kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Charlotte

CLT

Finde günstige Flüge nach Charlotte

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Charlotte
Fr. 05.03.
Fr. 12.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Charlotte
Es gelten Reisebeschränkungen für Charlotte. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Charlotte gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 7%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

589 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

524 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

521 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Charlotte

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Charlotte? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Charlotte für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Hannover 511 € für Hin- und Rückflug, von Leipzig 521 € für Hin- und Rückflug, von Stuttgart 667 € Hinflug - 573 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Charlotte ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Charlotte.

FAQ - Flugbuchungen nach Charlotte

Wie lange dauert der Flug nach Charlotte?

Welcher Flug nach Charlotte ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Charlotte vom Stadtzentrum von Charlotte entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Charlotte?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Charlotte?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Charlotte?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Charlotte zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Charlotte?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Charlotte beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Charlotte

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Delta
Ergebnis aus 29.047 Bewertungen
8,1
Boarding
7,8
Komfort
8,5
Crew
7,8
Unterhaltung
7,5
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Great crew...seat spacing gives great comfort. Love they have a comfort class option. So much better experience than American. Wish Delta had more direct flights out of Charlotte."
Negativ: "It was perfect!!"

Positiv: "Great crew, spacing of passengers, comfortable, on time"

Positiv: "Movies on any flight is great."

Positiv: "Quick boarding"
Negativ: "Arriving over a half an hour late"

Positiv: "Crew, atmosphere, timeliness. I was satisfied overall"
Negativ: "Gate number changed couple times before flight departure"

Positiv: "Decent leg room for economy, lots of food offered, excellent choice of movie. Friendly crew."
Negativ: "Additional security check at the gate is unnecessary, annoying and insulting. Worst then third world country."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "The girls were sweet as usual!"

Positiv: "United Airlines culturally has a very big issue. The crews are not friendly and the seating is awful."

Negativ: "Late and bumpy"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Crew was great"
Negativ: "I actually can not complain"

Positiv: "The flight was fine"
Negativ: "I had twenty minutes to make my connecting flight after my first flight was late to leave. I barely made my connecting flight and my luggage didn’t. It’s very inconvenient to arrive to my destination without clean clothes or a tooth brush."

Positiv: "There were minimal passengers on the flight so I was able to have the entire row to myself. The flight was also very short which is always nice."
Negativ: "N/A"

Positiv: "Video access"
Negativ: "Too hot, too crowded"

Negativ: "Didn’t get our beverage and snack till we were almost ready to land at Charlotte"

Negativ: "Nothing!"

Positiv: "This was two hours of absolute freezing temperature"
Negativ: "It was so cold it was actually unbeasable"

Positiv: "Great experience. Left on time and landed early. Comfortable and great crew"
Negativ: "Wish there were more snack options"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "I love the overwhelming positivity exuded by the stallions in business class. Sometimes good things happen to mediocre coffee, others not so lucky!"
Negativ: "The guy next to me looked like Joel Osteen and his daughter was actually Cardi B. I could feel the existential dread coming from their tray tables. Also, Lemon and Caramel cheesecake? What an awful flavor combination."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Really nice staff all the way through from gate agent to flight attendants. Flight left on time and landed early. Night and day vs American"
Negativ: "Nothing. Flight was perfect."

Negativ: "I didn’t appreciate that your rude flight attendant allowed another passenger to move suitcase and she got an attitude with me. Delta there is always something on your flights."

Positiv: "Like the smaller contingent of passengers. Boerding a lot quicker and simpler. Captain gave us some interesting details about plane and its capabilities."
Negativ: "Exit row seats were were very uncomfortable, very little padding, although there was plenty of legroom. No snacks or entertainment. WiFi did not work."

Negativ: "I was the very first person in line for Zone 3, and they automatically told me I had to gate check my bag, which would mean adding at least 20 minutes when I landed. I took it on the plane anyway; and there was PLENTY of space in the overhead compartments. This feels like I’m being treated as a second class citizen because I was unwilling to be nickel and dimed for seat or boarding upgrades. It’s infuriating"

Positiv: "Flight was good."
Negativ: "we had a l long wait getting to the gate. Once we are the gate the delta staff had a hard time getting a wheelchair victim on the plane."

Negativ: "Delayed"

Positiv: "It was great because I was able to get an aisle seat."
Negativ: "Like it all"

Positiv: "Delta personnel were very pleasant/friendly"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Positiv: "Flight attendant was nice. She changed my seat to the front cause the guy behind me was kicking my chair."
Negativ: "They cancelled my flight from the day before and when they rebooked my flight, they could of gave me a better seat."

Positiv: "Non"
Negativ: "My return portion of my flight was canceled and had to purchase a new ticket. I would like a full refund of my expenses."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Left on time!"
Negativ: "Too cramped"

Negativ: "I understand gate changes happen, but I got 4 texts switching the gates back and forth. Is that necessary?"

Negativ: "Delayed flight, customer service was hard to work with."

Positiv: "Fast and very friendly staff."

Positiv: "The flight attendants were very nice and the boarding crew. From the time I walked up to the counter at LGA to the time I exited the plane in CLT, I was treated so kindly and with such respect. Kudos to the Delta Crew."
Negativ: "The FLIGHT!!!!! There were delays. Scheduled take of time was 6:59 PM. We took off at 735 PM. Once I was on the plane, I started kicking myself in the you know what because I knew immediately I was scammed. I had purchased a 1st Class ticket for $400+, only to find that my comfort would be the equivalent of that if I purchased a ticket in economy. My long legs would still be cramped. For the past few years, I have been purchasing 1st class for it's spaciousness. On this flight, on the RCJ700, I did not fly comfortably. The space was very tight, and I was able to stretch my legs as if I sat in economy. This was by far, my most uncomfortable flight ever. SMH; A WASTE OF MY HARD EARNED MONEY!!!!!"

Positiv: "But, this wasn't bad at all, even though we were on the very last seat of the plane. We were next to one of the flight attendants during take off and landing and she was very kind and we were speaking with her. The flight was smooth"

Positiv: "We spent 90 min in line to take off on the tarmac. Pilot kept us informed. Crew were very pleasant."

Positiv: "Staff was amazing and pleasant. Had decent food and as much comfort as zone 3 can offer."
Negativ: "No complaints."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "The flight was on schedule and landed early, and the pilot landed that plane very gently. It was quite impressive."
Negativ: "I purchased a first class ticket in hopes that I would have a lot more comfort during the flight. It took me quite some time to get comfortable. The seat was ok, but I found the pillows to be very small and flat. I needed multiple pillows. The head rest was not adjustable, so I also found this to be uncomfortable. Usually when I fly AA, the headrest is adjustable. My final dislike was that the beverage selection was limited. I'm quite sure there was plenty of alcohol, but what about those customers who do not drink alcoholic beverages? I asked for hot chocolate, there was none. I asked for hot tea with honey, there wasn't any. So all in all my flight was okay, but that is solely because of the flight attendant and pilot. They did their jobs and they did an excellent job."

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"

Positiv: "Piloten sehr nett gesprochen"
Negativ: "Aus und Einsteigen besser organisiert von Crew nochmals Durchsage"

Positiv: "Nette Crew, bequemer Sitz. Leckeres Sandwich"
Negativ: "WLAN dürfte doch auch gratis möglich sein ;-)"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Absolut kein Platz für ein kleines Handgepäck weil andere Leute rücksichtslos ihren ganzen Hausstand dabei haben und die Lufthansa es nicht interessiert, wieviel jeder da so mitbringt. Personal führt lieber Privatgespräche und beobachtet einen, wie man verzweifelt nach Platz such, anstatt zu helfen."

Negativ: "Rückflug war 4h Verspätet und WiFi an Board war dann auch noch defekt."

Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"

Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"

Positiv: "Kayak would not allow me to change the ticket - referred me to FlyUs. Horrible customer service. I needed to return on Sat Jun 15 not Sun Jun 16. Would not give refund (i agreed to that when buying) but would not refund the tax, which i feel legally they have to do."
Negativ: "Won't be using FlyUs or Kayak again for future purchases. Will go to the airlines directly. Too much red tape and horrible customer service for me to do this anymore. I fly a lot and have over 20,000 miles with Kayak, but those days are over."

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Positiv: "Tolles Personal"
Negativ: "Leider sehr unruhiger Flug, starke Kurven, viele Vibrationen"

Negativ: "Statt Streichung des letzten Fluges am Freitagabend eine Durchführung des selbigen"

Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Positiv: "Seating is terribly tight"
Negativ: "A normal human sized seat."

Positiv: "The crew was nice"
Negativ: "When we got to get our tks they had us on stand by even when we paid for our flight a month in advance"

Positiv: "Good. Thanks."

Negativ: "Schlechtestes Bordessen seit Jahren. Alles vollkommen geschmacklos. Chicken Curry richtig schlecht, wie es gut geht zeigt United. Ein vertrocknetes Brötchen als Beilage dass eigentlich niemandem mehr angeboten werden kann."

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "• Die Zwangsbelüftung verteilte einen ungewohnt starken und eiskalten Wind, und diese Einstellung wurde nicht abgemildert! • Die Freundlichkeit der Stewardess. • Der Klapptisch war einseitig abgebrochen, sodass nichts darauf liegen konnte."

Positiv: "Good service for the price"
Negativ: "More legroom"

Positiv: "nette crew"
Negativ: "obwohl wir über 5 stunden im Flieger waren, war es ein Kurzstreckenflieger ohne jeden Komfort und wir bezahlten aber Business Class Preise! Da lobe ich mir British Airways!"

Positiv: "Der Flug war pünktlich und wir hatten Essen und Trinken an Bord."
Negativ: "Es war etwas kalt an Bord und das Flugzeug ziemlich alt und laut."

Positiv: "Boarding ist schnell erfolgt"
Negativ: "- Der Flug war 20min zu spät - Als Verpflegung gab es nur ein crosaint aus der Tüte - der Sitz war so durch gesessen das ich ein Metallgestell im Rücken hatte - Das Flugzeug war schon vom älteren Semester"

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."

Positiv: "The crew was very accommodating. Entertainment was good."
Negativ: "I wasn't aware beforehand that I could request a dairy free meal."

Positiv: "We purchased seats with extra legroom and it was very, very much worth it. My husband is 6 foot four and he was able to stretch out his legs comfortably. Seats are not uncomfortable, which is different from some airlines we’ve been on, and we really like the adjustable headrest where the sides can be flipped up to keep your head from rolling around while snoozing. We like that the silverware is actually metal instead of plastic!"
Negativ: "The screen that folded out of the armrest was so small that watching a movie on it gave us a headache. The furst meal/lunch was so-so. Personally I would prefer a mixed fresh salad with a little bit of ham or chicken on top instead of the attempt at a hot mushy entree. The second meal/dinner was Similar to a hot pocket. The bread and the filling was pretty tasteless. Why not just have a healthy fruit bowl? Would have liked to see some English language reading material in the seat back pocket – it appeared to be only German language. Alternatively, it would be great if the flight attendants could offer non-German language reading materials upon request."

Negativ: "Von drei Flügen auf der Strecke Bali-FRA war einer von Lufthansa ausgeführt und der einzige verspätete gewesen. Leistung - OK, mehr kann ich nicht sagen."

Positiv: "Overall, a good flight, slightly earlier than schedule, well informed by the pilot"
Negativ: "The food was not up to par for Lufthansa (plane food). The choice was barbecue chicken or vegetarian pizza. I asked for vegetarian pizza. Not sure what I had, as it did not taste like BBQ chicken, and it did not look like the food my neighbor had (which looked like 2 mini pizzas). I chose not to complain about my food. It appeared passengers were keeping the cabin crew very busy. By taste, I could not tell what it was and I could only eat half. Not usual for Lufthansa food."

Positiv: "The facilities were really great!"
Negativ: "The food - it was in VERY small quantity"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Positiv: "Hospitality and attitude of crew Food"
Negativ: "Cramped economy seats including leg space"

Positiv: "the service with lufthansa is great. I always enjoy my flight with lufthansa"

Positiv: "Es erübrigt sich jeder Kommentar"

Positiv: "Courteous staff. Great movies. Good food."

Positiv: "Responsive and kind crew"
Negativ: "Always need more room without extra cost. Why have classes of passengers? Why not spread the space equally and allow all to be comfortable on international flights? All tickets one price?"

Positiv: "Verpflegung am Board war gut und Personal sehr freundlich gewesen. Sehr schnelle und kompetente Abwicklung beim Boarding."
Negativ: "Die Verspätung ist natürlich immer nicht gut, aber für uns war dies kein Problem gewesen. In 99 Prozent kann auch die Crew sehr wenig dafür."

Positiv: "Loved the service both flying to and from Europe. Enjoyed the free inflight entertainment, blanket and pillow, and meals/snacks we were given."
Negativ: "Again the ease of getting boarding passes for all travelers."

Positiv: "Crew was excellent."
Negativ: "Lots of entertainment options but most were pretty dated and stale"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich, das Essen war in Ordnung, die Filmauswahl war sehr gut."
Negativ: "Leider war es sehr eng in der Economy Class und relativ laut aufgrund einiger Kinder."

Positiv: "Great, polite, and well dressed flight attendants. All flight attendants treated us with care, they were kind, and provided exceptional service."

Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Positiv: "Boarding war super schnell. Die Stewardessen waren wie immer sehr freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Die Bordansagen waren in gebrochenem deutsch und teilweise sehr wirr. Die Stewardess hat beim Austeilen des Essens/der Getränke ständig Leute vergessen. Ich kam mir vor wie auf einer Kaffeefahrt, ständig Werbung für irgendwas, was man kaufen soll: FlyNet, Boardshop, irgendein Hilfsprojekt."

Positiv: "on time Family Check in that the flight was not booked out"

Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"

Negativ: "There were 7 families each with multiple young children who screamed and misbehaved the whole trip. After complaining, the staff did nothing. Bad trip!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Boarding ging auch sehr schnell."
Negativ: "Auf unserem Langstreckenflug bekamen wir zwei Mahlzeiten. Leider war bei beiden Malen ein Gericht aus, sodass ich immer das bekam, für das ich mich nicht entschieden hätte... Cola war nach ca 1h komplett aus"

Positiv: "The boarding procedure was fast and efficient. There was almost no waiting in line and the crew got the plane ready in minutes. Entertainment and food on the flight were both pretty good."
Negativ: "Seats were not too comfortable. For long flights like this one, they could really use a bit wider and softer seats."

Positiv: "Services is good ."
Negativ: "Food can be better"

Positiv: "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Usual faultless KLM experience"
Negativ: "Nothing."

Negativ: "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Negativ: "Information on arrival time was not correct"

Positiv: "Customer care was super supportive"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Slow service."
Negativ: "Better communication!"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Reasonable space in economy class seats"
Negativ: "Staff hurrying us up 40 minutes before departing and threatening to take our bags out of the plane in case we didn’t board then. I had to leave my coffee and run."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "No delay and nice staff"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Crew was very engaging and service was good."
Negativ: "My seat was horrible. Right at the door, crammed, and no place to store my carry-on luggage."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "There was no wifi on flight"

Negativ: "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Negativ: "The air conditioners fan was bad and they had to fix it in London which took over 40 minutes off travel time...we arrived much later than expected in Lagos"

Positiv: "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Negativ: "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"

Positiv: "Amazing services .. on time just exactly .. I feel really happy onboard KLM ❤️"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "quick/efficient boarding - good staff - good food - easy flight !"
Negativ: "the connecting times for klm seem to be very close - if your running late to start - you may not make your next one -"

Positiv: "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Negativ: "Long haul flight made pleasant by KLM"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Lost all our bags so couldn’t ski"

Positiv: "Seating is tight. The crew was great !"
Negativ: "As we landed we had to wait on the plane for an hour and a half because another plane (Spirit) was in our “parking spot.” This made it very difficult for people and connecting flights."

Negativ: "Larger meals."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "I booked tickets via Delta, operated by KLM. They lost both of my check in bags in September, and it happened again today for the same scheduled flights. Had 4 hours of layover and KLM still wasn’t able to manage it."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Negativ: "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Positiv: "Flight duration"
Negativ: "Very stingy with the drinks Cramped seats"

Positiv: "Landing"
Negativ: "I’ve traveled a lot internationally and this was the WORST flight I’ve ever had to endure. I felt like I was being tortured and didn’t sleep at all and so slept when getting into Amsterdam rather than being able to explore the city. I was out $200 for the Airbnb (could’ve stayed in the airport cheaper) and $200 for a dinner cruise I slept through. NEVER AGAIN"

Positiv: "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Negativ: "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Positiv: "The service"
Negativ: "The seats"

Positiv: "Crew was excellent -kind nice and very attentive"
Negativ: "Entertainment went out mid flight. Had to be reset off 30 mins but cam back up"

Positiv: "Flying with KLM is a pleasure"

Positiv: "Time and Good clean place.. in This case airpöane.."
Negativ: "It was not entreteiment st all"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Negativ: "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Positiv: "Free movies"
Negativ: "Free wifi. Better movie selection"

Positiv: "Freundlicher, korrekter Service. Gute Information zum Stand der Reparatur und zu den Anschlussflügen in Helsinki. Effizientes Boarding. Beim Aussteigen, wurde uns noch mitgeteilt, dass unser Anschlussflug doch wartet."
Negativ: "Defekt am Fahrwerk musste untersucht und anschliessend repariert werden. Dies führte zu etwas mehr als einer Stunde Abgangsverspätung. Anschlussflug in Helsinki wurde zuerst als verpasst angezeigt."

Positiv: "Pünktlich, Freundlich, organisiert."
Negativ: "Kopfhörerbuchse leider defekt"

Positiv: "Flight as such was good and smooth"
Negativ: "Better food, but nowadays unless you fly on business or first you are doomed and cramped beyond belief, any improvement comes at a price"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Finnair cabin/seats, clean, quiet and comfortable airport in Helsinki"
Negativ: "Not only the first flight got delayed for over 2 hours. I had to re-book the second - connecting - flight because of that. Now it made my layover instead of 1 h 45 m - 5 hours! Then the second flight got delayed!! So instead of 5 hours layover it was over 7 hours!!! Very inconvenient and upsetting experience. The only reason I booked these particular flights is because they were advertized as "the shortest trip" time on your website..."

Positiv: "am Gate von Eco comfort auf Business upgegradet worden, was kann man da noch bekritteln ..."
Negativ: "Stewardess hat wohl das Gate-Upgrade mitbekommen, auf Hauptgang "vergessen", zwei Gin Tonics geordert, der zweitere bestand nur mehr aus Gin - im Unterschied zur äußerst charmanten, bemühten und zuvorkommenden Stewardess bei meinem Reisepartner im Nebengang"

Positiv: "schnelles Boarding, pünktlicher Start, Blueberry-Juice top"
Negativ: "gibt es auf so ner Kurzstrecke nichts zu meckern, sogar Duty-Free Verkauf - ist man auf der Kurzstrecke gar nicht mehr gewohnt"

Negativ: "Had to wait for substitute crew, and they had a bad attitude. Crew could be heard complaining as they sat in rear."

Positiv: "We arrived early and check in went smooth"
Negativ: "N/a"

Negativ: "Did not like stress of having to check in 24 hours ahead of time just to get a free seat assignment. Why should we have to purchase a seat on a plane we already bought a ticket for?"

Negativ: "So eingepfercht hab ich noch nie gesessen. Grauenhaft."

Negativ: "Finnair had the worst leg room I've ever had in 50 years of traveling. It was so TIGHT that my knees were pressing up agains the seat in front of me the whole 8 hours of flight, even though I am only 5'7"! I felt really sorry for those passengers who were taller. Finnair also lost my checked in bag and delivered it 36 hours later without providing any compensation. Coming back the flight was delayed due to mechanical reasons, which caused a number of passengers miss connecting flights. This is one of the things that can happen to any airline, but only Finnair failed to provide an agent to take care of the passengers who missed their flights. So, after a 2 hour delay and 7 hours of traveling in the air, the stranded passengers had to find an agent in JFK who would rebook their flights. One of the worst traveling experiences. Will never travel Finnair again!"

Positiv: "Sehr angenehme und bemühte Crew - wirklich super!"
Negativ: "1 Deutscher Film im Angebot"

Positiv: "Freundliche FB, aber unerfahren"
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung. Crew lässt anytime die Eco Pate in die Business. Nach unseren Jacken durften wir bei Landung suchen. Es gab kein Feuchttuch beim Start. Catering war ungenießbar. Es gab zum Salat Nicoles (ohne Thunfisch und Ei) noch nicht einmal Brot. Meine eigentliche Auswahl war bereits ausverkauft. Nur ein Film auf Deutsch!"

Positiv: "Enge, unbequeme Sitze"

Positiv: "Full Flat Sitze, viel Platz bei Einzelsitzen, freundliches und aufmerksames Personal."

Positiv: "A330 throne seat (2A) is nice and private."
Negativ: "Flight attendant in business class was quite terse and rude."

Negativ: "Plane was late taking off and almost missed my next connection. Due to landing late my luggage did not make it on make it on my flight. However the airline delivered to my place the following morning. It was not an inconvenience to me as the baggage was delivered in a timely fashion. Thank you Finnair!"

Negativ: "Boarding in EU was chaotic. They didn't board on groups. Slow check in at Munich."

Positiv: "problemloser, schneller check in und schnelles boarding. Ruhiger Flug - überpünktlich..."

Positiv: "Actually had an empty seat next to me on the flight... That never happens anymore..."
Negativ: "Nothing it was an enjoyable flight all the way around..."

Positiv: "Flug hatte 30 min Verspätung aber das kann passieren . Pilot hat sehr niedliches deutsch gesprochen und sich sehr nett entschuldigt . Habe daher Zug verpasst nach hamburg und damit Abend Termin . Hatte am service Gate gefragt , ob ich direkt auf den Flug nach hamburg tauschen kann - es gab freie Plätze und ich hätte einen für 622 Euro kaufen können. Warum muss das anders sein als beim Zug ? Fliegen ist wie Zug fahren . Ich habe auch mein Ticket (79 Euro ) mit der dB für eine Bearbeitungsgebühr von 19 Euro tauschen können .. und die was nicht schuld und hat einen schlechten Ruf ;) gerne flexibler werden wenn Flexibilität von Passagieren erwartet wird . Danke , dass sie das ausrichten .. viele Grüße"

Negativ: "Wenig essen wenig platz wenig alkohol an board ...."

Negativ: "long waiting time in the bus before the flight"

Negativ: "They run out of food choices by the time they got to me."

Positiv: "I flew in economy. 9+ hours from ORD to HEL. The seat was average size. We were provided with a pillow, blanket and headphones. I did not use the in-flight entertainment, which was on an LCD screen. It was warm, so i didn't use the blanket. I also brought a neck-pillow, which is vital on overnight flights. They served a full dinner shortly after takeoff: I had meat lasagna which wasn't that bad, along with corn, a roll w/ butter, two saltine crackers with decent cheese and a chocolate pudding. Upon waking, I ate the breakfast, which was scrambled eggs and two sausages and a roasted tomato, a roll with butter, fruit cup and orange juice, coffee on the side. All pretty good, it was nice to have a meal before deplaning in Helsinki and waiting to get through passport control. Attendants on this flight were quite friendly. Check-in was run very efficiently. No problems with luggage. All in all, a real bargain price, and I got more than I bargained for."
Negativ: "As for the downside, I had no significant disappointments on the long leg of my flight on Finnair. I hope my return flights will be just as good."

Positiv: "Crew professional."
Negativ: "Everything ok."

Positiv: "was on time. Small airport, convenient transit without passport control,"
Negativ: "Small flight, longer flying time. Almost no service."

Positiv: "All was great!"
Negativ: "Not that I did not like it but it was more like a surprise to me to have not seen a single Finnish in the crew ... Again, nothing wrong, simple surprising..."

Positiv: "Flight cam"

Positiv: "Crew was fine"
Negativ: "Seats are uncomfortable. They lean too far back too so that if the person in front of you is reclined all the way, you're quite uncomfortable. I was able to view the TV screen in front of me better than my own because the person in front of me was completely reclined."

Negativ: "Food, no option asked just served from Helsinki to Miami. Entertainment system was not working and later had only limited options."

Positiv: "Comfortable seat and service"

Negativ: "PLANE DID NOT ARRIVE ON TIME AND OUR DEPARTURE DELAYED , WE PLANNED ENOUGH TIME FOR TRANSIT AT HELSINKI FOR TOKYO BUT WE HAVE TO RUN TO THE GATE"

Positiv: "Plenty of food to eat. Snacks and lunch"
Negativ: "Being vegetarian I chose the pasta entree. It was good. It included a small salad. All other food was carbs- bread, crackers, a packaged dessert, ice cream, pizza, muffin. ( The pizza was good the muffin was processed gross. ) I didn't eat all the items and still felt yucky from poor nutrition. A piece of fruit in place of muffin, dessert, crackers would help a lot."

Positiv: "On time."
Negativ: "Seats are uncomfortable."

Positiv: "I liked everything. Pleasant flight."
Negativ: "Not that I didn't like, only some comments: Flight was 40 min late at arrival due to delayed start from JFK, the plane had to wait on runway before take-off. Not a problem for me as HEL was my final destination."

Negativ: "Touch screen TV harder to switch channels/choices. You either touch hard or harder on screen (mostly few times)."

Positiv: "Pleasant staff and crew."
Negativ: "Tv screens are old and function very poorly."

Positiv: "great flight. a little cofusingto get the right airline"

Positiv: "Boarded, departed on time arrived early. Food was good snd served timely. Attendents were very friendly"

Positiv: "AA fly to/from Charlotte and if you are lucky you'll get a local NC crew, southern drawl included. The A330's are nice, even without Prem Economy the seating space is decent on the former USAir metal."
Negativ: "The USB charge points do not work. Plus, the touch screens for the IFE require a lot of hard tapping on the screen, annoying for the people in the seat on which back the screen is placed."

Positiv: "I was very pleased with the overall experience on the flight from London to Charlotte. The flight itself was very pleasant, the crew very accommodating, & the food, snacks & beverages very good. The entertainment provided was certainly suitable for my tastes & kept me occupied for the majority of the trip. There was also blackout time provided for sleeping. The seats were a little cramped, but overall I rate my experience as very good."

Positiv: "Best price from Dallas to Barcelona, and then Madrid to Dallas."

Positiv: "Seemed to be a little more leg room than usual. Crew was courteous and efficient. It was an American Airlines trans-Atlantic flight that arrived early. Overall a good flight."
Negativ: "The response of the American Airlines entertainment system is as slow as pond water, although the choice of entertainment was very good."

Positiv: "customer service was attentive smart yet caring."

Positiv: "Traveled BA and it was lovely, as usual."
Negativ: "The flight staff on this particular BA flight was not as accommodating and friendly as I am so accustomed to on BA. Perhaps the flight attendant in charge of our seats was having a bad day. Also, the food on our BA flights to and from NYC was not up to scratch and rather bland and ordinary, compared to their usual. that was a huge disappointment."

Positiv: "The service was remarkable. Everyone was very attentive and friendly which is exactly what you would want for a long flight. The crew came around frequently to provide beverages and left you alone to sleep."
Negativ: "The boarding process was a bit hectic. The flight was full which I completely understand. After everyone was settled in the plane it took another 25 minutes to leave the runway."

Positiv: "nette Crew"
Negativ: "sehr eng"

Positiv: "Nothing actually"
Negativ: "Everything"

Positiv: "Crew very helpful"
Negativ: "Punctuality"

Positiv: "Ja die Crew war nett. Sitze waren bequem, aber zu Eng."
Negativ: "Check-In in London war Unübersichtlich. Man muß Gepäck selbst einchecken. Dann muß man schauen wo ist der Zoll. Dies war in Düsseldorf viel besser."

Positiv: "Flight space was quite empty in my section so that was AMAZING. Crew was lovely and helped with a few requests for myself and travel companions. Very good selection on tv and movies and the refurbished aircraft was very comfortable for me on this flight. Probably helps having seat to self."
Negativ: "Nothing on this occasion"

Positiv: "Breakfast was great, quick loading , great staff ,leg room was much better for my 6’1” husband with a knee replacement."
Negativ: "Due to my husband’s knee replacement, he is always taken to another area to be searched and checked while his wallet and all of his valuables ate left on the conveyer belt unattended and could be stolen by anyone. I grabbed his stuff but they didn’t know who I was. They need a more secure policy."

Positiv: "pünktlich"
Negativ: "Service"

Positiv: "Easy boarding, friendly crew, good food"
Negativ: "Nothing to report"

Negativ: "Hinflug mussten wir 1 Std im Flugzeug sitzen und Rückflug 40 Minuten Keine Entschuldigung oder ähnliches"

Negativ: "Verspätung - Ankunft um Mitternacht"

Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"

Negativ: "Received a text that changed the flight departure to a later time. Missed the flight. Cost me baanaadditional"

Negativ: "Kafee war eine Brühe"

Positiv: "Nette Besatzung"
Negativ: "Veraltete Bordunterhaltung, unbequeme Sitze"

Positiv: "Guze Sitze, nette Crew, gute Ansagen vom Co-Piloten"
Negativ: "Kaffee könnte kostenlos sein."

Negativ: "Flug wurde storniert und einfach einen ganzen Tag nach vorne verlegt. Keine 24h Hotline??? In den USA aus der Hotline geflogen, da zu viele Anrufer...Boarding bei BA immer zu früh"

Positiv: "The entertainment was good and the crew friendly"
Negativ: "My seat and table were dirty and sticky. We had a 45 min delay. I was seated in the middle of the plane and received my meal lady and of course had no more meal choice available since they had run out . For the snack I also was given a different meal than my seat neighbor"

Negativ: "Keine Getränke. Wenigstens Wasser kostenfrei wäre wünschenswert Sitzabstände sehr eng bei der neuen Kabine. Boarding war Recht chaotisch trotz Gruppen Einteilung."

Positiv: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"
Negativ: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"

Negativ: "More staff needed at security clearance"

Positiv: "Boarding, geregelte Einstiegsgruppen"
Negativ: "Nicht mal Wasser umsonst an Board"

Positiv: "Alles in allem eine problemlose Reise."

Positiv: "ALles sehr unkompliziert und koordiniert."

Negativ: "its bad, you don't get anything any more ... nothing to drink or a snak without payment. used to be quite good."

Positiv: "Alles"

Positiv: "Alles Ok"

Positiv: "Das Flugpersonal war hektisch beim Servieren. Das bezahlen nur mit Karte war anstrengend und zeitraubend. Eine Stewardess hat Ihre Schuhe nicht richtig.angehabt. Ein Fuß war außerhalb des Schuhs. Waren insgesamt nicht sehr charmant. Sollten sich ein Beispiel an Lufthansa nehmen. Die kassieren für einen Snack und was zu trinken nicht. LH ist besser"

Positiv: "Flug war i.O."
Negativ: "45 Minuten Verspätung beim Abflug und 30 Minuten Verspätung beim Aussteigen nach der Landung da keine Andockstelle in LHR frei war; massive Probleme bei der Verstauung des Handgepäcks."

Negativ: "Ungemütliche Sitze, keine Beinfreiheit, freie Sitzplatzwahl (auch ohne Extrabeinfreiheit) nur gegen 14 Eur Gebühr, kein Fenster in Sitzreihe (im Sitzplan nicht ersichtlich), Verspätung ohne offensichtliche Erklärung."

Positiv: "Das Flugpersonal ist sehr nett und gut ausgebildet."
Negativ: "Preise für Getränke und Essen an Bord sehr teuer"

Positiv: "Safe flight"
Negativ: "Just wanted a glass of coca cola."

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich, Pilot gab sofort Infos, angenehmer Flug und Landung."
Negativ: "Unser Flug wurde überbucht somit stand nicht fest ob wir überhaupt zur geplanten Uhrzeit fliegen konnten. Mit viel Mühe und sehr viel Stress haben wir es noch rechtzeitig geschafft."

Negativ: "Verspätung mit Panik wegen der Anschlussflüge. Unangekündigter Wechsel des gates, d.h. doppelter Security-check mit doppelter Anstehzeit. Service gleich Null. Mal so ein gratis Wasser oder Kaffee kann doch nciht soooo teuer sein."

Positiv: "Das Kabinenpersonal war sehr zuvorkommend und das Bordessen war gut. Das Entertainment System war sehr umfangreich und man konnte selbst Live Sport sehen."
Negativ: "Der Sitzabstand in der Economy Klasse ist für Leute über 180cm grenzwertig, ab 190cm wird es unangenehm über lange Strecken"

Positiv: "- nettes Boardpersonal - außergewöhnliche Sicherheitshinweise - Preise für Essen/Getränke ok"
Negativ: "- Check in und Passkontrolle katastrophal - etwas Verspätung"

Negativ: "Wenn man schon vorher weiß, dass der Flug ausgebucht ist, warum versucht man dann nicht, bei oder vor dem Boarding die großen Gepäckstücke einzuchecken? Warum muss man, trotz einer Stunde Verspätung noch ne halbe Stunde dumm rumsitzen, da ein Dutzend Handgespäckstücke wieder ausm Flieger raus müssen, da kein Platz mehr in der Kabine ist?"

Positiv: "alles lief ruhig ab, boarding problemlos, Personal sehr freundlich und hilfsbereit"

Negativ: "Alles ok"

Positiv: "Sehr nett"
Negativ: "Gab kein Essen"

Positiv: "Selection of movies and stewardes."

Positiv: "Der A321 hatte eine richtige Lie flat Business Class."
Negativ: "Essen wieder sehr BA britisch ... Der Flug war zu kurz, wir hätten gerne eine Runde geschlafen!"

Positiv: "Nice crew Good food Good landing and no uncomfortable turbulence"
Negativ: "Personal tv didnt work for majority of flight and when it did there was no audio (update technology ASAP)"

Positiv: "."

Positiv: "* service war (soweit vorhanden) freundlich * pilot hat die passagiere sehr transparent informiert * sauber"
Negativ: "* verspaetet losgeflogen und verspaetet angekommen * kein essen, keine getraenke * alles (sogar die sitzplatzwahl) haette kostenpflichtig dazugebucht werden muessen * keine bordunterhaltung"

Negativ: "Die Sitze in der Buisness Class waren Eco Sitze."

Negativ: "Da die App von British Airways nicht funktionierte wurde kein Boarding Pass generiert. Das Personal am Check in Schalter verweigerte darauf hin die manuelle Ausstellung eines Boarding Pars obwohl das Flugzeug noch im regulären Boardingprozess befindlich war"

Negativ: "leichte verspätung durch wetter"

Positiv: "Personal war freundlich und der Pilot hat einen super Job gemacht!"
Negativ: "Wir hatten 1h Verspätung wegen eines Reifenwechsels, da konnte aber die Airline nichts dafür. Gut, dass der Pilot den Mangel entdeckt hat."

Positiv: "Das Board Personal hat nicht viel mit mir gesprochen. Allerdings war der pilot gut Start und landung hab ich fast nicht gemerkt und er hat den verspäteten Start gut gemacht und ist pünktlich angekommen."
Negativ: "Essen? Hätte man zahlen müssen. Früher hätte man zumindest ein Wasser und a Mini pack Nüsse bekommen"

Positiv: "Pünktliche Landung, 23kg Grenze bei Handgepäck"
Negativ: "Handgepäck musste aufgegeben werden, Wenig Fußfreiraum"

Mehr zu Delta
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Charlotte fliegen

Fluggesellschaften, die nach Charlotte fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Charlotte in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Charlotte bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Charlotte nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Charlotte

Buche günstige Tickets nach Charlotte

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

05.07.
Mo.
Nonstop
Finnair
10:10 Std.
MUC - CLT
19.07.
Mo.
Nonstop
Finnair
8:50 Std.
CLT - MUC
05.07.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
10:10 Std.
MUC - CLT
19.07.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:25 Std.
CLT - MUC
14.06.
Mo.
Nonstop
Iberia
10:10 Std.
MUC - CLT
21.06.
Mo.
Nonstop
Iberia
8:50 Std.
CLT - MUC
05.07.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
10:10 Std.
MUC - CLT
19.07.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
14:39 Std.
CLT - MUC
06.07.
Di.
Nonstop
Finnair
10:10 Std.
MUC - CLT
19.07.
Mo.
Nonstop
Finnair
8:50 Std.
CLT - MUC
06.07.
Di.
Nonstop
Finnair
10:10 Std.
MUC - CLT
20.07.
Di.
2 Stopps
Finnair
28:04 Std.
CLT - MUC
14.06.
Mo.
1 Stopp
Iberia
33:40 Std.
MUC - CLT
21.06.
Mo.
Nonstop
Iberia
8:50 Std.
CLT - MUC
14.05.
Fr.
Nonstop
Iberia
10:10 Std.
MUC - CLT
07.06.
Mo.
Nonstop
Iberia
8:50 Std.
CLT - MUC
06.07.
Di.
Nonstop
British Airways
10:10 Std.
MUC - CLT
20.07.
Di.
1 Stopp
British Airways
16:50 Std.
CLT - MUC
02.07.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
10:10 Std.
MUC - CLT
21.07.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:05 Std.
CLT - MUC
29.03.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
31:45 Std.
MUC - CLT
13.04.
Di.
2 Stopps
American Airlines
38:45 Std.
CLT - MUC
04.07.
So.
1 Stopp
British Airways
24:35 Std.
MUC - CLT
20.07.
Di.
Nonstop
British Airways
8:50 Std.
CLT - MUC
29.03.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
31:45 Std.
MUC - CLT
19.04.
Mo.
1 Stopp
American Airlines
17:15 Std.
CLT - MUC
21.06.
Mo.
2 Stopps
British Airways
16:41 Std.
MUC - CLT
28.06.
Mo.
Nonstop
British Airways
8:50 Std.
CLT - MUC
29.03.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
31:45 Std.
MUC - CLT
18.04.
So.
2 Stopps
American Airlines
31:15 Std.
CLT - MUC
26.06.
Sa.
2 Stopps
KLM
15:14 Std.
FRA - CLT
27.06.
So.
2 Stopps
KLM
16:55 Std.
CLT - FRA
08.06.
Di.
2 Stopps
Delta
16:56 Std.
NUE - CLT
22.06.
Di.
2 Stopps
Delta
17:19 Std.
CLT - NUE
01.06.
Di.
2 Stopps
Air France
16:39 Std.
NUE - CLT
19.06.
Sa.
2 Stopps
Air France
15:00 Std.
CLT - NUE
13.04.
Di.
1 Stopp
Brussels Airlines
15:43 Std.
BER - CLT
30.04.
Fr.
1 Stopp
Brussels Airlines
13:15 Std.
CLT - BER
14.06.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
14:46 Std.
BER - CLT
02.07.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
13:32 Std.
CLT - BER
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

16.04.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:51 Std.
FRA - CLT
16.04.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:51 Std.
FRA - CLT
30.04.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
58:01 Std.
BRE - CLT
02.05.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:56 Std.
BRE - CLT
15.04.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:21 Std.
FRA - CLT
28.04.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:51 Std.
BRE - CLT
27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:59 Std.
FRA - CLT
03.05.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:51 Std.
BRE - CLT
27.03.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
18:14 Std.
FRA - CLT
27.03.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
18:14 Std.
FRA - CLT
21.03.
So.
2 Stopps
British Airways
32:39 Std.
BER - CLT
30.04.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
27:05 Std.
BRE - CLT
18.03.
Do.
2 Stopps
Lufthansa
41:27 Std.
BER - CLT
15.03.
Mo.
2 Stopps
Lufthansa
17:42 Std.
BER - CLT
03.05.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
16:00 Std.
BRE - CLT
28.04.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
37:36 Std.
BRE - CLT
27.04.
Di.
2 Stopps
United Airlines
18:19 Std.
BRE - CLT
16.03.
Di.
2 Stopps
Delta
20:16 Std.
BER - CLT
17.03.
Mi.
2 Stopps
Delta
16:35 Std.
BER - CLT
21.03.
So.
2 Stopps
Air Canada
37:27 Std.
FRA - CLT
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

14.04.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
2:06 Std.
EWR - CLT
21.04.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
1:45 Std.
CLT - EWR
26.03.
Fr.
Nonstop
Spirit Airlines
2:03 Std.
FLL - CLT
28.03.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:01 Std.
CLT - FLL
19.03.
Fr.
Nonstop
Spirit Airlines
2:03 Std.
FLL - CLT
21.03.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:01 Std.
CLT - FLL
14.04.
Mi.
1 Stopp
Spirit Airlines
12:27 Std.
EWR - CLT
21.04.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
1:45 Std.
CLT - EWR
16.04.
Fr.
1 Stopp
Spirit Airlines
7:31 Std.
FLL - CLT
18.04.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:11 Std.
CLT - FLL

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First