kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Tulsa

TUL

Finde günstige Flüge nach Tulsa

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Tulsa
Di. 19.01.
Di. 26.01.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Tulsa
Es gelten Reisebeschränkungen für Tulsa. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Tulsa gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

März Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

November Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 14%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

777 € (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

633 € oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

353 € oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Tulsa

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Tulsa? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Tulsa für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 292 € Hinflug - 432 € Hin- und Rückflug, von Düsseldorf 524 € für Hin- und Rückflug, von Hamburg 548 € für Hin- und Rückflug
  • Die Hochsaison ist im Oktober, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Tulsa ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Tulsa.

FAQ - Flugbuchungen nach Tulsa

Welcher Flug nach Tulsa ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Tulsa vom Stadtzentrum von Tulsa entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Tulsa?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Tulsa?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Tulsa?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Tulsa zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Tulsa?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Tulsa beachten?

Top 4 Airlines für Flüge nach Tulsa

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Delta
Ergebnis aus 28.916 Bewertungen
8,1
Boarding
7,8
Komfort
8,5
Crew
7,8
Unterhaltung
7,5
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Too many flight delays and gate changes"

Positiv: "Yes, the crew was helpful and patient. The food and drinks were good."
Negativ: "Clarity in the PA system could be better. Too much background noise."

Negativ: "Excellent"

Positiv: "The crew was okay. Seat was uncomfortable. Fold down table was broken."
Negativ: "Delayed several times. switched to a later flight hoping that flight would not be delayed. That flight was delayed. I had to sit on the plane for over an hour before we took off. Didn’t make it to Chattanooga until almost12 am. hoping to fly delta for next trip to Dominican Rep. but now I’m unsure"

Positiv: "The crew was great."
Negativ: "Nothing."

Negativ: "The entertainment system was out completely for the whole flight"

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Positiv: "Everything was amazing"

Positiv: "Delta does an overall nice job."
Negativ: "Food is OK. Service is friendly though. Comfort + was nice. Bathrooms were not great, smelled, could use a refresh."

Negativ: "The delayed at the gate looking for passengers, could have been avoided by doing cross checks at the counter. The snacks need to change. For someone who flies every week like me, the cookies and cheeze it’s get old. Some variety will be awesome."

Positiv: "Empty seats direct into Indy."
Negativ: "Rough landing."

Positiv: "Again, crew was very friendly. It's nice to be welcomed aboard. The male flight attendant found me a blanket after I requested it. Also I appreciate the free entertainment options on the WiFi."
Negativ: "Ambient low lighting was pretty much non-existent in that old MD88."

Positiv: "Amazing SLC Skyclub crew"
Negativ: "Nothing!"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Positiv: "Nice suites though they feel a little cramped. Good for privacy"
Negativ: "lounge in PEK was under renovation, temp lounge was not very nice"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Positiv: "Crew was really great."
Negativ: "Electrical outlets didn't work. Wi-fi didn't work. Flight was delayed. Wasn't a lot of leg room even in first class."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "I liked that I had a exit row seat"
Negativ: "If I didn’t have to tap to my inner Usain Bolt to get to the gate in time"

Positiv: "Crew superb"
Negativ: "Better food at a homeless shelter..ugh.."

Negativ: "Delayed 3 hours"

Negativ: "Flight Delayed > Pilot on Connecting Flight"

Negativ: "Food was ok...cramped space"

Positiv: "Entertainment choices were plentiful."
Negativ: "The flight attendants were borderline rude. No eye contact, no smile, not helpful when asking a question (overhead compartments were full in my section; I asked what I should do, response: „ I don’t know either“ and walked off. I went to find a spot further up the aisle..."

Negativ: "Didn’t make the flight due to delay and late arrival! No help getting seats on a later flight or next morning."

Positiv: "Everything was great everyone was fantastic. F"

Positiv: "Left ontime great breakfast. Good service No complaints"
Negativ: "I loved the trip No negative comments."

Positiv: "I earned miles for it."
Negativ: "It was an old 767 that either needs to be gutted and redone, or sold to FedEx for cargo. The entertainment systems were relics from 2002, and barely worked. USB port, nope. Then they ran out of food and booze (wine mostly), so they made the nonrev employees go without, which was awkward gif the rest. But the kicker was that they lost my luggage. I told them that it hadn’t been boarded ten minutes prior to pushback. The Venice folks were very excited to be able to show me exactly where they list it (because of the RFID bag tags)... doesn’t do me much good... 10 miles away or 10,000 miles away, I still don’t have my “stuff”"

Negativ: "Never told why we were delayed by more than 90 minutes"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "On time, and pleasant flight. Flight attendants were first class: very competent."
Negativ: "I slept all the way, so can’t say whether anything went wrong with the flight."

Negativ: "Entertainment Poor. Not to many movie for 14 hours trip"

Positiv: "Excellent flight, great crew, smooth throughout!"
Negativ: "Catering problem - no snacks!"

Positiv: "Food and nice crew"
Negativ: "No tvs and bad WiFi"

Positiv: "Departure was right on time and we actually arrived 15 minutes early."
Negativ: "The inflight monitor worked but none of the data (GPS altitude or speed) was working."

Positiv: "Staff was friendly. Flight was smooth."
Negativ: "Media kept freezing. They had to reboot the system several times."

Positiv: "Once we hit the coast we skirted down the coas of Florida which provided a spectacular view. The approach and landing at Key West airport was thrilling and absolutely perfect. We’ve flown Delta many times but this was our first but not last time to Key West."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Very friendly crew"
Negativ: "Seatbelts very short given ample seat size"

Positiv: "Left on time, no hassles at boarding. We were in premium economy and seating was comfortable for both of us, not-too-tall people. FA were quite friendly."
Negativ: "One bathroom wouldn't flush, which was a problem with limited facilities and a full flight."

Positiv: "friendly staff check in was fast food was good"
Negativ: "as always not enough room in the seats"

Positiv: "Gate agents were very helpful and kind"
Negativ: "The flight was late. Not a lot of communication as to why."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "The staff was professional and friendly"
Negativ: "Flight left late for multiple reasons, missed my connection. Because there were multiple causes it just reveals how many cracks in the system there are. Flight delays are so common these days that I would just rather drive if possible."

Positiv: "Boarding was efficient and the crew were nice."
Negativ: "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."

Positiv: "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Negativ: "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Positiv: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Negativ: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Positiv: "Fast boarding"
Negativ: "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Positiv: "Customer care was super supportive"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Positiv: "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Negativ: "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Positiv: "very nice crew"
Negativ: "my bagfage was lost"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Crew was nice and pleasant"
Negativ: "Flight very late"

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Very friendly crew and on time with no problems."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Negativ: "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."

Positiv: "The friendliness of the crew"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Cabin facilities"
Negativ: "They didn’t bring one of my bags"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "the crew was nice"
Negativ: "Seat confort on long flights, leg rooms,"

Positiv: "Crew was nice and efficient"
Negativ: "Economy seats don’t recline enough."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Smooth flight."
Negativ: "Seat a little cramped."

Negativ: "Not enough leg room"

Positiv: "Last year I flew Lufthansa which was my worst experience flying ever. I thought the new standard was so low I would never fly to Europe again. I had heard KLM was good but I felt this was as good as could be expected actually much better. The food was even good."
Negativ: "I would have to dream something up."

Negativ: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Positiv: "Very friendly onboard personnel - I really had kind of homy feeling."

Positiv: "Was happy to pay extra 45.5 pounds for laugages which was hidden"
Negativ: "Not happy to pay extra money for my case"

Positiv: "Staff very pleasant"
Negativ: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Positiv: "Excellent service. A meal , drink and a coffee included which we were not expecting."

Negativ: "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Positiv: "Boarding was as expected, crew & food were ok. Nothing else positive to extract out of this flight."
Negativ: "Delayed flight, horrible baggae policy when the flight is actually operated by a partner of the company you bought the ticket from and not the actual company. Dirty seats, no in-flight entertainment whatsoever (not even a magazine)."

Positiv: "The crew were hardworking, responsive, conscientious and friendly"
Negativ: "Really poor entertainment choices esp compared to my inbound AirFrance flight. Boarding was pretty disorganized and late."

Positiv: "Sandwich was incredibly tasty (although not much filling)"
Negativ: "2 hours on the tarmac delayed with no explanation. Uncomfortable seats, no leg room. Poor management of seating, there was enough empty seats to have groups together but they were split up. Drinks served from a communal bottle in a polystyrene cup."

Positiv: "Flight was delayed for 15 min resulting in passengers rushing to make their connecting flights.but staff kept passengers informed."
Negativ: "Flight departing late."

Negativ: "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Positiv: "Good Experience"
Negativ: "Nothing much"

Negativ: "I paid $68 to pick up seats on airplane, but they didn't give us the right seat numbers that we wanted"

Positiv: "Die Crew war super aufmerksam und sehr freundlich. Nicht immer selbstverständlich, selbst in der Business class."
Negativ: "Der Sitz ist zu eng für mich und nicht lang genug, ich 193cm groß"

Positiv: "Es war nur okay"

Negativ: "I paid extra for the seat but it was very cramped."

Positiv: "Seats were small."
Negativ: "The boarding process was inefficient and long. The seats don’t recline and very little leg room."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing except the airport"

Positiv: "Wie haben geschlafen"
Negativ: "Das Bett in der Business ist etwas kurz"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight was late, boarding was archaic, seat pitch in for economy was tighter than I am accustomed, Could not purchase foo or drink because cash was not accepted & my credit cards were denied for offline purchase. No snacks or drink machines in boarding waiting area. Crew looked uninterested"

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Positiv: "Das wir endlich losfliegen konnten."
Negativ: "Verspätung die nicht mal gemeldet wurde, sondrn ich es nur per zufall gesehn habe!"

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Hectic boarding; airplane seemed very old"

Negativ: "Kafee war eine Brühe"

Positiv: "Nette Besatzung. Professionelle Abwicklung"
Negativ: "Verpflegung ist nicht im Preis enthalten. Das ist erbärmlich."

Positiv: "M&S food on board"
Negativ: "Frühzeitig kontrollieren betreffend Handgepäck vor boarding"

Negativ: "Flug wurde storniert und einfach einen ganzen Tag nach vorne verlegt. Keine 24h Hotline??? In den USA aus der Hotline geflogen, da zu viele Anrufer...Boarding bei BA immer zu früh"

Positiv: "Pilot hat 15min Verspätung aufgeholt und der Flug landete pünktich."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The plane, the arrival time and the service"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam und nett!"
Negativ: "Besseres Boardprogramm"

Positiv: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"
Negativ: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"

Negativ: "Verspäteter Flug wurde nicht kommuniziert"

Positiv: "Alles Ok"

Positiv: "Das Flugpersonal war hektisch beim Servieren. Das bezahlen nur mit Karte war anstrengend und zeitraubend. Eine Stewardess hat Ihre Schuhe nicht richtig.angehabt. Ein Fuß war außerhalb des Schuhs. Waren insgesamt nicht sehr charmant. Sollten sich ein Beispiel an Lufthansa nehmen. Die kassieren für einen Snack und was zu trinken nicht. LH ist besser"

Negativ: "Meine Tochter (sie ist 16 Jahre alt) war die einzigste die auf standby gemacht worden ist. Obwohl sie minderjährig ist. Das ist eine Sauerei und das Personal haben NULL Empathie oder Sympathie gehabt."

Negativ: "Not even a free water/soda was offered, need to purchase everything."

Positiv: "Gefallen hat mir das Bording.War ruhig und übersichtlich auch mit der Sitzplatz Zuweisung."

Positiv: "Crew on British air very nice"

Positiv: "Das Flugpersonal ist sehr nett und gut ausgebildet."
Negativ: "Preise für Getränke und Essen an Bord sehr teuer"

Positiv: "crew was lovely"
Negativ: "older plane - air conditioning was dripping on one of our seats"

Positiv: "Gesamter Ablauf ohne Probleme. Sehr reibungslose und eingespielte Abläufe am Frankfurter Airport."
Negativ: "Pilot sehr wortkarg, Landung etwas holprig."

Negativ: "Verspätung mit Panik wegen der Anschlussflüge. Unangekündigter Wechsel des gates, d.h. doppelter Security-check mit doppelter Anstehzeit. Service gleich Null. Mal so ein gratis Wasser oder Kaffee kann doch nciht soooo teuer sein."

Positiv: "Vom Rollfeld mit dem Bus zum Terminal finde ich immer nervig. Ansonsten alles glatt gelaufen."

Negativ: "Wenn man schon vorher weiß, dass der Flug ausgebucht ist, warum versucht man dann nicht, bei oder vor dem Boarding die großen Gepäckstücke einzuchecken? Warum muss man, trotz einer Stunde Verspätung noch ne halbe Stunde dumm rumsitzen, da ein Dutzend Handgespäckstücke wieder ausm Flieger raus müssen, da kein Platz mehr in der Kabine ist?"

Positiv: "Pünktlich, Koffer angekommen, guter Preis"
Negativ: "Zu langes warten im Bus und keine Ansage, zu frühe Boarding Zeit. Gestresste Passagiere dadurch"

Positiv: "Polite and funny crew"
Negativ: "Snacks and drinks for money"

Positiv: "Sehr freundliches aufmerksames Personal... und pünktliches boarding."
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und ich war in der Mitte auf einem 3er Platz umgeben von zwei fremden Männern die beide geschlafen haben und ich deswegen nicht auf die Toilette konnte. Alleinreisende in die Mitte zu setzen finde ich nicht gut."

Positiv: "Crew was friendly, courteous and very helpful. On time arrival despite a late departure."
Negativ: "As a new user of the app I expected information to flow more fluidly. Gate changes were not communicated through the app unlike several other airline apps I use. My biggest complaint, if you will, is the requirements to pay for anything one wants on the plane. A soda, water, bag of crisps/chips, all for purchase. For the cost of the airline ticket, even our "no checked bag" ticket, you could at least afford to give passengers a can of soft drink or a water and inexpensive bag of pretzels or crisps. Seat was basically comfortable, not great but comfortable. Departed late but arrived on time"

Negativ: "Eine Katastrophe nach der anderen. Wieder Angefangen mit einer Stunde, am Ende mit 3 Stunden Verspätung. An Anfang keine Begründung (wohl miese Organisation), dann als alle schon im Flieger waren, wieder mal technische Probleme. Wartung würde sicher helfen, Fazit: 4 Flüge alle verspätet, 1 kompletter Tag verloren, ca. 2000 USD Kosten durch Notbuchungen von Hotels und neuen Anschlußflügen."

Positiv: "Gute Beinfreiheit auch in der Economy Klasse."
Negativ: "Verspätung! Anschlussflug verpasst!"

Positiv: "1,5h Verspätung."
Negativ: "Zu enge Sitzplätze Bei so großer Verspätung wäre ein kostenloses Trinkangebot angebracht gewesen."

Negativ: "Da die App von British Airways nicht funktionierte wurde kein Boarding Pass generiert. Das Personal am Check in Schalter verweigerte darauf hin die manuelle Ausstellung eines Boarding Pars obwohl das Flugzeug noch im regulären Boardingprozess befindlich war"

Positiv: "Pünktliche Landung, 23kg Grenze bei Handgepäck"
Negativ: "Handgepäck musste aufgegeben werden, Wenig Fußfreiraum"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Always late always charge for water that’s sad"

Positiv: "Left a bit late, but not the airlines fault. Crew was friend, plane was ok."
Negativ: "Nothing really."

Positiv: "Personal typisch englisch höflich und zuvorkommend"
Negativ: "Im Gegensatz zu anderen hochpreisigeren Fluglinien müssen Essen und Getränke an Board zusätzlich gekauft werden"

Negativ: "Flugverspätung"

Positiv: "Crew did their best while sweating with the passengers especially prior to take off"

Positiv: "Pretty new aircraft"
Negativ: "Food is bad in coach"

Positiv: "Sehr aufmerksames Flugpersonal, gutes Essen, Anschlussflug zwar knapp bemessen aber es ging gerade noch!"

Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Das flugpetsonal war sehr freundlich und hilfsbereit.."
Negativ: "Ich war mit dem Service und dem Flug sehr zufrieden"

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "Everything was fine"

Positiv: "Sehr positiv dass man der Person neben mir einen freien Platz anbot und wir dadurch mehr Platz hatten. Sitzplatz hatte ausreichend Platz und das Unterhaltungsprogramm war sehr gut."
Negativ: "Frühstück hätte besser sein können"

Positiv: "Poor"

Negativ: "Late"

Negativ: "Pünktlich"

Positiv: "Crew was great. Plane was nice."
Negativ: "No charger at seat."

Negativ: "People shoving huge bags under the seats kept hitting my feet at my seat."

Negativ: "Seats very uncomfortable Planes tatty Toilets very dirty"

Negativ: "bei einem 45 min Flug kann man nicht viel anders machen"

Positiv: "eingentlich war gar nichts wirklich gut. sondern max mässig"
Negativ: "Es gibt 2x auf einem über 11 Stunden non-stop Flug was zum essen:Nach dem Start und einmal 1,5 Stunden vor der Landung. 9 Std. nichts. Wenn dann eine Stewardess helfen will mit einem kleinen Snack aber von einem Kollegin gebremst wird, dann finde ich das unverschämt!! "Wir machen keine Ausnahmen!""

Positiv: "Personal freundlich und in dem Fall war der Punkt 20 Minuten überpünktlich"
Negativ: "Wie üblich auf diesen kurzen Flügen keine Bordunterhaltung. Relativ wenig Sitzabstand wie sonst aber auch üblich (bei knappe 1,90m) wenn kein spezieller Sitz mehr frei ist."

Positiv: "Not mu h"
Negativ: "Sardine packed"

Positiv: "Leider verspätet"

Negativ: "Entertainment während des Fluges nur gegen Aufpreis mittels Kreditkartenzahlung möglich"

Negativ: "- knapp unter 6 Std Flugzeit und nur ein Mini-sackerl bretzen zum Essen - für jedes Gepäckstück wird kassiert"

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Puenklichkeit und Sicherheit. Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Ich bin klein und fand es beengend. Das überraschendste war aber das komplett fehlende Unterhaltungsprogramm. Nicht mal ein gemeinschaftlicher Monitor. Dies bei einem 4h Flug. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Business Class entsprach voll den Erwartungen, nur das erste Mal war der Flug rückwärts"

Positiv: "Prinzipiell ok aber nicht First Class Standard, wie gebucht"

Positiv: "The view of the sun set"

Negativ: "flight was delayed"

Positiv: "Flights on time"
Negativ: "Luggage arrived 2 hours late on separate flight"

Positiv: "Siehe Bewertung in den Kategorien. Essen ok, Boarding entspannt und ein guter Flug für den Preis (sehr günstig)"
Negativ: "Nicht sehr viel Platz, zu wenige Getränke über den Flugzeitraum, Personal nur mäßig freundlich, kein Boardentertainment am Platz nur über zentrale Lautsprecher aller 4-5 Reihen (Flug durchgeführt von United)"

Positiv: "Guter Komfort und gute Beinfreiheit zu den Vordersitzen so dass man auch nach einem Langstreckenflug von München nach San Francisco entspannt ankommt."

Positiv: "Service was outstanding"

Negativ: "... und alles kostet extra: Bordunterhaltung, Essen, Bier."

Positiv: "Wir waren sehr knapp dran. Wir erreichten den Flieger nur, weil uns Airline Angestellte geholfen haben und wir durch den Flughafen gespurtet sind."

Negativ: "Why the hell would you sell a flight with a 40 minute transfer between a domestic and international flight that were in different terminals?! The only reason I made it was because the airport crew was great in helping me get through the airport quickly. And the only reason my luggage made it on time was because my flight was delayed for two hours."

Positiv: "What you would think of a typical flight. Nothing special happened, just loaded up and flew."

Positiv: "Personal war sehr nett, das Boarding ging zügig vonstatten, Sitze gemütlich(für Kurzstreckenflug)"
Negativ: "Flug hatte 1 h Verspätung, keine Auswahl beim angebotenen Snack"

Positiv: "Boarding sehr zügig, Carry-on wurde unkompliziert in Frachtraum verbracht da sehr kleines Flugzeug"
Negativ: "Sitze eher sparsam bemessen, keine Auswahl bei Snack"

Positiv: "smooth fligh"
Negativ: "being delayed an hour"

Positiv: "New nicer attitude from crew"
Negativ: "Small seats"

Positiv: "Friendly staff & great connection for Wi-Fi and the United app"
Negativ: "Not many good food choices"

Positiv: "Everything went well and we didn't crash. 10/10"

Positiv: "Didn't make it to Denver"
Negativ: "My flight ended up being canceled due to weather which was understandable. I explained to the attendant at the counter that I had to get to Denver because I had my brother who is a minor meeting me at the airport in Denver and I did not want him alone by himself in a place he'd never been. when trying to reschedule my flight at the counter the attendant was rude and told me I had to call united myself to reschedule my flight. I was on the phone with them for over 45 minutes just to be told there was nothing they could do to help me. They said they had one flight leaving the next morning to denver but it was completely full. Which defeated the purpose because I was going to have to fly back home the following Sunday. So I stuck around and tryed to find a flight to Denver and I over heard the couter attendant book another customer to Denver for that evening when I was told I had to call united myself and pretty much was told I could not be helped. I ended up having to pay another airline 538 dollars to fly my brother to Tulsa instead so he wouldn't be stranded in Denver because I wouldn't get there till the following day. I'm very disappointed in united and there lack of customer service. I especially don't like being told I can't be helped when the attendant at the ticket counter clearly helped someone else. I am so disappointed in my experience with united and will never fly with them again."

Positiv: "Everything was good"
Negativ: "None"

Negativ: "Great flight"

Negativ: "Der Flug wurde um 6-7 Stunden verschoben, so dass ich keinen Anschluss Flug mehr hatte um nach Hause zu kommen. Der Service vor Ort war sehr schlecht, es hatte viel zu wenig Personal. Ich hatte einen freundlichen Helfer am Schalter, aber sein Supervisor hat mich dann ohne zu Fragen einfach irgendwie umgebucht, z.B. ein Tag später, dann mit Übernachtung irgendwo. Die Flüge am selben Tag wurden zuerst gar nicht berücksichtigt, bis ich dann online selber gesucht habe. Schlussendlich hat mir ein Mitarbeiter der Lufthansa geholfen noch einen Flug am gleichen tag zu bekommen. Mein Gepäck ist bis jetzt 48h später noch nicht aufgetaucht. Gesamthaft für United ein sehr schlechter Service!!!"

Positiv: "Was a bigger plane. More space to move around and fit luggage. Served refreshments! All my flights with United were on time!"

Positiv: "A typical flight."

Negativ: "Entertainment System war defekt und es gab keine Entschädigung."

Negativ: "Cancelled flight. No true explanation. Lack of detail and delay caused me to miss other flight opportunities."

Positiv: "From check-in to touchdown, my travel over this Christmas was awesome! Flights were on time, security ran smoothly, and I would use Kayak again for sure."

Positiv: "Easy buddy"

Positiv: "No comment"
Negativ: "My flight was 7:20 pm staff didn't let anyone know how many hours gonna be delayed and got the message from United Airlines 8:30 departure but it's allready 8:57 pm plain did not arrive yet staff still didn't let anyone know, I need to go to the counter and ask them how many hours gonna be delayed."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "Same as above"

Negativ: "Missed the connection"

Positiv: "This was a good group to fly with and Anne was outstanding!"

Negativ: "Original flight cancelled, rescheduled onto flight that was delayed & wouldn't make connection, given standby on a flight and didn't get it. Now have to stay the night in Chicago, and tell my boss and my son that I won't be there tomorrow. Spent an hour crying in the airport. No compassion from airline staff."

Positiv: "Flight attendants, comfort and attention to detail were all good."
Negativ: "Nothing comes to mind"

Mehr zu Delta

Buche günstige Tickets nach Tulsa

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

29.01.
Fr.
1 Stopp
KLM
17:46 Std.
FRA - TUL
12.02.
Fr.
1 Stopp
KLM
13:29 Std.
TUL - FRA
04.03.
Do.
1 Stopp
British Airways
17:40 Std.
FRA - TUL
08.03.
Mo.
2 Stopps
British Airways
15:29 Std.
TUL - FRA
05.02.
Fr.
1 Stopp
Delta
17:46 Std.
FRA - TUL
08.02.
Mo.
1 Stopp
Delta
32:40 Std.
TUL - FRA
04.03.
Do.
1 Stopp
Delta
14:02 Std.
FRA - TUL
08.03.
Mo.
1 Stopp
Delta
15:40 Std.
TUL - FRA
24.01.
So.
2 Stopps
British Airways
34:31 Std.
MUC - TUL
28.01.
Do.
2 Stopps
British Airways
21:20 Std.
TUL - MUC
27.02.
Sa.
2 Stopps
Delta
18:54 Std.
DUS - TUL
02.03.
Di.
2 Stopps
Delta
15:10 Std.
TUL - DUS
05.02.
Fr.
2 Stopps
Delta
35:21 Std.
FRA - TUL
08.02.
Mo.
1 Stopp
Delta
32:40 Std.
TUL - FRA
27.02.
Sa.
2 Stopps
Delta
18:54 Std.
DUS - TUL
02.03.
Di.
2 Stopps
Delta
22:00 Std.
TUL - DUS
29.01.
Fr.
1 Stopp
KLM
17:46 Std.
FRA - TUL
12.02.
Fr.
2 Stopps
KLM
22:39 Std.
TUL - FRA
29.01.
Fr.
2 Stopps
KLM
41:16 Std.
FRA - TUL
12.02.
Fr.
2 Stopps
KLM
35:10 Std.
TUL - FRA
05.02.
Fr.
2 Stopps
KLM
16:10 Std.
FRA - TUL
08.02.
Mo.
2 Stopps
KLM
15:59 Std.
TUL - FRA
29.01.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:06 Std.
FRA - TUL
12.02.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
38:46 Std.
TUL - FRA
05.04.
Mo.
2 Stopps
Delta
15:56 Std.
NUE - TUL
07.04.
Mi.
2 Stopps
Delta
32:17 Std.
TUL - NUE
05.04.
Mo.
2 Stopps
Delta
15:56 Std.
NUE - TUL
07.04.
Mi.
2 Stopps
Delta
35:40 Std.
TUL - NUE
29.01.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:21 Std.
FRA - TUL
12.02.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:10 Std.
TUL - FRA
07.04.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
17:19 Std.
CGN - TUL
09.04.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
14:25 Std.
TUL - CGN
07.04.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
15:19 Std.
CGN - TUL
09.04.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
14:25 Std.
TUL - CGN
07.04.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
17:19 Std.
CGN - TUL
09.04.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
14:25 Std.
TUL - CGN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

05.02.
Fr.
1 Stopp
British Airways
14:02 Std.
FRA - TUL
05.02.
Fr.
2 Stopps
KLM
22:11 Std.
FRA - TUL
05.02.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:37 Std.
FRA - TUL

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

28.01.
Do.
1 Stopp
Delta
9:31 Std.
DEN - TUL
05.02.
Fr.
1 Stopp
Delta
6:07 Std.
TUL - DEN
25.03.
Do.
1 Stopp
Delta
10:24 Std.
DEN - TUL
29.03.
Mo.
1 Stopp
Delta
9:04 Std.
TUL - DEN
04.02.
Do.
1 Stopp
Delta
9:31 Std.
DEN - TUL
07.02.
So.
1 Stopp
Delta
8:39 Std.
TUL - DEN
02.04.
Fr.
1 Stopp
Delta
6:56 Std.
CLT - TUL
05.04.
Mo.
1 Stopp
Delta
4:47 Std.
TUL - CLT
18.02.
Do.
2 Stopps
Delta
11:05 Std.
CLT - TUL
24.02.
Mi.
1 Stopp
Delta
6:21 Std.
TUL - CLT

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First