Finde günstige Flüge nach Marrakesch

RAK

Finde günstige Flüge nach Marrakesch

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Marrakesch. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Los Angeles (LAX)
Marrakesch
Di. 07.12.
Di. 14.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen
TOP Flugportal
- Focus Money
TOP Preis-Leistungs-Verhältnis
- Focus Money
TOP Kundenservice
- Focus Money

Nützliche Infos - Marrakesch Flüge

Nebensaison

Januar

Hochsaison

April

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

172 €

Top-Preis für Hin- und Rückflug

33 €

Top-Preis auf einfacher Strecke

35 €
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 6%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 13%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Wann du am besten Flüge nach Marrakesch buchst

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Marrakesch

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Marrakesch? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Marrakesch für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 52 € Hinflug - 83 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 104 € Hinflug - 136 € Hin- und Rückflug, von Hannover 253 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im März, April und Mai. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Marrakesch ist Januar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Marrakesch.
  • Du wirst von deinen Freunden oder deiner Familie am Flughafen Marrakesch (RAK) abgeholt? Dann solltet ihr am besten die große Kurzparkzone vor der Ankunftshalle des Flughafens nutzen. Hier darf für einen kurzen Zeitraum von bis zu 20 Min. kostenlos geparkt werden und ihr findet hier auch ausgeschilderte Behindertenparkplätze. Sollte es etwas länger dauern, befinden sich Parkhäuser nur ein paar hundert Meter entfernt.
  • Falls du dich am Flughafen Marrakesch nicht wirklich zurechtfindest und Fragen bezüglich der Örtlichkeiten hast, dann begib dich am besten zum ausgeschildeten Informations- und Servicebereich des Flughafens. Hier helfen dir nette Menschen des Flughafenpersonals bei allen noch so kleinen Problemen gerne weiter.
  • Für einen kleinen Snack nach deinem langen und anstrengenden Flug nach Marrakesch stehen dir in der Ankunftshalle des jeweiligen Terminals kleine Imbissbuden und Verkaufsautomaten zur Verfügung.
  • Der internationale Flughafen Marrakesch ist der größte und wichtigste Flughafen Marokkos. Damit ist er für nationale wie auch internationale Fluggesellschaften ein bedeutender Knotenpunkt in Nordafrika. Flüge nach Marrakesch dienen daher nicht nur als endgültiges Reiseziel, sondern auch als Zwischenstopp für Weiterflüge in den arabischen Raum und Zentralafrika.
  • Der Marrakesch-Menara Flughafen hat ein jährliches Passagieraufkommen von etwa 10 Millionen Passagieren. Zur Abwicklung der Fluggäste steht ein Terminal zur Verfügung, das nationale wie auch internationale Flüge gleichermaßen abfertigt.
  • Die nationale Fluggesellschaft Royal Air Maroc bietet die meisten Flüge nach Marrakesch an. Ihre Basis befindet sich hingegen in Casablanca, weshalb mehrmals täglich eine direkte Verbindung zwischen diesen beiden Städten besteht.
  • Etwa vier Kilometer südwestlich vom Flughafen entfernt befindet sich die Innenstadt Marrakeschs. Sie ist mit den öffentlichen Verkehrsmitteln oder einem Taxi innerhalb von 30 Minuten erreichbar. Außerdem können Shuttleservices direkt am Haupteingang des Flughafens in Anspruch genommen werden.

FAQ - Flugbuchungen nach Marrakesch

Wie lange dauert der Flug nach Marrakesch?

Welcher Flug nach Marrakesch ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Marrakesch vom Stadtzentrum von Marrakesch entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Marrakesch?

Wo kann ich mir in der Nähe des Flughafen Marrakesch ein Hotelzimmer nehmen?

Kann ich mir direkt vor Ort am Flughafen Marrakesch ein Auto mieten?

Von welchen deutschen Städten werden direkte Flüge nach Marrakesch angeboten?

Wie viel kostet in etwa ein Flug nach Marrakesch mit einem Billiganbieter?

Welche Annehmlichkeiten bietet der Flughafen Businessreisenden?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Marrakesch?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Marrakesch zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Marrakesch?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Marrakesch beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Marrakesch

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,0
SWISS
Ergebnis aus 9.086 Bewertungen
8,2
Boarding
7,9
Komfort
8,6
Crew
7,7
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

"Sehr gemütliche Reise, gerne wieder."

"Delay"

"Die Pünktlichkeit bei Swiss lässt zu wünschen übrig. Jede Woche mindestens 45 Minuten bis zu zu 105 Minuten Verspätung sind ein absolutes NoGo!"

"Hi. You canceled my trip and now you are asking me for review? Check my trip record and you will have my review. Call your customer service and you will have the answer. This was the worst experience in my life. Sorry for you."

Negativ: "Alles tipptopp!"

Negativ: "Very well executed."

Positiv: "Entertainment was great, excellent movie selections, and games."

Positiv: "I like the atmosphere of the Swiss airline company, checking in, flights was excellent"

Positiv: "The plane was pretty cool. I like the fact that the overhead compartments had enough room. The staff was friendly, too. The piece of chocolate is very tasty."
Negativ: "Food on those airplanes is always bad. There were not enough chicken sandwiches and some passengers only were given cheese sandwiches."

Negativ: "Vepflegung: käsesändwich nicht sehr angenehm"

Positiv: "I did not receive a single email from kayak letting me know I could check in or select seats. No updates on flight status! Poor service!"
Negativ: "Email updates before flight! Not a single email sent!!"

Negativ: "On time departure would be nice. Overall very pleasant experience. Water and Swiss chocolates were served during under an hour flight. Thank you Swiss!"

Positiv: "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Sauberkeit.Gut Informiert"
Negativ: "Das Verpflegung"

Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."

Negativ: "Grosse Verspätung, alte und unbequeme Sitze"

Positiv: "Die Crew war nett und da war trotz guter besetzung des Flugs genügen Platz für Handgebäck in den overheads"
Negativ: "Wir hatten Pech, da wir wahrscheindlich im ältesten Flugzeug der Flotte flogen. Wir sind gut angekommen aber mit etwas modernerer innenaustatung wre das ganze noch angenehmer gewesen."

Negativ: "The flight was cancelled and Florence airport staff was extremely incompetent and unprofessional. I spent 12 hours in the airport before getting to Zurich. Won’t get to Chicago until 24 hours after my planned arrival. If I something important then hell would’ve been raised."

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Negativ: "The HVAC system was apparently defective and passengers in the mid-section of the plane, myself included, were bundled up in winter jackets and blankets."

Positiv: "Leider ziemlich unfreundlich, ungewöhnlich für Swiss"

Negativ: "Verspätung, Informationen beim Boarding"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "Die lockere, freundliche Art des Personals. Trotz günstigem Tarif erhielt jeder ein kleines Sandwich...vielleicht aufgrund der 45 Minuten Verspätung, was ja nun einfach passieren kann."

Positiv: "Sehr nettes Personal"
Negativ: "20 Minuten Verspätung, wie fast immer ab Tegel..."

Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Positiv: "Sehr nette Crew"
Negativ: "-"

Positiv: "Personal sehr freundlich."
Negativ: "In Wien wieder einmal Chaos beim Boarding, da kein priority aufgerufen wurde. Essen in der Business sind nur noch drei winzige Häppchen."

Positiv: "Everything"

Positiv: "Netes Personal, Gutes Essen, Viel Essen, Schöne Sitze"
Negativ: "Bordunterhaltungssystem stark veraltet sowie nicht funktionsfähig (Flugkarte fehlt, Filme werden mit extremen Bildstörungen abgespielt, Sehr schmaler Sitz, wenig Beinfreiheit, Ein Flug mit United ist da sogar besser!!!"

Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"

Negativ: "Keine Sitzplätze beim Gate, fast keine Informationen oder Durchsagen zum Boarding"

Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"

Positiv: "Mobile check in worked well. Onboard service is very good, with decent food and complimentary beverages including beer and wine. Seats are relatively comfortable. Extensive selection of TV and movie entertainment."
Negativ: "Boarding was a bit helter skelter. It’s a rather annoying that selecting seats is only available for an extra fee. The A340s used on this route are getting a little on the old side, and the once state of the art in seat entertainment system has a tendency to crash frequently and require lengthy reboots."

Positiv: "Service und Verpflegung an Board"
Negativ: "Der verspätete Abflug welcher sich auf 1.5 Std verzögert hat."

Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"

Negativ: "Boarding took way too long. Plane left almost 30 minutes after scheduled time."

Positiv: "Crew members were polite and efficient. Entertainment system kept us engaged for our 12 hour trip."
Negativ: "Horrible boarding and check-in. I fly internationally for business. This by far and away was the worst experience ever. There were 2 parts to our travels. Flight from Dusseldorf to Zurich, then Zurich to Los Angeles. in Dusseldorf, SWISS oversold the plane by 25 passengers. It was unbelievable, SWISS was randomly determining who would not fly and miss their other connecting flights in Zurich. It was by shear luck that we were able to keep our original reservation. SWISS needs to realize that this type of problem is serious. I can't imagine every flying SWISS again."

Positiv: "Chocolate Mövenpik ice cream"

Positiv: "Both times I flew with Swiss airlines it’s been great! Food is pletntiful, staff is very kind."

Positiv: "the crew was wonderful, I was surprised that they had a little snack on such a short flight, the plane was clean and very comfortable. I plan to use Swiss Air again."
Negativ: "nothing"

Positiv: "Who knows hope to actually get on it and make it to destination"
Negativ: "Not sure just know leaving 10 hours late"

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "Pünktliches Boarding, Abflug und Landung. Sehr kompetente und hilfsbereite Mitarbeiter"
Negativ: "-"

Positiv: "gut zeit, die service on board sehr nett, flugzeug sehr angenehm, alles perfekt vielen dank"

Positiv: "gate wechsel ohne info in spanish. 2 Stunden verspätung flugzeug und 30 min verpätung koffer"
Negativ: "verspätung für alles, wenig information, alte sandwisches, terrible"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

"Beste Airlines"

"If there was working AC. Ridiculous to have such a long flight and be so hot. They ran out of water bottles because everyone was so parched."

"Unterhaltung könnte besser sein"

"I dont know"

"Alles gut"

Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"

Positiv: "Customer service"

Positiv: "The customer service, the seats were comfortable and the food was great"

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "It was a great flight thank you kayak thanks ti THY"

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "Attention"
Negativ: "Food"

Positiv: "It is always better when this flight is operated by wide body aircraft, as was the case with A330 this time"

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Negativ: "Boarding and airport were terrible. Needed to walk 2 KM from one gate to another, only to board bus back to original location. Bus needed to make multiple trips to accommodate all passengers, this took one hour for boarding."

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Positiv: "They give me windows seat. Problem give Aaisle seat to handicap. Old man can’t move nowhere’s ever time I like go bathroom waited someone help him crews members are rude I requested it’s hard. Nobody care my priority 30 min waiting then I use restroom. Disappointed Los Angeles to Istanbul uncomfortable journey"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "They put me on a partner airline after causing my missed connection, so I witnessed nothing good about Turkish Airlines flight at this time."
Negativ: "After a long saga with no help in making my connecting flight on the same Turkish Airlines, they gave me the boarding pass and told me my luggage was fine to carry on board for the partner airline they put me on. At the gate, that partner airline's reps (or Istanbul airport employees -- not sure) yelled at me that I had too much to carry on board and forced me to hastily check a bag with personal items I did not plan on checking. Needless to say, that also delayed my reaching the final destination even further because I had to wait for the luggage and it was already 1:00 in the morning in an unfamiliar and rough foreign city."

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."

Positiv: "Turkish airlines gibt sich Mühe, in Economy an Business Class Standards heran zu kommen. Rosen auf der Toilette, Speisekarte, viele Filme und Musik zur Auswahl... Leider bleibt der Platz aber doch eingeengt, und die Sitze eng. Aber der Preis ist gut! Ich kann Türkisch Airlines nur empfehlen."

Negativ: "I picked a window seat very early on through a phone call to a Turkish Airline agent in the USA, but when I checked in online, the seat assigned to me was gone and I was put in a middle seat while there were many other seats available. This erasure of the record and random seat assignment nullify the effort on the part of the passenger (making a call is not a trivial act these days because of the long waits) and generate uncertainty in the minds of the travellers. Hope you can improve on this point. That will make an even better impression on the passengers."

Positiv: "Food Free wine and drinks Good movie selection Good headphones Good and nice team"

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"

Positiv: "Excellent staff, everything very clean, smooth flight, good movies."
Negativ: "The seats in Economy are too close together. A few more inches would make things better. The food was okay, some parts good, others so-so"

Negativ: "Flug war wahrscheinlich überbucht und konnte nicht einchecken! Unglaubliche Frechheit!!!"

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "Alles war toll"

Positiv: "Gutes Essen"
Negativ: "Verspätete Ankunft"

Positiv: "Gustes Essen, Pünktlich"

Negativ: "Das Essen war sehr gut und der sitzkomfort sehr gut"

Positiv: "75 Minuten Verspätung beim Start und dann noch mal 60 Rotieren über Istanbul. Zur "Belohnung" dann kein Flugsteig sondern nochmal 15 Minuten im total überfüllten Bus!"
Negativ: "Essen okay, aber weit unter Turkish Airlines Standard."

Positiv: "Das war ein sehr angenehmer Flug. Das Flugzeug bietet genug Bein Freiheit und das Personal ist sehr freundlich. Allen in allem bin ich gern mit Türkisch Airlines geflogen und würde es auch gern wieder tun. Danke"

Positiv: "Man hätte nichts besser machen können. Sehr freundliches Personal, das Essen schmeckte hervorragend und die Unterhaltung am Bord war 1A Klasse. :)"

Positiv: "freundliche Crew guter Service schmackhaftes Essen"

Positiv: "Alle wünsche erfüllt. Sehr angenehm und freundlich. Gutes Essen und kein Plastik Besteck"

Positiv: "Sehr pünktlich weiter zu empfehlen nur top top"
Negativ: "Schlechte Landung zu schnell Steigflug gehabt"

"I love KLM, its very spacious and clean and the landing is always very soft. Great Airline!"

"They canceled our flights but the flight went on anyway."

"Never booked this flight"

"Baggage drop-off könnte schneller sein, die FlugbegleiterInnen könnten freundlicher sein"

Positiv: "Seats were very comfortable. Plane interior was in new condition, including electronic window shade tinting."
Negativ: "Staff was not particularly warm or attentive. Was never offered more to drink, and after asking for more wine was ignored."

Positiv: "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Negativ: "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Positiv: "The crew was very kind"

Positiv: "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Positiv: "The crews were pretty great!"
Negativ: "The regulating of the temperature."

Positiv: "Flight and the crew!"
Negativ: "Staff at the airport pushing you to upgrade to first class but not making it clear only the first trip from Athens to Amsterdam which the first class uses same uncomfortable seats as the economy to pay extra 130 euros ridiculous airfrance stuff! I should have flown all the way to NYC first class!!!"

Positiv: "Planes were on time and connections made."
Negativ: "One bag delayed as not put on flight and food could be better."

Positiv: "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Negativ: "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Just as I expected. And I made my last connection easily."

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Entertainment"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Negativ: "Flight on time would have been good when you have a late evening arrival. Long wait for luggage at Birmingham airport."

Positiv: "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Positiv: "Nothing!"
Negativ: "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Negativ: "The earphones could have worked!"

Positiv: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Negativ: "Too much activity in the cabin during the flight."

Negativ: "Long haul flight made pleasant by KLM"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Negativ: "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Positiv: "Smooth flight."
Negativ: "Seat a little cramped."

Positiv: "Friendly hostesses"
Negativ: "Flight was delayed 3 hours"

Positiv: "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Negativ: "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Positiv: "Shirt flight but well catered, boarding was efficient and quick."
Negativ: "Not lots of legroom but adequate for an hour long hop. It was cold on board and also had to board via steps from outside"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Negativ: "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Negativ: "Flight was cancelled."

Positiv: "Friendly in-flight personell"
Negativ: "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Negativ: "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Positiv: "Easy boarding, entertainment"
Negativ: "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Negativ: "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "The gentleman at the check out his name was Omar went over and above the call of duty for Customer Service me being an American he walked me through each step of using flybe via air France and paying for checking my bags and even the carry on luggage and getting me through security etc."

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Negativ: "Seats were too close together."

Negativ: "New variety of food"

Positiv: "Flight attendant was rude to my non French speaking 12 year old. He ripped his charger out of the USB port and threw it at him."
Negativ: "TSA was sketchy and gave a FULL search, part down, etc. I kept asking and the excuse kept changing. Final excuse ridiculous! Flight attendant could have not treated my son as he way he did. I was unaware that the usb cord being inputted during taxiing As was my son. He was horrible to him!!"

Negativ: "We had a short delay"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Positiv: "The crew ask some of us to help seating a family group together. No objection. Then they went out of their way to make the trip more enjoyable for us... even offering a drink of Champagne wine (the true one, not some substitute)... Departed almost on time, arrived a few minutes early..."

Positiv: "Crew was wonderful and welcoming!"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Negativ: "Excelente aerolínea"

Negativ: "Surprised one flight that from what it looked to be, once flight took off a older couple came out of the cockpit are and took a seat in business class. I thought I had seen someone in civilian clothes setting in a area right behind the pilots chair. They did return to cockpit area near end of flight"

Negativ: "Placed in last row w/ non-reclining seats, even though bought tix 7 months early. We travel w/ only carry-on bags. AF allows 35 kg each but only 12 kg in cabin. I asked, online, twice, if we could have a couple of extra kg for hand pieces. Rec’d only auto. luggage policy. Forced to check both bags."

Negativ: "Too much time spent at boarding. On luggage missing."

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Not really an Air France flight, AF not interested in taking care of their frequent fliers."

Positiv: "The airplane"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The crew was helpful and accommodating"
Negativ: "The flight was delayed, missed connection, and lost baggage. Subpar."

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Friendly crew, good meal and entertainment"
Negativ: "Boarding agent forced me to check in my carry-on even though the carry-on fit in the cage and fullfilled all the requirements. I specifically called Air France prior to the flight to make sure I won’t have any issues as my 1st flight was operated by Delta and I wanted to confirm the luggage requirements were the same. My carry-on weighted only 5 kilos. I was extremely upset the way I was treated w/ the boarding agent behind the counter in Prague. On the top of that, her and the supervisor were very rude to my mom as they told her she had an extra carry-on which wasn’t the case. She traveled w/ a small briefcase where her mask for sleep apnea was. This is not considered an additional carry-on. The boarding agent (Czech lady and her supervisor) were not only rude but obviously lacked knowledge as well. My carry-on suitcase would easily fit in the overhead bin plus there was plenty of space inside the plane as it the flight wasn’t completely full."

Positiv: "25 min ahead schedule!!!"
Negativ: "Cabin space, too narrow rows."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Direct flight from Indy to CDG is great. The plane was not so full, so I hope business improves so we can keep it going. Very smooth flight, with good and friendly crew."

Positiv: "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Positiv: "We got to the desk to check in and there was one person being served in front of us. He finished with him, turned and left the area through the dooor. No one came to help us for 15 minutes. Then they came out to answer the phone and said we were 10 minutes past the cut off and we could not fly."
Negativ: "Staff just walked away while we were in line, the rudeness and mean attitude, they blamed us for being too late after ignoring us and made us late, they didn't offer an alternative flight until we asked. Overall, horrible customer service. Never been treated so rudely by people in the airlines industry in my entire 42 years of flying!"

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "The space and the people"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "great seat, good food and drink, pleasant staff, efficient boarding and exit."
Negativ: "no complaints"

Negativ: "It was delayed. I missed my flight. Now I don’t have a bag. I am not sure when I get it back or if I have to go all the way back to the airport"

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Negativ: "The room between seats is unbearable."

Positiv: "dsd personal war aufmerksam. eine flugbegleiterin wat sehr genervt."
Negativ: "das essen war .... Der Hunger hats reingetrieben."

Positiv: "Wenn man spät am Abend von einem Langstreckenflug nach Hause fliegt, erwartet man kein Showprogramm. Die Leistung der Crew war angemessen und professionell. Der Flug war deutlich früher in DUS, die Gepäckausgabe sehr schnell!"

Positiv: "Das Flugpersonal war durchaus freundlich, aber irgendwie nicht besonders engagiert. Es wurde ein Minimumprogramm abgespult. Was soll ich mit dem Brot, wenn das essen vorbei ist. Warum fragt man mich nach der Auswahl, wenn es nur 1 Option gibt (Lunch). Gerade von einer asiatischen Airline erwarte ich hier mehr, auch in 'Economy'. Die Sitze waren sehr eng."

"ees gibt kaum einen Gund, Business Class mit denen zu fliegen. Reihe 1 hat noch nicht einmal eine Overhead bin, man soll das Gepäck nach hinten bringen."

"europäische Business Class lohnt sich nicht. Sie versprechen Dir Lounge, aber es gibt sie weder beim Start noch beim Ziel. Nur in Lissabon beim umsteigen. Und da werden fürchterlicher Kaffee und die schlechteste Pastel de Nata, die wir je erlebten, angeboten. Ganz ärmlich alles."

"Für die Abgabe des Aufgabegepäcks 1:45 Min gewartet."

Negativ: "It was delayed on our way to destination. Also wish it was a direct flight to ponta delgado instead of going through lisbon. It was too much back and forth."

Positiv: "Missed the connection because TAP from Vienna arrrives late. The cre who received us at Lisbon airport was very helpful"
Negativ: "TAP being on time and giving a reason why the flight was late"

Positiv: "Average friendliness of crew, paying for extra leg room seat is a must"
Negativ: "Food with a taste, rather than dull"

Positiv: "Good airline, great service, boarding process, on time departure and arrival"
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Super friendly"
Negativ: "Maybe a hot meal?"

Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."

Negativ: "We ended up with two center seats. Person in front put back her seat so I couldn't even fully unfold my service tray"

Positiv: "Crew was very good. Seats were spacious. Plenty of entertainment."
Negativ: "More frequent snacks."

Positiv: "Crew was great, the plane was barely full, so you were able to stretch out."
Negativ: "Food could be better."

Negativ: "According to Kayak I had one bag for free I had to pay 50 euros"

Positiv: "The aircraft was relatively new and well appointed."
Negativ: "Service with a frown by half the staff. Took away headphones that I had stowed aside for a later time while taking a nap and gave it to another passenger - on a long haul business class flight. Poor service culture. Outbound flight was terrible. Six hour delay. No apologies. Rude telephone staff."

Positiv: "The flight was smooth, and the crew very friendly."
Negativ: "The comfort onboard (A320) is not good: not reclining chairs, no entertainment, and horrible snack."

Positiv: "Flight was canceled"
Negativ: "Flight was canceled"

Positiv: "The in flight snack was surprisingly diverse and tasty."
Negativ: "We had to take a bus from the gate to the plane, which is fine. But we stood on the bus at the gate for 10 minutes after it was completely full before it finally drove to the plane. Then when we were just outside the plane we had to wait again for several minutes before they would let us off."

Positiv: "Everything very professional and high quality."
Negativ: "The queue for the check-in / bagagge drop-off took almost an hour; only towards the end a second regular counter (besides the premium) was opened."

Positiv: "Very friendly crew, nice plane"
Negativ: "Very expensive extras like seats and luggage"

Positiv: "Nothing."
Negativ: "We missed our connecting flight due to the fact that the TAP crew leaving Barcelona said there was “fog” and therefore, nearly half of the flight had the same connecting flight to London. On top of it, they had no other flights and put us up in a hotel instead."

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"

Negativ: "Gate location information delayed until last minute!"

Positiv: "Self checkin, there was no line and things moved quickly."
Negativ: "Flight was almost an hour late because the boarding process was so slow. They took forever and then literally bussed us to the other side of the airport to the budget carrier side, which wasted more time. Was a bit of a joke really. Served seafood snack, not everyone eats seafood."

Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."

Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"

Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"

Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"

Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"

Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"

Negativ: "The moment to enter to the airplane needs to be more organized. The food served was terrible. No air conditioning during the time we were waiting inside the airplane."

Positiv: "The crew was friendly and helpful."
Negativ: "I was in seat 35G. The space under the seat in front of me was very small, and it was nearly impossible to get to my bag when the person in front of me reclined. Also, the young boy sitting behind me was kicking the seat throughout most of the flight. Not your fault, but it was pretty crappy."

Positiv: "Choices of movies and music"
Negativ: "The vegetarian food was horrible and lacked variety. Feel like TAP makes food choices harder than it needs to be. How hard is it to just have a pasta option. Instead we got tofu croquettes....."

Negativ: "There wasn't food or entertainment. Might want to add NA as an option in those categories"

Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."

Negativ: "Plane was full thus carry on roller bags had to be checked- big security concern re theft"

Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"

Positiv: "O"

Negativ: "late flight lost my connection"

Positiv: "Nice paid business class upgrade"
Negativ: "Seat 1F gets hit quite often during service"

Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"

Negativ: "There was very bad turbulance and none of the crew said anything about it."

Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"

Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."

Positiv: "The web page said that I did not have to pay for my baggage, but I had to pay an expensive price."
Negativ: "You have to add the price that we really going to pay, not a price to make the people think that it is a cheap price."

Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."

Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("

Positiv: "Nothing"
Negativ: "I paid for the upgrade to business class and is like wasting money, the seat on business class was not working good"

Negativ: "Flight was three hours late."

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Marrakesch fliegen

Fluggesellschaften, die nach Marrakesch fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Marrakesch in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Marrakesch bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Marrakesch nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Marrakesch

Buche günstige Tickets nach Marrakesch

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

05.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:10 Std.
BER - RAK
12.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:20 Std.
RAK - BER
05.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:10 Std.
BER - RAK
12.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:20 Std.
RAK - BER
03.02.
Do.
Nonstop
Ryanair
3:45 Std.
HHN - RAK
17.02.
Do.
Nonstop
Ryanair
3:45 Std.
RAK - HHN
06.02.
So.
Nonstop
Ryanair
3:50 Std.
NRN - RAK
09.02.
Mi.
Nonstop
Ryanair
3:50 Std.
RAK - NRN
05.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:10 Std.
BER - RAK
12.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:20 Std.
RAK - BER
03.02.
Do.
Nonstop
Ryanair
3:45 Std.
HHN - RAK
17.02.
Do.
Nonstop
Ryanair
3:45 Std.
RAK - HHN
16.02.
Mi.
Nonstop
Ryanair
3:50 Std.
NRN - RAK
20.02.
So.
1 Stopp
Ryanair
9:45 Std.
RAK - NRN
06.02.
So.
1 Stopp
Ryanair
21:20 Std.
NRN - RAK
09.02.
Mi.
Nonstop
Ryanair
3:50 Std.
RAK - NRN
10.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
24:35 Std.
CGN - RAK
17.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
22:35 Std.
RAK - CGN
10.01.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:40 Std.
CGN - RAK
17.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
22:35 Std.
RAK - CGN
06.02.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
3:50 Std.
NRN - RAK
09.02.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
24:00 Std.
RAK - NRN
30.01.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
23:45 Std.
FRA - RAK
04.02.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:45 Std.
RAK - FRA
17.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
22:10 Std.
HAM - RAK
23.01.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:45 Std.
RAK - HAM
01.02.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:05 Std.
BER - RAK
11.02.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:35 Std.
RAK - BER
17.01.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
10:25 Std.
HAM - RAK
23.01.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:55 Std.
RAK - HAM
17.01.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
10:25 Std.
HAM - RAK
23.01.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:55 Std.
RAK - HAM
05.01.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
27:40 Std.
HAM - RAK
15.01.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
9:55 Std.
RAK - HAM
18.03.
Fr.
1 Stopp
KLM
7:15 Std.
DUS - RAK
26.03.
Sa.
1 Stopp
KLM
10:15 Std.
RAK - DUS
30.01.
So.
1 Stopp
Vueling
27:10 Std.
STR - RAK
04.02.
Fr.
1 Stopp
Vueling
19:35 Std.
RAK - STR
10.01.
Mo.
1 Stopp
Air France
12:00 Std.
MUC - RAK
20.01.
Do.
1 Stopp
Air France
7:40 Std.
RAK - MUC
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

05.01.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:50 Std.
FRA - RAK
15.01.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:25 Std.
BER - RAK
31.01.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:35 Std.
FMM - RAK
31.01.
Mo.
2 Stopps
Ryanair
34:05 Std.
FMM - RAK
29.01.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:25 Std.
BER - RAK
08.01.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:40 Std.
FRA - RAK
01.02.
Di.
1 Stopp
Ryanair
29:00 Std.
BER - RAK
12.02.
Sa.
Nonstop
Ryanair
4:10 Std.
BER - RAK
05.01.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:35 Std.
HHN - RAK
23.01.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:25 Std.
BER - RAK
31.01.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:45 Std.
MUC - RAK
04.01.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:25 Std.
FRA - RAK
14.01.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:05 Std.
BER - RAK
29.03.
Di.
1 Stopp
Vueling
27:55 Std.
MUC - RAK
14.01.
Fr.
1 Stopp
Vueling
29:25 Std.
MUC - RAK
06.03.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
22:45 Std.
MUC - RAK
28.03.
Mo.
1 Stopp
Air France
14:50 Std.
MUC - RAK
14.12.
Di.
1 Stopp
Iberia
22:15 Std.
HAM - RAK
02.01.
So.
2 Stopps
KLM
21:10 Std.
STR - RAK
15.05.
So.
1 Stopp
SWISS
25:20 Std.
DUS - RAK
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First