kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Vancouver

YVR

Finde günstige Flüge nach Vancouver

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Vancouver

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Vancouver Intl
So. 16.05.
So. 23.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Vancouver. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Vancouver gelockert werden.

Nützliche Infos - Vancouver Flüge

Nebensaison

NovemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 15%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

612 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

429 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

343 €oder weniger

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Vancouver zu finden

  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Vancouver? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Vancouver für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 374 € Hinflug - 412 € Hin- und Rückflug, von Münster 460 € für Hin- und Rückflug, von Dresden 496 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Vancouver ist November.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Vancouver an.
  • Der internationale Flughafen in Vancouver befindet sich etwa 15 km südlich der Stadt, auf der Insel Sea Island gelegen. Er ist mit einem Passagieraufkommen von etwa 18 Millionen Passagieren jährlich einer der größten Flughäfen Nordamerikas.
  • Flüge nach Vancouver sind das ganze Jahr über von vielen Metropolen weltweit möglich. Darunter fallen beispielsweise New York, Amsterdam oder London. In Deutschland hingegen sind nur Flüge nach Vancouver von Frankfurt am Main möglich.
  • Der Flughafen in Vancouver dient als internationales Drehkreuz vieler Fluglinien, darunter auch der heimischen Air Canada. Sie bietet zugleich die meisten Auslandsflüge an und verbindet Vancouver u.a. mit Frankfurt, Montreal und Calgary.

FAQ - Flugbuchungen nach Vancouver

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Vancouver Intl?

Wie lange dauert der Flug nach Vancouver?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Vancouver?

Welche Airline fliegt nach Vancouver?

Wie weit ist der Flughafen Vancouver vom Stadtzentrum von Vancouver entfernt?

Über welche Verkehrsanbindung verfügt der Flughafen in Vancouver?

Welche Besonderheiten hat der Flughafen in Vancouver zu bieten?

An wem kann sich im Flughafen wenden, wenn man Fragen hat oder Hilfe benötigt?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Vancouver?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Vancouver?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Vancouver zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Vancouver?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Vancouver beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Vancouver Intl

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Turkish Airlines
Ergebnis aus 23.111 Bewertungen
7,8
Boarding
7,8
Komfort
8,2
Crew
8,0
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Nice flight"
Negativ: "The food"

Positiv: "Nothing at all,I had a horrible flight"
Negativ: "timing and be more respectful to the costumers, and be nice"

Positiv: "the plan"
Negativ: "seevce was bed 10! hour alihhvwiyhb2 snacks"

Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"

Negativ: "Tv and food"

Positiv: "The crew was great and service and meals where wonderful"

Positiv: "Food was really good, staff was helpful and friendly and there was more legroom that I've often experienced. Also - flight was NOT packed - there was actually an empty mid-row seat!"

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Positiv: "It is always better when this flight is operated by wide body aircraft, as was the case with A330 this time"

Positiv: "NOTHING. Never made the connection."
Negativ: "Flying your passengers to your hub so they can make their connecting flights, for a start..."

Positiv: "Requested for a aisle seat. Done without any issue. Very good food."
Negativ: "Airport in Istanbul"

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Onboard the flight service was fine."
Negativ: "The crew at check-in & at boarding checked me in to fly to Tel-Aviv (transiting at Istanbul) without any comment on visa or passport at Washington D.C. In Istanbul, I was not allowed to board on the flight to Tel-Aviv. I was not allowed to stay in Istanbul. Crew (Erin Uler) who stopped me from boarding the flight said he would help, but disappeared. Othes kept sending me back and forth between transfer desk and sales desk with inconsistent advice every time. I had no way out, so decided I will fly to the closest European country. This was after I had been back and forth for 7 hours. I had to pay full for flight to Greece. I asked to be sent back to D.C. they could not even work that out. I have a return ticket to fly back to Washington D.C. with Turkish Airline on 1 Jan and they said they will need to re-ticket my paid return flight as well. Turkish airline crew did not would not help me fix my return flight back to D.C. They have asked me to contact the agent ( Kayak). Now I am stuck in Athens, a country I have never visited nor planned to. My tours & accommodation, all paid for in Israel, I have lost. I had a tour fully paid in Israel. I have no ticket to return back to D.C. even though I paid for ticket with cancellation insurance when I bought the ticket. The advice between Turkish crew who checked my passport (official) while I was flying out of D.C. vs the Turkish crew who stopped me from boarding was inconsistent. If I had been stopped in D.C. I wouldn't have had to face the events that followed. Now I have lost my tours, hotel in Israel. I had to pay extra for flight to Athens and I am paying for hotel and sundry in Athens while waiting for flight out. Turkish crew at Istanbul were not only unhelpful but rude and inconsistent. While I was waiting for 8 hours for a firm information, shouting matches between Turkish crew and customers went on at least a dozen times. Inconsistent information from Turkish staff has led me to be currently stuck in Athens. I am waiting for a way back to D.C. There should be a rule that fines an airline if they board people without accurate visa papers and they fail to check it. There should also be a fine to the airline if they stop people from boarding at a transit airport leaving passanger stranded with nowhere to go or return. I ask this issue to be looked at, as I am currently stuck in Athens. I need a ticket to go back to D.C."

Positiv: "Crew and food on last leg were acceptable"
Negativ: "Every other part of the flying Turkish air experience, particularly Istanbul airport itself. Delayed flights, missed connections, rude, angry staff, worst layout and signage of terminal space. Exhausting."

Negativ: "The airline lost my luggage. I have to wait two days for it's return."

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Positiv: "Best service, food, seats, space, amenities."

Positiv: "Good food for economy and crew was really nice . Great movie selection , nice amenity kit for economy."
Negativ: "They weigh your carry on making you shift things . 31 inch pitch is tight for a long flight. Didn’t give 5 stars to the entertainment because although excellent selection , the touch screen is very slow to react making it frustrating."

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Negativ: "No flat bed in business class. Flight delayed and 1 hour 10 minutes late; my bag did not make the connection in Istanbul. My bad is due to be delivered tonight."

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Positiv: "The staff was kind and well spoken on the flight."
Negativ: "The gate staff was not forthcoming with information and both of my flights were delayed by an hour and no one shared info with passengers."

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen gut!"
Negativ: "ENGE SITZE, Unterhaltungs-Angebot an meinem Sitz relativ instabil (stürzte zweimal ab), außerdem keine Fluginfos zu sehen, da Bildschirm zu schmal... Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten. Boarding könnte schneller gehen, wenn man die Sitzreihen aufteilen würde nach Reihen."

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Positiv: "The service onboard the flight was good as usual. Nice and attentive crew, and tasty food as well."
Negativ: "Boarding took too long. The ground crew had all the passengers line up in front of the gate, and wait for about 30 minutes before we were allowed to board. No explanations were given for the delay. The entertainment service needs updating. There didn't seem to be a lot of new movies from the last time time I flew the airline over two months ago."

Positiv: "The recline and comfort of the seat is good, and the map and entertainment system is OK."
Negativ: "The flight was delayed, then we sat in the airplane for an hour before we took off, with kids screaming and the cabin at seemingly sauna temperatures. Once we took off, drinks weren't even served until 2 hours after take-off (for a scheduled 6:15pm departure - actual was more like 7:45pm). Maybe it was due to some light turbulence along the way or something, but they should tell people that is the problem and the reason they are not serving food and drinks, if that is the case."

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "Turkish Airlines ist pünktlich, hat tolles Essen, Beinfreiheit und fast alle Flugzeuge sind neu. Natürlich ist die Besatzung überaus Gastfreundlich und stets bemüht besten Service zu bieten."
Negativ: "Nichts zu beanstanden."

Negativ: "I picked a window seat very early on through a phone call to a Turkish Airline agent in the USA, but when I checked in online, the seat assigned to me was gone and I was put in a middle seat while there were many other seats available. This erasure of the record and random seat assignment nullify the effort on the part of the passenger (making a call is not a trivial act these days because of the long waits) and generate uncertainty in the minds of the travellers. Hope you can improve on this point. That will make an even better impression on the passengers."

Positiv: "Thr A330 has 32" pitch which was ok. The 2-4-2 seating made this less of an issue. Food was ok. Screens are decent and responsive."
Negativ: "It's 32" for a 10 hour flight. Not really comfortable and enjoyable, and a squeeze throughout."

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"

Positiv: "Superrrrrr"

Negativ: "There is no communication from the airport to the passengers making it really complicated to board the plane on time even while waiting for the boarding to begin at the gate."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Food"
Negativ: "Good food"

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Positiv: "Good service amazing crew clean airplane good cleaning protocols"
Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Yes"
Negativ: "Delightful experience except at SFO checkin."

Negativ: "Seats were a little dirty especially for the COVID-19 going around."

Negativ: "flight left without 1/6 of the passengers. ¯\_(ツ)_/¯"

Negativ: "Provide earphones or headphones"

Positiv: "The crew was very attentive. The food, excellent for coach class; we even had a welcome cocktail. We even managed to take off early."
Negativ: "When you travel in the coach class, you know you won't get a much comfort but the seat was acceptable and I had more legroom than expected."

Positiv: "Everything except the delay was fine, not extraordinary."
Negativ: "7-hour flight delay. If this was a European flight we would have been entitled to at least $250 for our inconvenience. We were not offered anything to compensate us for a 7hour delay, which was ridiculous."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "13 hour delay"

Negativ: "Tightly packed seats made for discomfort. My knees were touching the seat in front of me."

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "All tables in economy class are broken for both flights - tables sit on you lap. Plane is very old with very small tv screens"

Positiv: "Good service great aircraft"
Negativ: "Takes along time to get off airplane with everyone getting their bags from the overhead bins"

Positiv: "The crew were nice."
Negativ: "We could have used more legroom between the seats."

Negativ: "Great flight!"

Negativ: "No delay"

Positiv: "Never made the connecting flight."

Positiv: "Crew, as always, excellent. The people of delta are what keep you coming back."
Negativ: "Flight was delayed (for no reason) for more than two hours, with no speak whatsoever about it"

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Crew were friendly. Food was ok. Gave us lunch, snacks, warm cookie and sandwich/dinner for 9 hour flight. Needed all of it."
Negativ: "Space would have been really tight if not moved to bulkhead."

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "the flight was delayed and so I missed my train home"

Positiv: "I have flown with Delta for a number of trips now. I seem to receive middle seat allocations even with the freqent flyers partnership with Virgin Velosity program shared."
Negativ: "My seat allocation."

Negativ: "Departure delayed by 1hr30"

Positiv: "Boarding was easy."
Negativ: "I am 6' 1" tall and weigh 220, so not out of the ordinary and I felt like I was stuffed into a sardine can."

Positiv: "Didn’t like security. They were rude"
Negativ: "Security"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Arrived on time and smooth flight though it was completely full"

Positiv: "Crew trying their best to keep passengers happy. Arrival on time."
Negativ: "Incredibly bad, mostly unhealthy, overprocessed food. Glad I brought my own. Very narrow seats. No opportunity to upgrade to economy plus. One day you will have casualties from minimizing further and further the seating space until even normal- sized people collapse from lack of blood circulation. (On my outbound flight from Atlanta to D' dorf an oversized seat neighbor literally flowed partly into my seat, making matters worse.) A major concern: stewardesses support the general fashion of darkening the cabin in the interest of movie watchers and general quiet. What about my right to daylight, especially during a day flight from D' dorf to Atlanta? It's helpful against jetlag. 11 hours in a darkened pipe followed by arrival at night time are unhealthy. The film program is not intetesting enough to justify this decision."

Positiv: "The great job the crew preformed."
Negativ: "older plane - seats were not comfortable."

Negativ: "Touch screen monitor was unable to register touch, so no entertainment available."

Positiv: "The flights departed and Arron time."
Negativ: "The leg room was tight fir me as I am a six footer."

Positiv: "I was very impressed with the flight attendants. They were very pleasant & very attentive to the guests. The premium seats were very comfortable. The only disappointment was the chicken dinner but the ice cream dessert & refreshments were wonderful."

Positiv: "There was a bit of a mixup in boarding the plane but otherwise the flight was good. There was no entertainment system on this short flight. The flight attendants were very pleasant & efficient. They only served snacks on this short flight but were very good at ensuring everyone had at least one or more beverages. The premium seats were very comfortable ."

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Good flight overall"
Negativ: "Although I have priority status -The ground crew in Amsterdam gave me hard time with 7 extra Pounds, and I was trying to take it out of the suitcase to no avail. Eventually the agent I was checking in with got busy, I went to a new agent, and with a flick of a keyboard he approved the extra rate based on my status, without even have my to request it."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Thanks for being so kind to me and my musical instrument. It’s how I make a living and your staff allowed me to keep it safe! I’m a huge fan!!"
Negativ: "I didn’t like this question!! You guys are great!!"

Positiv: "The seat was comfy foe the whole 20 min flight"
Negativ: "You delayed my flight . Missed my connection and got.stuck at the airport for 6 hours . Now I have to miss work tomorrow"

Positiv: "On time."

Positiv: "Flight attendants were nice based on the situations beyond their control."
Negativ: "Flight was delayed for about three hours, due to mechanical issues with the second engine not starting. We sat on the the plane for over an hour and half. Some people that missed their connection flights were offered hotel stay. Others that had no connection flight was not offered anything for the several hours of delay that occurred."

Positiv: "Made the best of a overcrowded messy airport"

Negativ: "The female flight attendant needs an attitude adjustment. She behaved as though she was doing a favor"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Positiv: "I was rerouted."
Negativ: "No one would reissue me a ticket for the next flight. Delta and West Jet kept saying the other company should do this, and in the end no one did and I had to purchase another ticket."

Positiv: "The snack variety"
Negativ: "My headphone jack was broken :("

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "The flight attendant in Delta Comfort/Main Cabin was very nice and made for an excellent trip. Smooth ride and on time. I like that!"

Positiv: "No complaints. A puddle-hopper to a yes."

Positiv: "Die Crew war nett. Der Sitz war bequem."

Positiv: "nicht angetreten"
Negativ: "verfallen lassen - nach Köln war es billiger als nach FRA"

Positiv: "Flug war püntlich"
Negativ: "teuer"

Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("

Positiv: "Nette Crew, bequemer Sitz. Leckeres Sandwich"
Negativ: "WLAN dürfte doch auch gratis möglich sein ;-)"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Absolut kein Platz für ein kleines Handgepäck weil andere Leute rücksichtslos ihren ganzen Hausstand dabei haben und die Lufthansa es nicht interessiert, wieviel jeder da so mitbringt. Personal führt lieber Privatgespräche und beobachtet einen, wie man verzweifelt nach Platz such, anstatt zu helfen."

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Positiv: "Crew was amazing. I will never fly to Europe with anyone else. No joke. Best flying expierence ever."
Negativ: "Honestly nothing. From start to finish great time."

Negativ: "Flight left without us even though they knew our flight had landed and we were on our way. Then they rerouted us with a longer flight and our luggage didn’t make it."

Negativ: "Self-check-in at Munich was unnecessarily complex. Same for procedure to check in luggage. Also, the passport had to be inspected twice despite being already in the secure zone."

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Saukalt an Board. Erst nach fast der Hälfte des Fluges ist es gelungen, die Temperatur so einzustellen, dass es angenehm war. Das Gepäck ist mal wieder nicht mitgekommen. Lufthansa wird immer nachlässiger..."

Negativ: "the flight was delayed by about 30-45 minutes"

Negativ: "Canceled flight"

Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Negativ: "- The extra baggage fees were 5 times higher than the announced on the website which caused a lot of troubles. - The booked special meals (halal) were too spicy and not proper for children at all ( we just wanted normal meals without non-halal ingredients. - No basic medications on the first flight."

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Just about brand new Airbus airplane, very nice! Everything worked, seats reasonably comfortable for a long flight. Boarding worked well by area of the plane, friendly crew."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "Getränkeauswahl sehr klein"

Negativ: "Media screen did not work and flight attendant was indifferent and made no attempt to resolve. If a passenger made a request we/they were told they were too busy. Food was minimal at beat."

Positiv: "It was nice trip and comfortable"

Positiv: "guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... 2019... really?"

Positiv: "Friendly staff, great attention to travelers who need assistance!!!it"
Negativ: "Chaos boarding process"

Positiv: "Der Flug war pünktlich und wir hatten Essen und Trinken an Bord."
Negativ: "Es war etwas kalt an Bord und das Flugzeug ziemlich alt und laut."

Positiv: "Personal an Bord war trotz Verspätung aufmerksam- der Pilot liess sich sogar zu ein paar spassigen Bemerkungen hinreissen."
Negativ: "Der Flug ging 1 Stunde verspätet, weil die Maschine schon verspätet aus München kam. Am Gate gab es zunächst überhaupt keine Info/keine Ansage. Über die Verzögerung wurden die Gäste erst durch eine SMS informiert. Es dauerte dann ca. 30 Minuten bis die Dame am Gate sich eine erste kurze Ansage abgerungen hat. Das Boarding dauert schließlich auch unendlich lange/ Maschine war komplett ausgebucht. Besser wäre gewesen, von hinten nach vorne die Maschine zu füllen, nicht kreuz und quer durcheinander, bis jeder dann sein Gepäck verstaut hat - das kostete zusätzlich Zeit."

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Moderne Maschine."
Negativ: "Boarding dauerte lang"

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Das Boarding hat super geklappt. An Board war das Personal sehr zuvorkommend und zum Glück hatten wir einen angenehmen, ruhigen Flug. Leider hatte mein Kopfhörer einen Wackelkontackt und der Touchscreen war schon sehr überstrapaziert."

Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Positiv: "The crew is attentive and friendly The seats are flat-lay"
Negativ: "The food is mediocre at best Seats are narrow"

Positiv: "Loved it!"
Negativ: "Liked it all"

Positiv: "Comfortable seats, good selections of movies for entertainment. Polite flight attendants. Overall a relaxing trip."
Negativ: "Weak selection of TV shows for entertainment, but movies selections were very good so overall not a real problem."

Positiv: "Comfortable seats and great movie selection. They also had books and games for kids."
Negativ: "The food was good but could have been better."

Positiv: "I liked the crew and how friendly they were. Pilots were great too. Wished they would have taken the same consideration ind DFW. The lady at the counter sent me to the wrong gate and left me there for over one hour then told me oops I forgot to tell you the gate changed. You need to hurry your flight leaves out of terminal E17 I was in c37"
Negativ: "When the employee made me miss my flight (accidentally). Also on our flight I couldn’t watch a movie because the electronics did not work."

Positiv: "easy boarding, great flight attendants"

Positiv: "Kind wurde von Flugbegleiterinen unterhalten, gut verpflegt Flugpersonal war sehr freundlich, sehr aufmerksam, besser geht kaum"

Positiv: "Es erübrigt sich jeder Kommentar"

Positiv: "Stuttgart to Frankfurt was good.. ."
Negativ: "None"

Positiv: "Personal sehr freundlich, Flugzeug modern und sauber, Flug pünktlich"

Positiv: "Used an Airbus 320 this flight, which is larger than the Bombardier and much better overhead storage. Flight is approximately 20 minutes and does not have any service such as food or entertainment."
Negativ: "Flight left 10 minutes late. Making next connection is stressful since Frankfort airport is large and they do not schedule enough time. Security lines very long over 25 minutes."

Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Negativ: "Luggage lost"

Positiv: "Boarding war super schnell. Die Stewardessen waren wie immer sehr freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Die Bordansagen waren in gebrochenem deutsch und teilweise sehr wirr. Die Stewardess hat beim Austeilen des Essens/der Getränke ständig Leute vergessen. Ich kam mir vor wie auf einer Kaffeefahrt, ständig Werbung für irgendwas, was man kaufen soll: FlyNet, Boardshop, irgendein Hilfsprojekt."

Negativ: "I was waiting over 1 hr for my suitcase...."

Positiv: "The food was better than average. Portions were good and it was tasty. Movie selection was also great and included many recent releases. They provided a hot towel service bedorw and after meals which I loved."
Negativ: "Boarding was slow and the plane waited almost an hour after boarding was completed."

Positiv: "sehr aufmerksam"

Positiv: "The fact that I could have upgraded to premium economy. The space available in economy."
Negativ: "The length of the flight but it is what it is. I couldn't upgrade to premium economy before arriving at the airport because of this being a code share flight with Lufthansa."

Negativ: "Free wifi"

Positiv: "Very nice airplane and pleasant crew"

Negativ: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Positiv: "Everything perfect and arrive to destination on perfect time."
Negativ: "All positive."

Positiv: "Flight arrived on time"
Negativ: "No food provided "due to a strike the previous day". Not sure why this would impact on providing a sandwich or snack particularly when champagne was still available for first class passengers."

Positiv: "Food was great, enjoyed watching videos, staff very profession and friendly."
Negativ: "Boarding was delayed and prolonged My Baggage was not transferred and was not available when I arrived in Dulles."

Positiv: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Positiv: "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Positiv: "The aircraft"
Negativ: "No overbooking next time!"

Positiv: "The crew and the timing were ok"
Negativ: "The seats were uncomfortable"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Great plane and staff"
Negativ: "Delayed"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Very professional"
Negativ: "Lost luggage"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Negativ: "Doesn't"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "Late departure. Rush to connect."

Positiv: "Seat comfortable"
Negativ: "Flight was delayed and overhead bin space was very small"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Entertainment"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Everything was smooth and effortless."
Negativ: "Can’t think of anything."

Negativ: "The plane was very hot"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "well mannered and attentive crew - good supply of complimentary food/drink - good over all comfort"
Negativ: "boarding was running very far behind - considering this is mainly a hub operations carrier - resulted in several passengers missing their connecting flights -"

Positiv: "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Negativ: "The earphones could have worked!"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Positiv: "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Negativ: "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Positiv: "Gaps between seats are very narrow."
Negativ: "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Positiv: "The crew was really friendly."
Negativ: "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "kLM staff was great."

Positiv: "She was cheerful and genuine. I have dietary restrictions but was unable to preorder a meal. She went out of her way to find an available meal for me. I also saw her bring other passengers extra snacks and drinks."
Negativ: "Cramped seating."

Positiv: "Crew"
Negativ: "N/a"

Negativ: "The cabin crew was racist. She told me to move back from an empty seat just because she wanted one of the guys ( from her country ) to set on it! Very rude and racist."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "Very friendly service!"

Positiv: "La ponctualité."
Negativ: "Variété des boissons proposées."

Positiv: "Clean plane , good crew ,"
Negativ: "they didn't load my baggage from flight 1 to 2"

Positiv: "I loved the different features on the screen and the excellent. Customer service on this flights"
Negativ: "The space on the seat."

Positiv: "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Negativ: "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "n/a"
Negativ: "The entertainment system was very old with minimum selection. My entertainment system actually stopped working. The seating area was very cramped. I called for service a couple of times from my seat, but nobody came."

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "Crew was great but at the airport they had us weight our carry on and then made us check it for 90 euro."

Negativ: "Advertised October Pink products but did not have them for breast cancer support"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Arrived on time."
Negativ: "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Positiv: "Air France has the best crews! They really go the extra mile."
Negativ: "My skis were lost on the way to Riga and had to be delivered 2 days later to Vilnius. That said, the situation was handled very professionally."

Negativ: "Better in flight entertainment"

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "DIY snack area"
Negativ: "Food and seating"

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "The crew"
Negativ: "Everything was incredibly poor. Flight was delayed, entertainment was outdated and the airport staff were rude."

Positiv: "We were a little delayed, so I read my book. Not for long though as I was really tired after my flight from Los Angeles. I fell asleep right after take-off and didn't wake until we landed. Best way to fly :-)"
Negativ: "Very little legroom for a 6'1" guy. Would have liked a bit more space, but I guess I was too tired to let it bug me."

Negativ: "Flight was delayed by at least an hour leaving Paris - a regular situation I experienced with AF."

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Short flight so I can't really complain. It was no frills, standard small aircraft with no high tech entertainment system. Seats were fairly comfortable"

Positiv: "The plain was ok, the crew really nice and attentive. The only “problem” would be the food, mostly for the breakfast that was awful."

Negativ: "Old plane."

Negativ: "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."

Positiv: "My seat"
Negativ: "Crew"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "The only thing that I like about the flight was that it was easy to boarding"
Negativ: "The food was not heat correctly it was cold and I felt that the crew rush to give out the food. The seats are terrible, if the person in front of you reclines you won’t be able to see the screen if your watching a movie and you will see the top of the persons head."

Positiv: "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Negativ: "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Great food (Economy class). Good Service"
Negativ: "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Positiv: "Very good male crew member. Pilot genuinely apologetic for the delay."
Negativ: "After running due to a 1 hr 10 min change over between flights boarding didn't prioritise anyone but I got on fine. Only to be told at the departure time that there was a problem with the baggage hold and we were delayed. In total 50 minutes late leaving. Breakfast a simple brioche with nothing to add to it."

Positiv: "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Negativ: "Nothing everything was amazing ."

Positiv: "I like traveling with AirFrance in general."
Negativ: "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Positiv: "Great hospitality. Champagne as apero, cognac as digestif. Excellent on board entertainment. Comfy pillow and blanket."

Negativ: "Took very long from landing/ arrival until baggage could be collected. Priority luggage came out last!"

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Positiv: "dsd personal war aufmerksam. eine flugbegleiterin wat sehr genervt."
Negativ: "das essen war .... Der Hunger hats reingetrieben."

Positiv: "Wenn man spät am Abend von einem Langstreckenflug nach Hause fliegt, erwartet man kein Showprogramm. Die Leistung der Crew war angemessen und professionell. Der Flug war deutlich früher in DUS, die Gepäckausgabe sehr schnell!"

Mehr zu Turkish Airlines
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Vancouver fliegen

Fluggesellschaften, die nach Vancouver fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Vancouver in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Vancouver bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Vancouver nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Vancouver

Buche günstige Tickets nach Vancouver

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

01.08.
So.
1 Stopp
Icelandair
12:55 Std.
FRA - YVR
23.08.
Mo.
1 Stopp
Icelandair
12:25 Std.
YVR - FRA
13.07.
Di.
1 Stopp
Icelandair
12:55 Std.
FRA - YVR
28.07.
Mi.
1 Stopp
Icelandair
20:55 Std.
YVR - FRA
17.08.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:40 Std.
HAM - YVR
30.08.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:30 Std.
YVR - HAM
12.09.
So.
1 Stopp
Icelandair
12:55 Std.
FRA - YVR
04.10.
Mo.
1 Stopp
Icelandair
12:25 Std.
YVR - FRA
06.07.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
19:25 Std.
STR - YVR
14.07.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:20 Std.
YVR - STR
05.08.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:46 Std.
FRA - YVR
25.08.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:15 Std.
YVR - FRA
30.08.
Mo.
1 Stopp
Turkish Airlines
38:10 Std.
CGN - YVR
30.09.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
31:10 Std.
YVR - CGN
13.09.
Mo.
1 Stopp
Turkish Airlines
29:00 Std.
CGN - YVR
23.09.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:35 Std.
YVR - CGN
05.06.
Sa.
2 Stopps
KLM
18:46 Std.
HAM - YVR
24.06.
Do.
2 Stopps
KLM
12:50 Std.
YVR - HAM
15.08.
So.
1 Stopp
KLM
14:55 Std.
HAM - YVR
30.08.
Mo.
1 Stopp
KLM
15:05 Std.
YVR - HAM
22.06.
Di.
2 Stopps
Air France
26:38 Std.
BER - YVR
23.07.
Fr.
2 Stopps
Air France
23:10 Std.
YVR - BER
24.09.
Fr.
1 Stopp
Delta
12:30 Std.
DUS - YVR
15.10.
Fr.
1 Stopp
Delta
17:45 Std.
YVR - DUS
11.08.
Mi.
2 Stopps
Air France
17:56 Std.
BER - YVR
10.09.
Fr.
2 Stopps
Air France
20:30 Std.
YVR - BER
29.07.
Do.
1 Stopp
Delta
15:05 Std.
HAJ - YVR
26.08.
Do.
1 Stopp
Delta
19:10 Std.
YVR - HAJ
25.09.
Sa.
1 Stopp
Air Canada
15:40 Std.
MUC - YVR
16.10.
Sa.
Nonstop
Air Canada
9:50 Std.
YVR - MUC
04.08.
Mi.
1 Stopp
Lufthansa
17:05 Std.
CGN - YVR
18.08.
Mi.
1 Stopp
Lufthansa
14:35 Std.
YVR - CGN
30.08.
Mo.
2 Stopps
SWISS
38:57 Std.
CGN - YVR
30.09.
Do.
2 Stopps
SWISS
23:00 Std.
YVR - CGN
08.09.
Mi.
2 Stopps
Austrian Airlines
22:01 Std.
CGN - YVR
31.01.
Mo.
2 Stopps
Austrian Airlines
23:20 Std.
YVR - CGN
05.09.
So.
2 Stopps
Brussels Airlines
17:49 Std.
BER - YVR
01.10.
Fr.
2 Stopps
Brussels Airlines
27:45 Std.
YVR - BER
09.10.
Sa.
1 Stopp
British Airways
16:55 Std.
HAJ - YVR
23.10.
Sa.
1 Stopp
British Airways
15:40 Std.
YVR - HAJ
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

19.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
46:20 Std.
FRA - YVR
20.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:40 Std.
FRA - YVR
26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
46:35 Std.
MUC - YVR
20.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
39:55 Std.
FRA - YVR
18.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:00 Std.
FRA - YVR
18.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:00 Std.
FRA - YVR
19.06.
Sa.
1 Stopp
Air France
32:20 Std.
FRA - YVR
24.06.
Do.
1 Stopp
Air France
32:20 Std.
FRA - YVR
24.06.
Do.
1 Stopp
Air France
32:20 Std.
FRA - YVR
04.09.
Sa.
1 Stopp
Condor
18:26 Std.
FRA - YVR
19.09.
So.
1 Stopp
Condor
16:11 Std.
FRA - YVR
05.06.
Sa.
1 Stopp
Air Canada
12:35 Std.
DUS - YVR
05.06.
Sa.
2 Stopps
Air Canada
18:28 Std.
DUS - YVR
21.05.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
12:45 Std.
STR - YVR
21.05.
Fr.
2 Stopps
Lufthansa
18:53 Std.
DUS - YVR
24.05.
Mo.
1 Stopp
KLM
34:05 Std.
STR - YVR
01.06.
Di.
1 Stopp
KLM
14:55 Std.
HAM - YVR
31.08.
Di.
2 Stopps
WestJet
20:45 Std.
MUC - YVR
25.08.
Mi.
1 Stopp
Delta
32:50 Std.
BER - YVR
19.05.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
38:00 Std.
STR - YVR
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

13.09.
Mo.
Nonstop
Flair Airlines
5:00 Std.
YKF - YVR
27.09.
Mo.
Nonstop
Flair Airlines
4:20 Std.
YVR - YKF
27.07.
Di.
Nonstop
WestJet
1:34 Std.
YEG - YVR
03.08.
Di.
Nonstop
WestJet
1:29 Std.
YVR - YEG
13.09.
Mo.
Nonstop
Flair Airlines
5:00 Std.
YKF - YVR
27.09.
Mo.
2 Stopps
Flair Airlines
29:00 Std.
YVR - YKF
13.09.
Mo.
Nonstop
Flair Airlines
5:00 Std.
YYZ - YVR
27.09.
Mo.
Nonstop
Flair Airlines
4:30 Std.
YVR - YYZ
21.05.
Fr.
Nonstop
WestJet
1:34 Std.
YEG - YVR
26.05.
Mi.
Nonstop
WestJet
1:29 Std.
YVR - YEG
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First