away from him but I don’t see the point in paying for extra legroom when the crew let’s people who haven’t paid for it sit it those seats. I felt harassed by the man and was very uncomfortable the whole flight. I am considering my next step, I think I should at least receive a refund for the upgrade I paid for."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Transavia does not serve anything complementary, not even water. A flight between two countries that is five hours long must be better than this. I was not aware of Transavia doing that before I booked. I will never fly with them again"

Negativ: "When its rain we shouldn’t walk to the air plain"

Positiv: "Fast boarding"
Negativ: "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Negativ: "Information on arrival time was not correct"

Positiv: "The crew was informative"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Negativ: "Flight got cancelled"

Negativ: "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"

Positiv: "Yes"
Negativ: "Everything was good"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Great plane and staff"
Negativ: "Delayed"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Positiv: "The crew are amazing! Attentive and friendly."
Negativ: "The seats could have been bigger."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Nice aircraft"
Negativ: "Unexpected refueling stop. 2 hr delay Lost connection Reached destination after 18 hr delay"

Negativ: "I called for a crew member 5 times and waited 25 minutes for anyone to help me with just some water. I had to get up and go to the very back of the plane to ask for some water. The plane was hot and no air to be found. This was all after we had to get back off the plane before takeoff. It was terrib"

Positiv: "yes"
Negativ: "not really"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Lovely crew, very helpful"
Negativ: "N/A"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Best airline in the business quick efficient and outstanding service What else can you say"

Positiv: "Service was great as usual. Food was very good and entertainment options were great so you won't have to be bored throughout the trip."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Negativ: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Positiv: "Nothing to mention"
Negativ: "Crew was rude when I asked if there was a vegetarian option for the snack. I did request special meals for the trip. Even if they did not have a vegetarian option, they don't need to be rude!! Boarding was ridiculous. we were supposed to form a line and wait. Would have been a lot better if they boarded by seat numbers. Also they made me check in my fairly small and light carry on bag resulting in its contents arriving broken!"

Positiv: "NOTHING"
Negativ: "Having to change my seat to accommodate a rude belligerent passenger, who had taken my seat, refused to move until spoken to by steward. She then made my flight a nightmare, until I let her sit in my aisle seat. Even then she was not satisfied, she abused me the whole flight damaged the screen so I could not use it until the steward fixed it. Demanded that I except any and all alcohol to give to her to drink. When I am tea total she then continued to abuse me. I asked the steward to move me he just shrugged his shoulders and said there was nowhere else. This is definitely my the worst flight I have experienced."

Negativ: "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Crew was great, very nice"
Negativ: "Not enough legroom"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Negativ: "You are almost always late!"

Positiv: "Food and staff behaviour"
Negativ: "Entertainment"

Positiv: "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Negativ: "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Positiv: "The aircraft felt clean and quite spacious (decent legroom). Cabin crew was friendly and everything went as expected. Bonus points for the Beemster cheese sandwich (I was totally disappointed when they served the food, but more than pleasantly surprised by the quality of the cheese - I even bought some afterwards, from the Albert Heijn just outside the security area)."
Negativ: "Very odd queue separation at boarding. Passengers were divided in 5 lanes, depending on their seating area withing the plane (for a more efficient boarding, I presume) but, by the time we all got to the actual aircraft, we formed another queue in the boarding bridge so it didn't feel like any time was saved or anything."

Positiv: "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Negativ: "there was no lounge close to our departure gate"

Positiv: "Flight was delayed for 15 min resulting in passengers rushing to make their connecting flights.but staff kept passengers informed."
Negativ: "Flight departing late."

Positiv: "The aircraft was clean"
Negativ: "The food was terrible, wifi was extremely expensive (Delta had free messaging over their wifi)"

Positiv: "Crew war Super!"
Negativ: "Schlimmes, altes, kleines und sehr beengendes Flugzeug, extrem schlechte Belüftung!"

Negativ: "The food especially the second meal or snack."

Negativ: "Requested a window seat, got a middle seat. No food, ither than coffee or tea had to pay for everything. Late departure, nearly missed my connecting flight."

Positiv: "Crew war super speziell Carsten!"
Negativ: "Eine Fussmassage hätte es noch toppen können."

Positiv: "The attendants were constantly providing services to the passengers."

Positiv: "Too many crying babies!"

Negativ: "Plane was changed to a different plane and caused lots of confusion. Boarding process was chaos, loaded all passengers in a room too small with many standing and getting too hot."

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Positiv: "Sehr nette Besatzung Schnelles und geordnetes Boarding"
Negativ: "Verpflegung war kostenpflichtig mit Ausnahme von Tee und Kaffee."

Positiv: "service was great flight was on time luggage came on time"

Positiv: "On time. Good hardware."
Negativ: "Priority passangers cannot board with their non priority partner, even on the sane reservation. Congratulations sas, only airline workdwide to prohibit this. Otherwise, also forgot my duty free bag at the gate and the crew refused to have me return for it or get it for me."

Positiv: "Nix"
Negativ: "Anschlussflug wurde gecancelt"

Positiv: "Gibt nix gutes"
Negativ: "Flug wurde gecancelt ohne das man benachrichtig wird!!"

Positiv: "Planes are newish and comfortable. Decent amount of room in economy. Very good entertainment system with a not of great Nordic content (Swedish, Danish and Norwegian movies) Food was pretty good for an airplane. The service is excellent. I slept through the meal service, but they still made it a point to get me a meal when I woke up. Old fashioned tea and coffee service, with a steward going up and down the aisles with proper tea and coffee pots. Very professional, a high end feel to everything."

Positiv: "Definitely one of the cleanest aircrafts I have seen. Design in grey simple but good. Nice and friendly staff."
Negativ: "New Arla Milk packages have a strange form and way to open which makes it tough not to spill the milk on you!"

Negativ: "My flight was cancelled and no one notified me! Instead, FlyUs.com placed me on a different SAS flight that had a 15 minute layover in Copenhagen. Needless to say, I would have missed the flight from Copenhagen. I realized the issue the day-of, spent hours on the phone trying to book a different flight through the customer services at FlyUs.com (stupid company!), and was finally rebooked by SAS on a different airline. When I called SAS directly, they immediately took care of the situation and handled it well, but I wasted an entire day dealing with FlyUs.com, waiting on confirmation for a flight that I was never going to receive. The whole experience was awful."

Negativ: "Filme waren ok, aber nur ein Spiel (Schach) auf einem Interkontinentalflug (CPH - SFO) ist eher mager für einen 11h-Flug. Spiele müssen ja nicht sein, aber andere Fluglinien als SAS bieten da mehr..."

Positiv: "On time good food excellent entertainment clean plane good crew"

Negativ: "No choice in main course. Only one option Long time since wine or beer is not offered free on a “major” airline. The entertainment was interrupted a couple of times with adds. Seats are tight and space more in line with a discount airline."

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Sicherheit. Sehr gute Landung und Infos vom Käpten.Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Kein Entertainementsystem vorhanden. Kein Food. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Pünktlichkeit/ Sehr gute und viel Verpflegung/ Genügend Platz/"
Negativ: "Leider waren geschätzt 70% der Monitore kaputt. Ich hab den Sitzplatz gewechselt um Filme schauen zu koennen. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug vor Abflug wäre wünschenswert."

Positiv: "Movie selection, warm buns,"
Negativ: "no thing to report"

Positiv: "The flight attendees were great, always taking good care of somebody and gave me more drinks/food when needed. You had enough space and everybody could sleep. Already looking forward to my flight back home."
Negativ: "The Entertainment could have some more movies to watch - After 3 movies there was absolutely no other movie that might have been interesting to me. However, after 3 movies you are also supposed to stop so it's not even so bad."

Positiv: "The salad they served me in SAS Plus had fish in it which I'm allergic too and the stewardess immediately found one that had chicken instead. She also sang a Lullaby song thanking us for flying SAS on landing. Great! :-)"

Positiv: "Great service, friendly stewards and stewardesses, delicious food"

Negativ: "Only one free soda. Beer and wine for a fee."

Positiv: "Flight was on time. Boarding was simple and easy. Staff were excellent in handling the boarding process and very prompt in getting people seated/luggage put in to overhead lockers, free tea and coffee was provided which assured that extra comfort, would definitely recommend."

Positiv: "Quick flight and pleasant service. Seats were also comfortable"
Negativ: "Walking out to the plane the markings weren’t great."

Positiv: "Pünktlicher Abflug und zügiges Boarding, die Crew war freundlich reserviert."
Negativ: "Essen nur in der teuersten Buchungsklasse inklusive, ansonsten wenig Auswahl."

Positiv: "We traveled with our 11 month old and the crew was super helpful. It was an 8.5hr flight, we got a middle seat to give him space to play and the staff had a lot of fun engaging with him. They even gave him a couple of toys to play with. Food was just ok, but better than most airline meals I've had. We flew Premium Economy which was a comfortable experience as well."
Negativ: "Checking in took too long, but that's more due to the new US-bound flight restrictions and process that's supporting that."

Positiv: "premium economy"
Negativ: "nothing, it was great!"

Positiv: "Food was very good on international flight. All personnel was extremely polite and courteous. Great movie selection. Everyone was greeted with headphones, a bottle of water, pillow and blanket"
Negativ: "Nothing not to like"

Negativ: "5 STD. Verspätung."

Positiv: "Angenehmer Flug, schnelles Boarding und Deboarding..."
Negativ: "Alte Machine, Lange Wartezeit im Flieger ohne Erklärung für die Verspätung. Keine Zeitschrift, Personal Recht unsichtbar. Kaffee ohne das Milch oder Zucker angeboten wurde."

Positiv: "Very friendly crew Intime departure and arrival"
Negativ: "It was extremely cold in the plane (I was in row 32). Many passengers had the blue blanket wrapped around them even over their head"

Positiv: "I'm surprised this is called a budget airline (or am I mistaken?!). Anyway, everything was great. The entertainment options were limited compared to Turkish, Emirates, Lufthansa or Qatar, but enough for a 7 hour flight and then some. Also, I liked that there was a bottle of water on each seat for people to hydrate. Very important, and I haven't seen any other airline do it."
Negativ: "Nothing stands out really. I'm likely going to fly them again."

Positiv: "Check in, Fast Track, lounge, 1. Reihe"
Negativ: "man sitzt auf engeren Sitzen (Tablett ist in der Armlehne), aber ebenso zu dritt wie in der Eco. 1A-B-C haben viel kleineren Fußraum als 1D-E-F Stewardess wollte kein Handgepäck erlauben, da die Kanine bereits zu voll war. Ich schuld vor, sie solle erst einmal das Gepäck der Mitarbeiter aus der Kabine nehmen, dann reicht es auch für die Paxe ...."

Positiv: "Essen in der Business Class okay"
Negativ: "Irritierend, dass in der Businessklasse der Mittelsitz NICHT frei bleibt"

Positiv: "Crew very nice. More leg room in front of seats then most planes.. Plane on time ."
Negativ: "Not many movie choices, Food was just ok. Do not put tomatoes on sandwiches ahead of time, it makes the bread wet and soggy."

Positiv: "This was a direct Copenhagen to Boston flight run by SAS for Privatair. It was a small aircraft with only 70 total seats. That being said, the seats were comfortable, the service was wonderful, and the flight was smooth."
Negativ: "Inflight entertainment consisted of an iPad with very limited options. Only one non-alcoholic drink included with dinner, and purchase price of wine was the highest I have ever seen on a flight."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem ultrakurzen Flug."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem kurzen Flug."
Negativ: "Komfort dürfte etwas besser sein. Unterhaltung gab es keine."

Positiv: "Great flight very happy"

Positiv: "I have no complaints. Will recommend SAS to all my friend. Thank you."
Negativ: "I do not like the way they conduct their business from the office never returning phone calls as we are trying to get our questions answered. Would also be nice if the airline would use JFK instead of Liberty in Newark. Thank you."

Negativ: "They take blankets away too soon so u freeze. Three hour delay and they only give u a voucher to buy a cup of coffee"

Positiv: "I had a window seat with a view of New York City as we flew North."
Negativ: "The sound quality of the earphones was so poor that I could not understand most of the dialogue of the film that I watched."

Positiv: "The movie selection"
Negativ: "To be boarded and wait for more than 45 minutes inside the plane for a second pilot."

Positiv: "Everything went smoothly. Timely boarding in a very efficient and comfortable process. Really great food and accomodating staffing"

Positiv: "People food"
Negativ: "Seats small"

Positiv: "The entertainment system was very good. The crew were all efficient and courteous, with the exception of one crew member who was rather curt."
Negativ: "Our plane arrived at IAD late due to a minor mechanical that was repaired at its previous destination. Consequently, we departed IAD almost two hours late, causing us to miss our connection in Copenhagen. Norwegian Air had a flight leaving shortly from Copenhagen to Rome, but the transfer agent told us SAS "does not re-book with Norwegian." Instead we were assigned to two more flights, one to Brussels, and another from Brussels to Rome. We arrived in Rome around 17:00 rather than 10:35 as scheduled, losing a full day of sight-seeing."

Negativ: "Seat could have been a little more comfortable, but overall it was fine."

Negativ: "Great"

Positiv: "Fares were competitive. Service excellent. Seating comfortable"
Negativ: "Food on the plane"

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Negativ: "There was a lot of turbulence which the crew could not do much about. Apart from that a good experience"

Positiv: "Food considerably better than BOS- DUB route."

Positiv: "Der Flug ging pünktlich los. Ich habe noch nie so lange auf einem Nachtflug geschlafen und auch noch nie eine so saubere Toilette nach sieben Stunden Flugzeit vorgefunden. Meine Tochter litt unter Reise-Übelkeit und das Kabinenpersonal war sehr hilfreich und mitfühlend. Danke!"
Negativ: "Das Essen war sehr schlecht. Das Umsteigen in Dublin ist furchtbar. Der Flughafen ist unübersichtlich aufgebaut. Das Abfluggate des Anschlussfluges wurde ca. 3 Stunden vor Abflug bekanntgegeben. Aber aufgrund einer verschlosssen Glastür konnte man erst 25 Minuten (!!!) vor Abflug dort hin gehen. Es kam zu einem großen Stau vor der Tür und der Abflug verspätete sich entsprechend."

Positiv: "Die Einreise in die USA ist in Dublin sehr komfortabel und problemlos"
Negativ: "Der innereuropäische Flug hatte keine Verpflegung und auch der USA Bereich am Flughafen Dublin ist diesbezüglich nicht gut ausgestattet."

Positiv: "We paid extra for the seats ... it's a good value to get on and off more easily. I liked the way they gave food (for free) and beverage every couple of hours. The pilot communicated well."
Negativ: "The entertainment was not that great -- I had trouble filling the time of our overseas flight with movies; which I like to do going east to west to keep up with the time differential. The bathrooms ran out of water in the toilet about 2 hours before we landed so I didn't want to use it. Again, it was an old plane."

Positiv: "Der Flug ist leicht verspätet gestartet und gelandet."
Negativ: "Es war unklar, dass es keine vegetarischen Gerichte gab, zumal auf dem Hinflug vegetarisches Essen zur Verfügung stand. Es wurde kein Tee oder Kaffee serviert."

Negativ: "My granddaughter and I were seated with a guy who reeked of really bad body odor that I was retching in my seat for the whole flight. The flight was full."

Negativ: "Delay"

Negativ: "Delayed for 8 hrs. Had to go through passport control twice. Horrible service"

Negativ: "In approaching an attendant to purchase a beverage we were abruptly informed that they were on a break and go to the forward cabin."

Positiv: "Mir kommt vor, dass bei Aer Lingus mehr Platz zwischen den Sitzreihen ist"
Negativ: "Komischer Transfer zum Boardinggate, ein Kaptän den man schwer verstanden hat - wäre nett ein bisschen zu wissen wo man ist"

Positiv: "US preclearance in Dublin No immigration wait in Boston"
Negativ: "Coffee was terrible Sound in the headset was hard to hear. Seat had to be manually pulled to vertical My ear buds would not fit the 2-hole system on this plane"

Negativ: "the plane was late"

Positiv: "Schnelle Abwicklung"
Negativ: "Flug wie immer verspätet und Flugzeug nicht sauber."

Positiv: "Food was good. Entertainment selection was also good."
Negativ: "BUT. Entertainment got suspended a few times it was very annoying. Flight attendants passed right by us and almost forgot us"

Positiv: "Direct flight and preclearance completed in Dublin"
Negativ: "Not a great seat, back middle; poor food"

Positiv: "Boarding was good....overhead room for carry-ons probably due to a less than full flight. The entertainment was varied, current movies, and wide selection of music. The crew was as efficient as possible and accommodating. However, we all have learned not to expect much."
Negativ: "Comfort is lacking as is the case with jammed seating on all planes these days. It would be nice to be able to recline the seat, but since I resent it being done to me, I do not do it either out of respect for the passenger behind me."

Positiv: "The stewardesses were really polite and friendly - also the pilots seemed to be in a great mood - it was a really nice and pleasant flight."
Negativ: "I can’t really find anything negative about this flight besides that this flight is the only AirLingus flight from Dublin to Vienna and it takes off 7 in the morning - maybe it’s possible to rearrange the schedule? I also don’t understand why the scheduled flight-duration is 3 hours when it took us 2:15h to get there (both directions) I mean it’s nice to not sit in a plane too long but people are being picked up by someone (taxi or family) and it would be nice to be able to tell them an actual time for pick-up"

Positiv: "Flight was on time."
Negativ: "Hamburg airport security more intrusive and aggravating than most."

Positiv: "The seats were comfortable, you could adjust the thing holding your head (headrest?)"
Negativ: "Seats were not cleaned before boarding, when told about it the stewardess just wiped it on the floor. Boarding opened half an hour earlier but the aircraft wasn’t properly cleaned yet - there were life vests on the floor which made me wonder why they were not in the place they should be. Flight attendants didn’t speak a single word of German. Arrived 40 minutes"

Positiv: "Food provided. Enough overhead bin space for bags. Newish plane. On demand entertainment screen."
Negativ: "Couldn’t change seat at checkin so couldn’t sit next to husband on a separate reservation. Not many new movies."

Positiv: "Nettes Personal, netter Pilot."

Negativ: "No wifi"

Positiv: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."
Negativ: "Online CheckIn bei RaynAir nicht möglich, musste deshalb am Schalter einchecken und 50€ p.P. nachzahlen. Kayak und RaynAir fühlen sich nicht verantwortlich."

Negativ: "the same"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, der Flug pünktlich und das Boarding ging schnell"
Negativ: "Insgesamt war die Luft im Flugzeug etwas muffig und die normalen Sitze für große Menschen etwas klein, aber das sollte jedem bekannt sein."

Positiv: "The meal was great"
Negativ: "Paying for the drinks"

Negativ: "Sitze sind extrem eng."

Negativ: "Leider waren wir aufgrund des verspäteten Flughafenbuses 'erst' 1 Stunde vor Abflug am Flughafen. Obwohl wir nur mit Hangepäck unterwegs und bereits online eingecheckt waren, war es uns nicht mehr möglich beim Self-checkin die Boardingkarte auszudrucken. Boardingkarte am Handy, wie bei sehr vielen Linien bereits Standard, gab es nicht. Auf die Frage was zu tun sei, verwies man uns auf die lange Schlange bei der Gepäckaufgabe und teilte uns mit, dass es knapp werden würde den Flug zu erreichen... Erst die 3. sehr freundliche Angestellte schickte uns zum Express Check-in und wir waren 25 Minuten vor Abflug beim Boarding. Das hätte man uns auch leichter machen können..."

Positiv: "Everyone very helpful"

Positiv: "Über die eingetretene Verzögerung wurde etwas spät, aber immerhin ausreichend informiert. In der Luft konnte ein Teil der Zeit wieder gut gemacht werden."

Negativ: "Baggage took 38 min. To come out"

Positiv: "Es hat alles gestimmt. Der Flug war pünktlich. Trotz Billigfluglinie konnte man in Ruhe schlafen ohne Werbung ertragen zu müssen."

Positiv: "Der Flug war pünktlich. Das Boarding nach Platzreihen ist ein gutes System"
Negativ: "Wir waren irritiert, dass das Essen im Flug Dublin-Zürich nicht inbegriffen war. Wahrscheinlich wurde es uns gesagt, wir waren grade am Schlafen und haben es wohl nicht mitbekommen. Der Preis für das Lunchpaket war ärgerlich hoch. Das Unterhaltungssystem funktionierte auf einem Platz nicht. Beides eigentlich nicht so wichtig - aber wenn Sie schon danach fragen..."

Positiv: "Nicht einmal ein Trinken"
Negativ: "Gefallen hat mir nicht, dass ich bei der Buchung über Checkfelix als Kriterium eingegeben habe, dass ein Koffer pro Reisenden dabei ist. Das hat aber nicht zugetroffen. Die Koffer haben extra gebucht werden müssen, was sehr teuer war. Der Flug selber ist angenehm verlaufen, abgesehen davon, dass es nicht einmal ein Trinken gab."

Negativ: "unfreundliches Personal Kaffee schrecklich und überteuert"

Negativ: "Buchung sehr unklar bzgl. Gäpäckgebühr I"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend und half wo es kann. Der Flug selbst angenehm."
Negativ: "Die Beschreibung des CraftBeers sollte den Hinweis enthalten, dass es mit Grapefruit versetzt ist."

Positiv: "Der Flug von aerlingus war pünktlich. Flugbegleiter waren nett."
Negativ: "Ich habe relativ spät gebucht, darum war der Flug relativ teuer. Trotzdem war es ok. Dublin Flughafen immer etwas eher dasein - Sicherheitskontrolle dauert unter Umständen lang und Ryanair treibt seine Spielchen in der Schlange. Beinraum bei aerlingus recht gering."

Positiv: "see above"

Negativ: "Hinflug VIE-DUB: wurden nach zwei Stunden Wartezeit im Flieger gebeten den Flieger wieder zu verlassen auf Grund von Technischen Gebrechen. Flug wurde auf den nächsten Tag verschoben wodurch wir einen ganzen Urlaubstag verloren haben Ersatzflug am nächsten Tag hatte wieder über eine Stunde Verspätung - Grund: die Crew war nicht rechtzeitig da... mussten ihren Gesichtern nach zu Urteilen ihren Rausch ausschlafen Heimflug DUB-VIE: mussten wieder 2 Stunden aufs Boarding warten, mindestens 5 mal wurde das Gate geandert und wir bekammen nur mangelhaft Info warum und wann wir den starten würden... wurden immer wieder um 15 oder 20 Minuten vertröstet. Dann war die Maschine endlich da, Boarding begann und wurde aber bei der Hälfte wieder abgebrochen, alle mussten wieder raus - wieder ein technisches Gebrechen am Flieger (war wohl wieder der gleiche Flieger) Wieder wurde versucht es herzurichten, weitere knapp 2 Stunden Wartezeit bis dann endlich eine Ersatzmaschine da war. In Summe wieder fast 5 Stunden Verspätung bei der Heimreise. Ich fliege viel, aber so etwas habe ich noch nicht erlebt. NIE WIEDER mit AirLingus!!"

Positiv: "The opening of a rear exit door. Using the stairs and then walking across the tarmac to get to the terminal is much better than wasting a lot of time waiting to use the jetway."
Negativ: "no real problems."

Negativ: "Wir hatten 30 min Verspätung, ohne es an der Tafel mitzuteilen"

Negativ: "Gepäckstücke extra dazubuchen Keine gratis Getränke an board"

Negativ: "Bei BA bekommt man auf solch einem kurzen flug ein getränk und euin kleiner snack um sonst, das fehlte"

Positiv: "We had an adequate amount of room and were treated as valued customers. Enough said!"

Positiv: "The crew is nice"
Negativ: "No respect of distancing the seats ; all the seats were occupied. No wifi"

Positiv: "Poor"
Negativ: "Poor"

Positiv: "Clean plane , good crew ,"
Negativ: "they didn't load my baggage from flight 1 to 2"

Positiv: "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Negativ: "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Positiv: "More leg room"
Negativ: "Space"

Positiv: "Crew were very good."
Negativ: "No vegan food available."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "It was very comfortable and pleasant."
Negativ: "Could be a little better the service, the dinner was late"

Positiv: "The crew did its best to make up for the fact that the special meal I ordered was inedible."
Negativ: "See previous"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Staff were friendly and seats in business were super comfortable."

Positiv: "The food selection and drinks, given our coach class, were excellent. Nice attention to the passengers."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "great food, entertainment and seat comfort"
Negativ: "nothing"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Positiv: "Nice staff. Flight on time."
Negativ: "Bus to plane. Long walk to terminal upon arrival. Long Liong customs line?!!??"

Negativ: "Not really an Air France flight, AF not interested in taking care of their frequent fliers."

Positiv: "Fantastic Crew!"
Negativ: "Seats are comfortable but tight."

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "Crew was friendly and attentive but hard to understand"
Negativ: "Airport experience was inefficient. Long unattractive walk, boarding was tedious: the automatic check-in was not helpful and required so many more staff. Random security check was redundant and chaotic."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "Crew members"
Negativ: "Up to 1 hour late and they leaved my baggage in Paris"

Negativ: "Verspätung"

Negativ: "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Positiv: "Flight crew, pilot,food and entertainment options were great"
Negativ: "Baggage took a while to reach baggage claim but maybe a bit impatient after a long day"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Missed flight due to lack of direction, last minute gate change and they shut door in our face after telling us they were holding plane"

Positiv: "Boarding staff helpful with Disabilities; food services quick and pleasant; interior cabin temps appropriate."
Negativ: "Why is boarding so prolonged? 1-Small children and elders cannot stand for 20/30 minutes 2-Why are various sections (particularly Economy), no longer boarded by rows. and from rear first...so people don’t clog aisles, step over others, injure or be injured by heavy overhead moves?"

Positiv: "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Nice staff, very professional and helpful."

Positiv: "Flight attendant was very nice."
Negativ: "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."

Positiv: "Standard on most parts with pleasant staff"
Negativ: "Flight was 1/2hr with poor pre-flight communication on the topic. Food wise, the chocolate cookie was better than nothing...but a little savory snack would have been nice."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Courteous crew"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Positiv: "I didn’t actually liked the entertainment"
Negativ: "I just didn’t enjoy the entrainment."

Positiv: "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Negativ: "The room between seats is unbearable."

Positiv: "Clean"
Negativ: "Better organized boarding Snacks (only via purchase)"

Negativ: "Wifi didn’t work"

Positiv: "First time flying with jet blue. Comfy seats. Nice crew."

Positiv: "The crew was nice"
Negativ: "Basically everything"

Positiv: "The plane was on time and very clean"
Negativ: "Nowhere in the fair information supplied by kayak that you would have to pay for both food and bags. I would never have selected this fare had I known we would end up spending an extra $800 for checking bags! Iceland air is clean and efficient but all you were given is a Dixie cup size of a drink"

Negativ: "Didn’t have Internet access. No snacks. No headphones. The person at check-in was little rude."

Negativ: "From top to bottom, this airline is extremely incompetent and should be seen as nothing more than a super cheap way to fly. Avoid if possible."

Negativ: "I have never seen a smaller seat on a plane in my life. Worst airline ever."

Negativ: "I was very surprised, that I had to pay for my luggage. Didn’t have to do that flying from Boston to Munich, but on my way back."

Negativ: "They asked everybody to put fit carry-ons in measuring bin and it slowed boarding a lot. Some bags got stuck there, it was quite entertaining :)"

Negativ: "The pizza is terrible."

Negativ: "I was charged for bags at Frankfurt airport and should not have been. Disputing the charges."

Negativ: "See above."

Positiv: "Es wurde nach Sitzreihen geboardet und der Abflug war pünktlich. Man wurde auch begrüßt beim Eintritt in den Flieger."
Negativ: "Kein Essen und keinerlei Service im Flugpreis enthalten: einzige Ausnahme: 2x Gratis Getränke auf der Langstrecke zwischen Boston und Reykjavik (selbiges auch zwischen Reykjavik und New York). Sitze sind in etwa so gemütlich wie bei Kurzstrecken Billigfliegern - also gar nicht. Das Personal hat durchgehend auf allen 4 Flügen meiner Reise mit Iceland Air auf isländisch vor sich hin getratscht, während dem Flug und auch am Ende zur Verabschiedung, zusätzlich waren die Englischkenntnisse des Bordpersonals meist eher rudimentär. Werbung für einen Stopover in Island bekommt man überall, vor allem innerhalb des Entertainment Programms welches sich nicht einschalten lässt ohne das man einen 5,5 minütigen Werbefilm anschauen muss. teils zieht sich das weiter wenn man einen Film ansehen will. Icelandair hatte uns einen Flug mit 30 Min Umsteigezeit gescheduled - was mich sehr nervös gemacht hat als wir dann Verspätung am Rollfeld hatten und dann noch Bus fahren mussten. Der Anschlussflieger hatte sein Boarding bis kurz vor Abflug geöffnet und wir haben es dann easy geschafft. Man muss auch erwähnen, dass es in Reykjavik mangels Sitzmöglichkeiten einfach ewig lange Schlangen gibt in die man sich einreihen muss. Wenn man auf den günstigen Preis verzichten kann: nie wieder Iceland Air!"

Positiv: "Flug trotz verspätetem Boarding sehr pünktlich"
Negativ: "Das Personal hat durchgehend auf allen 4 Flügen meiner Reise mit Iceland Air auf isländisch vor sich hin getratscht, während dem Flug und auch am Ende zur Verabschiedung, zusätzlich waren die Englischkenntnisse des Bordpersonals meist eher rudimentär. Werbung für einen Stopover in Island bekommt man überall, vor allem innerhalb des Entertainment Programms welches sich nicht einschalten lässt ohne das man einen 5,5 minütigen Werbefilm anschauen muss. teils zieht sich das weiter wenn man einen Film ansehen will. Man muss auch erwähnen, dass es in Reykjavik mangels Sitzmöglichkeiten einfach ewig lange Schlangen gibt in die man sich einreihen muss. Wenn man auf den günstigen Preis verzichten kann: nie wieder Iceland Air!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "All the hidden charges. My good deal turned out to be worst deal EVER. I paid extra for my my seat and got bump from my seat to a middle seat. Icelandair attitude suck about the whole thing too and could careless too. After this I don't even want to go to Iceland or have the Kayak app on my phone. Kayak and Icelandair, will do everything to let everyone know how miserable you made my vacation."

Positiv: "Tolle Airline, komfortables Flugzeug und freundliche besatzung."
Negativ: "Keine Snacks, aber gratis Getränke und alles reibungslos s"

Positiv: "Vom Ablauf hat alles super geklappt. Es wurde sogar nach Sitzreihen geboarded."
Negativ: "Keine Snacks"

Positiv: "Die Besatzung war nett, alles pünktlich und der Ablauf angenehm."
Negativ: "Es gab auf den 6 Stunden zwischen Reykjavik und Chicago keine Verpflegung, Getränke wurden nur 2x ausgeschenkt und das Sandwich, das ich bekommen habe, war bereits 3 Tage laut MHD abgelaufen."

Positiv: "Der Flug war pünktlich."
Negativ: "Es wurden 95$ für ein aufzugebendes Gepäck am Flughafen berechnet, was nicht vorher angekündigt wurde. Außerdem wird Essen nur gegen Zahlung ausgegeben. Bei einer 10-stündigen Reise eine Zumutung. Getränke Auswahl war mangelhaft, vom angebotenen Sortiment waren einige Getränke nicht verfügbar. Mir wurde im vollen Flugzeug ein Sitz in der letzten Reihe gegeben, dessen Rucklehne nicht verstellbar war. Zusammengenommen war es die schlechteste Erfahrung eines Fluges in den letzten Jahren. Ich werde definitiv nicht mehr mit Icelandair fliegen."

Negativ: "Das Flugzeug von Reijkjavik nach Seattle war nicht fuer einen Langstreckenflug geeignet. Nur 2 Reihen mit jeweils Sitzen sind einfach zu eng fuer solch einen langen Flug. Keine gute Erfahrung!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "No information about the delays i arrived 3 hours late and still don't know why as every crew member seemed to give different reasons -"

Positiv: "Terminal security staff very attentive."
Negativ: "Boarding was very crowded."

Negativ: "Overall, too many people crammed onto one aircraft."

Positiv: "Water bottle given while boarding, friendly crew"
Negativ: "Had to purchase food no free pretzels or anything like that, but the food was delicious"

Negativ: "Chaos on last leg Total chaos Was shoved and pushed while waiting to board They need some boarding system Zones or numbers"

Negativ: "Rejkjavik aiport is woefully undersized and understaffed to handle the volume of passengers connecting through to other destinations. Jam-packed waiting areas and walking aisles and long queues in restrooms and refreshment areas. A lovely building, but not a pleasant experience at all."

Negativ: "Old plane. Broken seats. Boarding by bus and stairs."

Negativ: "See above."

Positiv: "Service on the plane was excellent."
Negativ: "Reykjavik airport is rough! It is very crowded and boarding was chaotic."

Negativ: "Our seats were reassigned at the last minute (upon boarding) to seats that couldn't recline at all. The people in front of us could recline their seats fully, giving us no room whatsoever to move. We had no room to even rest our heads on the table or cross our legs. It was very uncomfortable. Had I known the seating was so uncomfortable, I would not have flown this airline. These were not the seats we selected earlier, so we were taken by surprise at being given such terrible seats and offered no options. I will not fly this airline again."

Positiv: "They got us from A to B safely...I am grateful. But not a very warm and friendly bunch!"

Positiv: "Crew was nice, we were timely and the pilot was very engaged with the passengers via intercom"
Negativ: "There really isn't a great system in place for boarding, everyone is called at once and it's an annoying free for all."

Negativ: "No snacks."

Negativ: "too many flights landed at KEF at one time. the iceland customs could not handle all the flights at one time. it seems like the idea/plan to make iceland a primary stopover location was done without determining how many flights could descend on the terminal at one time. i was in a line that was almost all the way down the terminal. we truly were processed quickly - but it gave many around us a lot of stress over thinking they would miss their connecting flights. since i had done this before and the exact same thing happened (too many to process in too short a period of time) i reassured the people around us that icelandair holds the connecting flights until all people were processed. it gives a bad look to iceland and icelandair and i am sure could be remedied by changing some arrival/departure times. again, the idea of having iceland be a primary stopover to put them 'on the map' and glean the revenue from the potential travel is excellent, great marketing strategy - but is iceland air shooting them in the foot if they have implemented this plan without the infrastructure - please pass along to iceland- a country i really loved when i visited before this marketing plan!"

Positiv: "Crew was pleasant."
Negativ: "Line up for boarding was not organized, people were jumping the line. Boarding was not called by seating."

Negativ: "4 hours in plane without take off, grounded! spoon feeding the 30 minute delays"

Negativ: "Long delay because of weather"

Positiv: "Kind staff. Free coffee."
Negativ: "Witnessed onboard dispute between passenger and a minor passenger over the child's instrument case which was in the older passengers' overhead storage. Also seated next to large family group was difficult."

Negativ: "no snacks!"

Positiv: "We were delayed about an hour and half, waited on boarding line, which were not controlled and people kept cutting in, buses to tarmac in freezing cold, no Agent at baggage recheck with short connection. They crew turn off air way too early in the cabin. People are in winter gear and cabin temperature is not comfortable. On the way to Iceland, it was too warm on the plane for the entire duration."

Positiv: "Good legroom in economy class. Entertainment syatem very enjoyable"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Spent two hours after boarding before takeoff... plane desperately needs more air circulation and a lower thermostat point."

Positiv: "From checking to arrival my experience was bad bad"
Negativ: "Only Internet from Frankfurt to Iceland"

Positiv: "direct service"
Negativ: "reservation process by Kayak was the worst....I am moving on to google flights."

Positiv: "Everything"

Positiv: "see above"

Negativ: "The service wasn't very good, the seats were marginally comfortable and the food was just Ok. Expected more from Business class considering the price of the ticket."

Positiv: "Price."
Negativ: "Really a surprisingly low quality airline."

Positiv: "Price and the fact that they waited to take off until we arrived from Copenhagen"
Negativ: "Boarding is awful - just a mad rush of people!!"

Mehr zu KLM
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Boston fliegen

Fluggesellschaften, die nach Boston fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Boston in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Boston bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Boston nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Boston

Buche günstige Tickets nach Boston

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

09.09.
Do.
1 Stopp
Vueling
29:10 Std.
BER - BOS
12.09.
So.
1 Stopp
Vueling
16:45 Std.
BOS - BER
19.06.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
10:45 Std.
FRA - BOS
26.06.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
10:10 Std.
BOS - FRA
02.10.
Sa.
1 Stopp
SAS
28:05 Std.
HAM - BOS
16.10.
Sa.
1 Stopp
SAS
16:20 Std.
BOS - HAM
24.08.
Di.
1 Stopp
Alitalia
12:40 Std.
FRA - BOS
31.08.
Di.
1 Stopp
Alitalia
13:30 Std.
BOS - FRA
08.09.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
12:15 Std.
BER - BOS
22.09.
Mi.
1 Stopp
Alitalia
31:30 Std.
BOS - BER
06.09.
Mo.
1 Stopp
Vueling
17:20 Std.
MUC - BOS
19.09.
So.
1 Stopp
Vueling
28:15 Std.
BOS - MUC
06.11.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
10:45 Std.
FRA - BOS
20.11.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
10:10 Std.
BOS - FRA
17.09.
Fr.
1 Stopp
SAS
10:50 Std.
STR - BOS
20.09.
Mo.
1 Stopp
SAS
18:50 Std.
BOS - STR
01.09.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
MUC - BOS
12.09.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:40 Std.
BOS - MUC
14.10.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
33:15 Std.
STR - BOS
17.10.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:15 Std.
BOS - STR
02.09.
Do.
1 Stopp
Aer Lingus
14:10 Std.
HAM - BOS
16.09.
Do.
1 Stopp
Aer Lingus
10:05 Std.
BOS - HAM
20.06.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:15 Std.
MUC - BOS
08.08.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
18:50 Std.
BOS - MUC
23.06.
Mi.
2 Stopps
Air France
30:09 Std.
DUS - BOS
14.07.
Mi.
1 Stopp
Air France
10:20 Std.
BOS - DUS
23.06.
Mi.
2 Stopps
KLM
18:14 Std.
DUS - BOS
13.07.
Di.
2 Stopps
KLM
18:09 Std.
BOS - DUS
15.09.
Mi.
1 Stopp
Iberia
12:50 Std.
STR - BOS
19.09.
So.
1 Stopp
Iberia
12:15 Std.
BOS - STR
16.07.
Fr.
1 Stopp
Delta
12:40 Std.
HAM - BOS
26.07.
Mo.
1 Stopp
Delta
12:35 Std.
BOS - HAM
22.09.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
33:30 Std.
STR - BOS
26.09.
So.
1 Stopp
Turkish Airlines
28:35 Std.
BOS - STR
25.09.
Sa.
2 Stopps
Air Canada
14:08 Std.
NUE - BOS
29.09.
Mi.
2 Stopps
Air Canada
16:00 Std.
BOS - NUE
23.09.
Do.
2 Stopps
Austrian Airlines
15:15 Std.
NUE - BOS
27.09.
Mo.
2 Stopps
Austrian Airlines
22:24 Std.
BOS - NUE
23.09.
Do.
1 Stopp
SWISS
17:35 Std.
NUE - BOS
27.09.
Mo.
1 Stopp
SWISS
10:05 Std.
BOS - NUE
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

19.05.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:20 Std.
FRA - BOS
19.06.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:15 Std.
FRA - BOS
19.06.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:15 Std.
FRA - BOS
26.05.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:15 Std.
MUC - BOS
26.05.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:15 Std.
MUC - BOS
02.06.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
12:45 Std.
MUC - BOS
11.06.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
29:45 Std.
MUC - BOS
17.05.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:20 Std.
FRA - BOS
24.05.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:20 Std.
FRA - BOS
03.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:35 Std.
MUC - BOS
19.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:55 Std.
FRA - BOS
19.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:55 Std.
FRA - BOS
11.06.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:25 Std.
MUC - BOS
11.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
15:55 Std.
MUC - BOS
18.05.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
45:00 Std.
FRA - BOS
03.06.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
29:55 Std.
NUE - BOS
20.05.
Do.
1 Stopp
KLM
31:45 Std.
STR - BOS
27.05.
Do.
1 Stopp
KLM
30:10 Std.
HAM - BOS
21.05.
Fr.
1 Stopp
Delta
18:40 Std.
BER - BOS
21.05.
Fr.
2 Stopps
Delta
19:46 Std.
BER - BOS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

03.06.
Do.
1 Stopp
Spirit Airlines
4:20 Std.
BWI - BOS
09.06.
Mi.
1 Stopp
Spirit Airlines
9:44 Std.
BOS - BWI
10.08.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
2:18 Std.
ORD - BOS
17.08.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
2:33 Std.
BOS - ORD
16.09.
Do.
Nonstop
Delta
1:44 Std.
DCA - BOS
21.09.
Di.
Nonstop
Delta
1:50 Std.
BOS - DCA
04.08.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
1:20 Std.
BWI - BOS
09.08.
Mo.
Nonstop
Spirit Airlines
1:39 Std.
BOS - BWI
11.08.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
2:18 Std.
ORD - BOS
23.08.
Mo.
Nonstop
Spirit Airlines
2:33 Std.
BOS - ORD

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First