Finde günstige Flüge nach Salt Lake City

SLC

Finde günstige Flüge nach Salt Lake City

Hin- und Rückflug
Economy
Wichita (ICT)
Salt Lake City
Mi. 21.10.
Mi. 28.10.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Salt Lake City
Reisebeschränkungen
Die Vereinigten Staaten haben die Einreise aller Ausländer eingeschränkt, die in den letzten 14 Tagen in China, Iran, im Europäischen Schengen-Raum, Vereinigten Königreich, Irland und Brasilien waren. Mehr erfahren
E-Mail-Updates für Salt Lake City
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Salt Lake City gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

April Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

Juli Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 18%.

Durchschnittspreis für einen Hin- und Rückflug

746 € (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Gutes Angebot für einen Hin- und Rückflug

569 € oder weniger

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Salt Lake City zu finden

  • Du bist auf der Suche nach einem günstigen Flug nach Salt Lake City? 25 % unserer Nutzer haben Flüge nach Salt Lake City für maximal 484 € ab Hannover, 597 € ab Stuttgart, 680 € ab Duesseldorf Intl gebucht.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Salt Lake City ist Januar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Salt Lake City an.

FAQ - Flugbuchungen nach Salt Lake City

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Salt Lake City?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Salt Lake City?

Wie weit ist der Flughafen Salt Lake City vom Stadtzentrum von Salt Lake City entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Salt Lake City?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Salt Lake City?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Salt Lake City?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Salt Lake City zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Salt Lake City?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Salt Lake City beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Salt Lake City

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,0
Virgin Atlantic
Ergebnis aus 1.567 Bewertungen
8,2
Boarding
7,7
Komfort
8,5
Crew
8,0
Unterhaltung
7,7
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "I like that there are multiple bathrooms onboard."
Negativ: "The rows are so narrow between seats that your roll on suitcase will not fit. You have no elbow room in your seat. People who live in England are very rude and would not let those of us seated in front of them to deplane. Too bad there isn’t someway to make people wait their turn."

Positiv: "Seats comfortable. Food was good."

Negativ: "Information on when we can check in on upcoming flights. Other airlines we have booked for flights will email us 24 hours prior to departure. Virgin Atlantic did not. I had to call and I was directed to their web site and was able to check in on line. Thanks"

Positiv: "Amazing crew, excellent drinks and decent food. Very comfortable seat"
Negativ: "Everything was great"

Positiv: "Crew was great !!!"
Negativ: "Seating in upper class is uncomfortable and bedding is not fresh."

Positiv: "Very friendly crew. The meals are good, nice variety. Hot food is hot."
Negativ: "Seats are not the most comfortable and sometimes the screen on the entertainment tv doesn't work that easily."

Positiv: "The seats reclined at a good pitch and were very comfortable. The crew were friendly and service was good."
Negativ: "I understand that on the night flight, they were trying to keep the lights up for dinner service, but it prevented my toddler from being able to sleep and thus made for a difficult rest of the journey."

Positiv: "Crew was great flight was comfortable however checking in bags and printing boarding pass was slow and also very unorganized"
Negativ: "Checking in bags and printing boarding passes were long unorganized lines of people"

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "Screens have poor color quality Seat too small Legroom cut into by electronics box Row 45 next to bathroom and no windows"

Positiv: "Craig in first cabin flight crew was amazing. :))))"

Negativ: "Wenigstens Wasser ausgeben ohne zusätzliche Kosten"

Positiv: "Crew was super helpful and kind. Pesto pasta was the best airplane food I’ve ever had in coach."

Positiv: "The food was good. The lane was comfortable"
Negativ: "The flight was nearly full, and the 767 is a large aircraft. I think it would be preferable if Virgin Atlantic would board the plane by zones, similar to other airlines."

Positiv: "It was empty so we were told we could move around in the empty seats"
Negativ: "Food was basically carbs, carbs and more carbs (especially if vegetarian). Some diversity, please. Staff forgot requests on a couple of occasions (Economy Delight cabin)."

Positiv: "The roomie seats, the USB port, and in flight entertainment"
Negativ: "Child free section"

Positiv: "- Presence of entire box sets of some TV shows was a nice touch that I made good use of."
Negativ: "- EVERY damn movie is prefaced by 4 minutes of ads. - The touchscreens (at least in economy) are slow resistive screens that are horrible for fine control gestures (like slightly changing the volume or position)"

Positiv: "Friendly staff, so much food/snacks were offered. Good movies available."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Service, meals, friendly and attentive FAs"

Negativ: "luggage never made it to Boston? Don't know who's fault it was.Problem was corrected."

Positiv: "I thought the airline amenities were excellent and it was a seamless process getting on the flight. The flight attendants were very warm and accommodating. I felt immediately welcome as soon as I got on the flight. I liked that they were playful with my son and engaged him."
Negativ: "Nothing. We did leave a piece of luggage on the plane so hoping that things turn out okay."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Arrived 1:10 min begore departure. Customer service reps quoted me with No Show. When asked they have no courtesy to answer. Both the rep over the phone and the rep at the airport were horrible. Did I say I was traveling business class? You could imagine the economy"

Negativ: "The plane seemed to be a little bit old, especially entertaining equipment"

Positiv: "The selection of entertainment"
Negativ: "My seats headphone connection did not work. I had to hold it and wiggle it around if I wanted to listen to anything."

Positiv: "Staff were excellent and very friendly, service was great, and the entertainment on board was very good."
Negativ: "We were waiting in our seats for about an hour before take off due to a need to de-ice the plane due to snowy weather. I think everyone would have been more comfortable in the waiting area while this happened, or at least given the option to do so."

Positiv: "Great crew, easy boarding, comfortable enough flight"
Negativ: "Could have used a charger for electronics, especially because we were expected to use our own device for entertainment. Didn't order food, but didn't look digestible"

Positiv: "Nothing really!"
Negativ: "I was coming from Sydney and I have to hurry up to take the other fly to Newark and didn’t have time to buy for nothing to eat but I was very surprised they didn’t offer me anything on the plane and when I ask they I have buy it online and didn’t have many choices anyway, I very disappointed with this fly."

Negativ: "Once In London, we were told by British Airways that was flying us to Nice that Delta had “lost” our infant electronic ticket - It took 1.5h to get new ticket reissued! We missed our connection and had to wait 3 more hours for the next flight - We were somewhat lucky as multiple flights were delayed/cancelled that day - I will avoid using Virgin Atlantic in the future as they need Delta and British operate their flights and this makes it prone to issues like that"

Positiv: "Francesca was the flight attende t that I had most the most interactions with was very friendly and warm."

Positiv: "I was very impressed by the generosity you show concerning food och drink. the staff was kind and glad."
Negativ: "I never understood how to connect the earphones to the screen so I couldn't ser any movie. But - I could have asked the staff of course ..."

Positiv: "I wish I knew the name of the crew on this flight so that credit is given where it's due. A female steward was incredibly kind to me. She allowed me space to cry in the back of the aircraft, and also gave me her personal tissues. Her care is the only reason I'd give this flight an 'okay.'"
Negativ: "Unlike the incredibly kind woman, another woman on the crew was incredibly rude to me and to other passengers on the plane. She was very obviously annoyed with nearly everything on that flight. The restrooms were beyond disgusting. I have never flown on a flight with a restroom that awful; it smelled horrible and was filthy. It was reminiscent of a portable outhouse, no exaggeration. The pillow on my seat had makeup on it."

Negativ: "My headphones and those of my neighbors did not work."

Positiv: "Not having to pay for a checked bag. The check-in process was very easy The bag drop-off line was pretty speedy."
Negativ: "The airline stewardesses moved very noisy passengers next to me and talked to them the whole flight."

Positiv: "Great seat. I did the upgrade and it was so comfortable ...good food."
Negativ: "They closed the shades immediately when we took off. Creepy"

Positiv: "Food, crew and overall experience was good"
Negativ: "Got assigned seats all the way in the back. They were comfortable but would have preferred better seats."

Positiv: "On time, comfortable (for Economy), friendly crew. Nine hour flight didn't feel that long."
Negativ: "Entertainment system in our seats seemed pretty beat up. On one there was no sound, on the other not all the buttons on the control would respond when you pressed them."

Positiv: "Smooth boarding process"
Negativ: "Delays caused us to miss our flight from London to Vienna"

Positiv: "Australian airports are wonderful."

Positiv: "Crew is well trained and efficient. Lounge food and service are excellent."
Negativ: "Podlike seating in business class. Someone thought the zigzag a way of ensuring privacy. In fact you can't talk to your travel companion nor look out a window. Seats are either up or down and only a crew member can operate them."

Negativ: "If the luggage fees were to be included in the price, I would have gladly chosen Emirates for its comfort at that price."

Positiv: "The people at Check-in were fantastic - found out you have to check-in more than an hour before flight. They close an hour before to taking bags for international flights. Although right at an hour was late, they reopened for us."

Positiv: "Plenty of leg room Open area for self-serve snacks and non-alcoholic drinks Food was very good Super friendly attendants"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Customer service was horrible - they were so rude on the plane Food was done by the time it was our turn I got food poising off of the breakfast horrible"

Positiv: "Excellent service. It should be the benchmark for the airline industry."

Positiv: "Every single aspect of this international flight was outstanding from check-in, customer service, the equipment, the meals, in-flight entertainment, etc. There is nothing I could suggest to improve this wonderful experience. Highly recommended!"

Positiv: "The veg meal - paneer, rice, lentils - was absolutely delicious. In fact, all of the food was great."
Negativ: "Slight problem with the movie viewing - the screen kept going blank every minute or two throughout, and had to be touched to restart. Only on the films, though; the TV episodes were fine."

Positiv: "Great service, comfortable and punctual"

Positiv: "New boarding system of putting your hand luggage on ready was good."
Negativ: "You have to pay for food and entertainment even though flight over 4 hours."

Positiv: "a very good experience Felt as if the crew cared"

Positiv: "Frequent drinks, attentive stewards/stewardesses, good gluten free meal, comfortable seats smooth flight First checked bag is free."
Negativ: "Seats were very slim - armrests were pressing on hips when trying to shift my bottom to change position. The 45 minute delay due to fog. No snacks - like nuts, pretzels, etc"

Positiv: "The agent at the bag drop was very helpful. We had two reservations and she took the extra step to call someone and helped check our luggage all the way to destination. Thanks for the wonderful service. Flight attendants were all smiling and very friendly. A very special treat that we got two snacks each which were very much appreciated as it was an early morning flight and we didn't get a chance to get breakfasts."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Positiv: "Seats were comfortable but crowded. Was nice to have the built in screen for entertainment."
Negativ: "Did not like being bumped to a flight with a five hour layover in SLC. Travel day was already very long. We booked the flight originally based on the shorter layover of an hour and a half. Seemed very inconsiderate."

Negativ: "At least free water"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "Basic economy is just another way for the airlines to provide low service and nickel and dime everyone while charging the same prices."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Since I wasn't allowed on the flight because another leg caused us to arrive with only an hour to board, I can't tell you anything that was enjoyable."
Negativ: "The KLM representative was COMPLETELY unhelpful. She basically told us we were screwed and to go away. We spent hours on the phone at great cost to us (international pay phone charges) to be bounced for one rep to another. We were finally told we could get in a plane home Sunday, please to be transferred, starting the process over from the beginning. It was TERRIBLE, beginning to end!"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Everything ran smoothly. No issues. Short flight. I was comfortable. The Biscoff and Ginger Ale was fine as always."
Negativ: "No entertainment in the cheap seats. Free WiFi but I couldn’t connect to anything. But I had my Kindle..."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Flight was very quick. Boarding was very fast for such a small plane."
Negativ: "Turbulence. Tiny carry-on area, tiny bathroom. Makes sense for such a small plane though."

Positiv: "The crew members were very friendly"
Negativ: "Coach seats still a little too small. Always bump the person next to me"

Positiv: "the seats were ok"
Negativ: "was little late"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "The crew boarded us efficiently, and got us off the ground on time, but the boarding experience is not pleasant."
Negativ: "The food selections are limited. The crew ran out of popular items in the economy cabin. The personal seat lighting on the B-767 never quite worked. I eventually gave up on it. The overhead bins were too small for many roller boards, which caused some passengers to be perplexed. Delta should offer some inducements to encourage passengers to gate check bags."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "On time, friendly crew"

Positiv: "Modern airplane"
Negativ: "Super cold for a red-eye flight. No blankets or pillows available, not even for purchase."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Between the flights being delayed or cancelled, and delta not giving updates or even caring about passengers"

Positiv: "Plane and cree"
Negativ: "Terrible breakfast if u want to call it thst"

Positiv: "Staff friendly & made sure that everyone on the plane was aware of someone with a peanut allergy so no peanuts were to be eaten. Ground staff worked hard to get us rebooked & on our way as our first flight was so late that we missed our connection. So glad to finally see a charging port as our long haul flight didn't have them."
Negativ: "Not the crews fault but this was the slowest disembarking process on a plane that I have ever seen. Hard to get comfortable in the seat. Not able to sit with husband as it was a rebooked flight & the flight was full."

Positiv: "I was upgraded to First at the gate. The crew was very professional and friendly. Food mini-minimal, but OK."
Negativ: "On this A320 craft, old style, the First class seats are a joke. I had seat 2B. The pitch is apparently less than in the Comfort+ rows. The passengers in 1A and 1B started reclining even before departure, and during the whole flight. For me and my neighbor, with that seat on our chest, it was impossible to reach down to the seat-back pocket, not to mention to the bag stowed under the seat in front. To get out of the seat, I almost could not get my legs through the 5-in. interval between the back of the front seat and the irremovable armrest. I shook the passenger sleeping in 1B rather violently a couple times. The lady in seat 2B apologized, but she had to climb and put her feet on my seat to get out of hers, there was really no other way. Delta needs to address this ridiculous situation of their First Class seats urgently."

Positiv: "Ordentlich und problemlos. Alles sauber und frisch."
Negativ: "Die Verpflegung war gut, nur wäre es schön gewesen, wenn ab und zu jemand mit Getränken gekommen wäre. Das kenne ich von anderen Flügen."

Positiv: "Ordentlich und problemlos. Alles sauber und frisch."
Negativ: "Die Verpflegung war gut, nur wäre es schön gewesen, wenn ab und zu jemand mit Getränken gekommen wäre. Das kenne ich von anderen Flügen."

Positiv: "Pleasant crew. Efficient loading and gate-check."
Negativ: "No inflight entertainment. Very small overhead bins."

Negativ: "Seating is too crowded"

Negativ: "Incredibly loud interior fans, very hot on board, economy comfort seats had very little leg room. Not on par with what I expect from delta"

Positiv: "Flugbesatzung"
Negativ: "Das Flugzeug stand 1 Stunde in der Abflugschlange Dadurch 1 Stunde Verspätung ohne Vorankündigung"

Positiv: "I definitely like the variety of entertainment that was given throughout the flight."
Negativ: "The flight attendant was so rude to others including myself. I'm not one to be to needy but when i was about to ask the lady if I can switch seats to the fair back where there was two empty seats she gladly let the other person but not me. She said no that if I wanted to sit back I needed to set with the other person. Our flight was from NYC to PR 5hour long and in between those hours she let a couple sit together on the other empty rows while I was feeling supper sick. Other passengers notice and had told me that they felt sorry for me. I was Embarressed. I was debating on venting on Twitter just yet and also on this review because what difference does it make. What matters the most is that we all got to our destination safely."

Positiv: "After the extremely long wait to check bags which made us miss the flight, the date crew got us in another flight...it wasn't direct which is what I paid for, but they did get us out, but i missed an interview because of the lack of crew and a missing luggage."
Negativ: "Checking a bag, delta did not have enough crew to get everyone thru to their flights. We waited for 80 minutes inline to check a bag. Then we ran to the gate inky to find the gate was closed less than 2 minutes before we arrived. At least 20 others also missed the plane because of the lack of crew and long lines checking bags. It was frustrating, irritating, uncaring crew checking in, and a bit rude. Then on of my checked luggage was lost enroute - which made getting off the flights even later which made me miss a meeting that I was scheduled to be at. All because you didn't have the crew needed to check in."

Negativ: "Waiting in plane for two hour, it got hot and stuff cuz they had to turn of air to defrost plane and was thirsty."

Negativ: "Must have been an older Delta jet. It had no entertainment. The wifi was poor."

Positiv: "N/a"
Negativ: "N/a"

Positiv: "The only thing that helped was that the flight attendant asked people to sit down if they did not need to make a connection."
Negativ: "We arrived too late. The next flight was already boarding."

Positiv: "They got us there."
Negativ: "They changed my husband's seat. The plane was old with my knees touching the seat in front of me. The plane was way too hot. The little antique tv screen was not useful for watching The Martian movie."

Positiv: "The flight got us from LAX to SLC"
Negativ: "I bought my ticket in October, checked in yesterday and when I got to my gate was told I didn't have an assigned seat!!? This was totally unacceptable, I was told I didn't select a seat on the seat selection screen and that I was now on standby. I specifically remember the seat selection screen being extremely misleading and thought that I had selected seats when in fact I didn't according to Delta. Maybe instead of focusing your website on getting customers to upgrade their seats you should focus on getting them a seat first. Secondly make sure tickets can't be purchased unless a seat is assigned first. Who would want to buy standby tickets 3 months in advance? I'm guessing not many people."

Negativ: "Not enough space."

Positiv: "The flight was much smoother than our flight out."
Negativ: "We bought two tickets at the same time months in advance. However, when we checked in they gave us two seats at completely opposite ends of the plane. My husband was placed in 10B, the first row behind first class and I was placed in 36B, the back row against the wall. We both had middle seats, which means that the people on either side if us were single travelers. Why couldn't one of them be reassigned so that we could have sat together?"

Positiv: "Flight was as expected"
Negativ: "Unruly Kids in the plane"

Positiv: "Good flight, on time, uneventful. The best kind"
Negativ: "No free beer :)"

Negativ: "lost mom's glasses"

Positiv: "I flew United from Anchorage to Ft. Myers, FL, and I will NEVER fly United again. Delta crew is friendly and helpful, more leg room, more comfortable seats!"
Negativ: "I didn't like that this was my longest flight of 3 heading to Anchorage (13 hrs total for the trip home) and we were on one of the smallest planes in their fleet, ridiculous. The overhead bins were too small to fit my carry-on. The seats were 2, aisle, 2. Very cramped. No entertainment available, no monitors even on the plane. For over 3 hr flights it should be a more comfortable, bigger plane and definitely have free entertainment, especially considering we pay extra for baggage these days. It's like anymore, airlines try to nickel and dime u to death, before you know it your $250 flight is now close to $350... (I bought all one way flights) Also, I'm not sure if flight attendants check the bathrooms, but all of my delta flights the bathrooms were tiny and there was urine all over the floor. This flight in particular, the bathroom smelled worse than half outhouses I've used in Alaska."

Positiv: "Quick service and very helpful at the Pocatello airport check-in. I'm not a fan of flying especially take off & landing; I must say this was the smoothest flight I have had in quite some time."

Positiv: "Love the free booze. Staff was great. Lots of movie options."

Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("

Positiv: "Die Crew beim Boarding wie immer akkurat und freundlich. Leider gab es in der Eco nur ein Glas Wasser, was diesmal aber nicht kundgetan wurde (oder ich habe geschlafen und hab das nicht gehört). Danach war aber auch keine Motivation mehr vorhanden die ausgegeben Plastikbecher anzusammeln. Man sollte die einfach im Netz des Vordersitzes reinstecken. Naja ...."

Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"

Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"

Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"

Positiv: "Checkin, besonders am Flughafen München mit eigenem Außenterminal für die Business Class."
Negativ: "Das Essen auf dem Flug war eine Zumutung. Stewardessen, die einen dauernd anstoßen auf dem Gang sind auch nicht unbedingt das, was sein muss."

Positiv: "Sehr freundliche und zuvorkommende Crew"
Negativ: "Pünktlichkeit"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Noch nie so ein chaotisches Boarding in MUC gehabt. Vier Gate Agents und trotzdem"

Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."

Positiv: "Maschine war ganz leer, Crew super nett Frühstück in MUC Lounge gut"
Negativ: "LH typisch keinen Komfort, Internet zum bezahlen, Catering mies"

Positiv: "nette crew"
Negativ: "obwohl wir über 5 stunden im Flieger waren, war es ein Kurzstreckenflieger ohne jeden Komfort und wir bezahlten aber Business Class Preise! Da lobe ich mir British Airways!"

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."

Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"

Positiv: "Selten einen guten und reibungslosen Flug gehabt wie eben mit Lufthansa. (Sonst meist BA, Easyjet oder Eurowings) Gab ein leckeres Pausenbrot (Salami oder Käse) und Getränke. Heutzutage nicht mehr selbstverständlich. Flug war pünktlich, trotz 25 min Taxi in LHR. Bequeme Sitze und sauber! Verständliche Durchsagen in angemessener Lautstärke (DE und engl), bin überrascht. Angenehme Kabinentemperatur (auch nicht selbstverständlich)"
Negativ: "Leider startet Lufthansa vom Terminal 2. Liegt ungünstig, wenn man mit Auto oder Bus an-/Abreist, weil erst der ganze Flughafen umfahren werden muss. 8kg Handgepäcksregelung ist echt nicht zeitgemäß und eine schickane. Mit Laptop, Tablet, Rasierer, Ladekabel und 1x Wechselkleidung knackt man das ganz schnell. Lufthansa Group ist bei manchen Flügen penibler als Ryanair! Es müssen ja keine 23kg sein, aber selbst KLM bietet 12kg."

Positiv: "Crew war sehr aufmerksam"

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Das Boarding hat super geklappt. An Board war das Personal sehr zuvorkommend und zum Glück hatten wir einen angenehmen, ruhigen Flug. Leider hatte mein Kopfhörer einen Wackelkontackt und der Touchscreen war schon sehr überstrapaziert."

Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."

Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."

Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"

Positiv: "Das Flugpersonal war äußerst nett, sehr aufmerksam, sehr routiniert und sehr professionell"

Positiv: "Nachdem der Personalveranwortliche an Bord die Überforderung der einen Flugbegleitung festgestellt hat, ist er sofort mit eingesprungen und es wurde alles besser, schneller, freundlicher und entspannter erledigt."
Negativ: "Im Gegensatz zu meinen bisherigen Flügen mit der Lufthansa in der Business Class war diesmal eine Flugbegleitung für 12 Passagiere alleine zuständig, was bei zwei Kleinkindern und einem "anspruchsvollen" Passagier bereits zu einer ansatzweisen Überforderung geführt hat (Essen und Getränke wurden äußerst zeitverzögert gebracht, Schwimmweste und Anschnallgurt für Kleinkind wurde in zwei Gängen gebracht und der Gurt erst kurz vor der Startbahn der Mutter übergeben. Eine Whiskey Sorte war nur für ein Glas vorhanden und war bei einem rund neunstündigen Flug binnen 15 Minuten vergeben. Äußerst ärgerlich, wenn die gebotenen Alternativen keine sind."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend aufgrund der 20 minütigen Verspätung"

Positiv: "Es gab zwar eine kleine Verspätung aber diese und deren Ursache wurden am Gate angesagt. Nettes und effizient arbeitendes Bordpersonal und freundlich vorgetragene Begrüßung, Ansagen und Verabschiedung. Flug war ruhig und entspannt. Gerne wieder!"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und verbindlich. Die einzige Ansage aus dem Cockpit war eine Kurzansage: 20 Sek und zwar 20 Minuten vor Landung. Das hat sich überheblich angefühlt. Ist Piloten und Copiloten bewusst, wer deren Gehalt zahlt?!"

Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Boarding ging auch sehr schnell."
Negativ: "Auf unserem Langstreckenflug bekamen wir zwei Mahlzeiten. Leider war bei beiden Malen ein Gericht aus, sodass ich immer das bekam, für das ich mich nicht entschieden hätte... Cola war nach ca 1h komplett aus"

Negativ: "schlechtes catering in business class. service ist absolut unpersönlich. hier stimmt preis Leistung überhaupt nicht"

Positiv: "sehr aufmerksam"

Positiv: "Normaler LH Flug"
Negativ: "30 Minuten Verspätung"

Positiv: "Noch immer eines meine Lieblings-Airlines. Durch und durch professionell"
Negativ: "Onion rings als Verpflegung..na gut. Bei 55min Flugzeit ok. Kein ausschlusskriterium"

Positiv: "Flugpersonal aufmerksam und sehr nett. Etwas warten aufgrund RDS aber ok"

Positiv: "Flug hatte 30 minuten verspätung"

Positiv: "Flug leider nicht pünktlich gestartet"

Positiv: "Flug war gut, daran gibt es nichts zu meckern, LH halt"
Negativ: "Der Service des Buchungsportales eine Katastrophe, weniger als ungenügend und eine bodenlose Frechheit so mit Kunden umzugehen. Besser spendet ihr mehr wie ihr hier verdient"

Positiv: "Alles wie bekannt & erwartet, sehr gerne wieder :-)"

Positiv: "Dreamliner ist ein neues Flugzeug"

Positiv: "Das Personal war sehr angenehm , sehr gutes Unterhaltungsprogramm"
Negativ: "Kaltes Laugenbrötchen mit Butter und Marmelade zum Frühstück, Sitzbreite und -abstand sehr beengend, mein Sitz ließ sich schwer klappen und ging zur Landung nicht in aufrechte Position zurück, so daß ich Platz wechseln mußte"

Positiv: "Alles top, sehr entspannter Flug in neuem Flugzeug mit nettem Personal."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich."

Positiv: "Flug war pünktlich, Getränkeverteilung kam mir häufiger vor als bei anderen Airlines (eindeutig ein Pluspunkt)."
Negativ: "In der normalen Economy für fast 12 Stunden schon eher ungemütlich. Die Ankunftszeit macht es auch nicht gerade einfach, den Jetlag zu besiegen."

Positiv: "Die Crew war sehr nett, es gab ein gutes reichhaltiges Frühstück und auf dem Sitz 11A des A321 fehlte die Vorderreihe. Besser geht nicht"
Negativ: "Es gibt keinerlei Beanstandungen"

Negativ: "Warum wird von den Flugbegleitern, sowie auch im Bordmagazin und einer zusätzlichen Broschüre groß angekündigt, dass eine Internetverbindung über FlyNet möglich ist, wenn es dann doch nicht funktioniert? Wenn man aus Erfahrung weiß, dass es bei Kurzstreckenflügen technische Problem gibt, sollte man auch nicht großspurig damit werben."

Positiv: "Pünktlich, sauber, freundlich"

Positiv: "Landung in Frankfurt am Gate, keine Vorfeldposition"
Negativ: "20 min zu spät, sehr voll, nicht genügend Platz für On-Board Luggage"

Positiv: "Das Personal war sehr net. Flug hat Verspätung gehabt."
Negativ: "Das Essen war übersichtlich aber Geschmack war ok. Getrenke waren ausreichend. Beinfreiheit war wenig."

Positiv: "Der Flug hatte leider etwas Verspätung, Die Informationen von Kajak über Verspätung etc. finde ich super! Das Bordpersonal war freundlich, die Getränke waren ok. Es gab kein Essen - aber es war ja auch ein kurzer Flug."

Positiv: "Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend."
Negativ: "Wenig Beinfreiheit"

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Wifi on klm"

Positiv: "The crew was professional & friendly"
Negativ: "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Positiv: "15 years ago I told myself not to fly Delta anymore. But these 2 flights Detroit to Amsterdam and back changed my mind. I enjoyed the flight very much and I'm looking forward to the next one."

Negativ: "A little bit chaotic when they loaded two planes at the same time in a very tight space in Amsterdsm but this was most likey an airport soecific design issue and not a KLM issue. The flight was as good as can be expected fir an international flight. The staff was great"

Positiv: "I was sorted on Row 3 and the drapes kept hitting the back of my head."
Negativ: "Move the drapes a few more inches back."

Negativ: "Delay due to strike"

Positiv: "Reclinable seats."
Negativ: "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Everything was good"

Negativ: "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Negativ: "I congratulate the KLM crew!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"

Positiv: "Nothing!"
Negativ: "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Negativ: "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Security check at gate; No priority"

Negativ: "Larger meals."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Light snack and complementary wine"

Negativ: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Positiv: "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Negativ: "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Negativ: "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Negativ: "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Negativ: "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."

Negativ: "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Negativ: "Flight departed 35 minutes late"

Positiv: "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Positiv: "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Positiv: "The leg room, was surprisingly roomy"
Negativ: "The food and that there was no entertainment."

Negativ: "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Negativ: "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Positiv: "Friendly attendants. Decent food, and frequent snacks and beverages."
Negativ: "No charging ports for electronic devices."

Positiv: "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Positiv: "Flight crew was fine. Food was good."
Negativ: "Checking in was extensive for unaccompanied minor. But gate crew was very unnattentuve and though we showed up as first in line, they did not focus, and kept saying to wait. Ultimately our son was last person on the plane."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Crew sucked, comfort sucked, british air sucks. Worse than even US airlines which I didn’t think possible"

Negativ: "I paid $68 to pick up seats on airplane, but they didn't give us the right seat numbers that we wanted"

Positiv: "Die Crew war super aufmerksam und sehr freundlich. Nicht immer selbstverständlich, selbst in der Business class."
Negativ: "Der Sitz ist zu eng für mich und nicht lang genug, ich 193cm groß"

Positiv: "Eine brandneue Maschine, sehr komfortabele Sitze, guter Service in der C"

Positiv: "Boarding ging zügig"
Negativ: "Keine Getränke und Snacks, unfreundliche Crew, Passagiere werden wie Luft behandelt."

Negativ: "I paid extra for the seat but it was very cramped."

Positiv: "Seats were small."
Negativ: "The boarding process was inefficient and long. The seats don’t recline and very little leg room."

Positiv: "Insgesamt gut"
Negativ: "Teilweise etwas unfreundlich, Bordentertainment fiel am Anfang aus"

Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing except the airport"

Negativ: "Transit in London war nicht möglich, da Transitvisum erforderlich war."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Flight was late, boarding was archaic, seat pitch in for economy was tighter than I am accustomed, Could not purchase foo or drink because cash was not accepted & my credit cards were denied for offline purchase. No snacks or drink machines in boarding waiting area. Crew looked uninterested"

Positiv: "Nette Crew von Air Belgium"
Negativ: "Etwas abgeranztes Flugzeug, der Service dauerte zu lange (Abräumen etc. )"

Negativ: "Hinflug mussten wir 1 Std im Flugzeug sitzen und Rückflug 40 Minuten Keine Entschuldigung oder ähnliches"

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Hectic boarding; airplane seemed very old"

Negativ: "Kafee war eine Brühe"

Positiv: "Nette Besatzung. Professionelle Abwicklung"
Negativ: "Verpflegung ist nicht im Preis enthalten. Das ist erbärmlich."

Positiv: "Guze Sitze, nette Crew, gute Ansagen vom Co-Piloten"
Negativ: "Kaffee könnte kostenlos sein."

Negativ: "Keine Getränke. Wenigstens Wasser kostenfrei wäre wünschenswert Sitzabstände sehr eng bei der neuen Kabine. Boarding war Recht chaotisch trotz Gruppen Einteilung."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The plane, the arrival time and the service"

Positiv: "Die Crew war aufmerksam und nett!"
Negativ: "Besseres Boardprogramm"

Positiv: "2 Stunden Folter in überfüllter Sardinenbüchse mit Gepäck unterm Vordersitz Pünktlich."
Negativ: "2 Stunden Folter in überfüllter Sardinenbüchse mit Gepäck unterm Vordersitz - noch nicht einmal ein Glas Wasser gibt es mehr umsonst!"

Positiv: "ALles sehr unkompliziert und koordiniert."

Negativ: "Notausgang sehr eng, nur kostenpflichtige Getränke in"

Positiv: "Sehr hohe Handgepäckmenge. Ein Urlaub alleine damit ist durchaus realisierbar"

Positiv: "Alles Ok"

Positiv: "Flug war i.O."
Negativ: "45 Minuten Verspätung beim Abflug und 30 Minuten Verspätung beim Aussteigen nach der Landung da keine Andockstelle in LHR frei war; massive Probleme bei der Verstauung des Handgepäcks."

Positiv: "crew was lovely"
Negativ: "older plane - air conditioning was dripping on one of our seats"

Positiv: "Gesamter Ablauf ohne Probleme. Sehr reibungslose und eingespielte Abläufe am Frankfurter Airport."
Negativ: "Pilot sehr wortkarg, Landung etwas holprig."

Negativ: "Verspätung mit Panik wegen der Anschlussflüge. Unangekündigter Wechsel des gates, d.h. doppelter Security-check mit doppelter Anstehzeit. Service gleich Null. Mal so ein gratis Wasser oder Kaffee kann doch nciht soooo teuer sein."

Positiv: "None"
Negativ: "Flight attendance"

Positiv: "Pünktlich, Koffer angekommen, guter Preis"
Negativ: "Zu langes warten im Bus und keine Ansage, zu frühe Boarding Zeit. Gestresste Passagiere dadurch"

Positiv: "Polite and funny crew"
Negativ: "Snacks and drinks for money"

Positiv: "Sehr freundliches aufmerksames Personal... und pünktliches boarding."
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und ich war in der Mitte auf einem 3er Platz umgeben von zwei fremden Männern die beide geschlafen haben und ich deswegen nicht auf die Toilette konnte. Alleinreisende in die Mitte zu setzen finde ich nicht gut."

Negativ: "nach mehreren Stunden ohne Information fiel der Flug aus. Bodenpersonal wurde im Stich gelassen."

Positiv: "Sehr nett"
Negativ: "Gab kein Essen"

Positiv: "Crew was friendly, courteous and very helpful. On time arrival despite a late departure."
Negativ: "As a new user of the app I expected information to flow more fluidly. Gate changes were not communicated through the app unlike several other airline apps I use. My biggest complaint, if you will, is the requirements to pay for anything one wants on the plane. A soda, water, bag of crisps/chips, all for purchase. For the cost of the airline ticket, even our "no checked bag" ticket, you could at least afford to give passengers a can of soft drink or a water and inexpensive bag of pretzels or crisps. Seat was basically comfortable, not great but comfortable. Departed late but arrived on time"

Negativ: "Eine Katastrophe nach der anderen. Wieder Angefangen mit einer Stunde, am Ende mit 3 Stunden Verspätung. An Anfang keine Begründung (wohl miese Organisation), dann als alle schon im Flieger waren, wieder mal technische Probleme. Wartung würde sicher helfen, Fazit: 4 Flüge alle verspätet, 1 kompletter Tag verloren, ca. 2000 USD Kosten durch Notbuchungen von Hotels und neuen Anschlußflügen."

Positiv: "Kaum Platz an den Beinen. 1h Verspätung"

Positiv: "1,5h Verspätung."
Negativ: "Zu enge Sitzplätze Bei so großer Verspätung wäre ein kostenloses Trinkangebot angebracht gewesen."

Negativ: "Da die App von British Airways nicht funktionierte wurde kein Boarding Pass generiert. Das Personal am Check in Schalter verweigerte darauf hin die manuelle Ausstellung eines Boarding Pars obwohl das Flugzeug noch im regulären Boardingprozess befindlich war"

Positiv: "Personal war freundlich und der Pilot hat einen super Job gemacht!"
Negativ: "Wir hatten 1h Verspätung wegen eines Reifenwechsels, da konnte aber die Airline nichts dafür. Gut, dass der Pilot den Mangel entdeckt hat."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Always late always charge for water that’s sad"

Positiv: "Left a bit late, but not the airlines fault. Crew was friend, plane was ok."
Negativ: "Nothing really."

Negativ: "Leider konnte ich meinen Norm-Koffer nicht als Handgepäck mit in die Kabine nehmen und musste ihn aufgeben, entgegen der Vorankündigung. Offensichtlich war zuviel Gepäck mit an Bord."

Positiv: "Crew did their best while sweating with the passengers especially prior to take off"

Positiv: "Pretty new aircraft"
Negativ: "Food is bad in coach"

Positiv: "Von Vier Reisenden konnten auf dem Rückflug nur 2 online eingecheckt werden. Das Problem hatten aber viele Mitreisende. Das Personal am Check In Schalter kümmerte sich darum(top!!), sodass die restlichen 2 Personen mitreisen konnten. Andere hatten weniger Glück."

Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Pünktlicher Abflug, freundliche Steward/essen und Piloten, und sogar schönes Wetter bei der Ankunft. Kaffee wäre nett gewesen, wenn er inkludiert wäre."

Positiv: "It was a pleasant and smooth ride. The crew was friendly and responsible"
Negativ: "There was only food and drink for purchase, no complimentary water etc. It was short trip and no problem for me"

Mehr zu Virgin Atlantic

Buche günstige Tickets nach Salt Lake City

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

05.12.
Sa.
1 Stopp
Virgin Atlantic
16:44 Std.
FRA - SLC
05.01.
Di.
2 Stopps
Virgin Atlantic
19:00 Std.
SLC - FRA
20.11.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:19 Std.
MUC - SLC
01.12.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:05 Std.
SLC - MUC
20.12.
So.
2 Stopps
KLM
20:25 Std.
FRA - SLC
13.01.
Mi.
1 Stopp
KLM
15:10 Std.
SLC - FRA
12.11.
Do.
2 Stopps
American Airlines
22:25 Std.
HAM - SLC
16.11.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
28:00 Std.
SLC - HAM
10.11.
Di.
1 Stopp
British Airways
18:55 Std.
FRA - SLC
14.11.
Sa.
2 Stopps
British Airways
18:20 Std.
SLC - FRA
18.04.
So.
1 Stopp
Delta
16:00 Std.
STR - SLC
22.04.
Do.
2 Stopps
Delta
16:20 Std.
SLC - STR
20.11.
Fr.
2 Stopps
Lufthansa
18:17 Std.
MUC - SLC
02.12.
Mi.
1 Stopp
Lufthansa
12:35 Std.
SLC - MUC
05.12.
Sa.
2 Stopps
Virgin Atlantic
21:07 Std.
DUS - SLC
05.01.
Di.
2 Stopps
Virgin Atlantic
19:36 Std.
SLC - DUS
20.11.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:31 Std.
MUC - SLC
02.12.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:10 Std.
SLC - MUC
29.10.
Do.
2 Stopps
KLM
20:25 Std.
STR - SLC
04.11.
Mi.
2 Stopps
KLM
23:52 Std.
SLC - STR
22.01.
Fr.
2 Stopps
Virgin Atlantic
36:26 Std.
DUS - SLC
09.02.
Di.
2 Stopps
Virgin Atlantic
18:35 Std.
SLC - DUS
19.11.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:33 Std.
HAM - SLC
24.11.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:05 Std.
SLC - HAM
12.11.
Do.
2 Stopps
American Airlines
22:25 Std.
HAM - SLC
16.11.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
20:11 Std.
SLC - HAM
14.12.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:35 Std.
HAM - SLC
20.12.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:35 Std.
SLC - HAM
05.12.
Sa.
2 Stopps
Virgin Atlantic
20:37 Std.
FRA - SLC
05.01.
Di.
2 Stopps
Virgin Atlantic
16:40 Std.
SLC - FRA
28.10.
Mi.
2 Stopps
United Airlines
21:19 Std.
CGN - SLC
10.11.
Di.
2 Stopps
United Airlines
41:25 Std.
SLC - CGN
18.04.
So.
2 Stopps
British Airways
21:11 Std.
STR - SLC
22.04.
Do.
2 Stopps
British Airways
20:10 Std.
SLC - STR
06.11.
Fr.
2 Stopps
American Airlines
21:40 Std.
DUS - SLC
09.11.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
23:15 Std.
SLC - DUS
13.02.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:14 Std.
FRA - SLC
20.02.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
33:35 Std.
SLC - FRA
06.11.
Fr.
2 Stopps
American Airlines
22:15 Std.
DUS - SLC
09.11.
Mo.
2 Stopps
American Airlines
21:45 Std.
SLC - DUS
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

19.11.
Do.
2 Stopps
KLM
24:04 Std.
HAM - SLC
19.11.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:05 Std.
HAM - SLC
19.11.
Do.
2 Stopps
KLM
17:42 Std.
HAM - SLC
19.12.
Sa.
2 Stopps
United Airlines
23:21 Std.
CGN - SLC
19.12.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:23 Std.
DUS - SLC
19.12.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
53:42 Std.
DUS - SLC
19.12.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:14 Std.
CGN - SLC
Weitere Ergebnisse
*
Die Preise sind für E–Tickets und pro Person angegeben und beinhalten alle Steuern und Gebühren in EUR.

Wir bemühen uns, genaue Preisangaben einzuholen. Verfügbarkeiten, Preise und Gebühren können sich kurzfristig ändern, ohne dass wir einen Einfluss darauf haben.

Darum:

Wir sind weder Anbieter noch Verkäufer.
Wir von KAYAK bestimmen die Preise der angezeigten Reiseprodukte nicht selbst. Daher können wir nicht für die Produkte anderer Unternehmen garantieren.

Wir durchsuchen und sammeln riesige Mengen an Daten für dich.
Unser Service erlaubt es dir, die Angebote Hunderter Reise-Websites schnell und einfach miteinander zu vergleichen. Als Suchmaschine kann KAYAK nicht für die gefundenen Preise garantieren.

Warum sind die Preise nicht in jedem Fall akkurat?
Bei Flugtickets, Hotelzimmern und Mietwagen ändern sich ständig die Kontingente und Angebote. Preisdaten werden zwischengespeichert und aktualisiert, und all das bei Hunderten verschiedener Airlines und noch mehr Buchungssystemen, die allesamt dieselben Reiseprodukte zu verkaufen versuchen. Es kann also sein, dass ein Angebot nicht mehr zum selben Preis erhältlich ist oder bereits ausverkauft ist, bevor du zur Webseite des Anbieters gelangst.

Falls du weitere Fragen hast oder uns einen Preisfehler melden möchtest,
schicke uns bitte eine und wir werden dir so schnell wie möglich weiterhelfen.

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First