kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Las Vegas

LAS

Finde günstige Flüge nach Las Vegas

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Las Vegas

Hin- und Rückflug
Economy
Wichita (ICT)
Las Vegas
Do. 13.05.
Do. 20.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Las Vegas. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Las Vegas gelockert werden.

Nützliche Infos - Las Vegas Flüge

Nebensaison

FebruarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 2%.

Hochsaison

SeptemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 9%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

514 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

335 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

185 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Las Vegas

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Las Vegas? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Las Vegas für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Leipzig 185 € Hinflug - 334 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 292 € Hinflug - 368 € Hin- und Rückflug, von Hannover 387 € Hinflug - 408 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im September und Oktober. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Las Vegas ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Las Vegas.
  • Um von Nevada in andere Bundesstaaten der USA zu gelangen, stellt der Flughafen von Las Vegas ein wichtiges Drehkreuz dar.
  • Wie es sich für einen Flughafen der Stadt des Glücksspiels gehört, gibt es bereits an den Terminals die Möglichkeit, ein Spiel an einem Einarmigen Banditen zu wagen.
  • Eine der wichtigsten Fluggesellschaften in Las Vegas ist die Southwest Airlines. Diese fliegt von hier aus hauptsächlich Flughäfen der Vereinigten Staaten an. Eine bedeutende Gesellschaft für Flüge nach Las Vegas ist die American Airlines.
  • Am Flughafen von Las Vegas gibt es zwei Terminals (Terminal 1 und Terminal 3). Beide haben eigenständige Anbindungen zum öffentlichen Verkehr und sind für verschiedene Fluglinien zuständig.

FAQ - Flugbuchungen nach Las Vegas

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Las Vegas?

Welcher Flug nach Las Vegas ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Las Vegas?

Wie weit ist der Flughafen Las Vegas vom Stadtzentrum von Las Vegas entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Las Vegas?

Wie kommt man schnell in die Innenstadt von Las Vegas?

Welche Fluggesellschaften bieten direkte Flüge nach Las Vegas?

Kann man von Las Vegas nach New York reisen?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Las Vegas?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Las Vegas?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Las Vegas zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Las Vegas?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Las Vegas beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Las Vegas

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Delta
Ergebnis aus 29.251 Bewertungen
8,1
Boarding
7,8
Komfort
8,5
Crew
7,8
Unterhaltung
7,5
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "No ear plugs offered and my iPhone jack didn’t fit."

Positiv: "Plenty of room."
Negativ: "Heavier snacks."

Negativ: "Delayed flight planning - would have been nice to delay the flight before boarding."

Positiv: "I never boarding this flight."
Negativ: "Better communication skills."

Positiv: "Great crew!!"
Negativ: "Boarding was a bit slow!"

Negativ: "On board entertainment was inop, making for a long (4) hours flight."

Positiv: "Just a great experience Delta is still above the rest excluding Hawaiian"
Negativ: "Cant think of anything"

Negativ: "4 hour delay"

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "My 'window' seat had no window! Feeling was claustrophobic"

Positiv: "Great flight"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Negativ: "After a delay of about an hour on a very full flight the gate agent asked for volunteers to check their rollaboard suitcases. The gate agents then allowed those who checked their rollaboards to board before Zone 1,which was fine. However, a bunch of people without gate check stickers on the rollaboards were also allowed to board before Zone 1, which was aggravating. There was a long delay on the tarmac, during which we had to pull back to the gate or to a maintenance area before we finally took off. When we arrived in Vegas there was no gate for us to pull into, which led to another long delay of an already long and delayed flight."

Positiv: "Departing"
Negativ: "More than 4.5 hrs in taxi waiting to take off. Due to “few rain” and after 3.5 hrs we needed to refuel when we were about FINALLY close to our turn for take off. Horrible service by DELTA. Never flying again with them"

Positiv: "The wait"
Negativ: "The screen didn’t change in time"

Negativ: "The pilot was a Daredevil"

Positiv: "This was a much bigger plane so my comfort lever was better."

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Negativ: "Officiant"

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Negativ: "The landing was somewhat frightening."

Negativ: "yet another oversold and crammed into a plane flight from delta. the crew were nice and all...but the passengers were all ready to be throw into a battle royal pit to actually get on the plane. Getting real tired of this"

Positiv: "The flight crew was friendly and personable. Beverage service was consistent and efficient. Entertainment and free WiFi messaging were great perks."
Negativ: "The positives don’t even come close to offsetting the misery of Delta’s seats. I honestly don’t remember the last time I was so cramped and uncomfortable. I’m not an abnormally large man - 6 feet 200 lbs - and there was no room for my legs or my shoulders in an “upgraded economy” seat. I fly weekly for work on another major airline, and only took this one in a crunch. But I am quite certain this was my last Delta flight and I’ll be advising others similarly. The service and entertainment aren’t sufficient to mask an awful seat configuration."

Positiv: "Nice flight attendants"
Negativ: "Freezing flight."

Negativ: "I didn’t like having to pay for bags and headphones."

Positiv: "Great service, comfortable plane"
Negativ: "Waited 45 minutes for de-icing"

Positiv: "Service was great. Regular drinks and snacks."

Positiv: "Smooth flight Courteous"
Negativ: "On a five hours flight a two dollars sandwich wouldn’t hurt!!"

Positiv: "Best part of the flight was to experience the joy of talking to loved once from the cloud, thank you delta for providing free wifi in the cloud. You have won my heart!!"
Negativ: "To pay for food and a drink!! Please bring them back!!"

Positiv: "Great"
Negativ: "Too many announcements"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Food sold out and there was nothing left"

Positiv: "Special staff great pilots snacks free movies safety"
Negativ: "Everything was great"

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Quick friendly service from crew and captain."
Negativ: "First class seat was broken was reclined and super uncomfortable the whole flight the plane was super outdated and old."

Positiv: "It was whatever"

Negativ: "Rude staff"

Negativ: "I liked it all"

Negativ: "I froze on the way to Las Vegas and there weren't enough blankets."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "The process was very quick and easy, from after security the process was smooth and fast."
Negativ: "The gate that I was assigned to was a little overcrowded but I believe it could be because of the construction that is happening in the area. Also the security process was a little long."

Positiv: "Nothing I can think of right away"
Negativ: "Late arrival and late departure. Poor service in having my luggage be connected to my flight. Was under the impression that they would do that after I had called the day prior and once I got to airport they didn't do so"

Positiv: "Nice courteous cabin staff."
Negativ: "See comment above"

Negativ: "Undersized overhead bins so ALL carry-on rollerbags had to be checked."

Positiv: "preiswert"
Negativ: "unkkomfortable C Class"

Positiv: "Flug war püntlich"
Negativ: "teuer"

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"

Negativ: "SARS-CoV-2 und Abstandsgebot gibt es für LH nicht!? Biz mit nur 1 PAX bis Row 6, Eco bis Row 10 alle Reihen unbesetzt (Trimmung). Dahinter die Rows dicht besetzt, teilweise 2x2 im ohnehin schon eng bestuhlten CRJ. Bei Ankunft Busposition mit nur 1 Bus (Abstand im Bus??)."

Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("

Positiv: "Desinfektionstuch an Board erhalten."
Negativ: "Freundlichkeit einzelner Crew-Mitgliwder."

Negativ: "It’s very very poor and flight radar is below average"

Positiv: "Ruhiger Flug - in time"
Negativ: "Zu früh :-)"

Positiv: "The crew were so friendly and helpful."
Negativ: "I was told on the phone earlier (and very rudely) there are no gluten free options for eating. I have celiac disease and do not do the diet for "fun". It's for health. I found out thanks to the excellent crew on board there is an option."

Positiv: "As previously stated hated having to go through security again"
Negativ: "Chocolate"

Positiv: "Aircraft and crew"
Negativ: "Food"

Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"

Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das Pathos"

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Saukalt an Board. Erst nach fast der Hälfte des Fluges ist es gelungen, die Temperatur so einzustellen, dass es angenehm war. Das Gepäck ist mal wieder nicht mitgekommen. Lufthansa wird immer nachlässiger..."

Negativ: "Flight late more than 3-4 hours on Frankfurt. So upset. I will never and ever try with Frankfurt again. I bought shortest way ticket to pay more money but unfortunately flight late about 3-4 hours. Money trap. I would love to have another free flight or I will post the tickets on facebook, Twitter and etc... To make a terrible flight reputation."

Negativ: "Food"

Positiv: "I really like the crew on Lufthansa"
Negativ: "Our pre paid seats were lost in the "system" even though I had the receipt they couldn't do anything. and we were seated in a back row with offset tvs, the movie selection is lame and dated"

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Positiv: "Alles prima Sehr guter aufmerksamer Service"

Positiv: "It was canceled. And scheduled next day."

Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."

Positiv: "Gefallen hat mir, dass der Kapitän immer wieder den aktuellen Status zu unserem Aufenthalt in Linz mitgeteilt hat. So war sichergestellt, dass stets die neues Information zur Verfügung stand."
Negativ: "Die Verpflegung, als wir nach Linz umgeleitet wurden. Leider gab es nur Getränke."

Negativ: "Schlechtestes Bordessen seit Jahren. Alles vollkommen geschmacklos. Chicken Curry richtig schlecht, wie es gut geht zeigt United. Ein vertrocknetes Brötchen als Beilage dass eigentlich niemandem mehr angeboten werden kann."

Positiv: "Freundliche Crew, auch schon am Boden"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Positiv: "Flight was delayed from LAX. No accommodation offered"
Negativ: "Accommodation. They were kinda rude about the whole experience"

Positiv: "guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... 2019... really?"

Positiv: "No I was very uncomfortable"
Negativ: "Not have canceled my flight!!"

Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."

Positiv: "This was our return flight back to the US much better then going to Europe!"
Negativ: "The only thing i wish all airlines would consider is to give us regular folks more room(space) not just the rich people in business or first class! On a 10+hr flight it is well needed!"

Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."

Negativ: "Unpünktlich, Frankfurt mega unfreundlich Security Check!!!"

Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"

Positiv: "A320neo. Gut gelauntes Bordpersonal trotz verzögerter Abreise und später Ankunft"
Negativ: "Kommunikation der Verspätung am Flughafen. Recht plötzlicher Gatewechsel trotz absehbarer Verspätung. Zu wenig Vorfeldpersonal für zeitgerechte Verladung"

Positiv: "Das Boarding hat super geklappt. An Board war das Personal sehr zuvorkommend und zum Glück hatten wir einen angenehmen, ruhigen Flug. Leider hatte mein Kopfhörer einen Wackelkontackt und der Touchscreen war schon sehr überstrapaziert."

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Tight seating"

Positiv: "Der Flug starte pünktlich"
Negativ: "Eine der Flugbegleiter war nicht so gut gelaunt"

Positiv: "Das Personal war sehr zuvorkommend jung und wirklich nett! Alle Ansagen im Flugzeug waren ausführlicher und netter als für gewöhnlich"

Positiv: "Lufthansa is great."

Positiv: "Personal freundlich und aufmerksam. Flug pünktlich."

Negativ: "Der Flug ist nicht pünktlich gestartet. Informationen kamen sehr spät. Bis zum Zeitpunkt des eigentlichen Boardings war der Flugstatus pünktlich. Aus nicht ersichtlichen Gründen wurden bereits zuvor Flüge von LH und EW nach MUC annulliert. Erst gegen 21 Uhr erfolgte die Snkündigung dass 21:45 die neue Abflugszeit wäre. Gestartet ist die Maschiene dann um 22:05 Uhr. Die Kommunikation war sehr schlecht, das Bodenpersonal schloss bis zuletzt keine Annulierung aus."

Negativ: "The flight did not take off from Dusseldorf until AFTER we were scheduled to arrive in Frankfurt. There were no updates from the flight crew on the delay or on our connecting flight."

Positiv: "Accommodations comfortable"
Negativ: "Crew was not helpful. There was clearly not enough room for everyone's hand luggage, and the crew members simply shrugged their shoulders. I flew with hand luggage on lap because bins were full."

Positiv: "Sehr pünktlich, sauber, freundliches Personal."

Negativ: "pastry, not sandwich"

Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."

Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Positiv: "Flug war über pünktlich, wenn auch die fehlende Parkposition in Frankfurt den Zeitgewinn wieder wett gemacht hat. Einstieg war problemlos. Crew sehr motiviert und mit Freude bei der Sache."
Negativ: "Das Ei beim Frühstück gewohnt geschmacklos. Ansonsten war das Essen okay."

Positiv: "Pünktlich!"

Positiv: "Schöner kleiner Flieger"

Positiv: "Austrian... einfach sehr pünktlich!"

Positiv: "The crew was nice. The economy seating was sorta spacious, but then again, it was economy. I’m 6’2” and my knees didn’t hurt."
Negativ: "It’s standard European airline. Don’t expect Cathay, Singapore or Emirates."

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "You give no room for passengers to sit comfortably. We are crammed in the airplane like sardines in a can. No legroom, small seats, etc."

Negativ: "Leider nicht pünktlich"

Positiv: "Tolle Crew"
Negativ: "Abgeranztes Propellerflugzeug"

Positiv: "Service"
Negativ: "Sitzabstand und die Klimaanlage an den Füßen nicht so kalt stellen."

Positiv: "Freundlichkeit der Crew."
Negativ: "Die Turbulenzen. Leider nicht beeinflussbar."

Negativ: "Verspätung war unschön."

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Alles bestens gewesen. War wirklich positiv überrascht."
Negativ: "Fällt mir nichts ein"

Positiv: "For short flight the seats are ok with space for the legs"
Negativ: "The flight was 30 minutes delayed"

Positiv: "Crew was good and entertainment was great."
Negativ: "They charged me 200 euros for my bag and I wasn’t told that I couldn’t bring 1 luggage with me."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Boarding was a little off because we had to wait longer than expected for bused to bring us to plane . They should have Waited until buses arrived and then had passengers go through the gates so everyone could remain seated at the gate and not wait 20 minutes while standing."

Negativ: "Pünktlich abfliegen, schnelle Gepäckabwicklung, wenigstens noch eine salzige Alternative zu süß"

Positiv: "Catering in business toll"
Negativ: "Verspätung. Leider jede Woche mittlerweile"

Negativ: "Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von Eurowings"

Negativ: "Keine Info über Verspätung Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von TAP"

Positiv: "Pünktlichkeit, Freundlichkeit des Personals am Check-In und an Board."

Positiv: "nicht viel"
Negativ: "laut , eng , klein , unpünktlich"

Positiv: "Nettes Bodenpersonal"
Negativ: "70 Minuten Verspätung auf einem 40 Minuten Flug Nicht mal die Auswahl zwischen süß und salzigem Snack"

Positiv: "Everything from boarding, service on board, disembarking--- easy and efficient--polite and friendly"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Fligth attemdance atention"
Negativ: "Delay in the departure (40 min)"

Positiv: "Um diese Zeit wird das Programm abgespult, da erlebt man selten highlights. Allerdings war die abgespulte Leistung i.O."
Negativ: "Leider war das Flugzeug sehr voll, somit war es unangenehm eng."

Positiv: "Das Flugzeug war sehr angenehm, vermutlich noch relativ neu. Das Entertainment-System fiel dadurch positiv auf, dass es funktionierte, viele praktische Auswahlmöglichkeiten. Vglw. gutes Essen, welches den Europäern auch freundlich serviert wurde."
Negativ: "Offenbar war ein Teil des Personals nicht ganz frei von Vorurteilen ggü. Asiaten. Die unterschiedliche Behandlung fiel bei einigen Gelegenheiten auf. Leider war das ansonsten angenehme Flugzeug sehr eng und voll besetzt."

Negativ: "Alte Maschine. Ein Stück abgepackter Kuchen"

Negativ: "Maschine ist 40 Minuten zu spät nach Berlin gekommen, in Summe 100 Minuten Verspätung, das Bodenpersonal war dann zu wenig um mit der Verspätung halbwegs umgehen zu können."

Positiv: "Dass es nur eine Stunde Verspätung war"
Negativ: "Dass Swiss gebucht wurde und Austria ihn durchführte, dass die Anschlussverbindungen nicht geklappt hat"

Negativ: "das essen und Service in der Business class lässt mittlerweile immer mehr zu wünschen übrig. statt Verbesserungen wird hier anscheinend auch schon immer mehr der sparstift angesetzt."

Negativ: "They overbooked the flight which delayed boarding but the flight was on time."

Positiv: "Nothing!"
Negativ: "Austrian Airlines cancelled my flight with no notice, technical difficulties. Woke up before 5 am and went to the airport to find out, then waited in line for two hours to get re-booked on a flight the next day. Really poorly done. No compensation. Would not recommend Austrian Airlines, ever. -Mark Cox"

Positiv: "This is always a pleasant airline to travel with."
Negativ: "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."

Negativ: "Beinfreiheit in der ersten reihe bescheiden. kein welcome drink. zuerst wird nach dem essen gefragt, serviert und dann kommt erst das Getränk. einmal wird nachgeschenkt, der rest nur nach Aufforderung. weder Erfrischungstücher werden gereicht, noch sonstige Aufmerksamkeiten. leider auch noch etwas über eine stunde Verspätung. alles in allem: bei einem 3, stunden flug in business class erwarte ich mir etwas mehr."

Negativ: "Delay...."

Positiv: "Crew was nice enough, entertainment was ok. Food was ok. The plane was old and a little dirty."
Negativ: "Boarding was incredibly chaotic, seats were old and uncomfortable."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Die Maschine machte einen ausgesprochen sauberen Eindruck. Das Flugpersonal war sehr freundlich."

Positiv: "The flight staff was very attentive, professional, and polite. It seemed like they were always bringing the passengers things like snacks and drinks. We never felt like we needed anything. This was my first time flying to Europe and flying with Swiss. I will definitely choose them again!"
Negativ: "I really can’t think of anything I didn’t like!"

Positiv: "The crew was friendly, seats were comfortable and boarding was prompt and fast."
Negativ: "The food was not good at all and the entertainment selection was so limited. This was so weird because coming back from Vienna it was the complete opposite."

Positiv: "Nice clean Airplane, good choice of entertainment. Food OK (except breakfast) but not great (coach class) Crew friendly, on time."
Negativ: "The muffin for breakfast as the only choice at the end of the flight is a joke: superloaded with sugar, chewy, artificiall taste. Most of the passengers sent it back. This has not improved since my last flight with Austrian in March 2018. The one reponsible for ordering such junk should be punished by having to eat the muffin himself. Sorry!"

Positiv: "On time and amazing flight crew! SO attentive and personal...seemed to really enjoy their job."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Mehr oder weniger pünktlicher Abflug und Ankunft, der Flug kurzweilig und aufmerksames Mitarbeiter."
Negativ: "Etwas mühsames Boarding, aber auch das war kein wirkliches Problem"

Negativ: "We ended up needing to check a bag. It cost 40 Euros which seemed high. We were sent to another line to pay then back to check in. Then our flight was 45 minutes delayed leaving. Fortunately the pilot got us in to Zurich only 20 Mon late. Just typical "never know what's gonna happen"."

Negativ: "THey denied me and I lost all tickets including back trips as well. Nobody helped me to change tickets, they just care about money and reselling my tickets to other passengers."

Negativ: "First there were problems with the plane... then it got delayed... I missed my connecting flight... now it’s 2 am I have a wedding to get to in 4 hrs and I finally just arrived ."

Positiv: "Schnelles Boarding, freundliches Personal."
Negativ: "Sitze äußerst unbequem und eng für etwas größere Leute (190 cm)"

Negativ: "Es Gab salzige und süsse Snacks und ein getränk"

Positiv: "Flugpersonal hat gestreikt. Waruma auf Lasten des Kunden?? Werde zukünftig Austrian Airlinse weiden, weil sie kein zuverläßiger Partner sind"
Negativ: "Kein Essen"

Positiv: "Flight was on time, friendly staff, well organised boarding. Aircraft clean and in good shape."

Positiv: "new airplane with friendly staff. flight was on time"

Negativ: "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Positiv: "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The crew from Kili to DarEsSalam was tired. A fresh crew worked from DarEsSalam to AMS and they were great."
Negativ: "The boarding process was chaotic. The passengers in the first boarding group had to fight through the crowd because there were no boarding lanes."

Positiv: "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Negativ: "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

Positiv: "The crew was pleasant"
Negativ: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Negativ: "I congratulate the KLM crew!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Flight got delayed 30 minutes"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Reasonable space in economy class seats"
Negativ: "Staff hurrying us up 40 minutes before departing and threatening to take our bags out of the plane in case we didn’t board then. I had to leave my coffee and run."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Seat was good"
Negativ: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Crew was very engaging and service was good."
Negativ: "My seat was horrible. Right at the door, crammed, and no place to store my carry-on luggage."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Negativ: "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"

Positiv: "My seat"
Negativ: "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Negativ: "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Positiv: "Everything is alright"

Positiv: "Everything OK"

Negativ: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Positiv: "Very pleasant, professional crew"
Negativ: "Very slow check in. Mainly because other passengers obviously don't read instructions re: weight/contents of cabin bags etc. Would be helpful if there was additional staff to deal with them away from check in desk. This would mean that others did not have to queue for 25 minutes because the check in girls also had to deal with them"

Negativ: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Positiv: "Very friendly and helpful crew."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Positiv: "Great on board service from a very professional crew."
Negativ: "Can't think of a thing."

Positiv: "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Positiv: "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Positiv: "Able to fly direct to ansterdam"
Negativ: "Have to lay over on the way back. More expensive than other airlines."

Negativ: "Customer service"

Positiv: "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Negativ: "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."

Positiv: "Good service onboard, good food. On time."

Positiv: "Excellent very good"
Negativ: "Everting so good ex"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "The staff was very helpful and professional. Promp response to calling for attention."
Negativ: "Wish there was better lumbar support for the seats. The food could be a bit more exciting with simple addition of lime pickles. Overall can not complain for economy standard!"

Negativ: "Crowded seating, wake-up for breakfast service two hours before arrival"

Positiv: "Great service and yummy food."
Negativ: "The jack for the TV was broken! For seat 4H during my flight from Helsinki to Tokyo. I paid a business class ticket but had No audio for the television! This should be fixed immediately and I think I should receive something for the inconvenience and in return for the high price ticket I purchased!"

Positiv: "Crew is amazing"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew great."
Negativ: "Seats too close together. Armrest on aisle could not be raised making exit almost impossible."

Positiv: "Freundlicher, korrekter Service. Gute Information zum Stand der Reparatur und zu den Anschlussflügen in Helsinki. Effizientes Boarding. Beim Aussteigen, wurde uns noch mitgeteilt, dass unser Anschlussflug doch wartet."
Negativ: "Defekt am Fahrwerk musste untersucht und anschliessend repariert werden. Dies führte zu etwas mehr als einer Stunde Abgangsverspätung. Anschlussflug in Helsinki wurde zuerst als verpasst angezeigt."

Positiv: "Crew was great and welcoming"
Negativ: "Some features on screen did not work, also seat handle wasnt possible to lower"

Positiv: "The flight attendants were excellent; seat was about what you would expect in economy; the boarding process was extremely confusing"

Positiv: "Pünktlich, Freundlich, organisiert."
Negativ: "Kopfhörerbuchse leider defekt"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "There was room available."
Negativ: "This was not business class!"

Positiv: "am Gate von Eco comfort auf Business upgegradet worden, was kann man da noch bekritteln ..."
Negativ: "Stewardess hat wohl das Gate-Upgrade mitbekommen, auf Hauptgang "vergessen", zwei Gin Tonics geordert, der zweitere bestand nur mehr aus Gin - im Unterschied zur äußerst charmanten, bemühten und zuvorkommenden Stewardess bei meinem Reisepartner im Nebengang"

Positiv: "schnelles Boarding, pünktlicher Start, Blueberry-Juice top"
Negativ: "gibt es auf so ner Kurzstrecke nichts zu meckern, sogar Duty-Free Verkauf - ist man auf der Kurzstrecke gar nicht mehr gewohnt"

Positiv: "Leg room, friendly crew, good choices for entertainment, nice blankets!"
Negativ: "The flight was delayed for an hour, but the transfer in Helsinki was easy, I made it to the connect flight just in time for boarding"

Negativ: "So eingepfercht hab ich noch nie gesessen. Grauenhaft."

Positiv: "Sehr angenehme und bemühte Crew - wirklich super!"
Negativ: "1 Deutscher Film im Angebot"

Positiv: "Freundliche FB, aber unerfahren"
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung. Crew lässt anytime die Eco Pate in die Business. Nach unseren Jacken durften wir bei Landung suchen. Es gab kein Feuchttuch beim Start. Catering war ungenießbar. Es gab zum Salat Nicoles (ohne Thunfisch und Ei) noch nicht einmal Brot. Meine eigentliche Auswahl war bereits ausverkauft. Nur ein Film auf Deutsch!"

Positiv: "Super quiet and comfortable flight, dedicated service, punctuality."
Negativ: "I liked it all."

Positiv: "Enge, unbequeme Sitze"

Positiv: "Full Flat Sitze, viel Platz bei Einzelsitzen, freundliches und aufmerksames Personal."

Positiv: "calming environment, finnish style"
Negativ: "on the flight to new york i got a game sandwich. i like that. brining finnish culture to us. but on the way from new york to helsinki i got a boring bagel."

Negativ: "I didn't like that seats originally assigned after the flight was booked were changed right before the boarding. This is a nonsense. Why would you do that?! Without notifying prior to check-in."

Positiv: "problemloser, schneller check in und schnelles boarding. Ruhiger Flug - überpünktlich..."

Positiv: "the food was decent, the people were nice"
Negativ: "the baggage check was a zoo. there was only one finnair representative, who was LATE. the baggage check was opened only 1.5 hours before the flight, causing a massive line."

Positiv: "Crew was very friendly and efficient"
Negativ: "Food menu from Finland to Chicago could use a few more choices"

Positiv: "Flug hatte 30 min Verspätung aber das kann passieren . Pilot hat sehr niedliches deutsch gesprochen und sich sehr nett entschuldigt . Habe daher Zug verpasst nach hamburg und damit Abend Termin . Hatte am service Gate gefragt , ob ich direkt auf den Flug nach hamburg tauschen kann - es gab freie Plätze und ich hätte einen für 622 Euro kaufen können. Warum muss das anders sein als beim Zug ? Fliegen ist wie Zug fahren . Ich habe auch mein Ticket (79 Euro ) mit der dB für eine Bearbeitungsgebühr von 19 Euro tauschen können .. und die was nicht schuld und hat einen schlechten Ruf ;) gerne flexibler werden wenn Flexibilität von Passagieren erwartet wird . Danke , dass sie das ausrichten .. viele Grüße"

Positiv: "I'm alive. The plane did not implode. No crashes! The crew was polite. Plane was very late leaving. Not a good thing."
Negativ: "Had to pay more for extra baggage than a person with the "right" ticket #'s. How to know this trivia in Feb. when buying ticket? My starting #'s did not allow me to prepay online. Instead, rush to airport, pay more by having to pay in person. 2. I also could NOT get my boarding pass online. Instead, forced to drive to airport day before just to be sure I'd be on plane! Finnair counter, Hannele politely double-checked all's well, handed me boarding pass. Hannele told to buy extra baggage online being cheaper. This promise, not accurate. Absurd!"

Negativ: "Wenig essen wenig platz wenig alkohol an board ...."

Positiv: "Like that you served Finnish food! many choices of films to watch was great too!"

Positiv: "Plane was clean and overall the service was good. The new terminal and gate at Helsinki are very nice."
Negativ: "Boarding was disorganized and chaotic. The seats could have been more comfortable for a tall person. Finnair also likes to nickel and dime."

Positiv: "I liked very much that Finnair was waiting for the delayed plan from Stockholm. The stewardesses were nicely dressed."

Positiv: "Friendly crew, modern and clean plane."
Negativ: "After we landed the crew diacovet d that we had parked too far from the gate and needed to move the plane. Several passengers were anxious to deplane to connect to another flight and refused to sit down which caused further delays. The crew could have been more stern about passenger conduct as to make the process more efficient."

Negativ: "I don't live in Riga and had pick up scheduled in Rigas airport to take me home to Telsiai, Lithuania. Because flight was delayed and I had to fly to Talin and then to RigaI I arrived at 10pm plus took me another 30min to figure out what happened with my luggage. I am still in Riga waiting for the morning to schedule another ride home. Very long , inconvenient trip ;-("

Positiv: "Finnair is great when nothing goes wrong..."
Negativ: "... but a disaster when things go wrong. Too many pilots "sick" on new year day so our HEL-SIN flight was cancelled. We spent three hours at the airport queueing and only getting a hotel. No alternative flight. We spent an hour waiting on line at their call center (no local numbers, only one Finland number) and got rebooked on a super tight HEL-FRA-LHR-SIN connectiob, which we barely made as the connection times were so short. Plus they messed up the checkin so we got denied boarding in Frankfurt and lost our suitcases. Perfect storm... we will NEVER take this airline again. Totally understaffed and I competent. Fly a major airline and pay a little more to avoid things like this..."

Negativ: "This flight was delayed 5 and a half hours and did not arrive into Chicago until almost midnight."

Positiv: "This was a very good and on time flight from London to Helsinki. The exit row had lots of legroom."

Positiv: "Headset did not work properly overall it was great"
Negativ: "Headset receptacle did not work properly I could only hear in left ear"

Positiv: "Excellent service, professional service, good food that I did not have to pay for. Good flight, would take Finnair again."
Negativ: "They answered my question professionally. As I disembarked the plane in Chicago I asked whether Finnair had armed guards. I was not detained, and was not questioned. The crew told me Finnair does not have them but I don't think they appreciated the question."

Negativ: "Usually, in the morning, a light breakfast is served. This time, there was none."

Positiv: "Airbus 350, quiet and smooth. Wifi, booking a taxi on board and being met on arrival. Good seats in business."
Negativ: "Bag collection was chaos and took too long, it's not such a busy airport"

Positiv: "Not much."
Negativ: "Entertainment system did not work. Special meal was terrible. No toiletry bag for such a long flight. Btw I paid extra for a bad seat."

Positiv: "Breakfast was good"
Negativ: "Air conditioning was blasting down on me too powerfully"

Positiv: "I had an empty seat beside me on both legs of my flight. This always makes flying more enjoyable. They fed us two meals both directions. There were pillows and blankets for everyone on your seat when you arrived."

Negativ: "We were unable to find a row of seats to more comfortably facilitate traveling with a baby and a toddler as seats that should have had a cot or extra seating didn't have the cot and were sold out for an additional fee before we had the chance to. Discussing this with the staff at check0in and at the gate, made no difference as they had no knowledge of what was available on that particular flight. Every time I fly with American I'm reminded of why I don't like the airline and I will do my best to avoid them moving forward regardless of competitive ticket pricing."

Negativ: "Crew was very noisy. It was an overnight flight. Waking us up at 1am for dinner not really needed."

Negativ: "Seats given away that we selected six months ago even though we checked in days early. Four family members all over plane."

Positiv: "Having read horror stories online about booking with Kayak's partner Justfly, I was prepared for the worst (last-minute cancellations, partial refunds, all-around crummy service). Actually, my Finnair flight was great - it was operated by BA, so it was a nice new double-decker Airbus plane. It was maybe 3/4ths full, so I nearly had a row to myself - shoutout to the jerk who decided he was entitled to the aisle seat. The flight was smooth and easy and best of all, it cost a fraction of what the BA price for a one-way from SFO to LHR cost."
Negativ: "The food on BA continues to be meh, but what most people don't realize is that ALL airline food is meh, because your tastebuds don't work properly 30k feet in the air (it's a scientific fact)."

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Very cramped"

Positiv: "Not bad as cross-ocean flights go, but cramped. The seats (and the available room per person) are what would be considered normal nowadays, but I remember flying thirty years ago. The crew was very pleasant and snacks were served (and appreciated), but didn't make up for the cramped conditions."

Positiv: "Flight was operated by American and they really absolutely need to update their planes on the JFK-CDG route. It is the only airline that does not provide individual screens, the seats barely recline and the air quality on board on board lives a lot to be desired as the plane odor is just not good."

Positiv: "Overnight flight and not full so could stretch out."
Negativ: "It really was not Finnair, it was American. When I tried checking in Finnair had no knowlege of my ticket. I had to read the fine print to find the name American Airlines. Even the woman at Finnair was not sure, and thought that it was run by Brittish Air."

Mehr zu Delta
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Las Vegas fliegen

Fluggesellschaften, die nach Las Vegas fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Las Vegas in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Las Vegas bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Las Vegas nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Las Vegas

Buche günstige Tickets nach Las Vegas

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

02.11.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:11 Std.
DUS - LAS
09.11.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:26 Std.
LAS - DUS
01.07.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:48 Std.
DUS - LAS
16.07.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:40 Std.
LAS - DUS
12.09.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:59 Std.
FRA - LAS
17.09.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
23:09 Std.
LAS - FRA
09.06.
Mi.
2 Stopps
KLM
18:08 Std.
STR - LAS
18.06.
Fr.
2 Stopps
KLM
25:40 Std.
LAS - STR
18.08.
Mi.
1 Stopp
British Airways
19:08 Std.
FRA - LAS
15.09.
Mi.
1 Stopp
British Airways
17:30 Std.
LAS - FRA
10.10.
So.
1 Stopp
British Airways
18:46 Std.
FRA - LAS
21.10.
Do.
1 Stopp
British Airways
17:30 Std.
LAS - FRA
13.06.
So.
2 Stopps
KLM
17:29 Std.
DUS - LAS
27.06.
So.
2 Stopps
KLM
16:14 Std.
LAS - DUS
06.11.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
20:50 Std.
MUC - LAS
11.11.
Do.
1 Stopp
American Airlines
22:19 Std.
LAS - MUC
05.09.
So.
2 Stopps
Finnair
18:04 Std.
DUS - LAS
30.09.
Do.
2 Stopps
Finnair
31:32 Std.
LAS - DUS
06.11.
Sa.
2 Stopps
American Airlines
21:10 Std.
MUC - LAS
11.11.
Do.
1 Stopp
American Airlines
15:19 Std.
LAS - MUC
13.10.
Mi.
2 Stopps
Iberia
37:28 Std.
HAM - LAS
23.10.
Sa.
2 Stopps
Iberia
21:23 Std.
LAS - HAM
07.11.
So.
2 Stopps
Iberia
23:51 Std.
BER - LAS
25.11.
Do.
2 Stopps
Iberia
20:35 Std.
LAS - BER
05.09.
So.
2 Stopps
Finnair
18:29 Std.
FRA - LAS
26.09.
So.
2 Stopps
Finnair
31:42 Std.
LAS - FRA
30.06.
Mi.
2 Stopps
Air France
21:38 Std.
DUS - LAS
26.07.
Mo.
2 Stopps
Air France
20:40 Std.
LAS - DUS
30.06.
Mi.
2 Stopps
Air France
21:38 Std.
DUS - LAS
25.07.
So.
2 Stopps
Air France
34:25 Std.
LAS - DUS
25.05.
Di.
2 Stopps
Delta
26:18 Std.
HAM - LAS
01.06.
Di.
2 Stopps
Delta
21:05 Std.
LAS - HAM
02.11.
Di.
2 Stopps
Air Canada
29:37 Std.
CGN - LAS
12.11.
Fr.
2 Stopps
Air Canada
16:00 Std.
LAS - CGN
22.10.
Fr.
2 Stopps
Lufthansa
19:50 Std.
FMO - LAS
02.11.
Di.
1 Stopp
Lufthansa
13:20 Std.
LAS - FMO
09.09.
Do.
2 Stopps
United Airlines
16:50 Std.
CGN - LAS
21.09.
Di.
2 Stopps
United Airlines
15:30 Std.
LAS - CGN
29.06.
Di.
2 Stopps
SWISS
21:59 Std.
CGN - LAS
26.08.
Do.
2 Stopps
SWISS
26:30 Std.
LAS - CGN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

06.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:06 Std.
FRA - LAS
21.05.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
41:51 Std.
FRA - LAS
06.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:11 Std.
DUS - LAS
06.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:49 Std.
FRA - LAS
22.06.
Di.
1 Stopp
British Airways
20:27 Std.
FRA - LAS
15.06.
Di.
1 Stopp
British Airways
20:27 Std.
FRA - LAS
15.06.
Di.
2 Stopps
American Airlines
21:47 Std.
FRA - LAS
25.06.
Fr.
1 Stopp
British Airways
21:25 Std.
BER - LAS
06.06.
So.
Nonstop
Condor
11:50 Std.
FRA - LAS
26.05.
Mi.
1 Stopp
American Airlines
18:30 Std.
FRA - LAS
08.06.
Di.
Nonstop
Condor
11:50 Std.
FRA - LAS
18.05.
Di.
2 Stopps
KLM
21:28 Std.
MUC - LAS
21.05.
Fr.
2 Stopps
Air Canada
35:04 Std.
FRA - LAS
17.05.
Mo.
2 Stopps
Austrian Airlines
22:16 Std.
MUC - LAS
30.06.
Mi.
2 Stopps
Lufthansa
18:50 Std.
CGN - LAS
22.05.
Sa.
2 Stopps
Delta
20:55 Std.
HAJ - LAS
28.05.
Fr.
1 Stopp
United Airlines
37:19 Std.
MUC - LAS
30.06.
Mi.
1 Stopp
SWISS
32:00 Std.
CGN - LAS
24.05.
Mo.
1 Stopp
Eurowings
34:45 Std.
HAM - LAS
07.08.
Sa.
2 Stopps
Spirit Airlines
42:41 Std.
CGN - LAS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

25.05.
Di.
Nonstop
Frontier
1:37 Std.
SFO - LAS
29.05.
Sa.
Nonstop
Frontier
1:40 Std.
LAS - SFO
07.06.
Mo.
Nonstop
Sun Country Air
2:50 Std.
DFW - LAS
11.06.
Fr.
Nonstop
Sun Country Air
2:45 Std.
LAS - DFW
23.05.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:58 Std.
DFW - LAS
26.05.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
2:38 Std.
LAS - DFW
22.06.
Di.
Nonstop
Frontier
1:41 Std.
SFO - LAS
25.06.
Fr.
Nonstop
Frontier
1:41 Std.
LAS - SFO
24.06.
Do.
Nonstop
Frontier
1:41 Std.
SFO - LAS
28.06.
Mo.
Nonstop
Frontier
1:41 Std.
LAS - SFO

Nach Zwischenstopps suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First