kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Salt Lake City

SLC

Finde günstige Flüge nach Salt Lake City

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Salt Lake City

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Salt Lake City
Di. 18.05.
Di. 25.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Salt Lake City. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Salt Lake City gelockert werden.

Nützliche Infos - Salt Lake City Flüge

Nebensaison

AprilDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 5%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 18%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

734 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

348 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

316 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Salt Lake City

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Salt Lake City? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Salt Lake City für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Paderborn 348 € für Hin- und Rückflug, von Hannover 499 € für Hin- und Rückflug, von Stuttgart 1.032 € Hinflug - 807 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Salt Lake City ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Salt Lake City.

FAQ - Flugbuchungen nach Salt Lake City

Welcher Flug nach Salt Lake City ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Salt Lake City vom Stadtzentrum von Salt Lake City entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Salt Lake City?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Salt Lake City?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Salt Lake City?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Salt Lake City zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Salt Lake City?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Salt Lake City beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Salt Lake City

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,9
Delta
Ergebnis aus 29.267 Bewertungen
8,1
Boarding
7,8
Komfort
8,5
Crew
7,8
Unterhaltung
7,5
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Plenty of room and everything was on time!"

Positiv: "Boarding was good"
Negativ: "Plane smelled like urine"

Negativ: "Slat Lake is not good for mobility challenged people."

Negativ: "100% as always.. delta has never disappointed! Keep up the good work guys"

Positiv: "I appreciate that Delta chooses customer safety over profit by not packing flights and continuing to social distance."

Positiv: "Had a great professional crew even the pilot walked through the plane to answer questions"
Negativ: "Nothing delta returns to the top"

Negativ: "Cleanliness"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "everything, never flying with delta again"

Negativ: "Better choices for food"

Positiv: "Good services in anticipating our next leg"

Positiv: "The agent at the bag drop was very helpful. We had two reservations and she took the extra step to call someone and helped check our luggage all the way to destination. Thanks for the wonderful service. Flight attendants were all smiling and very friendly. A very special treat that we got two snacks each which were very much appreciated as it was an early morning flight and we didn't get a chance to get breakfasts."

Negativ: "Better choice of snacks"

Positiv: "The planes are made for humans not for monkeys as in some other airlines. Leg space was way better."
Negativ: "I wish you could make your ticketing categories simpler. It is too complicated and cumbersome. May be you have a new category of over 75 olds."

Negativ: "Plane had to divert from Salt-Lake City due to a storm. My son 17 years old traveling alone once in Salt-Lake City should have been given priority for an overnight stay instead of sleeping on an airport bench! Dinner + Breakfast vouchers would also have been nice compared to the 15$ food voucher..."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "Ran 2 1/2 hours late, poor customer communication"

Negativ: "Boarding took a long time"

Negativ: "Everything was excellent."

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "Plane left without me because they don’t know how to put gas in the plane in Jackson"

Negativ: "Plane very late. Boarding was chaos"

Negativ: "Basic economy is just another way for the airlines to provide low service and nickel and dime everyone while charging the same prices."

Positiv: "Yes"

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Clean new plane. Very nice"
Negativ: "Nothing."

Positiv: "More room and comfort than American Airlines."

Negativ: "To many screaming kids"

Positiv: "It was water or water no soft drinks"
Negativ: "Only water"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Everything was perfect."

Positiv: "really nice cervices"

Negativ: "Everything!"

Positiv: "Delta is great"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Positiv: "nice people"
Negativ: "need more food and drinks"

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Early"
Negativ: "Crowded"

Positiv: "Flight wasn't full so the service was very good lots of food and snacks and we arrived early too"
Negativ: "Music was a. Bit limited"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "fast efficient and directions are pretty clear tons of delicious food available at PDX to bring plane was comfortable and roomy"
Negativ: "long lines through security"

Negativ: "Super small plane"

Positiv: "On time, friendly crew"

Positiv: "Modern airplane"
Negativ: "Super cold for a red-eye flight. No blankets or pillows available, not even for purchase."

Positiv: "Desinfektionstuch an Board erhalten."
Negativ: "Freundlichkeit einzelner Crew-Mitgliwder."

Positiv: "crew"
Negativ: "not enough food"

Positiv: "Crew was friendly, but dis not show Seating flexibility based on passengers spacing"

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Negativ: "Flight was delayed in Frankfurt due to technical issues. That was fixed, but ended up missing the flight to Minneapolis. Lufthansa provided vouchers to hotel and shuttle to the hotel (holiday inn express) and back to the airport. We stood out in the cold for 45 mins but the shuttle did not show up. Ended up taking Uber to the hotel only to find out their shuttle service does not start in the morning before 5:30 am. They booked me on a 6 am flight with 5:45 boarding time. The hotel scheduled a taxi to pick me up at 3:30 am to make back to the airport on time. I ended up spending $70 and I’m totally exhausted. I wished I just stayed at the airport. Not to mention the quality of the hotel accommodations is less than average. Very disappointed with how this whole situation was managed."

Positiv: "Flight departed on time. Crew were friendly and efficient"
Negativ: "Boarding seem to be chaotic, no boarding by group or seat number."

Negativ: "Agent changed our flight to Munich and sent as a email with with confirmation on July 10. involuntary. On July 20. I checked Lufthansa app and found that only flight that was shown was flight Toronto-Thunder Bay. After 3 hours of phoning I found that flight from Munich to Toronto wasn’t available for date that was given us in email. Only option was day earlier or later. Left us to take day earlier and we could not changed last flight( Toronto- Thunder Bay). We had to come on Aug 22. and stay in Toronto for 27 hours and than take a flight to Thunder Bay on Aug 23. We lost a day of our vacation, had to stay at hotel. Not good experience at all. We still don’t know whom to complain about that."

Positiv: "As previously stated hated having to go through security again"
Negativ: "Chocolate"

Positiv: "Everything except delay"
Negativ: "Nil"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Poor customer service, was booked off twice without being informed."

Negativ: "Asked for ONE piece of bread, and such a big company. Didn’t have ONE piece of bread to provide. Shame. But not surprised, considering the focus they had with onboard shopping, cut coat, and generate revenue very oriented."

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Positiv: "The food/drinks"
Negativ: "Delay"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "It was not immediately apparent that boarding was in a completely different terminal which was accessible by train, so this lack of info could have cost me arriving in good time as I thought I had sufficient time. I aldo found ground staff at the customer service desk very unsympathetic and unhelpful when I asked for assistance on grounds of ill health. They were quite condescending ."
Negativ: "Ground staff poor customer service"

Negativ: "2 Stunden Wartezeit an der Passkontrolle"

Positiv: "Freundliches Bordpersonal"
Negativ: "Essen wurde kalt verteilt, auch in Business class recht enge Sitze"

Positiv: "Guter Flug"
Negativ: "Aus einem unbekannten Grund kam die Crew verspätet, daraus wurde eine halbe Stunde später gestartet."

Positiv: "Freundliche Crew, auch schon am Boden"

Positiv: "Tolle Besatzung und zuvorkommender Service. Gute Programmauswahl"
Negativ: "- Flugzeug brummte so dermaßen, dass es nicht möglich war zu schlafen. Ich stieg mit höllischen Kopf und Nackenschmerzen aus. Ich weiß nicht, warum der Sitz so am vibrieren war. - FLugzeug war etwas älter - Software und System waren recht langsam. Touchfunktion leicht fehlerhaft."

Negativ: "wasserflaschen und cola bûchsen"

Negativ: "The people sitting beside me was very loud and they didn’t stop talking the whole time."

Negativ: "Internetverbindung war vergleichsweise langsam"

Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "die crew"
Negativ: "platz,bestelltes veganes essen nicht bekommen ! , beinfreiheit , qualitaet des essens !"

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "Sonst ok"
Negativ: "15 min Verspätung"

Positiv: "Es war nett"
Negativ: "Das Essen war nicht gut"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Negativ: "Das Essen war ok."

Positiv: "Ordentliche Platzverhältnisse auch in der Economy Class."
Negativ: "Das Boarding lief total chaotisch ab, erst wurden wir zu Fuß über den halben Flughafen geleitet, am Gate mussten wir lange auf einen Bus warten und dieser fuhr dann wiederum über den halben Flughafen zurück bis ganz ans Ende wo das Flugzeug stand. Im Flugzeug war es bereits sehr voll, so dass wir nicht unbedingt freundlich darauf aufmerksam gemacht wurden, dass wir eventuell nicht unser gesamtes Handgepäck mitnehmen können. Schließlich fand sich doch noch ein Platz in den Staufächern der Business Class, mit dem Hinweis, da hätten wir aber nochmal Glück gehabt."

Negativ: "schlechtes catering in business class. service ist absolut unpersönlich. hier stimmt preis Leistung überhaupt nicht"

Positiv: "Verspätet und dann trotzdem noch den ganzen hons Circle zuerst Kram durchziehen geht nicht"

Negativ: "Verspätung, relativ unruhiger Flug durch Turbulenzen"

Positiv: "Reibungsloser Ablauf, pünktliche Flugzeiten, guter Service"

Positiv: "Nettes Personal, Flieger wirkte sehr neu."
Negativ: "Sitze außergewöhnlich eng, Filmangebot zwar umfangreich aber fast nur aus Filmen bestehend, die keiner sehen will - außer vielleicht Freunde des koreanischen Kinos. Touchscreen nervend, weil er nicht zuverlässig auf Berührung reagiert, sondern macht, was er will. Es gibt einen USB-Anschluss, man kann damit aber nicht das Handy aufladen. Die Sitze hängen, wenn man sie verstellen will, die Armlehe am Gang lässt sich nicht hochklappen. Der Klapptisch ist wackelig und schief."

Positiv: "Boarding & Flug komplett im Zeitrahmen. Das Personal war locker und zu Späßen aufgelegt, vielleicht ein wenig übertrieben, Dennoch eine gute Betreuung in einem kaum besetzten Flugzeug."
Negativ: "keine Auffälligkeit..."

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Alles wie bekannt & erwartet, sehr gerne wieder :-)"

Positiv: "es gab einen kleinen Lebkuchen zum Empfang und man bekam ein Getränk nach Wahl"
Negativ: "sehr hohe Passagepreise (gegenüber Air Berlin)"

Positiv: "Service sehr gut für diesen kurzen Flug, sehr freundliches Personal, unerwartet gab es gratis Getränke und einen Snack, über Gateänderung würde ich informiert"

Positiv: "Pünktlicher Abflug, ruhiger Flug, freundliches Boardpersonal"

Positiv: "Das Personal und der Service waren super. Es blieben keine Wünsche offen. Das Essen auf der ersten Strecke FRAJED war sehr gut."
Negativ: "Das Essen von JED jach ADD war höchstens Economy Class-Niveau und wurde auch so serviert."

Positiv: "Pünktliche, routinierte Abwicklung. Freundliches Personal."
Negativ: "Lange Wartezeiten an der Gepäckausgabe"

Positiv: "Der Flug war leider verspätet, sonst lief alles gut ab."
Negativ: "-"

Positiv: "Deine Flüge waren pünktlicher als ich erwartet habe. Das Flugpersonal war sehr entgegenkommend. eJournal-Angebot ist einfach super. Ich habe nur die lobende Wörter."

Positiv: "Alles super. Vielleicht lag es an der Premium Economy, aber da hat alles gestimmt"
Negativ: "Habe den Film beinahe nicht zu Ende gesehen, wir sind zu früh gelandet."

Positiv: "pünktlich in FRA und HAM, stets am Gate Da fast nur Geschäftsreisende unterwegs waren, ging es flott"

Positiv: "Flight delayed one day"

Positiv: "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Negativ: "La comida horrible . No se limpian los baños"

Positiv: "The crew was professional & friendly"
Negativ: "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Positiv: "Crew good and seat OK but not exceptional for business class"
Negativ: "Food was average - main course could have been better. Range of movies ok but not great"

Positiv: "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Negativ: "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"

Negativ: "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Positiv: "Great crew."
Negativ: "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Positiv: "Fantastic gate agents!"
Negativ: "The food was terrible."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Crew was nice and friendly"
Negativ: "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."

Positiv: "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Negativ: "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Positiv: "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Negativ: "I wish they had WiFi"

Positiv: "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Negativ: "The earphones could have worked!"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Positiv: "Very good service, teh flight attendants made it as pleasant as possible, plane left on time"
Negativ: "tough to sit on a plane for 9.5 hours"

Positiv: "Service was great as usual. Food was very good and entertainment options were great so you won't have to be bored throughout the trip."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."

Negativ: "old screens and entertainment system leg room to small"

Negativ: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Positiv: "Very friendly and helpful crew."

Negativ: "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Negativ: "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."

Positiv: "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Positiv: "Wifi on Board"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Good services!"

Positiv: "Nice to have a wrap for the snack."
Negativ: "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Positiv: "Good service onboard, good food. On time."

Positiv: "Great service"

Negativ: "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."

Positiv: "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Positiv: "Good information and helpfil boarding."
Negativ: "Has to wait in confined area fir nearly 2 hrs before boarding. No restroom or refreshments within that area."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "Flight was lovely, crew were friendly and very helpful and food was delicious!! We travelled with assistance for mum and it was excellent and we were kept updated all through the flight."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Snack and some complimentary wifi or entertainment"

Negativ: "Seat in front of me was mostly lowered in a position that caused an uncomfortable force against my knees. My neighbor had to place his knees in my sitting area for the very same reason. Otherwise everything was great."

Positiv: "Freundlicher, korrekter Service. Gute Information zum Stand der Reparatur und zu den Anschlussflügen in Helsinki. Effizientes Boarding. Beim Aussteigen, wurde uns noch mitgeteilt, dass unser Anschlussflug doch wartet."
Negativ: "Defekt am Fahrwerk musste untersucht und anschliessend repariert werden. Dies führte zu etwas mehr als einer Stunde Abgangsverspätung. Anschlussflug in Helsinki wurde zuerst als verpasst angezeigt."

Positiv: "Pünktlich, Freundlich, organisiert."
Negativ: "Kopfhörerbuchse leider defekt"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Negativ: "Original departure time: 08:50- Estimated departure time 10:20. Actual departure time: 11:00."

Positiv: "am Gate von Eco comfort auf Business upgegradet worden, was kann man da noch bekritteln ..."
Negativ: "Stewardess hat wohl das Gate-Upgrade mitbekommen, auf Hauptgang "vergessen", zwei Gin Tonics geordert, der zweitere bestand nur mehr aus Gin - im Unterschied zur äußerst charmanten, bemühten und zuvorkommenden Stewardess bei meinem Reisepartner im Nebengang"

Positiv: "schnelles Boarding, pünktlicher Start, Blueberry-Juice top"
Negativ: "gibt es auf so ner Kurzstrecke nichts zu meckern, sogar Duty-Free Verkauf - ist man auf der Kurzstrecke gar nicht mehr gewohnt"

Negativ: "Flight was delayed,missed connection,lost bag"

Negativ: "So eingepfercht hab ich noch nie gesessen. Grauenhaft."

Positiv: "Sehr angenehme und bemühte Crew - wirklich super!"
Negativ: "1 Deutscher Film im Angebot"

Positiv: "Freundliche FB, aber unerfahren"
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung. Crew lässt anytime die Eco Pate in die Business. Nach unseren Jacken durften wir bei Landung suchen. Es gab kein Feuchttuch beim Start. Catering war ungenießbar. Es gab zum Salat Nicoles (ohne Thunfisch und Ei) noch nicht einmal Brot. Meine eigentliche Auswahl war bereits ausverkauft. Nur ein Film auf Deutsch!"

Positiv: "Enge, unbequeme Sitze"

Positiv: "Full Flat Sitze, viel Platz bei Einzelsitzen, freundliches und aufmerksames Personal."

Positiv: "UNCOMFORTABLE BED AND SERVICE"
Negativ: "BED, DRINKS"

Negativ: "Boarding in EU was chaotic. They didn't board on groups. Slow check in at Munich."

Positiv: "problemloser, schneller check in und schnelles boarding. Ruhiger Flug - überpünktlich..."

Positiv: "Was great on the way to Helsinki and extremely poor on the return trip."
Negativ: "Seat pitch was horrible! Almost as bad as United and American. Very uncomfortable!"

Positiv: "If you picked the wrong line then check in took 40 minutes, arrive early!"

Positiv: "Flug hatte 30 min Verspätung aber das kann passieren . Pilot hat sehr niedliches deutsch gesprochen und sich sehr nett entschuldigt . Habe daher Zug verpasst nach hamburg und damit Abend Termin . Hatte am service Gate gefragt , ob ich direkt auf den Flug nach hamburg tauschen kann - es gab freie Plätze und ich hätte einen für 622 Euro kaufen können. Warum muss das anders sein als beim Zug ? Fliegen ist wie Zug fahren . Ich habe auch mein Ticket (79 Euro ) mit der dB für eine Bearbeitungsgebühr von 19 Euro tauschen können .. und die was nicht schuld und hat einen schlechten Ruf ;) gerne flexibler werden wenn Flexibilität von Passagieren erwartet wird . Danke , dass sie das ausrichten .. viele Grüße"

Positiv: "Airport was very comfortable to be at, Flight Crew was nice and helpful. Great movie selection to my taste. Plane landed"
Negativ: "The temperature during the flight made my experience very uncomfortable. It was way too cold. I know that it could get chilly at the board and do take warm clothes with me just in case, but this was way too cold. Neither blanket nor my stuff helped. Another thing - I was sitting in the raw 50, and at the 49th raw crew ran out of chicken with only pasta left. ))) This happens, I get it. I've had it actually happened to me before on British Airways flights too couple of times. So it's not too big of a deal. I just wish that pasta tasted better)))"

Negativ: "Wenig essen wenig platz wenig alkohol an board ...."

Positiv: "Great customer service; food was good; excellent movie selection"
Negativ: "For some reason about half of the passengers had to have their boarding passes reissued so departure was delayed- thus arrival was delayed & some passengers missed connections- I had plenty of time so it wasn't an issue for me"

Positiv: "The general entertainment/informative systems ran perfectly smooth without hiccups! Cabin crews were all pleasant to everyone onboard and I didn't feel as tiring after my 10.5 hours flying time as compared with other airlines!"
Negativ: "The pre-booked in-flight WIFI service can hardly say it's working as the connection speed was way too slow to perform any general tasks and that's ashamed as I paid premium charges for that and didn't expect that I couldn't use the service at last"

Positiv: "They were on time"
Negativ: "Low level service, quarrel at the check in about size of the hand luggage (fits all standards, excepts self imposed Finnair rule <8 kg). Poor to no service."

Positiv: "Great gate and in-cabin crew. LOVED this flight."
Negativ: "Nothing to report"

Negativ: "Sellling snacks during the flight (to a captive clientele) makes the process noticibly less pleasant than in the days when Finnair (generously) provided snacks to everyone."

Negativ: "not enough foam in padding, cheap seat bottoms"

Positiv: "All standard service, nothing extremely good or bad."

Positiv: "The Finnair representatives at the airport were incredibly nice and helpful."
Negativ: "I never made it on the flight because I booked through airfare.com which gives no warning or notices that passports need to be valid for three months after a flight to France. I ended up spending hours on the phone with them constantly being yelled at by their customer service reps."

Positiv: "It was a short plane ride that was pleasant."

Positiv: "Boarding was easy"
Negativ: "Drinks were for an additional charge"

Negativ: "They left my baggage behind!!"

Negativ: "No seating available at the gate. People had to sit on the floor or stand"

Negativ: "The meal made me sick."

Negativ: "I have to use code-shared flight because of the schedule. Otherwise, always try to have pure Finnair flights. Get a better schedule!!!"

Positiv: "Not much."
Negativ: "Entertainment system did not work. Special meal was terrible. No toiletry bag for such a long flight. Btw I paid extra for a bad seat."

Positiv: "Comfortable smooth flight, quiet in the large modern BA A380 aircraft"
Negativ: "Usual boarding with people in rear having to get past people in lower row numbers having been boarded first."

Positiv: "Pleasant staff and crew."
Negativ: "Tv screens are old and function very poorly."

Negativ: "Plane had to be switched, but the process was disorganized and frustrating. Had to miss my connection as a result"

Positiv: "great flight. a little cofusingto get the right airline"

Positiv: "Polite crew.. 2 meals.. very smooth overall"
Negativ: "Not enough leg room.. had to physically climb over neighbor to get to the aisle"

Negativ: "I paid for an upgraded seat and after boarding other passengers were being moved to the same area that I had paid for an upgraded seat FOR FREE!"

Positiv: "Food on into fight inedible..No Food on domestic. Charge for everything."

Positiv: "Pretty quick to get on board, entertainment was great, seat comfort was good., wifi and prices were stupidly over priced and slow.,"
Negativ: "American Airlines as usual has overly priced non-working wifi on a 10.5 hour trip.. He food was ok at best.."

Positiv: "Empty seat next to me! Excellent crew services! Clean bathrooms!"

Positiv: "I've got a lot of attention to my needs with some health issues. Thank you very much."

Positiv: "I liked the price."
Negativ: "It's all crammed but given the price I can't complain"

Positiv: "Seemed to be a little more leg room than usual. Crew was courteous and efficient. It was an American Airlines trans-Atlantic flight that arrived early. Overall a good flight."
Negativ: "The response of the American Airlines entertainment system is as slow as pond water, although the choice of entertainment was very good."

Positiv: "Crew was great"
Negativ: "Boarding is a zoo. Boarding by row is faster."

Positiv: "I liked the service and the food"
Negativ: "The lack of movie choices"

Negativ: "no peanuts?"

Negativ: "frankfurt airport security is a nightmare"

Positiv: "Crew war Super!"
Negativ: "Schlimmes, altes, kleines und sehr beengendes Flugzeug, extrem schlechte Belüftung!"

Negativ: "Seats weren't that comfortable."

Positiv: "Crew war super speziell Carsten!"
Negativ: "Eine Fussmassage hätte es noch toppen können."

Negativ: "MUC >> CPH wurde durch SAS durchgeführt, jegliche Versorgung kostet extra. Nicht was man erwartet, wenn man durch Lufthansa bucht!"

Positiv: "Really liked how much roomier the seats were to the previous flight with TAP (which had no entertainment system on a 7 hour flight)."
Negativ: "Super critical, the plugs are really difficult to use."

Positiv: "Sehr nette Besatzung Schnelles und geordnetes Boarding"
Negativ: "Verpflegung war kostenpflichtig mit Ausnahme von Tee und Kaffee."

Negativ: "SFO-Copenhagen was cancelled. Only hint for that came from Kayak which I didn't even use for booking (I used Flyus). Sas and Flyus didn't notify us and sas customer service had to actually use 5 min to verify that flight was cancelled after we called them. That left some poor rebooking options. Anyway, I am very disappointed how Sas didn't notify us. It would have been even nastier if we had got to the airport before realizing that flight was cancelled."

Positiv: "Nix"
Negativ: "Anschlussflug wurde gecancelt"

Positiv: "Gibt nix gutes"
Negativ: "Flug wurde gecancelt ohne das man benachrichtig wird!!"

Positiv: "Definitely one of the cleanest aircrafts I have seen. Design in grey simple but good. Nice and friendly staff."
Negativ: "New Arla Milk packages have a strange form and way to open which makes it tough not to spill the milk on you!"

Positiv: "We rode economy. This was on par with other airlines. Plane was clean, Crew was good. On time. Actually seemed that the seats had a bit more room than the American Airlines planes."
Negativ: "Cannot talk to a human. Check in was at a Luftansa kiosk. If an attendant at the Frankfurt airport had not showed us, there was no obvious way to guess how to check a bag or get a boarding pass. So if you do not speak German fluently, ask an attendant as soon as you get to the check in area, and save yourself some walking and time."

Positiv: "Nice staff, comfortable seats with good room, complimentary beverages with refills offered."
Negativ: "Late leaving, when boarding in CPH had to wait in extremely hot area once past the desk where our boarding passes were scanned and then the area where we had to queue just prior to boarding the plane was glass and therefore extremely hot. The worst issue was that there was one family with extremely loud children with the parents doing nothing. I saw a steward way up the plane looking down at them at one stage while serving another passenger but she did nothing. I like children but this was constant with the father actually encouraging the children to make more noise once he realised that other passengers were annoyed. There were plenty of other children on the plane who were behaving. Although SAS staff were aware of this they did nothing to ensure the comfort of the other passengers. One friend of mine stood for about 40 minutes at the back of the plane and another for about 20 minutes to get away from this constant noise as it was so loud and persistent. I had to listen to music to block it out.SAS staff should have intervened because this was very loud and as I have said constant i.e. every few seconds for most of the flight."

Positiv: "Excellent leg room in first seat near emergency exit door"
Negativ: "Seat was close to toilets so a lot of traffic"

Negativ: "Service was great"

Negativ: "Seats are too small and dont recline for an 8 hour flight. You feel like an animal in a cage. No choice for dinner and no snacks between dinner and breakfast."

Negativ: "Filme waren ok, aber nur ein Spiel (Schach) auf einem Interkontinentalflug (CPH - SFO) ist eher mager für einen 11h-Flug. Spiele müssen ja nicht sein, aber andere Fluglinien als SAS bieten da mehr..."

Positiv: "That we had a bottle water"

Positiv: "The crew was great and the economy seating was roomier than expected."
Negativ: "Long line just to drop bag off since I had already used the kiosk to check in, then 2 1/2 hour flight delay, charged for wine which should be complimentary on international flights."

Positiv: "Legroom was sufficient on this leg because I paid an extra $80 for an exit row."
Negativ: "Having to pay extra for normal legroom"

Negativ: "The flight was more than one hour delayed."

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Sicherheit. Sehr gute Landung und Infos vom Käpten.Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Kein Entertainementsystem vorhanden. Kein Food. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Pünktlichkeit/ Sehr gute und viel Verpflegung/ Genügend Platz/"
Negativ: "Leider waren geschätzt 70% der Monitore kaputt. Ich hab den Sitzplatz gewechselt um Filme schauen zu koennen. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug vor Abflug wäre wünschenswert."

Positiv: "The flight attendees were great, always taking good care of somebody and gave me more drinks/food when needed. You had enough space and everybody could sleep. Already looking forward to my flight back home."
Negativ: "The Entertainment could have some more movies to watch - After 3 movies there was absolutely no other movie that might have been interesting to me. However, after 3 movies you are also supposed to stop so it's not even so bad."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything, the service was terrible the food was terrible, we will never fly SAS again."

Positiv: "The salad they served me in SAS Plus had fish in it which I'm allergic too and the stewardess immediately found one that had chicken instead. She also sang a Lullaby song thanking us for flying SAS on landing. Great! :-)"

Positiv: "Great service, friendly stewards and stewardesses, delicious food"

Positiv: "Price and destination was convenient"
Negativ: "They said coffee and tea was complimentary but they didn't serve a number of people for some reason"

Positiv: "SAS is a wonderful airline. I booked round trip with them. The plane was clean and comfortable and on time. Will fly with them again."

Positiv: "Pünktlicher Abflug und zügiges Boarding, die Crew war freundlich reserviert."
Negativ: "Essen nur in der teuersten Buchungsklasse inklusive, ansonsten wenig Auswahl."

Positiv: "Top notch service , catered very much to Americans . Would definitely fly again"

Positiv: "Great crew, on schedule."
Negativ: "SAS is packing in 200 passengers in their Airbus 321, so no space and seat comfort like 0. Also make sure you have paid for bags, Kayak will sell you tickets that don't include bags.so double check your reservation. If you are stuck with a ticket that doesn't include bags, call SAS an add bags $35 per bag. Do this at least 24 hours before departure.SAS is the only one that can add the bags, kayak is unable to add bags after purchase."

Positiv: "The crew was excellent, the flight from Newark to Copenhagen was on new aircraft A340-300 I believe, it was very nice and comfortable even in coach as long as you have a compact body."
Negativ: "That my Silver Star Alliance status got me nothing with SAS, no early boarding, no ability to select a seat until 24 hours before without paying an extra cost, if you wanted a beer you had to pay, this is a no frills airline now, pay as you go."

Negativ: "5 STD. Verspätung."

Positiv: "Angenehmer Flug, schnelles Boarding und Deboarding..."
Negativ: "Alte Machine, Lange Wartezeit im Flieger ohne Erklärung für die Verspätung. Keine Zeitschrift, Personal Recht unsichtbar. Kaffee ohne das Milch oder Zucker angeboten wurde."

Positiv: "Flight was on time and the crew was effcicient"
Negativ: "My knees hit the sear in front of m before they recloined. No way to sleep."

Positiv: "Check in, Fast Track, lounge, 1. Reihe"
Negativ: "man sitzt auf engeren Sitzen (Tablett ist in der Armlehne), aber ebenso zu dritt wie in der Eco. 1A-B-C haben viel kleineren Fußraum als 1D-E-F Stewardess wollte kein Handgepäck erlauben, da die Kanine bereits zu voll war. Ich schuld vor, sie solle erst einmal das Gepäck der Mitarbeiter aus der Kabine nehmen, dann reicht es auch für die Paxe ...."

Positiv: "Essen in der Business Class okay"
Negativ: "Irritierend, dass in der Businessklasse der Mittelsitz NICHT frei bleibt"

Negativ: "Cheap airline, entertainment system failure, paying for soft drinks?????? Food was an absolute disaster on one flight and no food service at all on the second flight. Abysmal service on both legs. Call for further details."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem ultrakurzen Flug."

Positiv: "Die Besatzung war sehr nett, der Ablauf gut organisiert. Hat alles wunderbar geklappt. Zur Verpflegung gab es Kaffee oder Tee, was aber ok ist bei dem kurzen Flug."
Negativ: "Komfort dürfte etwas besser sein. Unterhaltung gab es keine."

Negativ: "Flight delayed too long, 2 hours. No snacks, only drinks."

Negativ: "Due to a train mix-up, I arrived at the Frankfurt airport with only 53 minutes to get through security and board. Lufthansa would not let me through the process, even though I immediately told them about the problem. They not only refused to let me board, but also refused to reschedule me. I had to buy a whole new round-trip ticket at more than double the price in order to meet my family for our once-in-a-lifetime reuinion in Norway, but also make my existing connection for the return flight. It cost me an additional 999 Euros cash in the middle of my vacation because my Kayak ticket was not refundable."

Positiv: "--"
Negativ: "Flight late, plane not very clean food..."

Negativ: "Missed my flight due to weather east coast"

Negativ: "Aufgrund vorheriger Verzögerungen war der Flug mal wieder verspätet. Information am Gate eher mangelhaft."

Negativ: "Für die Verpflegung (Cola und Nüssli) musste ich 50 Kronen zahlen. Das geht einfach nicht, auch wenn es ein share code Flug war, weil das Ticket von Swiss war"

Mehr zu Delta
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Salt Lake City fliegen

Fluggesellschaften, die nach Salt Lake City fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Salt Lake City in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Salt Lake City bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Salt Lake City nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Salt Lake City

Buche günstige Tickets nach Salt Lake City

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

26.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:34 Std.
FRA - SLC
17.07.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
SLC - FRA
22.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:34 Std.
FRA - SLC
13.07.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
23:35 Std.
SLC - FRA
02.07.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:34 Std.
DUS - SLC
29.07.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:40 Std.
SLC - DUS
01.10.
Fr.
1 Stopp
KLM
27:15 Std.
BER - SLC
03.10.
So.
2 Stopps
KLM
17:35 Std.
SLC - BER
26.06.
Sa.
2 Stopps
KLM
17:40 Std.
FRA - SLC
17.07.
Sa.
2 Stopps
KLM
18:25 Std.
SLC - FRA
26.06.
Sa.
1 Stopp
KLM
26:03 Std.
FRA - SLC
17.07.
Sa.
1 Stopp
KLM
33:23 Std.
SLC - FRA
02.10.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
16:54 Std.
BER - SLC
23.10.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:15 Std.
SLC - BER
18.09.
Sa.
2 Stopps
Finnair
33:15 Std.
MUC - SLC
03.10.
So.
2 Stopps
Finnair
35:19 Std.
SLC - MUC
10.10.
So.
2 Stopps
SAS
38:46 Std.
FRA - SLC
22.10.
Fr.
2 Stopps
SAS
38:45 Std.
SLC - FRA
10.10.
So.
2 Stopps
Air Canada
33:08 Std.
FRA - SLC
23.10.
Sa.
2 Stopps
Air Canada
18:07 Std.
SLC - FRA
25.07.
So.
2 Stopps
Lufthansa
22:46 Std.
FRA - SLC
06.08.
Fr.
1 Stopp
Lufthansa
12:20 Std.
SLC - FRA
15.09.
Mi.
1 Stopp
Delta
14:45 Std.
BER - SLC
01.10.
Fr.
2 Stopps
Delta
16:25 Std.
SLC - BER
03.08.
Di.
1 Stopp
Condor
15:15 Std.
FRA - SLC
17.08.
Di.
1 Stopp
Condor
17:35 Std.
SLC - FRA
13.09.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
17:27 Std.
BER - SLC
03.10.
So.
2 Stopps
United Airlines
15:25 Std.
SLC - BER
19.06.
Sa.
2 Stopps
Turkish Airlines
60:01 Std.
MUC - SLC
10.07.
Sa.
2 Stopps
Turkish Airlines
41:40 Std.
SLC - MUC
15.09.
Mi.
3 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
36:18 Std.
BER - SLC
02.10.
Sa.
2 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
32:31 Std.
SLC - BER
23.09.
Do.
1 Stopp
Air France
16:24 Std.
STR - SLC
26.09.
So.
1 Stopp
Air France
12:15 Std.
SLC - STR
17.09.
Fr.
2 Stopps
Alitalia
21:45 Std.
MUC - SLC
20.09.
Mo.
2 Stopps
Alitalia
20:00 Std.
SLC - MUC
17.09.
Fr.
1 Stopp
Virgin Atlantic
18:26 Std.
MUC - SLC
20.09.
Mo.
1 Stopp
Virgin Atlantic
15:40 Std.
SLC - MUC
22.09.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
21:05 Std.
HAM - SLC
26.09.
So.
2 Stopps
American Airlines
17:57 Std.
SLC - HAM
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

11.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
48:13 Std.
BER - SLC
12.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:19 Std.
BER - SLC
08.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:09 Std.
BER - SLC
09.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
50:53 Std.
BER - SLC
13.06.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
54:48 Std.
BER - SLC
14.06.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:38 Std.
BER - SLC
08.07.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:33 Std.
FRA - SLC
10.08.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:53 Std.
FRA - SLC
15.08.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:06 Std.
FRA - SLC
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:23 Std.
BER - SLC
14.08.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:21 Std.
FRA - SLC
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:23 Std.
BER - SLC
11.07.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:28 Std.
FRA - SLC
12.06.
Sa.
2 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
25:04 Std.
BER - SLC
08.06.
Di.
2 Stopps
Lufthansa
17:19 Std.
BER - SLC
10.06.
Do.
1 Stopp
KLM
27:03 Std.
BER - SLC
09.08.
Mo.
1 Stopp
Delta
13:45 Std.
FRA - SLC
14.08.
Sa.
2 Stopps
Delta
17:21 Std.
FRA - SLC
05.07.
Mo.
1 Stopp
Delta
13:33 Std.
FRA - SLC
06.07.
Di.
1 Stopp
Delta
17:06 Std.
FRA - SLC
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

13.07.
Di.
Nonstop
Alaska Airlines
1:53 Std.
LAX - SLC
29.07.
Do.
Nonstop
Alaska Airlines
2:03 Std.
SLC - LAX
13.07.
Di.
Nonstop
Alaska Airlines
1:53 Std.
LAX - SLC
29.07.
Do.
Nonstop
Alaska Airlines
2:03 Std.
SLC - LAX
22.05.
Sa.
Nonstop
Delta
1:53 Std.
LAX - SLC
28.05.
Fr.
Nonstop
Delta
2:05 Std.
SLC - LAX
25.05.
Di.
Nonstop
Delta
1:53 Std.
SFO - SLC
30.05.
So.
Nonstop
Delta
2:06 Std.
SLC - SFO
25.05.
Di.
Nonstop
Delta
1:57 Std.
LAX - SLC
08.06.
Di.
Nonstop
Delta
1:58 Std.
SLC - LAX
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First