kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach New Orleans

MSY

Finde günstige Flüge nach New Orleans

Hin- und Rückflug
Economy
Wichita (ICT)
New Orleans
Do. 25.02.
Do. 04.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach New Orleans
Es gelten Reisebeschränkungen für New Orleans. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für New Orleans gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

Februar Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.

Hochsaison

Juli Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 5%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

702 € (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

600 € oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

361 € oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach New Orleans

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach New Orleans? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach New Orleans für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Stuttgart 297 € Hinflug - 426 € Hin- und Rückflug, von Düsseldorf 399 € Hinflug - 446 € Hin- und Rückflug, von Hannover 610 € Hinflug - 750 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach New Orleans ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach New Orleans.

FAQ - Flugbuchungen nach New Orleans

Welcher Flug nach New Orleans ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen New Orleans vom Stadtzentrum von New Orleans entfernt?

Wie heißt der Flughafen in New Orleans?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für New Orleans?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach New Orleans?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach New Orleans zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach New Orleans?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach New Orleans beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach New Orleans

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Delta
Ergebnis aus 29.018 Bewertungen
8,1
Boarding
7,8
Komfort
8,5
Crew
7,8
Unterhaltung
7,5
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Crew was great"
Negativ: "We had to go back to the gate to correct an interior light problem."

Positiv: "Crew was excellent, seats are never excellent"

Positiv: "The tv is good addition Comfortable chairs"
Negativ: "Menu could have been improved"

Positiv: "Seat was okay, and the crew were good. Boarding was quick probably because not many passengers on flight."
Negativ: "Nothing really. Flight was quick."

Positiv: "Once boarding was over, flight and crew were great."
Negativ: "Flight was delayed by 2 1/2 hours. Better accommodations and notice would have been appreciated."

Positiv: "Predictably late."
Negativ: "Be on time."

Positiv: "The crew and the comfort plus seat"

Positiv: "Comfortable seats"

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Negativ: "In flight movies would be nice . Tight seats for 6.3 huy"

Positiv: "Toller Service"

Positiv: "Food and drinks were great"
Negativ: "Would have liked being able to select a window seat."

Positiv: "Great service"
Negativ: "Stuck at landing. For over 20+ minutes"

Negativ: "CheezIts were too salty. We had to sit on NO tarmac for over 10 minutes because a plane was stuck at our gate...several other gates empty - what's up?"

Negativ: "Snacks"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Positiv: "The crew was attentive."
Negativ: "Games on the tv were okay. Tetris would be a nice addition."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "All okay except baggage check in and baggage claim."
Negativ: "Delta Baggage handler accused my g/f of lying about active military status. Refused to accept her military ID. She is a first responder in a unit that responds to search and rescue and terrorist attacks and was returning from three days of maneuvers. Baggage lost. Still not here forty hours later."

Positiv: "Boarding was quick"
Negativ: "No entertainment, plane was small"

Positiv: "Flight was early into New Orleans"
Negativ: "Flight had a lot of turbulence"

Negativ: "Flight was delayed and we missed our connection in Atlanta. We’re put on standby on the 2 later flights with no guarantee of seats. Flights out the next morning we’re booked as well. Would’ve had to wait until 2pm for a flight home. Decided to switch destinations and rent a car to get home. Luggage also wasn’t on plane to Columbia, SC either even though they said they would be!!"

Positiv: "The short duration of the flight and punctual arrival. Better seating with more leg space in Airbus than in the horrible Boeing 467- 400."
Negativ: "No headsets distributed so I couldn't listen to film program. Crew rather impersonal. I'm dreaming of an airline that uses functioni g loudspeakers during boarding. Nobody understands acoustically which zone is being boarded ( not only a Delta issue)."

Positiv: "Great crew"
Negativ: "Wi-Fi not working or hard to get to work. Flight was delayed by an hour and service was very rushed."

Positiv: "Although our flight was fully booked. The crewmembers on this flight was professional, friendly and efficient. We boarded quickly and took off on time. We even arrived ahead of schedule. Each passenger was given free headphones and complimentary beverages and snacks. I love Delta they are a cut above the rest. They are constantly striving to put the customers needs and wants top priority"
Negativ: "Not enough legroom"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "The crew! You have great people working for you on these routes."
Negativ: "This was an easy flight. Nothing bad."

Positiv: "Being able to watch videos."
Negativ: "Flew with 5 family members. None of us were seated together. And we have 3 young teen girls. Flight overbooked."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Good service and on time."

Positiv: "Nice plane. Efficient crew"
Negativ: "Not their fault but they were delayed 4 hours. At least they texted updates fairly frequently but I can’t give a 5-Star review because of the huge delay"

Positiv: "My seat was randomly the exit row, so more leg room and pilots made great time"
Negativ: "Left 20 minutes late because of travel agents"

Positiv: "Everyone was very friendly and concerned about us making our connections"
Negativ: "The fact that they didn’t make sure all the paperwork was correct and our delay to NO was due to that issue"

Positiv: "Great staff, plenty of room, efficient snack and drink delivery, effluent boarding"

Positiv: "Easy transition through customs."

Positiv: "Crew was kind and helpful. Snacks were great!"

Negativ: "Flight was delayed"

Negativ: "No wifi, no leg room"

Positiv: "Great flight . Even got here early"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Positiv: "The outbound crew was terrific. The flight itself was fine. We even arrived early."
Negativ: "Upon deplaning in Cancun, ALL passengers are put on a bus and driven far away from the terminals to an arrivals area. Those of us with connecting flights are royally f*cked at that point, especially if your connection is short, as mine was. The so-called shuttle to the departure terminals, which are entire kilometers away, was to arrive in like half an hour. HALF AN HOUR. Who has this time to spare?? The alternative to the shuttle is paying a taxi that charges a hefty fare--and God help you if you don't have cash. The departures terminal was swamped and only thru begging assistance and line cuts did I make my connection...and then only by the skin of my teeth. It was a complete nightmare."

Positiv: "Really helpful staff, clean plane, attentive and easy boardiing"
Negativ: "The check in was a bit confusing at the airport."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Negativ: "Paid first class. Got served after people in coach."

Positiv: "The flight was good. It crashed zero times. I was pleased not to check my carry-on bags. They were attentive in calling for wheelchair assistance for me."
Negativ: "Seats are consistently too small."

Positiv: "New aircraft A320"
Negativ: "Late,"

Positiv: "The variety of what you could listen to or watch. Liked the way the seats reclined. Plenty of leg room (I am short)."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing. Flight was amazing"

Positiv: "The crew was very kind"

Positiv: "Muslim food"

Positiv: "Loved the smooth ride."
Negativ: "Bathroom was pretty nasty"

Positiv: "Flight and the crew!"
Negativ: "Staff at the airport pushing you to upgrade to first class but not making it clear only the first trip from Athens to Amsterdam which the first class uses same uncomfortable seats as the economy to pay extra 130 euros ridiculous airfrance stuff! I should have flown all the way to NYC first class!!!"

Negativ: "Delay due to strike"

Positiv: "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Negativ: "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."

Positiv: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Negativ: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Positiv: "very nice crew"
Negativ: "my bagfage was lost"

Positiv: "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Negativ: "more lunch choices, especially choices without dairy products."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Positiv: "Good beverage service."
Negativ: "Over an hour delayj for departure."

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Negativ: "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Positiv: "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Negativ: "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Lovely crew, very helpful"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Once aboard the plane, all went well and I experienced excellent service from the cabin attendants."
Negativ: "The flight was delayed (again!) for some 40 minutes and I was worried that I would miss my connection flight in Atlanata. Fortunately the pilot made up for the delay (probably costing the airline thousands in fuel). It seems these days that every KLM flight I take is delayed. This stretch goes back to 2015! Yet KLM prides itself as being punctual. Not the KLM that I have been flying!"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "lost baggage"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Negativ: "My suitcase didn't come with the airline."

Negativ: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Positiv: "Flight crew very nice"
Negativ: "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Negativ: "Nothing special"

Positiv: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Negativ: "The flight advertised meals..a small pastry was served an hour into the flight. I asked when the meal would be and was told a few hours...which turned out to be breakfast..i wated all night for food that only came an hour before landing. Now hungrey and tierd.I.will not be flying klm ever again !!"

Negativ: "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Easy to board and easy flight."

Positiv: "Great on board service from a very professional crew."
Negativ: "Can't think of a thing."

Positiv: "Good services!"

Positiv: "Fast boarding"
Negativ: "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Positiv: "Smooth boarding, clean seats/plane, nice small aircraft (2 rows x 2 seats each), surprisingly spacious (more legroom than expected - and I’m 6’2”)."
Negativ: "About 1h30min delay without an explanation. All other planes in the terminal seemed to take off on time without a problem, without exception (aside from this flight, of course)."

Positiv: "Arrived Early!"
Negativ: "Left Late :-)"

Positiv: "Crew was very nice and helpful, entertainment system worked well and had good choices"
Negativ: "Seats were not very comfortable, it was uncomfortably hot and there was not air conditioner vent above like most other airlines"

Positiv: "War alles okay"
Negativ: "Für kurze Strecken okay."

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Organisierte Wege zum Gate und Überblicke darüber"

Positiv: "Everything was great!"
Negativ: "Nothing to complain about"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Crew sucked, comfort sucked, british air sucks. Worse than even US airlines which I didn’t think possible"

Positiv: "Die Crew war super aufmerksam und sehr freundlich. Nicht immer selbstverständlich, selbst in der Business class."
Negativ: "Der Sitz ist zu eng für mich und nicht lang genug, ich 193cm groß"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Vielleicht etwas mehr Platz."

Negativ: "I paid extra for the seat but it was very cramped."

Negativ: "Super, alles pünktlich!"

Positiv: "Schönes Flugzeug"
Negativ: "Einchecken sehr kompliziert"

Positiv: "Ja die Crew war nett. Sitze waren bequem, aber zu Eng."
Negativ: "Check-In in London war Unübersichtlich. Man muß Gepäck selbst einchecken. Dann muß man schauen wo ist der Zoll. Dies war in Düsseldorf viel besser."

Positiv: "Seats were small."
Negativ: "The boarding process was inefficient and long. The seats don’t recline and very little leg room."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing except the airport"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight was late, boarding was archaic, seat pitch in for economy was tighter than I am accustomed, Could not purchase foo or drink because cash was not accepted & my credit cards were denied for offline purchase. No snacks or drink machines in boarding waiting area. Crew looked uninterested"

Negativ: "Hinflug mussten wir 1 Std im Flugzeug sitzen und Rückflug 40 Minuten Keine Entschuldigung oder ähnliches"

Positiv: "Na"
Negativ: "Kayak.com overwrote the passenger name with an incorrect name. Neither Kayak.com or lastminute.com could correct this which resulted in me losing approx. £600 and taking the issue to the small claims court."

Positiv: "Nette Besatzung. Professionelle Abwicklung"
Negativ: "Verpflegung ist nicht im Preis enthalten. Das ist erbärmlich."

Negativ: "Vorheriger Flug umgebucht (einen Tag früher) und diesen Anschlussflug nicht umgebucht. Soll man sich einen Tag am Flughafen eintreiben? Erst mit großer Anstrengung einen neuen Flug bekommen."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The plane, the arrival time and the service"

Positiv: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"
Negativ: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"

Positiv: "Bier war gut"
Negativ: "Zu teuer! Warum muss ich für ein Bier oder Snack zahlen?"

Positiv: "Die neuen Kunstledersitze sind viel hygienischer als die ekelhaften altmodischen Textilsitze. Fand ich echt toll. Der Flug selbst war sehr angenehm und die Passagiere wurden auch gut informiert ueber alles."
Negativ: "Das Boarding und Disembarking hat schier ewig gedauert, weil der Flieger nur 1 Tuer hatte, die Gaenge viel zu schmal und die Gepaeckfaecher viel zu klein sind. Kann ja verstehen, warum das so sein muss. Vielleicht sollte man beim Boarding einfach regeln, dass die Leute in den hinteren Reihen zuerst einsteigen und zuletzt aussteigen, damit es nicht so ein fuerchterliches Gewuehle gibt. Und es sollte moeglich sein, Gepaeck kostenfrei einzuchecken."

Negativ: "Verspäteter Flug wurde nicht kommuniziert"

Positiv: "Alles Ok"

Positiv: "Das Flugpersonal war hektisch beim Servieren. Das bezahlen nur mit Karte war anstrengend und zeitraubend. Eine Stewardess hat Ihre Schuhe nicht richtig.angehabt. Ein Fuß war außerhalb des Schuhs. Waren insgesamt nicht sehr charmant. Sollten sich ein Beispiel an Lufthansa nehmen. Die kassieren für einen Snack und was zu trinken nicht. LH ist besser"

Negativ: "Not even a free water/soda was offered, need to purchase everything."

Positiv: "crew was lovely"
Negativ: "older plane - air conditioning was dripping on one of our seats"

Positiv: "Gesamter Ablauf ohne Probleme. Sehr reibungslose und eingespielte Abläufe am Frankfurter Airport."
Negativ: "Pilot sehr wortkarg, Landung etwas holprig."

Negativ: "The plane was warm which became uncomfortable for the second half of the 9 hour flight. Also they had some issues with double booked seats and having to move people around which delayed takeoff. The staff did a good job of making the best of a bad situation thoug."

Negativ: "Verspätung mit Panik wegen der Anschlussflüge. Unangekündigter Wechsel des gates, d.h. doppelter Security-check mit doppelter Anstehzeit. Service gleich Null. Mal so ein gratis Wasser oder Kaffee kann doch nciht soooo teuer sein."

Positiv: "Das Kabinenpersonal war sehr zuvorkommend und das Bordessen war gut. Das Entertainment System war sehr umfangreich und man konnte selbst Live Sport sehen."
Negativ: "Der Sitzabstand in der Economy Klasse ist für Leute über 180cm grenzwertig, ab 190cm wird es unangenehm über lange Strecken"

Negativ: "Wenn man schon vorher weiß, dass der Flug ausgebucht ist, warum versucht man dann nicht, bei oder vor dem Boarding die großen Gepäckstücke einzuchecken? Warum muss man, trotz einer Stunde Verspätung noch ne halbe Stunde dumm rumsitzen, da ein Dutzend Handgespäckstücke wieder ausm Flieger raus müssen, da kein Platz mehr in der Kabine ist?"

Positiv: "Pünktlich, Koffer angekommen, guter Preis"
Negativ: "Zu langes warten im Bus und keine Ansage, zu frühe Boarding Zeit. Gestresste Passagiere dadurch"

Positiv: "BA crews are always great. Also excellent that they don’t have those annoying M&S menus on LCY flights. I don’t object to paying, but it just slows everything down."

Positiv: "Sehr freundliches aufmerksames Personal... und pünktliches boarding."
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und ich war in der Mitte auf einem 3er Platz umgeben von zwei fremden Männern die beide geschlafen haben und ich deswegen nicht auf die Toilette konnte. Alleinreisende in die Mitte zu setzen finde ich nicht gut."

Positiv: "Gut informiert über den Status des Fluges (Verspätung)"
Negativ: "Ist zuemlich mühsam, wenn Passagiere Mc / BurgerKing in den flieger zum Essen mitnehmen. Entweder könnte man das verbieten (den anderen passagieren zuliebe) oder bietet doch einfach etwas zu Essen an (im preis inbegriffen). Bei Swiss klappt es auch. Und so viel günstiger ist BA auch nicht."

Positiv: "Crew was friendly, courteous and very helpful. On time arrival despite a late departure."
Negativ: "As a new user of the app I expected information to flow more fluidly. Gate changes were not communicated through the app unlike several other airline apps I use. My biggest complaint, if you will, is the requirements to pay for anything one wants on the plane. A soda, water, bag of crisps/chips, all for purchase. For the cost of the airline ticket, even our "no checked bag" ticket, you could at least afford to give passengers a can of soft drink or a water and inexpensive bag of pretzels or crisps. Seat was basically comfortable, not great but comfortable. Departed late but arrived on time"

Positiv: "Gute Beinfreiheit auch in der Economy Klasse."
Negativ: "Verspätung! Anschlussflug verpasst!"

Positiv: "* service war (soweit vorhanden) freundlich * pilot hat die passagiere sehr transparent informiert * sauber"
Negativ: "* verspaetet losgeflogen und verspaetet angekommen * kein essen, keine getraenke * alles (sogar die sitzplatzwahl) haette kostenpflichtig dazugebucht werden muessen * keine bordunterhaltung"

Positiv: "personal war höflich"
Negativ: "ich finde es unangemessen, dass das bordpersonal getränke/essen VERKAUFT, wenn das flieger komplett abgefertigt auf der piste steht, aber wg. problemen nicht starten kann. auf dem flug nach LON sass ich 2 stunden am boden - am rückweg über eine std und jedes mal versuchten die damen uns essen und getränke zu VERKAUFEN. service wäre gewesen die kunden zumindest in so einem fall mit kostenlosen getränken/sandwiches zu versorgen die bestuhlung ist für mich (190cm) deutlich zu eng"

Positiv: "1,5h Verspätung."
Negativ: "Zu enge Sitzplätze Bei so großer Verspätung wäre ein kostenloses Trinkangebot angebracht gewesen."

Positiv: "Flug und anschlußflug waren pünktlich ,essen und personal waren gut"

Negativ: "leichte verspätung durch wetter"

Positiv: "Perfekter Service, super Landung"
Negativ: "Nichts auszusetzen"

Negativ: "I had to get off the plane."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Always late always charge for water that’s sad"

Positiv: "Left a bit late, but not the airlines fault. Crew was friend, plane was ok."
Negativ: "Nothing really."

Positiv: "Personal typisch englisch höflich und zuvorkommend"
Negativ: "Im Gegensatz zu anderen hochpreisigeren Fluglinien müssen Essen und Getränke an Board zusätzlich gekauft werden"

Positiv: "Pretty new aircraft"
Negativ: "Food is bad in coach"

Positiv: "Level of information"

Positiv: "Sehr nettes Flugpersonal"

Negativ: "They claim to be cleaning these planes but I find that hard to believe when there is Gum on the window sill. We were also delayed quite a bit in the boarding process. Also I would imagine that during Covid-19 these companies would do a better job of not overbooking flights but all of my flights with American this past weekend were overbooked. Which delayed us even longer as they searched for volunteers to adjust their flights. In today's age of technology the idea that they are still overbooking planes makes no sense to me in the slightest. I will be walking, driving or taking a boat before I fly American Airlines again."

Negativ: "Bumped from first class to coach."

Negativ: "WiFi"

Negativ: "less expensive wifi. more confortable seats"

Positiv: "Crew was very nice."
Negativ: "N/A"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight status"

Positiv: "The trip started off poorly with a day delay and rebooking hotel and car at final destination. Not to mention our final destination is San Antonio not Phoenix. We were not rebooked for a flight from PHX to SAT. But after a few hours we were finally booked. We didn’t really appreciate the 7 hour layover at 0100 in the morning and nowhere to get a meal or even coffee. However, the flight had the same crew from the night prior and they were excellent. The flight was open so we were able to get more leg room, less waiting time for the bathroom, and pretty much one on one service from our flight attendants. With all the struggle in the beginning, this particular flight was actually the best flight I have been on."
Negativ: "We were ok with the hotel and meal vouchers however, again, the only part of our itinerary looked at was the first flight, not the second into SAT. Had we not questioned the agent, we would have been stuck in PHX with no room, no car, and if we eventually would have gotten a flight, our reservations for car and hotel in SAT would have been cancelled and I would have been out $1700. I already lost money but it could have been worse. Basically, I am paying for a car and room that I am not currently in. Reimbursement for that would have been nice. Either way we will still travel using the travel service and this particular airline in the future."

Negativ: "The salad was included two unmentioned items that were unwelcome: bleu cheese and pasta."

Negativ: "Everything, especially an AA customer representative. Very rude, inconsiderate, and unprofessional."

Positiv: "Crew was great. Flight delayed due to lavatory door not closing. Then+0, 20 minutes of papaerwork. Followed by no one able to operate bridge when landed for 20 minutes."
Negativ: "Delays,"

Negativ: "kleines Frühstück für umsonst"

Negativ: "Didn’t make the flight because of previous flight was delayed"

Positiv: "One of the ladies working was very unhappy with life. The other lady was kind and delightful."
Negativ: "The air vents did work. So very hot on board. Timing of boarding and landing was great. Some turbulance during flight. Here's the kicker my first fight was delayed and my luggage was stuck in Dallas! My luggage did appear at my house in the middle of the night. Is that a good use of resources?"

Positiv: "Gratis Upgrade in die First bekommen - eigene Suite!"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Included beverage"
Negativ: "No headphones"

Positiv: "Das bordprogramm filmauswahl"
Negativ: "Vom Einchecken übers umsteigen war alles schlecht organisiert Und am Ende ging auch noch mein Gepäck verloren!"

Positiv: "Sehr nette crew"
Negativ: "Crew kannte die Maschine nicht, Fluggäste wurden gratis umgesetzt"

Positiv: "Könnten einen früheren Flug finden"
Negativ: "Leider nicht den gleichen Status bekommen"

Positiv: "The very personable crew and the efficiency at which all were attended to."
Negativ: "The food that is high on carbohydrate."

Negativ: "Gate changed 4 times...late boarding and even later departure 2 hours. Put us on a small plane and then do maintenance. not cool."

Positiv: "Flugzeug war ein altes Flugzeug meine ich. Durchdas es nicht voll besetzt war hatte ich einen 3er Sitz für mich alleine. Super Besatzung wirkte auf mich gestresst ganzes Team war auch untereinander nicht harmonisch. Bordunterhaltung gabs nur in Oben alle 3 bis Sitzreihen einen TV dort konnte man Film schauen, nicht nach eigener Wahl. Sonst konnte man Film und Unterhaltung im Händy oder schauen Tablet herunterladen.Brauchst einfach gute Batterien dafür es gab keine Auflade Möglichkeiten, nur am Airport."
Negativ: "Besatzung Bordunterhaltung Verpflegung,alles mit Kartongschachteln wurdest nicht gefragt was du willst. Wurde einfach wauf den Klapptisch hingeknallt. Alles in allem sonst ruhig sauber und in Ordnung."

Positiv: "Dass ich sogar einen Kaffe und einkleiner Snack in Form von kleienem Keks bekam. Ich war vorbereitet, dass ich nichts erhalte.Hatte etwas zu Essen dabei. Freundliches Personal Bordunterhaltung nur bezahlbar und übers Laptop oder Handy Hatte Auflade Möglichkeiten beim vorder Sitz.."

Negativ: "Paid for upgraded seat with complimentary drinks that I still got charged for."

Negativ: "They lost and cant track my baggage. Very poor customer service."

Negativ: "Delayed multiple tomes"

Positiv: "Everything except the food."
Negativ: "A four hour flight departing at 5pm SHOULD HAVE SOME EATABLE FOOD!!!! I am sick to death of going hungry on these flights because there is nothing I can eat on board."

Negativ: "How does a ground crew not know a plane is coming in late. How is there no one here for baggage. It's a joke."

Negativ: "inadequate ventilation"

Negativ: "Keine Boarungerhaltung, unfreundliches Personal, grosse Verspätungen und enge Sitze. Und dies alles für Interkontinentalraketen Flügen. Alles schlecht bei American Airlines. Nie mehr."

Negativ: "We were told that our flight could not leave due to the absence of the pilot who was flying in from Detroit. Not sure why there was not a pilot available when there was a plane available."

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmerksam. Leider sind beide Flüge verspätet abgeflogen."
Negativ: "Essen war sehr gut. Sitzplätze gemütlich mit genug Platz für Beine."

Positiv: "The staff was great, luckily an pretty empty flight"
Negativ: "The food in coach is a disgrace. It’s terrible a few $$ More and it would actually be have way decent"

Positiv: "Alle waren aufmerksam, auf dem Flug selbst lief alles reibungslos."
Negativ: "Der Flug hatte 30 Minuten Verspätung und mein Koffer traf mit einem eheren Flieger ein und stand deshalb relativ unbeaufsichtigt in der Gegend rum."

Positiv: "LOVED the spacious leg room on that aircraft!"
Negativ: "The lady beside me and everyone else listened to her audio book."

Positiv: "Entertainment options."
Negativ: "This new low life category where you cannot even pay to be treated like a human."

Negativ: "Im Prinzip war der Flug in time gelandet. Aber dann 40 Minuten gewartet bis ein Gate frei ist. Danach ewiges warten auf den Koffer. Sehr schlechter Service, keine Informationen."

Positiv: "Seats were nice, service came pretty quickly considering the size of the plane, boarding went reasonably quick"
Negativ: "Started boarding and didn't announce another delay till we're on the aircraft, sitting in the gate for an hour and a half. My audio jack was broken and regardless, it will still trying to charge me for everything even though i was force to be squashed between two people who are also frustrated about sitting doing nothing."

Positiv: "Attendants are always friendly; always a peaceful travel event"

Positiv: "Travel time"
Negativ: "No snacks on flight. The charging stations come in between legs space and very uncomfortable they got to be re adjusted. Make sure these are taken care in upcoming flights."

Positiv: "it was a bit bumpy all the way to NOLA, but we still got drinks and snacks, and flight attendants were very nice"

Positiv: "Crew was pleasant on Christmas Day. Landing was smooth!"
Negativ: "I booked in August to get the flight and seats I'd prefer. I paid extra to NOT get center aisle center seats, but that is exactly where they put us!! I should get a refund on that extra money I paid for those seats that we did not get. Also, I booked British Air and was put on American Airlines. I sure hope the seats home are what we chose and paid extra for. So disappointed. Feels a bit like fraud to pay extra for something and not receive it."

Positiv: "Flug Personal war OK aber für sitze waren sehr klein und musste Arm gegen Arm mit Sitznachbarn fliegen. (Unsere Maschine war ein Boeing 787)."
Negativ: "Essen war auch nicht sehr gut."

Negativ: "Getting to the airport early and waiting an additional ten minutes on the tarmac."

Positiv: "sehr gutes Essen und Unterhaltungsprogramm."
Negativ: "Sitze waren ok,"

Negativ: "Eine uralte Maschine mit wenigen zentralen Monitoren für die Bordunterhaltung"

Positiv: "Gate flight updates"
Negativ: "No information on luggage even though they knew luggage was not received in London They could have sent me an update instead of having me wait at carousel for 1:30 hours waiting for my bag to show up"

Positiv: "Crew was professional, flight was smooth."
Negativ: "Plane was old. NO in-seat power, no USB chargers, no in-seat entertainment. TV monitors in the aisles? Is this the 1990s? One crappy movie? The "headsets" are a joke. Too many announcements - and I don't like it when they play movie trailers, commercials, etc. over the sound system. The food was horrific. I wish American Airlines would charge $20 more per ticket and provide some reasonable food. Everything just screamed LOW QUALITY. Lucky I had brought a sandwich and some snacks with me on board. The food was so bad that I didn't even touch it. They should just eliminate the food completely and tell people to bring their own on board."

Positiv: "Cheap fare"
Negativ: "American advertised free TV and movies streamed to your device via a card placed in the seatback pocket and in the flight attendant's announcement. Although the card stated, "This Flight. Free Entertainment..." I was informed that there was, in fact, no such feature."

Positiv: "Cabin was clean. Flight attendants were courteous."
Negativ: "Their snacks were merely a cookie which was okay, but not what I would have wanted."

Positiv: "Flugpersonal war super. Es gab häufig Essen und Trinken"
Negativ: "Leider ist das Flugzeug mit einer Verspätung von knapp einer Stunde losgeflogen."

Positiv: "alles okay, Wasser gratis"

Positiv: "alles okay - Wasser gratis"

Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Late and bad communication"

Positiv: "Nothing. The airline changed the departure time for the first leg of my flight so I could not check my connection and had to cancel my flight and rebook with another airline."
Negativ: "Keep scheduled flight times."

Positiv: "A quick, quiet and relaxing flight - no stress at all. The flight was uneventful. My carry on bag had to be stored in the bottom of the aircraft as the overhead lockers in the aircraft are small. As such - just before you board the aircraft, you place your carryon bag at the bottom of the steps and then when you get off at your destination, you collect your carry on bag at the bottom of the steps - no time wasted and worked easily."
Negativ: "The English announcements were a little hard to hear/understand as the flight attendant read it so fast - but then again - it was a short flight - so every second counts :-)"

Positiv: "The crew were friendly and helpful and the flight arrived early, even though we left a little bit late - as such - I was very happy with the flight. The onboard entertainment system was wifi based and there was a USB charging port in the seat too - modern aircraft."
Negativ: "I had no complaints - the flight was just what it should have been ie no issues"

Negativ: "Flight arrived late, didn’t land at the specified time. Loss the connection."

Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."

Positiv: "Puntualidad"
Negativ: "Incomodos los asientos para un vuelo trasatlántico"

Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."

Positiv: "The crew was amazing"

Positiv: "Tv, food, blanket with pillow"
Negativ: "Everything was wonderful"

Positiv: "Crew was nice and reliable."
Negativ: "Beverages should be complimentary."

Positiv: "Quick boarding, take off, landing"
Negativ: "The announcements were a bit loud and startling"

Negativ: "The check in process is terrible and very inefficient."

Positiv: "Service was a bit lacking. Due to extra security measures at the gate, we did not have time to get enough food in the terminal to bring on board with us so needed to order a sandwich and drink. The on screen food order system did not work, and it was difficult to know when we could request food."
Negativ: "More attentive flight attendants and better explanation of when food and beverages not purchased in advance could be ordered."

Positiv: "On time"
Negativ: "Free wifi for economy class"

Positiv: "The crew was professional and courteous. USB charger"
Negativ: "2 hr delay. Auxiliary battery crashed. Mediocre food. Poor wine. Limited entertainment"

Negativ: "more comfortable seats and space, better food"

Positiv: "The aircraft comfort"
Negativ: "Do the checking before not 15 min before the departure"

Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"

Positiv: "Don’t feel fully informed of what is going on. Had overhead bin opened and seat reclined during takeoff."

Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."

Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."

Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"

Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."

Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"

Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"

Positiv: "Not much it’s a very regular flight"
Negativ: "Delayed almost 1 hour. No entertainment on board and nothing offered except for purchase"

Positiv: "Iberia airlines is a disaster"

Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"

Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"

Positiv: "Not a goddamn thing."
Negativ: "The boarding was a cattle care, atrociously organized, took forever. They were asking the better part of ten dollars for headphones. No way to get a drink, as with the trip over, the chairback screens didn't work, and they never notified me by e-mail that you had to order food in advance. Not even a glass of water available on a 7 hour flight, that's actually a health hazard, should be illegal. No coffee or tea. The window seat I paid up for was about 8 inches from the window, so I couldn't even lean my head there. No in-flight magazines, or handing out newspapers , no entertainment available, just sitting there uncomfortably for 7 hours while the attendants huddled behind drawn and velcro'ed curtains doing nothing. A true disgrace. Avoid Iberia and their LEVEL subsidiary like the plague. Unacceptable in every way....and at least Ryan Air and WOW are cheap, this flight was full price. Total rip-off, never again."

Positiv: "Muss extra bezahlt werden."

Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"

Positiv: "Not full, attendants went out of way to accommodate seating requests"

Positiv: "Das Flugpersonal freundlich. Gepäckaufgabe zügig."
Negativ: "Die Sitze eng. Das Essen überteuert und nichts für Vegetarier."

Positiv: "It was my first flight with Iberia - I was very pleased with the entire experience."

Positiv: "Flugzeug war pünktlich da Boarding war ganz Schnell, Besatzung war sehr aufmerksam."
Negativ: "Alles außer das wichtigste war sehr gut und nämlich das Flugzeug selber. Als Business Klasse Passagier habe ich mich auf ein Minimum an Confort erwartet aber die Sitze waren genau so eng und unbequem wie die von der Economy Klasse, und ich bin 1,89 / 85 kg, also nicht ein Riese. Unterhaltung System gab es auch keins kein Bildschirm kein Fernseher und auch keine Musik. Für einen Business Flug zwischen zwei Kontinente finde ich das einfach nicht möglich, aber sonst war alles o. k."

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Die Perserin war sehr nett"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc Die Gäste verreisten mit mehreren überdimensionierten Koffern!"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Das Catering war okay"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc"

Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Positiv: "Der Flug ist vom check-in (kaum Wartezeit) bis zur Gepäckausgabe verlaufen, wie man es erwartet; keine highlights, aber auch keine Ärgernisse..."
Negativ: "Sitzplatz war verhältnismäßig eng"

Positiv: "After fixing the mistake they gave us two adjacent seats on the plane."
Negativ: "I came with a friend. At first we were given 2 boarding passes, both with my name. We continued to security where they found the problem. We had to go back to the check-in counter and they reprinted boarding passes. This time names correct but both for the same seat. Only after a long while they were able to fix it. The Iberia crew barely spoke English. Overall - made mistakes, wasted a lot of our time."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet."

Positiv: "."
Negativ: "Meine Buchung war seit 2 Monaten bestätigt. Am Check in teilten sie mir jedoch mit, dass der Flug overbooked war und ich nicht fliegen konnte. Dies wäre bei Iberia so üblich."

Positiv: "Nothing special"
Negativ: "Nothing special"

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Mehr zu Delta

Buche günstige Tickets nach New Orleans

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

31.03.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:16 Std.
FRA - MSY
09.05.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:05 Std.
MSY - FRA
28.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:20 Std.
FRA - MSY
25.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:20 Std.
MSY - FRA
01.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:59 Std.
BER - MSY
22.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:45 Std.
MSY - BER
28.05.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:20 Std.
FRA - MSY
25.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:20 Std.
MSY - FRA
23.05.
So.
1 Stopp
British Airways
16:27 Std.
FRA - MSY
25.06.
Fr.
2 Stopps
British Airways
17:10 Std.
MSY - FRA
23.05.
So.
1 Stopp
British Airways
16:27 Std.
FRA - MSY
25.06.
Fr.
1 Stopp
British Airways
17:20 Std.
MSY - FRA
31.03.
Mi.
1 Stopp
British Airways
14:16 Std.
FRA - MSY
09.05.
So.
2 Stopps
British Airways
15:58 Std.
MSY - FRA
18.03.
Do.
1 Stopp
British Airways
17:52 Std.
FRA - MSY
27.03.
Sa.
2 Stopps
British Airways
19:00 Std.
MSY - FRA
11.08.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
18:58 Std.
BER - MSY
18.08.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
25:14 Std.
MSY - BER
12.08.
Do.
2 Stopps
American Airlines
19:23 Std.
BER - MSY
24.08.
Di.
2 Stopps
American Airlines
23:29 Std.
MSY - BER
18.08.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
18:58 Std.
BER - MSY
24.08.
Di.
1 Stopp
American Airlines
15:15 Std.
MSY - BER
16.08.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
37:20 Std.
BER - MSY
24.08.
Di.
2 Stopps
American Airlines
24:40 Std.
MSY - BER
03.04.
Sa.
2 Stopps
Iberia
18:29 Std.
FRA - MSY
08.05.
Sa.
2 Stopps
Iberia
27:35 Std.
MSY - FRA
03.04.
Sa.
2 Stopps
Iberia
18:29 Std.
FRA - MSY
16.05.
So.
2 Stopps
Iberia
30:45 Std.
MSY - FRA
03.04.
Sa.
2 Stopps
Iberia
18:29 Std.
FRA - MSY
14.05.
Fr.
2 Stopps
Iberia
22:48 Std.
MSY - FRA
15.05.
Sa.
2 Stopps
KLM
28:03 Std.
FRA - MSY
17.05.
Mo.
2 Stopps
KLM
16:55 Std.
MSY - FRA
18.03.
Do.
2 Stopps
Delta
17:43 Std.
HAM - MSY
27.03.
Sa.
2 Stopps
Delta
22:30 Std.
MSY - HAM
14.08.
Sa.
1 Stopp
Lufthansa
16:34 Std.
BER - MSY
20.08.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
34:50 Std.
MSY - BER
02.07.
Fr.
2 Stopps
Austrian Airlines
19:04 Std.
DUS - MSY
06.07.
Di.
2 Stopps
Austrian Airlines
18:41 Std.
MSY - DUS
17.04.
Sa.
2 Stopps
United Airlines
17:00 Std.
BRE - MSY
21.04.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
13:39 Std.
MSY - BRE
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

01.04.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:55 Std.
FRA - MSY
01.04.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:55 Std.
FRA - MSY
03.04.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:55 Std.
FRA - MSY
31.03.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:17 Std.
FRA - MSY
28.03.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:33 Std.
FRA - MSY
28.03.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:33 Std.
FRA - MSY
29.03.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:13 Std.
FRA - MSY
29.03.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:13 Std.
FRA - MSY
29.03.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:13 Std.
FRA - MSY
01.04.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
45:00 Std.
FRA - MSY
01.04.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
45:00 Std.
FRA - MSY
29.03.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
39:05 Std.
FRA - MSY
28.03.
So.
2 Stopps
American Airlines
34:20 Std.
FRA - MSY
28.03.
So.
2 Stopps
American Airlines
38:29 Std.
FRA - MSY
30.03.
Di.
2 Stopps
British Airways
27:25 Std.
FRA - MSY
30.03.
Di.
2 Stopps
British Airways
20:15 Std.
FRA - MSY
03.03.
Mi.
2 Stopps
Iberia
39:25 Std.
BER - MSY
30.03.
Di.
2 Stopps
KLM
19:23 Std.
FRA - MSY
30.03.
Di.
2 Stopps
Delta
21:30 Std.
FRA - MSY
12.07.
Mo.
1 Stopp
British Airways
28:55 Std.
BER - MSY
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

24.04.
Sa.
Nonstop
Spirit Airlines
2:25 Std.
ORD - MSY
27.04.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
2:27 Std.
MSY - ORD
02.03.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
3:24 Std.
LAX - MSY
02.03.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
4:23 Std.
MSY - LAX
29.03.
Mo.
1 Stopp
Spirit Airlines
9:28 Std.
BWI - MSY
02.04.
Fr.
1 Stopp
Spirit Airlines
5:16 Std.
MSY - BWI
15.05.
Sa.
1 Stopp
Spirit Airlines
11:39 Std.
PHL - MSY
19.05.
Mi.
Nonstop
Spirit Airlines
2:35 Std.
MSY - PHL
27.03.
Sa.
1 Stopp
Spirit Airlines
10:26 Std.
EWR - MSY
28.03.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:45 Std.
MSY - EWR

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First