kayak.de gibt es auch auf Englisch. Visit site in English.

Finde günstige Flüge nach Cancún

CUN

Finde günstige Flüge nach Cancún

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Cancún

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Cancún
Di. 18.05.
Di. 25.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Cancún. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Cancún gelockert werden.

Nützliche Infos - Cancún Flüge

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 6%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

584 €(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

460 €oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

267 €oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge nach Cancún

  • Du suchst ein günstiges Ticket nach Cancún? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Cancún für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Düsseldorf 267 € Hinflug - 378 € Hin- und Rückflug, von Stuttgart 270 € Hinflug - 398 € Hin- und Rückflug, von Hannover 423 € Hinflug - 459 € Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Cancún ist März.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach Cancún.
  • In Cancún befindet sich der zweitgrößte Flughafen von Mexiko mit den meisten internationalen Fluggästen in ganz Lateinamerika. Wenn also kleinere Flughäfen dieser Region dein Ziel sind, bietet sich Cancún als idealer Zwischenstopp an.
  • Flüge nach Cancún werden von zahlreichen großen Fluglinien aus Euroopa angeboten. Ein wichtiger Vertreter aus Deutschland ist die Lufthansa, unter deren Name die meisten Flugzeuge in Richtung der mexikanischen Großstadt starten.
  • Der schnellste Weg, um vom Flughafen in Cancún in die Innenstadt zu gelangen, ist die Reise mit dem Bus. Wenn du ein Ticket dafür online kaufst, wirst du direkt nach deiner Ankunft zur nächsten Bus-Station gebracht.
  • Shops für den zollfreien Einkauf befinden sich überall am Flughafen von Cancún. Vor deinem Abflug kannst du hier noch kleine Besorgungen machen.

FAQ - Flugbuchungen nach Cancún

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Cancún?

Welcher Flug nach Cancún ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen nach Cancún?

Wie weit ist der Flughafen Cancún vom Stadtzentrum von Cancún entfernt?

Wie heißt der Flughafen in Cancún?

Aus welchen deutschen Städten gibt es direkte Flüge nach Cancún?

Kann man von Cancún nach Havanna fliegen?

Wie kann man die Wartezeiten am Flughafen von Cancún gemütlich überbrücken?

Gelten derzeit Reisebeschränkungen wegen des Coronavirus für Cancún?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Cancún?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Cancún zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Cancún?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Cancún beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Cancún

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7,7
KLM
Ergebnis aus 3.651 Bewertungen
7,9
Boarding
7,6
Komfort
8,4
Crew
7,2
Unterhaltung
7,4
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Very nice airplane and pleasant crew"

Positiv: "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Negativ: "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Negativ: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Negativ: "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Negativ: "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Positiv: "Staff were professional and polite."
Negativ: "Despite zone boarding, boarding and disembarkation were very slow. Passengers like me with flight connections were very anxious regarding missing these."

Positiv: "The aircraft"
Negativ: "No overbooking next time!"

Positiv: "The crew was amazing, flight on schedule and good entertainment."
Negativ: "Space is just reasonable on a long flight, even if there's seats more spacious that you could choose if you pay more."

Positiv: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Negativ: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Negativ: "Head support for 6 feet plus people on seats would be good"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "Late departure. Rush to connect."

Positiv: "The entertainment was amazing"
Negativ: "The seats were a bit hard"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "There was no wifi on flight"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Positiv: "Crew was fantastic."
Negativ: "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Crew was nice and friendly"
Negativ: "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."

Negativ: "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Positiv: "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Negativ: "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "The crew were very nice, food was tasty, seat comfortable and the entertainment great as well. Will be flying KLM again soon :)"

Negativ: "The check in desk was late opening & the carry on luggage size was smaller than advertised on their website, so it had to be put in the hold. Open on time to prevent less stress to travelers & give more accurate information about cabin luggage."

Positiv: "the crew was nice"
Negativ: "Seat confort on long flights, leg rooms,"

Negativ: "Larger meals."

Positiv: "Quick flight"

Positiv: "The flight arrived a few minutes early."
Negativ: "The plane was extremely old and in poor repair. The seats were extremely close together. The inflight entertainment system, wifi and passenger electric outlets were all non-functional. Even the wastebin in the lavatory was full and an extra bag was put on the floor."

Positiv: "Good"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Negativ: "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Negativ: "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Positiv: "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Negativ: "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Positiv: "Great service"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "The premium economy- it was the most uncomfortable - tight seats. The back of the seats are not reclining It’s not worth the money you pay for premium services"
Negativ: "The premium economy should be eliminated and should be labeled for what it is: couch class with some perks"

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Negativ: "Delay in take off 45 min!!!!"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Negativ: "Advertised October Pink products but did not have them for breast cancer support"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Negativ: "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Negativ: "the tray was broken and the water felt all over. the flight was 1 hr delayed. All of us stood the 1 hr waiting to know what's next. We could sit."

Positiv: "Crew was solicitous."
Negativ: "They didn't seat a couple with a baby together which put me in the unpleasant place of being asked to give up my bulkhead seat for a window seat."

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Air. France usual"
Negativ: "No lights working on plane. Couldn't read or do work WiFi wasn't working either"

Positiv: "Great crew and prompt boarding."
Negativ: "Airline food and close main cabin seating. Should offer upgraded meals, just like the extra seating space."

Positiv: "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Positiv: "Crew was really good, polite, efficient. The aircraft was relatively new and clean (rare for an airline to provide a new craft on an Africa segment). Food was good, seats comfortable. Will definitely make them my airline of choice to the extent that I can cost wise."

Positiv: "The crew ask some of us to help seating a family group together. No objection. Then they went out of their way to make the trip more enjoyable for us... even offering a drink of Champagne wine (the true one, not some substitute)... Departed almost on time, arrived a few minutes early..."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "Tight seat, was moved out of exit row because of my age"
Negativ: "Could have stayed in exit row. Plan arrived in Moscow late so flight was over one hour late"

Positiv: "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Negativ: "cant think of anything"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "The crew was very careful"

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Negativ: "Arrived 5 hours late"

Positiv: "It was only 2 hours"
Negativ: "Small plane, no movies"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Not much expected as it was a budget trip."
Negativ: "Poor timing in between connections, barely made in time to my first connection being the last person to board"

Positiv: "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Negativ: "Le capitain et l’aterrisage"

Positiv: "Flight attendant Ms. Sophie Picard made every extra effort to try to find a meal when they had run out of Business Class meals. She made up for the uncomfortable seating in Business Class."
Negativ: "Business class seating on the AirBus 318 is very cramped."

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Friendly crew, good meal and entertainment"
Negativ: "Boarding agent forced me to check in my carry-on even though the carry-on fit in the cage and fullfilled all the requirements. I specifically called Air France prior to the flight to make sure I won’t have any issues as my 1st flight was operated by Delta and I wanted to confirm the luggage requirements were the same. My carry-on weighted only 5 kilos. I was extremely upset the way I was treated w/ the boarding agent behind the counter in Prague. On the top of that, her and the supervisor were very rude to my mom as they told her she had an extra carry-on which wasn’t the case. She traveled w/ a small briefcase where her mask for sleep apnea was. This is not considered an additional carry-on. The boarding agent (Czech lady and her supervisor) were not only rude but obviously lacked knowledge as well. My carry-on suitcase would easily fit in the overhead bin plus there was plenty of space inside the plane as it the flight wasn’t completely full."

Positiv: "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Negativ: "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Negativ: "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Positiv: "Great service and food."
Negativ: "Tv screen is resolution is to low. Hard to see details."

Negativ: "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"

Positiv: "Direct flight from Indy to CDG is great. The plane was not so full, so I hope business improves so we can keep it going. Very smooth flight, with good and friendly crew."

Positiv: "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Negativ: "Nothing everything was amazing ."

Positiv: "The cabin crew were excellent"
Negativ: "We were transported to the plane which was quite some distance to the plane via bus after climbing down steep stairs from the departure gate area. Then we had to climb steep steps in extremely hot weather. We were then delayed for a hour in the plane in very hot conditions as the plane had its air conditioning off and the ground air conditioning was not put on. We were swearing in the heat for an hour!! We arrived at our destination and hour and half late!!"

Positiv: "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Positiv: "It was quick, very good space in premium economy. Good and friendly service. The food was better than expected"
Negativ: "The crew did not announce the score of soccer cup semi final between Belgium and France"

Positiv: "The plane arrived in New York smoothly"
Negativ: "They lost my luggage and have no information as to where it is. It has been 3 days and no Information. There was only one meal for the flight and alcoholic beverages were not included."

Positiv: "The friendliness and courtesy of the staff."
Negativ: "One piece of my luggage was left behind in Paris."

Positiv: "The cabin crew was very good!"
Negativ: "The economy premium seats are very uncomfortable"

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Negativ: "15 Minuten Verspätung"

Positiv: "Flight on time and professional crew"
Negativ: "N/a"

Negativ: "Flight was delayed 2hrs."

Positiv: "The crew was great"
Negativ: "Check in on line was diffucult and did not include opportunity to precheck a check in bag. Acwaste of time fir everyine in line"

Positiv: "Good flight"

Negativ: "To have us sit together"

Positiv: "On time"
Negativ: "Smelly WC and crew"

Negativ: "Seats had even less legroom than the worst US airlines. I'm and 5'8" and I could barely fit my knees and once the person in front of me decided to recline his seat I couldn't even do that."

Negativ: "Entertainment or WiFi being available"

Positiv: "Nothing. Iberia Airlines employs theives."

Negativ: "Two one way tickets were purchased to Cancun. The layover was 2 hours... but since the first carrier was late, it caused us to miss our connecting flight. Because the 2 tickets were from different carriers, the airline charged us $1600 to buy new tickets. I would never buy tickets this way again."

Positiv: "NICHT"
Negativ: "Ich habe eine minute zu spaet gekommen und die Flug war schon zu. Keine flexibilitat fuer ein Frequent Travel, den remote bus hat gerade den Passagieren nach Flug. Keine angebot zu mir bringen mit andere bus oder fahrzeug."

Positiv: "Perfect timing, pilots throttled up to catch up on a delayed departure, absolutely bang on. Cabin crew were great. Comfortable seats with recline."
Negativ: "Inside could do with a clean, but it was an older 737 workhorse, typical wear & tear. I paid more than expected but I did get a good reliable service."

Positiv: "Nada"
Negativ: "El vuelo salió atrasado . Teníamos acientos en AM+. Incómodos El sistema de entretenimiento no funcionó. Pedimos que lo vean para arreglarlo. Nadie nos acercó con respuesta. Mal trato del personal a bordo"

Negativ: "The plane is in terrible shape"

Negativ: "Your customer service center is useless. The representatives do not help, they are mean and patientless."

Positiv: "There was great service at the desk when I needed to have my flight rescheduled. Friendly staff in flight as well."
Negativ: "Having less than an hour to deplane, go through immigration, them security just isn't enough time between flights. I missed my plane as Guadalajara immigration took almost 2 hours at 5:45am. I then had to add another flight to my itinerary. Planes are somewhat old."

Positiv: "The entertainment"
Negativ: "Lack of snacks, prefer chips"

Positiv: "Choice of beverages was good, flight attendants impeccable."
Negativ: "I was in Classe Premier. My seat was extremely hard to recline and my let rest wouldn’t extend. Very uncomfortable 2 and a half hours."

Positiv: "Entertainment options"
Negativ: "No announcements for landing. I usually wouldn't complain about arriving early but my shuttle was not available for two hours so the early arrival added that time to my wait time."

Positiv: "Alles in allem ein sehr angenehmer Flug in einem modernen Flugzeug mit einer großen Auswahl an Bordunterhaltung. Pünktlich und freundlich. Auch alkoholische Getränke inkludiert (was in Amerika schon lange nicht mehr Standard ist)."
Negativ: "Das Essen war nur mäßig."

Positiv: "Quick flight, ease going through customs"

Positiv: "On time"
Negativ: "Had to pay extra for baggage at airport"

Positiv: "I didn't have a seat and was upgraded to first class, which was AMAZING."

Negativ: "Horrible customer service and delayed all our plans"

Negativ: "Lack of entertainment"

Positiv: "Nothing!!!!"
Negativ: "A horrible flight!!! We arrived at 5:04pm then we sat on the tamarac for 40 minutes before they could find a gate for us!!!! What a horrible lack of management!’ Who runs this airport/airline!? At the end they moved us to completly different terminal!!! Had to find a new transportation to the hotel!!! Again, what a horrible display of management skills!!"

Positiv: "We made it"
Negativ: "We sat on the tarmac for two hours. The flight was cold and miserable and today I’m sick."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "No issues"

Positiv: "Surprise first class!"

Positiv: "The amenities (entertainment, in-flight service) were limited."
Negativ: "Upon deplaning in Cancun, an attendant asked me if I was staying there. I indicated that I was not, that I had a connection. He clearly knew I was about to be led astray, but he did nothing to prevent it. Maybe there was nothing he COULD do, but if so, why bother to ask?"

Positiv: "Boarding went smoothly."
Negativ: "Aeromexico was unable to provide the boarding pass for our second flight on the itinerary (operated by Delta) when we checked in in Mexico City (our checked bags were tagged all the way to Minneapolis though). They informed us that we would need to go to the Delta ticket counter when we arrived in Cancun (with a short layover). This is an unacceptable level of service."

Positiv: "I try to fly on the best airlines due to the service, however the service has gone down"
Negativ: "The poor service provided to customers when a flight gets delayed, there was no explanation, no gate, we were walking around the airport without any information and the food voucher barely cover a meal."

Negativ: "I had to document my luggage in every airport"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Got to the airport 2 hours before my flight to fly domestically. Waited 1.5 hours in line. Everyone who worked there didn't give a damn about anyone's situation. This isn't the first time the experience was miserable. I recommend viva or volaris. This airline can't get it together."

Positiv: "It was ok from mexico city to cancun"
Negativ: "All the bad experience in mexico city only"

Positiv: "Nice plane"
Negativ: "Delay, gate change, reissue of boarding pass. It was confusing. Mostly airport issues, not Aeromexico."

Positiv: "The plane is very comfortable"
Negativ: "Delayed"

Negativ: "Que solo tengan cacahuates y el avión no tenía pinta de haber sido aseado antes de abordar"

Positiv: "The crew on this flight was amazing."
Negativ: "The seats, my Gawd...felt like I was sitting on marbles. And this priority board issue. Why say you have priority boarding and be the third zone???"

Positiv: "attendants heard your grievances."
Negativ: "i got there around 5am for a 7am flight. it took those 2 hours to check me in. and then ran to the plane so i would not miss it."

Positiv: "Confortable seats and entertaiment"
Negativ: "Late boatding"

Positiv: "Die Flugbegleiter waren aufmerksam und freundlich."
Negativ: "Leider war das Essen sehr schlecht, zudem waren die Fenster nicht steuerbar."

Positiv: "Das Personal war sehe aufmerksam und freundlich."
Negativ: "Das Hähnchen sah sehr eklig aus, die Pasta war fad."

Positiv: "Das Personal war nett und aufmerksam und hat immer geschaut, ob ich noch etwas möchte. Es gab Kekse als Snack."
Negativ: "Leider war das Frühstück nicht wirklich angemessen für die Business Class. Geschmacklich war es nichts. Es ist, wenn man den Platz verlassen will, sehr eng in der Business Class, der Sitz an sich ist gut."

Positiv: "Buenas actitudes"

Negativ: "Missed flight due to my connection flight being iver one hour late"

Positiv: "Seats had the television screen in the seats instead of the monitors that come down from the ceiling. Everyone could choose what they wanted to watch. Good selection of movies and television shows. Airline stewards were nice."
Negativ: "All three of our flights were delayed. It was stressful trying to get to new gates and not sure if we would make our flights or not. No explanation why there was delays. However, this worked out to our advantage or we would have missed our flights."

Positiv: "Everything - the excellent service continued."
Negativ: "That our flight was finished."

Negativ: "Almost lost the conection at MEX because I was waiting for my baggage, nobody said anything until 20 minutes the bags for the flight stop coming."

Negativ: "Our flight was delayed two hours. We arrived safe but still, the delay creates such an impact on traveler’s plans. AA didn’t even offer bonus miles."

Negativ: "No beverages were available to even purchase!"

Negativ: "Sat on the runway for over an hour. Lack of communication and lies.."

Negativ: "Individual TVs, perhaps"

Positiv: "second flight was delayed about 30 minutes"

Positiv: "Seats seem to get smaller but overall a good experience"
Negativ: "Seat room"

Negativ: "Bring back the individual TV's"

Negativ: "delayed an hour even though the flight took less than an hour"

Positiv: "Crew was fantastic but seats lack padding which agrivated my tailbone."
Negativ: "A second beverage service would have nice."

Positiv: "The cabin crew"
Negativ: "The gate agents were utterly rude and unprofessional. If you’re going to be so negative why work in customer service ?!?"

Positiv: "Crew was really great!"
Negativ: "My bag never left Chicago so I had to wait a day to get that"

Positiv: "Quick turnaround from incoming flight. Crew was friendly and efficient"
Negativ: "Flight was delayed over 3 hours."

Positiv: "Delayed 4 hours. Strung along the entire time. Awful experience. Inability to get hotel."

Negativ: "Flight delayed 1h30, no food or beverage served!"

Negativ: "kleines Frühstück für umsonst"

Positiv: "great trip and crew"

Positiv: "Gratis Upgrade in die First bekommen - eigene Suite!"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Included beverage"
Negativ: "No headphones"

Positiv: "Das bordprogramm filmauswahl"
Negativ: "Vom Einchecken übers umsteigen war alles schlecht organisiert Und am Ende ging auch noch mein Gepäck verloren!"

Positiv: "Sehr nette crew"
Negativ: "Crew kannte die Maschine nicht, Fluggäste wurden gratis umgesetzt"

Positiv: "Könnten einen früheren Flug finden"
Negativ: "Leider nicht den gleichen Status bekommen"

Negativ: "1 hour delay boarding then another hour waiting for a Pilot!?"

Positiv: "Flugzeug war ein altes Flugzeug meine ich. Durchdas es nicht voll besetzt war hatte ich einen 3er Sitz für mich alleine. Super Besatzung wirkte auf mich gestresst ganzes Team war auch untereinander nicht harmonisch. Bordunterhaltung gabs nur in Oben alle 3 bis Sitzreihen einen TV dort konnte man Film schauen, nicht nach eigener Wahl. Sonst konnte man Film und Unterhaltung im Händy oder schauen Tablet herunterladen.Brauchst einfach gute Batterien dafür es gab keine Auflade Möglichkeiten, nur am Airport."
Negativ: "Besatzung Bordunterhaltung Verpflegung,alles mit Kartongschachteln wurdest nicht gefragt was du willst. Wurde einfach wauf den Klapptisch hingeknallt. Alles in allem sonst ruhig sauber und in Ordnung."

Positiv: "Dass ich sogar einen Kaffe und einkleiner Snack in Form von kleienem Keks bekam. Ich war vorbereitet, dass ich nichts erhalte.Hatte etwas zu Essen dabei. Freundliches Personal Bordunterhaltung nur bezahlbar und übers Laptop oder Handy Hatte Auflade Möglichkeiten beim vorder Sitz.."

Positiv: "On time"
Negativ: "Boarding system, come located entertainment o/b, non existan food/snacks"

Positiv: "food,movies, prices"

Positiv: "On time"

Positiv: "Plane is clean. Well kept"
Negativ: "Wifi. It terrible"

Positiv: "Timeliness and friendly staff. Arrived before scheduled time..."

Negativ: "After getting us lined up for boarding we were told to wait due to maintenance."

Positiv: "Our flight attendant was delightful. Nothing special with a flight, as long as its was on time."

Positiv: "The flight crew gave us biscuits."
Negativ: "There were TVs that we were sharing between our seats, but no headphones were given out, like on the last flight. My personal headphones are Bluetooth. So I couldn’t even hear what was playing."

Negativ: "Keine Boarungerhaltung, unfreundliches Personal, grosse Verspätungen und enge Sitze. Und dies alles für Interkontinentalraketen Flügen. Alles schlecht bei American Airlines. Nie mehr."

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmerksam. Leider sind beide Flüge verspätet abgeflogen."
Negativ: "Essen war sehr gut. Sitzplätze gemütlich mit genug Platz für Beine."

Positiv: "Asked a stewardess to turn the heat up and she did."
Negativ: "Freezing cold air conditioning. Every person I could see was wrapped up in their blanket before we had even taken off."

Positiv: "Arrived early in CUN!"
Negativ: "Food selection"

Positiv: "The staff was great, luckily an pretty empty flight"
Negativ: "The food in coach is a disgrace. It’s terrible a few $$ More and it would actually be have way decent"

Positiv: "quick flight"
Negativ: "seats are very cramped"

Positiv: "Alle waren aufmerksam, auf dem Flug selbst lief alles reibungslos."
Negativ: "Der Flug hatte 30 Minuten Verspätung und mein Koffer traf mit einem eheren Flieger ein und stand deshalb relativ unbeaufsichtigt in der Gegend rum."

Positiv: "Crew . Seats were missing 1 passenger next to me."
Negativ: "Tight seating"

Positiv: "On time"
Negativ: "Nisy airplane and hard seats."

Negativ: "Im Prinzip war der Flug in time gelandet. Aber dann 40 Minuten gewartet bis ein Gate frei ist. Danach ewiges warten auf den Koffer. Sehr schlechter Service, keine Informationen."

Positiv: "On time departure and arrival. No suprises. Predictable"

Negativ: "Very narrow seats"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Lost luggage for more than 18 hours. Poor costumer service by baggage assistance: Too many issues to even mention it. Arrived in Cancun w/o luggages and connection to Cuba with another airline and no luggages for 2 weeks."

Positiv: "Flug Personal war OK aber für sitze waren sehr klein und musste Arm gegen Arm mit Sitznachbarn fliegen. (Unsere Maschine war ein Boeing 787)."
Negativ: "Essen war auch nicht sehr gut."

Positiv: "Excellent"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "I didn't have enough time and had to rush to get to me connecting flight. It scared me that I might not make it to the terminal and gate in time. thanks!!"

Positiv: "sehr gutes Essen und Unterhaltungsprogramm."
Negativ: "Sitze waren ok,"

Negativ: "Eine uralte Maschine mit wenigen zentralen Monitoren für die Bordunterhaltung"

Negativ: "I was denied booking because they didn't properly issue my boarding pass. They refused to pay a hotel and kept lying and mistreating me."

Positiv: "upgrade bekommen"

Positiv: "Wir haben wegen ds günstigen preises gebucht und konnten auch 1x gratis umbuchen"
Negativ: "Die Crew hat keinen gesunden menschenverstand, fast schon peinlich"

Positiv: "Der preis war gut"
Negativ: "Die Crew dumm und unflexibel"

Positiv: "alles okay, Wasser gratis"

Positiv: "alles okay - Wasser gratis"

Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Very poor service and staff attention...the food is horrible, even worse than Ryanair, Easyjet, etc..."

Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."

Positiv: "NA"
Negativ: "Don’t delay flights that messed my return"

Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."

Negativ: "The airline accepted our checked baggage, although they already knew that it would not make it to our final destination (Marrakech) on the same day that we would arrive. We had to pay, out of our own pockets, for the inconvenience. Apparently this happens a lot, and it happened to our entire plane"

Negativ: "Still waiting for luggage 2 hours after arriving."

Positiv: "Delay of 1 hour, but flight was good!"

Negativ: "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"

Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."

Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."

Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"

Positiv: "overall good flight"
Negativ: "the shuttle from trn to mad and vice versa is always always late if not canceled! it must be improved for sure. airnostrum offers really poor service!"

Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."

Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"

Positiv: "Very attentive crew"
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The space between seats was just microscopic. I’m 6ft tall and I really had a bad time in those 2h30, all twisted and unconfortable."

Positiv: "Speed of boarding and disembarking. Comfortable seats."
Negativ: "Slight delay"

Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"

Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"

Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"

Positiv: "Muss extra bezahlt werden."

Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"

Positiv: "Das Flugpersonal freundlich. Gepäckaufgabe zügig."
Negativ: "Die Sitze eng. Das Essen überteuert und nichts für Vegetarier."

Positiv: "Flugzeug war pünktlich da Boarding war ganz Schnell, Besatzung war sehr aufmerksam."
Negativ: "Alles außer das wichtigste war sehr gut und nämlich das Flugzeug selber. Als Business Klasse Passagier habe ich mich auf ein Minimum an Confort erwartet aber die Sitze waren genau so eng und unbequem wie die von der Economy Klasse, und ich bin 1,89 / 85 kg, also nicht ein Riese. Unterhaltung System gab es auch keins kein Bildschirm kein Fernseher und auch keine Musik. Für einen Business Flug zwischen zwei Kontinente finde ich das einfach nicht möglich, aber sonst war alles o. k."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delays an chaos"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Die Perserin war sehr nett"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc Die Gäste verreisten mit mehreren überdimensionierten Koffern!"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Das Catering war okay"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc"

Positiv: "Iberias actual flights are always excellent from the crew, entertainment, food, and all the way up to the pilots smooth landings."

Positiv: "Boarding and deplaning was done in a fast and orderly fashion. Crew members were polite and services were done in a coordinated manner. The food quality and quantity was good. The entertainment system and availability of options was very good. Seats were spacious and the blanket provided was very nice."

Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Positiv: "Der Flug ist vom check-in (kaum Wartezeit) bis zur Gepäckausgabe verlaufen, wie man es erwartet; keine highlights, aber auch keine Ärgernisse..."
Negativ: "Sitzplatz war verhältnismäßig eng"

Positiv: "They made up time on the flight"
Negativ: "This was already a makeup flight and it wasn’t efficient enough to help me"

Positiv: "Movies, organized boarding"
Negativ: "Crew unhelpful arrogant"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet."

Positiv: "."
Negativ: "Meine Buchung war seit 2 Monaten bestätigt. Am Check in teilten sie mir jedoch mit, dass der Flug overbooked war und ich nicht fliegen konnte. Dies wäre bei Iberia so üblich."

Negativ: "The plane was too cold. It doesn't matter they give you a blanket it's uncomfortable and a waste of energy"

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Negativ: "48 Stunden vor Abflug ist es nicht mehr möglich vegetarisches Essen zu buchen. Da Online-Check-in erst 24 Stunden vorher möglich ist, ist einem dies als Neukunde nicht klar."

Negativ: "Der Sitzabstand bei Iberia ist eine Zumutung, bei 1,75m Größe stossen die Knie schon vorne an"

Positiv: "Left on time."
Negativ: "Plane is extremely old and should be put to sleep. Business class on this plane means younger an empty middle seat and narrow standard seats. Not worth it for business, check airplane model before you book."

Positiv: "Billigflug mit einer A319 .nix spektakuläres, nicht einmal ein Kaffee"

Mehr zu KLM
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmaßnahmen von Fluggesellschaften, die nach Cancún fliegen

Fluggesellschaften, die nach Cancún fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Cancún in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

n Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Cancún bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Cancún nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Cancún

Buche günstige Tickets nach Cancún

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

27.10.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
28:20 Std.
DUS - CUN
10.11.
Mi.
2 Stopps
American Airlines
15:56 Std.
CUN - DUS
15.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:20 Std.
BER - CUN
01.07.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:25 Std.
CUN - BER
11.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
15:15 Std.
FRA - CUN
25.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:45 Std.
CUN - FRA
04.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
22:40 Std.
FRA - CUN
18.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:45 Std.
CUN - FRA
04.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
15:15 Std.
FRA - CUN
25.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
24:25 Std.
CUN - FRA
28.07.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
29:24 Std.
MUC - CUN
11.08.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
20:53 Std.
CUN - MUC
04.07.
So.
2 Stopps
Aeromexico
22:39 Std.
HAM - CUN
23.07.
Fr.
2 Stopps
Aeromexico
21:19 Std.
CUN - HAM
07.07.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
29:29 Std.
NUE - CUN
21.07.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
21:59 Std.
CUN - NUE
11.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
15:35 Std.
BER - CUN
25.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:30 Std.
CUN - BER
04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:08 Std.
FRA - CUN
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:54 Std.
CUN - FRA
30.05.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:04 Std.
FRA - CUN
19.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:54 Std.
CUN - FRA
11.09.
Sa.
2 Stopps
Air France
24:35 Std.
BER - CUN
25.09.
Sa.
2 Stopps
Air France
19:40 Std.
CUN - BER
04.07.
So.
2 Stopps
Air France
23:06 Std.
BER - CUN
12.07.
Mo.
1 Stopp
Air France
17:25 Std.
CUN - BER
04.07.
So.
2 Stopps
Air France
23:06 Std.
BER - CUN
11.07.
So.
1 Stopp
Air France
17:25 Std.
CUN - BER
01.10.
Fr.
2 Stopps
KLM
24:40 Std.
HAM - CUN
15.10.
Fr.
2 Stopps
KLM
22:15 Std.
CUN - HAM
21.09.
Di.
2 Stopps
KLM
19:35 Std.
NUE - CUN
08.10.
Fr.
2 Stopps
KLM
18:05 Std.
CUN - NUE
11.09.
Sa.
2 Stopps
KLM
18:35 Std.
BER - CUN
29.09.
Mi.
2 Stopps
KLM
18:25 Std.
CUN - BER
12.07.
Mo.
2 Stopps
Air Canada
30:15 Std.
CGN - CUN
25.07.
So.
2 Stopps
Air Canada
15:35 Std.
CUN - CGN
11.09.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
19:35 Std.
CGN - CUN
25.09.
Sa.
2 Stopps
Lufthansa
29:15 Std.
CUN - CGN
09.09.
Do.
2 Stopps
United Airlines
32:31 Std.
CGN - CUN
27.09.
Mo.
2 Stopps
United Airlines
16:15 Std.
CUN - CGN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

04.06.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
37:20 Std.
FRA - CUN
03.06.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
56:20 Std.
FRA - CUN
28.05.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
53:20 Std.
FRA - CUN
03.07.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:10 Std.
FRA - CUN
12.06.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
39:40 Std.
BER - CUN
04.07.
So.
2 Stopps
Aeromexico
33:12 Std.
NUE - CUN
04.07.
So.
2 Stopps
Aeromexico
40:13 Std.
NUE - CUN
04.08.
Mi.
2 Stopps
Aeromexico
22:38 Std.
HAM - CUN
27.06.
So.
2 Stopps
KLM
26:55 Std.
DUS - CUN
23.05.
So.
2 Stopps
KLM
57:37 Std.
BER - CUN
13.06.
So.
2 Stopps
Iberia
42:55 Std.
BER - CUN
05.06.
Sa.
1 Stopp
Air France
14:15 Std.
MUC - CUN
03.06.
Do.
1 Stopp
Air France
20:35 Std.
HAM - CUN
27.06.
So.
1 Stopp
British Airways
31:50 Std.
HAM - CUN
01.06.
Di.
2 Stopps
Delta
55:55 Std.
BER - CUN
25.05.
Di.
2 Stopps
Delta
21:06 Std.
BER - CUN
27.06.
So.
1 Stopp
British Airways
31:50 Std.
DUS - CUN
19.06.
Sa.
1 Stopp
Condor
14:30 Std.
HAM - CUN
01.06.
Di.
2 Stopps
Lufthansa
58:10 Std.
CGN - CUN
22.05.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
17:30 Std.
HAM - CUN
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

08.06.
Di.
Nonstop
VivaAerobus
2:15 Std.
MEX - CUN
22.06.
Di.
Nonstop
VivaAerobus
2:25 Std.
CUN - MEX
06.10.
Mi.
Nonstop
Volaris
2:17 Std.
MEX - CUN
13.10.
Mi.
Nonstop
Volaris
2:28 Std.
CUN - MEX
09.11.
Di.
Nonstop
VivaAerobus
2:15 Std.
MEX - CUN
17.11.
Mi.
Nonstop
VivaAerobus
2:25 Std.
CUN - MEX
28.09.
Di.
Nonstop
VivaAerobus
2:15 Std.
MEX - CUN
05.10.
Di.
Nonstop
VivaAerobus
2:25 Std.
CUN - MEX
22.10.
Fr.
Nonstop
VivaAerobus
2:15 Std.
MEX - CUN
27.10.
Mi.
Nonstop
VivaAerobus
2:25 Std.
CUN - MEX

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First