kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Tampa

TPA

Finde günstige Flüge nach Tampa

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Tampa

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
Tampa
So. 16.05.
So. 23.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Tampa. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Tampa gelockert werden.

Nützliche Infos - Tampa Flüge

Nebensaison

FebruarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 5%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

566 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

409 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

271 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Tampa

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Tampa? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Tampa für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 271 € Hinflug - 340 € Hin- und Rückflug, von Dresden 490 € für Hin- und Rückflug, von Münster 689 € für Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Tampa ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Tampa.
  • Mit einem Direktflug nach Tampa kannst du deine Reisezeit verkürzen. Wenn du also ohne Zwischenstopp zum Ziel fliegen möchtest, buchst du am besten bei Lufthansa oder United Airlines. Beide Fluglinien fliegen nur von Frankfurt am Main zum Internationalen Flughafen Tampa (TPA) und es ist überlegenswert mit dem Auto oder dem Zug nach Frankfurt zu reisen, um dieses Angebot nutzen zu können.
  • Am Flughafen Tampa gibt es einige Möglichkeiten, um sich nach der Landung deines Fluges in Tampa zu entspannen. Innerhalb des Sicherheitsbereiches gibt es einige Terminal Getaway Spas, in denen du bei einer Massage richtig die Seele baumeln lassen kannst, wie zum Beispiel am Gate A, F oder E. Im Tampa Airport Marriott Hotel gibt es auch Rick’s Spa, welches ebenfalls das volle Verwöhnungsprogramm bietet.
  • Tampa gilt als das Tor zur Westküste Floridas, die du am besten mit einem Mietwagen entdecken kannst. Der Flughafen Tampa hat ein eigenes Autovermietungszentrum, das du ganz leicht mit dem kostenlosen SkyConnect-Zug vom Terminal erreichen kannst. Hier findest du unter anderem renommierte Anbieter, wie Alamo, Hertz und Thrifty, die rund um die Uhr zur Verfügung stehen.
  • Um noch mehr aus deinem Trip nach Tampa zu machen, kannst du dich über aktuelle Angebote im Reiseinformationszentrum in der Ankunftshalle informieren. Egal ob Touren, Fahrkarten oder Hotelsuche - hier findest du auf alle deine Fragen eine Antwort.

FAQ - Flugbuchungen nach Tampa

Welcher Flug nach Tampa ist am günstigsten?

Wie weit ist der Flughafen Tampa vom Stadtzentrum von Tampa entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Tampa?

Wie erreiche ich Tampa vom Flughafen?

Wo kann ich nach der Landung etwas zu essen bekommen?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Tampa?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Tampa?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Tampa zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Tampa?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Tampa beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Tampa

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8,0
SWISS
Ergebnis aus 8.997 Bewertungen
8,2
Boarding
7,8
Komfort
8,6
Crew
7,7
Unterhaltung
7,9
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Flight was completely full and certain passengers were belligerent about wearing face masks. The cabin crew did not enforce mask wearing, stating “we are not the police”"

Positiv: "Everything was comfortable."
Negativ: "I can't think of anything."

Positiv: "Guter Service, es hat immer Snacks und Getränke zur Verfügung. Toiletten sauber."
Negativ: "Einige Mitarbeiter waren ziemlich demotiviert."

Positiv: "Die Crew wahr sehr nett und aufmerksam."
Negativ: "Mehr Auswahl an Filmen könnte sein."

Positiv: "The crew was very nice and positive. The seats surprisingly reclined quite a bit. The dinner was actually good."
Negativ: "The offer of wine. The wifi options."

Positiv: "Taking off on time. Good service and helpful from all the stuff."
Negativ: "Keep it like that"

Positiv: "Great helpful flight crew"
Negativ: "Checking our bag was a nightmare. All bag check-in was at kiosk which we couldn't use because we had to pay to check our bag. Had to find a desk in another terminal to check bag, then pay an another desk for said checked bag. We saved money by ticketing this way but we almost missed our flight"

Positiv: "Crew was perfectly fine."
Negativ: "Departure time was delayed due to over crowding in Zurich airport. Info on connecting flights and transfer requirements was insufficient, no offer to help those with tight connections, e.g., by trying to seat them at front of plane or help them get off faster. Missed connecting flight as a result!!"

Negativ: "Entertainment system is dated. Screens froze often, were not very touch sensitive and the sound was pretty bad (on mine, would only provide sound to one ear, so I had to turn up other bc of poor quality and ended up w a headache.) Also, bathrooms were gross; ran out of paper and floors were "soiled""

Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"

Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"

Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."

Positiv: "Nice crew, plenty of food and snacks available. Good wine."
Negativ: "Delayed flight, almost missed connection, told on first flight had to check carry-on then they lost our luggage on the connection, cramped seats, but i did pay for the cheapest seats"

Positiv: "Die Crew war nett und da war trotz guter besetzung des Flugs genügen Platz für Handgebäck in den overheads"
Negativ: "Wir hatten Pech, da wir wahrscheindlich im ältesten Flugzeug der Flotte flogen. Wir sind gut angekommen aber mit etwas modernerer innenaustatung wre das ganze noch angenehmer gewesen."

Negativ: "We arrived more than a half hour late, and considering this was about 4 am, this was significant. The guy in the middle seat was tall and had to speard his legs intruding on my space."

Negativ: "Der Informationsserivce von Kayak war die reinste Katastrophe. Ich habe keine Buchungsnummer erhalten, wusste nicht zu welchem Terminal."

Positiv: "3 - 2 seat arrangement and lots of leg room. Excellent boarding."
Negativ: "Bread of sandwich was dry."

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Positiv: "ausgesprochen nette und zuvorkommende crew"
Negativ: "WiFi auf allen Flügen, mehr Informationen über die App"

Positiv: "Die Besatzung auf diesem Flug war ausserordentlich. Sehr nett und aufmerksam."

Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"

Negativ: "I still haven't arrived yet, missed the big flight by two minutes, no help from the crew, had to overnight in Zürich. Trying again today..."

Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"

Positiv: "The pilot had to land with rough wind, he did a good job and the peace of chocolat we always get leaving the plane."
Negativ: "Swiss was delayed for in total 1 hour (start incl. landing), the sandwiches with Swiss are terrible in general, nothing extra to drink or eat although the delay and time of flight made it impossible to have dinner."

Positiv: "Sehr nettes Personal"
Negativ: "20 Minuten Verspätung, wie fast immer ab Tegel..."

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Service and food were good considering it was "plane food". No delay whatsoever."
Negativ: "Black box under the front seat. No room for legs. Seat blocked in lower position, impossible to make it stay in upper position. Entertainment wasn't working good: extremely laggy when it was working ... Seats are way too short. You got the neck support into the upper back ... And I am only 1.80m. Overall, I am done with Swiss until they upgrade their planes. Wifi was 99usd for 220 mo ... what a joke. A 20+yo plane for a such reputated company. There was still the ashtrays inside the restrooms."

Positiv: "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"

Positiv: "Staff, food, on board entertainment all very impressive. Great flight."

Negativ: "Keine Sitzplätze beim Gate, fast keine Informationen oder Durchsagen zum Boarding"

Positiv: "Crew war trotzdem bemüht"
Negativ: "Getränke vorab fürs lange warten wären gut gewesen. Die Hitze im Flugzeug war unerträglich, die letzten 20 min. wurde es dann doch noch besser."

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Positiv: "I loved the aircraft, the courtesy, professionalism and friendliness of the cre, the communications from the pilot. The food was very good and tasty which is a great challenge in overseas flights, the choices of drinks. We will definitely travel again on SWISS, this time for a visit to the Alps hiking trails"
Negativ: "I can’t think of anything I did not like at all"

Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Duty free---The plane was not able to take credit cards because machines not working and that was the same problem on flight ZRH to BCN. The power adaptor I wished to purchase was not available nor was a 2nd umbrella. Page 90-91 of your Duty Free Magazine."

Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"

Positiv: "Attendants were very courteous"
Negativ: "Very little leg room Seats were quite uncomfortable"

Positiv: "Who knows hope to actually get on it and make it to destination"
Negativ: "Not sure just know leaving 10 hours late"

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "Pünktlich, modernes flugzeut, super freundliche cabin crew, das essen war top und das checkin effizient. Fliege oft mit der swiss und bin extrem glÜcklich die airline zu haben."
Negativ: "Es gab absolut nichts auszusetzen da der service und das personal super ist. Der nachtflug war zudem sehr angenehm. Für die mitreisenden passagiere kann die airline nichts :-)"

Positiv: "The seats in exit row were large enough for me to straighten my legs"
Negativ: "Very rude attendants. Also if you sit in the exit row they don’t let you put ANYTHING on your lap or by your feet, even a sweatshirt that you remove for a moment. I have never had this problem on any other airline."

Negativ: "I paid to upgrade my seats and they were still tiny. I could not straighten my legs. The armrest also doesn’t go up all the way, so couples flying overnight together, beware!"

Positiv: "Sehr freundliche Crew, leider Verspätung ohne Schuld der Swiss, wurde durch die Crew sehr freundlich und deutlich kommuniziert."

Positiv: "Personal freundlich. Über 30 min verspätung..."
Negativ: "Das essen war sehr schlecht. Reissalat: der reis war praktisch roh und hart..."

Negativ: "Superior customer service"

Negativ: "Great crew and flight! Cheers!"

Positiv: "Was boarded promptly"

Positiv: "Food selection, service, and variety of entertaining entertainment options."
Negativ: "More leg room for economy."

Negativ: "B.S. all the Delta Boarding groups. Geez, have you lost all common sense! C'mon... I understand the ill/med conditions passengers. How about 1 kid, then 2 kids then 3 kids, w/ cataracts, bladder probelems, Platinum, Gold, Silver, Paper, Plus 1, Plus 2, Main Cabin 1, 2 and 3."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Positiv: "Delta app is awesome."
Negativ: "Really nothing. They did a great job."

Positiv: "Better than spirit"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Boarded on time."
Negativ: "After boarding the door was closed and the jet way was moved back. 5 minutes later they said they were going to bring the jet way back and open door to let more people on board. They broke 2 FAA regulations by doing this and we were delayed an hour because Deltas computer would not allow this."

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Negativ: "On my opinion Delta is one of the best airlines. Staff are friendly and they made me feel service. They are really nice and they.take care of been on time and anything you ask them they are there to answer. Great airline"

Negativ: "Very late and boarded too long before leaving the gate."

Negativ: "Delayed"

Positiv: "Quick boarding, extra space to put things in front of you"

Positiv: "Great leg room"
Negativ: "I was next to an obese person who literally took half of my seat. That was extremely uncomfortable."

Positiv: "All things connected to the flight were just right"
Negativ: "Nothing was an issue."

Negativ: "They ran out of blankets, earphones on the flight"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "We left and arrived early. Smooth flight overall just a great experience"
Negativ: "We couldn’t have peanuts. Not really a negative but"

Positiv: "On time. Connecting through Atlanta is quick and efficient"

Positiv: "Comfortable seats"

Positiv: "Flight was on time, flight attendants were very nice and professional."

Positiv: "Nothing in particular stands out."
Negativ: "The boarding process seemed backward, took longer than usual to board the plane."

Positiv: "On time! Easy boarding!"
Negativ: "They had problems with both the wifi and the entertainment system. Super friendly crew further."

Positiv: "We landed earlier than expected"
Negativ: "Bathroom was very smelly"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Positiv: "Movies"

Positiv: "On Time"
Negativ: "No opportunity to purchase additional food"

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Negativ: "Got put on standby despite having purchased my ticket over 1 month in advance"

Positiv: "I am liking the new Delta terminal at LAX. The flight crew was nice pleasant and helpful. The pilots kept us informed."
Negativ: "The Delta Sky club was small and over crowed. If you go take the first seat spot you can find. It doesn’t get bigger. I have high hopes for the new combined lounge between the terminals. The flight itself felt like an older 737-800 while it had power there were only two and the two others in my row snagged them. I was in Delta Comfort and have to say the extra leg room isn’t a lot."

Positiv: "We made it it was short 1 hour 11 min"
Negativ: "I had a long lay over it was more then 12 hours"

Positiv: "gate staff were great"
Negativ: "plane cabin staff looked overworked"

Positiv: "On time"
Negativ: "With a short layiver, it would be nice to have the option to pirchas a sandwich on board"

Positiv: "Whole thing was easy, plane was nicely updated on the interior"

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "Everything"
Negativ: "Everything was perfect"

Positiv: "Plane was clean. Hotel due to missing connection was nice."
Negativ: "Flight delays cause cascade of irritable passengers. Flight out of Phoenix delayed due to late departure from previous location. We were told mechanical reasons was the cause of the delay. This caused many passengers to miss their connecting flight in Atlanta. When we arrived after midnight, one gate person was attempting to help 50 people with morning connecting flights and room accommodations. The airline knew 3 hours prior that they would have tired, hungry, frustrated passengers. To then have to wait more than an hour in a line to get a bed and or a meal was too much for most people. There were other smaller examples of how Delta's staff or procedures were not customer centric. I will avoid Delta for travel in the future, and I am getting out of their stock."

Positiv: "On time, friendly crew"

Positiv: "Modern airplane"
Negativ: "Super cold for a red-eye flight. No blankets or pillows available, not even for purchase."

Negativ: "Our flight was originally scheduled for departure at 7:45 PM. We got an alert stating that the flight was going to be delayed but we were already almost to the airport when I received the first message on my smartphone. We received three additional alerts making our total wait time at the airport 5½ hours before we could approach the gate and board the aircraft. Seating in immediate gate area was not comfortable. Boarding was chaotic at best with very little control and guidance provided by Delta staff. The audio over the PA system was difficult to decipher much of the time. The only other available boarding status information was presented on the screens stationed near the gate and indicated PREMIUM the entire time during our boarding process and was never updated. We literally had to scramble through the crowd to get to the gate desk and get our boarding passes validated so we could board our flight with our group of passengers. Our seating on board the aircraft was thankfully good which is why I rated Comfort as Okay. We were saddled with one more delay after the flight left the gate and taxied briefly down the runway and then sat there for almost an hour. My suggestions to improve customer satisfaction based on my experience would include the following 1. Provide extended alerts for passengers travelling especially if the anticipated delay is known to the airline more than 2 hours before scheduled flight time. 2. Improve seating in the waiting areas near all Delta gates. 3. Re-orient all staff in proper boarding process and utilizing all available resources properly to provide clear and intelligible (not speeding) overhead audio messaging and current boarding status prompts on displays. 4. Maintain or replace audio equipment if necessary to help improve quality of audio messaging in all boarding areas."

Negativ: "My email read check into Aeromexico I could not check in the Aeromexico using my phone I was dropped off at the Aeromexico terminal after standing in line for half an hour I find I was in the wrong terminal I needed to be in a different terminal with Delta because Aeromexico even on my reservation read that does not fly to Tampa. I had to find a shuttle to another terminal the shuttlesare not marked it was very confusing"

Positiv: "Friendly but efficient. Allowed me to keep my bag with me without a fight."

Positiv: "Was a nice flay , thanks"

Positiv: "Crew war sehr nett und die Sitze ok."
Negativ: "Formulare für Einreise wurden nicht geladen und mussten in der Warteschlage im Stehen ausgefüllt werden"

Negativ: "Wie kann man in Zeiten von "Corona" das Flugzeug komplett voll belegen und dann mit "Vertrauen" und "We care for your health" werben? So bekommt man verlorene Kunden bestimmt nicht dazu, wieder öfters zu fliegen... :-("

Positiv: "Die Crew beim Boarding wie immer akkurat und freundlich. Leider gab es in der Eco nur ein Glas Wasser, was diesmal aber nicht kundgetan wurde (oder ich habe geschlafen und hab das nicht gehört). Danach war aber auch keine Motivation mehr vorhanden die ausgegeben Plastikbecher anzusammeln. Man sollte die einfach im Netz des Vordersitzes reinstecken. Naja ...."

Positiv: "Very Organised and punctual"

Positiv: "stewardessen"
Negativ: "das pathos"

Positiv: "Es gab wieder Getränke"
Negativ: "Neuer Sitzplatz Mittelsitz bei fast leerer Maschine (zuvor Gang Notausgang Reihe)"

Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"

Negativ: "Perfect"

Negativ: "Space is limited even for a small built person. Too crowded considering long the travel time"

Positiv: "Smooth. No turbulence. On time."

Positiv: "Good. Thanks."

Positiv: "Overall"
Negativ: "Nothing to add?"

Positiv: "Checkin, besonders am Flughafen München mit eigenem Außenterminal für die Business Class."
Negativ: "Das Essen auf dem Flug war eine Zumutung. Stewardessen, die einen dauernd anstoßen auf dem Gang sind auch nicht unbedingt das, was sein muss."

Positiv: "Yes"
Negativ: "None"

Positiv: "Wir sind First Class geflogen, hatten Sitze in der Mitte nebeneinander. Trotz des streckenweise holprigen Flugs hatten wir es sehr bequem. Freundlichste Betreuung während des gesamten Fluges. Wegen der Kaschmir-Krise wurde der Flug umgeleitet und dauerte ca 40 Minuten länger. Wir konnten den buchstäblich erstklassigen Service also länger nutzen. Die Flugbegleiterinnen hatten in der Ausnahmesituation alle Hände voll zu tun. Wir haben uns trotzdem bestens betreut gefühlt."
Negativ: "Das laktosefreie Menü war nicht auf First-Class-Niveau."

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Noch nie so ein chaotisches Boarding in MUC gehabt. Vier Gate Agents und trotzdem"

Positiv: "Sauberes, neues Fluggerät"
Negativ: "1. Dauernder Gatewechsel. Zweimal wurde das Gate gewechselt und zwar nicht mal auf derselben Ebene, sondern sogar in einem anderen Terminal und der Flieger hatte auch noch mehr als 1 Stunde Verspätung. 2. Das Essen war für eine Businessclass und einen mehr als 2 stündigen Flug eine echte Zumutung. Kalte und geschmacklose Vorspeise."

Positiv: "Maschine war ganz leer, Crew super nett Frühstück in MUC Lounge gut"
Negativ: "LH typisch keinen Komfort, Internet zum bezahlen, Catering mies"

Negativ: "Die Koffer wurden einfach nicht verladen, da kein Platz mehr war. Und das zu Weihnachten."

Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"

Positiv: "Nichts!!!"
Negativ: "2,5 std. Verspätung; kein Bodenpersonal am Flughafen in Berlin. Keine bzw. überfüllte Busse auf dem Weg in die Stadt."

Positiv: "Das Flugpersonal war total freundlich und hilfsbereit. Ausgezeichneter Service."
Negativ: "Das Boarding hat etwas lange gedauert."

Positiv: "Das Boarding hat super geklappt. An Board war das Personal sehr zuvorkommend und zum Glück hatten wir einen angenehmen, ruhigen Flug. Leider hatte mein Kopfhörer einen Wackelkontackt und der Touchscreen war schon sehr überstrapaziert."

Positiv: "Crew tried its best to fulfill the needs of the passengers. Flight was overbooked."
Negativ: "No space at all for all the luggage."

Negativ: "Das Sicherheitspersonal am Flughafen war extrem unfreundlich und provozierend, und äußerst familienunfreundlich."

Positiv: "Quick, efficient, relaxing."

Positiv: "Loved it!"
Negativ: "Liked it all"

Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"

Positiv: "Das Flugpersonal war äußerst nett, sehr aufmerksam, sehr routiniert und sehr professionell"

Positiv: "Staff, especially male steward was very professional and dedicated. Bravo for the effort for the boy."

Positiv: "Boarding was automated gates was easy."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend aufgrund der 20 minütigen Verspätung"

Positiv: "Alles bestens"
Negativ: "Nichts zu bemängeln"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und verbindlich. Die einzige Ansage aus dem Cockpit war eine Kurzansage: 20 Sek und zwar 20 Minuten vor Landung. Das hat sich überheblich angefühlt. Ist Piloten und Copiloten bewusst, wer deren Gehalt zahlt?!"

Positiv: "Das Personal war OK."
Negativ: "Da sich der Abflug kurzfristig von 7:00 Uhr auf 9:00 verzögerte fand ich dann doch etwas zu lang die Wartezeit."

Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Boarding ging auch sehr schnell."
Negativ: "Auf unserem Langstreckenflug bekamen wir zwei Mahlzeiten. Leider war bei beiden Malen ein Gericht aus, sodass ich immer das bekam, für das ich mich nicht entschieden hätte... Cola war nach ca 1h komplett aus"

Positiv: "Normaler LH Flug"
Negativ: "30 Minuten Verspätung"

Positiv: "Noch immer eines meine Lieblings-Airlines. Durch und durch professionell"
Negativ: "Onion rings als Verpflegung..na gut. Bei 55min Flugzeit ok. Kein ausschlusskriterium"

Negativ: "Boarding from terminal f sucks"

Positiv: "Flugpersonal aufmerksam und sehr nett. Etwas warten aufgrund RDS aber ok"

Positiv: "Flug hatte 30 minuten verspätung"

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Flug leider nicht pünktlich gestartet"

Positiv: "Flug war gut, daran gibt es nichts zu meckern, LH halt"
Negativ: "Der Service des Buchungsportales eine Katastrophe, weniger als ungenügend und eine bodenlose Frechheit so mit Kunden umzugehen. Besser spendet ihr mehr wie ihr hier verdient"

Negativ: "Wheelchair assistance did not arrive at gate."

Positiv: "Dreamliner ist ein neues Flugzeug"

Positiv: "The boarding was fast and effective"
Negativ: "The plane arrived late and I had to rush through Munich airport to make the connection. But the luggage arrived with me."

Positiv: "Alles top, sehr entspannter Flug in neuem Flugzeug mit nettem Personal."

Negativ: "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Wifi on klm"

Positiv: "Usual faultless KLM experience"
Negativ: "Nothing."

Positiv: "Fast boarding"
Negativ: "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Negativ: "Information on arrival time was not correct"

Positiv: "Flight and the crew!"
Negativ: "Staff at the airport pushing you to upgrade to first class but not making it clear only the first trip from Athens to Amsterdam which the first class uses same uncomfortable seats as the economy to pay extra 130 euros ridiculous airfrance stuff! I should have flown all the way to NYC first class!!!"

Positiv: "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Negativ: "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."

Positiv: "Food was great, enjoyed watching videos, staff very profession and friendly."
Negativ: "Boarding was delayed and prolonged My Baggage was not transferred and was not available when I arrived in Dulles."

Positiv: "Excellent crew, good food & movie selection."

Positiv: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Negativ: "The KLM crew are always great serving and treating you. Well above many other airlines."

Positiv: "The crew was amazing, flight on schedule and good entertainment."
Negativ: "Space is just reasonable on a long flight, even if there's seats more spacious that you could choose if you pay more."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Flight got delayed 30 minutes"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Friendly crew, upgraded seat was worthwhile"
Negativ: "More snacks in between meals,"

Negativ: "Head support for 6 feet plus people on seats would be good"

Positiv: "Seat was good"
Negativ: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Good for both."
Negativ: "Bigger seats."

Positiv: "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Negativ: "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Positiv: "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Friendly and efficient crew. I travel KLM often and always enjoy the flights."
Negativ: "There were several flight delays and gates were changes a few times."

Positiv: "Everything OK"

Positiv: "Last year I flew Lufthansa which was my worst experience flying ever. I thought the new standard was so low I would never fly to Europe again. I had heard KLM was good but I felt this was as good as could be expected actually much better. The food was even good."
Negativ: "I would have to dream something up."

Negativ: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Positiv: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Positiv: "Staff very pleasant"
Negativ: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Positiv: "Flying with KLM is a pleasure"

Positiv: "The crew was efficient. Flight left on time. Food and wine served."
Negativ: "No entertainment."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Negativ: "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Negativ: "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Negativ: "... ear plugs, masks, good food or even picking seats? I remember when it was all complementary and standard on overnight flights. Oh, and the vegetarian breakfast was unfortunately poor as well. I know you can do better, because you used to."

Positiv: "El entretenimiento"
Negativ: "Demasiadas mascotas sin posibilidad de descanso. Un gato en ej asiento del frente que no dejó de hacer ruido y dos asientos atrás un pero en la misma situación. Debería tomar más medidas para el viaje de mascotas"

Positiv: "Crew were very good."
Negativ: "No vegan food available."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Crew asked us if we’d like to move to an empty row to be more comfortable without us even requesting it."
Negativ: "Bigger coffee cups? Really nothing to complain about. Everything I would expect from a flight. A++"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "The crew"
Negativ: "The time. The flight was late for 1 hour. I miss everything and also I get very late to our Airbnb and I was with my family and child"

Negativ: "Comfort plus seats need some work. Very thin padding on a hard seat. The leg rest needs to come up higher so you don’t slide down while semi reclined. Nice compromise between business and coach though."

Negativ: "Boarding (by bus) was a total chaos. I had to stand for about 50 minutes, either on the crowded bus or, after climbing with great difficulty three flights of stairs to a high jet-bridge (I am 76), standing there forever with 200 persons waiting to get access to the plane. Totally unacceptable. They started the boarding process early (50 minutes before departure), but passengers were allowed to actually board the plane at the time it was supposed to take off."

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Negativ: "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Positiv: "Flight attendant was rude to my non French speaking 12 year old. He ripped his charger out of the USB port and threw it at him."
Negativ: "TSA was sketchy and gave a FULL search, part down, etc. I kept asking and the excuse kept changing. Final excuse ridiculous! Flight attendant could have not treated my son as he way he did. I was unaware that the usb cord being inputted during taxiing As was my son. He was horrible to him!!"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Negativ: "The craft is a bit old. Harsh landing."

Positiv: "The crew was nice and the seat comfortable."
Negativ: "Never got the pre-ordered wheelchair in Paris and only after long negotiations at JFK. Also, Delta lost my checked bag between JFK and DCA."

Positiv: "crew was great, seats were comfortable"
Negativ: "departure board listed flight as being boarded and gate closed hour before flight leading to confusion and standing in queue for over an hour, part of food was frozen and inedible, paid for upgraded seat which turned out to be by bathroom smells were as bad as you can imagine"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Negativ: "Excelente aerolínea"

Positiv: "Friendly attendants, entertainment variety"
Negativ: "Comfort, food could have been better."

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "WiFi"

Positiv: "Everything! It was a wonderful experience."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Two hour delay meant we missed our connection. Then given a very late flight and had to haggle for ages to get earlier flight and told we should pay extra for it!"

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Negativ: "wine selection divider between seats"

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "The staff were very helpful and professional. The air hostesses regularly checked if I was ok and showed concern when I wasn’t. They made what seemed a bad situation seem bearable."
Negativ: "The food was not very nice and the option I wanted had run out. The entertainment was faulty and had to be reset several times. The comfort was below standard and needs to be improved."

Positiv: "It was only 2 hours"
Negativ: "Small plane, no movies"

Negativ: "Verspätung"

Negativ: "Departure delayed, reschedules and then cancelled without any direct notification to us with 2 first class tickets !! If we didn’t have Kayak we would be sitting in the airport !,,"

Positiv: "The entertainment has great selection. The crews were much friendier than the flight from SFO to Paris."
Negativ: "The seat padding is rather thin."

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Everything"

Positiv: "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Negativ: "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Negativ: "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Positiv: "Flight attendants were very nice"
Negativ: "Didn’t have the meal I ordered Got in 30 min early but no gate for us. We waited over 80min on tarmac to deplane I paid extra for an exit seat but there was no indication when I did that there would be walls for armrests and that made it very uncomfortable for me"

Negativ: "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"

Negativ: "Security services at Manchester airport...too long and not friendly at all"

Positiv: "I like traveling with AirFrance in general."
Negativ: "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Positiv: "Average"
Negativ: "I leave my jacket in the hanger when I get off the airplane I realized that they didn’t gave it to me. I inmeadiatly tey to go back but I couldn’t I went to the counter and they said that there was noting on the plane !"

Positiv: "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Positiv: "Nithing"
Negativ: "They were unfreindly and rude."

Positiv: "Flight attendant was very nice."
Negativ: "We got socked with 40 Euro fees for our carry on plus personal item being 2 lbs over. The biggest problem is they were picking and choosing which bags they weighed. 10 people behind us and before us got in without incident. Plane wasn’t even half full so they were deliberately trying to make more $."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Tampa fliegen

Fluggesellschaften, die nach Tampa fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Tampa in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Tampa bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Tampa nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Tampa

Buche günstige Tickets nach Tampa

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

26.06.
Sa.
2 Stopps
KLM
18:02 Std.
STR - TPA
03.07.
Sa.
2 Stopps
KLM
26:37 Std.
TPA - STR
04.09.
Sa.
2 Stopps
KLM
20:54 Std.
BER - TPA
05.09.
So.
2 Stopps
KLM
14:35 Std.
TPA - BER
31.07.
Sa.
2 Stopps
KLM
26:53 Std.
FRA - TPA
01.08.
So.
2 Stopps
KLM
17:35 Std.
TPA - FRA
31.07.
Sa.
2 Stopps
KLM
26:53 Std.
FRA - TPA
02.08.
Mo.
2 Stopps
KLM
21:40 Std.
TPA - FRA
16.10.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
35:23 Std.
FRA - TPA
18.10.
Mo.
1 Stopp
American Airlines
17:15 Std.
TPA - FRA
22.09.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:45 Std.
DUS - TPA
12.10.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:25 Std.
TPA - DUS
13.09.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:55 Std.
DUS - TPA
28.09.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:25 Std.
TPA - DUS
05.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:29 Std.
BER - TPA
13.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:50 Std.
TPA - BER
07.10.
Do.
2 Stopps
Delta
18:34 Std.
NUE - TPA
11.10.
Mo.
2 Stopps
Delta
16:53 Std.
TPA - NUE
09.08.
Mo.
2 Stopps
Delta
22:43 Std.
HAM - TPA
28.08.
Sa.
2 Stopps
Delta
17:58 Std.
TPA - HAM
21.06.
Mo.
2 Stopps
Air France
17:02 Std.
HAM - TPA
22.07.
Do.
2 Stopps
Air France
16:55 Std.
TPA - HAM
19.06.
Sa.
2 Stopps
Air France
16:27 Std.
BER - TPA
03.07.
Sa.
2 Stopps
Air France
18:42 Std.
TPA - BER
29.05.
Sa.
1 Stopp
Virgin Atlantic
18:12 Std.
FRA - TPA
12.06.
Sa.
1 Stopp
Virgin Atlantic
13:07 Std.
TPA - FRA
03.10.
So.
1 Stopp
Lufthansa
12:50 Std.
MUC - TPA
28.10.
Do.
2 Stopps
Lufthansa
15:25 Std.
TPA - MUC
23.09.
Do.
3 Stopps
Air Canada
19:33 Std.
MUC - TPA
19.10.
Di.
3 Stopps
Air Canada
18:10 Std.
TPA - MUC
07.10.
Do.
1 Stopp
United Airlines
15:05 Std.
BER - TPA
22.10.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
16:15 Std.
TPA - BER
28.05.
Fr.
2 Stopps
Austrian Airlines
30:59 Std.
CGN - TPA
02.08.
Mo.
2 Stopps
Austrian Airlines
24:35 Std.
TPA - CGN
21.09.
Di.
1 Stopp
British Airways
27:10 Std.
STR - TPA
18.10.
Mo.
2 Stopps
British Airways
18:35 Std.
TPA - STR
18.10.
Mo.
2 Stopps
Turkish Airlines
38:11 Std.
CGN - TPA
27.10.
Mi.
2 Stopps
Turkish Airlines
32:10 Std.
TPA - CGN
01.09.
Mi.
1 Stopp
SWISS
16:35 Std.
CGN - TPA
29.09.
Mi.
1 Stopp
SWISS
20:00 Std.
TPA - CGN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

28.05.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:51 Std.
FRA - TPA
03.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:49 Std.
FRA - TPA
01.06.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
40:04 Std.
FRA - TPA
02.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
42:16 Std.
FRA - TPA
02.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:52 Std.
FRA - TPA
20.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:59 Std.
MUC - TPA
30.05.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
57:31 Std.
FRA - TPA
28.05.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
32:51 Std.
FRA - TPA
29.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:16 Std.
FRA - TPA
30.06.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:49 Std.
FRA - TPA
31.05.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:06 Std.
FRA - TPA
31.05.
Mo.
1 Stopp
KLM
18:12 Std.
FRA - TPA
30.06.
Mi.
1 Stopp
British Airways
35:44 Std.
FRA - TPA
31.05.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
15:44 Std.
MUC - TPA
20.06.
So.
1 Stopp
United Airlines
14:07 Std.
MUC - TPA
26.05.
Mi.
1 Stopp
American Airlines
15:32 Std.
FRA - TPA
28.05.
Fr.
1 Stopp
Air France
14:33 Std.
FRA - TPA
21.09.
Di.
2 Stopps
KLM
17:25 Std.
FRA - TPA
02.09.
Do.
2 Stopps
Delta
18:04 Std.
FRA - TPA
05.07.
Mo.
2 Stopps
TAP AIR PORTUGAL
45:25 Std.
DUS - TPA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

22.05.
Sa.
Nonstop
Spirit Airlines
2:42 Std.
ORD - TPA
25.05.
Di.
Nonstop
Spirit Airlines
2:56 Std.
TPA - ORD
23.05.
So.
Nonstop
Sun Country Air
3:10 Std.
MSP - TPA
26.05.
Mi.
Nonstop
Sun Country Air
3:20 Std.
TPA - MSP
23.05.
So.
Nonstop
Spirit Airlines
2:36 Std.
ORD - TPA
27.05.
Do.
Nonstop
Spirit Airlines
2:56 Std.
TPA - ORD
19.05.
Mi.
Nonstop
Delta
3:09 Std.
LGA - TPA
20.05.
Do.
Nonstop
Delta
2:43 Std.
TPA - LGA
19.05.
Mi.
Nonstop
JetBlue
2:49 Std.
EWR - TPA
20.05.
Do.
Nonstop
JetBlue
2:43 Std.
TPA - EWR
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First